Aktualizacja postaci
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Aktualizacja postaci
W temacie można też zadeklarować brak chęci dokonania zmian u postaci, co będzie skutkowało szybszym uzupełnieniem poprawionych statystyk profilowych.
W związku ze zmianami opisanymi w ostatnim ogłoszeniu w niniejszym temacie należy złożyć aktualizację swojej postaci. Nie musi tego robić każdy, a jedynie te osoby, które z uzasadnionych przyczyn chcą wprowadzić zmiany w mechanicznej warstwie postaci.
Aktualizację można złożyć do końca trwania aktualnego okresu fabularnego. Przed złożeniem aktualizacji statystyki postaci będą rozpatrywane zgodnie z nowymi zasadami.
- Zmiany w biegłościach:
- !!! Aby zakupić nową biegłość postać musi posiadać wolne punkty biegłości dopisane do reszty w tabeli biegłości. W wyjątkowych sytuacjach należy kontaktować się z mistrzem gry prywatnie celem ustalenia większych zmian w karcie postaci.
Szczęście - zwrot wydanych PB w związku z obniżoną ceną- Kod:
[b]BIEGŁOŚCI - SZCZĘŚCIE[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Poziom biegłości szczęście[/b]:
[b]Punkty do zwrotu[/b]:
Pech - dodanie biegłości- Kod:
[b]BIEGŁOŚCI - PECH[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Poziom[/b]:
[b]Uzasadnienie[/b]: nie musi być podparte wątkami, ponieważ jest to biegłość nowa
Biegłości pozostałe - dodanie biegłości; należy tu zgłosić również prośby o przeniesienie biegłości z innych kategorii, jeśli postać posiada takie, które nie są do końca poprawnie sklasyfikowane- Kod:
[b]BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Nazwa biegłości[/b]:
[b]Poziom[/b]:
[b]Uzasadnienie[/b]: nie musi być podparte wątkami, ponieważ jest to biegłość nowa
- Zmiany w bonusach do statystyk:
- W związku ze zmianami chcę oddać zakupiony przeze mnie przedmiot i otrzymać z powrotem wydane punkty doświadczenia (wg ceny z daty zakupu); niemożliwe w przypadku przedmiotów wylosowanych oraz otrzymanych od innej postaci.
- Kod:
[b]ZWROT PRZEDMIOTU[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Przedmiot[/b]:
[b]Link do zakupu[/b]:
Opcjonalnie - [b]dodatkowe[/b]: należy uzupełnić, jeśli powstałą różnicę statystyk postać chce nadrobić poprzez zakup statystyk za punkty doświadczenia. Uzasadnienie wymagane zgodnie z zasadami ogólnymi rozwoju postaci.
W związku ze zmianami chcę przełożyć punkty z jednej statystyki do drugiej, celem podwyższenia statystyki, która zostanie obniżona, a która jest dla mojej postaci ważna (najwyżej pięć punktów).- Kod:
[b]PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Opis zmian[/b]: dokładne wskazanie obniżonych i podwyższonych wartości statystyk
[b]Uzasadnienie[/b]: uzasadnienie powinno obejmować docelowy poziom wysokości statystyki obniżonej na skutek odjęcia od niej bonusu
- Wyrównanie ceny:
- Kupiłem przedmiot po droższej cenie, niż jest obecnie i chciałbym otrzymać różnicę w cenie.
- Kod:
[b]ZWROT PD[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Nazwa przedmiotu[/b]:
[b]Link do zakupu[/b]:
[b]Ilość PD do zwrotu[/b]:
W temacie można też zadeklarować brak chęci dokonania zmian u postaci, co będzie skutkowało szybszym uzupełnieniem poprawionych statystyk profilowych.
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Volans Moore
Opis zmian: przełożenie 1 punkt statystyk z alchemii do OPCM
Uzasadnienie: Volans w czasach szkolnych przynależał do szkolnego klubu pojedynków, od tego czasu OPCM są dla niego wiodącymi dziedzinami magii. Od czasu zostania sojusznikiem Zakonu sukcesywnie wykorzystywał tę dziedzinę magii w znacznej części działań na rzecz tej organizacji. Alchemia taką dziedziną nie jest i raczej nie będę jej rozwijać.
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Volans Moore
Nazwa biegłości: Majsterkowanie
Poziom: I
Uzasadnienie: przeniesienie biegłości ze sztuki i rzemiosła do biegłości pozostałych, poziom bez zmian
+
Imię i nazwisko postaci: Volans Moore
Opis zmian: przełożenie 1 punkt statystyk z alchemii do OPCM
Uzasadnienie: Volans w czasach szkolnych przynależał do szkolnego klubu pojedynków, od tego czasu OPCM są dla niego wiodącymi dziedzinami magii. Od czasu zostania sojusznikiem Zakonu sukcesywnie wykorzystywał tę dziedzinę magii w znacznej części działań na rzecz tej organizacji. Alchemia taką dziedziną nie jest i raczej nie będę jej rozwijać.
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Volans Moore
Nazwa biegłości: Majsterkowanie
Poziom: I
Uzasadnienie: przeniesienie biegłości ze sztuki i rzemiosła do biegłości pozostałych, poziom bez zmian
William Moore
I want to feel the sun shine
On my face like a new day's just begun
And I'll steal a moment's fun
And reflect on all those days long dead and gone
On my face like a new day's just begun
And I'll steal a moment's fun
And reflect on all those days long dead and gone
Volans Moore
Zawód : Smokolog
Wiek : 32
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
Oh I still can remember a time when it wasn't like this
Before the world became enslaved
Can we all go back to the time when we were not like this
Can we even be saved?
Before the world became enslaved
Can we all go back to the time when we were not like this
Can we even be saved?
OPCM : 19 +3
UROKI : 15 +2
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 8
SPRAWNOŚĆ : 7
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Sebastian Bartius
Nazwa biegłości: Taksydermia
Poziom: II
Uzasadnienie: przeniesienie biegłości ze sztuki i rzemiosła do biegłości pozostałych, poziom bez zmian.
+
Imię i nazwisko postaci: Sebastian Bartius
Nazwa biegłości: Taksydermia
Poziom: II
Uzasadnienie: przeniesienie biegłości ze sztuki i rzemiosła do biegłości pozostałych, poziom bez zmian.
William Moore
Sebastian Bartius
Zawód : Myśliwy, taksydermista
Wiek : 50
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
Don’t shake me
Don’t make me bear my teeth
You really don’t wanna meet that guy
Don’t make me bear my teeth
You really don’t wanna meet that guy
OPCM : 14 +3
UROKI : 10 +2
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 6
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 13
Genetyka : Wilkołak
Nieaktywni
BIEGŁOŚCI - SZCZĘŚCIE
Imię i nazwisko postaci: Thalia Wellers
Poziom biegłości szczęście: I
Punkty do zwrotu: 3PB
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Thalia Wellers
Opis zmian: 1 punkt z OPCM do Transmutacji
Uzasadnienie: Metamorfomag potrzebuje minimum 5 punktów transmutacji do udanej przemiany w każdym wypadku, wcześniej 5 punktów zapewniał też bonus z różdżki, teraz chcę przerzucić je z niedawno podbitego OPCM. Thalia jest wprawnym metamorfomagiem, sporą część życia przeżyła jako inny mężczyzna, z metamorfomagii korzysta niemal bez ustanku, zarówno podczas misji, podróży, pracy, jak i życia codziennego (tak jak uzasadniałam przykładami przy rozwoju postaci). Jest to bardzo ważna część życia Wellers i chcę ją zachować, a OPCM jako niedawno podbijana umiejętność wciąż jest jeszcze w rozwoju przez Thalię.
+
Imię i nazwisko postaci: Thalia Wellers
Poziom biegłości szczęście: I
Punkty do zwrotu: 3PB
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Thalia Wellers
Opis zmian: 1 punkt z OPCM do Transmutacji
Uzasadnienie: Metamorfomag potrzebuje minimum 5 punktów transmutacji do udanej przemiany w każdym wypadku, wcześniej 5 punktów zapewniał też bonus z różdżki, teraz chcę przerzucić je z niedawno podbitego OPCM. Thalia jest wprawnym metamorfomagiem, sporą część życia przeżyła jako inny mężczyzna, z metamorfomagii korzysta niemal bez ustanku, zarówno podczas misji, podróży, pracy, jak i życia codziennego (tak jak uzasadniałam przykładami przy rozwoju postaci). Jest to bardzo ważna część życia Wellers i chcę ją zachować, a OPCM jako niedawno podbijana umiejętność wciąż jest jeszcze w rozwoju przez Thalię.
William Moore
So heed the words from sailors old
Beware the dreams with eyes of gold
And though he'll speak of quests and powers...
...blessed, ignore the lies you're told
Beware the dreams with eyes of gold
And though he'll speak of quests and powers...
...blessed, ignore the lies you're told
Thalia Wellers
Zawód : Żeglarz, handlarz, przemytnik
Wiek : 29
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
I'm makin' my way
From the top of this lowly hillside
Through the realm of the soulless Fey
I'm makin' my way
And all of us dread the trouble that lies ahead
At the end of this wayward day
I'm makin' my way
From the top of this lowly hillside
Through the realm of the soulless Fey
I'm makin' my way
And all of us dread the trouble that lies ahead
At the end of this wayward day
I'm makin' my way
OPCM : 13+2
UROKI : 10
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0+1
TRANSMUTACJA : 5+2
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 15
Genetyka : Metamorfomag
Sojusznik Zakonu Feniksa
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Ramsey Mulciber
Nazwa biegłości: Czarodziejski poker
Poziom: I
Uzasadnienie: Ramsey okazjonalnie grywa w pokera (grał między innymi z Caelanem i Cillianem), nieczęsto żartując, że gra z jasnowidzem to spore ryzyko dla przeciwnika. Poker to gra związana ze szczęściem, ale w przypadku kart to także gra psychologiczna, która polega na tym, by swoją postawą zmylić przeciwnika i zmusić go do podjęcia odpowiednich kroków, spasowania, czy postawienia czegoś). Ramsey potrafi kontrolować swoje emocje i dobrze kłamać, prawdopodobnie dlatego w tej grze czuje się dobrze.
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Ramsey Mulciber
Nazwa biegłości: Szachy czarodziejów
Poziom: I
Uzasadnienie: Szachy to gra strategiczna, a Ramsey zawsze dobrze czuł się w tego typu rozgrywkach. Myślenie do przodu, planowanie strategii i budowanie scenariuszy, przy próbie przewidywania ruchów przeciwnika. Dawniej, w szkole z pewnością była to jego główna forma rozrywki i był w to niezły, dzisiaj nie ma zbyt wiele czasu na to, poświęca się innym rzeczom, a jego tok myślenia się zmienił. Dziś często też umyka schematom i gotowy ruchom, stawiając na intuicję ze szczyptą ryzyka.
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Ramsey Mulciber
Opis zmian: 3 punkty z uroków do czarnej magii
Uzasadnienie: Ramsey miał dotąd 60 punktów z czarnej magii, jest czarodziejem, który używa tej dziedziny stale, nieprzerwanie, w przeciwieństwie do uroków, z których korzystał przede wszystkim w niektórych pojedynkach z Zakonem Feniksa, a teraz skupia się na czymś zupełnie innym. Prowadzi wciąż badania opierające się o czarną magię, używa tego także w pracy, w Departamencie Tajemnic, sięgając do nauk zakazanych i technik, których oficjalnie nie wolno tam praktykować. Jest to istotna dziedzina dla niego.
Wyrównanie: -120 PD (3x40) (punkty uroków zakupione były za 80 PD, zakupione do czarnej magii kosztowałyby 120 PD każdy); +
Imię i nazwisko postaci: Ramsey Mulciber
Nazwa biegłości: Czarodziejski poker
Poziom: I
Uzasadnienie: Ramsey okazjonalnie grywa w pokera (grał między innymi z Caelanem i Cillianem), nieczęsto żartując, że gra z jasnowidzem to spore ryzyko dla przeciwnika. Poker to gra związana ze szczęściem, ale w przypadku kart to także gra psychologiczna, która polega na tym, by swoją postawą zmylić przeciwnika i zmusić go do podjęcia odpowiednich kroków, spasowania, czy postawienia czegoś). Ramsey potrafi kontrolować swoje emocje i dobrze kłamać, prawdopodobnie dlatego w tej grze czuje się dobrze.
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Ramsey Mulciber
Nazwa biegłości: Szachy czarodziejów
Poziom: I
Uzasadnienie: Szachy to gra strategiczna, a Ramsey zawsze dobrze czuł się w tego typu rozgrywkach. Myślenie do przodu, planowanie strategii i budowanie scenariuszy, przy próbie przewidywania ruchów przeciwnika. Dawniej, w szkole z pewnością była to jego główna forma rozrywki i był w to niezły, dzisiaj nie ma zbyt wiele czasu na to, poświęca się innym rzeczom, a jego tok myślenia się zmienił. Dziś często też umyka schematom i gotowy ruchom, stawiając na intuicję ze szczyptą ryzyka.
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Ramsey Mulciber
Opis zmian: 3 punkty z uroków do czarnej magii
Uzasadnienie: Ramsey miał dotąd 60 punktów z czarnej magii, jest czarodziejem, który używa tej dziedziny stale, nieprzerwanie, w przeciwieństwie do uroków, z których korzystał przede wszystkim w niektórych pojedynkach z Zakonem Feniksa, a teraz skupia się na czymś zupełnie innym. Prowadzi wciąż badania opierające się o czarną magię, używa tego także w pracy, w Departamencie Tajemnic, sięgając do nauk zakazanych i technik, których oficjalnie nie wolno tam praktykować. Jest to istotna dziedzina dla niego.
William Moore
pan unosi brew, pan apetyt ma
na krew
U Marii bez zmian.
+
William Moore
Bądź sobą, zwłaszcza nie udawaj uczucia. Ani też nie podchodź cynicznie do miłości, albowiem wobec oschłości i rozczarowań ona jest wieczna jak trawa. Przyjmij spokojnie, co ci lata doradzają, z wdziękiem wyrzekając się spraw młodości. Rozwijaj siłę ducha, aby mogła cię osłonić w nagłym nieszczęściu. Lecz nie dręcz się tworami wyobraźni.
Maria Multon
Zawód : stażystka w rezerwacie jednorożców
Wiek : 19 lat
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
You poor thing
sweet, mourning lamb
there's nothing you can do
sweet, mourning lamb
there's nothing you can do
OPCM : 12 +1
UROKI : 7 +4
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 2
TRANSMUTACJA : 1
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 17
SPRAWNOŚĆ : 16
Genetyka : Czarownica
Neutralni
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Kina Huxley
Opis zmian: 1 punkt z uroków do obrony przed czarną magią
Uzasadnienie: Kina nie jest wybitną czarodziejką i nigdy nią raczej nie zostanie, ale prowadząc niebezpieczny tryb życia musi być w stanie sobie radzić i obronić się przed atakami, na które jest narażona jako złodziejka i włamywaczka. Mieszka na ulicy, która słynie z niebezpieczeństwa, często musi obracać się przez ramię, więc jeśli jest jakaś dziedzina magiczna, z której korzysta stale to jest to obrona - znacznie częściej niż ofensywa, bo do niej ucieka się tylko w ostateczności. Zdecydowanie woli działać z ukrycia i w cieniu, bez konfrontacji, o ile tylko okazja jej na to pozwoli.
+
Imię i nazwisko postaci: Kina Huxley
Opis zmian: 1 punkt z uroków do obrony przed czarną magią
Uzasadnienie: Kina nie jest wybitną czarodziejką i nigdy nią raczej nie zostanie, ale prowadząc niebezpieczny tryb życia musi być w stanie sobie radzić i obronić się przed atakami, na które jest narażona jako złodziejka i włamywaczka. Mieszka na ulicy, która słynie z niebezpieczeństwa, często musi obracać się przez ramię, więc jeśli jest jakaś dziedzina magiczna, z której korzysta stale to jest to obrona - znacznie częściej niż ofensywa, bo do niej ucieka się tylko w ostateczności. Zdecydowanie woli działać z ukrycia i w cieniu, bez konfrontacji, o ile tylko okazja jej na to pozwoli.
William Moore
do not be afraid to bare your teeth
you were not brought into this world
covered in blood to become a gentle
tamed thing
you were not brought into this world
covered in blood to become a gentle
tamed thing
Jeżeli chodzi o statystyki to poproszę bez zmian. Jedyny bonus jaki był do nich dopisywany dotyczył różdżki.
BIEGŁOŚCI - SZCZĘŚCIE
Imię i nazwisko postaci: Rain Huxley
Poziom biegłości szczęście: I
Punkty do zwrotu: 3
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Rain Huxley
Nazwa biegłości: Wytrzymałość fizyczna
Poziom: I
Uzasadnienie: Biegłość nie istnieje, proszę o zwrot 2PB
+
BIEGŁOŚCI - SZCZĘŚCIE
Imię i nazwisko postaci: Rain Huxley
Poziom biegłości szczęście: I
Punkty do zwrotu: 3
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Rain Huxley
Nazwa biegłości: Wytrzymałość fizyczna
Poziom: I
Uzasadnienie: Biegłość nie istnieje, proszę o zwrot 2PB
William Moore
Why you think that 'bout nude?
'Cause your view's so rude
Think outside the boxThen you'll like it
'Cause your view's so rude
Think outside the boxThen you'll like it
Rain Huxley
Zawód : Portowa dziwka, informatorka
Wiek : 30
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
Królowa nigdy nie opuszcza swojego królestwa i płonie razem z nim.
OPCM : 9 +1
UROKI : 21 +4
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarownica
Neutralni
Statystyki niech pozostaną bez zmian, bonusy są z różdżki.
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Elric Lovegood
Nazwa biegłości: Czarodziejski Poker
Poziom: I
Uzasadnienie: Elric okazjonalnie grywa w karty podczas spotkań z przyjaciółmi lub spokojniejszych wieczorów w rezerwacie, kiedy skończą się już narady i przychodzi do wspólnego jedzenia kolacji w bazie.
+
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Elric Lovegood
Nazwa biegłości: Czarodziejski Poker
Poziom: I
Uzasadnienie: Elric okazjonalnie grywa w karty podczas spotkań z przyjaciółmi lub spokojniejszych wieczorów w rezerwacie, kiedy skończą się już narady i przychodzi do wspólnego jedzenia kolacji w bazie.
William Moore
This is my
home
and you can't
frighten me
frighten me
Elric Lovegood
Zawód : Smokolog
Wiek : 31
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
A potem świat
znowu zaczął istnieć
ale istniał zupełnie inaczej
znowu zaczął istnieć
ale istniał zupełnie inaczej
OPCM : 12 +3
UROKI : 8 +2
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 15
Genetyka : Jasnowidz
Sojusznik Zakonu Feniksa
Statystyki bez zmian.
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Thomas Doe
Nazwa biegłości: Folklor brytyjski
Poziom: II
Uzasadnienie: Podróże z taborem przyczyniły się do tego, że Thomas bardzo dobrze zdołał poznać folklor brytyjski, który w przeciwieństwie do historii magii jest znany mugolom, będąc jednocześnie wypaczoną wersją opowieści z czarodziejskiego świata.
Tomek mimo upomnień dziadków i starszych taboru, często decydował się na zbliżanie i spoufalanie z gadziami - chętnie słuchał przestróg i historii, które ci mieli do opowiedzenia swoim dzieciom, a które to też i poznawane rzeczone dzieci, często powtarzały dalej jego uszom. We wszystkich historiach, rymowankach i opowieściach było coś jeszcze bardziej magicznego - bo w przeciwieństwie do rzeczy, których uczył się w późniejszych latach w Hogwarcie, nie mógł mieć pewności co do ich prawdziwości. W powtarzanych legendach było tak wiele niedopowiedzeń i przekręceń, że trudno było określić ich realne powiązania z czarodziejskim światem.
Nauki w Hogwarcie gaelickiego również dały mu okazję do poznania folkloru Szkocji, szczególnie kiedy przez prawie dwa lata samotnie podróżował po kraju, poznając bliżej Szkotów i ich kulturę.
Nigdy do końca nie nauczył się rozróżniać prawdziwych legend i historii świata magicznego - nie ma pojęcia czy niekiedy wspominane przez mugoli historie są prawdziwe, czy opisane artefakty i rytuały rzeczywiście istnieją i przynoszą skutki, a także czy magiczne stworzenia wspominane przez tych ludzi, mają odzwierciedlenie w rzeczywistości.
Podania i baśnie często wykorzystuje podczas ulicznego zarabiania - zabawiając słuchających za drobne datki.
Legendy i baśnie zawierają się w biegłości historia magii.
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Thomas Doe
Nazwa biegłości: gargulki
Poziom: I
Uzasadnienie: Grał z bratem i innymi chłopcami w taborze w mugolski odpowiednik gry - kapsle, a na pierwszym roku Hogwartu odkrywając czym są gargulki, od razu zaczynając grać regularnie i przykładając do tego, aby być coraz lepszym - a przynajmniej nie przegrywać z każdym nowym przeciwnikiem na starcie.
+
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Thomas Doe
Nazwa biegłości: Kościany Poker
Poziom: I
Uzasadnienie: Ciągnięty do ludzi i mniej lub bardziej nieświadomie pakujący się w kłopoty, szczególnie po ukończeniu Hogwartu, w niektórych tawernach, do których stanowczo nie powinien zachodzić, spotkał się z kościanym pokerem i szybko zauważył, że znajomość chociaż podstawowych zasad gry może z czasem przyczynić się do łatwego i szybkiego zarobku z kradzieży, szczególnie w połączeniu z jego umiejętnościami kłamstwa oraz zwinnych rąk.
Najwięcej nauczył się podczas swoich dwuletnich podróży po Szkocji, kiedy to pracował na stoczni, a również dużo czasu spędzał na wybrzeżu.
próbującDołączać do stołu (często z różnym skutkiem), przy którym toczyła się rozgrywka, uczył się sztuczek starych marynarzy i handlarzy, przypłacając to często wieloma siniakami, kiedy próby jego własnych przekrętów spotykały się ze ścianą złości i większym doświadczeniem czarodziejów, których próbował okraść.
+
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Thomas Doe
Nazwa biegłości: Folklor brytyjski
Poziom: II
Uzasadnienie: Podróże z taborem przyczyniły się do tego, że Thomas bardzo dobrze zdołał poznać folklor brytyjski, który w przeciwieństwie do historii magii jest znany mugolom, będąc jednocześnie wypaczoną wersją opowieści z czarodziejskiego świata.
Tomek mimo upomnień dziadków i starszych taboru, często decydował się na zbliżanie i spoufalanie z gadziami - chętnie słuchał przestróg i historii, które ci mieli do opowiedzenia swoim dzieciom, a które to też i poznawane rzeczone dzieci, często powtarzały dalej jego uszom. We wszystkich historiach, rymowankach i opowieściach było coś jeszcze bardziej magicznego - bo w przeciwieństwie do rzeczy, których uczył się w późniejszych latach w Hogwarcie, nie mógł mieć pewności co do ich prawdziwości. W powtarzanych legendach było tak wiele niedopowiedzeń i przekręceń, że trudno było określić ich realne powiązania z czarodziejskim światem.
Nauki w Hogwarcie gaelickiego również dały mu okazję do poznania folkloru Szkocji, szczególnie kiedy przez prawie dwa lata samotnie podróżował po kraju, poznając bliżej Szkotów i ich kulturę.
Nigdy do końca nie nauczył się rozróżniać prawdziwych legend i historii świata magicznego - nie ma pojęcia czy niekiedy wspominane przez mugoli historie są prawdziwe, czy opisane artefakty i rytuały rzeczywiście istnieją i przynoszą skutki, a także czy magiczne stworzenia wspominane przez tych ludzi, mają odzwierciedlenie w rzeczywistości.
Podania i baśnie często wykorzystuje podczas ulicznego zarabiania - zabawiając słuchających za drobne datki.
William Moore
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Thomas Doe
Nazwa biegłości: gargulki
Poziom: I
Uzasadnienie: Grał z bratem i innymi chłopcami w taborze w mugolski odpowiednik gry - kapsle, a na pierwszym roku Hogwartu odkrywając czym są gargulki, od razu zaczynając grać regularnie i przykładając do tego, aby być coraz lepszym - a przynajmniej nie przegrywać z każdym nowym przeciwnikiem na starcie.
William Moore
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Thomas Doe
Nazwa biegłości: Kościany Poker
Poziom: I
Uzasadnienie: Ciągnięty do ludzi i mniej lub bardziej nieświadomie pakujący się w kłopoty, szczególnie po ukończeniu Hogwartu, w niektórych tawernach, do których stanowczo nie powinien zachodzić, spotkał się z kościanym pokerem i szybko zauważył, że znajomość chociaż podstawowych zasad gry może z czasem przyczynić się do łatwego i szybkiego zarobku z kradzieży, szczególnie w połączeniu z jego umiejętnościami kłamstwa oraz zwinnych rąk.
Najwięcej nauczył się podczas swoich dwuletnich podróży po Szkocji, kiedy to pracował na stoczni, a również dużo czasu spędzał na wybrzeżu.
William Moore
ZWROT PRZEDMIOTU
Imię i nazwisko postaci: Samuel Skamander
Przedmiot: Flupryt (+1 opcm) i pazur gryfa (+1 uroki)
Link do zakupu: o tu
Dodatkowe: brakujące punkty dla opcm 1 punkt, chciałabym przenieść punkt z alchemii, której Skamander po prostu nie używa sam, korzysta z dobrodziejstw alchemików. Samuel skupia się na bezpośredniej formie walki (uroki opcm).
Dla uroków - 1 punkt chcę dokupić za pd
ZWROT PRZEDMIOTU
Imię i nazwisko postaci: Samuel Skamander
Przedmiot: Czarna perła (+3 sprawność), Bransoleta z włosów syreny (+3 zwinność)
Link do zakupu: o tu
Dodatkowe: Utracone punkty chcę dokupić za pd. Skamander na długo przed wojną, jako auror musiał trenować bardzo dużo, sam kurs był wyczerpujący i wymagający wiele wysiłku sprawnościowego i zwinnościowego. Podobne wątki przewijały się w karierze na fabule. Auror musi wciąż dbać o to, by być sprawnym fizycznie i zwinnym - zbyt często zdarzają się walki, musiał radzić sobie bez pomocy magii. Wyznaje też zasadę, że z większa mocą (magiczną) wiąże się duża odpowiedzialność fizyczna i musi być w stanie nadążyć za tym.
Przetrwał więzienie, a po powrocie będąc wciąż w ruchu, pokonując duże odległości, podróżując po kraju, często nocując na otwartym polu. Sprawność była czymś, co pomagało mu utrzymać się przy życiu, a zwinność pomagała w unikaniu ataków, czy podczas innych aktywności - latanie na miotle, walka wręcz, a także powrót do pływania.
Obie umiejętności są też stale rozwijane i będę w najbliższym czasie dodatkowo wrzucać na to rozwój.
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Samuel Skamander
Opis zmian: przełożenie 1 punktu z alchemii do opcm
Uzasadnienie: z alchemii Skamander nie korzysta właściwie wcale, gdzieś na początku kariery aurorskiej próbował sił w podstawowej wiedzy, ale to faktyczna walka wpisała się w jego pracę i działalność. Z alchemicznym produktów i eliksirów korzysta tylko za pośrednictwem specjalistów i nie widzi potrzeby sięgania po tę dziedzinę, kiedy najlepiej sprawdza się w bezpośredniej walce i ofensywie.
-270 PD
Imię i nazwisko postaci: Samuel Skamander
Przedmiot: Flupryt (+1 opcm) i pazur gryfa (+1 uroki)
Link do zakupu: o tu
Dodatkowe: brakujące punkty dla opcm 1 punkt, chciałabym przenieść punkt z alchemii, której Skamander po prostu nie używa sam, korzysta z dobrodziejstw alchemików. Samuel skupia się na bezpośredniej formie walki (uroki opcm).
Dla uroków - 1 punkt chcę dokupić za pd
ZWROT PRZEDMIOTU
Imię i nazwisko postaci: Samuel Skamander
Przedmiot: Czarna perła (+3 sprawność), Bransoleta z włosów syreny (+3 zwinność)
Link do zakupu: o tu
Dodatkowe: Utracone punkty chcę dokupić za pd. Skamander na długo przed wojną, jako auror musiał trenować bardzo dużo, sam kurs był wyczerpujący i wymagający wiele wysiłku sprawnościowego i zwinnościowego. Podobne wątki przewijały się w karierze na fabule. Auror musi wciąż dbać o to, by być sprawnym fizycznie i zwinnym - zbyt często zdarzają się walki, musiał radzić sobie bez pomocy magii. Wyznaje też zasadę, że z większa mocą (magiczną) wiąże się duża odpowiedzialność fizyczna i musi być w stanie nadążyć za tym.
Przetrwał więzienie, a po powrocie będąc wciąż w ruchu, pokonując duże odległości, podróżując po kraju, często nocując na otwartym polu. Sprawność była czymś, co pomagało mu utrzymać się przy życiu, a zwinność pomagała w unikaniu ataków, czy podczas innych aktywności - latanie na miotle, walka wręcz, a także powrót do pływania.
Obie umiejętności są też stale rozwijane i będę w najbliższym czasie dodatkowo wrzucać na to rozwój.
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Samuel Skamander
Opis zmian: przełożenie 1 punktu z alchemii do opcm
Uzasadnienie: z alchemii Skamander nie korzysta właściwie wcale, gdzieś na początku kariery aurorskiej próbował sił w podstawowej wiedzy, ale to faktyczna walka wpisała się w jego pracę i działalność. Z alchemicznym produktów i eliksirów korzysta tylko za pośrednictwem specjalistów i nie widzi potrzeby sięgania po tę dziedzinę, kiedy najlepiej sprawdza się w bezpośredniej walce i ofensywie.
William Moore
Darkness brings evil things
the reckoning begins
U Rhenarda bez zmian <3.
+
William Moore
gdybym ziarnka
choć nie wszystkie
mocnym zawrzeć mógł uściskiem
gdybym z grzmiącej fali jedno choć ocalił
mocnym zawrzeć mógł uściskiem
gdybym z grzmiącej fali jedno choć ocalił
U mnie bez zmian <3
+
William Moore
Here stands a man
With a bullet in his clenched right hand
Don't push him, son
For he's got the power to crush this land
Oh hear, hear him cry, boy
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Aurora Sprout
Opis zmian: 4 punkty z OPCM -> 4 punkty Alchemia
Uzasadnienie: Aurora wcale nie używam OPCM, a jedynie wyjątkowo mocno interesowała się nią w szkole. Od tamtej pory zajmowała się jedynie Uzdrawianiem. Skończyła kurs w Mungu i chociaż nie od razu podjęła pracę w zawodzie, to teraz udziela się na misjach, gdzie przynosi nie tylko swoje umiejętności, ale również eliksiry lecznicze. Nie ukrywam, że kociołek miał być właśnie docelowo ulepszeniem, który pozwoli jej być jeszcze skuteczniejszą Uzdroicielką i alchemiczką. Wykonywany przez nią zawód to nie tylko magia z różdżki, ale również właśnie specjalnie dobrane eliksiry. Dodatkowo Aurora udziela lekcji eliksirów, a stale przypominając sobie fundamentalną wiedzę, jest w stanie rozwijać się dalej.
+
Imię i nazwisko postaci: Aurora Sprout
Opis zmian: 4 punkty z OPCM -> 4 punkty Alchemia
Uzasadnienie: Aurora wcale nie używam OPCM, a jedynie wyjątkowo mocno interesowała się nią w szkole. Od tamtej pory zajmowała się jedynie Uzdrawianiem. Skończyła kurs w Mungu i chociaż nie od razu podjęła pracę w zawodzie, to teraz udziela się na misjach, gdzie przynosi nie tylko swoje umiejętności, ale również eliksiry lecznicze. Nie ukrywam, że kociołek miał być właśnie docelowo ulepszeniem, który pozwoli jej być jeszcze skuteczniejszą Uzdroicielką i alchemiczką. Wykonywany przez nią zawód to nie tylko magia z różdżki, ale również właśnie specjalnie dobrane eliksiry. Dodatkowo Aurora udziela lekcji eliksirów, a stale przypominając sobie fundamentalną wiedzę, jest w stanie rozwijać się dalej.
William Moore
Aurora Sprout
Zawód : Uzdrowiciel
Wiek : 26
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
And if you don't like me, as I do you;
I understand.
Because who would really choose a daisy,
in a field of roses?
I understand.
Because who would really choose a daisy,
in a field of roses?
OPCM : 6
UROKI : 0
ALCHEMIA : 19 +3
UZDRAWIANIE : 10 +5
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
show me your thorns
and i'll show you
hands ready to
bleed
and i'll show you
hands ready to
bleed
Evandra Rosier
Zawód : Arystokratka, filantropka
Wiek : 24
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Zamężna
I am blooming from the wound where I once bled.
OPCM : 0
UROKI : 4 +1
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 16 +4
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 14
SPRAWNOŚĆ : 7
Genetyka : Półwila
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
U mnie bez zmian.
+
Przepraszam za zmianę zdania.
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Calypso Carrow
Opis zmian: 5 punktów z OPCM do Transmutacji
Uzasadnienie: Zupełnie nie korzystam z biegłości OPCM, podczas gdy transmutacja od początku wydawała mi się dziedziną idealną dla Calypso.
William Moore
Przepraszam za zmianę zdania.
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Calypso Carrow
Opis zmian: 5 punktów z OPCM do Transmutacji
Uzasadnienie: Zupełnie nie korzystam z biegłości OPCM, podczas gdy transmutacja od początku wydawała mi się dziedziną idealną dla Calypso.
Calypso Carrow
But he that dares not grasp the thorn
should never crave the rose
should never crave the rose
Ostatnio zmieniony przez Calypso Carrow dnia 09.07.22 16:12, w całości zmieniany 1 raz
Calypso Carrow
Zawód : Malarka, Arystokratka
Wiek : 22
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Panna
I won't be silenced
You can't keep me quiet
Won't tremble when you try it
All I know is I won't go speechless
You can't keep me quiet
Won't tremble when you try it
All I know is I won't go speechless
OPCM : 10
UROKI : 5 +1
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 10 +4
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
Aktualizacja postaci
Szybka odpowiedź