Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia
Wojna opanowała Londyn, a potem rozpierzchła się na resztę kraju; walka nie była już ukryta, Anglia została podzielona na dwa obozy, każde pod zwierzchnictwem innego Ministra Magii. Cronos Malfoy, będący w rzeczywistości zaufanym człowiekiem Lorda Voldemorta, wraz z Rycerzami Walpurgii przeprowadzili krwawe czystki mające na celu zepchnięcie mugoli na margines. Zakon Feniksa z Haroldem Longbottomem na czele stawia czynny opór i chroni ludzi przed terrorem.
Wpływy w kraju zależne są od działań podejmowanych przez oba ugrupowania. Wszystkie takie działania, włączając w to rozlosowane kostki, podbite lokacje, inicjatywy własne i ukończone misje poboczne, należy zgłaszać w niniejszym temacie.
Ogarnięty wojenną zawieruchą kraj praktycznie stanął w ogniu. Władza dąży do zaanektowania najważniejszych punktów kraju - pomimo oporu rozprzestrzeniających się buntowników.
Istotność lokacji oznaczona jest poziomami I-III, poziom jest związany ze strategicznym znaczeniem, możliwościami wykorzystania lokacji i ich wpływem na sytuację na danym obszarze. Istotność ta znajduje swoje odzwierciedlenie w rozpisanych na mapie wpływach. I stopień oznacza lokację mało istotną, II lokację istotną, a III lokację strategiczną.
Po ulicach miast mogą poruszać się swobodnie wyłącznie osoby, których pochodzenie jest oczywiste lub którzy swoje pochodzenie udowodnili (więcej w temacie: rejestracja różdżek), za wyjątkiem postaci ściganych listami gończymi. Pozostali zobowiązani są w każdym wątku rozpoczętym na otwartej przestrzeni poza Londynem, w miastach i poza nimi, rzucić kością Zdarzenia i dostosować się do efektu. Kością rzuca jedna osoba z pary (grupy) rozpoczynającej wątek. Postaci, które nie są obligowane do rzutu, mogą go wykonać, o ile nie posiadają zielonej rangi.
Kością rzuca zawsze ostatnia postać, która wchodzi do wątku.
Kością nie rzuca się na terenie Półwyspu Kornwalijskiego (Kornwalia, Devon, Dorset, Somerset). Te tereny chronione są przez silny sojusz arystokratycznych rodzin utworzony przez lorda Prewetta.
Lokacje opanowane przez Rycerzy Walpurgii: antykwariat, marina, wyrwa w murze, odległa stacja metra, targowisko na dworcu, Most Miłości, Serpentine Lake, Connaught Square, cmentarz z kapliczką, schody, Bezimienna Wyspa, zagroda hipogryfów, Zatopieni Chłopcy, most na rzece Wensum, laboratorium w lesie
Lokacje opanowane przez Zakon Feniksa: archiwa, droga na skróty, Dziurawy Kocioł, wyjście z kanałów, Bedford Square, podziemny korytarz, apteka Sluga i Jiggersa, Brama Zdrajców, zapomniany tor, salon wróżbity, szkoła baletowa, Dom Petriego, Dotyk Midasa, rezerwat hipogryfów, Morska Grota, tartak pod Coxwold, Tajny Bunkier, rzeka Severn, targ w Cromer, niebieski las, leśne ostępy
Lokacje nieopanowane: ukryte przejście
Każda grupa dysponuje pulą postaci, istot, stworzeń, które zgodziły się pomóc organizacji w walce. Grupy mogą rozłożyć strażników pomiędzy posiadane lokacje. Poniżej znajduje się spis wolnych (możliwych do rozdysponowania) postaci należących do każdej z organizacji. W jednej lokacji może znajdować się jedynie dwóch strażników.
Strażnicy | |
Rycerze Walpurgii Dementor (0/5)Należy go przegonić udanym zaklęciem Expecto Patronum w przeciągu jednej tury, inaczej odbiera przytomność. Olbrzym (3/5)Olbrzym dołącza do walki, atakuje rozpisanymi atakami. | Zakon Feniksa Wilkołak (4/5)Wilkołak dołącza do walki, atakuje rozpisanymi atakami. |
1. Ataku (obrony) można się podjąć zarówno pojedynczo, we dwójkę, jak i w większych grupach.
2. Każda lokacja ma opisaną drogę do jej zdobycia. Konieczne jest podjęcie ścieżki pokojowej lub wojennej podług preferencji, sumienia lub możliwości postaci. Gdy ścieżka pokojowa zawiedzie, można przerzucić się na ścieżkę wojenną. Czas pomiędzy kolejnymi odpisami nie może przekroczyć 48 godzin.
3. Po zakończeniu pierwszego etapu postaci obowiązane są odczekać 48 godzin, w tym czasie do postaci może dołączyć para z przeciwległego obozu i może spróbować przegonić drugą z par. Grupa z obozu atakującego powinna zwrócić się do mistrza gry o interwencję, kiedy wszystkie wyznaczone osoby pojawią się już w wątku.
4. W przypadku zwycięstwa obozu atakującego grupa może kontynuować, w przypadku porażki - musi odejść, a jej dotychczasowe wysiłki zostają przejęte przez zwycięzców.
5. Końcowym etapem jest zabezpieczenie lokacji: postać może to uczynić zgodnie z dowolną mechaniką (pułapek, klątw, przy pomocy strażników) ma jednak na to wyłącznie dwie tury (w jednym poście postać może wykonać jedną akcję: spróbować nałożyć klątwę, nałożyć zabezpieczenie lub wyznaczyć do strzeżenia strażnika).
6. Przejęcie zakończone sukcesem należy zgłosić w niniejszym wątku zgodnie z kodem podanym poniżej zasad.
7. Każda postać może dwukrotnie uczestniczyć w udanym zdobyciu (lub przejęciu) lokacji oraz dwukrotnie bronić lokacji już zdobytej przed organizacją przeciwną.
PODBITE LOKACJE
- Kod:
[b]Odnośnik do lokacji[/b]:
[b]Tereny[/b]: nazwa hrabstwa
[b]Postaci przejmujące[/b]:
[b]Nałożone zabezpieczenia[/b]: zabezpieczenia, pułapki, klątwy, strażnicy, etc; prosimy o możliwie jak najdokładniejszy opis
- Kod:
[b]Rodzaj działania[/b]: poboczna / kostka Londyn / inne
[b]Tereny[/b]: nazwa hrabstwa
[b]Postaci biorące udział[/b]:
[b]Odnośnik[/b]: link do tematu, w którym miało miejsce zdarzenie
[b]Opis[/b]: opcjonalny przy kostce, konieczny przy misji pobocznej i inicjatywie własnej
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 14.01.21 20:22, w całości zmieniany 1 raz
Tereny: London
Postaci przejmujące: Craig Burke, Rita Runcorn
Nałożone zabezpieczenia: Cicho-sza, Strach na gremliny
+1 na korzyść Rycerzy w Londynie
Tereny: Gloucestershire
Postaci biorące udział: Halbert Grey, Michael Tonks
Odnośnik: Trzęsawisko
Opis: Zaraz po tym jak Hal i Mike uporali się z bagnowyjem na lokacji, podążyli tropem martwej sowy, by pomóc starszej parze zgodnie z opisem kostki.
+
why the rain was necessary
Tereny: Kent
Postaci biorące udział: Mathieu Rosier
& Friedrich Schmidt {Rycerze Walpurgii} - zlecenie poszukiwań, przesłuchanie
& Xavier Burke {Sojusznik Rycerzy} - sprawdzenie Miasteczka Reculver - pojedynek
& Elvira Multon {Rycerze Walpurgii} - sprawdzenie Podziemi Kentu - pojedynek
& Tristan Rosier {Rycerze Walpurgii} - omówienie sytuacji
Odnośnik:
1. Rezerwat Albionów Czarnookich - zlecenie poszukiwań
2. Miasteczko Reculver - sprawdzenie Miasteczka + Pojedynek
3. Podziemia, Kent - sprawdzenia Podziemii + Pojedynek
4. Château Rose - przesłuchanie {1, 2, 3, 4, 5}
5. Château Rose - omówienie sytuacji
6. Warownia Dover - egzekucja - opowiadanie
Opis: Z początkiem października do Mathieu zaczęły docierać wieści o incydentach i zbyt śmiałych działaniach osób, które opowiadały się po ich stronie. Uznając, że w każdej pogłosce jest ziarno prawy postanowił zlecić sprawdzenie tematu Friedrichowi {1}. Trwało to trochę czasu, zanim informacje zostały wydobyte i mogli przejść do konkretnego działania - niestety, październik nie był dla nich korzystny ze względu na zły stan zdrowia Mathieu. Kiedy tylko udało mu się uporządkować wszelkie informacje postanowił przejść do działania, wraz z Xavierem {2} udał się do Miasteczka Reculver, miał informacje od Friedricha dotyczącymi nocnego spotkania podejrzanej o knucie spisku Lydii Bishop. Na terenach dawnego portu w miasteczku doszło do pojedynku, podczas którego Mathieu oraz Xavier pozbawili przeciwników przytomności i przetransportowali do celi w Kryptach Château Rose, okazało się, że Lydii towarzyszył drugi z podejrzanych. Posiadał informacje dotyczące czworga ludzi, dlatego musiał odnaleźć pozostałą dwójkę. Wraz z Elvirą {3} udał się do Podziemi Kent, uznając to miejsce za warte sprawdzenia, a krążące plotki o Podziemiach działały na wyobraźnię wielu. Tam napotkali na swojej drodze kolejnych przeciwników, nie byli oni jednak tymi poszukiwanymi. Również oni zostali zatrzymani i przetransportowani do Château Rose, gdzie niebawem doszło do ich przesłuchania {4}. Posiadając kompletne informacje dotyczące działania, postanowił odbyć rozmowę z Tristanem {5}, czując się w obowiązku ze względu na pełnione przez kuzyna funkcje. Omówimy sprawy związane z dalszymi działaniami i Mathieu mógł przejść do planowania egzekucji - każdy opór musiał spotkać się z jasną i klarowną odpowiedzią z ich strony. Ostatecznie 20 grudnia 1957, pojmane osoby zostały stracone na placu egzekucyjnym w Warowni w Dover {6}, pod zarzutami krzywoprzysięstwa, działalności na szkodę hrabstwa Kent, wspierania działalności Zakonu Feniksa i nielegalnego przemytu.
+5 w Kent dla Rycerzy Walpurgii
The last enemy that shall be destroyed is | death |
Tereny: Norfolk
Postaci biorące udział: Steffen Cattermole, Cillian Moore
Odnośnik: początek misji & rozpatrzenie kostki Zdarzenia tutaj
& kontynuacja misji tutaj
& bonusowo przekazanie informacji Zakonowi [zgodnie z treścią misji, celem jest zdobycie kajetu i Zakon wykorzysta te informacje w domyśle, piszę więc list do osoby odpowiedzialnej za zaopatrzenie i przekazuję fotografie kajetu (posiadam aparat fotograficzny i odpowiednią biegłość, a kajet chcę osobiście przekazać Ministrowi/aurorom]
Opis:
Kostka zdarzenia: W drodze na misję poboczną, Steffen & Cillian pomagają małżeństwu uciec z płonącego domu - rodzina nie może się wydostać z budynku, więc Cillian otwiera okno (niszczy szybę za pomocą Reducto), a Steffen rzuca Subeo i pomaga im wyjść.
Misja poboczna: Obserwując port w Cromer, Steffen trafił na trop grupy rozładowującej transporty i kajetu, w którym znajdował się harmonogram kolejnych dostaw. Postanowił ukraść kajet, aby Zakon Feniksa mógł zrobić użytek z zapisanych tam informacji i zaplanować kradzież dostaw. Jako animag przekonał do pomocy okoliczne portowe szczury, przez kilka tygodni przekupując je sucharkami (odpisane z zaopatrzenia za październik i częściowo za listopad) i korzystając z pomocy własnego szczura (prawdziwy szczur wydaje się szczurom nieco mniej obcy). Dzięki nim, poznał topografię ulic w Cromer. Gdy przygotował się do akcji, poprosił o pomoc swojego kuzyna Cilliana - pod osłoną potężnego zaklęcia Kameleona, panowie udali się pod magazyny, gdzie Cillian skutecznie rozproszył marynarzy. W tym czasie Steffen, pod postacią niewidzialnego szczura, podkradł się do zarządcy i - pod postacią człowieka - ukradł kajet i podmienił go na duplikat. Kuzyni uciekli w kręte uliczki Cromer i spotkali się ponownie (znajdując siebie nawzajem dzięki szczurzej pomocy), gubiąc trop.
Steffen sprawdził oryginalny kajet zaklęciami z zakresu bezpieczeństwa i odkrył, że jest on zaczarowany - informacje spisane gdzie indziej pojawiają się w nim na bieżąco. Jedna data rozładunku pojawiła się w kajecie na ich oczach - Zakon Feniksa dowiedział się o niej zatem przed robotnikami z Cromer i uniemożliwił im zdobycie tej samej informacji, co stwarzało idealną okazję do zaplanowania skutecznej kradzieży. Steffen natychmiast przekazał tą informację odpowiedniej osobie z Oazy, kajet zamierzając przekazać dowództwu Zakonu.
+1 w Norfolk dla Zakonu Feniksa
little spy
Tereny: Londyn
Postaci biorące udział: Elvira Multon, Rita Runcorn
Odnośnik: Bedford Square
Opis: Wraz z Ritą pokonałyśmy dwóch zwolenników Longbottoma i ściągnęłyśmy pułapki wroga, tym samym przejmując lokację. Następnie nałożyłyśmy własne pułapki (Cicho-sza, Czaroszpieg, Strach na gremliny) i pozostawiłyśmy tam strażnika (dementora).
[bylobrzydkobedzieladnie]
+1 dla Rycerzy w Londynie
will you be satisfied?
Tereny: Lancashire
Postaci biorące udział: Maeve Clearwater, Cedric Dearborn
Odnośnik: list + wątek
Opis: Maeve dowiedziała się o problemach, jakich doświadczyła jej sąsiadka, pani Brand - o otrutych kotach i pożarze poddasza - a które mogły zostać zinterpretowane nie tyle jako nieszczęśliwy zbieg okoliczności, co raczej ostrzeżenie wymierzone w czarownicę wspierającą sprawę Zakonu Feniksa regularnymi dostawami ciepłych ubrań i koców. Z tego też powodu, po dokonaniu rekonesansu i przepytania mieszkających w okolicy czarodziejów, zwróciła się do Dearborna z prośbą o pomoc; starsza kobieta nie chciała z nią rozmawiać, jednak towarzystwo doświadczonego aurora nakłoniło ją do wpuszczenia ich dwójki do swojego mieszkania. Wtedy wprowadzili w życie pierwszą część planu, obłożyli lokum pani Brand licznymi zabezpieczeniami, mając nadzieję, że choćby ktoś znowu próbował ją nagabywać, pułapki skutecznie mu w tym przeszkodzą. Przy okazji dowiedzieli się, gdzie powinni szukać trójki młodzieńców, których widziano w pobliżu kamienicy, gdy dochodziło do wspomnianych wypadków. Tego samego dnia udali się do opuszczonego, zajętego przez dzikich lokatorów domu na obrzeżach miasta, by rozmówić się z przekupionymi młodzieńcami i skutecznie zniechęcić ich do próbowania podobnych sztuczek w przyszłości.
+1 na korzyść Zakonu Feniksa w Lancashire
Tereny: Warwickshire
Postaci biorące udział: Vance Villan, Prudence Macmillan
Odnośnik: tutaj
Opis: Prudence i Vance spotykają się przypadkiem w lesie Rough Hill Wood. Z prośbą o pomoc przychodzi do nich mężczyzna imieniem Stanley, którego rodzina padła ofiarą trzech agresywnych łupieżców. Trio przechodzi do kontrofensywy i pozbywa się uciążliwego problemu.
+1 na korzyść Zakonu Feniksa
Tereny: Essex
Postaci biorące udział: Elvira Multon, Cillian Macnair
Odnośnik: Opuszczona wioska
Opis: Po nieudanym ataku buntowników na posiadłości Selwynów po hrabstwie rozeszła się plotka, że w okolicy nadal ukrywają się ludzie zamieszani w plan. Ich stan zdrowia nie pozwalał na uczestniczenie w inicjatywie, lecz nadal mogli stanowić zagrożenie, gdyby udało im się podburzyć większą ilość czarodziei. Z pomocą Cilliana (wymiana listów) Elvira zdecydowała się sprawdzić plotkę i wytropić buntowników; gdy jej się to udało, wybrali się do opuszczonej wioski z Macnairem i zamordowali dwójkę z nich, pozostawiając ciała oraz torturowane dziecko w ramach przestrogi dla każdego, kto zdecyduje się pójść ich śladem.
+1 dla Rycerzy Walpurgii w Essex
will you be satisfied?
Tereny: Yorkshire
Postaci biorące udział: Deirdre Mericourt, Cornelius Sallow
Odnośnik: klik
Opis: Deirdre ma unieszkodliwić Edmunda Quinleya, który przewodzi grupie terrorystów, grasujących w okolicach miasteczka Towtown w Yorkshire; Dei w towarzystwie Corneliusa udaje się do kuzynki Quinleya, Ramony, którą Dei zna jeszcze z pracy w Ministerstwie Magii. razem z Sallowem wykorzystują nie tylko dawną znajomość, ale także swe umiejętności manipulacji, kokieterii oraz kłamstwa, by przekonać Ramonę o tym, by zdradziła miejsce pobytu kuzyna; uprzednio sprawdzają dom, prawie pewni, że w piwnicy znajduje się rzeczony Edmund...okazuje się, że jest to tylko kochanek czarownicy, co dostarcza czarodziejom dodatkowego ciężaru w szantażu i manipulacji czarownicą. ta, po przedstawieniu obrazowych argumentów przez Dei i Corneliusa, ugina się i wierzy w to, że goście chcą załagodzić sytuację. zdradza im miejsce pobytu czarodzieja - nieużywaną leśniczówkę daleko na obrzeżach lasu. Dei i Cornelius razem udają się do leśniczówki na terenach łownych, gdzie udaje im się dostać do starej chaty. tam natrafiają nie tylko na Edmunda, ale i na jego sojusznika. rozpoczyna się walka, Edmund broni się zaciekle przed silnymi zaklęciami, ale w końcu razem ze swym towarzyszem zostają pokonani. problem zostaje rozwiązany, głową rozwścieczonej terrorystycznej bestii odcięta. dosłownie i w przenośni, Dei bowiem odciętą głowę wiesza w centrum miasteczka, ku przestrodze popleczników Edmunda i ku uciesze mieszkańców, którzy już nie muszą obawiać się napadów ze strony samozwańczych obronćów mugoli
+1 w East Yorkshire dla Rycerzy Walpurgii
seven deadly sins
I'll lick your wounds
I'll lay you down
✦
Tereny: Londyn
Postaci przejmujące: Mathieu Rosier, Perseus Black, Cornelius Sallow
Nałożone zabezpieczenia:
Zabezpieczenia: Zawierucha, Ostatnie tango, Błyskotek
Strażnicy: Dementor
+3 na korzyść Rycerzy w Londynie
The last enemy that shall be destroyed is | death |
Tereny: Northumberland
Postaci biorące udział: Justine Tonks, Maeve Clearwater
Odnośnik: tutaj
Opis: Pod koniec listopada Maeve i Justine ruszyły na patrol wzdłuż odbudowywanego na ziemiach Longbottomów wału Hadriana, dowodu na to, że czarodzieje i mugole wciąż mogą pracować ze sobą ramię w ramię, w imię lepszego jutra. Pod odmienionymi twarzami rozmówiły się z postawnym czarodziejem, który koordynował działaniami na tym konkretnym odcinku muru; miejsce nie zostało wybrane przypadkowo, już wcześniej dotarły do nich słuchy, że w ostatnim czasie dochodziło do regularnych incydentów, które może nie obracały wysiłków ochotników wniwecz, lecz znacząco opóźniały osiąganie kolejnych etapów budowy. Z tego też powodu zamierzały rozejrzeć się w okolicy, sprawdzić, czy w pobliskim lesie, do którego zwykle wycofywali się atakujący, nie wpadną na jakikolwiek trop działalności wroga. Wbrew początkowemu sceptycyzmowi, udało im się podsłuchać wymianę zdań między dwoma intruzami; kiedy zyskały pewność, że mają do czynienia nie tyle z przypadkowymi przechodniami, co planującymi kolejny atak agresorami, zajęły się ich unieruchomieniem i rozbrojeniem. Po pokazie swych zdolności, i krótkim zastraszeniu spętanych mężczyzn, przesłuchały ich, zdobywając więcej informacji na temat tego, kto nimi dowodził i co planowali na najbliższą przyszłość.
+1 na korzyść Zakonu w Northumberland
Tereny: Derbyshire
Postaci biorące udział: Justine Tonks & Herbert Grey
Odnośnik: Link
Opis: Herbert ma się spotkać ze swoim informatorem "Duchem" odnośnie przerzucenia ludzi poza Anglię. Spotyka się z Justine, która przybrała specjalnie inną twarz chroniąc tym samym własną tożsamość. Wraz z Greyem ustalają jaka rodzina wymaga pomocy, kiedy ma dojść do przeniesienia ich na statek, który wywiezie ich do Francji, jakie powinni mieć na sobie zabezpieczenia oraz jak mają się przygotować do wyjazdu. Ustalając miejsce spotkania oraz przebieg akcji. Następnie rozchodzą się celem wypełnienia zadania każdy w swoim zakresie.
Justine miała zająć się transportem oraz przygotowaniem rodziny do wyjazdu, Herbert załatwił im miejsce na statku oraz zapewnił bezpieczne dotarcie do portu.
+, brak wpływu na hrabstwo
Tereny: Buckinghamshire
Postaci biorące udział: Cornelius Sallow, Deirdre Mericourt
Odnośnik: tutaj
Opis: Do Corneliusa Sallowa docierają informacje o listach i artykułach, które emerytowany urzędnik Departamentu Międzynarodowej Współpracy Czarodziejów (Bastien Diggory) wysyła do francuskich gazet i przyjaciół. Ministerialni tłumacze przedstawiają Sallowowi tłumaczenia przechwyconych pism, które Cornelius uznaje za niebezpieczne dla wizerunku Cronusa Malfoya za granicą. Sallow postanawia rozmówić się z krnąbrnym urzędnikiem - zbyt upartym, by prosto przekonać go do zmiany poglądów, lecz zbyt szanowanym za granicą aby opłacało się go pozbyć. Postanawia wykorzystać Diggory'ego, upozorować naturalną zmianę jego poglądów (wykorzystując jako argument fakt, że urzędnik mieszka w czarodziejskiej enklawie Amersham i zapewne nie widział na własne oczy zbrodni popełnianych przez mugoli i rebeliantów) i posługiwać się jego nazwiskiem w tekstach popierających obecną politykę. Prosi o pomoc Deirdre, która jako jedyna posiada umiejętności niezbędne do magicznej zmiany czyjegoś zdania. Gdy Sallow rozprasza Diggory'ego, który postrzega go jako zagrożenie, a towarzyszkę jedynie jako asystentkę, Deirdre rzuca na urzędnika Imperio. Pod kontrolą Mericourt, Diggory zostaje zobligowany do słuchania poleceń Corneliusa, a sam Sallow dostaje swobodny dostęp do wszystkich ukrytych notatek Diggory'ego (oraz zdolności językowych i literackich samego zainteresowanego, który musi teraz współpracować z Sallowem), z których skonstruuje wiarygodną narrację powolnej zmiany poglądów urzędnika i wykorzysta to do celów propagandowych. Któż będzie bardziej wiarygodnym poplecznikiem nowego systemu, niż człowiek który miał odwagę go krytykować i zrozumieć własne błędy?
+1 na korzyść Rycerzy Walpurgii w Buckinghamshire
więc pali się słowa. Nikt o treści popiołów nie pyta.
Tereny: Surrey
Postaci biorące udział: Michael Tonks, Halbert Grey
Odnośnik: Box Hill, Surrey
Opis: Rozmawiając ze sprzymierzonymi z Zakonem Feniksa wilkołakami, Michael dowiedział się o jednego z nich o hodowli tojadu, gdzie cennego dla likantropów składnika było pod dostatkiem, ale której właściciele kooperowali z Ministerstwem Magii. Zakonni alchemicy byli w stanie wykonać eliksir tojadowy dla nowych sojuszników, ale dostęp do akonitu pozostawał problematyczny. Po obserwacji farmy, Michael postanowił wykraść sadzonki, które Zakon Feniksa mógłby uprawiać w Somerset. Samemu będąc niedoświadczonym w zakresie zielarstwa i transportu roślin, poprosił o pomoc znanego już sobie Halberta Greya - zawczasu prosząc go w liście o przygotowanie miejsca dla tojadu i dyskretnie informując kompana już w Surrey, że chodzi o kradzież.
Zanim panowie przystąpili do włamania, zostali zaczepieni i poproszeni o pomoc przez mężczyznę, którego wioska zmagała się z atakami szabrowników (kostka zdarzenia). Pomogli Johnowi w pojedynku, a wdzięczny mężczyzna odwdzięczył się informacjami o farmie akonitu, dzięki którym Michael spodziewał się pułapek na miejscu i skutecznie je rozbroił. Na miejscu znajdowała się ministerialna ochrona, której auror się spodziewał - samemu unieszkodliwił ochroniarza i właściciela, posławszy Halberta do szklarni. Tonks skutecznie wymazał mężczyznom pamięć, mając nadzieję, że powiążą rabunek z grasującą w okolicy szajką złodziei (zgodnie ze słowami Johna, szabrownicy nie atakowali dotychczas farmy akonitu, więc kradzież i zniknięcie szajki mogą być podejrzane).
W tym czasie Grey wykopał sadzonki akonitu i przygotował je do transportu. Panowie odlecieli w ustronne miejsce, skąd mogli spokojnie teleportować się z roślinami do Somerset i gdzie Michael opowiedział Halbertowi więcej o Zakonie Feniksa, zyskując wsparcie zielarza i stałe miejsce dla sadzonek tojadu w jego szklarni (którą Tonks w fabularnym wrześniu osobiście zresztą zabezpieczał).
+1 na korzyść Zakonu Feniksa w Surrey
Can I not save one
from the pitiless wave?
Tereny: londyn
Postaci biorące udział: marcelius sallow, steffen cattermole
Odnośnik: tutaj
Opis: Kradnę bogatym, rozdaję biednym. Marcel wychwycił w cyrku jegomościa, który bardzo polubił cyrkowe pokazy jego znajomego, spędzał na występach dużo czasu, cyklicznie, bogaty strój zwrócił uwagę, a krótkie śledztwo doprowadziło go pod jego dom - duży i bogaty, wypełnione zapasami, które mogły nakarmić głodujących. Udało mu się określić godziny, w trakcie których nie będzie go w domu, ponieważ będzie oglądał pokazy. Razem ze Steffenem pokonali zabezpieczenia w ogródku jegomościa i włamali się do środka, odnaleźli piwnicę spiżarną, po czym zgarnęli z niej tyle jedzenia, ile byli w stanie, pomniejszając je i obniżając ich wagę, na koniec zabierając je do Oazy Harolda.
+1 na korzyść Zakonu Feniksa w Londynie
Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia