Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku: 6 VIII 1958
Opis wątku: Na prośbę Susanne Iris organizuje zbiórkę zaopatrzenia do jednego z obozów dla potrzebujących zorganizowanych na terenach Derbyshire. Bell organizuje pracę małego oddziału Niuchaczy, dzieli pomiędzy nich zadania, a także sama zdobywa potrzebne artykuły w postaci m.in. jedzenia oraz kocy. Dba o transport zaopatrzenia na miejsce, odnajduje obóz, a następnie bierze udział w dalszym rozdysponowaniu rzeczy wraz z Susanne oraz mieszkańcami obozu tak, aby jak najlepiej odpowiedzieć na ich potrzeby.
Link do rozgrywki: klik
the most vulgar things tolerable.
have become lions
Fabularna data wątku: 6 lipca 1958
Opis wątku: kontrolna wizyta u jednego z najwierniejszych klientów, sprawdzam dom pod kątem obecności klątw i czarnej magii, po czym dodatkowo, na prośbę klienta, upewniam się że jego dziecko nie zostało przeklęte
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t11021p45-salon#365452
Imię i nazwisko: Gudrun Borgin
Fabularna data wątku: 12 lipca 1958
Opis wątku: rozważam jaka klątwa mogłaby być przyczyną gorszego samopoczucia Pani Pichard, sprawdzam czy pasieki nie zostały przeklęte, wprawdzie okazuje się, że za wszystkim stały trzminorki, ale zapłatę i tak otrzymuję!
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t10456p30-laki-pod-elkstone#365047
Fabularna data wątku: 03.07.1958
Opis wątku: Rigel zostaje wysłany przez Departament Tajemnic do zbadania dziwnych zdarzeń w pewnym zaczarowanym sadzie. Mimo dziwnych okoliczności przyrody i komecie, która zabłysła na niebie, czarodziej zbiera próbki roślin i wraca z nimi do Ministerstwa.
Link do rozgrywki: tu
Fabularna data wątku: 9 lipca
Opis wątku: Neala udaje się do gabinetu magomedyka w borrowash - do pana Teda Moore, żeby po poleceniu przez kuzyna Archibalda spróbować dostać tam staż i zacząć mocniej przyuczać się do zawodu uzdrowiciela. Asystuje przy pomocy panu Jerry'emu, który przychodzi do gabinetu z poranioną ręką.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t11466p15-gabinet-magomedyka-w-borrowash#359983
Fabularna data wątku: 3 sierpnia
Opis wątku: Marcel z Jimem odnajdują Nealę na festiwalu w namiocie, który zajmuje z dziewczynami. Została w ich obozowisku pochylając się zgodnie z zaleceniami pana Teda nad atlasem anatomicznym - chłopaki potrzebują pomocy, bo bójce w której brał udział Marcel. Neala mu pomaga zaleczając ranę nosa i zajmując się otrzymanymi ranami.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t11849-namiot-dziewczyn#365896
a perfectly put together mess.
Ostatnio zmieniony przez Neala Weasley dnia 09.12.23 15:23, w całości zmieniany 1 raz
is playing
tricks on you,
my dear
Fabularna data wątku: 9 lipca
Opis wątku: Do gabinetu Teda przychodzi Neala, która chciałaby pobierać u niego nauki w ramach stażu. W tym samym czasie dociera do nich poraniony Jerry, któremu oboje pomagają - Ted zaklęciami, pokazując również swojej nowej uczennicy odrobinę fachu, a Neala wykonując polecenia nauczyciela. Pomagają razem człowiekowi, który odchodzi od nich ze zdrową ręką.
Link do rozgrywki: klik
jesteś wolny
przez czas, przez czas - przeklęty
fear is the mind-killer
fear is the
little-death
Fabularna data wątku: 4 VII 1958
Opis wątku: Iris wybiera się z inną pracownicą Podziemnego Ministerstwa Magii do portu Newquay w Kornwalii celem sprawdzenia najnowszych informacji dotyczących przemytu osób poza granice Wielkiej Brytanii. Iris dociera do swojego zaufanego dostawcy w osobie pana Browna, kapitana jednego ze statków przybijających do portu z ładunkami jedzenia. W trakcie rozmowy dowiaduje się, że Brown od jakiegoś czasu zaangażowany jest także w szmuglowanie osób szukających ucieczki z kraju. Iris dowiaduje się o najczęściej używanych i najbardziej bezpiecznych (wg. Browna) trasach, przypomina mu także o tym, aby nie zapomniał zabrać ze sobą na pokład specjalnej części towarów, które zostaną później wykorzystane na potrzeby Podziemia.
Link do rozgrywki: klik
the most vulgar things tolerable.
have become lions
Fabularna data wątku: 16 VII 1958
Opis wątku: Lord Black zleca Wilhelmowi wykonanie kadzidła prawdy, do którego eksperymentalnie decydują się wykorzystać odłamek spadającej gwiazdy, proces ten przebiega pomyślnie. Dodatkowo Despenser dzieli się swoją wiedzą zielarską - pomaga Rigelowi w interpretacji próbek roślin, a także opowiada o kadzidłach oraz poszczególnych ingrediencjach roślinnych.
Link do rozgrywki: tutaj
and so it goes
the stillness covers my ears
tenderly, until all sound disappears
Fabularna data wątku: 23 lipca 1958 r.
Opis wątku: Podczas prowadzonych przez zakład pogrzebowy prac renowacyjnych na cmentarzu odnalezione zostało nietypowe znalezisko - mogiła przypominająca egzotyczny sarkofag. Irina zaprosiła lorda Shafiqa, by móc skonsultować z nim nietypowe znalezisko. Podczas oględzin zjawia się także jej pracownik Joe, który zgłasza, że ponadto odnalazł szczątki stworzeń, których również próżno szukać w Anglii. Irina postanawia przyjrzeć się również i jego odkryciom.
Link do rozgrywki: klik
Fabularna data wątku: 12 lipca 1958
Opis wątku: Evandra poważnie bierze obowiązki pełnionej funkcji, jako lady doyenne rodziny odpowiedzialnej za Smocze Ogrody, ma pod opieką jedno ze skrzydeł rezerwatu. Planując potrzebne do otwarcia serpentarium zabezpieczenia, zaprasza do ośrodka Arsene Bulstrode, wprawnego w magicznych konstrukcjach czarodzieja. Wprowadza go w podstawy budowy, przekazuje niezbędne do pracy dokumenty oraz oprowadza go po terenie, prezentując etap remontu. Na potwierdzenie zawiązania owocnej współpracy, umawiają się na kolejne spotkanie, aby wspólnie zadziałać w kwestii rozbudowy rezerwatu.
Link do rozgrywki: klik
and i'll show you
hands ready to
bleed
Fabularna data wątku: 16.07.1958
Opis wątku: Rigel przychodzi do Wilhelma Despensera, by prosić o pomoc w interpretacji wyników badań próbek, zebranych w chwili pojawienia się komety, które są niezbędne do przygotowania wyczerpującego raportu dla Departamentu Tajemnic.
Link do rozgrywki: tu
Imię i nazwisko: Rigel Black
Fabularna data wątku: 08.08.1958
Opis wątku: Korzystając z zawieszenia broni, Rigel zostaje wysłany do Somerset, by zbadać miejsce, słynące z zaburzeń przepływu czasu. Tam natyka się na szalonego badacza, który myślał, że upłynęło 20 lat. Po krótkich perypetiach ostatecznie Black konfiskuje mu sprzęt, mający na celu stabilizowanie czasu, by przekazać go Ministerstwu.
Link do rozgrywki: tu
Fabularna data wątku: 28 VII 1958
Opis wątku: Wilhelm pracuje od rana - dogląda roślin w szklarni, wykonuje kadzidła, według planu wraz z Sohvi ma zająć się rozsadzaniem ciemiernika, musi jednak zareagować na niespodziewaną wizytę pana Fenwicka, który parę dni wcześniej nabył u Despensera rośliny. Zielarz pomaga klientowi uporać się z podupadłym okazem oraz udziela instrukcji dotyczących opieki nad kłaposkrzeczką, aby mogła wrócić do pełni sił.
Link do rozgrywki: tutaj
and so it goes
the stillness covers my ears
tenderly, until all sound disappears
Fabularna data wątku: 3 lipca
Opis wątku: Justine zostaje wysłana z biura do Figga, który - jak się dowiedziało Ministerstwo - może paść ofiarą ataku. Nie ma czasu do stracenia, dlatego Tonks wyrusza od razu, na miejscu zastaje pobojowisko a w nim kompletnie niespodziewanie Rinhearta. Po krótkiej chwili rozmowy i zorientowania się w sytuacji - oraz zaobserwowania dziwnego zjawiska w postaci komety - podejmując się skutecznej próby odnalezienie mężczyzny. Udzielają mu pomocy.
Link do rozgrywki: tutaj
Fabularna data wątku: 3 sierpnia
Opis wątku: Justine spotyka się z Herbertem by wraz z nim odziedzić wybrane przez niego miasteczko i sprawdzić, czy znajdują się tam osoby odpowiednie do tego, by zostawić im radiowe pluskwy. Wstępują do gospody na śniadanie i po krótkiej rozmowie z jedzącymi tam mężczyznami odkrywają, że zarządzający miastem burmistrz ma syna, który nie jest przychylny sprawie, za którą walczą. Umawiają się z nimi poza gospodą by porozmawiać później i zebrać o nim informacje by w przyszłości móc podjąć w tej sprawie odpowiednie kroki.
Link do rozgrywki: tutaj
Fabularna data wątku: 9 sierpnia
Opis wątku: Po pracy w Biurze Justine przybywa na Festiwal, ląduje na plaży od razu stając się świadkiem aktywacji magicznej tajemniczej kuli, która zaszkodziła jednemu z obecnych na brzegu dzieci. Jak się okazuje dziecku, który jest synem znajomego jej mężczyzny. Razem ze znajdującymi się w okolicy zakonnikami zajmuje się sprawą pomagając najpierw chłopcu, potem swoją uwagę przekierowuje na zajmujących się magiczną kulą mężczyzn, zauważając, że Minister podziemnego ministerstwa powinien dowiedzieć się o sprawie oraz proponując, by dalsze rozpoznanie w sprawie prowadzić poza terenem festiwalu. Jako miejsce spotkania proponuje niewielką gajówkę którą zajmuje i która znajduje się w miejscu oddalonym od innych.
Link do rozgrywki: tutaj-2-3-4-5-6
The Devil whispered in my ear, you are not strong enough to withstand the Storm. Today I whispered in the Devil's ear,
I am the Storm.
Like the valkyries, those furies who men fear and desire.
Fabularna data wątku: 7 lipca 1958
Opis wątku: Ramsey prowadzi pewien projekt dla Ministerstwa Magii i na jednym z jego etapów potrzebuje pomocy fachowców. Z tego powodu zaprosił do ministerstwa Manannana, który choć nie jest specjalistą od zabezpieczeń, jest uważany przez niego za człowieka godnego zaufania, a takich potrzebuje wokół siebie w ministerialnym projekcie. Ramsey zaprasza korsarza do swojego gabinetu, gdzie prócz uprzejmej, grzecznościowej rozmowy prosi go o zabezpieczenie pewnego dziennika — chodzi o zabezpieczenie przed wykradnięciem przedmiotu, który jest kluczowym elementem prowadzonego projektu. Kiedy do tego dochodzi, Ramsey enigmatycznie i powoli wdraża Manannana w dalsze etapy projektu, prosząc go jednocześnie o zgromadzenie pewnych informacji, zapowiada, co nastąpi i czego będzie potrzebował, zdradzając tyle, ile może jako Niewymowny (a więc niewiele). Wątek jest nietypowy, zleceniobiorcą nie jest Ramsey, jest zleceniodawcą, ale spotkanie jest służbowe i niezbędne w prowadzonych przez niego badaniach.
Link do rozgrywki: tu się spotykamy, a tu omawiamy ważne rzeczy.
pan unosi brew, pan apetyt ma
na krew
Fabularna data wątku: 26.07 (przedłużone rozliczenia)
Opis wątku: udzielam porady uzdrowicielskiej Drew, który poszukuje informacji odnośnie rzadkiej choroby genetycznej
Link do rozgrywki: tutaj
prządką
Fabularna data wątku: 3 VII
Opis wątku: Przybrzeżny patrol Manannana zostaje przerwany niespodziewanym pojawieniem się morskiego wiru - a zaraz po nim na pokładzie Szalonej Selmy materializuje się złorzecząca kobieta. Travers, jako kapitan okrętu, musi poradzić sobie zarówno ze zwiastunem nieszczęścia we własnej osobie (Hannah), jak i z (mniej groźnym, ale wciąż dosyć niepokojącym) katastrofalnym zjawiskiem. Rozkazuje załodze odciążyć statek, a dzięki wykorzystaniu transmutacji i wspólnym wysiłkom udaje się popchnąć go na spokojniejsze wody i skierować w stronę portu w celu dokonania najpoważniejszych napraw. W drodze powrotnej Manannan ucina sobie pogawędkę z czarownicą, ostatecznie stwierdzając, że niewiele ma wspólnego z syrenami.
Link do rozgrywki: hop
and some are alive
and others sail on the sea
with the keys to the cage
and the devil to pay
we lay to fiddler's green
beside the drying blood
of my worst enemy,
and wept