Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia
Spokojnie jak na wojnie
Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Spokojnie jak na wojnie
Wpływy zależne są od działań podejmowanych przez oba ugrupowania.
Wszystkie takie działania, włączając w to rozlosowane kostki, podbite lokacje, inicjatywy własne i ukończone misje poboczne, należy zgłaszać w niniejszym temacie. Inicjatywy własne rozegrane w ubiegłym okresie można zgłosić również w tym.
Wojna o Londyn
Ogarnięte wojenną zawieruchą miasto praktycznie stanęło w ogniu: ulice nie są spokojne, ministerialne patrole nie schodzą z posterunków, a kto zdrów na umyśle opuszcza stolicę, by nie zostać choćby przypadkową ofiarą tej tragedii. Władza dąży do zaanektowania najważniejszych punktów Londynu - pomimo oporu rozprzestrzeniających się buntowników.
Istotność lokacji oznaczona jest poziomami I-III, ich istotność jest związana ze strategicznym znaczeniem, możliwościami wykorzystania lokacji i ich wpływem na sytuację w Londynie. Istotność ta znajduje swoje odzwierciedlenie w ruchach wskaźnika, który przesuwa się tym mocniej, im ważniejsza jest dana lokacja. I stopień oznacza lokację mało istotną, II lokację istotną, a III lokację strategiczną.
Po ulicach miasta mogą poruszać się swobodnie wyłącznie osoby, których pochodzenie jest oczywiste lub którzy swoje pochodzenie udowodnili (więcej w temacie: rejestracja różdżek). Pozostali zobowiązani są w każdym wątku rozpoczętym na ulicach Londynu rzucić kością opisaną jako Londyn i dostosować się do efektu. Kością rzuca jedna osoba z pary (grupy) rozpoczynającej wątek.
Kość jest obowiązkowa w przypadku wątków rozgrywanych na ulicach miasta oraz przed przystąpieniem do zdobycia lokacji.
Stan Londynu
Lokacje opanowane przez Rycerzy Walpurgii: antykwariat, marina, wyrwa w murze, odległa stacja metra, targowisko na dworcu, Most Miłości, Serpentine Lake, Connaught Square, cmentarz z kapliczką, schody
Lokacje opanowane przez Zakon Feniksa: archiwa, droga na skróty, Dziurawy Kocioł, wyjście z kanałów, Bedford Square, podziemny korytarz, apteka Sluga i Jiggersa, Brama Zdrajców, zapomniany tor, salon wróżbity, szkoła baletowa, Dom Petriego,
Lokacje nieopanowane: Dotyk Midasa, laboratorium w lesie, zagroda hipogryfów, Zatopieni Chłopcy
Strażnicy
Każda grupa dysponuje pulą postaci, istot, stworzeń, które zgodziły się pomóc organizacji w walce. Grupy mogą rozłożyć strażników pomiędzy posiadane lokacje. Poniżej znajduje się spis wolnych (możliwych do rozdysponowania) postaci należących do każdej z organizacji. W jednej lokacji może znajdować się jedynie dwóch strażników.
Zasady
1. Ataku (obrony) można się podjąć zarówno pojedynczo, we dwójkę, jak i w większych grupach.
2. Każda lokacja ma opisaną drogę do jej zdobycia. Konieczne jest podjęcie ścieżki pokojowej lub wojennej podług preferencji, sumienia lub możliwości postaci. Gdy ścieżka pokojowa zawiedzie, można przerzucić się na ścieżkę wojenną. Czas pomiędzy kolejnymi odpisami nie może przekroczyć 24 godzin.
3. Po zakończeniu pierwszego etapu postaci obowiązane są odczekać 48 godzin, w tym czasie do postaci może dołączyć para z przeciwległego obozu i może spróbować przegonić drugą z par. Grupa z obozu atakującego powinna zwrócić się do mistrza gry o interwencję, kiedy wszystkie wyznaczone osoby pojawią się już w wątku.
4. W przypadku zwycięstwa obozu atakującego grupa może kontynuować, w przypadku porażki - musi odejść, a jej dotychczasowe wysiłki zostają przejęte przez zwycięzców.
5. Końcowym etapem jest zabezpieczenie lokacji: postać może to uczynić zgodnie z dowolną mechaniką (pułapek, klątw, przy pomocy strażników) ma jednak na to wyłącznie dwie tury (w jednym poście postać może wykonać jedną akcję: spróbować nałożyć klątwę, nałożyć zabezpieczenie lub wyznaczyć do strzeżenia strażnika).
6. Przejęcie zakończone sukcesem należy zgłosić w niniejszym wątku zgodnie z kodem podanym poniżej zasad.
7. Każda postać może dwukrotnie uczestniczyć w udanym zdobyciu (lub przejęciu) lokacji oraz dwukrotnie bronić lokacji już zdobytej przed organizacją przeciwną.
Kody zgłoszeń
PODBITE LOKACJE
[bylobrzydkobedzieladnie]
Wojna opanowała Londyn, a wkrótce rozpierzchnie się zapewne na resztę kraju; walka nie była już ukryta, Anglia została podzielona na dwa obozy, każde pod zwierzchnictwem innego Ministra Magii. Cronos Malfoy, będący w istocie zaufanym człowiekiem Lorda Voldemorta, wraz z Rycerzami Walpurgii przeprowadzili krwawe czystki mające na celu usunięcie z miasta mugoli oraz osób pochodzenia mugolskiego. Zakon Feniksa z Haroldem Longbottomem na czele stawia czynny opór i chroni ludzi przed terrorem.
Poniższy wskaźnik ilustruje aktualne wpływy w mieście:
Wpływy zależne są od działań podejmowanych przez oba ugrupowania.
Wszystkie takie działania, włączając w to rozlosowane kostki, podbite lokacje, inicjatywy własne i ukończone misje poboczne, należy zgłaszać w niniejszym temacie. Inicjatywy własne rozegrane w ubiegłym okresie można zgłosić również w tym.
Ogarnięte wojenną zawieruchą miasto praktycznie stanęło w ogniu: ulice nie są spokojne, ministerialne patrole nie schodzą z posterunków, a kto zdrów na umyśle opuszcza stolicę, by nie zostać choćby przypadkową ofiarą tej tragedii. Władza dąży do zaanektowania najważniejszych punktów Londynu - pomimo oporu rozprzestrzeniających się buntowników.
Istotność lokacji oznaczona jest poziomami I-III, ich istotność jest związana ze strategicznym znaczeniem, możliwościami wykorzystania lokacji i ich wpływem na sytuację w Londynie. Istotność ta znajduje swoje odzwierciedlenie w ruchach wskaźnika, który przesuwa się tym mocniej, im ważniejsza jest dana lokacja. I stopień oznacza lokację mało istotną, II lokację istotną, a III lokację strategiczną.
Po ulicach miasta mogą poruszać się swobodnie wyłącznie osoby, których pochodzenie jest oczywiste lub którzy swoje pochodzenie udowodnili (więcej w temacie: rejestracja różdżek). Pozostali zobowiązani są w każdym wątku rozpoczętym na ulicach Londynu rzucić kością opisaną jako Londyn i dostosować się do efektu. Kością rzuca jedna osoba z pary (grupy) rozpoczynającej wątek.
Kość jest obowiązkowa w przypadku wątków rozgrywanych na ulicach miasta oraz przed przystąpieniem do zdobycia lokacji.
Lokacje opanowane przez Rycerzy Walpurgii: antykwariat, marina, wyrwa w murze, odległa stacja metra, targowisko na dworcu, Most Miłości, Serpentine Lake, Connaught Square, cmentarz z kapliczką, schody
Lokacje opanowane przez Zakon Feniksa: archiwa, droga na skróty, Dziurawy Kocioł, wyjście z kanałów, Bedford Square, podziemny korytarz, apteka Sluga i Jiggersa, Brama Zdrajców, zapomniany tor, salon wróżbity, szkoła baletowa, Dom Petriego,
Lokacje nieopanowane: Dotyk Midasa, laboratorium w lesie, zagroda hipogryfów, Zatopieni Chłopcy
Każda grupa dysponuje pulą postaci, istot, stworzeń, które zgodziły się pomóc organizacji w walce. Grupy mogą rozłożyć strażników pomiędzy posiadane lokacje. Poniżej znajduje się spis wolnych (możliwych do rozdysponowania) postaci należących do każdej z organizacji. W jednej lokacji może znajdować się jedynie dwóch strażników.
Strażnicy | |
Rycerze Walpurgii Dementor (2/5)Należy go przegonić udanym zaklęciem Expecto Patronum w przeciągu jednej tury, inaczej odbiera przytomność. Olbrzym (3/5)Olbrzym dołącza do walki, atakuje rozpisanymi atakami. | Zakon Feniksa |
1. Ataku (obrony) można się podjąć zarówno pojedynczo, we dwójkę, jak i w większych grupach.
2. Każda lokacja ma opisaną drogę do jej zdobycia. Konieczne jest podjęcie ścieżki pokojowej lub wojennej podług preferencji, sumienia lub możliwości postaci. Gdy ścieżka pokojowa zawiedzie, można przerzucić się na ścieżkę wojenną. Czas pomiędzy kolejnymi odpisami nie może przekroczyć 24 godzin.
3. Po zakończeniu pierwszego etapu postaci obowiązane są odczekać 48 godzin, w tym czasie do postaci może dołączyć para z przeciwległego obozu i może spróbować przegonić drugą z par. Grupa z obozu atakującego powinna zwrócić się do mistrza gry o interwencję, kiedy wszystkie wyznaczone osoby pojawią się już w wątku.
4. W przypadku zwycięstwa obozu atakującego grupa może kontynuować, w przypadku porażki - musi odejść, a jej dotychczasowe wysiłki zostają przejęte przez zwycięzców.
5. Końcowym etapem jest zabezpieczenie lokacji: postać może to uczynić zgodnie z dowolną mechaniką (pułapek, klątw, przy pomocy strażników) ma jednak na to wyłącznie dwie tury (w jednym poście postać może wykonać jedną akcję: spróbować nałożyć klątwę, nałożyć zabezpieczenie lub wyznaczyć do strzeżenia strażnika).
6. Przejęcie zakończone sukcesem należy zgłosić w niniejszym wątku zgodnie z kodem podanym poniżej zasad.
7. Każda postać może dwukrotnie uczestniczyć w udanym zdobyciu (lub przejęciu) lokacji oraz dwukrotnie bronić lokacji już zdobytej przed organizacją przeciwną.
PODBITE LOKACJE
- Kod:
[b]Odnośnik do lokacji[/b]:
[b]Postaci przejmujące[/b]:
[b]Nałożone zabezpieczenia[/b]: zabezpieczenia, pułapki, klątwy, strażnicy, etc; prosimy o możliwie jak najdokładniejszy opis
- Kod:
[b]Rodzaj działania[/b]: poboczna / kostka Londyn / inne
[b]Postaci biorące udział[/b]:
[b]Odnośnik[/b]: link do tematu, w którym miało miejsce zdarzenie
[b]Opis[/b]: opcjonalny przy kostce, konieczny przy misji pobocznej i inicjatywie własnej
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 14.01.21 14:35, w całości zmieniany 7 razy
Rodzaj działania: inne
Postaci biorące udział: Tristan Rosier
Odnośnik: tu odbyło się wydarzenie, tu opisują to gazety, tu potwierdzam swój zamiar i zachęcam do działań małżonkę, tu płacę
Opis: Egzekucja została rozliczona na Sigrun i Dei, ale chciałabym zgłosić jeszcze swój udział w tym wydarzeniu; Tristan starał się uspokoić tłum, przemawiając do niego z zamiarem przekonana tłumu o szkodliwości mugoli i docenienia tych, którzy służą Ministerstwu Magii. Jego słowa w tym temacie cytował Walczący Mag. Odniósł się bezpośrednio do ofiar czarodziejów, którzy zostali ścięci, obiecując im wsparcie, którego następnie udzielił.
+1 dla Rycerzy Walpurgii
Postaci biorące udział: Tristan Rosier
Odnośnik: tu odbyło się wydarzenie, tu opisują to gazety, tu potwierdzam swój zamiar i zachęcam do działań małżonkę, tu płacę
Opis: Egzekucja została rozliczona na Sigrun i Dei, ale chciałabym zgłosić jeszcze swój udział w tym wydarzeniu; Tristan starał się uspokoić tłum, przemawiając do niego z zamiarem przekonana tłumu o szkodliwości mugoli i docenienia tych, którzy służą Ministerstwu Magii. Jego słowa w tym temacie cytował Walczący Mag. Odniósł się bezpośrednio do ofiar czarodziejów, którzy zostali ścięci, obiecując im wsparcie, którego następnie udzielił.
+1 dla Rycerzy Walpurgii
the vermeil rose had blown in frightful scarlet and its thorns
o u t g r o w n
Tristan Rosier
Zawód : Arystokrata, smokolog
Wiek : 32
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
the death of a beautiful woman is, unquestionably, the most poetical topic in the world
OPCM : 38 +2
UROKI : 30
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 1
CZARNA MAGIA : 60 +5
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 15 +6
Genetyka : Czarodziej
Śmierciożercy
Rodzaj działania: inne
Postaci biorące udział: Maeve Clearwater, Marcelius Sallow
Odnośnik: tutaj
Opis: Maeve pojawiła się w Londynie, gdzie - jako Emer, na której nazwisko ma zarejestrowaną różdżkę - spotkała się w opuszczonej tawernie z obcym, będącym w potrzebie czarodziejem, z którym skontaktował ją ich wspólny znajomy. Bazując na opinii wspomnianego znajomego, nie obawia się, że ma do czynienia ze zwolennikiem obecnej władzy, zachowuje jednak należytą ostrożność w kontaktach z cyrkowcem. W zamian za niezbędny mu do czegoś eliksir wężowych ust nakłoniła go do zostania jej informatorem, podkreślając przy tym, że najważniejsze są dla niej wieści dotyczące Rycerzy Walpurgii (dzieli się z Marceliusem nazwiskami, które były opublikowane w Proroku Codziennym). Zachęca go również, by pisał, gdyby potrzebował czegoś jeszcze.
+1 dla Zakonu Feniksa
Postaci biorące udział: Maeve Clearwater, Marcelius Sallow
Odnośnik: tutaj
Opis: Maeve pojawiła się w Londynie, gdzie - jako Emer, na której nazwisko ma zarejestrowaną różdżkę - spotkała się w opuszczonej tawernie z obcym, będącym w potrzebie czarodziejem, z którym skontaktował ją ich wspólny znajomy. Bazując na opinii wspomnianego znajomego, nie obawia się, że ma do czynienia ze zwolennikiem obecnej władzy, zachowuje jednak należytą ostrożność w kontaktach z cyrkowcem. W zamian za niezbędny mu do czegoś eliksir wężowych ust nakłoniła go do zostania jej informatorem, podkreślając przy tym, że najważniejsze są dla niej wieści dotyczące Rycerzy Walpurgii (dzieli się z Marceliusem nazwiskami, które były opublikowane w Proroku Codziennym). Zachęca go również, by pisał, gdyby potrzebował czegoś jeszcze.
+1 dla Zakonu Feniksa
Maeve Clearwater
Zawód : Rebeliant, wywiadowca
Wiek : 28
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
The moments of peace that we find sometimes, they aren't anything but warfare, thinly disguised.
OPCM : 22+1
UROKI : 32+4
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 8
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Metamorfomag
Sojusznik Zakonu Feniksa
Rodzaj działania: inne
Postaci biorące udział: Rain Huxley oraz Marcella Figg, Frederick Fox, Keat Burroughs
Odnośnik: Rain&Keat zaczęli w uliczkach, Marcy i Fred na drewnianej kładce, wspólnie gramy w zachodnim porcie (szafka, w której Fox zdejmuje imperio&list, w którym gwardia zostaje powiadomiona o zdarzeniu)
Opis: w trakcie węszenia w porcie Burroughs natyka się na Huxley i na zakonny patrol. Zainicjowana przez Huxley walka nie trwa długo; w trakcie krzyżowania różdżek aurorskie doświadczenie podpowiada Foxowi, że czarownica znajduje się pod wpływem Imperio. Z pomocą Marcelli udaje mu się przełamać potężną klątwę i uwolnić kobietę. W trakcie przesłuchania Rain okazuje się, że pod wpływem Imperio Huxley miała dotrzeć do informacji o Percivalu i aktywnie wspierać Rycerzy. Zakonnicy dowiadują się także o znanych Rain informacjach, powiązanych z Zakonem, które są w posiadaniu Rycerzy.
+1 dla Zakonu Feniksa
Postaci biorące udział: Rain Huxley oraz Marcella Figg, Frederick Fox, Keat Burroughs
Odnośnik: Rain&Keat zaczęli w uliczkach, Marcy i Fred na drewnianej kładce, wspólnie gramy w zachodnim porcie (szafka, w której Fox zdejmuje imperio&list, w którym gwardia zostaje powiadomiona o zdarzeniu)
Opis: w trakcie węszenia w porcie Burroughs natyka się na Huxley i na zakonny patrol. Zainicjowana przez Huxley walka nie trwa długo; w trakcie krzyżowania różdżek aurorskie doświadczenie podpowiada Foxowi, że czarownica znajduje się pod wpływem Imperio. Z pomocą Marcelli udaje mu się przełamać potężną klątwę i uwolnić kobietę. W trakcie przesłuchania Rain okazuje się, że pod wpływem Imperio Huxley miała dotrzeć do informacji o Percivalu i aktywnie wspierać Rycerzy. Zakonnicy dowiadują się także o znanych Rain informacjach, powiązanych z Zakonem, które są w posiadaniu Rycerzy.
+1 dla Zakonu Feniksa
from underneath the rubble,
sing the rebel song
sing the rebel song
Keat Burroughs
Zawód : rebeliant
Wiek : 24
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
some days, I feel everything at once, other - nothing at all. I don't know what's worse: drowning beneath the waves or dying from the thirst.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
Wydarzenie: Księżniczka na wieży przesuwa wskaźnik +1 na korzyść Zakonu Feniksa za uwolnienie Justine i +2 Dla Rycerzy Walpurgii za śmierć Pomony i centaurów.
nie wiem czy to się będzie liczyło, więc pozostawiam mistrzowi gry do oceny
Rodzaj działania: inne
Postaci biorące udział: William Moore
Odnośnik: polana świetlików
Opis: Billy udał się do Londynu, żeby zabrać do Oazy ostatnich członków rodziny, której pomagał uciec ze stolicy; na miejscu przed kryjówką spotkał jednak szmalcownika - Friedricha - z którym stoczył walkę. Starcie zostało przerwane przez nadejście patrolu, Billy'emu udało się jednak zapamiętać twarz mężczyzny, dzięki czemu rozpoznał go od razu, gdy spotkał go kilka dni później, w domu matki swojego przyjaciela - tutaj stoczył z nim walkę, odciągając jego uwagę od Marceliusa, a tutaj zabrał nieprzytomnego przyjaciela do Oazy, żeby przekazać go w ręce uzdrowicielki, Elizabeth. O obu zajściach poinformował Gwardię, w listach: tutaj i tutaj, umawiając się z Alexandrem na przekazanie wspomnień ze starć w myślodsiewni i czyniąc ze schwytania szmalcownika swój priorytet.
+1 dla Zakonu Feniksa
Rodzaj działania: inne
Postaci biorące udział: William Moore
Odnośnik: polana świetlików
Opis: Billy udał się do Londynu, żeby zabrać do Oazy ostatnich członków rodziny, której pomagał uciec ze stolicy; na miejscu przed kryjówką spotkał jednak szmalcownika - Friedricha - z którym stoczył walkę. Starcie zostało przerwane przez nadejście patrolu, Billy'emu udało się jednak zapamiętać twarz mężczyzny, dzięki czemu rozpoznał go od razu, gdy spotkał go kilka dni później, w domu matki swojego przyjaciela - tutaj stoczył z nim walkę, odciągając jego uwagę od Marceliusa, a tutaj zabrał nieprzytomnego przyjaciela do Oazy, żeby przekazać go w ręce uzdrowicielki, Elizabeth. O obu zajściach poinformował Gwardię, w listach: tutaj i tutaj, umawiając się z Alexandrem na przekazanie wspomnień ze starć w myślodsiewni i czyniąc ze schwytania szmalcownika swój priorytet.
+1 dla Zakonu Feniksa
I came and I was nothing
and time will give us nothing
so why did you choose to lean on
a man you knew was falling?
and time will give us nothing
so why did you choose to lean on
a man you knew was falling?
William Moore
Zawód : lotnik, łącznik, szkoleniowiec
Wiek : 29
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Żonaty
jeno odmień czas kaleki,
zakryj groby płaszczem rzeki,
zetrzyj z włosów pył bitewny,
tych lat gniewnych
czarny pył
zakryj groby płaszczem rzeki,
zetrzyj z włosów pył bitewny,
tych lat gniewnych
czarny pył
OPCM : 30 +5
UROKI : 10
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 10 +3
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 30
SPRAWNOŚĆ : 25
Genetyka : Czarodziej
Zakon Feniksa
zgodnie z faq zgłaszam podjęte i zakończone w lipco-wrześniu inicjatywy poza Londynem
Rodzaj działania: inne
Tereny: Kornwalia
Postaci biorące udział: Michael Tonks, Wren Chang
Odnośnik: początek, ciąg dalszy po poście innego gracza
Opis: Tonks patroluje wioskę Tinworth w obawie przed szmalcownikami, śledząc dwóch typów, którzy szukają w okolicy mugolskiej rodziny. Interweniuje, gdy mylą ze "szlamą" Wren Chang. W pojedynku oboje doprowadzają łowców mugoli do stanu krytycznego, a następnie Michael usiłuje wyczyścić im pamięć - jednemu z krytycznym sukcesem. Obrażenia uniemożliwiły panom dalsze szukanie mugoli.
Rodzaj działania: inne
Tereny: Kornwalia
Postaci biorące udział: Michael Tonks, Cora Howell
Odnośnik: Tonks poszukuje morderców mugolki, której ciało znaleziono w lesie. Znajduje ich, gdy próbują zgwałcić Corę Howell. Mają przewagę liczebną, ale Michaelowi z pomocą przychodzi przyjazny głos w jego głowie - pod wpływem gniewu i zagrożenia, Tonks przemienia się w wilkołaka zgodnie z mechaniką i zjada wszystkich, poza Corą Panowie nie zamordują już żadnej kobiety.
Opis: tutaj
Mike otrzymał już maksymalna nagrodę za zaangażowanie; wskaźnik nie jest przesuwany z datą wsteczną
MINIONY OKRES FABULARNY
Rodzaj działania: inne
Tereny: Kornwalia
Postaci biorące udział: Michael Tonks, Wren Chang
Odnośnik: początek, ciąg dalszy po poście innego gracza
Opis: Tonks patroluje wioskę Tinworth w obawie przed szmalcownikami, śledząc dwóch typów, którzy szukają w okolicy mugolskiej rodziny. Interweniuje, gdy mylą ze "szlamą" Wren Chang. W pojedynku oboje doprowadzają łowców mugoli do stanu krytycznego, a następnie Michael usiłuje wyczyścić im pamięć - jednemu z krytycznym sukcesem. Obrażenia uniemożliwiły panom dalsze szukanie mugoli.
Rodzaj działania: inne
Tereny: Kornwalia
Postaci biorące udział: Michael Tonks, Cora Howell
Odnośnik: Tonks poszukuje morderców mugolki, której ciało znaleziono w lesie. Znajduje ich, gdy próbują zgwałcić Corę Howell. Mają przewagę liczebną, ale Michaelowi z pomocą przychodzi przyjazny głos w jego głowie - pod wpływem gniewu i zagrożenia, Tonks przemienia się w wilkołaka zgodnie z mechaniką i zjada wszystkich, poza Corą Panowie nie zamordują już żadnej kobiety.
Opis: tutaj
Mike otrzymał już maksymalna nagrodę za zaangażowanie; wskaźnik nie jest przesuwany z datą wsteczną
MINIONY OKRES FABULARNY
Can I not save one
from the pitiless wave?
Rodzaj działania: kostka Londyn
Tereny: Londyn
Postaci biorące udział: Marcelius Sallow & Regi Weasley
Odnośnik: klik
Opis: przegonienie propagandowego dziennikarza
Rodzaj działania: kostka Londyn
Tereny: Londyn
Postaci biorące udział: Wren Chang, Regi Weasley
Odnośnik: klik
Opis: ratunek młodego, nieczystego krwią czarodzieja przed funkcjonariuszami magicznej policji
+
MINIONY OKRES FABULARNY
Tereny: Londyn
Postaci biorące udział: Marcelius Sallow & Regi Weasley
Odnośnik: klik
Opis: przegonienie propagandowego dziennikarza
Rodzaj działania: kostka Londyn
Tereny: Londyn
Postaci biorące udział: Wren Chang, Regi Weasley
Odnośnik: klik
Opis: ratunek młodego, nieczystego krwią czarodzieja przed funkcjonariuszami magicznej policji
+
MINIONY OKRES FABULARNY
Serce mnie bije
Duszazapije
Dusza
Żyję
Rodzaj działania: inne
Tereny: Londyn
Postaci biorące udział: Gwendolyn Grey, Johnatan Bojczuk, Florean Fortescue, Marcella Figg, Isabella Preasley, Kerstin Tonks
Odnośnik:
Gwen i Kerstrin - pomysł
Gwen i Johnatan - pierwszy wtajemniczony
Grupowy - ustalenia, pożyczanie gotówki
Przykładowa sowa
Opis: Kerstin i Gwen po porwaniu Justine nie potrafią pozostać bezczynne. Wraz z grupą przyjaciół organizują więc dość dużą akcję propagandową, zsyłając na Londyn deszcz sów z listami od nikogo. Ich treść miała za zadanie przedstawić okrucieństwo wojny. Pomóc ludziom zrozumieć, że przez takie działania obydwie strony konfliktu tracą członków rodziny i bliskich. Jednocześnie listy miały pełnić rolę swoistego upamniętnienia zmarłych. Grupie udało się zebrać blisko 80 sów. Część z nich należała do innych czarodziejów, pozostała część pochodziła z sowiarni.
Londyn został zasypany listami 30 września. Czarodzieje mogli je znaleźć do 4 października.
MINIONY OKRES FABULARNY
Tereny: Londyn
Postaci biorące udział: Gwendolyn Grey, Johnatan Bojczuk, Florean Fortescue, Marcella Figg, Isabella Preasley, Kerstin Tonks
Odnośnik:
Gwen i Kerstrin - pomysł
Gwen i Johnatan - pierwszy wtajemniczony
Grupowy - ustalenia, pożyczanie gotówki
Przykładowa sowa
Opis: Kerstin i Gwen po porwaniu Justine nie potrafią pozostać bezczynne. Wraz z grupą przyjaciół organizują więc dość dużą akcję propagandową, zsyłając na Londyn deszcz sów z listami od nikogo. Ich treść miała za zadanie przedstawić okrucieństwo wojny. Pomóc ludziom zrozumieć, że przez takie działania obydwie strony konfliktu tracą członków rodziny i bliskich. Jednocześnie listy miały pełnić rolę swoistego upamniętnienia zmarłych. Grupie udało się zebrać blisko 80 sów. Część z nich należała do innych czarodziejów, pozostała część pochodziła z sowiarni.
Londyn został zasypany listami 30 września. Czarodzieje mogli je znaleźć do 4 października.
MINIONY OKRES FABULARNY
But I would lay my armor down if you said you’d rather
love than fight
love than fight
Mike ma już maksymalne nagrody za lipco-wrześniowe wydarzenie, ale zgłaszam wątek gdyby liczył się dla Gwen (jest dzisiaj offline)
Rodzaj działania: inne
Tereny: Londyn
Postaci biorące udział: Gwendolyn Grey (& Michael Tonks)
Odnośnik: muzeum
Opis: Gwen dowiaduje się, że jej dawni mugolscy znajomi z British Museum ukrywają się w stróżówce placówki. Panna Grey udaje się z aurorem do Londynu, by bezpiecznie wyprowadzić mugoli z miasta. Jako ich znajoma, od razu zdobywa ich zaufanie. Mike i Gwen kamuflują Kameleonem dwójkę mugoli, po drobnej wpadce Tonksa Gwen lokalizuje niewidzialną mugolkę. Pozostałej dwójce każą się przebrać i wyprowadzają ich z miasta.
MINIONY OKRES FABULARNY
Rodzaj działania: inne
Tereny: Londyn
Postaci biorące udział: Gwendolyn Grey (& Michael Tonks)
Odnośnik: muzeum
Opis: Gwen dowiaduje się, że jej dawni mugolscy znajomi z British Museum ukrywają się w stróżówce placówki. Panna Grey udaje się z aurorem do Londynu, by bezpiecznie wyprowadzić mugoli z miasta. Jako ich znajoma, od razu zdobywa ich zaufanie. Mike i Gwen kamuflują Kameleonem dwójkę mugoli, po drobnej wpadce Tonksa Gwen lokalizuje niewidzialną mugolkę. Pozostałej dwójce każą się przebrać i wyprowadzają ich z miasta.
MINIONY OKRES FABULARNY
Can I not save one
from the pitiless wave?
Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Spokojnie jak na wojnie
Szybka odpowiedź
Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia