Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia
Od czasu wybuchu magii, który miał miejsce na przełomie kwietnia i maja roku 1956, anomalie nie spędzają mieszkańcom Wysp snu z powiek - dopadają ich w domach, a także wtedy, gdy unoszą różdżki do czarowania.
Po wybuchu magii wielu mieszkańców Wielkiej Brytanii zostało mimowolnie przeteleportowanych w przypadkowe miejsca - a czarna magia uczyniła krzywdę wielu z nich. Postaci zgłoszone w tym temacie (a także te, które nie zgłosiły się, ale ma to u nich uzasadnienie fabularne) zostały sparowane i otrzymały prywatne wiadomości z linkiem do lokacji, do której zostały przeniesione. W danym temacie opisane są okoliczności teleportacji oraz otrzymane obrażenia. Dopiero rozpoczynając rozgrywkę dowiecie się, na kogo trafiliście.
Osoby, które poprawnie (z uwzględnieniem fabularnych okoliczności) rozegrają regulaminowo pełen wątek, mogą zgłosić się po osiągnięcie Ślepy los.
Po rozegraniu wątku należy uzdrowić się zgodnie z mechaniką forum lub napisać co najmniej jednego posta w tym wątku.
Zostały dodane dwie kości: Anomalie - CZ oraz Anomalie - DN.
Pierwsza z nich stworzona została z myślą o czarodziejach posiadających różdżkę: czyli postaciach neutralnych, Rycerzach Walpurgii (w tym Śmierciożercach), Zakonnikach (w tym Gwardzistach) oraz magicznych dzieciach, które ukończyły już 11. rok życia i posiadają własną różdżkę. Za każdym razem, kiedy czarodzieje rzucają zaklęcie, oprócz standardowego rzutu k100 na jego powodzenie powinni dodatkowo rzucić drugą kością o nazwie Anomalie - CZ.
Druga z nich stworzona jest dla dzieci, które nie ukończyły jeszcze 11. roku życia i nie posiadają własnej różdżki oraz niemagicznych (mugole, charłacy). Rzut kością Anomalie - DN powinno wykonać się po każdym poście fabularnym.
Niektóre anomalie mogą mieć skutek pod postacią przywrócenia kilku punktów żywotności. W takim wypadku punkty żywotności postaci wciąż nie mogą przekroczyć maksymalnej granicy, jaką postać posiada.
Najgorsze magiczne zawirowania można znaleźć w przypadkowych miejscach rozsianych po całej Wielkiej Brytanii. Większość z zagrożonych terenów została zabezpieczona przez Ministerstwo Magii do czasu, gdy chaos zostanie opanowany - ci, którzy bez uprawnień wtargną na dane terytorium, uznani będą za kryminalistów ściganych przez Oddział Kontroli Magicznej, tę samą instytucję, która odpowiada za stabilizowanie magii. Starania OKM zbyt często spełzają jednak na niczym - czarodzieje zaczęli, nie bacząc na prawo, brać sprawy w swoje ręce.
Uwaga - wątek z naprawianiem magii zagraża zdrowiu i życiu postaci, musi więc być rozgrywany z datą najpóźniejszą ze wszystkich rozgrywanych aktualnie przez daną postać wątków.
1. Jednocześnie można naprawiać magię w wyłącznie jednej lokacji.
2. We wrześniu i w październiku ta sama postać może podjąć próbę naprawy magii odwiedzonej już wcześniej (w maju, czerwcu, lipcu bądź sierpniu) lokacji.
3. Magię w lokacji naprawia się w dowolnie dobranych parach. W zależności od tego, kto znajduje się w tej parze, można korzystać z określonych sposobów:
Ranga graczy | Metoda naprawiania |
Rycerz + Rycerz | Rycerzy lub neutralny |
Zakonnik + Zakonnik | Zakonu lub neutralny |
Rycerz + Zakonnik | neutralny |
neutralny + neutralny | neutralny |
neutralny + Rycerz | neutralny |
neutralny + Zakonnik | neutralny |
W pierwszym poście należy zaznaczyć, jakiego sposobu naprawiania magii podejmuje się dana para postaci.
4. Naprawa magii odbywa się w trzech etapach. Do każdego z nich można podejść wyłącznie raz. Niespełnienie wymagań któregokolwiek z etapów oznacza eksplozję magii; wszystkie osoby przebywające na terenie lokacji muszą natychmiast ją opuścić, w innym przypadku utracą przytomność i zostaną schwytane przez Oddział Kontroli Magicznej - a następnie wysłane do Tower.
5. Czas pomiędzy dodaniem dwóch kolejnych postów nie może przekroczyć 48h; w innym wypadku naprawę magii uznaje się za nieudaną, a na miejsce poprzedniej grupy może wejść kolejna.
6. Naprawienie magii na różne sposoby (Rycerzy Walpurgii, Zakonu Feniksa lub neutralny) skutkuje różnymi bonusami do kostek w późniejszych rozgrywkach w tej lokacji.
Metoda | Bonus |
Rycerzy Walpurgii | +5 dla Rycerzy, +10 dla Śmierciożerców |
Zakonu Feniksa | +5 dla Zakonników, +10 dla Gwardzistów |
neutralny | brak |
7. Każda postać w tym okresie może dokonać wyłącznie dwóch napraw. Do tego limitu nie liczy się zakończona fiaskiem próba podjęcia naprawy.
8. Żeby ukończyć pierwszy etap, obie osoby muszą napisać swoje rozpoczynające wątek posty..
9. Fakt dokonania naprawy magii w danej lokacji należy zgłosić w tym temacie według kodu:
- Kod:
[b]Kto:[/b] imiona i nazwiska postaci, które dokonały naprawy
[b]Gdzie:[/b] link do naprawionej lokacji
[b]Metoda:[/b] jaka metoda została użyta?
Spis anomalii będzie uzupełniany w miarę postępu - bez obaw, pojawi się ich o wiele więcej.
1. Kasyno
2. Ogrody
3. Most Westminster
4. Prosektorium
5. Gabinet osobliwości
6. Cmentarz w Hogsmeade
7. Aleja Theodousa Traversa
8. Wnętrze sklepu
9. Sowia poczta
10. Sklep z truciznami
11. Madame Tussaudus
12. Wejście do św. Munga
13. Alejka nad brzegiem rzeki
14. Malinowy las
15. Dworzec Kings Cross
16. Wierzbowy park
17. Wieża astrologów
18.Opuszczony plac zabaw
19. Przystań
20. Rzeka severn
21. Kryjówka pisarzy
22. Teatr Palladium
23. Tunel
24. Fontanna
25. Odległa stacja metra
26. Komisariat
27. Palarnia
28. Zamszony Las
29. Sklep z magicznymi wonnościami
30. Wyrwa w murze
31. Ruiny na Old Church
32. Salon wróżbity
33. Wejście do banku
34. Szklarnie
35. Karli ogródek
1. Katedra św. Pawła
2. Dział Ksiąg Zakazanych
3. Plac Piccadilly Circus
4. Wzgórza rezerwatu
5. Ruiny
6. Redakcja Proroka Codziennego
7. Cmentarz
8. Rezerwat znikaczy
9. Zaplecze sklepu Ollivanderów
10. Dziurawy kocioł
11. Magiczna oranżeria
12. Świat dyni
13. Szwalnia Domu Mody Parkinson
14. Zaułek
15. Budynek zarządu
16. Pracownia twórcy perfum
17. Zapomniana piwnica
18. Lalkarnia
19. Charnwood, Leicestershire
20. Zakazany Las
21. Stadion Os Wimbourne
22. Sklep z kociołkami
23. Zachodni port
24. Stanowisko z balonami
25. Sklep w Mungu
26. Łazienka
27. Bestialska karuzela
28. Kolegium uniwersyteckie
29. Kryjówka leśnego człowieka
30. Bushy Park
31. Ruiny Mer-Akha
32. Laboratorium astrologiczne
33. Pub ostatnia stacja
34. Królewska Szkoła Baletowa
35. Archiwum
36. Statek rejsowy
37. Sklep madame Primpernelle
38. Wyniuchaj Troski
39. Dom Petriego
40. Tartak
41. Apteka
42. Lodowisko
43. Klub szachowy
44. Big Ben
1. Dział Ksiąg Nieużywanych
[bylobrzydkobedzieladnie]
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 16.07.19 18:06, w całości zmieniany 54 razy
Wpływ anomalii od pierwszomajowego wybuchu był zauważalny i wyraźnie odczuwalny. Wielu czarodziejów doświadczyło przykrych zaburzeń magii na własnej skórze — różdżki przez ostatnie dwa miesiące nie raz odmawiały posłuszeństwa w najbardziej decydujących chwilach, często zwiększając poziom niebezpieczeństwa, a nawet przybliżając wielu do śmierci. Anomalie działały na niekorzyść czarodziejów, wpływały negatywnie na najmłodszych, a także czyniły z mugoli i charłaków wyjątkowo niebezpieczne towarzystwo.
Czarodzieje zaczynali przyzwyczajać się do obecności siejących popłoch anomalii. Coraz więcej śmiałków podjęło się prób przywrócenia równowagi, wielu z nich się udało. Czarodziejom udało się się naprawić 25 anomalii, przewagę zdobyli niewątpliwie Zakonnicy, osiągając wynik 15 lokacji. Rycerzom udało się przejąć 8 miejsc, a czarodzieje niezrzeszeni ustabilizowali 1. Za odniesiony sukces w miejscu skażonym anomaliom postacie otrzymują 30 punktów doświadczenia, za dwa 50 i 1 punkt biegłości. Również pozostali zostali nagrodzeni za zapał i zaangażowanie.
Wraz z nadejściem listopada na Wyspach Brytyjskich rozpętała się potężna nawałnica. Wody w morzach wezbrały i uderzyły w brzeg w wielką siłą, wiatr przybrał na sile, z nieba posypał się grad i deszcz, a niebo pokryło się ciemnymi jak smoła chmurami. Anomalie, które do tej pory nękały czarodziejów uległy zmianom — nie trudno było dostrzec ich ścisły związek z kataklizmem. Magia przestała wywoływać u czarodziejów przedziwne dolegliwości, ale silnie wpływała na piekło, które rozciągało się nad głowami. Ładunki magicznoatmosferyczne wywołały kolejne źródła anomalii, nie było ich jednak zbyt wiele.
50 PD 1PB
Anthony Skamander
Benjamin Wright
Bertie Bott
Brendan Weasley
Deirdre Mericourt
Gabriel Tonks
Jessa Diggory
Kieran Rineheart
Lucan Abbot
Lyanna Zabini
Maxine Desmond
Marcella Figg
Morgoth Yaxley
Ria Weasley
Samuel Skamander
Sigrun Rookwood
Susanne Lovegood
Tristan Rosier
Justine Tonks
Ramsey Mulciber
Magnus Rowle
Drew Macnair
50 PD
Jayden Vane
40 PD 1 PB
Charlene Leighton
Craig Burke
30 PD i 1 PB
Vera Leighton
Arythen Yaxley
Billy Moore
Calean Goyle
Cyrus Snape
Ignotus Mulciber
Poppy Pomfrey
Quentin Burke
Alexander Farley
Alphard Black
Hereward Bartius
Cadan Goyle
Pomona Sprout
Sophia Carter
Artur Longbottom
30 PD
Meave Clearwater
15 PD
Frances Montgomery
Prób dokonali także: Cassandra Vablatsky, Eddar Nott, Elaine Avery, Florean Fortescue
Osoby, które w chwili publikacji podsumowania są w trakcie naprawy anomalii, po zakończeniu aktualnie trwającego wątku i niezależnie od finału proszone są o dodanie posta w tym temacie zgodnie z poniższym kodem.
- Kod:
[u]TRZECIE PODSUMOWANIE - uzupełnienie[/u]
[b]Kto:[/b] imiona i nazwiska postaci, które dokonywały próby naprawienia anomalii
[b]Gdzie:[/b] link do naprawionej lokacji
[b]Efekt:[/b] Udane/nieudane
[b]Metoda:[/b] jaka metoda została użyta?
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 20.03.19 6:23, w całości zmieniany 1 raz
Czarodzieje dobrze się spisali — wielu z nich udało się ustabilizować zaburzoną magię w więcej niż tylko jednym miejscu. Dzięki ich pracy, niezależnie od tego na rzecz jakiej organizacji działali, Wielka Brytania powoli pozbywała się anomalii - do czasu, aż utworzona przez Zakon Feniksa droga do najsilniejszego istniejącego źródła w Azkabanie nie rozpętała potężnej burzy. Anomalie, choć nie do końca wypędzone z naszego świata, a jedynie uśpione, przestawały siać chaos i zniszczenie. Świat będzie wdzięczny wszystkim tym, którzy się do tego sukcesu przyczynili.
W trzech turach postacie mogły maksymalnie naprawić 7 anomalii, uzyskując tym samym maksymalnie 3PB i 175 PD. Czas napraw dla postaci, które uzyskały maksymalną liczbę punktów biegłości organizacji dobiegł końca. Wszyscy Ci, którzy nie uzyskali dotąd podobnego wyniku mają szansę nadrobić stracony czas — ale powinni się spieszyć. Ognisk anomalii nie zostało zbyt wiele, a jeśli Zakonowi Feniksa w nadchodzącej misji się powiedzie, szansa na doścignięcie pozostałych może szybko zniknąć.
Poniżej prezentujemy listę osób według zgromadzonych do tej pory punktów biegłości.
IMIĘ I NAZWISKO POSTACI | PUNKTY DOŚWIADCZENIA |
3 PB | |
Brendan Weasley | 175 |
Deirdre Tsagairt | 175 |
Samuel Skamander | 175 |
Tristan Rosier | 175 |
Ramsey Mulciber | 175 |
Justine Tonks | 165 |
Drew Macnair | 155 | Sophia Carter | 135 |
2 PB | |
Sigrun Rookwood | 150 |
Magnus Rowle | 145 |
Anthony Skamander | 125 |
Maxine Desmond | 125 |
Benjamin Wright | 115 |
Frederick Fox | 115 |
Jessa Diggory | 110 |
Apollinare Sauveterre | 100 |
Lyanna Zabini | 100 |
Bertie Bott | 95 |
Alexander Selwyn | 80 |
Ignotus Mulciber | 80 |
Caelan Goyle | 60 | 1 PB |
Edgar Burke | 100 |
Morgoth Yaxley | 90 |
Jayden Vane | 90 |
Gabriel Tonks | 75 |
Percival Nott | 75 |
Susanne Lovegood | 75 |
Lucan Abbott | 75 |
Billy Moore | 70 |
Jackie Rineheart | 65 |
Kieran Rineheart | 65 |
Cassandra Vablatsky | 65 |
Hereward Bartius | 55 |
Craig Burke | 55 |
Artur Longbottom | 55 |
Eddard Nott | 50 |
Marcella Figg | 50 |
Ria Weasley | 50 |
Vera Leighton | 45 |
Charlene Leighton | 40 |
Julia Prewett | 40 |
Arythen Yaxley | 30 |
Cyrus Snape | 30 |
Minnie MacGonnagall | 30 |
Poppy Pomfrey | 30 |
Quentin Burke | 30 |
Alphard Black | 30 |
Pomona Sprout | 30 |
Meave Clearwater | 30 |
Cadan Goyle | 30 | 0 PB |
Constantine Ollivander | 40 |
Hannah Wright | 40 |
Florean Fortescue | 30 |
Josephine Fenwick | 25 |
Lucinda Selwyn | 25 |
Madeline Levine | 25 |
Marianna Goshawk | 25 |
Thomas Vane | 25 |
Duncan Beckett | 15 |
Frances Montgomery | 15 |
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 20.03.19 6:43, w całości zmieniany 2 razy
Kto: Ramsey Mulciber, Magnus Rowle
Gdzie: palarnia
Efekt: Udane
Metoda: Rycerzy
+
Powiedz mi, że warto
Że przejdziemy przez to wszystko gładko
Będzie wiosna dla mych dzieci przez kolejne tysiąc lat
Kto: Sophia Carter i Artur Longbottom, a po stronie rycerzy Drew Macnair i Craig Burke
Gdzie: Dom Petriego
Efekt: był pojedynek, ale został przerwany, więc nikt nie naprawił
Metoda: -
+
shadows, for
shadows only
mean there is
a light shining
somewhere near by.
I'd movе so fast that I'd outpace the dawn
They call him The Young Wolf. They say he can turn into a wolf himself when he wants. They say he can not be killed.
Gdzie: https://www.morsmordre.net/t2823p45-krolewska-szkola-baletowa?nid=9543#192915
Metoda: zakonu
+
obywatele degeneraci,
ej, duszy podpalacze,
They call him The Young Wolf. They say he can turn into a wolf himself when he wants. They say he can not be killed.
if you were the sunset
sailing alone
behind the mountains?
how would you feel
if you were the sunrise
woke up at dawn
once in a lifetime?
ruined
I am
r u i n a t i o n
Gdzie: https://www.morsmordre.net/t6282p30-ruiny-na-old-church#194024
Metoda: Rycerzy
+
kings and queens
Powiedz mi, że warto
Że przejdziemy przez to wszystko gładko
Będzie wiosna dla mych dzieci przez kolejne tysiąc lat
Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia