Morsmordre :: Wprowadzenie :: Biuro informacji :: Mechanika
Mechanika
Strona 2 z 2 • 1, 2
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Mechanika gry
Spis treści
1. Statystyki
2. Biegłości
3. Żywotność
4. Energia magiczna
5. Obrażenia
6. Inicjatywa
7. Tworzenie postaci
8. Rozwój
9. Pojedynki - rzucanie zaklęć
10. Pojedynki - walka wręcz
11. Poruszanie się podczas pojedynku
12. Rzut do celu
13. Ekwipunek postaci
14. Tworzenie eliksirów
15. Finanse
16. Magia dzieci
kalendarium zmian mechanicznych
2. Biegłości
3. Żywotność
4. Energia magiczna
5. Obrażenia
6. Inicjatywa
7. Tworzenie postaci
8. Rozwój
9. Pojedynki - rzucanie zaklęć
10. Pojedynki - walka wręcz
11. Poruszanie się podczas pojedynku
12. Rzut do celu
13. Ekwipunek postaci
14. Tworzenie eliksirów
15. Finanse
16. Magia dzieci
kalendarium zmian mechanicznych
Podstawowe zasady ekonomiki gry: powiększania majątku, dokonywania inwestycji, gospodarowania pieniędzmi etc. przedstawione są w tym wątku.
Dla dzieci dostępna jest mechanika magii, która nie wymaga różdżki - magii dziecięcej, opartej na emocjach. Więcej na ten temat można poczytać w tym temacie.
Strona 2 z 2 • 1, 2
Mechanika
Szybka odpowiedź
Morsmordre :: Wprowadzenie :: Biuro informacji :: Mechanika