Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia
Spokojnie jak na wojnie
Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Spokojnie jak na wojnie
Wpływy zależne są od działań podejmowanych przez oba ugrupowania.
Wszystkie takie działania, włączając w to rozlosowane kostki, podbite lokacje, inicjatywy własne i ukończone misje poboczne, należy zgłaszać w niniejszym temacie. Inicjatywy własne rozegrane w ubiegłym okresie można zgłosić również w tym.
Wojna o Londyn
Ogarnięte wojenną zawieruchą miasto praktycznie stanęło w ogniu: ulice nie są spokojne, ministerialne patrole nie schodzą z posterunków, a kto zdrów na umyśle opuszcza stolicę, by nie zostać choćby przypadkową ofiarą tej tragedii. Władza dąży do zaanektowania najważniejszych punktów Londynu - pomimo oporu rozprzestrzeniających się buntowników.
Istotność lokacji oznaczona jest poziomami I-III, ich istotność jest związana ze strategicznym znaczeniem, możliwościami wykorzystania lokacji i ich wpływem na sytuację w Londynie. Istotność ta znajduje swoje odzwierciedlenie w ruchach wskaźnika, który przesuwa się tym mocniej, im ważniejsza jest dana lokacja. I stopień oznacza lokację mało istotną, II lokację istotną, a III lokację strategiczną.
Po ulicach miasta mogą poruszać się swobodnie wyłącznie osoby, których pochodzenie jest oczywiste lub którzy swoje pochodzenie udowodnili (więcej w temacie: rejestracja różdżek). Pozostali zobowiązani są w każdym wątku rozpoczętym na ulicach Londynu rzucić kością opisaną jako Londyn i dostosować się do efektu. Kością rzuca jedna osoba z pary (grupy) rozpoczynającej wątek.
Kość jest obowiązkowa w przypadku wątków rozgrywanych na ulicach miasta oraz przed przystąpieniem do zdobycia lokacji.
Stan Londynu
Lokacje opanowane przez Rycerzy Walpurgii: antykwariat, marina, wyrwa w murze, odległa stacja metra, targowisko na dworcu, Most Miłości, Serpentine Lake, Connaught Square, cmentarz z kapliczką, schody
Lokacje opanowane przez Zakon Feniksa: archiwa, droga na skróty, Dziurawy Kocioł, wyjście z kanałów, Bedford Square, podziemny korytarz, apteka Sluga i Jiggersa, Brama Zdrajców, zapomniany tor, salon wróżbity, szkoła baletowa, Dom Petriego,
Lokacje nieopanowane: Dotyk Midasa, laboratorium w lesie, zagroda hipogryfów, Zatopieni Chłopcy
Strażnicy
Każda grupa dysponuje pulą postaci, istot, stworzeń, które zgodziły się pomóc organizacji w walce. Grupy mogą rozłożyć strażników pomiędzy posiadane lokacje. Poniżej znajduje się spis wolnych (możliwych do rozdysponowania) postaci należących do każdej z organizacji. W jednej lokacji może znajdować się jedynie dwóch strażników.
Zasady
1. Ataku (obrony) można się podjąć zarówno pojedynczo, we dwójkę, jak i w większych grupach.
2. Każda lokacja ma opisaną drogę do jej zdobycia. Konieczne jest podjęcie ścieżki pokojowej lub wojennej podług preferencji, sumienia lub możliwości postaci. Gdy ścieżka pokojowa zawiedzie, można przerzucić się na ścieżkę wojenną. Czas pomiędzy kolejnymi odpisami nie może przekroczyć 24 godzin.
3. Po zakończeniu pierwszego etapu postaci obowiązane są odczekać 48 godzin, w tym czasie do postaci może dołączyć para z przeciwległego obozu i może spróbować przegonić drugą z par. Grupa z obozu atakującego powinna zwrócić się do mistrza gry o interwencję, kiedy wszystkie wyznaczone osoby pojawią się już w wątku.
4. W przypadku zwycięstwa obozu atakującego grupa może kontynuować, w przypadku porażki - musi odejść, a jej dotychczasowe wysiłki zostają przejęte przez zwycięzców.
5. Końcowym etapem jest zabezpieczenie lokacji: postać może to uczynić zgodnie z dowolną mechaniką (pułapek, klątw, przy pomocy strażników) ma jednak na to wyłącznie dwie tury (w jednym poście postać może wykonać jedną akcję: spróbować nałożyć klątwę, nałożyć zabezpieczenie lub wyznaczyć do strzeżenia strażnika).
6. Przejęcie zakończone sukcesem należy zgłosić w niniejszym wątku zgodnie z kodem podanym poniżej zasad.
7. Każda postać może dwukrotnie uczestniczyć w udanym zdobyciu (lub przejęciu) lokacji oraz dwukrotnie bronić lokacji już zdobytej przed organizacją przeciwną.
Kody zgłoszeń
PODBITE LOKACJE
[bylobrzydkobedzieladnie]
Wojna opanowała Londyn, a wkrótce rozpierzchnie się zapewne na resztę kraju; walka nie była już ukryta, Anglia została podzielona na dwa obozy, każde pod zwierzchnictwem innego Ministra Magii. Cronos Malfoy, będący w istocie zaufanym człowiekiem Lorda Voldemorta, wraz z Rycerzami Walpurgii przeprowadzili krwawe czystki mające na celu usunięcie z miasta mugoli oraz osób pochodzenia mugolskiego. Zakon Feniksa z Haroldem Longbottomem na czele stawia czynny opór i chroni ludzi przed terrorem.
Poniższy wskaźnik ilustruje aktualne wpływy w mieście:
Wpływy zależne są od działań podejmowanych przez oba ugrupowania.
Wszystkie takie działania, włączając w to rozlosowane kostki, podbite lokacje, inicjatywy własne i ukończone misje poboczne, należy zgłaszać w niniejszym temacie. Inicjatywy własne rozegrane w ubiegłym okresie można zgłosić również w tym.
Ogarnięte wojenną zawieruchą miasto praktycznie stanęło w ogniu: ulice nie są spokojne, ministerialne patrole nie schodzą z posterunków, a kto zdrów na umyśle opuszcza stolicę, by nie zostać choćby przypadkową ofiarą tej tragedii. Władza dąży do zaanektowania najważniejszych punktów Londynu - pomimo oporu rozprzestrzeniających się buntowników.
Istotność lokacji oznaczona jest poziomami I-III, ich istotność jest związana ze strategicznym znaczeniem, możliwościami wykorzystania lokacji i ich wpływem na sytuację w Londynie. Istotność ta znajduje swoje odzwierciedlenie w ruchach wskaźnika, który przesuwa się tym mocniej, im ważniejsza jest dana lokacja. I stopień oznacza lokację mało istotną, II lokację istotną, a III lokację strategiczną.
Po ulicach miasta mogą poruszać się swobodnie wyłącznie osoby, których pochodzenie jest oczywiste lub którzy swoje pochodzenie udowodnili (więcej w temacie: rejestracja różdżek). Pozostali zobowiązani są w każdym wątku rozpoczętym na ulicach Londynu rzucić kością opisaną jako Londyn i dostosować się do efektu. Kością rzuca jedna osoba z pary (grupy) rozpoczynającej wątek.
Kość jest obowiązkowa w przypadku wątków rozgrywanych na ulicach miasta oraz przed przystąpieniem do zdobycia lokacji.
Lokacje opanowane przez Rycerzy Walpurgii: antykwariat, marina, wyrwa w murze, odległa stacja metra, targowisko na dworcu, Most Miłości, Serpentine Lake, Connaught Square, cmentarz z kapliczką, schody
Lokacje opanowane przez Zakon Feniksa: archiwa, droga na skróty, Dziurawy Kocioł, wyjście z kanałów, Bedford Square, podziemny korytarz, apteka Sluga i Jiggersa, Brama Zdrajców, zapomniany tor, salon wróżbity, szkoła baletowa, Dom Petriego,
Lokacje nieopanowane: Dotyk Midasa, laboratorium w lesie, zagroda hipogryfów, Zatopieni Chłopcy
Każda grupa dysponuje pulą postaci, istot, stworzeń, które zgodziły się pomóc organizacji w walce. Grupy mogą rozłożyć strażników pomiędzy posiadane lokacje. Poniżej znajduje się spis wolnych (możliwych do rozdysponowania) postaci należących do każdej z organizacji. W jednej lokacji może znajdować się jedynie dwóch strażników.
Strażnicy | |
Rycerze Walpurgii Dementor (2/5)Należy go przegonić udanym zaklęciem Expecto Patronum w przeciągu jednej tury, inaczej odbiera przytomność. Olbrzym (3/5)Olbrzym dołącza do walki, atakuje rozpisanymi atakami. | Zakon Feniksa |
1. Ataku (obrony) można się podjąć zarówno pojedynczo, we dwójkę, jak i w większych grupach.
2. Każda lokacja ma opisaną drogę do jej zdobycia. Konieczne jest podjęcie ścieżki pokojowej lub wojennej podług preferencji, sumienia lub możliwości postaci. Gdy ścieżka pokojowa zawiedzie, można przerzucić się na ścieżkę wojenną. Czas pomiędzy kolejnymi odpisami nie może przekroczyć 24 godzin.
3. Po zakończeniu pierwszego etapu postaci obowiązane są odczekać 48 godzin, w tym czasie do postaci może dołączyć para z przeciwległego obozu i może spróbować przegonić drugą z par. Grupa z obozu atakującego powinna zwrócić się do mistrza gry o interwencję, kiedy wszystkie wyznaczone osoby pojawią się już w wątku.
4. W przypadku zwycięstwa obozu atakującego grupa może kontynuować, w przypadku porażki - musi odejść, a jej dotychczasowe wysiłki zostają przejęte przez zwycięzców.
5. Końcowym etapem jest zabezpieczenie lokacji: postać może to uczynić zgodnie z dowolną mechaniką (pułapek, klątw, przy pomocy strażników) ma jednak na to wyłącznie dwie tury (w jednym poście postać może wykonać jedną akcję: spróbować nałożyć klątwę, nałożyć zabezpieczenie lub wyznaczyć do strzeżenia strażnika).
6. Przejęcie zakończone sukcesem należy zgłosić w niniejszym wątku zgodnie z kodem podanym poniżej zasad.
7. Każda postać może dwukrotnie uczestniczyć w udanym zdobyciu (lub przejęciu) lokacji oraz dwukrotnie bronić lokacji już zdobytej przed organizacją przeciwną.
PODBITE LOKACJE
- Kod:
[b]Odnośnik do lokacji[/b]:
[b]Postaci przejmujące[/b]:
[b]Nałożone zabezpieczenia[/b]: zabezpieczenia, pułapki, klątwy, strażnicy, etc; prosimy o możliwie jak najdokładniejszy opis
- Kod:
[b]Rodzaj działania[/b]: poboczna / kostka Londyn / inne
[b]Postaci biorące udział[/b]:
[b]Odnośnik[/b]: link do tematu, w którym miało miejsce zdarzenie
[b]Opis[/b]: opcjonalny przy kostce, konieczny przy misji pobocznej i inicjatywie własnej
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 14.01.21 14:35, w całości zmieniany 7 razy
Rodzaj działania: misja poboczna
Postaci biorące udział: Maeve Clearwater, Vincent Rineheart
Odnośnik: tutaj
Opis: Maeve i Vincent zostali wybrani, by udać się do Londynu i spróbować uwolnić pannę Denbright, córkę Caradoca Denbrighta - utalentowanego uzdrowiciela, właściciela działającej na obrzeżach miasta kliniki, lykantropa. Zakon podejrzewał, że tylko i wyłącznie przetrzymywana przez działających w półświatku handlarzy dziewczyna może doprowadzić ich do samego Caradoca, który zdawał się rozpłynąć w powietrzu po ataku ze strony zwolenników idei czystej krwi.
Sojusznicy udali się na targ, by - udając zamożnych, zainteresowanych kupnem amuletów klientów - odnaleźć więżących dziewczynę handlarzy. Dzięki wprawnej grze aktorskiej i widokowi powiększonych zaklęciem sakiewek nakłonili ich, by zabrali ich w okolice magazynu, w którym następnie odnaleźli poszukiwaną czarownicę. Vincent zajął się nałożoną na kobietę klątwą, uwalniając ją spod działania tropiciela. I choć z początku łudzili się, że obejdzie się bez otwartej walki, to koniec końców zostali zmuszeni do spacyfikowania części handlarzy, a następnie salwowania się ucieczką. Na koniec zajęli się wyprowadzeniem zlęknionej panny Denbright z miasta i odstawieniem jej do Oazy.
(3/3)
Postaci biorące udział: Maeve Clearwater, Vincent Rineheart
Odnośnik: tutaj
Opis: Maeve i Vincent zostali wybrani, by udać się do Londynu i spróbować uwolnić pannę Denbright, córkę Caradoca Denbrighta - utalentowanego uzdrowiciela, właściciela działającej na obrzeżach miasta kliniki, lykantropa. Zakon podejrzewał, że tylko i wyłącznie przetrzymywana przez działających w półświatku handlarzy dziewczyna może doprowadzić ich do samego Caradoca, który zdawał się rozpłynąć w powietrzu po ataku ze strony zwolenników idei czystej krwi.
Sojusznicy udali się na targ, by - udając zamożnych, zainteresowanych kupnem amuletów klientów - odnaleźć więżących dziewczynę handlarzy. Dzięki wprawnej grze aktorskiej i widokowi powiększonych zaklęciem sakiewek nakłonili ich, by zabrali ich w okolice magazynu, w którym następnie odnaleźli poszukiwaną czarownicę. Vincent zajął się nałożoną na kobietę klątwą, uwalniając ją spod działania tropiciela. I choć z początku łudzili się, że obejdzie się bez otwartej walki, to koniec końców zostali zmuszeni do spacyfikowania części handlarzy, a następnie salwowania się ucieczką. Na koniec zajęli się wyprowadzeniem zlęknionej panny Denbright z miasta i odstawieniem jej do Oazy.
(3/3)
Maeve Clearwater
Zawód : Rebeliant, wywiadowca
Wiek : 28
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
The moments of peace that we find sometimes, they aren't anything but warfare, thinly disguised.
OPCM : 22+1
UROKI : 32+4
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 8
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Metamorfomag
Sojusznik Zakonu Feniksa
Rodzaj działania: poboczna
Postaci biorące udział: Cedric Dearborn, Roselyn Wright
Odnośnik: Zamglone Wzgórza
Opis: Do niewielkiej wioski w Szkocji sprowadzają nas pogłoski o znikających zwierzętach i podejrzanych zdarzeniach w ostatnich tygodniach. Rozmawiamy z jej mieszkańcami, aby poznać więcej szczegółów i zorientować co się dzieje. W ramach tego śledztwa zawitaliśmy do karczmy, by wypytać co nieco, a więcej informacji zdobyliśmy u alchemiczki i rzeźnika, którzy potwierdzili niejako nasze podejrzenia. Kierując się ich wskazówkami udaliśmy się do lasu na zamglonych wzgórzach, a konkretnie jednego z wąwozów, gdzie w ostatniej chwili uratowaliśmy młodego chłopaka o imieniu Timothy przed zagryzieniem przez sforę psów. Roselyn udzieliła mu uzdrowicielskiej pomocy, ja podzieliłem się z nim jedzeniem i opowiedziałem o tym, co możemy dla niego zrobić, jeśli zdecyduje się wesprzeć Zakon Feniksa.
(3/3)
Postaci biorące udział: Cedric Dearborn, Roselyn Wright
Odnośnik: Zamglone Wzgórza
Opis: Do niewielkiej wioski w Szkocji sprowadzają nas pogłoski o znikających zwierzętach i podejrzanych zdarzeniach w ostatnich tygodniach. Rozmawiamy z jej mieszkańcami, aby poznać więcej szczegółów i zorientować co się dzieje. W ramach tego śledztwa zawitaliśmy do karczmy, by wypytać co nieco, a więcej informacji zdobyliśmy u alchemiczki i rzeźnika, którzy potwierdzili niejako nasze podejrzenia. Kierując się ich wskazówkami udaliśmy się do lasu na zamglonych wzgórzach, a konkretnie jednego z wąwozów, gdzie w ostatniej chwili uratowaliśmy młodego chłopaka o imieniu Timothy przed zagryzieniem przez sforę psów. Roselyn udzieliła mu uzdrowicielskiej pomocy, ja podzieliłem się z nim jedzeniem i opowiedziałem o tym, co możemy dla niego zrobić, jeśli zdecyduje się wesprzeć Zakon Feniksa.
(3/3)
becomes law
resistance
becomes duty
Rodzaj działania: poboczna
Postaci biorące udział: Cillian Macnair, Elvira Multon
Odnośnik: Little Skellig
Opis: Cillian i Elvira udali się na wyspę Little Skellig, która według plotek stała się kryjówką wilkołaka, Elphiasa Runcorna, zdolnego alchemika, który swego czasu znany był z tworzenia eliksirów bojowych. Zasłyszane informacje okazały się prawdziwe, Elphias faktycznie niedługo po pełni znajdował się w swej kryjówce pod latarnią. Po ciężkim początku, chwili nieporozumienia i próbie ucieczki, dwójce czarodziejów udało się zainteresować i skłonić Runcorna, aby rozważył opowiedzenie się po stronie Rycerzy Walpurgii i wsparł ich swymi umiejętnościami.
(3/3)
Postaci biorące udział: Cillian Macnair, Elvira Multon
Odnośnik: Little Skellig
Opis: Cillian i Elvira udali się na wyspę Little Skellig, która według plotek stała się kryjówką wilkołaka, Elphiasa Runcorna, zdolnego alchemika, który swego czasu znany był z tworzenia eliksirów bojowych. Zasłyszane informacje okazały się prawdziwe, Elphias faktycznie niedługo po pełni znajdował się w swej kryjówce pod latarnią. Po ciężkim początku, chwili nieporozumienia i próbie ucieczki, dwójce czarodziejów udało się zainteresować i skłonić Runcorna, aby rozważył opowiedzenie się po stronie Rycerzy Walpurgii i wsparł ich swymi umiejętnościami.
(3/3)
W głębokich dolinach zbiera się cień.
Ma barwę nocy…
Ma barwę nocy…
lecz pachnie jak krew
Cillian Macnair
Zawód : Łowca magicznych stworzeń, szmugler
Wiek : 31
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
Krok wstecz to nie zmiana.
Krok wstecz to krok wstecz
Krok wstecz to krok wstecz
OPCM : 20 +5
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 11
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 11
Genetyka : Zwierzęcousty
Nieaktywni
Rodzaj działania: poboczna
Postaci biorące udział: Lydia Moore, Anthony Skamander, Keat Burroughs
Odnośnik: ławki nad Tamizą & ukryta polana
Opis: wspólna znajoma Lydii i Keata, Julie Meadows, opowiedziała im o tym, iż padła ofiarą nieznanego jej wilkołaka, który przemienia ludzi w likantropów, chcąc, by poczuli ten sam ból, co on. Anthony wskazuje im nazwisko jednego ze znanych mu brygadzistów, Theseusa Hicksa - pracownik może mieć informacje, które pomogą Zakonnikom zidentyfikować wilkołaka. Z przeprowadzonych obserwacji dowiadują się, gdzie Hicks mieszka z żoną. W czwartkowe wieczory pani Hicks udaje się na brydża z przyjaciółkami, wtedy też trójka Zakonników zakrada się do domu i po stoczeniu krótkiej walki obezwładnia brygadzistę. Anthony legilimentuje go, odnajdując wspomnienie z ostatniej pełni; w tym czasie Lydia i Keat przeszukują pokój Theseusa i udaje im się znaleźć teczkę z informacjami o niezidentyfikowanym wciąż wilkołaku, który zrzuca ludzką skórę także poza pełnią; atakuje swoje ofiary, przemienia je i ucieka. Zakonnicy decydują się pójść tym tropem. Anthony wskazuje im drogę do miejsca ze wspomnienia brygadzisty - do ukrytej polany; tam znajdują świeże tropy, prowadzące do jamy w lesie. Jej mieszkaniec pojawia się znienacka, szybko jednak udaje się go obezwładnić. Spętany srebrnym łańcuchem zostaje poddany legilimencji, a w jego jamie Zakonnicy znajdują zgromadzone przez wilkołaka trofea. Skrawki materiałów z ubrań zaatakowanych czarodziejów, a także wnikliwe notatki w prowadzonym przez Greybacka dzienniku. Dzięki tym informacjom Zakonnicy mogli podjąć próbę odnalezienia przemienionych, by przekonać ich, aby walczyli w imieniu Zakonu. Sam Greyback, natomiast, został zabity.
(3/3)
Postaci biorące udział: Lydia Moore, Anthony Skamander, Keat Burroughs
Odnośnik: ławki nad Tamizą & ukryta polana
Opis: wspólna znajoma Lydii i Keata, Julie Meadows, opowiedziała im o tym, iż padła ofiarą nieznanego jej wilkołaka, który przemienia ludzi w likantropów, chcąc, by poczuli ten sam ból, co on. Anthony wskazuje im nazwisko jednego ze znanych mu brygadzistów, Theseusa Hicksa - pracownik może mieć informacje, które pomogą Zakonnikom zidentyfikować wilkołaka. Z przeprowadzonych obserwacji dowiadują się, gdzie Hicks mieszka z żoną. W czwartkowe wieczory pani Hicks udaje się na brydża z przyjaciółkami, wtedy też trójka Zakonników zakrada się do domu i po stoczeniu krótkiej walki obezwładnia brygadzistę. Anthony legilimentuje go, odnajdując wspomnienie z ostatniej pełni; w tym czasie Lydia i Keat przeszukują pokój Theseusa i udaje im się znaleźć teczkę z informacjami o niezidentyfikowanym wciąż wilkołaku, który zrzuca ludzką skórę także poza pełnią; atakuje swoje ofiary, przemienia je i ucieka. Zakonnicy decydują się pójść tym tropem. Anthony wskazuje im drogę do miejsca ze wspomnienia brygadzisty - do ukrytej polany; tam znajdują świeże tropy, prowadzące do jamy w lesie. Jej mieszkaniec pojawia się znienacka, szybko jednak udaje się go obezwładnić. Spętany srebrnym łańcuchem zostaje poddany legilimencji, a w jego jamie Zakonnicy znajdują zgromadzone przez wilkołaka trofea. Skrawki materiałów z ubrań zaatakowanych czarodziejów, a także wnikliwe notatki w prowadzonym przez Greybacka dzienniku. Dzięki tym informacjom Zakonnicy mogli podjąć próbę odnalezienia przemienionych, by przekonać ich, aby walczyli w imieniu Zakonu. Sam Greyback, natomiast, został zabity.
(3/3)
from underneath the rubble,
sing the rebel song
sing the rebel song
Keat Burroughs
Zawód : rebeliant
Wiek : 24
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
some days, I feel everything at once, other - nothing at all. I don't know what's worse: drowning beneath the waves or dying from the thirst.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
Rodzaj działania: poboczna
Postaci biorące udział: Sigrun Rookwood, Drew Macnair, Craig Burke
Odnośnik: Leśne Mokradła
Opis: Szukamy dawnego kolekcjonera artefaktów, który dotknięty klątwą wilkołactwa musiał się przed dwoma laty zacząć ukrywać. Wpadłam na jego trop i wyśledziłam go w ciągu kilku tygodni, a razem z Drew i Craigiem składamy mu wizytę. Nie jesteśmy jednak jedynymi, którzy go szukają. Natrafiamy na łowców wilkolaków i atakujemy ich, by pozbyć się zagrożenia. Szukamy kryjówki Ludo Goldsteina, aby powiedzieć mu o tej przysłudze i zaoferować pomoc i bezpieczeństwo w zamian za wsparcie sprawy Czarnego Pana. Craig, dzięki lordowskiej perswazji, pięknie go przekonuje i dajemy mu czas do namysłu. Dodatkowo Drew, jako gałązkę oliwną, przekazuje Ludo cenny manuskrypt.
(3/3)
Postaci biorące udział: Sigrun Rookwood, Drew Macnair, Craig Burke
Odnośnik: Leśne Mokradła
Opis: Szukamy dawnego kolekcjonera artefaktów, który dotknięty klątwą wilkołactwa musiał się przed dwoma laty zacząć ukrywać. Wpadłam na jego trop i wyśledziłam go w ciągu kilku tygodni, a razem z Drew i Craigiem składamy mu wizytę. Nie jesteśmy jednak jedynymi, którzy go szukają. Natrafiamy na łowców wilkolaków i atakujemy ich, by pozbyć się zagrożenia. Szukamy kryjówki Ludo Goldsteina, aby powiedzieć mu o tej przysłudze i zaoferować pomoc i bezpieczeństwo w zamian za wsparcie sprawy Czarnego Pana. Craig, dzięki lordowskiej perswazji, pięknie go przekonuje i dajemy mu czas do namysłu. Dodatkowo Drew, jako gałązkę oliwną, przekazuje Ludo cenny manuskrypt.
(3/3)
She's lost control
again
Sigrun Rookwood
Zawód : dowódca grupy łowców wilkołaków
Wiek : 30
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
I am not
ruined
I am
r u i n a t i o n
ruined
I am
r u i n a t i o n
OPCM : 35 +2
UROKI : 4 +1
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 47 +5
ZWINNOŚĆ : 18
SPRAWNOŚĆ : 19
Genetyka : Metamorfomag
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
Rodzaj działania: poboczna
Postaci biorące udział: Ramsey Mulciber, Deirdre Mericourt
Odnośnik: Zaczęliśmy od listów, i tu, a później poszliśmy do Zamglonego lasu.
Opis: Mój dawny współpracownik, Caleb Warrington z Departamentu Tajemnic odszedł z pracy z powodu likantropii, a przynajmniej takie były plotki. Była w stanie potwierdzić je Dei, która znała go jeszcze z Wenus. Odwiedziła go, by z nim pomówić i spróbować go namówić na przyłączenie się do armii Czarnego Pana, ale zarządał w zamian tajemniczej księgi, która wylądowała u kolekcjonera artefaktów. Wybraliśmy się więc do niego, do Morgana — zapowiedzieliśmy się jako kupcy, nie chcieliśmy robić zamieszania wśród licznej służby w jego domu. Weszliśmy do środka, Dei potraktowała go bardzo sinym imperiusem, dzięki czemu wyjawił nam co to za wolumin i gdzie go trzyma. Ruszyliśmy z nim do biblioteki, a później do piwnicy - klapa była zabezpieczona, więc zdjąłem zabezpieczenie, a resztę kazaliśmy zdjąć Morganowi. Odebraliśmy wolumin i przekazaliśmy go Calebowi, skłaniając go do tego, by wsparł Rycerzy Walpurgii. Na dzień dzisiejszy się zgodził – ale czy tak zostanie? Kto wie...
Bonusowo, imperium na Morganie jest tak silny, że niemożliwy do złamania, więc otwiera nam to drogę do kolejnych negocjacji i działań w kwestii artefaktów.
(3/3)
Postaci biorące udział: Ramsey Mulciber, Deirdre Mericourt
Odnośnik: Zaczęliśmy od listów, i tu, a później poszliśmy do Zamglonego lasu.
Opis: Mój dawny współpracownik, Caleb Warrington z Departamentu Tajemnic odszedł z pracy z powodu likantropii, a przynajmniej takie były plotki. Była w stanie potwierdzić je Dei, która znała go jeszcze z Wenus. Odwiedziła go, by z nim pomówić i spróbować go namówić na przyłączenie się do armii Czarnego Pana, ale zarządał w zamian tajemniczej księgi, która wylądowała u kolekcjonera artefaktów. Wybraliśmy się więc do niego, do Morgana — zapowiedzieliśmy się jako kupcy, nie chcieliśmy robić zamieszania wśród licznej służby w jego domu. Weszliśmy do środka, Dei potraktowała go bardzo sinym imperiusem, dzięki czemu wyjawił nam co to za wolumin i gdzie go trzyma. Ruszyliśmy z nim do biblioteki, a później do piwnicy - klapa była zabezpieczona, więc zdjąłem zabezpieczenie, a resztę kazaliśmy zdjąć Morganowi. Odebraliśmy wolumin i przekazaliśmy go Calebowi, skłaniając go do tego, by wsparł Rycerzy Walpurgii. Na dzień dzisiejszy się zgodził – ale czy tak zostanie? Kto wie...
Bonusowo, imperium na Morganie jest tak silny, że niemożliwy do złamania, więc otwiera nam to drogę do kolejnych negocjacji i działań w kwestii artefaktów.
(3/3)
pan unosi brew, pan apetyt ma
na krew
Rodzaj działania: kostka Londyn
Postaci biorące udział: Michael Tonks, Jade Sykes
Odnośnik: zamknięta część portu
Opis: Jade przegania dementora, który atakuje nieznaną kobietę; później Jade wraz z Mikiem przeganiają jeszcze dwóch, którzy próbują zaatakować dzieci. Punkt na korzyść Zakonu.
+1 dla Zakonu
Postaci biorące udział: Michael Tonks, Jade Sykes
Odnośnik: zamknięta część portu
Opis: Jade przegania dementora, który atakuje nieznaną kobietę; później Jade wraz z Mikiem przeganiają jeszcze dwóch, którzy próbują zaatakować dzieci. Punkt na korzyść Zakonu.
+1 dla Zakonu
Rodzaj działania: inne - inicjatywa własna w reakcji na kostkę
Postaci biorące udział: Michael Tonks, Rubeus Hagrid
Odnośnik: zaułek przed kuźnią
Opis: Michael Tonks i Rubeus Hagrid wpadają w porcie na przybitego do ściany trupa kobiety, z ognistym napisem "tak skończą szlamoluby". Z zachowaniem mechaniki Michael gasi/zmywa napis Chłoszczyściem, a następnie za pomocą Flagrate zastępuje go napisem "NIE POKONACIE NAS TAK ŁATWO. NA POHYBEL MALFOYOWI." Rubeus ściąga kobietę ze ściany i urządza jej godny pochówek w skrzyni, którą panowie wrzucają potem do morza.
+1 dla Zakonu
Postaci biorące udział: Michael Tonks, Rubeus Hagrid
Odnośnik: zaułek przed kuźnią
Opis: Michael Tonks i Rubeus Hagrid wpadają w porcie na przybitego do ściany trupa kobiety, z ognistym napisem "tak skończą szlamoluby". Z zachowaniem mechaniki Michael gasi/zmywa napis Chłoszczyściem, a następnie za pomocą Flagrate zastępuje go napisem "NIE POKONACIE NAS TAK ŁATWO. NA POHYBEL MALFOYOWI." Rubeus ściąga kobietę ze ściany i urządza jej godny pochówek w skrzyni, którą panowie wrzucają potem do morza.
+1 dla Zakonu
Can I not save one
from the pitiless wave?
Rodzaj działania: kostka Londyn
Postaci biorące udział: Gwendolyn Grey, Artur Longbottom
Odnośnik: tutaj
Opis: Zakon dostał informację, że pod trybunami lodowiska w Londynie ukrywa się mugolska rodzina. Gwen i Artur wyruszają, aby zbadać teren. Przypadkiem odkrywają w parku odkryte przejście prowadzące do kanałów kończących się na obrzeżach miasta. Następnie ruszają sprawdzić lodowisko, gdzie odkrywają, że z rodziny ocalał tylko kilkuletni chłopiec. Jego rodzice zostali powieszeni niedaleko. Przerażone dziecko nie było w stanie wyjaśnić, co się stało, toteż Longbottom i Grey po prostu wzięli chłopca ze sobą, ruszając w drogę powrotną przez znalezione przejście. Nim jednak odeszli, malarka nałożyła zabezpieczenie (Cave Inimicum).
Po powrocie Gwen poinformowała Zakon o znalezionym przejściu i jego położeniu.
+1 dla Zakonu Feniksa
Postaci biorące udział: Gwendolyn Grey, Artur Longbottom
Odnośnik: tutaj
Opis: Zakon dostał informację, że pod trybunami lodowiska w Londynie ukrywa się mugolska rodzina. Gwen i Artur wyruszają, aby zbadać teren. Przypadkiem odkrywają w parku odkryte przejście prowadzące do kanałów kończących się na obrzeżach miasta. Następnie ruszają sprawdzić lodowisko, gdzie odkrywają, że z rodziny ocalał tylko kilkuletni chłopiec. Jego rodzice zostali powieszeni niedaleko. Przerażone dziecko nie było w stanie wyjaśnić, co się stało, toteż Longbottom i Grey po prostu wzięli chłopca ze sobą, ruszając w drogę powrotną przez znalezione przejście. Nim jednak odeszli, malarka nałożyła zabezpieczenie (Cave Inimicum).
Po powrocie Gwen poinformowała Zakon o znalezionym przejściu i jego położeniu.
+1 dla Zakonu Feniksa
But I would lay my armor down if you said you’d rather
love than fight
love than fight
Rodzaj działania: inne
Postaci biorące udział: William Moore, Marcelius Sallow
Odnośnik: 1 + 2 + 3 (+ szafka)
Matka Marcela przed śmiercią zdradziła Schmidtowi adres, w którym ukrywali się inni mugole - Marcel to usłyszał. Było to miejsce, w którym matka Marcela spotykała się z przyjaciółmi, kiedy Londyn był jeszcze bezpiecznym miejscem, więc potrafił je odnaleźć. Opowiedział o tym Billy'emu i razem odwiedzili wskazane przez nią miejsce, po drodze napotkawszy patrol Ministerstwa Magii, bandytów i tajemniczego czarodzieja, który chciał im przeszkodzić w dalszej drodze. Ostatecznie włamali się do kamienicy tylnym wejściem i odnaleźli ukrywających się, pomagając im najpierw wydostać się z miasta, a potem - do Oazy.
+1 dla Zakonu Feniksa
Postaci biorące udział: William Moore, Marcelius Sallow
Odnośnik: 1 + 2 + 3 (+ szafka)
Matka Marcela przed śmiercią zdradziła Schmidtowi adres, w którym ukrywali się inni mugole - Marcel to usłyszał. Było to miejsce, w którym matka Marcela spotykała się z przyjaciółmi, kiedy Londyn był jeszcze bezpiecznym miejscem, więc potrafił je odnaleźć. Opowiedział o tym Billy'emu i razem odwiedzili wskazane przez nią miejsce, po drodze napotkawszy patrol Ministerstwa Magii, bandytów i tajemniczego czarodzieja, który chciał im przeszkodzić w dalszej drodze. Ostatecznie włamali się do kamienicy tylnym wejściem i odnaleźli ukrywających się, pomagając im najpierw wydostać się z miasta, a potem - do Oazy.
+1 dla Zakonu Feniksa
jeszcze w zielone gramy jeszcze nie umieramy, jeszcze się nam ukłonią ci co palcem wygrażali
Rodzaj działania: inne
Postaci biorące udział: Caelan Goyle
Odnośnik: sowa + biuro
Opis: Caelan otrzymuje list od podkomisarza magicznej policji, że wypuszczony z Tower Hagrid zostaje oddelegowany do pracy w porcie. Ponieważ sytuacja taka nie zdarza się często, podpytuje półolbrzyma nie tylko o dotychczasowe doświadczenia, umiejętności, ale i o gotowość do odbywania spacerów na Nokturn. Ponieważ Hagrid nie ma większego wyboru, jak tylko słuchać się Goyle'a, zarządca snuje już plany, jak wykorzystać swego nowego podopiecznego również do sprawunków Rycerzy.
+1 dla Rycerzy Walpurgii
Postaci biorące udział: Caelan Goyle
Odnośnik: sowa + biuro
Opis: Caelan otrzymuje list od podkomisarza magicznej policji, że wypuszczony z Tower Hagrid zostaje oddelegowany do pracy w porcie. Ponieważ sytuacja taka nie zdarza się często, podpytuje półolbrzyma nie tylko o dotychczasowe doświadczenia, umiejętności, ale i o gotowość do odbywania spacerów na Nokturn. Ponieważ Hagrid nie ma większego wyboru, jak tylko słuchać się Goyle'a, zarządca snuje już plany, jak wykorzystać swego nowego podopiecznego również do sprawunków Rycerzy.
+1 dla Rycerzy Walpurgii
paint me as a villain
Caelan Goyle
Zawód : Zarządca portu, kapitan statku
Wiek : 32
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Żonaty
I must go down to the sea again, to the lonely sea and the sky.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
Rodzaj działania: inne
Postaci biorące udział: Michael Tonks, Rubeus Hagrid
Odnośnik: W sierpniu po konsultacji z Alexandrem, Michael instaluje Hagrida jako szpiega w Parszywym Pasażerze i otrzymuje zaszyfrowane listy o tym, co dzieje się z półolbrzymem.
Opis: wątek (zgłoszony w innym kontekście), zaszyfrowany list 1 o zabezpieczeniach w porcie, zaszyfrowany list 2 dowodzący ciągłej lojalności Hagrida wobec Zakonu
Wątek został już zgłoszony do interwencji; listy są jego częścią. Na przyszłość MG: szyfrowane wiadomości, których MG nie jest w stanie odczytać nie mogą być podstawą czegokolwiek.
Postaci biorące udział: Michael Tonks, Rubeus Hagrid
Odnośnik: W sierpniu po konsultacji z Alexandrem, Michael instaluje Hagrida jako szpiega w Parszywym Pasażerze i otrzymuje zaszyfrowane listy o tym, co dzieje się z półolbrzymem.
Opis: wątek (zgłoszony w innym kontekście), zaszyfrowany list 1 o zabezpieczeniach w porcie, zaszyfrowany list 2 dowodzący ciągłej lojalności Hagrida wobec Zakonu
Wątek został już zgłoszony do interwencji; listy są jego częścią. Na przyszłość MG: szyfrowane wiadomości, których MG nie jest w stanie odczytać nie mogą być podstawą czegokolwiek.
Can I not save one
from the pitiless wave?
Rodzaj działania: inne
Postaci biorące udział: Ramsey Mulciber
Odnośnik: tutaj
Opis: Ramsey spotyka się w porcie z jedną z informatorek, po tym, jak zlecił jej zadanie i go nie wypełniła - chodziło o odszukanie Percivala Notta, dowiedzenie się, gdzie przebywa i czy wciąż znajduje się pod opieką Greengrassów. Rain zadania nie wykonała, polegając na informatorze, który ją zawiódł, więc spotkali się, by to omówić. Mulciber rzucił na Rain potężnego imperiusa i rozkazał znaleźć go i poddać legilimencji, by wydobyć wszystkie wspomnienia związane z Percivalem. Kazał jej także szpiegować dla Rycerzy Walpurgii i zdobywać informacje na temat Zakonu Feniksa.
+1 dla Rycerzy Walpurgii
[bylobrzydkobedzieladnie]
Postaci biorące udział: Ramsey Mulciber
Odnośnik: tutaj
Opis: Ramsey spotyka się w porcie z jedną z informatorek, po tym, jak zlecił jej zadanie i go nie wypełniła - chodziło o odszukanie Percivala Notta, dowiedzenie się, gdzie przebywa i czy wciąż znajduje się pod opieką Greengrassów. Rain zadania nie wykonała, polegając na informatorze, który ją zawiódł, więc spotkali się, by to omówić. Mulciber rzucił na Rain potężnego imperiusa i rozkazał znaleźć go i poddać legilimencji, by wydobyć wszystkie wspomnienia związane z Percivalem. Kazał jej także szpiegować dla Rycerzy Walpurgii i zdobywać informacje na temat Zakonu Feniksa.
+1 dla Rycerzy Walpurgii
[bylobrzydkobedzieladnie]
pan unosi brew, pan apetyt ma
na krew
Ostatnio zmieniony przez Ramsey Mulciber dnia 14.01.21 19:58, w całości zmieniany 3 razy
Rodzaj działania: inne
Postaci biorące udział: Drew Macnair, Sigrun Rookwood, Calder Borgin
Odnośnik: kilk
Opis: Sigrun po zdobyciu krwi Justine Tonks skontaktowała się z Drew w celu omówienia możliwości jej wykorzystania. Po dyskusji doszli do wniosku, aby wyczekać odpowiedni moment i taki naszedł, po "wygnaniu" ze stolicy niemagicznych. Znając możliwości Klątwy Tropiciela zapragnęli śledzić dziewczynę i dzięki temu odnaleźć kryjówkę Zakonu Feniksa. Po skutecznym nałożeniu przekleństwa Drew systematycznie obserwował pergamin i nietrwało długo nim upewnił się, że dziewczyna znikała z mapy w Zakazanym Lesie - co było niemożliwe zgodnie z jego rozległą wiedzą na temat Starożytnych Run. Nigdy wcześniej z czymś takim się nie spotkał, dlatego zrozumiał, że kryło się za tym coś "potężniejszego".
Rodzaj działania: inne
Postaci biorące udział: Drew Macnair, Sigrun Rookwood (dodatkowo Elvira Multon i Zachary Shafiq, Rain Huxley)
Odnośnik: Pierwsze przesłuchanie, polowanie na organy (+ szafka zniknięć), operacja, drugie przesłuchanie
Opis: Drew chcąc przesłuchać Justine Tonks spytał Ramseya o polecenie wprawnego legilimenty wiedząc, że z pewnością będzie stawiać opór. Otrzymując informację odnośnie Rain niezwłocznie udał się wraz z nią na miejsce angażując dodatkowo Sigrun, która również pragnęła wyciągnąć wszystko z więźnia. Informacja o odciętym języku niczego nie ułatwiła, dlatego zdał sobie sprawę, iż veritaserum na nic się zda - przynajmniej do chwili, kiedy nie odtworzą jej języka. Obecność dementorów nie ułatwiała sprawy, nie mieli wystarczająco dużo czasu, dlatego postanowił podjąć się dość szalonej próby zdobycia narządu. Wzywając Elvirę - z uwagi na jej umiejętności oraz wiedzę - udali się do portu, gdzie nietrudno było znaleźć potencjalną ofiarę. Po krótkim pojedynku udało im się to uczynić i Multon zajęła się zabezpieczeniem organu.
Niezwłocznie udał się do Tower polecając Elvirze, aby skontaktowała się z Zacharym i Sigrun. Rycerz wprawnie "przytwierdził" nieco przydługi język i tym samym podczas kolejnej wizyty po podaniu veritaserum Sigrun i Drew dowiedzieli się o miejscu pobytu zakonniczniki - Vance oraz rozwikłali zagadkę Zakazanego Lasu. Tonks wyjawiła im sekret Oazy oraz portalu, który do niej prowadzi.
+2 dla Rycerzy Walpurgii
Postaci biorące udział: Drew Macnair, Sigrun Rookwood, Calder Borgin
Odnośnik: kilk
Opis: Sigrun po zdobyciu krwi Justine Tonks skontaktowała się z Drew w celu omówienia możliwości jej wykorzystania. Po dyskusji doszli do wniosku, aby wyczekać odpowiedni moment i taki naszedł, po "wygnaniu" ze stolicy niemagicznych. Znając możliwości Klątwy Tropiciela zapragnęli śledzić dziewczynę i dzięki temu odnaleźć kryjówkę Zakonu Feniksa. Po skutecznym nałożeniu przekleństwa Drew systematycznie obserwował pergamin i nietrwało długo nim upewnił się, że dziewczyna znikała z mapy w Zakazanym Lesie - co było niemożliwe zgodnie z jego rozległą wiedzą na temat Starożytnych Run. Nigdy wcześniej z czymś takim się nie spotkał, dlatego zrozumiał, że kryło się za tym coś "potężniejszego".
Rodzaj działania: inne
Postaci biorące udział: Drew Macnair, Sigrun Rookwood (dodatkowo Elvira Multon i Zachary Shafiq, Rain Huxley)
Odnośnik: Pierwsze przesłuchanie, polowanie na organy (+ szafka zniknięć), operacja, drugie przesłuchanie
Opis: Drew chcąc przesłuchać Justine Tonks spytał Ramseya o polecenie wprawnego legilimenty wiedząc, że z pewnością będzie stawiać opór. Otrzymując informację odnośnie Rain niezwłocznie udał się wraz z nią na miejsce angażując dodatkowo Sigrun, która również pragnęła wyciągnąć wszystko z więźnia. Informacja o odciętym języku niczego nie ułatwiła, dlatego zdał sobie sprawę, iż veritaserum na nic się zda - przynajmniej do chwili, kiedy nie odtworzą jej języka. Obecność dementorów nie ułatwiała sprawy, nie mieli wystarczająco dużo czasu, dlatego postanowił podjąć się dość szalonej próby zdobycia narządu. Wzywając Elvirę - z uwagi na jej umiejętności oraz wiedzę - udali się do portu, gdzie nietrudno było znaleźć potencjalną ofiarę. Po krótkim pojedynku udało im się to uczynić i Multon zajęła się zabezpieczeniem organu.
Niezwłocznie udał się do Tower polecając Elvirze, aby skontaktowała się z Zacharym i Sigrun. Rycerz wprawnie "przytwierdził" nieco przydługi język i tym samym podczas kolejnej wizyty po podaniu veritaserum Sigrun i Drew dowiedzieli się o miejscu pobytu zakonniczniki - Vance oraz rozwikłali zagadkę Zakazanego Lasu. Tonks wyjawiła im sekret Oazy oraz portalu, który do niej prowadzi.
+2 dla Rycerzy Walpurgii
Drew Macnair
Zawód : Namiestnik hrabstwa Suffolk, fascynat nakładania klątw
Wiek : 31
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Zaręczony
Danger is a beautiful thing when it is purposefully sought out.
OPCM : 40
UROKI : 2 +2
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5 +4
CZARNA MAGIA : 60 +7
ZWINNOŚĆ : 4
SPRAWNOŚĆ : 15 +3
Genetyka : Metamorfomag
Śmierciożercy
Rodzaj działania: kostka Londyn
Postaci biorące udział: Keat Burroughs, Philippa Moss
Odnośnik: tutaj
Opis: Razem z Philippą, Hannah szukała Keatona w paskudnych zakamarkach Londynu i kiedy Nochal, pies Moss zwęszył trop weszłyśmy do jednego z budynku. Kiedy się rozdzieliły — Philippa ruszyła za psem, Wright za źródłem dźwięku, odnalazła wystraszona mugole, którą zabrała do reszty towarzystwa. Razem z Keatonem postanowiliśmy ją zabrać do Oazy, przynajmniej teraz, póki w Londynie nie było bezpiecznie.
+1 dla Zakonu Feniksa
Postaci biorące udział: Keat Burroughs, Philippa Moss
Odnośnik: tutaj
Opis: Razem z Philippą, Hannah szukała Keatona w paskudnych zakamarkach Londynu i kiedy Nochal, pies Moss zwęszył trop weszłyśmy do jednego z budynku. Kiedy się rozdzieliły — Philippa ruszyła za psem, Wright za źródłem dźwięku, odnalazła wystraszona mugole, którą zabrała do reszty towarzystwa. Razem z Keatonem postanowiliśmy ją zabrać do Oazy, przynajmniej teraz, póki w Londynie nie było bezpiecznie.
+1 dla Zakonu Feniksa
Here stands a man
With a bullet in his clenched right hand
Don't push him, son
For he's got the power to crush this land
Oh hear, hear him cry, boy
Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Spokojnie jak na wojnie
Szybka odpowiedź
Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia