Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia
Wojna opanowała Londyn, a wkrótce rozpierzchnie się zapewne na resztę kraju; walka nie była już ukryta, Anglia została podzielona na dwa obozy, każde pod zwierzchnictwem innego Ministra Magii. Cronos Malfoy, będący w istocie zaufanym człowiekiem Lorda Voldemorta, wraz z Rycerzami Walpurgii przeprowadzili krwawe czystki mające na celu usunięcie z miasta mugoli oraz osób pochodzenia mugolskiego. Zakon Feniksa z Haroldem Longbottomem na czele stawia czynny opór i chroni ludzi przed terrorem.
Poniższy wskaźnik ilustruje aktualne wpływy w mieście:
Wpływy zależne są od działań podejmowanych przez oba ugrupowania.
Wszystkie takie działania, włączając w to rozlosowane kostki, podbite lokacje, inicjatywy własne i ukończone misje poboczne, należy zgłaszać w niniejszym temacie. Inicjatywy własne rozegrane w ubiegłym okresie można zgłosić również w tym.
Ogarnięte wojenną zawieruchą miasto praktycznie stanęło w ogniu: ulice nie są spokojne, ministerialne patrole nie schodzą z posterunków, a kto zdrów na umyśle opuszcza stolicę, by nie zostać choćby przypadkową ofiarą tej tragedii. Władza dąży do zaanektowania najważniejszych punktów Londynu - pomimo oporu rozprzestrzeniających się buntowników.
Istotność lokacji oznaczona jest poziomami I-III, ich istotność jest związana ze strategicznym znaczeniem, możliwościami wykorzystania lokacji i ich wpływem na sytuację w Londynie. Istotność ta znajduje swoje odzwierciedlenie w ruchach wskaźnika, który przesuwa się tym mocniej, im ważniejsza jest dana lokacja. I stopień oznacza lokację mało istotną, II lokację istotną, a III lokację strategiczną.
Po ulicach miasta mogą poruszać się swobodnie wyłącznie osoby, których pochodzenie jest oczywiste lub którzy swoje pochodzenie udowodnili (więcej w temacie: rejestracja różdżek). Pozostali zobowiązani są w każdym wątku rozpoczętym na ulicach Londynu rzucić kością opisaną jako Londyn i dostosować się do efektu. Kością rzuca jedna osoba z pary (grupy) rozpoczynającej wątek.
Kość jest obowiązkowa w przypadku wątków rozgrywanych na ulicach miasta oraz przed przystąpieniem do zdobycia lokacji.
Lokacje opanowane przez Rycerzy Walpurgii: antykwariat, marina, wyrwa w murze, odległa stacja metra, targowisko na dworcu, Most Miłości, Serpentine Lake, Connaught Square, cmentarz z kapliczką, schody
Lokacje opanowane przez Zakon Feniksa: archiwa, droga na skróty, Dziurawy Kocioł, wyjście z kanałów, Bedford Square, podziemny korytarz, apteka Sluga i Jiggersa, Brama Zdrajców, zapomniany tor, salon wróżbity, szkoła baletowa, Dom Petriego,
Lokacje nieopanowane: Dotyk Midasa, laboratorium w lesie, zagroda hipogryfów, Zatopieni Chłopcy
Każda grupa dysponuje pulą postaci, istot, stworzeń, które zgodziły się pomóc organizacji w walce. Grupy mogą rozłożyć strażników pomiędzy posiadane lokacje. Poniżej znajduje się spis wolnych (możliwych do rozdysponowania) postaci należących do każdej z organizacji. W jednej lokacji może znajdować się jedynie dwóch strażników.
Strażnicy | |
Rycerze Walpurgii Dementor (2/5)Należy go przegonić udanym zaklęciem Expecto Patronum w przeciągu jednej tury, inaczej odbiera przytomność. Olbrzym (3/5)Olbrzym dołącza do walki, atakuje rozpisanymi atakami. | Zakon Feniksa |
1. Ataku (obrony) można się podjąć zarówno pojedynczo, we dwójkę, jak i w większych grupach.
2. Każda lokacja ma opisaną drogę do jej zdobycia. Konieczne jest podjęcie ścieżki pokojowej lub wojennej podług preferencji, sumienia lub możliwości postaci. Gdy ścieżka pokojowa zawiedzie, można przerzucić się na ścieżkę wojenną. Czas pomiędzy kolejnymi odpisami nie może przekroczyć 24 godzin.
3. Po zakończeniu pierwszego etapu postaci obowiązane są odczekać 48 godzin, w tym czasie do postaci może dołączyć para z przeciwległego obozu i może spróbować przegonić drugą z par. Grupa z obozu atakującego powinna zwrócić się do mistrza gry o interwencję, kiedy wszystkie wyznaczone osoby pojawią się już w wątku.
4. W przypadku zwycięstwa obozu atakującego grupa może kontynuować, w przypadku porażki - musi odejść, a jej dotychczasowe wysiłki zostają przejęte przez zwycięzców.
5. Końcowym etapem jest zabezpieczenie lokacji: postać może to uczynić zgodnie z dowolną mechaniką (pułapek, klątw, przy pomocy strażników) ma jednak na to wyłącznie dwie tury (w jednym poście postać może wykonać jedną akcję: spróbować nałożyć klątwę, nałożyć zabezpieczenie lub wyznaczyć do strzeżenia strażnika).
6. Przejęcie zakończone sukcesem należy zgłosić w niniejszym wątku zgodnie z kodem podanym poniżej zasad.
7. Każda postać może dwukrotnie uczestniczyć w udanym zdobyciu (lub przejęciu) lokacji oraz dwukrotnie bronić lokacji już zdobytej przed organizacją przeciwną.
PODBITE LOKACJE
- Kod:
[b]Odnośnik do lokacji[/b]:
[b]Postaci przejmujące[/b]:
[b]Nałożone zabezpieczenia[/b]: zabezpieczenia, pułapki, klątwy, strażnicy, etc; prosimy o możliwie jak najdokładniejszy opis
- Kod:
[b]Rodzaj działania[/b]: poboczna / kostka Londyn / inne
[b]Postaci biorące udział[/b]:
[b]Odnośnik[/b]: link do tematu, w którym miało miejsce zdarzenie
[b]Opis[/b]: opcjonalny przy kostce, konieczny przy misji pobocznej i inicjatywie własnej
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 14.01.21 14:35, w całości zmieniany 7 razy
Wojna o Londyn trwała w najlepsze. Po krwawych czystkach z początku miesiąca według panującej władzy sytuacja zdawała się uspokajać — tak było tylko pozornie. Chociaż w ostatniej chwili w Ministerstwie Magii zwolennicy Harolda Longbottoma pod kierunkiem Kierana Rinehearta zdołali dokonać rozłamu i przeprowadzić sprawną ewakuację w wielu częściach Londynu to ulice wciąż spływały krwią, walki toczyły się w miejscach, które obie wrogie organizacje uznały za warte przejęcia. Mieszkańcy Londynu, którzy nie byli zaangażowani w bezpośrednie starcia wierzyli w stabilizacje i doszukiwali się na linii horyzontu końca wojna, zaś ci, którzy nie raz stawali w obliczu wyzwania walki o życie własne i bliskich, byli świadkami rozgrywających się wokół dramatów, drżeli coraz silniej.
Rycerzom Walpurgii udało się przejąć marinę, bez wątpienia jedno z najbardziej strategicznych miejsc w stolicy, za to Zakon Feniksa zajął mieszczącą się przy Tower of London Bramę Zdrajców. Przejęcie obu tych lokalizacji z pewnością mocno utrudni dotychczasowe funkcjonowanie obu organizacji. Wśród innych, istotnych obszarów zaanektowanych przez sojuszników ministerstwa znalazły się: *antykwariat, wyrwa w murze, odległa stacja metra, Serpentine Lake i Most Miłości. W odwecie, Zakon Feniksa zajął: archiwa, drogę na skróty, Dziurawy Kocioł, wyjście z kanałów, Bedford Square, podziemny korytarz, aptekę Sluga i Jiggersa, targowisko na dworcu. Skutki tych działań miały stać się widoczne w nadchodzących miesiącach.
Patrolujący Londyn dementorzy nie raz natknęli się na przeciwników władzy. Członkowie Zakonu Feniksa poradzili sobie jednak z upiorami, nie raz przeganiając dementorów żerujących na mieszkańcach stolicy. Dzięki niesionej im pomocy, poparcie wśród ocalonych dla przeciwników Voldemorta rosło.
Rozesłane przez lorda Blacka plotki na temat starego sędziego, Jamesa Bradleya, stały się dobrym gruntem, dla późniejszej sprawy. Podsunięte Szefowi Departamentu Przestrzegania Prawa Czarodziejów dowody o machlojkach sędziego doprowadziły wpierw do zdjęcia sędziowskiego immunitetu, a później publicznego linczu i procesu — szybkiego i niemalże jednogłośnie uznającego go za winnego. James Bradley po wielu latach trafił do Tower, ponosząc w końcu konsekwencje popełnionych przed laty czynów. Cała sprawa osłabiła znacząco obóz przeciwników aktualnej władzy.
W walki o Londyn zostały włączone także olbrzymy. Obie organizacje używały wszelkich dostępnych dróg, aby przeciągnąć potężne istoty na swoją stronę, lecz to starania Rycerzy Walpurgii okazały się bardziej owocne: olbrzymy przeszły na stronę Czarnego Pana, a Rycerze od tej pory mieli na swoich usługach nowych, potężnych strażników.
50PD 2 PB
Alexander Farley
Anthony Skamander
Bertie Bott
Caelan Goyle
Calder Borgin
Drew Macnair
Justine Tonks
Keat Burroughs
Michael Tonks
Ramsey Mulciber
Sigrun Rookwood
Steffen Cattermole
Tristan Rosier
Zachary Shafiq
25PD 1 PB
Alphard Black
Anthony Macmillan
Billy Moore
Cassandra Vablatsky
Cedric Dearborn
Claude Cunningham
Deirdre Mericourt
Edgar Burke
Gwendolyn Grey
Hannah Wright
Kieran Rineheart
Lyanna Zabini
Marcella Figg
Mathieu Rosier
Percival Blake
Susanne Lovegood
Rodzaj działania: kostka Londyn
Postaci biorące udział: Matthew Bott, Jade Sykes
Odnośnik: link
Opis: wchodzimy na londyn i ignorujemy chłopca ku chwale własnego bezpieczeństwa. 1% na korzyść rycerzy
+1 dla rycerzy
somehow i always do
Postaci przejmujące: Michael Tonks, Marcella Figg
Nałożone zabezpieczenia: cicho-sza i oczobłysk (oba przy wejściu na teren) zawierucha (na całość terenu), stary szewc (na tory kolejowe)
+1 dla Zakonu
Rodzaj działania: kostka Londyn
Postaci biorące udział: Michael Tonks, Marcella Figg
Odnośnik: tutaj wypada
Opis: ratujemy kobietę przed dementorem, 1% na korzyść Zakonu
+1 dla Zakonu
zgłaszam też inicjatywy własne z poprzedniego okresu (nie wiem jak się liczą, bo są własne, więc pod ocenę MG <3 ):
Rodzaj działania: inne (inicjatywa własna)
Postaci biorące udział: Michael Tonks (i Frances Burroughs, ale jako przypadkowy obserwator)
Odnośnik: Kociołek Alchemika (linkuję początek z dementorem, właściwe pułapki są w 4tym i 5tym poście wątku)
Opis: Opis lokacji wskazuje na promugolskie poglądy właścicielek, więc Michael (trochę odpłatnie, a trochę pro bono - pieniądze nie do końca równoważą ryzyko wybrania się do Londynu) wychodzi z inicjatywą ochrony znajomego biznesu. Nakłada pułapki na Kociołek Alchemika, a po drodze odgania dementora (kostka była już zgłaszana). Pułapki mają na celu ostrzeżenie właścicielek przed intruzami, wrogami i włamywaczami: Mała Twierdza na parter (aby intruz został uwięziony w środku i nie mógł przejść na piętro lub zaplecze, gdzie mogą być właścicielki) i Bubonem na drzwi.
Zyskane wpływy nie przewyższyły już rozliczonych w związku z dementorem, który pojawił się w wątku.
Rodzaj działania: inne (inicjatywa własna)
Postaci biorące udział: Michael Tonks, Maeve Clearwater
Odnośnik: schronisko dla książek niechcianych
Opis: Opis lokacji wskazuje na promugolskie poglądy właściciela, więc Michael (trochę odpłatnie, a trochę pro bono - pieniądze nie do końca równoważą ryzyko wybrania się do Londynu) wychodzi z inicjatywą ochrony znajomego biznesu. Razem z Maeve nakładają pułapki na księgarnię, zabezpieczając szczególnie tajną część z mugolskimi pozycjami:
-Nierusz (na książkę uruchamiającą przejście do tajnego pomieszczenia z mugolskimi książkami)
-Nigdziebądź (pomieszczenie z mugolskimi książkami będzie wyglądać na opuszczone, a książki na nie-mugolskie).
-Muffilato na księgarnię
(& inne, ale wybrałam najbardziej użyteczne pod kątem fabuły/wojny)
+1 dla Zakonu
EDIT: najmocniej przepraszam za gapiostwo, powyższa inicjatywa własna już jest podlinkowana!
Can I not save one
from the pitiless wave?
Postaci biorące udział: Åsbjørn Ingisson, Charlene Leighton
Odnośnik: link
Opis: Ingisson i Leighton udają się na Cliodnę, wyspę leżącą w obrębie hrabstwa Norfolk, aby przekonać olbrzymkę do pomocy Zakonowi. Olbrzymka nie jest od razu chętna do współpracy, chce od nich podarek w postaci eliksiru. Alchemicy muszą przygotować dla niej coś wow i udają się po taką niezwykłą recepturę do sir Guldolfa. Ten niestety okazuje się być wrednym zgrzybiałym starcem jeszcze bardziej aspołecznym niż Ingisson i zatrzaskuje im drzwi przed nosami, nawet do końca ich nie wysłuchawszy. Zakonnicy sporządzają więc plan włamania: Ås robi dywersję, a Charlene jako kot wkrada się do domu sir Guldolfa i przepisuje recepturę. Następne kilka dni upływa dwójce alchemików na zbieraniu ingrediencji potrzebnych do uwarzenia eliksiru. Wszystko jest gotowe na czas pełni, kiedy to Charlie i Ås przygotowują miksturę, aby następnie zanieść ją w podarku olbrzymce. Wątek zawiera sporo ładnych opisów, niewielkich zwrotów akcji, trochę smutków i radości, a także bardzo dużo naukowego bełkotu.
Misja, ze względu na opieszałość, pozostała bez wpływu na sytuację w Londynie.
+1 PB dla Asbjorna, +1 PB dla Charlene
Wiem dokładnie, Odynie
gdzieś ukrył swe oko
Postaci przejmujące: Alphard Black, Craig Burke, Zachary Shafiq
Nałożone zabezpieczenia: Zawierucha, Cave Inimicum, Strach na gremliny, Stary szewc, Nierusz (nałożone na bramę cmentarza)
+1 dla Rycerzy
I don't care about
the in-crowd
Postaci biorące udział: Cedric Dearborn, Michael Tonks
Odnośnik: Fleet Street
Opis: wylosowaliśmy zdarzenie, w którym mogliśmy pomóc mugolce i zdecydowaliśmy się to zrobić. Wyprowadziłem mugolkę z Londynu i zabrałem w bezpieczne miejsce, zatem wskaźnik powinien przesunąć się o 1% na korzyść Zakonu Feniksa.
+1 dla Zakonu
becomes law
resistance
becomes duty
Postaci biorące udział: Cassandra Vablatsky, Zachary Shafiq
Odnośnik: link do tematu
Opis: Wątek jeszcze z kwietnio-czerwca
Do lecznicy Cassandry sprowadzono mężczyznę zidentyfikowanego jako działacza na rzecz Rycerzy Walpurgi, ofiarę stoczonego pojedynku o dość rozległych i nie do końca wiadomych obrażeniach. Cassandra posłała sowę do Zachary'ego z prośbą o wsparcie i skonsultowanie przypadku. W pracowni lecznicy wspólnie rozważają możliwe źródła obrażeń oraz formę, w jakiej je zadano. Przeprowadzają badania, pobierają próbki i na ich podstawie dobierają dość eksperymentalną terapię, która w dłuższej perspektywie ma przywrócić utracone siły. Zachary zobowiązuje się do poinformowania odpowiednich ludzi, że czarodziej przeżył i jest na dobrej drodze do wyzdrowienia.
+1 dla Rycerzy
I don't care about
the in-crowd
Postaci przejmujące: Drew Macnair, Deirdre Mericourt
Nałożone zabezpieczenia: nałożona Zawierucha, Tenuistis, w bliskich okolicach wieży sprowadziliśmy Olbrzyma, Drew nałożył także klątwę kręgu
+3 dla Rycerzy
seven deadly sins
I'll lick your wounds
I'll lay you down
✦
Postaci przejmujące: Kieran Rineheart, Steffen Cattermole, Hannah Wright
Nałożone zabezpieczenia: Zawierucha, Widzimisię, Zemsta Płomyka w holu głównym, Strach na gremliny tuż przy wejściu i Nierusz na klamkę w drzwiach wejściowych
+3 dla Zakonu
With a bullet in his clenched right hand
Don't push him, son
For he's got the power to crush this land
Oh hear, hear him cry, boy
Postaci przejmujące: Ramsey Mulciber, Alphard Black, Sigrun Rookwood
Nałożone zabezpieczenia: Zawierucha na całym placu, Ostatnie tango na uliczce prowadzącej do placu od ściany do ściany kamienicy, Oczobłysk na uliczce prowadzącej do placu od ściany do ściany kamienicy, Stary szewc na placu, jako strażnik olbrzym i stworzony podczas walki inferius
+5 dla Rycerzy
ruined
I am
r u i n a t i o n
Postaci przejmujące: Ramsey Mulciber, Yana Dolohov
Nałożone zabezpieczenia: Zawierucha
Przejęcie nieuznane, przekroczone terminy odpisów.
we've all killed parts of ourselves
to survive
Postaci przejmujące: Cedric Dearborn
Nałożone zabezpieczenia: Cave Inicum, Widzimisię, Oczobłysk, Strach na gremilny
+1 dla Zakonu
becomes law
resistance
becomes duty
Postaci przejmujące: Marcella Figg, Gwendolyn Grey
Nałożone zabezpieczenia: Oczobłysk, Cicho-Sza, Bubonem
+1 dla Zakonu
Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia