Klub szachowy
AutorWiadomość
First topic message reminder :
★★★ [bylobrzydkobedzieladnie]
Klub szachowy
Elegancki budynek wciśnięty - dosłownie - między dwie mugolskie kamienice. Wąskie drzwi pomiędzy dwoma ścianami ukazują się jedynie czarodziejom, a złota, elegancka tabliczka nie pozostawia wątpliwości odnośnie charakteru tego miejsca - londyński klub szachowy założony i prowadzony przez półgoblinów. Schludne wnętrze wypełniają stoliki, na których leżą rozstawione szachy; ich plansze są mocno zróżnicowane i utrzymane w konwencji historycznej - niektóre przedstawiają potyczki czarodziejów z goblinami, inne czarodziejów z mugolami, jeszcze inne waśni pomiędzy pradawnymi czarodziejskimi rodami - figury przedstawiają każdy z 28. Najpiękniejsze wydają się jednak armie czterech założycieli Hogwartu: Gryffindora, Slytherina, Hufflepuff i Ravenclaw, nie brakuje również stron konfliktów ujętych w legendach arturiańskich. Popularniejsze wśród młodzieży mają kształt topowych drużyn Quidditcha, lecz półgoblin będący właścicielem tego miejsca wydaje się nieprzychylnie patrzeć na każdego, kto próbuje podnosić tak trywialny temat.
Miękkie fotele wystarczają, żeby się zrelaksować, ale gobliny dbają o komfort swoich gości - podawane są różnego rodzaju alkohole, ale i kawa czy herbata. Na każdym stole leżą również grawerowane popielnice. W klubie obowiązuje strój formalny - wyprasza się niechlujnie ubranych gości.
Magiczne szachy: postaci przez trzy tury rzucają kością k100, do rzutu dodając bonus (lub karę) z biegłości czarodziejskie szachy. Wyższy wynik ukazuje przewagę jednej z postaci. Zwycięża postać, która ostatecznie otrzyma wyższy wynik, ale musi on wynosić przynajmniej 100. Krytyczny sukces oznacza natychmiastowe zwycięstwo (szach-mat) a krytyczna porażka natychmiastową przegraną (samodzielne wejście w szach-mat przeciwnika. Efekty krytyczne mają zastosowanie wyłącznie na korzyść tych postaci, które posiadają biegłość czarodziejskich szachów (Przykładowo, jeśli postać wyrzuci krytyczną porażkę, a jego oponent biegłości nie posiada - nie jest w stanie zauważyć błędu swojego przeciwnika i wykorzystać go na swoją korzyść. Podobnież postać, która nie posiada biegłości, nie jest w stanie wykorzystać krytycznego sukcesu na swoją korzyść).
A ponieważ gobliny nie są do końca uczciwe i bardzo nie lubią przegrywać - zaczarowały własne figury. Każdy, kto zadecyduje się walczyć ich armią, otrzymuje +25 do każdego rzutu. Zaklęcie jest rzucone na tyle sprawnie, że postaci nie zorientują się, że zaszło jakiekolwiek oszustwo - chyba, że jedna z nich posiada spostrzegawczość na poziomie przynajmniej III. Istnieje haczyk, aby armia goblinów była ci posłuszna, musisz dogadać się z jej królem. Figura zapyta cię, jakie było jej ulubione wino. Będziesz potrafił odpowiedzieć poprawnie jeżeli posiadasz przynajmniej III poziom biegłości historia magii.
Lokacja zawiera kości.W tej lokacji obowiązuje bonus do rzutu kością w wysokości +5 dla Zakonników i +10 dla Gwardzistów.Miękkie fotele wystarczają, żeby się zrelaksować, ale gobliny dbają o komfort swoich gości - podawane są różnego rodzaju alkohole, ale i kawa czy herbata. Na każdym stole leżą również grawerowane popielnice. W klubie obowiązuje strój formalny - wyprasza się niechlujnie ubranych gości.
Magiczne szachy: postaci przez trzy tury rzucają kością k100, do rzutu dodając bonus (lub karę) z biegłości czarodziejskie szachy. Wyższy wynik ukazuje przewagę jednej z postaci. Zwycięża postać, która ostatecznie otrzyma wyższy wynik, ale musi on wynosić przynajmniej 100. Krytyczny sukces oznacza natychmiastowe zwycięstwo (szach-mat) a krytyczna porażka natychmiastową przegraną (samodzielne wejście w szach-mat przeciwnika. Efekty krytyczne mają zastosowanie wyłącznie na korzyść tych postaci, które posiadają biegłość czarodziejskich szachów (Przykładowo, jeśli postać wyrzuci krytyczną porażkę, a jego oponent biegłości nie posiada - nie jest w stanie zauważyć błędu swojego przeciwnika i wykorzystać go na swoją korzyść. Podobnież postać, która nie posiada biegłości, nie jest w stanie wykorzystać krytycznego sukcesu na swoją korzyść).
A ponieważ gobliny nie są do końca uczciwe i bardzo nie lubią przegrywać - zaczarowały własne figury. Każdy, kto zadecyduje się walczyć ich armią, otrzymuje +25 do każdego rzutu. Zaklęcie jest rzucone na tyle sprawnie, że postaci nie zorientują się, że zaszło jakiekolwiek oszustwo - chyba, że jedna z nich posiada spostrzegawczość na poziomie przynajmniej III. Istnieje haczyk, aby armia goblinów była ci posłuszna, musisz dogadać się z jej królem. Figura zapyta cię, jakie było jej ulubione wino. Będziesz potrafił odpowiedzieć poprawnie jeżeli posiadasz przynajmniej III poziom biegłości historia magii.
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 25.03.22 20:40, w całości zmieniany 2 razy
The member 'Kieran Rineheart' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 67
--------------------------------
#2 'Anomalie - CZ' :
#1 'k100' : 67
--------------------------------
#2 'Anomalie - CZ' :
Rycerzom udało się podnieść z pobojowiska, wciąż byli jednak osłabieni - i to osłabienie odbiło się na ich działaniach; promień, który uciekł z różdżki Magnusa okazał się zbyt słaby, by uformować się w węża, natomiast zaklęcie Edgara chybiło. Ich przeciwnicy nie tracili czasu: z różdżki Anthony'ego wydobyło się kilka noży, które - ostrzami zwrócone ku ofierze - pomknęły prosto ku Magnusowi; Kieran natomiast rzucił silne zaklęcie petryfikujące, którego wiązka poleciała w stronę Edgara.
W Magnusa leci zaklęcie Lamino o mocy 83 oczek.
W Edgara leci zaklęcie Petrificus Totalus o mocy 97 oczek.
W Magnusa trafiło zaklęcie Obscuro, do czasu ściągnięcia zaklęcia obowiązuje go mechanika czarowania w sytuacji pozbawionej widoczności.
Anthony otrzymuje karę -10 do rzutów na odporność psychiczną (do końca walki).
Aktualna kolejka:
Zakon Feniksa - 24 godziny
Rycerze Walpurgii - 24 godziny
W Magnusa leci zaklęcie Lamino o mocy 83 oczek.
W Edgara leci zaklęcie Petrificus Totalus o mocy 97 oczek.
W Magnusa trafiło zaklęcie Obscuro, do czasu ściągnięcia zaklęcia obowiązuje go mechanika czarowania w sytuacji pozbawionej widoczności.
Anthony otrzymuje karę -10 do rzutów na odporność psychiczną (do końca walki).
Aktualna kolejka:
Zakon Feniksa - 24 godziny
Rycerze Walpurgii - 24 godziny
- żywotność, kary do kości i ekwipunek:
- Anthony - 244/249 (5 - osłabienie)
Kieran - 244/244
Edgar - 143/223 (-15) (5 - osłabienie, 75 - tłuczone)
Magnus - 200/280 (-10) (5 - osłabienie, 75 - tłuczone)
Anthony - różdżka, pazur gryfa zatopiony w bursztynie, czarna perła, brosza z alabastrowym jednorożcem, fluoryt, Kameleon (1 porcja, stat. 29), Smocza Łza (1 porcja), Eliksir znieczulający, [?] Maść z wodnej gwiazdy (1 porcja, stat. 20)
Kieran - różdżka, eliksiry - antidotum podstawowe (1 porcja, stat. 5), eliksir wiggenowy (1 porcja, stat. 15), wywar ze szczuroszczeta (1 porcja, stat. 29), smocza łza (1 porcja, stat. 29, moc +5), eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 0), Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 23, moc = 106), Eliksir ochrony (1 porcja, stat. 23, moc = 117), Czuwający strażnik (1 porcja, stat. 29), Wieczny płomień (1 porcja, stat. 35, moc +15)
Edgar - różdżka
Magnus - Czuwający strażnik (1 porcja, stat. 32), Maść z wodnej gwiazdy (1 porcja, stat. 32), Wężowe usta (1 porcja, stat. 21), Smocza Łza (1 porcje, stat. 32), Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 21), Eliksir garota (1 porcje, stat. 21), Eliksir ochrony (1 porcje, stat. 21)
- mapa:
(kliknij, aby powiększyć)
Fioletowy kolor na mapie to obszar zniszczony przez zaklęcie Bombarda Maxima.
Przesunął się nieco w bok, cały czas jednak utrzymując baczne spojrzenie na dwóch sylwetkach. Wymierzył różdżką w stronę nieoślepionego przeciwnika (Edgara), chcąc swym zaklęciem ugodzić również stojącego tuż przy nim parszywego sprzymierzeńca. Skoro czarnoksiężnicy zostali już ograniczeni w walce, to była to szansa dla niego i Anthony’ego.
– Aeris.
| próbuję wycelować tak, aby zaklęcie obszarowe objęło Edgara i Magnusa, przesuwam się jedno pole w lewo na mapie (o tutaj)
– Aeris.
| próbuję wycelować tak, aby zaklęcie obszarowe objęło Edgara i Magnusa, przesuwam się jedno pole w lewo na mapie (o tutaj)
We can make it out alive under cover of the night; Trees are burning, ravens fly, smoke is filling up the sky,
WE ARE RUNNING OUT OF TIME
Kieran Rineheart
Zawód : Rebeliant, auror
Wiek : 54
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Wdowiec
I pochwalam tajń życia w pieśni
i w milczeniu,
Pogodny mądrym smutkiem
i wprawny w cierpieniu.
i w milczeniu,
Pogodny mądrym smutkiem
i wprawny w cierpieniu.
OPCM : 40 +5
UROKI : 30 +5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 1
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 20 +3
Genetyka : Czarodziej
Zakon Feniksa
The member 'Kieran Rineheart' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 70
--------------------------------
#2 'Anomalie - CZ' :
#1 'k100' : 70
--------------------------------
#2 'Anomalie - CZ' :
Zaklęcie noży uformowało i ze świstem zaczęło zmierzać ku ofierze przecinając mroźne, burzowe powietrze. Skamander starał się nie tracić czujności. Czując, że jego sprzymierzeniec się przemieszcza podążył zanim utrzymując szyk. Zauważając, że przeciwnicy nie przemieścili się specjalnie skierował różdżkę na najbliższego epicentrum poprzedniego wybuchu (Edgara) różdżkę. Wraz z mknącą ponurym niebem błyskawicą poruszył różdżką chcąc z tą samą siłą co ona ponieść moc zaklęcia
- Bombarda Maxima - starał się ponowić potężny, ofensywny urok. Obszar działania nie odbiegał specjalnie od tego, który zdewastował już pomieszczenie, jak i okolicę. Być może to była ostatnia szansa na to by użyć tego zaklęcia nim ponure sylwetki zmniejszą dzielący ich od budynku dystans.
|kratka w lewo, na stare miejsce Kierana
- Bombarda Maxima - starał się ponowić potężny, ofensywny urok. Obszar działania nie odbiegał specjalnie od tego, który zdewastował już pomieszczenie, jak i okolicę. Być może to była ostatnia szansa na to by użyć tego zaklęcia nim ponure sylwetki zmniejszą dzielący ich od budynku dystans.
|kratka w lewo, na stare miejsce Kierana
Find your wings
The member 'Anthony Skamander' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 12
--------------------------------
#2 'Anomalie - CZ' :
#1 'k100' : 12
--------------------------------
#2 'Anomalie - CZ' :
To na pewno wina nowej różdżki - już nie pierwszy raz go zawodziła; musi pójść do Ollivandera i złożyć reklamację, bo przecież najważniejszy przedmiot w życiu każdego czarodzieja nie może po prostu nie rzucać zaklęć w tak podbramkowych sytuacjach. Upadek był niezwykle bolesny, ale Edgar szybko się podniósł, jak się okazało tylko po to, żeby znowu być zmuszonym do trudnej obrony. - Protego maxima - rzucił ze złością, wierząc, że tym razem mu się uda.
We build castles with our fears and sleep in them like
kings and queens
kings and queens
Edgar Burke
Zawód : nestor, B&B, łamacz klątw
Wiek : 35
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Gdybym był babą, rozpłakałbym się rzewnie nad swym losem, ale jestem Burkiem, więc trzymam fason.
OPCM : 25 +5
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 5
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 30 +1
ZWINNOŚĆ : 2
SPRAWNOŚĆ : 9
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Edgar Burke' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 100
--------------------------------
#2 'Anomalie - CZ' :
#1 'k100' : 100
--------------------------------
#2 'Anomalie - CZ' :
Usłyszał świst wydobywający się z jego różdżki, lecz nie zakończył się on cichym tąpnięciem, świadczącym o tym, że wielki gad upadł na ziemię, gotów kąsać i atakować ich nieprzyjaciół. Zacisnął zęby, kryzysowe sytuacje uświadamiały mu o wielu brakach, on wciąż się uczył, a i tak popełniał błędy. Niewybaczalne w obliczu zagrożenia: rozróżnił kilka rzucanych zaklęć, nie miał jednak pojęcia, jakie lecą w jego stronę. Zdawało mu się jednak, że nadal stoi blisko Edgara, a ten właśnie stworzył dookoła siebie silną tarczę, to był w stanie wyczuć, elektryzującą się dookoła nich materię trudno zresztą by przegapić. Finite Incantatem - pomyślał Magnus, skwapliwie korzystając z tej ulgi, z żywą nadzieją, że uda mu się przejrzeć na oczy.
Magnus Rowle
Zawód : reporter Walczącego Maga
Wiek : 35
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
O mój słodki Salazarze, o mój słodki
Powiedz mi, że warto
Że przejdziemy przez to wszystko gładko
Będzie wiosna dla mych dzieci przez kolejne tysiąc lat
Powiedz mi, że warto
Że przejdziemy przez to wszystko gładko
Będzie wiosna dla mych dzieci przez kolejne tysiąc lat
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Magnus Rowle' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 61
--------------------------------
#2 'Anomalie - CZ' :
#1 'k100' : 61
--------------------------------
#2 'Anomalie - CZ' :
Walka toczyła się nadal, a biorący w niej udział czarodzieje zdawali się nie zwracać uwagi ani na szalejącą nawałnicę, ani pulsującą w głębi klubu anomalię; Kieran zaatakował ponownie, posyłając ku Rycerzom celne zaklęcie Aeris. Anthony po raz drugi spróbował rzucić Bombardę, tym razem jednak zabrakło mu szczęścia; magia nie uformowała się w wiązkę, rozpraszając się w naelektryzowanym powietrzu. Położenie Edgara i Magnusa nie wyglądało optymistycznie, jednak gdy już się wydawało, że szala zwycięstwa na dobre przechyliła się na stronę Zakonu, przed Rycerzami Walpurgii rozciągnęła się wyczarowana przez Edgara tarcza; silna, silniejsza nawet, niż mógłby przypuszczać sam Burke, pulsująca potężną magią i ściągająca ku sobie zawieszone w powietrzu ładunki elektryczne, które - w połączeniu z białą magią - nie tylko powstrzymały trzy zaklęcia, ale również odbiły dwa z nich, tak, że pomknęły z powrotem ku Kieranowi i Anthony'emu. Podmuch powietrza, wywołany przez Aeris, rozpierzchnął się na boki.
Magnus spróbował pozbyć się tkwiącej mu na oczach opaski, nie udało mu się jednak tego zrobić; nadal odbierała mu zdolność widzenia.
Ze względu na to, że Protego Maxima zostało rzucone z krytycznym sukcesem, tarcza odbiła wszystkie nieobszarowe zaklęcia.
W Anthony'ego leci odbite zaklęcie Lamino.
W Kierana leci odbite zaklęcie Petrificus Totalus.
W Magnusa trafiło zaklęcie Obscuro, do czasu ściągnięcia zaklęcia obowiązuje go mechanika czarowania w sytuacji pozbawionej widoczności.
Anthony otrzymuje karę -10 do rzutów na odporność psychiczną (do końca walki).
Aktualna kolejka:
Rycerze Walpurgii - 24 godziny
Zakon Feniksa - 24 godziny
Magnus spróbował pozbyć się tkwiącej mu na oczach opaski, nie udało mu się jednak tego zrobić; nadal odbierała mu zdolność widzenia.
Ze względu na to, że Protego Maxima zostało rzucone z krytycznym sukcesem, tarcza odbiła wszystkie nieobszarowe zaklęcia.
W Anthony'ego leci odbite zaklęcie Lamino.
W Kierana leci odbite zaklęcie Petrificus Totalus.
W Magnusa trafiło zaklęcie Obscuro, do czasu ściągnięcia zaklęcia obowiązuje go mechanika czarowania w sytuacji pozbawionej widoczności.
Anthony otrzymuje karę -10 do rzutów na odporność psychiczną (do końca walki).
Aktualna kolejka:
Rycerze Walpurgii - 24 godziny
Zakon Feniksa - 24 godziny
- żywotność, kary do kości i ekwipunek:
- Anthony - 244/249 (5 - osłabienie)
Kieran - 244/244
Edgar - 143/223 (-15) (5 - osłabienie, 75 - tłuczone)
Magnus - 200/280 (-10) (5 - osłabienie, 75 - tłuczone)
Anthony - różdżka, pazur gryfa zatopiony w bursztynie, czarna perła, brosza z alabastrowym jednorożcem, fluoryt, Kameleon (1 porcja, stat. 29), Smocza Łza (1 porcja), Eliksir znieczulający, [?] Maść z wodnej gwiazdy (1 porcja, stat. 20)
Kieran - różdżka, eliksiry - antidotum podstawowe (1 porcja, stat. 5), eliksir wiggenowy (1 porcja, stat. 15), wywar ze szczuroszczeta (1 porcja, stat. 29), smocza łza (1 porcja, stat. 29, moc +5), eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 0), Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 23, moc = 106), Eliksir ochrony (1 porcja, stat. 23, moc = 117), Czuwający strażnik (1 porcja, stat. 29), Wieczny płomień (1 porcja, stat. 35, moc +15)
Edgar - różdżka
Magnus - Czuwający strażnik (1 porcja, stat. 32), Maść z wodnej gwiazdy (1 porcja, stat. 32), Wężowe usta (1 porcja, stat. 21), Smocza Łza (1 porcje, stat. 32), Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 21), Eliksir garota (1 porcje, stat. 21), Eliksir ochrony (1 porcje, stat. 21)
- mapa:
(kliknij, aby powiększyć)
Fioletowy kolor na mapie to obszar zniszczony przez zaklęcie Bombarda Maxima.
Moc wyczarowanej tarczy zaskoczyła nawet Edgara. Rozjaśniła na chwilę otaczający ich półmrok, bez problemu odbijając nie tylko zaklęcia wycelowane w niego, ale i w Magnusa. Może to był przełom dla jego nowej różdżki i teraz zacznie się go słuchać? Ollivander wspominał, że najpierw trzeba ją rozgrzać, przywiązać się do niej dzięki zaklęciom defensywnym. Cóż, może nie był z niego wcale tak zły różdżkarz za jakiego przez chwilę go uważał. Tak czy inaczej udane zaklęcie kupiło im czas. Edgar zerknął na Magnusa, który wciąż miał opaskę na oczach i stał zwrócony gdzieś w bok. - Rzuć czymś - przecież widział ile przytargał ze sobą eliksirów, równie dobrze mógłby rozstawić przed klubem stół i zacząć je sprzedawać. Złapał go za nadgarstek i pociągnął w swoją stronę, żeby odwrócić go mniej więcej w kierunku atakujących ich mężczyzn. - Tam są - dodał dla jasności, a upewniwszy się, że Magnus faktycznie zrobił to co zaproponował, skierował przed siebie różdżkę, rzucając - Murusio!
We build castles with our fears and sleep in them like
kings and queens
kings and queens
Edgar Burke
Zawód : nestor, B&B, łamacz klątw
Wiek : 35
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Gdybym był babą, rozpłakałbym się rzewnie nad swym losem, ale jestem Burkiem, więc trzymam fason.
OPCM : 25 +5
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 5
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 30 +1
ZWINNOŚĆ : 2
SPRAWNOŚĆ : 9
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Edgar Burke' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 27
--------------------------------
#2 'Anomalie - CZ' :
#1 'k100' : 27
--------------------------------
#2 'Anomalie - CZ' :
Tarcza pochłonęła - a może nawet i odbiła wiązki posłanej w nich magii, oślepiony Magnus nie do końca wiedział, co się wokół niego dzieje, a kwadrans w sytuacji pozbawienia wzroku nie wyostrzał mu niestety automatycznie pozostałych zmysłów. Rzuć czymś? Pamiętał, gdzie miał ukryte poszczególne eliksiry, lecz obecnie ta taktyka nie wydawała mu się rozsądna: sapnięcia Edgara wyraźnie komentowały, że różdżka mu się omsknęła, więc i on odpuścił rzucanie.
-Tam? - powtórzył nieco ironicznie, doprawdy, takie sprecyzowanie przestrzeni było nad wyraz pomocne. Dołączenie do tego zdecydowanego uścisku nieco poprawiło orientację Magnusa, który jednak i tak pozostawał niczym niuchacz wrzucony do skarbca pełnego złota, a więc całkowicie oślepiony.
-Finite Incantatem - ponowił w myślach, skupiając się na usunięciu z oczu opaski. Dość szyków mu pomieszała.
-Tam? - powtórzył nieco ironicznie, doprawdy, takie sprecyzowanie przestrzeni było nad wyraz pomocne. Dołączenie do tego zdecydowanego uścisku nieco poprawiło orientację Magnusa, który jednak i tak pozostawał niczym niuchacz wrzucony do skarbca pełnego złota, a więc całkowicie oślepiony.
-Finite Incantatem - ponowił w myślach, skupiając się na usunięciu z oczu opaski. Dość szyków mu pomieszała.
Magnus Rowle
Zawód : reporter Walczącego Maga
Wiek : 35
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
O mój słodki Salazarze, o mój słodki
Powiedz mi, że warto
Że przejdziemy przez to wszystko gładko
Będzie wiosna dla mych dzieci przez kolejne tysiąc lat
Powiedz mi, że warto
Że przejdziemy przez to wszystko gładko
Będzie wiosna dla mych dzieci przez kolejne tysiąc lat
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Magnus Rowle' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 45
--------------------------------
#2 'Anomalie - CZ' :
#1 'k100' : 45
--------------------------------
#2 'Anomalie - CZ' :
Klub szachowy
Szybka odpowiedź