Aktualizacja postaci
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Aktualizacja postaci
W temacie można też zadeklarować brak chęci dokonania zmian u postaci, co będzie skutkowało szybszym uzupełnieniem poprawionych statystyk profilowych.
W związku ze zmianami opisanymi w ostatnim ogłoszeniu w niniejszym temacie należy złożyć aktualizację swojej postaci. Nie musi tego robić każdy, a jedynie te osoby, które z uzasadnionych przyczyn chcą wprowadzić zmiany w mechanicznej warstwie postaci.
Aktualizację można złożyć do końca trwania aktualnego okresu fabularnego. Przed złożeniem aktualizacji statystyki postaci będą rozpatrywane zgodnie z nowymi zasadami.
- Zmiany w biegłościach:
- !!! Aby zakupić nową biegłość postać musi posiadać wolne punkty biegłości dopisane do reszty w tabeli biegłości. W wyjątkowych sytuacjach należy kontaktować się z mistrzem gry prywatnie celem ustalenia większych zmian w karcie postaci.
Szczęście - zwrot wydanych PB w związku z obniżoną ceną- Kod:
[b]BIEGŁOŚCI - SZCZĘŚCIE[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Poziom biegłości szczęście[/b]:
[b]Punkty do zwrotu[/b]:
Pech - dodanie biegłości- Kod:
[b]BIEGŁOŚCI - PECH[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Poziom[/b]:
[b]Uzasadnienie[/b]: nie musi być podparte wątkami, ponieważ jest to biegłość nowa
Biegłości pozostałe - dodanie biegłości; należy tu zgłosić również prośby o przeniesienie biegłości z innych kategorii, jeśli postać posiada takie, które nie są do końca poprawnie sklasyfikowane- Kod:
[b]BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Nazwa biegłości[/b]:
[b]Poziom[/b]:
[b]Uzasadnienie[/b]: nie musi być podparte wątkami, ponieważ jest to biegłość nowa
- Zmiany w bonusach do statystyk:
- W związku ze zmianami chcę oddać zakupiony przeze mnie przedmiot i otrzymać z powrotem wydane punkty doświadczenia (wg ceny z daty zakupu); niemożliwe w przypadku przedmiotów wylosowanych oraz otrzymanych od innej postaci.
- Kod:
[b]ZWROT PRZEDMIOTU[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Przedmiot[/b]:
[b]Link do zakupu[/b]:
Opcjonalnie - [b]dodatkowe[/b]: należy uzupełnić, jeśli powstałą różnicę statystyk postać chce nadrobić poprzez zakup statystyk za punkty doświadczenia. Uzasadnienie wymagane zgodnie z zasadami ogólnymi rozwoju postaci.
W związku ze zmianami chcę przełożyć punkty z jednej statystyki do drugiej, celem podwyższenia statystyki, która zostanie obniżona, a która jest dla mojej postaci ważna (najwyżej pięć punktów).- Kod:
[b]PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Opis zmian[/b]: dokładne wskazanie obniżonych i podwyższonych wartości statystyk
[b]Uzasadnienie[/b]: uzasadnienie powinno obejmować docelowy poziom wysokości statystyki obniżonej na skutek odjęcia od niej bonusu
- Wyrównanie ceny:
- Kupiłem przedmiot po droższej cenie, niż jest obecnie i chciałbym otrzymać różnicę w cenie.
- Kod:
[b]ZWROT PD[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Nazwa przedmiotu[/b]:
[b]Link do zakupu[/b]:
[b]Ilość PD do zwrotu[/b]:
W temacie można też zadeklarować brak chęci dokonania zmian u postaci, co będzie skutkowało szybszym uzupełnieniem poprawionych statystyk profilowych.
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Drew Macnair
Opis zmian: + 1 do transmutacji, obniżenie o 1 uroków
Uzasadnienie: Drew o wiele częściej korzysta z transmutacji niżeli uroków (zaklęć z tej dziedziny nie rzuca praktycznie w ogóle), ponadto jej podstawy są mu niezbędne do skutecznej metamorfomagii, z którą od dawna nie miał problemów.
+
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Drew Macnair
Opis zmian: + 4 do cm, obniżenie o 4 uroków
Uzasadnienie: Podstawa jest podobna do powyższej. Czarna magia jest główną dziedziną, którą się posługuje nie tylko podczas walk, ale także zawodowo w trakcie nakładania klątw. Biorąc pod uwagę jedynie ostatni oraz obecny okres korzystał z niej wielokrotnie podczas: eventu w forcie, walki ze zdrajcami nakładania klątw, mordu w Kentwell (klątwy + zaklęcia), rzezi w Cannock, porządkach w Przytułku.
Poziom uroków, jaki posiada, został zakupiony jeszcze przy tworzeniu karty postaci i nie ma on przełożenia na obecne umiejętności.
Wyrównanie: -100 PD (3x20 + 1x40) (punkty do uroków zakupione były za 80 PD, przełożone do czarnej magii są warte 100 PD (powyżej 40 punktów w statystyce) i 120 PD (powyżej 50 punktów w statystyce); +
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Drew Macnair
Opis zmian: + 3 do sprawności za PD (-3 z Czarnej Perły)
Uzasadnienie: Chciałabym wyrównać poziom biegłości sprawności z uwagi na ostatni rozwój. Drew zaczął przykładać większą wagę do swojej sprawności od dłuższego czasu, a ponadto coraz częściej wykorzystuje ją w praktyce.
Podniesienie sprawności powinno być podparte rozwojem odpowiednich biegłości (aktywności).
Imię i nazwisko postaci: Drew Macnair
Opis zmian: + 1 do transmutacji, obniżenie o 1 uroków
Uzasadnienie: Drew o wiele częściej korzysta z transmutacji niżeli uroków (zaklęć z tej dziedziny nie rzuca praktycznie w ogóle), ponadto jej podstawy są mu niezbędne do skutecznej metamorfomagii, z którą od dawna nie miał problemów.
William Moore
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Drew Macnair
Opis zmian: + 4 do cm, obniżenie o 4 uroków
Uzasadnienie: Podstawa jest podobna do powyższej. Czarna magia jest główną dziedziną, którą się posługuje nie tylko podczas walk, ale także zawodowo w trakcie nakładania klątw. Biorąc pod uwagę jedynie ostatni oraz obecny okres korzystał z niej wielokrotnie podczas: eventu w forcie, walki ze zdrajcami nakładania klątw, mordu w Kentwell (klątwy + zaklęcia), rzezi w Cannock, porządkach w Przytułku.
Poziom uroków, jaki posiada, został zakupiony jeszcze przy tworzeniu karty postaci i nie ma on przełożenia na obecne umiejętności.
William Moore
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Drew Macnair
Opis zmian: + 3 do sprawności za PD (-3 z Czarnej Perły)
Uzasadnienie: Chciałabym wyrównać poziom biegłości sprawności z uwagi na ostatni rozwój. Drew zaczął przykładać większą wagę do swojej sprawności od dłuższego czasu, a ponadto coraz częściej wykorzystuje ją w praktyce.
William Moore
Drew Macnair
Zawód : Namiestnik hrabstwa Suffolk, fascynat nakładania klątw
Wiek : 31
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Zaręczony
Danger is a beautiful thing when it is purposefully sought out.
OPCM : 40
UROKI : 2 +2
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5 +4
CZARNA MAGIA : 60 +7
ZWINNOŚĆ : 4
SPRAWNOŚĆ : 15 +3
Genetyka : Metamorfomag
Śmierciożercy
ZWROT PD
Imię i nazwisko postaci: Aurora Sprout
Nazwa przedmiotu: Złoty Kociołek
Link do zakupu: tutaj
Ilość PD do zwrotu: 90 PD
+
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Aurora Sprout
Nazwa biegłości: Gotowanie
Poziom: II
Uzasadnienie: Aurora od początku istnienia gotuje dla całej rodziny na Wrzosowisku, oraz dla wszystkich gości. Uczy się nowych przepisów. Wekuje, przerabia i dba o stan "magazynowy" domowej spiżarni. Za zarządzaniem rodzinną spiżarnią otrzymuje również odznaki, które linkują do wątków, gdzie Aurora zajmuje się jedzeniem. Każdego gościa przyjmie strawą - zwłaszcza zimowe miesiące były trudne, ale nigdy nie brakowało sytego posiłku na stole.
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Aurora Sprout
Nazwa biegłości: Krawiectwo
Poziom: I
Uzasadnienie: W związku z ograniczonymi możliwościami nabywania nowych ubrań, Aurora ceruje, zszywa i naprawia ubrania. Sama sobie również zwężała ubrania, gdy straciła na wadze. Przyszykowała również garderobę dla siebie i ojca na pogrzeb pani Sprout. Zimą usilnie próbowała zrobić czapki i szaliki, które wreczyła kuzynom Grey na prezent.
Gotowanie i krawiectwo to biegłości, które istniały już wcześniej - ich rozwoju należy dokonać w odpowiednim temacie.
Imię i nazwisko postaci: Aurora Sprout
Nazwa przedmiotu: Złoty Kociołek
Link do zakupu: tutaj
Ilość PD do zwrotu: 90 PD
William Moore
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Aurora Sprout
Nazwa biegłości: Gotowanie
Poziom: II
Uzasadnienie: Aurora od początku istnienia gotuje dla całej rodziny na Wrzosowisku, oraz dla wszystkich gości. Uczy się nowych przepisów. Wekuje, przerabia i dba o stan "magazynowy" domowej spiżarni. Za zarządzaniem rodzinną spiżarnią otrzymuje również odznaki, które linkują do wątków, gdzie Aurora zajmuje się jedzeniem. Każdego gościa przyjmie strawą - zwłaszcza zimowe miesiące były trudne, ale nigdy nie brakowało sytego posiłku na stole.
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Aurora Sprout
Nazwa biegłości: Krawiectwo
Poziom: I
Uzasadnienie: W związku z ograniczonymi możliwościami nabywania nowych ubrań, Aurora ceruje, zszywa i naprawia ubrania. Sama sobie również zwężała ubrania, gdy straciła na wadze. Przyszykowała również garderobę dla siebie i ojca na pogrzeb pani Sprout. Zimą usilnie próbowała zrobić czapki i szaliki, które wreczyła kuzynom Grey na prezent.
William Moore
Aurora Sprout
Zawód : Uzdrowiciel
Wiek : 26
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
And if you don't like me, as I do you;
I understand.
Because who would really choose a daisy,
in a field of roses?
I understand.
Because who would really choose a daisy,
in a field of roses?
OPCM : 6
UROKI : 0
ALCHEMIA : 19 +3
UZDRAWIANIE : 10 +5
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
ZWROT PD
Imię i nazwisko postaci: Primrose Burke
Nazwa przedmiotu: Złoty kociołek
Link do zakupu: Zakup
Ilość PD do zwrotu: 90 PD
+
Imię i nazwisko postaci: Primrose Burke
Nazwa przedmiotu: Złoty kociołek
Link do zakupu: Zakup
Ilość PD do zwrotu: 90 PD
William Moore
May god have mercy on my enemies
'cause I won't
'cause I won't
Primrose Burke
Zawód : Badacz artefaktów, twórca talizmanów, Dama
Wiek : 23
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Panna
Problem wyjątków od reguł polega na ustaleniu granicy.
OPCM : 4 +1
UROKI : 1
ALCHEMIA : 29 +2
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 6 +2
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarownica
Rycerze Walpurgii
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Aidan Moore
Nazwa biegłości: majsterkowanie
Poziom: I
Uzasadnienie: proszę o przełożenie do biegłości pozostałych
+
Imię i nazwisko postaci: Aidan Moore
Nazwa biegłości: majsterkowanie
Poziom: I
Uzasadnienie: proszę o przełożenie do biegłości pozostałych
William Moore
The power of touch, a smile, a kind word, a listening ear, an honest compliment or the smallest act of caring, all of which have the potential to
turn the life around
turn the life around
Aidan Moore
Zawód : Prace dorywcze
Wiek : 18
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
The only way to deal with
an unfree world is to become
so absolutely free that your very existence is an act of rebellion.
an unfree world is to become
so absolutely free that your very existence is an act of rebellion.
OPCM : 8 +2
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 7 +3
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 12
SPRAWNOŚĆ : 13
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
To znowu ja
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Thalia Wellers
Nazwa biegłości: Kościany poker
Poziom: I
Uzasadnienie: Jako osoba odwiedzająca wiele pubów i kryjówek przemytniczych, Thalia na pewno podłapała parę rozgrywek. Dość popularny magiczny poker na pewno znalazł się w polu jej zainteresowań, a jako że lubi poświęcać się również innym rozgrywkom, zainteresowała się również pokerem, ćwicząc przy tym swoje umiejętności panowania nad mimiką.
+
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Thalia Wellers
Nazwa biegłości: Kości
Poziom: I
Uzasadnienie: Kości to najpopularniejsza gra marynarska i sposób na spędzanie długich wieczorów na łodzi. Thalia pływając od jedenastu lat na pewno podłapała zasady gry, a że sama nie stroni od dobrej zabawy, na pewno nie raz grywa też w portach albo z chętnymi osobami z własnej załogi.
+
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Thalia Wellers
Nazwa biegłości: Szyfrowanie
Poziom: I
Uzasadnienie: Dla własnego bezpieczeństwa Thalia zajmuje się szyframi, tak aby bezpiecznie przechowywać swoje zapiski, stworzyła nawet swój własny (o czym zdążyłam wspomnieć na fabule). Kojarzy również symbole używane przez przemytników (np, podpowiadając Samuelowi wypatrywanie symboli przemytników)
Biegłość kryptografii/szyfrowania Thalia może rozwinąć poprzez rozwój postaci, należy jednak pamięć, że jest to umiejętność trudna, opierająca się na operacjach matematycznych (numerologicznych); znajomość prostych symboli stosowanych przez przemytników nie ma wiele wspólnego z kryptografią.
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Thalia Wellers
Nazwa biegłości: Folklor świata/historia magii (?)
Poziom: I
Uzasadnienie: Thalia przez cały czas pływania na statkach zwiedzała kawał świata i interesuje się tym, co zastaje na miejscu (stąd np. biegłość tańców ludowych), słucha również opowieści ludowych i przyswaja sobie kulturę, bardzo ciekawiąc się zagadnieniami od miejscowych. Wykorzystuje te odniesienia potem też w rozmowach (przykładowo rozmawiając z Floreanem o walkiriach). Marynarze również wymieniają się wieloma historiami, nie tylko o istotach magicznych (jak syreny i trytony), ale również o dalekich lądach, a takimi historiami Thalia interesowała się od samego dzieciństwa, wymykając się do portu a potem wyczytując o tym w szkole.
(Wcześniej przy tworzeniu postaci nie wykupowałam historii magii bo zwierały się w niej nie tylko opowieści ale też np. znajomość sytuacji politycznej którą Thalia nie posiadała, w trakcie zmienił się jednak opis. Jeżeli pasuje tutaj bardziej historia magii to proszę o wykupienie tej umiejętności, jeżeli nie to chciałabym wykupić sam folklor)
Folklor zawiera się w biegłości historii magii, należy tę biegłość zakupić w rozwoju postaci - jako biegłość podstawową, nie z kategorii "pozostałe".
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Thalia Wellers
Nazwa biegłości: Kościany poker
Poziom: I
Uzasadnienie: Jako osoba odwiedzająca wiele pubów i kryjówek przemytniczych, Thalia na pewno podłapała parę rozgrywek. Dość popularny magiczny poker na pewno znalazł się w polu jej zainteresowań, a jako że lubi poświęcać się również innym rozgrywkom, zainteresowała się również pokerem, ćwicząc przy tym swoje umiejętności panowania nad mimiką.
William Moore
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Thalia Wellers
Nazwa biegłości: Kości
Poziom: I
Uzasadnienie: Kości to najpopularniejsza gra marynarska i sposób na spędzanie długich wieczorów na łodzi. Thalia pływając od jedenastu lat na pewno podłapała zasady gry, a że sama nie stroni od dobrej zabawy, na pewno nie raz grywa też w portach albo z chętnymi osobami z własnej załogi.
William Moore
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Thalia Wellers
Nazwa biegłości: Szyfrowanie
Poziom: I
Uzasadnienie: Dla własnego bezpieczeństwa Thalia zajmuje się szyframi, tak aby bezpiecznie przechowywać swoje zapiski, stworzyła nawet swój własny (o czym zdążyłam wspomnieć na fabule). Kojarzy również symbole używane przez przemytników (np, podpowiadając Samuelowi wypatrywanie symboli przemytników)
William Moore
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Thalia Wellers
Nazwa biegłości: Folklor świata/historia magii (?)
Poziom: I
Uzasadnienie: Thalia przez cały czas pływania na statkach zwiedzała kawał świata i interesuje się tym, co zastaje na miejscu (stąd np. biegłość tańców ludowych), słucha również opowieści ludowych i przyswaja sobie kulturę, bardzo ciekawiąc się zagadnieniami od miejscowych. Wykorzystuje te odniesienia potem też w rozmowach (przykładowo rozmawiając z Floreanem o walkiriach). Marynarze również wymieniają się wieloma historiami, nie tylko o istotach magicznych (jak syreny i trytony), ale również o dalekich lądach, a takimi historiami Thalia interesowała się od samego dzieciństwa, wymykając się do portu a potem wyczytując o tym w szkole.
(Wcześniej przy tworzeniu postaci nie wykupowałam historii magii bo zwierały się w niej nie tylko opowieści ale też np. znajomość sytuacji politycznej którą Thalia nie posiadała, w trakcie zmienił się jednak opis. Jeżeli pasuje tutaj bardziej historia magii to proszę o wykupienie tej umiejętności, jeżeli nie to chciałabym wykupić sam folklor)
William Moore
So heed the words from sailors old
Beware the dreams with eyes of gold
And though he'll speak of quests and powers...
...blessed, ignore the lies you're told
Beware the dreams with eyes of gold
And though he'll speak of quests and powers...
...blessed, ignore the lies you're told
Thalia Wellers
Zawód : Żeglarz, handlarz, przemytnik
Wiek : 29
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
I'm makin' my way
From the top of this lowly hillside
Through the realm of the soulless Fey
I'm makin' my way
And all of us dread the trouble that lies ahead
At the end of this wayward day
I'm makin' my way
From the top of this lowly hillside
Through the realm of the soulless Fey
I'm makin' my way
And all of us dread the trouble that lies ahead
At the end of this wayward day
I'm makin' my way
OPCM : 13+2
UROKI : 10
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0+1
TRANSMUTACJA : 5+2
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 15
Genetyka : Metamorfomag
Sojusznik Zakonu Feniksa
Bez zmian
+
William Moore
We build castles with our fears and sleep in them like
kings and queens
kings and queens
Edgar Burke
Zawód : nestor, B&B, łamacz klątw
Wiek : 35
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Gdybym był babą, rozpłakałbym się rzewnie nad swym losem, ale jestem Burkiem, więc trzymam fason.
OPCM : 25 +5
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 5
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 30 +1
ZWINNOŚĆ : 2
SPRAWNOŚĆ : 9
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
ZWROT PD
Imię i nazwisko postaci: Rigel Black
Nazwa przedmiotu: Złoty kociołek
Link do zakupu: Zakup
Ilość PD do zwrotu: 90 PD
+
Imię i nazwisko postaci: Rigel Black
Nazwa przedmiotu: Złoty kociołek
Link do zakupu: Zakup
Ilość PD do zwrotu: 90 PD
William Moore
HOW MUCH CAN YOU TAKE BEFORE YOU SNAP?
Rigel Black
Zawód : Stażysta w Departamencie Tajemnic, naukowiec
Wiek : 24
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
Wszystko to co mam, to ta nadzieja, że życie mnie poskleja
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Wilkołak
Nieaktywni
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Michael Scaletta
Nazwa biegłości: mocna głowa
Poziom: I
Uzasadnienie: Dużo jest wątków do wymienienia, w których piję, ale nie padam na twarz, np.: 1, nr 2, potężny nr 3;
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Michael Scaletta
Nazwa biegłości: magiczny poker
Poziom: I
Uzasadnienie: Swego czasu oszukiwanie w pokera było dla mnie odstępstwem od monotonnych kradzieży kieszonkowych ( tu i tu); zakładam też, że jako stały bywalec portowych spelun całkiem dobrze ogarniam zabawy tego rodzaju.
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Michael Scaletta
Nazwa biegłości: wytrzymałość fizyczna
Poziom: I
Uzasadnienie: biegłość usunięta, proszę o zwrot 2 PB
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Michael Scaletta
Nazwa biegłości: majsterkowanie
Poziom: I
Uzasadnienie: W wątkach na przestrzeni całej fabuły odnoszę się kilkukrotnie do tego, jak to sam wyremontował swoje mieszkanie (np. tutaj). Jednej koleżance zrobił też elegancką dziurę w ścianie.
+
Imię i nazwisko postaci: Michael Scaletta
Nazwa biegłości: mocna głowa
Poziom: I
Uzasadnienie: Dużo jest wątków do wymienienia, w których piję, ale nie padam na twarz, np.: 1, nr 2, potężny nr 3;
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Michael Scaletta
Nazwa biegłości: magiczny poker
Poziom: I
Uzasadnienie: Swego czasu oszukiwanie w pokera było dla mnie odstępstwem od monotonnych kradzieży kieszonkowych ( tu i tu); zakładam też, że jako stały bywalec portowych spelun całkiem dobrze ogarniam zabawy tego rodzaju.
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Michael Scaletta
Nazwa biegłości: wytrzymałość fizyczna
Poziom: I
Uzasadnienie: biegłość usunięta, proszę o zwrot 2 PB
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Michael Scaletta
Nazwa biegłości: majsterkowanie
Poziom: I
Uzasadnienie: W wątkach na przestrzeni całej fabuły odnoszę się kilkukrotnie do tego, jak to sam wyremontował swoje mieszkanie (np. tutaj). Jednej koleżance zrobił też elegancką dziurę w ścianie.
William Moore
Michael Scaletta
Zawód : kradnie, co popadnie
Wiek : 25
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
i'm a lesser man, a lesser man
a lesser man than you think i am
a lesser man than you think i am
OPCM : 4 +2
UROKI : 7 +3
ALCHEMIA : 2
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 2
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 6 +3
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Czarodziej
Neutralni
U mnie bez zmian.
+
Tristan Rosier
Deimos Fancourt
Zawód : wirtuoz gry na nerwach dorosłych
Wiek : 7
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
I have never tried that before, so I think I should definitely be able to do that.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
U mnie bez zmian!
+
William Moore
Mathieu Rosier
The last enemy that shall be destroyed is | death |
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Zlata Rasklonikova:
Opis zmian: przełożenie 1 punktu uzdrawiania do OPCM
Uzasadnienie: Zlata jest komorniczką i najemniczką, która na co dzień musi się mierzyć z ludźmi, którzy chcieliby ją skrzywdzić. Dlatego, żeby jakoś to przerwać, musi stawiać na ochronę samej siebie.
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Nazwa biegłości: majsterkowanie
Poziom: I
Uzasadnienie: Jako kobieta samowystarczalna oraz amatorka architektury, Zlata na pewno potrafi przeprowadzić podstawowe naprawy w domu. Pomalować ścianę, naprawić meble, przybić gwoździa oraz - najważniejsze - dostosować lokum do swoich walorów fizycznych.
+
Zlata Rasklonikova:
Opis zmian: przełożenie 1 punktu uzdrawiania do OPCM
Uzasadnienie: Zlata jest komorniczką i najemniczką, która na co dzień musi się mierzyć z ludźmi, którzy chcieliby ją skrzywdzić. Dlatego, żeby jakoś to przerwać, musi stawiać na ochronę samej siebie.
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Nazwa biegłości: majsterkowanie
Poziom: I
Uzasadnienie: Jako kobieta samowystarczalna oraz amatorka architektury, Zlata na pewno potrafi przeprowadzić podstawowe naprawy w domu. Pomalować ścianę, naprawić meble, przybić gwoździa oraz - najważniejsze - dostosować lokum do swoich walorów fizycznych.
William Moore
Ostatnio zmieniony przez Zlata Raskolnikova dnia 16.07.22 1:13, w całości zmieniany 2 razy
Zlata Raskolnikova
Zawód : Komornik i najemniczka po godzinach
Wiek : 37
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Wdowa
Wisi mi kto wisi na latarni
A kto o nią się opiera
A kto o nią się opiera
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Półgoblin
Nieaktywni
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Rigel Black
Nazwa biegłości: Szyfrowanie
Poziom: I
Uzasadnienie: Rigel jako osoba, która dobrze zna się na numerologii (III poziom) oraz zna podstawy historii magii (I poziom), stworzył własny szyfr na potrzeby dyskretnej korespondencji z kochankiem, by nikt z rodziny nie był w stanie rozczytać tych wiadomości (tu).
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Opis zmian: przełożenie 1 punktu z uzdrawiania do uroków
Uzasadnienie: Lord Black nieczęsto sięga po magię bojową, stawiając na pokojowe rozwiązanie spraw. Lecz kiedy ktoś wejdzie mu w drogę i zrani, jest gotów sięgnąć po magię, by ukarać (spalenie mogolskiej ciężarówki, obezwładnienie napastnika). Magię ofensywną stosuje również dla zabezpieczeń.
+
Imię i nazwisko postaci: Rigel Black
Nazwa biegłości: Szyfrowanie
Poziom: I
Uzasadnienie: Rigel jako osoba, która dobrze zna się na numerologii (III poziom) oraz zna podstawy historii magii (I poziom), stworzył własny szyfr na potrzeby dyskretnej korespondencji z kochankiem, by nikt z rodziny nie był w stanie rozczytać tych wiadomości (tu).
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Opis zmian: przełożenie 1 punktu z uzdrawiania do uroków
Uzasadnienie: Lord Black nieczęsto sięga po magię bojową, stawiając na pokojowe rozwiązanie spraw. Lecz kiedy ktoś wejdzie mu w drogę i zrani, jest gotów sięgnąć po magię, by ukarać (spalenie mogolskiej ciężarówki, obezwładnienie napastnika). Magię ofensywną stosuje również dla zabezpieczeń.
William Moore
HOW MUCH CAN YOU TAKE BEFORE YOU SNAP?
Rigel Black
Zawód : Stażysta w Departamencie Tajemnic, naukowiec
Wiek : 24
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
Wszystko to co mam, to ta nadzieja, że życie mnie poskleja
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Wilkołak
Nieaktywni
U mnie bez zmian.
+
William Moore
Xavier Burke
Zawód : artefakciarz, gospodarz Palarni Opium
Wiek : 30
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Wdowiec
I know what you are doing in the dark, I know what your greatest desires are
OPCM : 10 +2
UROKI : 11 +1
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 18 +2
ZWINNOŚĆ : 8
SPRAWNOŚĆ : 11
Genetyka : Czarodziej
Rycerze Walpurgii
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Kenneth Fernsby
Nazwa biegłości: magiczny poker
Poziom: I
Uzasadnienie: Kenneth jest marynarzem, który grywa w tawernach w czasie przerw pomiędzy rejsami. Grywa dość często i wspominam o tym w postach.
Cała reszta statystyk bez zmian.
+
Imię i nazwisko postaci: Kenneth Fernsby
Nazwa biegłości: magiczny poker
Poziom: I
Uzasadnienie: Kenneth jest marynarzem, który grywa w tawernach w czasie przerw pomiędzy rejsami. Grywa dość często i wspominam o tym w postach.
Cała reszta statystyk bez zmian.
William Moore
I'm dishonest...
...and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to do something incredibly... stupid.
Kenneth Fernsby
Zawód : Marynarz, przemytnik
Wiek : 24
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
Jestem nieuczciwy i uczciwie możesz liczyć na moją nieuczciwość.
OPCM : 15 +3
UROKI : 10 +2
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 5
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 15
Genetyka : Czarodziej
Neutralni
Bez zmian
+
William Moore
You are perfection.
There is no canvas on which I can perpetuate you.
There are no paints that can capture your colors.
Nobody has the skills to capture your beauty.
There are no paints that can capture your colors.
Nobody has the skills to capture your beauty.
Lucien Cassidy
Zawód : znawca sztuki, symbolista i malarz
Wiek : 28
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
Malarstwo polega przede wszystkim na patrzeniu.
OPCM : 9 +1
UROKI : 6 +4
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
Aktualizacja postaci
Szybka odpowiedź