Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia
Spokojnie jak na wojnie
Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Spokojnie jak na wojnie
Wpływy zależne są od działań podejmowanych przez oba ugrupowania.
Wszystkie takie działania, włączając w to rozlosowane kostki, podbite lokacje, inicjatywy własne i ukończone misje poboczne, należy zgłaszać w niniejszym temacie. Inicjatywy własne rozegrane w ubiegłym okresie można zgłosić również w tym.
Wojna o Londyn
Ogarnięte wojenną zawieruchą miasto praktycznie stanęło w ogniu: ulice nie są spokojne, ministerialne patrole nie schodzą z posterunków, a kto zdrów na umyśle opuszcza stolicę, by nie zostać choćby przypadkową ofiarą tej tragedii. Władza dąży do zaanektowania najważniejszych punktów Londynu - pomimo oporu rozprzestrzeniających się buntowników.
Istotność lokacji oznaczona jest poziomami I-III, ich istotność jest związana ze strategicznym znaczeniem, możliwościami wykorzystania lokacji i ich wpływem na sytuację w Londynie. Istotność ta znajduje swoje odzwierciedlenie w ruchach wskaźnika, który przesuwa się tym mocniej, im ważniejsza jest dana lokacja. I stopień oznacza lokację mało istotną, II lokację istotną, a III lokację strategiczną.
Po ulicach miasta mogą poruszać się swobodnie wyłącznie osoby, których pochodzenie jest oczywiste lub którzy swoje pochodzenie udowodnili (więcej w temacie: rejestracja różdżek). Pozostali zobowiązani są w każdym wątku rozpoczętym na ulicach Londynu rzucić kością opisaną jako Londyn i dostosować się do efektu. Kością rzuca jedna osoba z pary (grupy) rozpoczynającej wątek.
Kość jest obowiązkowa w przypadku wątków rozgrywanych na ulicach miasta oraz przed przystąpieniem do zdobycia lokacji.
Stan Londynu
Lokacje opanowane przez Rycerzy Walpurgii: antykwariat, marina, wyrwa w murze, odległa stacja metra, targowisko na dworcu, Most Miłości, Serpentine Lake, Connaught Square, cmentarz z kapliczką, schody
Lokacje opanowane przez Zakon Feniksa: archiwa, droga na skróty, Dziurawy Kocioł, wyjście z kanałów, Bedford Square, podziemny korytarz, apteka Sluga i Jiggersa, Brama Zdrajców, zapomniany tor, salon wróżbity, szkoła baletowa, Dom Petriego,
Lokacje nieopanowane: Dotyk Midasa, laboratorium w lesie, zagroda hipogryfów, Zatopieni Chłopcy
Strażnicy
Każda grupa dysponuje pulą postaci, istot, stworzeń, które zgodziły się pomóc organizacji w walce. Grupy mogą rozłożyć strażników pomiędzy posiadane lokacje. Poniżej znajduje się spis wolnych (możliwych do rozdysponowania) postaci należących do każdej z organizacji. W jednej lokacji może znajdować się jedynie dwóch strażników.
Zasady
1. Ataku (obrony) można się podjąć zarówno pojedynczo, we dwójkę, jak i w większych grupach.
2. Każda lokacja ma opisaną drogę do jej zdobycia. Konieczne jest podjęcie ścieżki pokojowej lub wojennej podług preferencji, sumienia lub możliwości postaci. Gdy ścieżka pokojowa zawiedzie, można przerzucić się na ścieżkę wojenną. Czas pomiędzy kolejnymi odpisami nie może przekroczyć 24 godzin.
3. Po zakończeniu pierwszego etapu postaci obowiązane są odczekać 48 godzin, w tym czasie do postaci może dołączyć para z przeciwległego obozu i może spróbować przegonić drugą z par. Grupa z obozu atakującego powinna zwrócić się do mistrza gry o interwencję, kiedy wszystkie wyznaczone osoby pojawią się już w wątku.
4. W przypadku zwycięstwa obozu atakującego grupa może kontynuować, w przypadku porażki - musi odejść, a jej dotychczasowe wysiłki zostają przejęte przez zwycięzców.
5. Końcowym etapem jest zabezpieczenie lokacji: postać może to uczynić zgodnie z dowolną mechaniką (pułapek, klątw, przy pomocy strażników) ma jednak na to wyłącznie dwie tury (w jednym poście postać może wykonać jedną akcję: spróbować nałożyć klątwę, nałożyć zabezpieczenie lub wyznaczyć do strzeżenia strażnika).
6. Przejęcie zakończone sukcesem należy zgłosić w niniejszym wątku zgodnie z kodem podanym poniżej zasad.
7. Każda postać może dwukrotnie uczestniczyć w udanym zdobyciu (lub przejęciu) lokacji oraz dwukrotnie bronić lokacji już zdobytej przed organizacją przeciwną.
Kody zgłoszeń
PODBITE LOKACJE
[bylobrzydkobedzieladnie]
Wojna opanowała Londyn, a wkrótce rozpierzchnie się zapewne na resztę kraju; walka nie była już ukryta, Anglia została podzielona na dwa obozy, każde pod zwierzchnictwem innego Ministra Magii. Cronos Malfoy, będący w istocie zaufanym człowiekiem Lorda Voldemorta, wraz z Rycerzami Walpurgii przeprowadzili krwawe czystki mające na celu usunięcie z miasta mugoli oraz osób pochodzenia mugolskiego. Zakon Feniksa z Haroldem Longbottomem na czele stawia czynny opór i chroni ludzi przed terrorem.
Poniższy wskaźnik ilustruje aktualne wpływy w mieście:
Wpływy zależne są od działań podejmowanych przez oba ugrupowania.
Wszystkie takie działania, włączając w to rozlosowane kostki, podbite lokacje, inicjatywy własne i ukończone misje poboczne, należy zgłaszać w niniejszym temacie. Inicjatywy własne rozegrane w ubiegłym okresie można zgłosić również w tym.
Ogarnięte wojenną zawieruchą miasto praktycznie stanęło w ogniu: ulice nie są spokojne, ministerialne patrole nie schodzą z posterunków, a kto zdrów na umyśle opuszcza stolicę, by nie zostać choćby przypadkową ofiarą tej tragedii. Władza dąży do zaanektowania najważniejszych punktów Londynu - pomimo oporu rozprzestrzeniających się buntowników.
Istotność lokacji oznaczona jest poziomami I-III, ich istotność jest związana ze strategicznym znaczeniem, możliwościami wykorzystania lokacji i ich wpływem na sytuację w Londynie. Istotność ta znajduje swoje odzwierciedlenie w ruchach wskaźnika, który przesuwa się tym mocniej, im ważniejsza jest dana lokacja. I stopień oznacza lokację mało istotną, II lokację istotną, a III lokację strategiczną.
Po ulicach miasta mogą poruszać się swobodnie wyłącznie osoby, których pochodzenie jest oczywiste lub którzy swoje pochodzenie udowodnili (więcej w temacie: rejestracja różdżek). Pozostali zobowiązani są w każdym wątku rozpoczętym na ulicach Londynu rzucić kością opisaną jako Londyn i dostosować się do efektu. Kością rzuca jedna osoba z pary (grupy) rozpoczynającej wątek.
Kość jest obowiązkowa w przypadku wątków rozgrywanych na ulicach miasta oraz przed przystąpieniem do zdobycia lokacji.
Lokacje opanowane przez Rycerzy Walpurgii: antykwariat, marina, wyrwa w murze, odległa stacja metra, targowisko na dworcu, Most Miłości, Serpentine Lake, Connaught Square, cmentarz z kapliczką, schody
Lokacje opanowane przez Zakon Feniksa: archiwa, droga na skróty, Dziurawy Kocioł, wyjście z kanałów, Bedford Square, podziemny korytarz, apteka Sluga i Jiggersa, Brama Zdrajców, zapomniany tor, salon wróżbity, szkoła baletowa, Dom Petriego,
Lokacje nieopanowane: Dotyk Midasa, laboratorium w lesie, zagroda hipogryfów, Zatopieni Chłopcy
Każda grupa dysponuje pulą postaci, istot, stworzeń, które zgodziły się pomóc organizacji w walce. Grupy mogą rozłożyć strażników pomiędzy posiadane lokacje. Poniżej znajduje się spis wolnych (możliwych do rozdysponowania) postaci należących do każdej z organizacji. W jednej lokacji może znajdować się jedynie dwóch strażników.
Strażnicy | |
Rycerze Walpurgii Dementor (2/5)Należy go przegonić udanym zaklęciem Expecto Patronum w przeciągu jednej tury, inaczej odbiera przytomność. Olbrzym (3/5)Olbrzym dołącza do walki, atakuje rozpisanymi atakami. | Zakon Feniksa |
1. Ataku (obrony) można się podjąć zarówno pojedynczo, we dwójkę, jak i w większych grupach.
2. Każda lokacja ma opisaną drogę do jej zdobycia. Konieczne jest podjęcie ścieżki pokojowej lub wojennej podług preferencji, sumienia lub możliwości postaci. Gdy ścieżka pokojowa zawiedzie, można przerzucić się na ścieżkę wojenną. Czas pomiędzy kolejnymi odpisami nie może przekroczyć 24 godzin.
3. Po zakończeniu pierwszego etapu postaci obowiązane są odczekać 48 godzin, w tym czasie do postaci może dołączyć para z przeciwległego obozu i może spróbować przegonić drugą z par. Grupa z obozu atakującego powinna zwrócić się do mistrza gry o interwencję, kiedy wszystkie wyznaczone osoby pojawią się już w wątku.
4. W przypadku zwycięstwa obozu atakującego grupa może kontynuować, w przypadku porażki - musi odejść, a jej dotychczasowe wysiłki zostają przejęte przez zwycięzców.
5. Końcowym etapem jest zabezpieczenie lokacji: postać może to uczynić zgodnie z dowolną mechaniką (pułapek, klątw, przy pomocy strażników) ma jednak na to wyłącznie dwie tury (w jednym poście postać może wykonać jedną akcję: spróbować nałożyć klątwę, nałożyć zabezpieczenie lub wyznaczyć do strzeżenia strażnika).
6. Przejęcie zakończone sukcesem należy zgłosić w niniejszym wątku zgodnie z kodem podanym poniżej zasad.
7. Każda postać może dwukrotnie uczestniczyć w udanym zdobyciu (lub przejęciu) lokacji oraz dwukrotnie bronić lokacji już zdobytej przed organizacją przeciwną.
PODBITE LOKACJE
- Kod:
[b]Odnośnik do lokacji[/b]:
[b]Postaci przejmujące[/b]:
[b]Nałożone zabezpieczenia[/b]: zabezpieczenia, pułapki, klątwy, strażnicy, etc; prosimy o możliwie jak najdokładniejszy opis
- Kod:
[b]Rodzaj działania[/b]: poboczna / kostka Londyn / inne
[b]Postaci biorące udział[/b]:
[b]Odnośnik[/b]: link do tematu, w którym miało miejsce zdarzenie
[b]Opis[/b]: opcjonalny przy kostce, konieczny przy misji pobocznej i inicjatywie własnej
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 14.01.21 14:35, w całości zmieniany 7 razy
Rodzaj działania: inne
Postaci biorące udział: Tristan Rosier, zakulisowo Drew Macnair
Odnośnik: tutaj
Opis: Zabijam Bertiego - oddanego członka Zakonu Feniksa, który już nikomu nie pomoże - i z pomocą Drew zastawiam zasadzkę na Zakon Feniksa
+2 punkty dla Rycerzy
Postaci biorące udział: Tristan Rosier, zakulisowo Drew Macnair
Odnośnik: tutaj
Opis: Zabijam Bertiego - oddanego członka Zakonu Feniksa, który już nikomu nie pomoże - i z pomocą Drew zastawiam zasadzkę na Zakon Feniksa
+2 punkty dla Rycerzy
the vermeil rose had blown in frightful scarlet and its thorns
o u t g r o w n
Tristan Rosier
Zawód : Arystokrata, smokolog
Wiek : 32
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
the death of a beautiful woman is, unquestionably, the most poetical topic in the world
OPCM : 38 +2
UROKI : 30
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 1
CZARNA MAGIA : 60 +5
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 15 +6
Genetyka : Czarodziej
Śmierciożercy
Rodzaj działania: inne
Postaci biorące udział: Sigrun Rookwood, Deirdre Mericourt
Odnośnik: zorganizowana egzekucja rebeliantów i wrogów reżimu
Opis: zorganizowałam egzekucję rebeliantów i wrogów reżimu, Dei pomogła przemawiając do tłumu, w pewnej chwili MG musiał przejąć wątek, ale inicjatywa należała do mnie
+2 dla Rycerzy
Postaci biorące udział: Sigrun Rookwood, Deirdre Mericourt
Odnośnik: zorganizowana egzekucja rebeliantów i wrogów reżimu
Opis: zorganizowałam egzekucję rebeliantów i wrogów reżimu, Dei pomogła przemawiając do tłumu, w pewnej chwili MG musiał przejąć wątek, ale inicjatywa należała do mnie
+2 dla Rycerzy
She's lost control
again
Sigrun Rookwood
Zawód : dowódca grupy łowców wilkołaków
Wiek : 30
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
I am not
ruined
I am
r u i n a t i o n
ruined
I am
r u i n a t i o n
OPCM : 35 +2
UROKI : 4 +1
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 47 +5
ZWINNOŚĆ : 18
SPRAWNOŚĆ : 19
Genetyka : Metamorfomag
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
Rodzaj działania: poboczna
Postaci biorące udział: Marcella Figg i Steffen Cattermole, Edgar Burke i Zachary Shafiq
Odnośnik: Zniszczona katedra
Opis: pojedynek między Rycerzami Walpurgii a Zakonem Feniksa.
Obie pary otrzymują 0 pkt za misję (niepowodzenie ze względu na niemożność ukończenia).
Postaci biorące udział: Marcella Figg i Steffen Cattermole, Edgar Burke i Zachary Shafiq
Odnośnik: Zniszczona katedra
Opis: pojedynek między Rycerzami Walpurgii a Zakonem Feniksa.
Obie pary otrzymują 0 pkt za misję (niepowodzenie ze względu na niemożność ukończenia).
Rodzaj działania: inne, inicjatywa własna
Postaci biorące udział: Caelan Goyle z pomocą Ramseya Mulcibera, Theodore'a Wilkesa i Sigrun Rookwood
Odnośnik: wiele, podlinkuję wszystkie niżej
Opis: Na spotkaniu Rycerzy zostało ustalone, że należy zająć się sprawą portu, to znaczy - pozbyć zarządcy, Picharda, i umieścić na jego stanowisku kogoś zaufanego, o odpowiednich poglądach. Caelan, jako osoba od wielu lat związana z portem, a także wierna Czarnemu Panu, został zachęcony do podjęcia odpowiednich kroków. Tutaj, w trakcie rozmowy ze swym kuzynem, Wilkesem, weryfikuje swe informacje dotyczące zabezpieczeń zarządcy oraz tego, czy danego dnia znajduje się w swym biurze. Dzięki temu później, tutaj, wraz z Ramseyem składa Pichardowi wizytę - najpierw zabijając jego ochroniarzy, później zajmując się samym zarządcą. Jego ciało zostało okaleczone, wystawione na pokaz, a przebywający wtedy w okolicy czarodzieje wysłuchali przemowy na temat nowych porządków, woli Czarnego Pana i konsekwencji, które spadną na głowy zdrajców. Caelan jeszcze tego samego dnia wezwał do biura wszystkich pracowników Picharda, by przedstawić im się jako nowy zarządca portu. Tutaj i tutaj doprowadza do porządku biuro, wyzbywa się niezaufanych podwładnych, przegląda księgi rachunkowe, a także przeznacza na zabezpieczenie znaczną część nagrody, którą uzyskał za pochwycenie groźnej terrorystki, by umocnić swoją pozycję. Tutaj z kolei wraz z Sigrun zajmuje się sprawą byłego pracownika biura, który nie tylko nie stawił się na wezwanie nowego zarządcy, ale też śmiał krytykować nowe porządki. W ten sposób zadbano o podtrzymanie nastroju grozy i odświeżenie pamięci tym, którzy mogliby już zapomnieć o nabitym na maszt Pichardzie.
+2 dla Rycerzy
Postaci biorące udział: Caelan Goyle z pomocą Ramseya Mulcibera, Theodore'a Wilkesa i Sigrun Rookwood
Odnośnik: wiele, podlinkuję wszystkie niżej
Opis: Na spotkaniu Rycerzy zostało ustalone, że należy zająć się sprawą portu, to znaczy - pozbyć zarządcy, Picharda, i umieścić na jego stanowisku kogoś zaufanego, o odpowiednich poglądach. Caelan, jako osoba od wielu lat związana z portem, a także wierna Czarnemu Panu, został zachęcony do podjęcia odpowiednich kroków. Tutaj, w trakcie rozmowy ze swym kuzynem, Wilkesem, weryfikuje swe informacje dotyczące zabezpieczeń zarządcy oraz tego, czy danego dnia znajduje się w swym biurze. Dzięki temu później, tutaj, wraz z Ramseyem składa Pichardowi wizytę - najpierw zabijając jego ochroniarzy, później zajmując się samym zarządcą. Jego ciało zostało okaleczone, wystawione na pokaz, a przebywający wtedy w okolicy czarodzieje wysłuchali przemowy na temat nowych porządków, woli Czarnego Pana i konsekwencji, które spadną na głowy zdrajców. Caelan jeszcze tego samego dnia wezwał do biura wszystkich pracowników Picharda, by przedstawić im się jako nowy zarządca portu. Tutaj i tutaj doprowadza do porządku biuro, wyzbywa się niezaufanych podwładnych, przegląda księgi rachunkowe, a także przeznacza na zabezpieczenie znaczną część nagrody, którą uzyskał za pochwycenie groźnej terrorystki, by umocnić swoją pozycję. Tutaj z kolei wraz z Sigrun zajmuje się sprawą byłego pracownika biura, który nie tylko nie stawił się na wezwanie nowego zarządcy, ale też śmiał krytykować nowe porządki. W ten sposób zadbano o podtrzymanie nastroju grozy i odświeżenie pamięci tym, którzy mogliby już zapomnieć o nabitym na maszt Pichardzie.
+2 dla Rycerzy
paint me as a villain
Caelan Goyle
Zawód : Zarządca portu, kapitan statku
Wiek : 32
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Żonaty
I must go down to the sea again, to the lonely sea and the sky.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
Rodzaj działania: poboczna
Postaci biorące udział: Anthony Macmillan, Lucinda Hensley, William Moore (+ gościnnie Rycerze Walpurgii)
Odnośnik: tu start pobocznej, tu post mistrza gry podsumowujący walkę
Opis: Zakon Feniksa udaje się na cmentarz w pobliżu Londynu, żeby sprawdzić informację na temat ukrywającej się tam grupy wilkołaków. Na miejscu napotyka trzech Rycerzy Walpurgii, którzy prawdopodobnie zjawili się tam w tym samym celu; wywiązuje się walka, po której dwóch Rycerzy ewakuuje się z cmentarza, a trzeci - uwięziony - pozostaje pod nadzorem jednego z członków bojówki Harolda Longbottoma (którzy dołączyli do starcia pod koniec walki). Lucinda, Anthony i William schodzą do podziemi cmentarnej kaplicy, gdzie znajdują ukrywających się ludzi i podejmują się próby przekonania ich do wsparcia Zakonu Feniksa w trwającej wojnie, w zamian oferując im schronienie i ochronę.
(3/3)
Postaci biorące udział: Anthony Macmillan, Lucinda Hensley, William Moore (+ gościnnie Rycerze Walpurgii)
Odnośnik: tu start pobocznej, tu post mistrza gry podsumowujący walkę
Opis: Zakon Feniksa udaje się na cmentarz w pobliżu Londynu, żeby sprawdzić informację na temat ukrywającej się tam grupy wilkołaków. Na miejscu napotyka trzech Rycerzy Walpurgii, którzy prawdopodobnie zjawili się tam w tym samym celu; wywiązuje się walka, po której dwóch Rycerzy ewakuuje się z cmentarza, a trzeci - uwięziony - pozostaje pod nadzorem jednego z członków bojówki Harolda Longbottoma (którzy dołączyli do starcia pod koniec walki). Lucinda, Anthony i William schodzą do podziemi cmentarnej kaplicy, gdzie znajdują ukrywających się ludzi i podejmują się próby przekonania ich do wsparcia Zakonu Feniksa w trwającej wojnie, w zamian oferując im schronienie i ochronę.
(3/3)
I came and I was nothing
and time will give us nothing
so why did you choose to lean on
a man you knew was falling?
and time will give us nothing
so why did you choose to lean on
a man you knew was falling?
William Moore
Zawód : lotnik, łącznik, szkoleniowiec
Wiek : 29
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Żonaty
jeno odmień czas kaleki,
zakryj groby płaszczem rzeki,
zetrzyj z włosów pył bitewny,
tych lat gniewnych
czarny pył
zakryj groby płaszczem rzeki,
zetrzyj z włosów pył bitewny,
tych lat gniewnych
czarny pył
OPCM : 30 +5
UROKI : 10
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 10 +3
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 30
SPRAWNOŚĆ : 25
Genetyka : Czarodziej
Zakon Feniksa
Rodzaj działania: misja poboczna
Postaci biorące udział: w nawiązaniu do posta wyżej, Caelan Goyle, Claude Cunningham, Mathieu Rosier
Odnośnik: przybywamy na miejsce, podsumowanie
Opis: Rycerze zostali skierowani na cmentarz, gdzie mieli odnaleźć kryjące się w kaplicy, szukające spokoju wilkołaki. Zamiast lykantropów, których mogliby spróbować przeciągnąć na swoją stronę, spotkali jednak konkurentów z Zakonu Feniksa, z którymi wywiązała się walka. Niestety, ta skończyła się przegraną Rycerzy, który - na sam koniec ratując uwięzionego w magicznej pułapce lorda Rosiera - zostali zmuszeni do odwrotu.
(0/3)
Postaci biorące udział: w nawiązaniu do posta wyżej, Caelan Goyle, Claude Cunningham, Mathieu Rosier
Odnośnik: przybywamy na miejsce, podsumowanie
Opis: Rycerze zostali skierowani na cmentarz, gdzie mieli odnaleźć kryjące się w kaplicy, szukające spokoju wilkołaki. Zamiast lykantropów, których mogliby spróbować przeciągnąć na swoją stronę, spotkali jednak konkurentów z Zakonu Feniksa, z którymi wywiązała się walka. Niestety, ta skończyła się przegraną Rycerzy, który - na sam koniec ratując uwięzionego w magicznej pułapce lorda Rosiera - zostali zmuszeni do odwrotu.
(0/3)
paint me as a villain
Caelan Goyle
Zawód : Zarządca portu, kapitan statku
Wiek : 32
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Żonaty
I must go down to the sea again, to the lonely sea and the sky.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
Rodzaj działania: inne
Postaci biorące udział: Deirdre Mericourt, Sigrun Rookwood, Zachary Shafiq
Odnośnik: Bricklane Market
Opis: Deirdre zdobyła informacje o czarodziejach ukrywających mugoli w jednej z piwnic magazynów na Bricklane Market i wspólnie z Sigrun i Zacharym udali się na miejsce z zamiarem wymierzenia sprawiedliwości. Zapewniwszy sobie nieco prywatności przy pomocy Salvio Hevia, zeszli do piwnicy, gdzie znaleźli mugolską rodzinę ukrywaną przez czarodziejów, z którymi stoczyli zażarty pojedynek – Dei i Sigrun skutecznie pozbawiły zdrajców życia. Po walce przyszła pora na wydobycie informacji z rodziny mugoli oraz tortury zwieńczone kolejnymi zgonami.
Przepraszam, nie umiem w opisy :<
+1 dla Rycerzy
Postaci biorące udział: Deirdre Mericourt, Sigrun Rookwood, Zachary Shafiq
Odnośnik: Bricklane Market
Opis: Deirdre zdobyła informacje o czarodziejach ukrywających mugoli w jednej z piwnic magazynów na Bricklane Market i wspólnie z Sigrun i Zacharym udali się na miejsce z zamiarem wymierzenia sprawiedliwości. Zapewniwszy sobie nieco prywatności przy pomocy Salvio Hevia, zeszli do piwnicy, gdzie znaleźli mugolską rodzinę ukrywaną przez czarodziejów, z którymi stoczyli zażarty pojedynek – Dei i Sigrun skutecznie pozbawiły zdrajców życia. Po walce przyszła pora na wydobycie informacji z rodziny mugoli oraz tortury zwieńczone kolejnymi zgonami.
Przepraszam, nie umiem w opisy :<
+1 dla Rycerzy
Once you cross the line
Zachary Shafiq
Zawód : Ordynator oddziału zatruć eliksiralnych i roślinnych, Wielki Wezyr rodu
Wiek : 26
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
I am an outsider
I don't care about
I don't care about
the in-crowd
OPCM : 21 +1
UROKI : 4 +2
ALCHEMIA : 8
UZDRAWIANIE : 26 +5
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 5
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
Rodzaj działania: inne
Postaci biorące udział: Justine Tonks
Odnośnik: Connaught Square
Opis: Justine Tonks przerywa egzekucję organizowaną przez Rycerzy Wlapurgii w centrum Londynu.
Wskaźnik przesuwa się o 1 na korzyść Zakonu Feniksa.
Postaci biorące udział: Justine Tonks
Odnośnik: Connaught Square
Opis: Justine Tonks przerywa egzekucję organizowaną przez Rycerzy Wlapurgii w centrum Londynu.
Wskaźnik przesuwa się o 1 na korzyść Zakonu Feniksa.
Rodzaj działania: poboczna
Postaci biorące udział: Michael Tonks, Tangwystl Hagrid
Odnośnik: Boltby
Opis: Michael Tonks i Tangwystl Hagrid udają się do chaty, w której ostatnio widzianio Ethana Podmore (npc poznanego przez Tonksa na Sylwestrze, wilkołaka o mugolskiej krwi) i innych likantropów. Mieszkańcy Boltby przegnali z chaty mieszkańców i nałożyli na nią Klątwę Stosu. Hagrid zdejmuje klątwę, a Tonks wspomaga sojuszniczkę Magicusem. Następnie oboje przeszukują chatę i wpadają na trop - mapę prowadzącą do lasu. Udają się ze wskazane miejsce i za pomocą Homenum Revelio znajdują podziemną kryjówkę wilkołaków, przy której oboje negocjują z Ethanem Podmore. Hagrid deklaruje gotowość do zdejmowania klątwy z nie-ugryzionych wilkołaków, Michael obiecuje pomoc w spędzaniu pełni i znajdowaniu miejsc nieznanym brygadzistom, roztacza w perspektywie plany pozyskania eliksiru tojadowego (powołując się na swoją sieć znajomości). Następnie odnosi się do zabitych w nieprzypadkowym pożarze rodziców Podmore - obiecuje mu zemstę jeśli ten wesprze działania Zakonu Feniksa, innym wilkołakom obiecuje tolerancję i pomoc ze strony Zakonu, przestrzega ich przed Rycerzami Walpurgii.
(3/3)
Postaci biorące udział: Michael Tonks, Tangwystl Hagrid
Odnośnik: Boltby
Opis: Michael Tonks i Tangwystl Hagrid udają się do chaty, w której ostatnio widzianio Ethana Podmore (npc poznanego przez Tonksa na Sylwestrze, wilkołaka o mugolskiej krwi) i innych likantropów. Mieszkańcy Boltby przegnali z chaty mieszkańców i nałożyli na nią Klątwę Stosu. Hagrid zdejmuje klątwę, a Tonks wspomaga sojuszniczkę Magicusem. Następnie oboje przeszukują chatę i wpadają na trop - mapę prowadzącą do lasu. Udają się ze wskazane miejsce i za pomocą Homenum Revelio znajdują podziemną kryjówkę wilkołaków, przy której oboje negocjują z Ethanem Podmore. Hagrid deklaruje gotowość do zdejmowania klątwy z nie-ugryzionych wilkołaków, Michael obiecuje pomoc w spędzaniu pełni i znajdowaniu miejsc nieznanym brygadzistom, roztacza w perspektywie plany pozyskania eliksiru tojadowego (powołując się na swoją sieć znajomości). Następnie odnosi się do zabitych w nieprzypadkowym pożarze rodziców Podmore - obiecuje mu zemstę jeśli ten wesprze działania Zakonu Feniksa, innym wilkołakom obiecuje tolerancję i pomoc ze strony Zakonu, przestrzega ich przed Rycerzami Walpurgii.
(3/3)
Can I not save one
from the pitiless wave?
Rodzaj działania: poboczna
Postaci biorące udział: Friedrich Schmidt, Irina Macnair
Odnośnik: https://www.morsmordre.net/t4256p105-karczma-na-samym-dnie#270630
Opis: Irina i Fried docierają do karczmy, w której chowa się szlamolub, alchemik wspierający mugoli i posiadający cenne informacje o wilkołakach w Londynie. Razem z nim w lokalu ukrywają się również inni. Udaje im się przechwycić pomieszkującego tam typa, który pod przymusem wybawia bezcennego alchemika z karczmy. Po nieprzyjemnych, bolesnych negocjacjach alchemik, by chronić pobratymców, decyduje się przystać na warunki sojuszników i pójść z nimi, opowiedzieć o wszystkim, co wie. Jego pojmany towarzysz zostaje zmuszony do powrotu do karczmy, a ta zostaje wysadzona przez Frieda za pomocą kryształu w powietrze razem ze wszystkimi pomieszkującymi ją brudnymi dziećmi i dorosłymi. Mistrz eliksirów zostaje pojmany i doprowadzony na przesłuchanie.
(3/3)
Postaci biorące udział: Friedrich Schmidt, Irina Macnair
Odnośnik: https://www.morsmordre.net/t4256p105-karczma-na-samym-dnie#270630
Opis: Irina i Fried docierają do karczmy, w której chowa się szlamolub, alchemik wspierający mugoli i posiadający cenne informacje o wilkołakach w Londynie. Razem z nim w lokalu ukrywają się również inni. Udaje im się przechwycić pomieszkującego tam typa, który pod przymusem wybawia bezcennego alchemika z karczmy. Po nieprzyjemnych, bolesnych negocjacjach alchemik, by chronić pobratymców, decyduje się przystać na warunki sojuszników i pójść z nimi, opowiedzieć o wszystkim, co wie. Jego pojmany towarzysz zostaje zmuszony do powrotu do karczmy, a ta zostaje wysadzona przez Frieda za pomocą kryształu w powietrze razem ze wszystkimi pomieszkującymi ją brudnymi dziećmi i dorosłymi. Mistrz eliksirów zostaje pojmany i doprowadzony na przesłuchanie.
(3/3)
Irina Macnair
Zawód : Właścicielka domu pogrzebowego
Wiek : 44
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
Ty się boisz śmierci, a ja nazywam ją przyjaciółką. Ja nią jestem.
OPCM : 15 +5
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 22 +6
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarownica
Rycerze Walpurgii
Rodzaj działania: kostka Londyn
Postaci biorące udział: Reginald Weasley, Marcel Sallow
Odnośnik: kostka
Opis: +1 dla Zakonu za przegonienie dziennikarza
+
Postaci biorące udział: Reginald Weasley, Marcel Sallow
Odnośnik: kostka
Opis: +1 dla Zakonu za przegonienie dziennikarza
+
jeszcze w zielone gramy jeszcze nie umieramy, jeszcze się nam ukłonią ci co palcem wygrażali
Rodzaj działania: poboczna
Postaci biorące udział: Alexander Farley, Justine Tonks (w akcji zapodział się Kieran Rineheart, misji nie ukończył)
Odnośnik: cmentarz w Dover
Opis: Gwrdziści ruszają do Dover, gdzie zawiódł ich trop Mary Goldstein, czarownicy od niedawna cierpiącej na likantropię. Chociaż angielska pogoda i warunki atmosferyczne nie ułatwiały poszukiwań to po wypatrzeniu przez Justine krwawych śladów na nagrobku córki Mary Zakonnicy znajdują panią Goldstein kawałek dalej. Czarownica krwawi i jest wyraźnie przerażona, po zyskaniu jej zaufania przez znanego jej Alexandra młody uzdrowiciel oraz Justine udzielają jej potrzebnej pomocy medycznej. W międzyczasie odkrywają trupa nieszczęśnika, który próbował zaatakować Mary, samemu stając się w biegu wydarzeń wybebeszoną ofiarą. Gwardziści decydują się dokwaterować nieboszczyka do jednego ze świeżych grobów, po czym zacierają ślady swojej bytności na cmentarzu i wraz z Mary udają się w bezpieczne miejsce, gdzie kobieta w końcu będzie mogła odetchnąć od okropieństw, które ją spotkały.
(3/3)
Postaci biorące udział: Alexander Farley, Justine Tonks (w akcji zapodział się Kieran Rineheart, misji nie ukończył)
Odnośnik: cmentarz w Dover
Opis: Gwrdziści ruszają do Dover, gdzie zawiódł ich trop Mary Goldstein, czarownicy od niedawna cierpiącej na likantropię. Chociaż angielska pogoda i warunki atmosferyczne nie ułatwiały poszukiwań to po wypatrzeniu przez Justine krwawych śladów na nagrobku córki Mary Zakonnicy znajdują panią Goldstein kawałek dalej. Czarownica krwawi i jest wyraźnie przerażona, po zyskaniu jej zaufania przez znanego jej Alexandra młody uzdrowiciel oraz Justine udzielają jej potrzebnej pomocy medycznej. W międzyczasie odkrywają trupa nieszczęśnika, który próbował zaatakować Mary, samemu stając się w biegu wydarzeń wybebeszoną ofiarą. Gwardziści decydują się dokwaterować nieboszczyka do jednego ze świeżych grobów, po czym zacierają ślady swojej bytności na cmentarzu i wraz z Mary udają się w bezpieczne miejsce, gdzie kobieta w końcu będzie mogła odetchnąć od okropieństw, które ją spotkały.
(3/3)
Rodzaj działania: inne
Postaci biorące udział: Friedrich Schmidt
Odnośnik: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Opis: Nie mam pewności czy będzie się liczyło, więc z góry przepraszam, jeśli się mylę. We wszystkich podlinkowanych wątkach zabijam szlamy bądź też mugoli w ramach wykonywanej przeze mnie pracy oraz misji oczyszczania magicznego świata z brudu.
+6 dla Rycerzy
Postaci biorące udział: Friedrich Schmidt
Odnośnik: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Opis: Nie mam pewności czy będzie się liczyło, więc z góry przepraszam, jeśli się mylę. We wszystkich podlinkowanych wątkach zabijam szlamy bądź też mugoli w ramach wykonywanej przeze mnie pracy oraz misji oczyszczania magicznego świata z brudu.
+6 dla Rycerzy
Getadelt wird wer schmerzen kennt Vom Feuer das die haut verbrennt Ich werf ein licht In mein Gesicht Ein heißer Schrei Feuer frei!.
Rodzaj działania: poboczna
Postaci biorące udział: Florean Fortescue i Gwendolyn Grey
Odnośnik: Tutaj pierwszy post, a tutaj reszta
Opis: Florean i Gwen udali się do Nuneaton, żeby zmierzyć się z legendą o Warricku, mężczyźnie, który został zaklęty przez swoje błędy (joł), przez co od wielu lat mieszka w lesie nieopodal słynnego Szarodrzewa. Historia okazała się dużo bardziej skomplikowana, a Florean z Gwen musieli ją rozgryźć, żeby mu pomóc: najpierw podpytywali mieszkańców Nuneaton co o tym wiedzą, potem udali się do pana Steinwrighta (syna ukochanej Warricka), u którego Florean wyczuł ducha. W związku z tym przeprowadził odpowiedni rytuał i okazało się, że mieszka tam duch jego matki (ukochanej Warricka). Nie mogła odejść z tego świata przez nieskończoną historię z Warrickiem – Florean z Gwen dowiedzieli się, że muszą mu pomóc, żeby i ona mogła odejść. A żeby pomóc Warrickowi, ten musiał porozmawiać ze swoją matką. Florean i Gwen dość długo zastanawiali się nad rozwiązaniem tego problemu, aż wreszcie Gwen postanowiła namalować jego matkę. Z tym obrazem udali się pod Szarodrzewo, gdzie spotkali Warricka – ten porozmawiał ze swoją matką i z wdzięcznością odniósł się Floreana i Gwen, którzy postanowili mu pomóc. Opowiedzieli mu trochę o Zakonie Feniksa z nadzieją, że ich wesprze. Potem jeszcze udali się do pana Steinwrighta, żeby zakończyć sprawę z duchem jego matki, i wrócili do siebie.
(3/3)
Postaci biorące udział: Florean Fortescue i Gwendolyn Grey
Odnośnik: Tutaj pierwszy post, a tutaj reszta
Opis: Florean i Gwen udali się do Nuneaton, żeby zmierzyć się z legendą o Warricku, mężczyźnie, który został zaklęty przez swoje błędy (joł), przez co od wielu lat mieszka w lesie nieopodal słynnego Szarodrzewa. Historia okazała się dużo bardziej skomplikowana, a Florean z Gwen musieli ją rozgryźć, żeby mu pomóc: najpierw podpytywali mieszkańców Nuneaton co o tym wiedzą, potem udali się do pana Steinwrighta (syna ukochanej Warricka), u którego Florean wyczuł ducha. W związku z tym przeprowadził odpowiedni rytuał i okazało się, że mieszka tam duch jego matki (ukochanej Warricka). Nie mogła odejść z tego świata przez nieskończoną historię z Warrickiem – Florean z Gwen dowiedzieli się, że muszą mu pomóc, żeby i ona mogła odejść. A żeby pomóc Warrickowi, ten musiał porozmawiać ze swoją matką. Florean i Gwen dość długo zastanawiali się nad rozwiązaniem tego problemu, aż wreszcie Gwen postanowiła namalować jego matkę. Z tym obrazem udali się pod Szarodrzewo, gdzie spotkali Warricka – ten porozmawiał ze swoją matką i z wdzięcznością odniósł się Floreana i Gwen, którzy postanowili mu pomóc. Opowiedzieli mu trochę o Zakonie Feniksa z nadzieją, że ich wesprze. Potem jeszcze udali się do pana Steinwrighta, żeby zakończyć sprawę z duchem jego matki, i wrócili do siebie.
(3/3)
not a perfect soldier
but a good man
but a good man
Florean Fortescue
Zawód : właściciel lodziarni
Wiek : 29
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
Pijemy z czary istnienia
Z zamkniętymi oczami,
Złote skropiwszy jej brzegi
Własnymi gorzkimi łzami.
Z zamkniętymi oczami,
Złote skropiwszy jej brzegi
Własnymi gorzkimi łzami.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
Rodzaj działania: poboczna
Postaci biorące udział: Tristan Rosier, Wendelina Selwyn
Odnośnik: 1, 2, 2.5, 3
Opis: Przekazujemy sobie dokumenty dotyczące markiza, który jest wilkołakiem - wpierw Wendelina otrzymuje informacje od Tristana, potem analizujemy je listownie, na koniec wyprawiamy się do amfiteatru w Waltham, gdzie mieliśmy go napotkać. Radzimy sobie z pułapkami, czyli groźbą ataku wilków i rozlaną amortencją, finalnie przekonując markiza do współpracy szantażem opartym na wcześniejszych analizach.
(3/3)
Postaci biorące udział: Tristan Rosier, Wendelina Selwyn
Odnośnik: 1, 2, 2.5, 3
Opis: Przekazujemy sobie dokumenty dotyczące markiza, który jest wilkołakiem - wpierw Wendelina otrzymuje informacje od Tristana, potem analizujemy je listownie, na koniec wyprawiamy się do amfiteatru w Waltham, gdzie mieliśmy go napotkać. Radzimy sobie z pułapkami, czyli groźbą ataku wilków i rozlaną amortencją, finalnie przekonując markiza do współpracy szantażem opartym na wcześniejszych analizach.
(3/3)
the vermeil rose had blown in frightful scarlet and its thorns
o u t g r o w n
Tristan Rosier
Zawód : Arystokrata, smokolog
Wiek : 32
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
the death of a beautiful woman is, unquestionably, the most poetical topic in the world
OPCM : 38 +2
UROKI : 30
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 1
CZARNA MAGIA : 60 +5
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 15 +6
Genetyka : Czarodziej
Śmierciożercy
Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Spokojnie jak na wojnie
Szybka odpowiedź
Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia