Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia
Wojna opanowała Londyn, a potem rozpierzchła się na resztę kraju; walka nie była już ukryta, Anglia została podzielona na dwa obozy, każde pod zwierzchnictwem innego Ministra Magii. Cronos Malfoy, będący w rzeczywistości zaufanym człowiekiem Lorda Voldemorta, wraz z Rycerzami Walpurgii przeprowadzili krwawe czystki mające na celu zepchnięcie mugoli na margines. Zakon Feniksa z Haroldem Longbottomem na czele stawia czynny opór i chroni ludzi przed terrorem.
Wpływy w kraju zależne są od działań podejmowanych przez oba ugrupowania. Wszystkie takie działania, włączając w to rozlosowane kostki, podbite lokacje, inicjatywy własne i ukończone misje poboczne, należy zgłaszać w niniejszym temacie.
Ogarnięty wojenną zawieruchą kraj praktycznie stanął w ogniu. Władza dąży do zaanektowania najważniejszych punktów kraju - pomimo oporu rozprzestrzeniających się buntowników.
Istotność lokacji oznaczona jest poziomami I-III, poziom jest związany ze strategicznym znaczeniem, możliwościami wykorzystania lokacji i ich wpływem na sytuację na danym obszarze. Istotność ta znajduje swoje odzwierciedlenie w rozpisanych na mapie wpływach. I stopień oznacza lokację mało istotną, II lokację istotną, a III lokację strategiczną.
Po ulicach miast mogą poruszać się swobodnie wyłącznie osoby, których pochodzenie jest oczywiste lub którzy swoje pochodzenie udowodnili (więcej w temacie: rejestracja różdżek), za wyjątkiem postaci ściganych listami gończymi. Pozostali zobowiązani są w każdym wątku rozpoczętym na otwartej przestrzeni poza Londynem, w miastach i poza nimi, rzucić kością Zdarzenia i dostosować się do efektu. Kością rzuca jedna osoba z pary (grupy) rozpoczynającej wątek. Postaci, które nie są obligowane do rzutu, mogą go wykonać, o ile nie posiadają zielonej rangi.
Kością rzuca zawsze ostatnia postać, która wchodzi do wątku.
Kością nie rzuca się na terenie Półwyspu Kornwalijskiego (Kornwalia, Devon, Dorset, Somerset). Te tereny chronione są przez silny sojusz arystokratycznych rodzin utworzony przez lorda Prewetta.
Lokacje opanowane przez Rycerzy Walpurgii: antykwariat, marina, wyrwa w murze, odległa stacja metra, targowisko na dworcu, Most Miłości, Serpentine Lake, Connaught Square, cmentarz z kapliczką, schody, Bezimienna Wyspa, zagroda hipogryfów, Zatopieni Chłopcy, most na rzece Wensum, laboratorium w lesie
Lokacje opanowane przez Zakon Feniksa: archiwa, droga na skróty, Dziurawy Kocioł, wyjście z kanałów, Bedford Square, podziemny korytarz, apteka Sluga i Jiggersa, Brama Zdrajców, zapomniany tor, salon wróżbity, szkoła baletowa, Dom Petriego, Dotyk Midasa, rezerwat hipogryfów, Morska Grota, tartak pod Coxwold, Tajny Bunkier, rzeka Severn, targ w Cromer, niebieski las, leśne ostępy
Lokacje nieopanowane: ukryte przejście
Każda grupa dysponuje pulą postaci, istot, stworzeń, które zgodziły się pomóc organizacji w walce. Grupy mogą rozłożyć strażników pomiędzy posiadane lokacje. Poniżej znajduje się spis wolnych (możliwych do rozdysponowania) postaci należących do każdej z organizacji. W jednej lokacji może znajdować się jedynie dwóch strażników.
Strażnicy | |
Rycerze Walpurgii Dementor (0/5)Należy go przegonić udanym zaklęciem Expecto Patronum w przeciągu jednej tury, inaczej odbiera przytomność. Olbrzym (3/5)Olbrzym dołącza do walki, atakuje rozpisanymi atakami. | Zakon Feniksa Wilkołak (4/5)Wilkołak dołącza do walki, atakuje rozpisanymi atakami. |
1. Ataku (obrony) można się podjąć zarówno pojedynczo, we dwójkę, jak i w większych grupach.
2. Każda lokacja ma opisaną drogę do jej zdobycia. Konieczne jest podjęcie ścieżki pokojowej lub wojennej podług preferencji, sumienia lub możliwości postaci. Gdy ścieżka pokojowa zawiedzie, można przerzucić się na ścieżkę wojenną. Czas pomiędzy kolejnymi odpisami nie może przekroczyć 48 godzin.
3. Po zakończeniu pierwszego etapu postaci obowiązane są odczekać 48 godzin, w tym czasie do postaci może dołączyć para z przeciwległego obozu i może spróbować przegonić drugą z par. Grupa z obozu atakującego powinna zwrócić się do mistrza gry o interwencję, kiedy wszystkie wyznaczone osoby pojawią się już w wątku.
4. W przypadku zwycięstwa obozu atakującego grupa może kontynuować, w przypadku porażki - musi odejść, a jej dotychczasowe wysiłki zostają przejęte przez zwycięzców.
5. Końcowym etapem jest zabezpieczenie lokacji: postać może to uczynić zgodnie z dowolną mechaniką (pułapek, klątw, przy pomocy strażników) ma jednak na to wyłącznie dwie tury (w jednym poście postać może wykonać jedną akcję: spróbować nałożyć klątwę, nałożyć zabezpieczenie lub wyznaczyć do strzeżenia strażnika).
6. Przejęcie zakończone sukcesem należy zgłosić w niniejszym wątku zgodnie z kodem podanym poniżej zasad.
7. Każda postać może dwukrotnie uczestniczyć w udanym zdobyciu (lub przejęciu) lokacji oraz dwukrotnie bronić lokacji już zdobytej przed organizacją przeciwną.
PODBITE LOKACJE
- Kod:
[b]Odnośnik do lokacji[/b]:
[b]Tereny[/b]: nazwa hrabstwa
[b]Postaci przejmujące[/b]:
[b]Nałożone zabezpieczenia[/b]: zabezpieczenia, pułapki, klątwy, strażnicy, etc; prosimy o możliwie jak najdokładniejszy opis
- Kod:
[b]Rodzaj działania[/b]: poboczna / kostka Londyn / inne
[b]Tereny[/b]: nazwa hrabstwa
[b]Postaci biorące udział[/b]:
[b]Odnośnik[/b]: link do tematu, w którym miało miejsce zdarzenie
[b]Opis[/b]: opcjonalny przy kostce, konieczny przy misji pobocznej i inicjatywie własnej
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 14.01.21 20:22, w całości zmieniany 1 raz
Tereny: Yorkshire
Postaci biorące udział: Sigrun Rookwood, Elvira Multon
Odnośnik: tutaj
Opis: Sigrun i Elvira udają się do do domu Olivera Evansa, który ukrywa mugoli i mugolaków na terenie Yorku. Na miejscu okazuje się, że dom wskazany przez informatora jest zamieszkany przez całą jego rodzinę - odnajdują go rychło w porę, ponieważ wkrótce mieli opuścić York i przenieść się do nowej kryjówki. Torturami wyciągają od Olivera i jego żony informacje na temat głównego koordynującego ukrywaniem mugolaków, Charlesa Thomasina, który nie tylko organizował w Yorku kryjówki, ale i nadzorował przerzucanie ludzi na tereny Longbottomów.
+1 na korzyść Rycerzy Walpurgii w North Yorkshire
will you be satisfied?
Tereny: Derbyshire
Postaci biorące udział: Anthony Skamander, Samuel Skamander
Odnośnik: link
Opis: Anthony z Samuelem podróżują przez tereny Derbyshire. Natrafiają na miasteczko w którym jest kilku czarodziei starających się na własną rękę chronić miejscową, mugolską ludność przed najazdami szmalcowników, którzy ostatnio kręcą się po okolicy. Anthony wraz z Samuelem idą zbadać sprawę. Wcześniej uznają również że trzeba będzie później pomóc młodym się zorganizować bo może z nich być pożytek w przyszłości. W lesie dochodzi do starcia. Udaje się je jednak pokonać, a nawet pojmać jednego żywcem. Zakopują ciała zabitych, a pojmanego żywcem szmalcownika biorą na spytki.
+1 na korzyść Zakonu Feniksa w Derbyshire
Tereny: Kornwalia -> Northumberland –> Szkocja
Postaci biorące udział: Anthony Macmillan, Reggie Weasley
Odnośnik: Polperro jako start podróży. Potem przenosimy się do Muru Hadriana
Opis: Anthony Macmillan zapewnił transport żywności (ryb) przy pomocy kontaktów z lokalnymi rybakami z rybackiej wsi Polperro. Do pomocy przy wykonaniu zadania – przewozu ryb w beczkach – poprosił swojego szwagra, Reggiego Weasleya, uznając że jako doświadczony czarodziej, będzie w stanie zapewnić bezpieczny przewóz. Transport trwał dwa dni, z Kornwalii (Polperro) do Szkocji. Po drodze oboje napotkali na kilka problemów technicznych z wozem, a potem także natknęli się na dwójkę zbirów, których pokonali.
Biorąc pod uwagę to, że turlaliśmy kostką zdarzenie dodaję jeszcze jedną formułkę, ale oczywiście pozostawiam to pod ocenę MG.
Rodzaj działania: kostka zdarzenia
Tereny: Northumberland
Postaci biorące udział: Anthony Macmillan, Reggie Weasley
Odnośnik: link do postu z kostką zdarzenie + szafka zniknięć, gdzie walczymy + informuje lorda Longbottoma o napadzie na nas i zbirach
Opis: Podczas misji pobocznej, która miała na celu zapewnienie dostawy żywności dla potrzebujących napotkaliśmy na problem w postaci dwójki zbirów. Ci zostali unieszkodliwieni. Wiadomość o spętaniu czarodziei została przesłana do lorda Longbottoma.
+1 na korzyść Zakonu Feniksa w Northumberland
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
Tereny: Durham
Postaci biorące udział: Primrose Burke, Xavier Burke
Odnośnik: Beamish Town
Opis: Primrose wraz z Xavierem udają się do Beamish Town, które leży w hrabstwie Durham. Celem wyjazdu jest porozmawianie z burmistrzem aby się dowiedzieć jak żyje się mieszkańcom i czy czegoś im nie potrzeba. Dowiadują się o sporej ilości sierot, które nie mają gdzie się podać. Lord i lady Burke ofiarowują swoją pomoc przy odbudowie jednego z budynków by przerobić go na ochronę dla sierot. Jednocześnie zapewniają o tym, że właściciele Durham oraz Rycerze Walpurgii są zawsze po stronie czarodziejów; mieszkańcy mogą zgłaszać się do nich po pomoc.
Wątek zgłoszony wcześniej
Rodzaj działania: Inne
Tereny: Durham
Postaci biorące udział: Primrose Burke, Oriana Burke
Odnośnik: Korona i Gęś
Opis: Primrose Burke oraz Oriana Burke udają się do Miasteczka Durham, do karczmy Korona i Gęś aby wydawać jedzenie ubogim i potrzebującym. Jest to dalszy etap akcji jaką rozpoczęła wraz z Aquilą Black i Evandrą Rosier w Londynie - inicjatywa nadal trwa.
Wątek w trakcie
Rodzaj działania: Inne
Tereny: Londyn
Postaci biorące udział: Primrose Burke
Odnośnik: Koncert
Opis: Primrose Burke zorganizowała koncert, którego celem było zebranie środków na rzecz potrzebujących w Londynie. Środki zebrane z aukcji zostały przekazane na ręce Aquili Black do rozdysponowania dla wdów i sierot.
Nie wiem czy to się będzie liczyć, ale wolałam zgłosić.
+1 na korzyść Rycerzy Walpurgii w Londynie; dodatkowo przysłużeni za wsparcie: Tristan Rosier, Edgar Burke, Edward Parkinson, Aquila Black, Calypso Carrow, Cressida Fawley, Zachary Shafiq, Rigel Black, Eurydice Nott, Octavia Lestrange,
'cause I won't
Tereny: Cumberland
Postaci biorące udział: Cressida Fawley (wraz z kilkoma npc), Ronja Fancourt
Odnośnik: klik
Opis: Wątek jest elementem większej inicjatywy zapoczątkowanej przez Aquilę Black. Cressida, zainspirowana charytatywną działalnością kuzynki organizującej zbiórkę żywności, postanowiła przeprowadzić taką akcję na ziemiach swego rodu, w czym pomogła jej rodzina (npc). Wraz z kilkoma krewnymi npc, paroma osobami ze służby, oraz Ronją, która zaangażowała się w inicjatywę jako osoba z zewnątrz, Cressida odwiedza wytypowane wcześniej potrzebujące czarodziejskie rodziny, i zostawiają im paczki z żywnością (na ten cel Cressida oddaje część swojego przydziału produktów I kategorii). Akcja ma na celu pokazanie magicznym mieszkańcom Cumberlandu, że Fawleyowie o nich nie zapomnieli, a tym samym ma umocnić w nich wierność wobec rodu panującego oraz jego polityki, i pielęgnować dbanie o tradycje czarodziejskie na tych ziemiach.
+ 1 na korzyść Rycerzy Walpurgii w Cumberland
można przywołać coś, co się utraciło i zachować to na zawsze.
Tereny: Northamptonshire
Postaci biorące udział: Maghnus Bulstrode, Rita Runcorn
Odnośnik: Ferrels Wood
Opis: Do Maghnusa dotarły niepokojące wieści, jakoby w lasach na terenach należących do Bulstrode'ów mieli się ukrywać rebelianci i uciekający z Londynu zdrajcy. Listownie zwrócił się do Rity z prośbą o przeprowadzenie śledztwa w tej sprawie, a gdy Runcorn odnalazła w leśnych ostępach dwójkę zbiegów, Olliego i Jeannine, Maghnus postanowił wraz z nią ich wytropić. Stoczyli pojedynek, w wyniku którego Jeannine została zabita. Ollie był przesłuchiwany, wyjawił lokalizację dużego obozowiska reszty rebeliantów, po czym podzielił los swej ukochanej. Ich ciała zostały pozostawione w lesie ku przestrodze.
Rodzaj działania: Inne (inicjatywa własna, opowiadanie)
Tereny: Northamptonshire
Postaci biorące udział: Maghnus Bulstrode + NPC
Odnośnik: Ferrels Wood
Opis: W nawiązaniu do wątku opisanego powyżej, po wydobyciu informacji z jednego ze zbiegów, Maghnus udał się do nestora, by przedstawić mu sytuację i prosić o pozwolenie na zorganizowanie likwidacji obozowiska. Należało się spieszyć, nim rebelianci znajdą nową kryjówkę i trzeba będzie ich ponownie szukać, dlatego Maghnus skrzyknął swoich kuzynów (NPC: Cathal, Sedric, Lionel i Erastus), strażników pracujących w Bulstrode Park oraz chętnych do przysłużenia się i okazania swojej lojalności mieszkańców okolicznych miasteczek: Paulerspury, Towcester i Kettering i dał im dobę na mobilizację. Sam w tym czasie w oparciu o mapy regionu zaplanował najlepszy schemat do działania, a o zmroku wszyscy razem ruszyli do niedźwiedziej jamy, by brutalnie wybić obozowisko. Pojmany został przywódca lokalnej grupy rebeliantów, Nolan Hopkirk, który zachęcony czarną magią wskazał dwa kolejne obozowiska, którymi ród Bulstrode będzie musiał się uporać w późniejszym terminie. Hopkirk został zabity i powieszony nieopodal jamy na wypadek, gdyby w okolicy kręcili się jeszcze jacyś rebelianci, a pojmani zakładnicy zostali po równo podzieleni między biorących udział w akcji lordów Bulstrode, którzy dostali za zadanie powiesić zdrajców na skraju lasu w odstępach, wzdłuż wszystkich granic Ferrels Wood, z tabliczkami obwieszczającymi, że byli winni współpracy z Zakonem Feniksa. Biorący udział w akcji mieszkańcy zostali zapewnieni, że rodziny poległych zostaną wzięte pod skrzydła lordów Northampton, a winę za śmierć ich bliskich ponosi Harold Longbottom, który wywołał rozdzierającą kraj wojnę. Maghnus wykorzystał polowanie, by zradykalizować młodsze kuzynostwo i liczy na to, że w nadchodzących miesiącach chętniej wezmą na swe barki ciężar walki o lepsze jutro.
+2 punkty na korzyść Rycerzy Walpurgii w Northamptonshire
in wine and flowers
go hand in hand
Tereny: Oaza + Irlandia
Postaci biorące udział: William Moore z niezastąpionym wsparciem Anthony'ego Macmillana i Trixie Beckett
Odnośnik: 1. strzyżenie owiec z Trixie, 2. transport wełny z Anthonym
Opis: Jeszcze w październiku Billy nawiązał kontakt z irlandzkim pasterzem, którego córka wynajęła go do przeprowadzenia remontu podupadłego gospodarstwa; w ramach podziękowania, pasterz zaoferował przekazanie potrzebującym owczego runa, poprosił jednak o pomoc w ostrzyżeniu owiec. Billy, który o samym strzyżeniu wiedział niewiele, zaangażował do pomocy Trixie (wątek numer 1). Razem udali się do Irlandii, gdzie mimo niewielkich trudności udało im się ostrzyc owce oraz zapakować wełnę. Część worków udało im się zabrać od razu, resztę zabezpieczyli przed wilgocią i pozostawili w gospodarstwie; Trixie udało się również wytargować część pozostałej wełny od pasterza, którą zabrała ze sobą, oferując wykonanie ciepłych płaszczy dla mieszkańców Oazy (Trixie płaszcze szyje tutaj, a przekazuje je Billy'emu tutaj). Kilka dni później Billy wrócił do gospodarstwa razem z Anthonym i czwórką lotników pracujących dla Macmillanów (wątek numer 2). Po przygotowaniu worków do transportu poprzez powiązanie ich, pomniejszenie i rzucenie zaklęć zmniejszających wagę, wszyscy podjęli się próby przetransportowania ich drogą powietrzną do Oazy. Przy przelatywaniu przez góry wpadli w tarapaty, nieomal nie gubiąc się w burzy z gradobiciem; w trakcie przelotu ponad polami napotkali też dwójkę czarodziejów, którzy wyglądali, jakby potrzebowali pomocy, ale okazali się wrogo nastawieni. Uciekłszy przed atakiem, cała grupa wylądowała w lesie nieco oddalonym od portalu, gdzie wspólnie przygotowali transport do dalszej podróży. Po pożegnaniu się z byłymi zawodnikami, Billy i Anthony do Oazy ruszyli już sami - a transport owczego runa trafił bezpiecznie na polanę rozładunkową.
+
and time will give us nothing
so why did you choose to lean on
a man you knew was falling?
zakryj groby płaszczem rzeki,
zetrzyj z włosów pył bitewny,
tych lat gniewnych
czarny pył
Tereny: londyn
Postaci biorące udział: marcel sallow, james doe
Odnośnik: port, misja, list od marcela
Opis: Alexander wyznacza Marcela do dokonania kradzieży żywności z jednego ze statków zacumowanych przy londyńskim porcie i nakazuje mu zniszczyć pozostałą część zapasów. Marcel razem z Jamesem przedostaje się na pokład pod osłoną nocy, wspomagając się magią maskującą, znajdują tam worki z żywnością i biorą ich tyle, ile są w stanie, posiłkując się transmutacją pozwalającą na zmniejszenie objętości i wagi tych worków. Kiedy żywność znalazła się w bezpiecznym miejscu, na łodzi, na której czekał James, Marcel podpalił łatwopalną mąkę i uciekł z ostatnimi workami zapasów - czarodzieje byli już daleko, kiedy statek zajął się ogniem w pełni. Dotarli do czarodziejów wskazanych przez Alexa jako kontakt, za Isle of Dogs, którym przekazali skradzioną żywność i zatarli po sobie ślady, niepostrzeżenie umykając z miejsca przestępstwa.
+1 na korzyść Zakonu w Londynie
Tereny: Cornwall, Cumberland, Derbyshire, Devon, Dorset, Gloucestershire, Norfolk, Somerset, Yorkshire
Postaci biorące udział: Stevie Beckett z pomocą Justine Tonks, Kieran Rineheart, Romulus Abbott
Odnośnik: 1. a) Cornwall, b) Devon, c) Dorset, d) Dorset, e) Somerset
2. a) Yorkshire z Kieranem Rineheartem (początek wątku tu)
b) Derbyshire, wraz z kostką, którą zaczęliśmy rozgrywać w
c) Oazie
(a kontynuować będziemy w Derbyshire, zgłoszę ją osobno do rozliczenia)
3. a) Norfolk z Justine Tonks
b) opowiadanie w Devon po rozegraniu kości
4. a) Cumberland z Romulusem Abbottem
b) Gloucestershire (z kostką)
c) zakończone leczeniem w moim domu
Opis: Stevie Beckett, zgodnie z wykonywanym przez siebie zawodem, wydawał się być odpowiednią osobą do zabezpieczenia świstoklików na terenie Anglii. Od jakiegoś czasu Zakon otrzymywał informacje, jakoby ktoś grzebał przy ustawieniach tych bezpiecznych, prowadzących do kryjówki. Rzeczywiście, zdarzyła się nawet sytuacja, w której pięcioro młodych ludzi omal straciło życie. Naukowiec samodzielnie więc z początkiem grudnia udał się na tereny półwyspu kornwalijskiego, poczynając od poranka spędzonego Kornwalii na wieży zegarowej w Liskeard, gdzie świstoklik okazał się bezpieczny (1A). Następnie udał się do Devon, gdzie odkrył, że garnek po kapuście ktoś zaklął, aby przenosił góra jedną osobę, zamiast dziesięciu. Bazując na swojej wiedzy — naprawił go (1B). Tego samego dnia, nie próżnując zbytnio, pognał na plażę w Dorset (1C), gdzie pierwszy świstoklik okazał się bezpieczny, ale drugi (1D) wymagał naprawy. Po całym dniu spędzonym na naprawach wrócił do Somerset, aby sprawdzić ostatni świstoklik, któremu nic nie dolegało (1E). Samodzielne podróże po półwyspie kornwalijskim musiał jednak w końcu zakończyć.
Spotykając się z Kieranem Rineheartem na burgera i bimber, nie zdążyli nawet otworzyć butelki, gdy postanowili ruszyć w drogę. Najpierw skierowali się do Yorkshire (2A). Okazał się, że przedmiot ktoś zaklął i miał wybuchnąć po aktywacji, zabijając podróżników. Stevie ostrożnie rozbroił tę bombę, ratując potencjalnych uciekinierów. Mężczyźni od razu ruszyli dalej, do Derbyshire (2B), gdzie okazało się, że świstoklik został doszczętnie popsuty. Miał kusić, ale nigdy nie zadziałać, co skazałoby uciekinierów na śmierć od różdżek. Tam dostrzegli makabrę, powyginane ciała ludzi. Jedno z nich trzymało list, który Kieran odebrał, przez co mężczyźni popędzili do Oazy, odszukać córkę człowieka, który tam zginął (2C)
Udał się z Justine Tonks, poleconą mu przez Kierana, do Norfolk, gdzie w Leśnym Parku Niespodzianek (3A) w Norfolk, gdzie świstoklik wymagał znacznie więcej pracy. Po sprawdzeniu terenu zabrał się do pracy i dokładnie sprawdzając przedmiot, orzekł, że nic mu nie dolega, chociaż na pewno nie poradzi sobie z dużymi grupami. Ich nosy dobiegł smród palonego drewna i razem z Justine pognali pomóc ludziom, którzy utknęli w płonącym domu. Wykorzystując czary Porta Creare i Nebula exstiguere zabezpieczyli rodzinę i ugasili płomienie. Okazało się, że są to ludzie, którzy pomagają mugolakom, tak więc, gdy zatrzymali się w bezpiecznym miejscu, Stevie odwiedził ich, aby upewnić się, ze wszystko gra (3B).
Steviemu pomógł także lord Romulus Abbott, który udał się razem z nim do Kumbrii (4A), gdzie odkryli świstoklik, który prowadził w zupełnie inne miejsce. Stevie dla pewności cofnął nałożone na niego zmiany, tak doszedł do początkowych ustawień, tych, które prowadziły do bezpiecznej kryjówki. Następnie udali się do Gloucestershire (4B), gdzie odkryli powolny, ale wciąż działający świstoklik. Stevie mógłby go ulepszyć, jednak nie zdążył, bo w okolicy pojawił się olbrzym. Po stoczonej z nim walce, która skutkowała potężnym uderzeniem Becketta w głowę, udało im się uratować mugolkę i użyć świstoklika, aby teleportować się do Doliny Godryka (4C), gdzie Romulus wraz z Justine uleczyli Steviego.
misja poboczna +; brak wpływu na hrabstwa ze względu na skąpą treść we wszystkich, wszystkie kości proszę zgłosić w osobnym poście
Am I going crazy? Would I even know? Am I right back where I started forty years ago?
Wanna guess the ending? If it ever does... I swear to God that all I've ever wanted was
A little bit of everything, all of the time, a bit of everything, all of the time
Apathy's a tragedy, and boredom is a crime. I'm finished playing, and I'm staying inside.
Postaci biorące udział: Friedrich Schmidt & Sigrun Rookwood
Tereny: Shropshire
Odnośnik: link
Opis: Sigrun udało się dotrzeć do zdrajców krwi nazwiskiem Lefford, którzy na ziemiach należących do rodu Avery pomagali mugolom oraz mugolakom uciec z kraju. Para czarodziejów złożyła im wizytę, odnalazła obciążające ich dowody aby finalnie zorganizować publiczną egzekucję w pobliskiej wiosce, mającą być przestrogą dla jej mieszkańców. Pan Lefford, pani Lefford oraz ich dwie córki byli torturowani na oczach mieszkańców, by skonać za swoje winy.
+1 na korzyść Rycerzy Walpurgii w Shropshire
Tereny: Hertfordshire
Postaci biorące udział: Cornelius Sallow, Maghnus Bulstrode
Odnośnik: Miasteczko Markyate + meldunek dla Tristana
Opis: Cornelius Sallow dowiaduje się o podejrzeniach lorda Rosier względem urzędniczki w Komisji Rejestracji Różdżek, Lavinii de Pur. Kobieta z mężem przeprowadziła się niedawno do miasteczka Markyate (co również wydaje się podejrzane), więc Sallow zawiadamia lorda Maghnusa Bulstrode o konieczności przesłuchania mieszkańców jego ziem. Lord Maghnus decyduje się wesprzeć polityka osobiście - razem składają wizytę de Purom, obezwładniają jej nieuprzejmego męża i samą podejrzaną. Po seansie legilimencji, Cornelius dowiaduje się o winie i zdradzie de Purów - choć działali jako samotni strzelcy, czynnie szukali kontaktu z rebeliantami (Sallow poznaje nazwisko ich znajomego aurora, które niestety wydaje się martwhm tropem), a Lavinia świadomie sabotowała działalność Komisji Rejestracji Różdżek: wydawała „czyste” dokumenty czarodziejem o mugolskiej krwi i przymykała oko na próby kłamstwa. Cornelius stara się zapamiętać twarze i nazwiska osób, którym „pomogła” i postanawia zlecić szczegółową kontrolę dokumentów wydanych przez panią de Pur.
Dla Maghnusa sprawa de Purów ma znaczenie propagandowe - lord chce zadbać o odpowiednie nastroje w miasteczku Markyate i zwrócić gniew mieszkańców w stronę obcych i zdrajców. Lord zleca swoim ludziom przygotowanie egzekucji tego samego dnia, a Sallowa prosi o wygłoszenie przemowy propagandowej. Cornelius i Maghnus czekają na wydarzenie w karczmie i omawiają plan działania. Na egzekucji polityk i lord wygłaszają płomienną przemowę do zgromadzonych, a de Purowie zostają straceni poprzez powieszenie i wypatroszenie - spektakl miał zostać na długo zapamiętany. Ku przestrodze i zachęcie do donoszenia.
+1 na korzyść Rycerzy Walpurgii w Hertfordshire
więc pali się słowa. Nikt o treści popiołów nie pyta.
Tereny: Hampshire + Oaza
Postaci biorące udział: Trixie Beckett z pomocą Cedrica Dearborna
Odnośnik: list otwierający, pozyskanie materiałów, szycie, list zamykający
Opis: Trixie otrzymuje informacje od Justine Tonks na temat dużej ilości materiałów pozostawionych na terenie hrabstwa Hampshire przez krawca, który zbiegł ze swojego domu w trosce o swoje życie. Bazując na poleceniu pozyskania pomocy Beckettówna zwraca się do Cedrica Dearborna o wsparcie, z którym rusza nad rzekę Itchen, po małych perypetiach finalnie odnajdując wspomniane w liście tkaniny. Podejmuje się nadprogramowej i samodzielnej już pracy przerobienia surowców na koce i solidną, zimową odzież dla mieszkańców Oazy, które przesyła Tonks wraz z raportem.
+1 na korzyść Zakonu na terenie Hampshire
Rodzaj działania: inne
Tereny: Dorset
Postaci biorące udział: Trixie Beckett, Sheila Doe
Odnośnik: Trybuny
Opis: Zima nie rozpieszcza, wobec czego dwie czarownice spotykają się w celu wspólnego szycia. Zarówno Sheila, jak i Trixie posiadają naręcze materiałów do przerobienia na szaliki, czapki i swetry dla mieszkańców Dorset, czym zajmują się przez wiele nocnych godzin, wszystkie produkty rzemieślniczej pracy dostarczając następnie do lokalnej świetlicy, z której odzież ta zostaje rozdysponowana.
+1 na korzyść Zakonu Feniksa w Dorset
flames come alive.
Tereny: Cumberland
Postaci biorące udział: Justine Tonks, Kieran Rineheart
Odnośnik: klik
Opis: Kieran i Justine udali się wspólnie na teren Kumbrii, aby sprawdzić co dzieje się w hrabstwie graniczącym z ziemiami Longbottomów. Podczas patrolu przy jednym z malowniczych jezior natknęli się na czarodzieja, który próbował ich okraść, a jego dłoń pomknęła do kieszeni Tonks. Ostatecznie oboje wysłuchali go, dowiadując się, że do niecnego postępku popchnął go głód, dlatego podarowali mu galeony, aby miał za co kupić jedzenie.
+1 na korzyść Zakonu Feniksa w Cumberland
i w milczeniu,
Pogodny mądrym smutkiem
i wprawny w cierpieniu.
Tereny: Norfolk
Postaci biorące udział: Stevie Beckett, Justine Tonks
Odnośnik: tutaj + opowiadanie
Opis: Justine i Stevie na swojej drodze dostrzegają stojący w płomieniach dom. Pomagają uwolnić się z niego czarodziejom, którzy chowali wcześniej mugolaków. Ci są wdzięczni za pomoc i proszą, aby ich odwiedzać, co zresztą kilka dni później robi Stevie, zjawiając się u szwagra kobiety. Przypomina małżeństwu, które straciło dom, jak ważne jest dbanie o słabszych, a także, że mają wsparcie w Zakonie Feniksa.
+1 na korzyść Zakonu Feniksa w Norfolk
Rodzaj działania: kostka Zdarzenia
Tereny: Gloucestershire
Postaci biorące udział: Stevie Beckett, Romulus Abbott
Odnośnik: tutaj + leczenie + opowiadanie + opowiadanie
Opis: Romulus i Stevie, w trakcie sprawdzania świstoklika w Gloucestershire, na swojej drodze napotykają olbrzyma. Postanawiają pomóc porwanej przez niego kobiecie, rozpoczynając walkę o jej życie. Gdy udaje się ją uwolnić, czeka ich jeszcze ucieczka, co zresztą dzieje się chwile później, gdy Stevie aktywuje świstoklik.
+1 na korzyść Zakonu Feniksa w Gloucestershire
Am I going crazy? Would I even know? Am I right back where I started forty years ago?
Wanna guess the ending? If it ever does... I swear to God that all I've ever wanted was
A little bit of everything, all of the time, a bit of everything, all of the time
Apathy's a tragedy, and boredom is a crime. I'm finished playing, and I'm staying inside.
Ostatnio zmieniony przez Stevie Beckett dnia 15.07.21 18:07, w całości zmieniany 6 razy
Tereny: Lancashire
Postaci biorące udział: Castor Sprout, Michael Tonks
Odnośnik: tutaj
Opis: zgodnie z treścią kostki "Zdarzenia", Michael i Castor zdobywają zaufanie mugolskiego kierowcy (Michael wiedzą z zakresu mugoloznastwa, a Castor pomaga własnym urokiem osobistym) - polecają mu się ukryć, zostawiają własną część garderoby na dowód, że wrócą i lecą na miotle do kuzyna kierowcy, który (przekonany widokiem prawa jazdy kuzyna, mugoloznastwem Michaela i niewinnym wyglądem Castora) daje im zapas benzyny. Dostarczają paliwo z powrotem do kierowcy i spędzają resztę dnia w jego ciężarówce, rozwożąc ubrania i pomagając je rozdać. Kończą trasę w klasztorze w Lancaster, gdzie zgodnie z opisem samej lokacji ukrywają się mugolscy uchodźcy i do których sami zmierzali zanim spotkali kierowcę.
+1 na korzyść Zakonu Feniksa w Lancashire
Can I not save one
from the pitiless wave?
Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia