Aktualizacja postaci
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Aktualizacja postaci
W temacie można też zadeklarować brak chęci dokonania zmian u postaci, co będzie skutkowało szybszym uzupełnieniem poprawionych statystyk profilowych.
W związku ze zmianami opisanymi w ostatnim ogłoszeniu w niniejszym temacie należy złożyć aktualizację swojej postaci. Nie musi tego robić każdy, a jedynie te osoby, które z uzasadnionych przyczyn chcą wprowadzić zmiany w mechanicznej warstwie postaci.
Aktualizację można złożyć do końca trwania aktualnego okresu fabularnego. Przed złożeniem aktualizacji statystyki postaci będą rozpatrywane zgodnie z nowymi zasadami.
- Zmiany w biegłościach:
- !!! Aby zakupić nową biegłość postać musi posiadać wolne punkty biegłości dopisane do reszty w tabeli biegłości. W wyjątkowych sytuacjach należy kontaktować się z mistrzem gry prywatnie celem ustalenia większych zmian w karcie postaci.
Szczęście - zwrot wydanych PB w związku z obniżoną ceną- Kod:
[b]BIEGŁOŚCI - SZCZĘŚCIE[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Poziom biegłości szczęście[/b]:
[b]Punkty do zwrotu[/b]:
Pech - dodanie biegłości- Kod:
[b]BIEGŁOŚCI - PECH[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Poziom[/b]:
[b]Uzasadnienie[/b]: nie musi być podparte wątkami, ponieważ jest to biegłość nowa
Biegłości pozostałe - dodanie biegłości; należy tu zgłosić również prośby o przeniesienie biegłości z innych kategorii, jeśli postać posiada takie, które nie są do końca poprawnie sklasyfikowane- Kod:
[b]BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Nazwa biegłości[/b]:
[b]Poziom[/b]:
[b]Uzasadnienie[/b]: nie musi być podparte wątkami, ponieważ jest to biegłość nowa
- Zmiany w bonusach do statystyk:
- W związku ze zmianami chcę oddać zakupiony przeze mnie przedmiot i otrzymać z powrotem wydane punkty doświadczenia (wg ceny z daty zakupu); niemożliwe w przypadku przedmiotów wylosowanych oraz otrzymanych od innej postaci.
- Kod:
[b]ZWROT PRZEDMIOTU[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Przedmiot[/b]:
[b]Link do zakupu[/b]:
Opcjonalnie - [b]dodatkowe[/b]: należy uzupełnić, jeśli powstałą różnicę statystyk postać chce nadrobić poprzez zakup statystyk za punkty doświadczenia. Uzasadnienie wymagane zgodnie z zasadami ogólnymi rozwoju postaci.
W związku ze zmianami chcę przełożyć punkty z jednej statystyki do drugiej, celem podwyższenia statystyki, która zostanie obniżona, a która jest dla mojej postaci ważna (najwyżej pięć punktów).- Kod:
[b]PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Opis zmian[/b]: dokładne wskazanie obniżonych i podwyższonych wartości statystyk
[b]Uzasadnienie[/b]: uzasadnienie powinno obejmować docelowy poziom wysokości statystyki obniżonej na skutek odjęcia od niej bonusu
- Wyrównanie ceny:
- Kupiłem przedmiot po droższej cenie, niż jest obecnie i chciałbym otrzymać różnicę w cenie.
- Kod:
[b]ZWROT PD[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Nazwa przedmiotu[/b]:
[b]Link do zakupu[/b]:
[b]Ilość PD do zwrotu[/b]:
W temacie można też zadeklarować brak chęci dokonania zmian u postaci, co będzie skutkowało szybszym uzupełnieniem poprawionych statystyk profilowych.
Mogę odzyskać moje wesołe zera, nic się w nich nie zmieni
+
William Moore
Umrzeć, usnąć? Śnić może?
Bowiem sny owe, które mogą nadejść pośród snu śmierci, gdy już odrzucimy wrzawę śmiertelnych, budzą w nas wahanie, zmieniając życie w klęskę...
U Melisande bez zmian
+
William Moore
Melisande M. Travers
Zawód : Dama
Wiek : 24
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Zamężna
Róże są bardziej zgodne z prawdą – wiedzą, jak pokazywać kolce”.
OPCM : 0 +1
UROKI : 0
ALCHEMIA : 19 +2
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 8 +2
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 11
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
Jeśli chodzi o kwestię statystyk, wszystko pozostaje bez zmian.
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Vincnet Rineheart
Nazwa biegłości: Magiczny poker
Poziom: I
Uzasadnienie: Vincent, jako wieloletni podróżnik tułający się niemalże po całym świecie, niejednokrotnie, podczas długiej, morskiej żeglugi, grywał w karty z zaprzyjaźnioną załogą, grupą badawczą, czy napotkanymi osobistościami, zamieszkującymi odwiedzane porty.
+
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Vincnet Rineheart
Nazwa biegłości: Magiczny poker
Poziom: I
Uzasadnienie: Vincent, jako wieloletni podróżnik tułający się niemalże po całym świecie, niejednokrotnie, podczas długiej, morskiej żeglugi, grywał w karty z zaprzyjaźnioną załogą, grupą badawczą, czy napotkanymi osobistościami, zamieszkującymi odwiedzane porty.
William Moore
My biggest fear is that eventually you will see me, that way I will see
myself
Vincent Rineheart
Zawód : łamacz klątw, zielarz, dostawca roślinnych ingrediencji, rebeliant
Wiek : 32
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
Za czyim słowem podążył tak czule, że się odważył na tę
podróż groźną, rzucił wyzwanie wzburzonemu morzu?
podróż groźną, rzucił wyzwanie wzburzonemu morzu?
OPCM : 30
UROKI : 31 +6
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0 +2
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 6 +3
Genetyka : Czarodziej
Zakon Feniksa
BIEGŁOŚCI - SZCZĘŚCIE
Imię i nazwisko postaci: Florean Fortescue
Poziom biegłości szczęście: I
Punkty do zwrotu: 3 PB
+
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Florean Fortescue
Opis zmian: 1 punkt transmutacji do opcm
Uzasadnienie: Od wybuchu wojny Florian skupia się na rozwijaniu swoich umiejętności z zakresu opcm i to z tej statystyki głównie korzysta na fabule (praktycznie podczas każdego eventu i każdej misji, Florian ma usposobienie defensywne), dlatego chciałabym zachować zbliżony poziom.
+
Z tą biegłością miałam dylemat i nie wiem czy w ogóle jest potrzebna, zostawiam to do opinii MG
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Florean Fortescue
Nazwa biegłości: wiedza o duchach
Poziom: II
Uzasadnienie: Jedyna rzecz, która wyróżnia Floriana, a nie ma tego nigdzie "oficjalnie" wpisanego, to wiedza o duchach. W karcie postaci mam wspomniane, że pracował w Wydziale Duchów, a w narracji w postach Florian często wraca do tego myślami – chociażby słysząc o umarlakach w Oazie, od razu zastanawia się, czy mogą być czymś w rodzaju duchów. Tutaj zachwycam się Laną na urodzinach Bertiego |*|, tutaj już totalnie zachwycam się duchami na imprezie, tutaj gawędzę z moją duszną kumpelą Hesper (robiłem jej specjalne lody!), tutaj zachwycam się duchami na randce (choć nieskończone, bo wybranka mi uciekła 3 ), tutaj dostaję choroby morskiej, ale pomagam też Thalii swoją ekspertyzą, kiedy martwi się, że jest opętana, a tutaj (kontynuacja) to w ogóle czad, bo rozwiązywałem zagadkę związaną z duchem i próbowałem go wywołać i z nim rozmawiać i było super. Reasumując, duchy są ważne w życiu Floriana, ale nie wiem czy dobrze zrozumiałam te biegłości i czy to w ogóle jest potrzebne, czy to bardziej podlega pod historię magii czy pod nic, bo to nie jest umiejętność jako taka, jak np. gra w czarodziejskie oczko
Wiedza o kulturze i tradycji duchów jest zawarta w opisie biegłości historii magii - Florean nie musi wykupywać jej osobno <3
Imię i nazwisko postaci: Florean Fortescue
Poziom biegłości szczęście: I
Punkty do zwrotu: 3 PB
William Moore
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Florean Fortescue
Opis zmian: 1 punkt transmutacji do opcm
Uzasadnienie: Od wybuchu wojny Florian skupia się na rozwijaniu swoich umiejętności z zakresu opcm i to z tej statystyki głównie korzysta na fabule (praktycznie podczas każdego eventu i każdej misji, Florian ma usposobienie defensywne), dlatego chciałabym zachować zbliżony poziom.
William Moore
Z tą biegłością miałam dylemat i nie wiem czy w ogóle jest potrzebna, zostawiam to do opinii MG
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Florean Fortescue
Nazwa biegłości: wiedza o duchach
Poziom: II
Uzasadnienie: Jedyna rzecz, która wyróżnia Floriana, a nie ma tego nigdzie "oficjalnie" wpisanego, to wiedza o duchach. W karcie postaci mam wspomniane, że pracował w Wydziale Duchów, a w narracji w postach Florian często wraca do tego myślami – chociażby słysząc o umarlakach w Oazie, od razu zastanawia się, czy mogą być czymś w rodzaju duchów. Tutaj zachwycam się Laną na urodzinach Bertiego |*|, tutaj już totalnie zachwycam się duchami na imprezie, tutaj gawędzę z moją duszną kumpelą Hesper (robiłem jej specjalne lody!), tutaj zachwycam się duchami na randce (choć nieskończone, bo wybranka mi uciekła 3 ), tutaj dostaję choroby morskiej, ale pomagam też Thalii swoją ekspertyzą, kiedy martwi się, że jest opętana, a tutaj (kontynuacja) to w ogóle czad, bo rozwiązywałem zagadkę związaną z duchem i próbowałem go wywołać i z nim rozmawiać i było super. Reasumując, duchy są ważne w życiu Floriana, ale nie wiem czy dobrze zrozumiałam te biegłości i czy to w ogóle jest potrzebne, czy to bardziej podlega pod historię magii czy pod nic, bo to nie jest umiejętność jako taka, jak np. gra w czarodziejskie oczko
William Moore
not a perfect soldier
but a good man
but a good man
Florean Fortescue
Zawód : właściciel lodziarni
Wiek : 29
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
Pijemy z czary istnienia
Z zamkniętymi oczami,
Złote skropiwszy jej brzegi
Własnymi gorzkimi łzami.
Z zamkniętymi oczami,
Złote skropiwszy jej brzegi
Własnymi gorzkimi łzami.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Yvette Baudelaire
Opis zmian: 5 PS alchemii chciałabym przerzucić do magii leczniczej
Uzasadnienie: Odkąd stworzyłam Yvette ani razu nie skorzystałam z możliwości tworzenia eliksirów i tych punktów, dodatkowo fabularnie wspominając, że z tworzeniem eliksirów nigdy nie było jej specjalnie po drodze/sprawia jej to trudność. Leczenie jest jednak umiejętnością, na której opieram całą jej kreacje, przywołując uzdrawianie w każdym wątku, oscylując wokół niego w większości z nich. Jest to coś co wykonuje praktycznie każdego dnia, a sztuce tej jest całkowicie oddana. Ma szeroki zakres wiedzy praktycznej i teoretycznej, jest też pewna swoich umiejętności.
+
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Yvette Baudelaire
Nazwa biegłości: ziołolecznictwo
Poziom: I
Uzasadnienie: Yvette posiada wiedze o zielarstwie na I poziomie, ale jeśli ma znać się na jakiś ziołach to właśnie na tych leczniczych. Zna ich zastosowanie, w swojej pracy często (szczególnie w ostatnim czasie, z racji na to, że eliksiry i komponenty są drogie) sięga po wywary i maści.
Wiedza o ziołolecznictwie jest zawarta w biegłości zielarstwa.
Imię i nazwisko postaci: Yvette Baudelaire
Opis zmian: 5 PS alchemii chciałabym przerzucić do magii leczniczej
Uzasadnienie: Odkąd stworzyłam Yvette ani razu nie skorzystałam z możliwości tworzenia eliksirów i tych punktów, dodatkowo fabularnie wspominając, że z tworzeniem eliksirów nigdy nie było jej specjalnie po drodze/sprawia jej to trudność. Leczenie jest jednak umiejętnością, na której opieram całą jej kreacje, przywołując uzdrawianie w każdym wątku, oscylując wokół niego w większości z nich. Jest to coś co wykonuje praktycznie każdego dnia, a sztuce tej jest całkowicie oddana. Ma szeroki zakres wiedzy praktycznej i teoretycznej, jest też pewna swoich umiejętności.
William Moore
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Yvette Baudelaire
Nazwa biegłości: ziołolecznictwo
Poziom: I
Uzasadnienie: Yvette posiada wiedze o zielarstwie na I poziomie, ale jeśli ma znać się na jakiś ziołach to właśnie na tych leczniczych. Zna ich zastosowanie, w swojej pracy często (szczególnie w ostatnim czasie, z racji na to, że eliksiry i komponenty są drogie) sięga po wywary i maści.
William Moore
You can't choose what stays
and what fades away.
and what fades away.
Yvette Baudelaire
Zawód : Uzdrowiciel
Wiek : 31
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
There are so many wars
going on at night
so many hearts are fighting
to survive without light
going on at night
so many hearts are fighting
to survive without light
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarownica
Nieaktywni
BIEGŁOŚCI - SZCZĘŚCIE
Imię i nazwisko postaci: Sheila Doe
Poziom biegłości szczęście
Punkty do zwrotu: 3PB
+
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci:Sheila Doe
Opis zmian: 1 PS z magii leczniczej do zwinności
Uzasadnienie: Kiedy magia lecznicza pozwalała na drobne zaklęcia (jak np. oczyszczanie ran) bez anatomii, Sheila mogła zajmować się tym w ramach pomocy rodzinie w wypadku drobnych siniaków czy otarć. Po wejściu wymogów anatomii w każdym zakresie nie ma sensu dla Sheili aby się jej douczała, zwłaszcza że zawody lekarzy czy uzdrowicieli nie są popularne wśród społeczności cygańskiej. Od momentu poprzedniej zmiany nie może też rzucać żadnych zaklęć, dlatego chciałabym punkt przerzucić do zwinności - od małego Sheila tańczyła i spędzała dużo czasu na świeżym powietrzu, więc zwinność jest dla niej ważniejsza niż zaklęcia.
Dodatkowo mam +3 do transmutacji ze zmiennokształtnego koralu, które trzeba odpisać (przedmiot wylosowany)
W wyniku wprowadzonych zmian Sheila nie straciła żadnych punktów w zwinności - nie może ich więc uzupełnić w ramach aktualizacji postaci.
Imię i nazwisko postaci: Sheila Doe
Poziom biegłości szczęście
Punkty do zwrotu: 3PB
William Moore
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci:Sheila Doe
Opis zmian: 1 PS z magii leczniczej do zwinności
Uzasadnienie: Kiedy magia lecznicza pozwalała na drobne zaklęcia (jak np. oczyszczanie ran) bez anatomii, Sheila mogła zajmować się tym w ramach pomocy rodzinie w wypadku drobnych siniaków czy otarć. Po wejściu wymogów anatomii w każdym zakresie nie ma sensu dla Sheili aby się jej douczała, zwłaszcza że zawody lekarzy czy uzdrowicieli nie są popularne wśród społeczności cygańskiej. Od momentu poprzedniej zmiany nie może też rzucać żadnych zaklęć, dlatego chciałabym punkt przerzucić do zwinności - od małego Sheila tańczyła i spędzała dużo czasu na świeżym powietrzu, więc zwinność jest dla niej ważniejsza niż zaklęcia.
Dodatkowo mam +3 do transmutacji ze zmiennokształtnego koralu, które trzeba odpisać (przedmiot wylosowany)
William Moore
Only those who are capable of silliness can be called truly intelligent.
U Richarda bez zmian
+
William Moore
Richard Moore
Zawód : Budowlaniec, złota rączka
Wiek : 36
Czystość krwi : Charłak
Stan cywilny : Kawaler
There are no happy endings.
Endings are the saddest part,
So just give me a happy middle
And a very happy start.
Endings are the saddest part,
So just give me a happy middle
And a very happy start.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Charłak
Nieaktywni
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Odetta Parkinson
Nazwa biegłości: Wiedza o modzie
Poziom: II
Uzasadnienie: Mam tę zdolność już w karcie, ale wydaje mi się że bardziej pasuje do pozostałych biegłości niż sztuki i rzemiosła (jako że nie niesie ze sobą umiejętności praktycznych)
+
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Odetta Parkinson
Opis zmian: 5 punktów z OPCM do alchemii
Uzasadnienie: Odetta nigdy nie poświęcała się zaklęciom z magii obronnej (nie rzuciła ani jednego odkąd powstała), a eliksirami zajmuje się bardzo często, wielokrotnie opowiadając o tym jak mocno zajmuje ją ta pasja, dlatego o wiele przydatniejsze są dla niej punkty w alchemii niż w jakiejkolwiek pozostałej dziedzinie.
Karta postaci Odetty nie uzasadnia posiadania 20 punktów w statystyce alchemii (poziom zaawansowany); osiągnięcie tego poziomu jest możliwe poprzez odpowiedni wpis w rozwoju postaci i musi być poparte wątkami z fabularnej rozgrywki.
ZWROT PRZEDMIOTU
Imię i nazwisko postaci: Odetta Parkinson
Przedmiot: Złoty kociołek
Link do zakupu: Tutaj
Opcjonalnie - dodatkowe: -
Odetta również ma bonus +3 do sprawności z wylosowanej czarnej perły
+
Imię i nazwisko postaci: Odetta Parkinson
Nazwa biegłości: Wiedza o modzie
Poziom: II
Uzasadnienie: Mam tę zdolność już w karcie, ale wydaje mi się że bardziej pasuje do pozostałych biegłości niż sztuki i rzemiosła (jako że nie niesie ze sobą umiejętności praktycznych)
William Moore
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Odetta Parkinson
Opis zmian: 5 punktów z OPCM do alchemii
Uzasadnienie: Odetta nigdy nie poświęcała się zaklęciom z magii obronnej (nie rzuciła ani jednego odkąd powstała), a eliksirami zajmuje się bardzo często, wielokrotnie opowiadając o tym jak mocno zajmuje ją ta pasja, dlatego o wiele przydatniejsze są dla niej punkty w alchemii niż w jakiejkolwiek pozostałej dziedzinie.
William Moore
ZWROT PRZEDMIOTU
Imię i nazwisko postaci: Odetta Parkinson
Przedmiot: Złoty kociołek
Link do zakupu: Tutaj
Opcjonalnie - dodatkowe: -
Odetta również ma bonus +3 do sprawności z wylosowanej czarnej perły
William Moore
Odetta Parkinson
Zawód : ambasadorka Domu Mody Parkinson, alchemiczka
Wiek : 23 lata
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Panna
It’s a game of war
death, love
And sacrifice
death, love
And sacrifice
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarownica
Nieaktywni
Jeszcze po przemyśleniu zgłaszam się po biegłość dodatkową.
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Celine Lovegood
Nazwa biegłości: Florystyka
Poziom: I
Uzasadnienie: Celine wychowała się w Dolinie Godryka wśród pięknych kwiatów i roślin, w bujnych ogrodach, lasach i na łąkach obsypanych pachnącą florą, z której od zawsze plotła wianki czy układała bukiety. Te przyzwyczajenia nigdy jej nie opuściły; podczas wakacji między latami szkolnymi zawsze wracała na łąki, żeby pleść te swoje kwietne korony, girlandy i stołowe stroiki, a wrażliwość na piękno i sztukę (oraz poniekąd natura półwili) tylko dodaje jej w tym animuszu.
Samo wychowanie się wśród kwiatów i plecenie wianków na łące nie jest niestety wystarczającym uzasadnieniem nauki florystyki.
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Celine Lovegood
Nazwa biegłości: Florystyka
Poziom: I
Uzasadnienie: Celine wychowała się w Dolinie Godryka wśród pięknych kwiatów i roślin, w bujnych ogrodach, lasach i na łąkach obsypanych pachnącą florą, z której od zawsze plotła wianki czy układała bukiety. Te przyzwyczajenia nigdy jej nie opuściły; podczas wakacji między latami szkolnymi zawsze wracała na łąki, żeby pleść te swoje kwietne korony, girlandy i stołowe stroiki, a wrażliwość na piękno i sztukę (oraz poniekąd natura półwili) tylko dodaje jej w tym animuszu.
William Moore
paruje świt. mgła półmrok rozmydla. wschodzi światło spomiędzy mych ud, miodem rozlewa i wsiąka w trawę.
Celine Lovegood
Zawód : Baletnica, tancerka w Palace Theatre
Wiek : 21 lat
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Zaręczona
i was given a heart before i was given a mind.
OPCM : 2 +3
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 2 +2
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 30+3
SPRAWNOŚĆ : 17
Genetyka : Półwila
Nieaktywni
u mnie bez zmian, naniesione zostały podczas tworzenia KP
+
William Moore
Millicenta Goshawk
Zawód : wróżbitka, wytwórczyni kadzideł
Wiek : 29 lat
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : n/d
she was life itself.
wild and free, wonderfully chaotic;
a perfectly put-together mess.
wild and free, wonderfully chaotic;
a perfectly put-together mess.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarownica
Nieaktywni
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Zachary Shafiq
Opis zmian: Przełożenie 2 punktów z uroków do statystyki uzdrawiania, aby zachować bieżący poziom
Uzasadnienie: Kreacja Zachary'ego w przeważającej większości polega na jego roli uzdrowiciela oraz umiejętnościach rozwijanych przez całe lata, a także silnych zaklęciach, które na fabule były już rzucane. Uroki nie grają u niego większej roli, stanowią jedynie dodatek symbolizujący, że i w tej dziedzinie co nieco wie, nie jest ona jednak w żaden sposób dominująca.
+
[Ukryte]Do wiadomości MG: Posiadam również umiejętność z drzewka umysłu, dzięki której mam +5 do rzucanych zaklęć leczniczych i moim zdaniem taka informacja chyba również powinna być zawarta
Punktów z drzewka nie dopisuję, bo bonus z uzdrawiania jest dodawany nie tylko do zaklęć leczniczych, ale też np. przy tworzeniu meridianów.
Imię i nazwisko postaci: Zachary Shafiq
Opis zmian: Przełożenie 2 punktów z uroków do statystyki uzdrawiania, aby zachować bieżący poziom
Uzasadnienie: Kreacja Zachary'ego w przeważającej większości polega na jego roli uzdrowiciela oraz umiejętnościach rozwijanych przez całe lata, a także silnych zaklęciach, które na fabule były już rzucane. Uroki nie grają u niego większej roli, stanowią jedynie dodatek symbolizujący, że i w tej dziedzinie co nieco wie, nie jest ona jednak w żaden sposób dominująca.
William Moore
William Moore
Once you cross the line
Zachary Shafiq
Zawód : Ordynator oddziału zatruć eliksiralnych i roślinnych, Wielki Wezyr rodu
Wiek : 26
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
I am an outsider
I don't care about
I don't care about
the in-crowd
OPCM : 21 +1
UROKI : 4 +2
ALCHEMIA : 8
UZDRAWIANIE : 26 +5
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 5
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Hector Vale
Opis zmian: Przełożenie 2 pkt ze statystyki uroków do statystyki uzdrawiania i przełożenie 2pkt ze statystyki uroków do statystyki alchemii aby zachować poziom odzwierciedlający kompetencje zawodowe i niedawny rozwój.
Chciałabym też indywidualnie się skontaktować w sprawie różdżki (pozwolę sobie wysłać PW po wpisie w rozwoju?) - po wprowadzeniu bonusów znalazłam taką, która odpowiada charakterowi Hectora i sensowniej wpasuje się w jego dyscypliny wiodące (eliminacja bonusu za uroki).
Uzasadnienie: Hector poświęcił szmat dorosłego życia na naukę (kurs w Mungu, kurs alchemiczny w Ministerstwie) i codzienną praktykę umiejętności z zakresu uzdrawiania i alchemii używanych w codziennym zawodzie. Urokami fascynował się z kolei w szkole, na fabule wcale nie miał okazji sięgać po trudniejsze zaklęcia - unika niebezpieczeństw, okazało się, że magicznej agresji też unika, po ofensywę sięgnął dosłownie raz gdy za sprawą Aongusa zaatakował kota i chybił Przez dziesięć lat nie miał zatem okazji regularnie ćwiczyć tej dyscypliny i po rozegraniu postaci wydaje mi się, że jego poziom w tej dziedzinie był zawyżony.
Za to regularnie warzy eliksiry dla pacjentów (poza tymi ściśle związanymi z magipsychiatrią, jak mieszanki depresyjne czy uspokajające [linkuję bo wyszedł p e r f e k c y j n i e!] za sprawą wojny zaczął odświeżać wiedzę z kursu, warząc np eliksir ochrony, lub maść z wodnej gwiazdy, używa też eliksirów w codziennym życiu (warząc Wężowe Usta wspominał w narracji, że pił je gdy nie miał ochoty tłumaczyć się żonie...) Tutaj wprost mówi pacjentowi, że zarabia na eliksirach (ale uczciwie nie naciąga na nie alchemika po fachu), tutaj proponuje Josephine eliksiry nasenne, wspominałam też o nich podczas innych terapii, a w niedawnych poszukiwaniach towarzystwa chcę mechanicznie wykorzystać uwarzone już zapasy . Przełożenie 2 punktów do alchemii wyrówna bonus z różdżki, pozwalając Hectorowi na zachowanie kompetencji profesjonalisty - nie interesuje się astronomią na tyle by bawić się w zbyt skomplikowane eksperymenty (wspominam o tym, bo poziom II biegłości kontroluje niejako żeby umiejętności Hectora nie były "przesadne" w eliksirach niezwiązanych z jego pracą np truciznach, ale osiągnął poziom zaawansowany w warzeniu mikstur, które zna i których potrzebuje), ale potrzebuje konkretnych kompetencji aby regularnie pozyskiwać składniki i dalej kontynuować swój model biznesowy prywatnej-praktyki-z-eliksirami-w-komplecie.
Przełożenie 2 punktów do uzdrawiania wyrówna bonus z różdżki i poszerzone w zalinkowanym powyżej rozwoju kompetencje Hectora - dodatkowo, w narracji wspominam, że często diagnozuje leczy wszystkie problemy zdrowotne swoich sąsiadów w zamian za domowe obiady/opiekę nad synem i że przy nieobliczalnych osobach/pacjentach Hector sięga instynktownie po odmiany Paxo (tu w połowie posta ; tutaj w celującą w niego różdżką spanikowaną Celinę - nieudane zaklęcie mogłoby zagrozić jemu samemu, więc musi być pewny swoich umiejętności skoro decyduje się na takie rozwiązania zamiast opcm/adekwatnie obniżone uroki/innego rodzaju deeskalację.
+, w sprawie różdżki zapraszam na pw <3
Imię i nazwisko postaci: Hector Vale
Opis zmian: Przełożenie 2 pkt ze statystyki uroków do statystyki uzdrawiania i przełożenie 2pkt ze statystyki uroków do statystyki alchemii aby zachować poziom odzwierciedlający kompetencje zawodowe i niedawny rozwój.
Chciałabym też indywidualnie się skontaktować w sprawie różdżki (pozwolę sobie wysłać PW po wpisie w rozwoju?) - po wprowadzeniu bonusów znalazłam taką, która odpowiada charakterowi Hectora i sensowniej wpasuje się w jego dyscypliny wiodące (eliminacja bonusu za uroki).
Uzasadnienie: Hector poświęcił szmat dorosłego życia na naukę (kurs w Mungu, kurs alchemiczny w Ministerstwie) i codzienną praktykę umiejętności z zakresu uzdrawiania i alchemii używanych w codziennym zawodzie. Urokami fascynował się z kolei w szkole, na fabule wcale nie miał okazji sięgać po trudniejsze zaklęcia - unika niebezpieczeństw, okazało się, że magicznej agresji też unika, po ofensywę sięgnął dosłownie raz gdy za sprawą Aongusa zaatakował kota i chybił Przez dziesięć lat nie miał zatem okazji regularnie ćwiczyć tej dyscypliny i po rozegraniu postaci wydaje mi się, że jego poziom w tej dziedzinie był zawyżony.
Za to regularnie warzy eliksiry dla pacjentów (poza tymi ściśle związanymi z magipsychiatrią, jak mieszanki depresyjne czy uspokajające [linkuję bo wyszedł p e r f e k c y j n i e!] za sprawą wojny zaczął odświeżać wiedzę z kursu, warząc np eliksir ochrony, lub maść z wodnej gwiazdy, używa też eliksirów w codziennym życiu (warząc Wężowe Usta wspominał w narracji, że pił je gdy nie miał ochoty tłumaczyć się żonie...) Tutaj wprost mówi pacjentowi, że zarabia na eliksirach (ale uczciwie nie naciąga na nie alchemika po fachu), tutaj proponuje Josephine eliksiry nasenne, wspominałam też o nich podczas innych terapii, a w niedawnych poszukiwaniach towarzystwa chcę mechanicznie wykorzystać uwarzone już zapasy . Przełożenie 2 punktów do alchemii wyrówna bonus z różdżki, pozwalając Hectorowi na zachowanie kompetencji profesjonalisty - nie interesuje się astronomią na tyle by bawić się w zbyt skomplikowane eksperymenty (wspominam o tym, bo poziom II biegłości kontroluje niejako żeby umiejętności Hectora nie były "przesadne" w eliksirach niezwiązanych z jego pracą np truciznach, ale osiągnął poziom zaawansowany w warzeniu mikstur, które zna i których potrzebuje), ale potrzebuje konkretnych kompetencji aby regularnie pozyskiwać składniki i dalej kontynuować swój model biznesowy prywatnej-praktyki-z-eliksirami-w-komplecie.
Przełożenie 2 punktów do uzdrawiania wyrówna bonus z różdżki i poszerzone w zalinkowanym powyżej rozwoju kompetencje Hectora - dodatkowo, w narracji wspominam, że często diagnozuje leczy wszystkie problemy zdrowotne swoich sąsiadów w zamian za domowe obiady/opiekę nad synem i że przy nieobliczalnych osobach/pacjentach Hector sięga instynktownie po odmiany Paxo (tu w połowie posta ; tutaj w celującą w niego różdżką spanikowaną Celinę - nieudane zaklęcie mogłoby zagrozić jemu samemu, więc musi być pewny swoich umiejętności skoro decyduje się na takie rozwiązania zamiast opcm/adekwatnie obniżone uroki/innego rodzaju deeskalację.
William Moore
We men are wretched things.
Hateful to me as the gates of Hades is that man who hides one thing in his heart and speaks another.
Hector Vale
Zawód : Magipsychiatra, uzdrowiciel z licencją alchemika
Wiek : 31
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Zaręczony
I love it and I hate it at the same time
Hidin' all of our sins from the daylight
Hidin' all of our sins from the daylight
OPCM : 2 +3
UROKI : 0
ALCHEMIA : 17 +3
UZDRAWIANIE : 26 +8
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 1
SPRAWNOŚĆ : 7
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
W związku ze zmianami chcę przełożyć punkty z jednej statystyki do drugiej, celem podwyższenia statystyki, która zostanie obniżona, a która jest dla mojej postaci ważna.
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Primrose Burke
Opis zmian: Proszę o przełożenie 5 punktów z uroków na alchemię.
Uzasadnienie: Zgodnie ze zmianami w mechanice tracę w sumie 7 punktów wynikający z kociołka i różdżki (spadając z 30 na 23).
Primrose specjalizuje się w robieniu talizmanów, a alchemia jest jej niezbędna do ich tworzenia. Wartości ST są na talizmanach dość wysokie i przez ostatnie 2 lata grałam na tym aby rozwijać postać w alchemii, zbierałam na złoty kociołek i wszystkie wątki pracowe również poświęcałam talizmanom.
Postać specjalizuje się w wytwarzaniu talizmanów i rozwija się wciąż w tym kierunku a z uroków praktycznie nie korzysta. Jeden punkt może zostać w razie sytuacji kiedy będzie do tego zmuszona, ale de facto tę statystykę mogę wyćwiczyć na postaci w ramach rozgrywek i wątków. Umiejętności alchemii kiedy w nią wkładam tyle energii wolałabym nie tracić. Ważne jest to też do tego aby utrzymać III poziom run u postaci.
Dzięki temu miałabym 28 w alchemii i być może jakiś bonus do kości co by przybliżyło do posiadanych wcześniej statystyk.
+
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Primrose Burke
Opis zmian: Proszę o przełożenie 5 punktów z uroków na alchemię.
Uzasadnienie: Zgodnie ze zmianami w mechanice tracę w sumie 7 punktów wynikający z kociołka i różdżki (spadając z 30 na 23).
Primrose specjalizuje się w robieniu talizmanów, a alchemia jest jej niezbędna do ich tworzenia. Wartości ST są na talizmanach dość wysokie i przez ostatnie 2 lata grałam na tym aby rozwijać postać w alchemii, zbierałam na złoty kociołek i wszystkie wątki pracowe również poświęcałam talizmanom.
Postać specjalizuje się w wytwarzaniu talizmanów i rozwija się wciąż w tym kierunku a z uroków praktycznie nie korzysta. Jeden punkt może zostać w razie sytuacji kiedy będzie do tego zmuszona, ale de facto tę statystykę mogę wyćwiczyć na postaci w ramach rozgrywek i wątków. Umiejętności alchemii kiedy w nią wkładam tyle energii wolałabym nie tracić. Ważne jest to też do tego aby utrzymać III poziom run u postaci.
Dzięki temu miałabym 28 w alchemii i być może jakiś bonus do kości co by przybliżyło do posiadanych wcześniej statystyk.
William Moore
May god have mercy on my enemies
'cause I won't
'cause I won't
Primrose Burke
Zawód : Badacz artefaktów, twórca talizmanów, Dama
Wiek : 23
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Panna
Problem wyjątków od reguł polega na ustaleniu granicy.
OPCM : 4 +1
UROKI : 1
ALCHEMIA : 29 +2
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 6 +2
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarownica
Rycerze Walpurgii
W związku ze zmianami chcę przełożyć punkty z jednej statystyki do drugiej, celem podwyższenia statystyki, która zostanie obniżona, a która jest dla mojej postaci ważna.
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Herbert Grey
Opis zmian: Odjęcie z Uzdrawiania 4 punktów i rozdanie ich po 2 do Transmutacji i OPCM
Uzasadnienie: Proszę o przełożenie punktów celem zachowania poziomu (15 pkt) na transmutacji i opcm, z których postać regularnie korzysta w trakcie misji dla Zakonu. W tym też się specjalizuje i nie chciałabym aby na zmianie mechanicznej straciła postać wypracowane umiejętności.
Z leczenia prawie nie korzysta, zdarzyło się może dwa razy w ciągu całej rozgrywki, ponieważ zwykle stara się na misje zabierać wprawnego medyka.
Reszta bez zmian.
+
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Herbert Grey
Opis zmian: Odjęcie z Uzdrawiania 4 punktów i rozdanie ich po 2 do Transmutacji i OPCM
Uzasadnienie: Proszę o przełożenie punktów celem zachowania poziomu (15 pkt) na transmutacji i opcm, z których postać regularnie korzysta w trakcie misji dla Zakonu. W tym też się specjalizuje i nie chciałabym aby na zmianie mechanicznej straciła postać wypracowane umiejętności.
Z leczenia prawie nie korzysta, zdarzyło się może dwa razy w ciągu całej rozgrywki, ponieważ zwykle stara się na misje zabierać wprawnego medyka.
Reszta bez zmian.
William Moore
Zły pomysł?Nie ma czegoś takiego jak zły pomysł, tylko złe wykonanie go
Herbert Grey
Zawód : Botanik, podróżnik, awanturnik
Wiek : 29
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
Podróżowanie to nie jest coś, do czego się nadajesz. To coś, co robisz. Jak oddychanie
OPCM : 18 +2
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 2 +1
TRANSMUTACJA : 15 +2
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarodziej
Zakon Feniksa
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Archibald Prewett
Opis zmian: 2 punkty alchemii do magii leczniczej
Uzasadnienie: Magia lecznicza zdecydowanie jest u Archibalda dziedziną wiodącą, to z niej głównie korzysta na fabule i sklada wszystkich czarodziejów, kiedy zajdzie taka potrzeba. Alchemia była u niego dodana głównie przez to, że jest toksykologiem i powinien znać podstawy tej sztuki, niemniej mechanicznie korzysta z niej skrajnie rzadko. Poziom po odjęciu 2 punktów będzie dla niego wystarczający <3
BIEGŁOŚCI - SZCZĘŚCIE
Imię i nazwisko postaci: Archibald Prewett
Poziom biegłości szczęście: I
Punkty do zwrotu: 3
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Archibald Prewett
Nazwa biegłości: Gargulki
Poziom: I
Uzasadnienie: Archibald w karcie postaci ma wspomniane, że w Hogwarcie uczęszczał do Klubu Gargulkowego. Od tamtego czasu minęło już kilka lat, ale podstawowych zasad na pewno nie zapomniał
+
Imię i nazwisko postaci: Archibald Prewett
Opis zmian: 2 punkty alchemii do magii leczniczej
Uzasadnienie: Magia lecznicza zdecydowanie jest u Archibalda dziedziną wiodącą, to z niej głównie korzysta na fabule i sklada wszystkich czarodziejów, kiedy zajdzie taka potrzeba. Alchemia była u niego dodana głównie przez to, że jest toksykologiem i powinien znać podstawy tej sztuki, niemniej mechanicznie korzysta z niej skrajnie rzadko. Poziom po odjęciu 2 punktów będzie dla niego wystarczający <3
BIEGŁOŚCI - SZCZĘŚCIE
Imię i nazwisko postaci: Archibald Prewett
Poziom biegłości szczęście: I
Punkty do zwrotu: 3
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Archibald Prewett
Nazwa biegłości: Gargulki
Poziom: I
Uzasadnienie: Archibald w karcie postaci ma wspomniane, że w Hogwarcie uczęszczał do Klubu Gargulkowego. Od tamtego czasu minęło już kilka lat, ale podstawowych zasad na pewno nie zapomniał
William Moore
Don't pay attention to the world ending. It has ended many times
and began again in the morning
and began again in the morning
Aktualizacja postaci
Szybka odpowiedź