Aktualizacja postaci
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Aktualizacja postaci
W temacie można też zadeklarować brak chęci dokonania zmian u postaci, co będzie skutkowało szybszym uzupełnieniem poprawionych statystyk profilowych.
W związku ze zmianami opisanymi w ostatnim ogłoszeniu w niniejszym temacie należy złożyć aktualizację swojej postaci. Nie musi tego robić każdy, a jedynie te osoby, które z uzasadnionych przyczyn chcą wprowadzić zmiany w mechanicznej warstwie postaci.
Aktualizację można złożyć do końca trwania aktualnego okresu fabularnego. Przed złożeniem aktualizacji statystyki postaci będą rozpatrywane zgodnie z nowymi zasadami.
- Zmiany w biegłościach:
- !!! Aby zakupić nową biegłość postać musi posiadać wolne punkty biegłości dopisane do reszty w tabeli biegłości. W wyjątkowych sytuacjach należy kontaktować się z mistrzem gry prywatnie celem ustalenia większych zmian w karcie postaci.
Szczęście - zwrot wydanych PB w związku z obniżoną ceną- Kod:
[b]BIEGŁOŚCI - SZCZĘŚCIE[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Poziom biegłości szczęście[/b]:
[b]Punkty do zwrotu[/b]:
Pech - dodanie biegłości- Kod:
[b]BIEGŁOŚCI - PECH[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Poziom[/b]:
[b]Uzasadnienie[/b]: nie musi być podparte wątkami, ponieważ jest to biegłość nowa
Biegłości pozostałe - dodanie biegłości; należy tu zgłosić również prośby o przeniesienie biegłości z innych kategorii, jeśli postać posiada takie, które nie są do końca poprawnie sklasyfikowane- Kod:
[b]BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Nazwa biegłości[/b]:
[b]Poziom[/b]:
[b]Uzasadnienie[/b]: nie musi być podparte wątkami, ponieważ jest to biegłość nowa
- Zmiany w bonusach do statystyk:
- W związku ze zmianami chcę oddać zakupiony przeze mnie przedmiot i otrzymać z powrotem wydane punkty doświadczenia (wg ceny z daty zakupu); niemożliwe w przypadku przedmiotów wylosowanych oraz otrzymanych od innej postaci.
- Kod:
[b]ZWROT PRZEDMIOTU[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Przedmiot[/b]:
[b]Link do zakupu[/b]:
Opcjonalnie - [b]dodatkowe[/b]: należy uzupełnić, jeśli powstałą różnicę statystyk postać chce nadrobić poprzez zakup statystyk za punkty doświadczenia. Uzasadnienie wymagane zgodnie z zasadami ogólnymi rozwoju postaci.
W związku ze zmianami chcę przełożyć punkty z jednej statystyki do drugiej, celem podwyższenia statystyki, która zostanie obniżona, a która jest dla mojej postaci ważna (najwyżej pięć punktów).- Kod:
[b]PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Opis zmian[/b]: dokładne wskazanie obniżonych i podwyższonych wartości statystyk
[b]Uzasadnienie[/b]: uzasadnienie powinno obejmować docelowy poziom wysokości statystyki obniżonej na skutek odjęcia od niej bonusu
- Wyrównanie ceny:
- Kupiłem przedmiot po droższej cenie, niż jest obecnie i chciałbym otrzymać różnicę w cenie.
- Kod:
[b]ZWROT PD[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Nazwa przedmiotu[/b]:
[b]Link do zakupu[/b]:
[b]Ilość PD do zwrotu[/b]:
W temacie można też zadeklarować brak chęci dokonania zmian u postaci, co będzie skutkowało szybszym uzupełnieniem poprawionych statystyk profilowych.
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Tatiana Dolohov
Opis zmian: wraz z aktualizacją uciekają mi 2 punkty z uroków i 3 punkty z czarnej magii (bonusy różdżkowe) - proszę o przekazanie dwójki z alchemii na rzecz uroków oraz po jednym z trasmutacji i uzdrawiania na rzecz czarnej magii>
+jeśli można, proszę o zabranie mi z konta odpowiedniej ilości PD, żeby aktualny poziom CM nie uległ zmianie
Uzasadnienie: Tatiana korzysta z zaklęć głównie z tych dwóch dziedzin, które rozwija od kilku okresów fabularnych; czarną magią posługuje się przede wszystkim w działaniach na rzecz Rycerzy Walpurgii, miała z nią styczność od lat młodzieńczych (nauka w Durmstrangu). Uroki natomiast towarzyszą jej na drodze rozwijania umiejętności legilimecji, co podkreślałam w kilku wątkach. Z uroków korzysta również podczas pojedynków.
+, bez dokupienia punktu - za PD można wyrównać tylko punkty z przedmiotów, które zostały zwrócone
Imię i nazwisko postaci: Tatiana Dolohov
Opis zmian: wraz z aktualizacją uciekają mi 2 punkty z uroków i 3 punkty z czarnej magii (bonusy różdżkowe) - proszę o przekazanie dwójki z alchemii na rzecz uroków oraz po jednym z trasmutacji i uzdrawiania na rzecz czarnej magii>
+jeśli można, proszę o zabranie mi z konta odpowiedniej ilości PD, żeby aktualny poziom CM nie uległ zmianie
Uzasadnienie: Tatiana korzysta z zaklęć głównie z tych dwóch dziedzin, które rozwija od kilku okresów fabularnych; czarną magią posługuje się przede wszystkim w działaniach na rzecz Rycerzy Walpurgii, miała z nią styczność od lat młodzieńczych (nauka w Durmstrangu). Uroki natomiast towarzyszą jej na drodze rozwijania umiejętności legilimecji, co podkreślałam w kilku wątkach. Z uroków korzysta również podczas pojedynków.
William Moore
Ostatnio zmieniony przez Tatiana Dolohov dnia 27.07.22 14:26, w całości zmieniany 1 raz
Tatiana Dolohov
Zawód : emigrantka, pozowana dama
Wiek : lat 24
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
wanderess, one night stand
don't belong to no city,
don't belong to no man
I'm the violence in the pouring rain
don't belong to no city,
don't belong to no man
I'm the violence in the pouring rain
OPCM : 17
UROKI : 16 +2
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 7 +3
ZWINNOŚĆ : 7
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Czarownica
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Anne Beddow
Opis zmian: aktualizacja zabiera mi 5 punktów z OPCM - proszę o przekazanie na jej rzecz 2pkt z alchemii (z 14 punktów robi się zatem 11, alchemia spada na 0)
Uzasadnienie: nie chcę tracić startowego poziomu, który został zaakceptowany
Zaakceptowany poziom uwzględniał, że 5 punktów w statystyce pochodzi z różdżki, nie z wyuczonych umiejętności postaci. W celu przełożenia punktów proszę o rozpisanie uzasadnienia i zalinkowanie wątków, które uzasadniałyby docelowy poziom OPCM.
edit: proszę w takim razie o odjęcie 5-ciu punktów z OPCM, bez żadnych przełożeń
+
Imię i nazwisko postaci: Anne Beddow
Opis zmian: aktualizacja zabiera mi 5 punktów z OPCM - proszę o przekazanie na jej rzecz 2pkt z alchemii (z 14 punktów robi się zatem 11, alchemia spada na 0)
Uzasadnienie: nie chcę tracić startowego poziomu, który został zaakceptowany
William Moore
edit: proszę w takim razie o odjęcie 5-ciu punktów z OPCM, bez żadnych przełożeń
William Moore
Anne Beddow
Zawód : powsinoga
Wiek : 18 lat
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Panna
choć nie chcę budzić się, nie umiem spać
świat dziwny jest jak sen
a sen jak świat
świat dziwny jest jak sen
a sen jak świat
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarownica
Nieaktywni
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Cillian Macnair
Opis zmian: 5 pkt z Uroków do OPCM
Uzasadnienie: Proszę o przełożenie punktów w celu zachowania aktualnego poziomu statystyki OPCM. Cillian od zawsze wykazywał większa biegłość w obronie przed czarną magią i na tej dziedzinie magii polegał zawodowo (już z poziomu karty), ale również w czasie wszelkich konfliktów lub sytuacjach tego wymagających (m.in. tu, tu, tu i tu). Natomiast uroków nie używa prawie wcale, nie czując się w tej dziedzinie dość dobry i od momentu stworzenia użył ich ledwie parę razy z marnym skutkiem.
+
Imię i nazwisko postaci: Cillian Macnair
Opis zmian: 5 pkt z Uroków do OPCM
Uzasadnienie: Proszę o przełożenie punktów w celu zachowania aktualnego poziomu statystyki OPCM. Cillian od zawsze wykazywał większa biegłość w obronie przed czarną magią i na tej dziedzinie magii polegał zawodowo (już z poziomu karty), ale również w czasie wszelkich konfliktów lub sytuacjach tego wymagających (m.in. tu, tu, tu i tu). Natomiast uroków nie używa prawie wcale, nie czując się w tej dziedzinie dość dobry i od momentu stworzenia użył ich ledwie parę razy z marnym skutkiem.
William Moore
W głębokich dolinach zbiera się cień.
Ma barwę nocy…
Ma barwę nocy…
lecz pachnie jak krew
Cillian Macnair
Zawód : Łowca magicznych stworzeń, szmugler
Wiek : 31
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
Krok wstecz to nie zmiana.
Krok wstecz to krok wstecz
Krok wstecz to krok wstecz
OPCM : 20 +5
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 11
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 11
Genetyka : Zwierzęcousty
Nieaktywni
U mnie bez zmian
+
William Moore
I survived because the fire inside me burned brighter than the fire around me
Evelyn Despenser
Zawód : hodowca aetonanów, opiekun magicznych zwierząt
Wiek : 31
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
My poor mother begged for a sheep but raised a wolf.
OPCM : 11 +2
UROKI : 5 +3
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 14
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Wilkołak
Neutralni
BIEGŁOŚCI - SZCZĘŚCIE
Imię i nazwisko postaci: Neala Weasley
Poziom: I -> III
Uzasadnienie: Podczas anomalii , choć wyrywa ją z domu jak wielu ludzi w Anglii to szczęśliwie zamiast kogoś, kto mógłby dostrzec w niej szansę na dostanie się do brata trafia na panią Cassandrę, która jest dla niej miła i nawet instruuje ją gdy rzuca zaklęcie medyczne. Gdy pomaga w sklepie z drobnostkami przypadkiem zrzuca ciężkie tomiszcze śmierciożercy na głowę, ale on nie wydaje się zainteresowany. Gdy nierozważnie próbuje ratować kogoś słabszego, staje naprzeciw dwójki która atakowała młodszego ale i z tej sytuacji przypadkiem, szczęśliwie znajduje wyjście dzięki pojawieniu się kogoś innego. Kiedy idę do pracy na Pokątną, na której nocą były walki szczęśliwie zawraca ją pan Percival i na jej szczęście nie okazuje go zbirem, skoro przeżyła zaproszenie go do domu. Bez szwanku przeżywa bójkę toczącą się na imprezie na którą wymyka się niezauważenie, noc w lesie – choć straszna - pozostawia ją nietkniętą, podczas gdy celem ataku druzgotka zostaje Anne.
Ogólnie to, koncept dobrego ducha, który przynosi innym szczęście jest czymś z czym w jakiś sposób od samego początku utożsamiałam Nelę. Powód dla którego nie pomyślałam o tym wcześniej to chyba inne ujęcie w opisie. Albo nie wiem, ja po prostu. Ktoś mógłby powiedzieć, że nie miała szczęścia. Ba, sama przeważnie uważa się za najbardziej nieszczęśliwą osobę chodzącą po Devon i każdym skrawku na którym stawia swoją stopę. Ale szczęście ostatecznie nie jest weryfikowane własnym poglądem a ujmując pięknie i metaforycznie “urodzeniem się pod dobrą gwiazdą” i pod właśnie taką, chciałabym ulokować Nealę. Szczerze przyznaję, że mam dylemat bo wpływanie na krytyczne jedynki innych jest piękne i straszne zarazem, nie wiem czy przez tą zmianę mogę to też zmienić tutaj czy wędrować powinnam na rozwój. Nie zależy mi jakoś strasznie, bardziej bym to wzięła jako smaczek i podbicie konceptu o którym pisałam wcześniej. Więc ostatecznie wezmę co dacie. Jak mam iść na rozwój to też proszę o informację. Punkty wezmę (jeśli już jakby co) z reszty.
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Neala Weasley
Opis zmian: przełożenie 2 punktów do uzdrawiania z transmutacji
Uzasadnienie: Chciałabym, żeby u Neali pozostały te punkty. Po Próbie, kiedy Brendan wrócił w opłakanym stanie Margaux pozwala mi obserwować swoją pracę i jej asystować. A tutaj pani Cassandra instruuje mnie jak rzucać zaklęcia. W domyśle Nela douczała się też magii leczniczej i bardziej pasuje mi przełożenie tam punktów niż trzymanie ich w transmutacji której koncept mi się zmienił trochę po jej wróceniu.
(nie trzeba wszystkich 5 przekładać, tak?)
Edit: i chciałabym zmienić różdżkę, bo znalazłam coś co lepiej pasuje do Neli od psotnego Derenia, mianowicie chodzi mi o Daglezje. Bonus taki sam, ale z tego co widzę wartości mam na odwrót wpisane w karcie <3
+
Imię i nazwisko postaci: Neala Weasley
Poziom: I -> III
Uzasadnienie: Podczas anomalii , choć wyrywa ją z domu jak wielu ludzi w Anglii to szczęśliwie zamiast kogoś, kto mógłby dostrzec w niej szansę na dostanie się do brata trafia na panią Cassandrę, która jest dla niej miła i nawet instruuje ją gdy rzuca zaklęcie medyczne. Gdy pomaga w sklepie z drobnostkami przypadkiem zrzuca ciężkie tomiszcze śmierciożercy na głowę, ale on nie wydaje się zainteresowany. Gdy nierozważnie próbuje ratować kogoś słabszego, staje naprzeciw dwójki która atakowała młodszego ale i z tej sytuacji przypadkiem, szczęśliwie znajduje wyjście dzięki pojawieniu się kogoś innego. Kiedy idę do pracy na Pokątną, na której nocą były walki szczęśliwie zawraca ją pan Percival i na jej szczęście nie okazuje go zbirem, skoro przeżyła zaproszenie go do domu. Bez szwanku przeżywa bójkę toczącą się na imprezie na którą wymyka się niezauważenie, noc w lesie – choć straszna - pozostawia ją nietkniętą, podczas gdy celem ataku druzgotka zostaje Anne.
Ogólnie to, koncept dobrego ducha, który przynosi innym szczęście jest czymś z czym w jakiś sposób od samego początku utożsamiałam Nelę. Powód dla którego nie pomyślałam o tym wcześniej to chyba inne ujęcie w opisie. Albo nie wiem, ja po prostu. Ktoś mógłby powiedzieć, że nie miała szczęścia. Ba, sama przeważnie uważa się za najbardziej nieszczęśliwą osobę chodzącą po Devon i każdym skrawku na którym stawia swoją stopę. Ale szczęście ostatecznie nie jest weryfikowane własnym poglądem a ujmując pięknie i metaforycznie “urodzeniem się pod dobrą gwiazdą” i pod właśnie taką, chciałabym ulokować Nealę. Szczerze przyznaję, że mam dylemat bo wpływanie na krytyczne jedynki innych jest piękne i straszne zarazem, nie wiem czy przez tą zmianę mogę to też zmienić tutaj czy wędrować powinnam na rozwój. Nie zależy mi jakoś strasznie, bardziej bym to wzięła jako smaczek i podbicie konceptu o którym pisałam wcześniej. Więc ostatecznie wezmę co dacie. Jak mam iść na rozwój to też proszę o informację. Punkty wezmę (jeśli już jakby co) z reszty.
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Neala Weasley
Opis zmian: przełożenie 2 punktów do uzdrawiania z transmutacji
Uzasadnienie: Chciałabym, żeby u Neali pozostały te punkty. Po Próbie, kiedy Brendan wrócił w opłakanym stanie Margaux pozwala mi obserwować swoją pracę i jej asystować. A tutaj pani Cassandra instruuje mnie jak rzucać zaklęcia. W domyśle Nela douczała się też magii leczniczej i bardziej pasuje mi przełożenie tam punktów niż trzymanie ich w transmutacji której koncept mi się zmienił trochę po jej wróceniu.
(nie trzeba wszystkich 5 przekładać, tak?)
Edit: i chciałabym zmienić różdżkę, bo znalazłam coś co lepiej pasuje do Neli od psotnego Derenia, mianowicie chodzi mi o Daglezje. Bonus taki sam, ale z tego co widzę wartości mam na odwrót wpisane w karcie <3
William Moore
she was life itself. wild and free. wonderfully chaotic.
a perfectly put together mess.
a perfectly put together mess.
Neala Weasley
Zawód : asystentka uzdrowiciela, pomocnica w Sanatorium
Wiek : 17!!!
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Panna
your mind
is playing
tricks on you,
my dear
is playing
tricks on you,
my dear
OPCM : 10 +3
UROKI : 2 +2
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 15 +6
TRANSMUTACJA : 7
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Czarodziej
Sojusznik Zakonu Feniksa
ZWROT PRZEDMIOTU
Imię i nazwisko postaci: Justine Tonks
Przedmiot: Czarna Perła
Link do zakupu: https://www.morsmordre.net/t4851p540-rozwoj-postaci-ii#166353
Opcjonalnie - dodatkowe: Chciałabym, żeby Justine pozostało 5 punktów w sprawności. Jakby nie patrzeć dostała się i zrobiła kurs autorski. W postach i opowiadaniach wspominałam że na kursie ćwiczyli im nie tylko umiejętności magiczne ale też i kondycję. W ogólnej kreacji i przez wykonywany zawód uważam, że 5 to minimalne minimum, miałam jej dokupić więcej, ale już nie będę miałam za co. Poniżej linki do wątków z pracą. 1, 2, 3
Więc chciałabym te trzy punkt kupić za PD
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Justine Tonks
Opis zmian: OPCM - [+3 z przedmiotów; różdżka, muszla] przeniesie 3 punktów z magii leczniczej do opcm
Uzasadnienie: Chciałabym, żeby Justyna pozostała na obecnym poziomie Białej Magii. Docelowo, choć w pewien sposób warunkowany przez różdżkę, patrzyłam na statę w profilu jako poziom całościowy. Znów obniżenie Magii Leczniczej koncepcyjnie mi pasuje - jakby nie patrzeć Tonks pozostawiła Pogotowie na rzecz zostania Aurorem. Ostatni rozwój mówi o tym całkiem wiele. Przez ostatnie miesiące wspominałam w postach, że Justine nadal poszukuje odpowiedzi na nurkujące ją pytania w dziedzinie zabezpieczeń opierających się na opcm (to była moja droga rozwoju możliwości poza rzucaniem zaklęć). Zabezpieczyłam swój dom, sklep Hannah i dom Billa fideliusem jak jeszcze go umiała. Jest zakonniczką i aurorem, biała magia jest jej niezbędna, żeby nie oddać życia przez źle rzucone zaklęcie. Myślę że fabularny rozwój pozwala mi na utrzymanie statystyki na wysokości 58 punktów, poprzez rozwój który Justyna przeszła i fakt, że opcm jest niejako niezbędną dla niej dziedziną którą zgłębia. Jak potrzeba linków na konkretnie udane zaklęcia to je znajdę, ale chyba w moim odczuciu bardziej chodzi o kreację.
Za PD dokupić można tylko punkty statystyk ze zwróconych przedmiotów - resztę należy podnieść w rozwoju postaci.
poprawione <3
czarna perła +100 PD; 3 PS -240 PD; razem -140 PD
Wyrównanie: -120 PD (3x40) - punkty w magii leczniczej zostały zakupione za 80 PD, przełożone do OPCM są warte 120 PD każdy
Imię i nazwisko postaci: Justine Tonks
Przedmiot: Czarna Perła
Link do zakupu: https://www.morsmordre.net/t4851p540-rozwoj-postaci-ii#166353
Opcjonalnie - dodatkowe: Chciałabym, żeby Justine pozostało 5 punktów w sprawności. Jakby nie patrzeć dostała się i zrobiła kurs autorski. W postach i opowiadaniach wspominałam że na kursie ćwiczyli im nie tylko umiejętności magiczne ale też i kondycję. W ogólnej kreacji i przez wykonywany zawód uważam, że 5 to minimalne minimum, miałam jej dokupić więcej, ale już nie będę miałam za co. Poniżej linki do wątków z pracą. 1, 2, 3
Więc chciałabym te trzy punkt kupić za PD
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Justine Tonks
Opis zmian: OPCM - [+3 z przedmiotów; różdżka, muszla] przeniesie 3 punktów z magii leczniczej do opcm
Uzasadnienie: Chciałabym, żeby Justyna pozostała na obecnym poziomie Białej Magii. Docelowo, choć w pewien sposób warunkowany przez różdżkę, patrzyłam na statę w profilu jako poziom całościowy. Znów obniżenie Magii Leczniczej koncepcyjnie mi pasuje - jakby nie patrzeć Tonks pozostawiła Pogotowie na rzecz zostania Aurorem. Ostatni rozwój mówi o tym całkiem wiele. Przez ostatnie miesiące wspominałam w postach, że Justine nadal poszukuje odpowiedzi na nurkujące ją pytania w dziedzinie zabezpieczeń opierających się na opcm (to była moja droga rozwoju możliwości poza rzucaniem zaklęć). Zabezpieczyłam swój dom, sklep Hannah i dom Billa fideliusem jak jeszcze go umiała. Jest zakonniczką i aurorem, biała magia jest jej niezbędna, żeby nie oddać życia przez źle rzucone zaklęcie. Myślę że fabularny rozwój pozwala mi na utrzymanie statystyki na wysokości 58 punktów, poprzez rozwój który Justyna przeszła i fakt, że opcm jest niejako niezbędną dla niej dziedziną którą zgłębia. Jak potrzeba linków na konkretnie udane zaklęcia to je znajdę, ale chyba w moim odczuciu bardziej chodzi o kreację.
William Moore
poprawione <3
William Moore
William Moore
The Devil whispered in my ear, you are not strong enough to withstand the Storm. Today I whispered in the Devil's ear,
I am the Storm.
Justine Tonks
Zawód : auror, rebeliant
Wiek : 29
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Panna
The gods will always smile on brave women.
Like the valkyries, those furies who men fear and desire.
Like the valkyries, those furies who men fear and desire.
OPCM : 58 +2
UROKI : 36 +6
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 7 +3
TRANSMUTACJA : 6
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 15
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Metamorfomag
Zakon Feniksa
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Anthony Macmillan
Nazwa biegłości: wytrzymałość fizyczna
Poziom: II -> zwrot PB (5)
Uzasadnienie: Nie ma już tej biegłości, o ile dobrze czytam ogłoszenia
W zamian za to poprosiłabym o drugą biegłość
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Anthony Macmillan
Nazwa biegłości: wytrzymałość psychiczna
Poziom: II (5 od zwróconej wytrzymałości fiz. i 5 z reszty)
Uzasadnienie: Anthony wiele przeszedł w swoim życiu - od śmierci ważnej dla niego osoby kiedy skończył szkołę po fakt, że sam przyczynił się do śmierci kilkudziesięciu osób (czy to było 20 osób?) w trakcie Stonehenge. Nawet jeżeli z początkiem było to dla niego szokiem, to musiał nauczyć się z tym żyć. Biorąc pod uwagę, że przez pewien czas był pełnoprawnym członkiem Zakonu, a działanie w nim na pewno oznacza działanie pod stresem, szczególnie jeżeli jest się na listach gończych, myślę że tę biegłość powinien posiadać. Podobnym stresem na pewno jest bycie na plakatach gończych. To i przejście poprzednich traum powinno go uodpornić na niezwykłe sytuacje.
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Anthony Macmillan
Nazwa biegłości: wytwórstwo (magiczne alkohole) -> widziałam, że ktoś z graczy nazwał to gorzelnictwem, więc nie wiem czy powinnam się dostosować do tej nomenklatury, czy pozostać przy swojej
Poziom: I -> II (6 1/2 z reszty)
Uzasadnienie: Anthony ciągle pogłębia swoją wiedzę o alkoholach. Od 1956 r. ciągle podróżował, próbując zgłębić swoją wiedzę o mugolskie alkohole np. w Jugosławii. Próbował swoich sił w tworzeniu nalewki. Przygotowywał się do poznania sekretu czarnego ale i pytał o stan wódki, którą robił według cudzego przepisu.
Czy mogłabym także dokupić punkty do statystyk wynikających z różdżki? Biorąc pod uwagę, że Anthony był i chciałabym, żeby i dalej był aktywny pod względem pojedynków (choć może nie był tak aktywny ze względu na mój poprzedni stan i brak czasu) chciałabym, żeby miał obrażenia plus minus takie jakie były. Chciałabym więc dokupić 1 punkty OPCM i 4 punktów uroków. Łącznie to 5 punktów, które chciałabym kupić z PD (989-400=589)
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Anthony Macmillan
Nazwa biegłości: sprawność
Poziom: 8 -> 10 (-160 PD) (czyli 589-160=429)
Uzasadnienie: Biorąc pod uwagę, że biegłości wytrzymałości fizycznej nie ma, a miałam ją na II poziomie czy mogłabym podnieść sprawność która ma ją zastępować na 10 (albo czy można ją podnieść jeszcze wyżej, na adekwatny poziom, który mi po zmianie ciężko obliczyć)? Anthony jednak ćwiczy swoją wytrzymałość i sprawność np. zmierzając się ze swoimi kuzynami (tutaj) lub pomagając np. Williamowi przy ręcznej budowie boiska w Oazie (tutaj).
Gdybym powinna coś wstawić jednak w rozwój, a nie tutaj, to przepraszam za fatygę z czytaniem. Mam nadzieję, że nie przesadziłam, a jeżeli tak to przepraszam.
Zwrot PB za wytrzymałość fizyczną: +
Wytwórstwo magicznych alkoholi i majsterkowanie przeniesione do biegłości pozostałych: +
Podniesienie biegłości i statystyk powinno być wrzucone w rozwój <3
Imię i nazwisko postaci: Anthony Macmillan
Nazwa biegłości: wytrzymałość fizyczna
Poziom: II -> zwrot PB (5)
Uzasadnienie: Nie ma już tej biegłości, o ile dobrze czytam ogłoszenia
W zamian za to poprosiłabym o drugą biegłość
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Anthony Macmillan
Nazwa biegłości: wytrzymałość psychiczna
Poziom: II (5 od zwróconej wytrzymałości fiz. i 5 z reszty)
Uzasadnienie: Anthony wiele przeszedł w swoim życiu - od śmierci ważnej dla niego osoby kiedy skończył szkołę po fakt, że sam przyczynił się do śmierci kilkudziesięciu osób (czy to było 20 osób?) w trakcie Stonehenge. Nawet jeżeli z początkiem było to dla niego szokiem, to musiał nauczyć się z tym żyć. Biorąc pod uwagę, że przez pewien czas był pełnoprawnym członkiem Zakonu, a działanie w nim na pewno oznacza działanie pod stresem, szczególnie jeżeli jest się na listach gończych, myślę że tę biegłość powinien posiadać. Podobnym stresem na pewno jest bycie na plakatach gończych. To i przejście poprzednich traum powinno go uodpornić na niezwykłe sytuacje.
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Anthony Macmillan
Nazwa biegłości: wytwórstwo (magiczne alkohole) -> widziałam, że ktoś z graczy nazwał to gorzelnictwem, więc nie wiem czy powinnam się dostosować do tej nomenklatury, czy pozostać przy swojej
Poziom: I -> II (6 1/2 z reszty)
Uzasadnienie: Anthony ciągle pogłębia swoją wiedzę o alkoholach. Od 1956 r. ciągle podróżował, próbując zgłębić swoją wiedzę o mugolskie alkohole np. w Jugosławii. Próbował swoich sił w tworzeniu nalewki. Przygotowywał się do poznania sekretu czarnego ale i pytał o stan wódki, którą robił według cudzego przepisu.
Czy mogłabym także dokupić punkty do statystyk wynikających z różdżki? Biorąc pod uwagę, że Anthony był i chciałabym, żeby i dalej był aktywny pod względem pojedynków (choć może nie był tak aktywny ze względu na mój poprzedni stan i brak czasu) chciałabym, żeby miał obrażenia plus minus takie jakie były. Chciałabym więc dokupić 1 punkty OPCM i 4 punktów uroków. Łącznie to 5 punktów, które chciałabym kupić z PD (989-400=589)
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Anthony Macmillan
Nazwa biegłości: sprawność
Poziom: 8 -> 10 (-160 PD) (czyli 589-160=429)
Uzasadnienie: Biorąc pod uwagę, że biegłości wytrzymałości fizycznej nie ma, a miałam ją na II poziomie czy mogłabym podnieść sprawność która ma ją zastępować na 10 (albo czy można ją podnieść jeszcze wyżej, na adekwatny poziom, który mi po zmianie ciężko obliczyć)? Anthony jednak ćwiczy swoją wytrzymałość i sprawność np. zmierzając się ze swoimi kuzynami (tutaj) lub pomagając np. Williamowi przy ręcznej budowie boiska w Oazie (tutaj).
Gdybym powinna coś wstawić jednak w rozwój, a nie tutaj, to przepraszam za fatygę z czytaniem. Mam nadzieję, że nie przesadziłam, a jeżeli tak to przepraszam.
Wytwórstwo magicznych alkoholi i majsterkowanie przeniesione do biegłości pozostałych: +
Podniesienie biegłości i statystyk powinno być wrzucone w rozwój <3
William Moore
Каранфиле, цвијеће моје
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
Anthony Macmillan
Zawód : Podróżnik i wynalazca nowych magicznych alkoholi dla Macmillan's Firewhisky
Wiek : 32
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Na zdrowie i do grobu
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
ZWROT PRZEDMIOTU
Imię i nazwisko postaci: Deirdre Mericourt
Przedmiot: bransoleta z włosem syreny (+3 do zwinności), malachitowy pierścień (+2 do CM, -5 jasny umysł), zapłaciłam 250 PD
Link do zakupu: klik, niestety mi się nie otwiera
Opcjonalnie - dodatkowe: 3 punkty do zwinności chcę zakupić za PD z bransolety i pierścienia (250-240=10PD); proszę o usunięcie kary z odporności magicznej
+
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Deirdre Mericourt
Opis zmian: proszę o przełożenie 2 punktów z uroków do CM, wyrównam do obecnego poziomu; pozostałe punkty z różdżki chciałabym odkupić z obecnego zasobu PD (2 do OPCM i 3 do CM - czyli -400 PD);
Uzasadnienie: Deirdre jest Śmierciożerczynią, w czasie ostatnich miesięcy (a nawet lat), aktywnie uczestniczy w toczącej się wojnie, bierze udział w pojedynkach i walkach, nie osiada na laurach, umacnia swoje zdolności. z czarnej magii na bardzo zaawansowanym poziomie korzysta stale, sięga po mroczne moce i zaklęcia czarnomagiczne kosztujące ją najwięcej magicznej energii (np. ostatnio tutaj), tutaj, tutaj); w czasie walk zajadle się broni, nie zaniedbuje obrony przed czarną magią, która pozwala jej stawić czoła przeciwnikom; obecny poziom czarnej magii i OPCM jest więc podstawą kreacji charakteru i historii Deirdre i chciałabym go utrzymać
Punkty z uroków do CM przełożone, punktów utraconych z różdżki odkupić w trakcie aktualizacji nie można - można jedynie odkupić punkty pochodzące z przedmiotów zwróconych. W celu podniesienia czarnej magii należy umieścić post w temacie z rozwojem.
Wyrównanie: -80 PD (2x40) - punkty w urokach zostały zakupione za 80 PD, przełożone do czarnej magii są warte 120 PD każdy
Imię i nazwisko postaci: Deirdre Mericourt
Przedmiot: bransoleta z włosem syreny (+3 do zwinności), malachitowy pierścień (+2 do CM, -5 jasny umysł), zapłaciłam 250 PD
Link do zakupu: klik, niestety mi się nie otwiera
Opcjonalnie - dodatkowe: 3 punkty do zwinności chcę zakupić za PD z bransolety i pierścienia (250-240=10PD); proszę o usunięcie kary z odporności magicznej
William Moore
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Deirdre Mericourt
Opis zmian: proszę o przełożenie 2 punktów z uroków do CM, wyrównam do obecnego poziomu; pozostałe punkty z różdżki chciałabym odkupić z obecnego zasobu PD (2 do OPCM i 3 do CM - czyli -400 PD);
Uzasadnienie: Deirdre jest Śmierciożerczynią, w czasie ostatnich miesięcy (a nawet lat), aktywnie uczestniczy w toczącej się wojnie, bierze udział w pojedynkach i walkach, nie osiada na laurach, umacnia swoje zdolności. z czarnej magii na bardzo zaawansowanym poziomie korzysta stale, sięga po mroczne moce i zaklęcia czarnomagiczne kosztujące ją najwięcej magicznej energii (np. ostatnio tutaj), tutaj, tutaj); w czasie walk zajadle się broni, nie zaniedbuje obrony przed czarną magią, która pozwala jej stawić czoła przeciwnikom; obecny poziom czarnej magii i OPCM jest więc podstawą kreacji charakteru i historii Deirdre i chciałabym go utrzymać
William Moore
William Moore
there was an orchid as beautiful as the
seven deadly sins
seven deadly sins
Deirdre Mericourt
Zawód : namiestniczka Londynu, metresa nestora
Wiek : 28
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
one more time for my taste
I'll lick your wounds
I'll lay you down
✦
I'll lick your wounds
I'll lay you down
✦
OPCM : 45 +3
UROKI : 4
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 60 +8
ZWINNOŚĆ : 21
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Czarownica
Śmierciożercy
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Everett Sykes
Nazwa biegłości: Mocna głowa
Poziom: I
Uzasadnienie: Everett nie stroni od alkoholu, od wielu długich lat przyjaźni się z przeróżnymi napojami wyskokowymi, dzięki temu jego odporność na zgubne działanie trunków stała się wyższa niż przeciętnego czarodzieja - na fabule pił na sympozjum naukowym, pił w terenie i w domu, mimo to nie popełnił żadnego głupstwa, a język nie zaczął mu się plątać. Na przestrzeni dorosłych lat poznał swoje granice, a następnie przesunął je, co sprawia, że jest w stanie przepić pierwszego z brzegu partnera do szklanki.
+
Imię i nazwisko postaci: Everett Sykes
Nazwa biegłości: Mocna głowa
Poziom: I
Uzasadnienie: Everett nie stroni od alkoholu, od wielu długich lat przyjaźni się z przeróżnymi napojami wyskokowymi, dzięki temu jego odporność na zgubne działanie trunków stała się wyższa niż przeciętnego czarodzieja - na fabule pił na sympozjum naukowym, pił w terenie i w domu, mimo to nie popełnił żadnego głupstwa, a język nie zaczął mu się plątać. Na przestrzeni dorosłych lat poznał swoje granice, a następnie przesunął je, co sprawia, że jest w stanie przepić pierwszego z brzegu partnera do szklanki.
William Moore
I'd like to feel at home again
Drowning peaceful through your hands
Drowning peaceful through your hands
Everett Sykes
Zawód : wagabunda
Wiek : 32
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
I'm a free animal, free animal
My heart pitter-patters to the broken sound
You're the only one that can calm me down
My heart pitter-patters to the broken sound
You're the only one that can calm me down
OPCM : 12+1
UROKI : 6
ALCHEMIA : 16 +4
UZDRAWIANIE : 0 +1
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 10 +3
Genetyka : Czarodziej
Neutralni
ZWROT PRZEDMIOTU
Imię i nazwisko postaci: jayden vane
Przedmiot: fluoryt (+1 opcm)
Link do zakupu: https://www.morsmordre.net/t4851p570-rozwoj-postaci-ii#167877
ZWROT PRZEDMIOTU
Imię i nazwisko postaci: jayden vane
Przedmiot: pazur gryfa zatopiony w bursztynie (+ 1 uroki)
Link do zakupu: https://www.morsmordre.net/t4851p570-rozwoj-postaci-ii#167877
Dodatkowe: kupuję brakujący punkt.
ZWROT PRZEDMIOTU
Imię i nazwisko postaci: jayden vane
Przedmiot: czarna perła (+3 do sprawności)
Link do zakupu: https://www.morsmordre.net/t4851p570-rozwoj-postaci-ii#167877
Dodatkowe: kupuję brakujące 2 punkty.
+230 za zwroty, -240 za dokupione punkty statystyk; łącznie -10 PD
Imię i nazwisko postaci: jayden vane
Przedmiot: fluoryt (+1 opcm)
Link do zakupu: https://www.morsmordre.net/t4851p570-rozwoj-postaci-ii#167877
ZWROT PRZEDMIOTU
Imię i nazwisko postaci: jayden vane
Przedmiot: pazur gryfa zatopiony w bursztynie (+ 1 uroki)
Link do zakupu: https://www.morsmordre.net/t4851p570-rozwoj-postaci-ii#167877
Dodatkowe: kupuję brakujący punkt.
ZWROT PRZEDMIOTU
Imię i nazwisko postaci: jayden vane
Przedmiot: czarna perła (+3 do sprawności)
Link do zakupu: https://www.morsmordre.net/t4851p570-rozwoj-postaci-ii#167877
Dodatkowe: kupuję brakujące 2 punkty.
William Moore
Maybe that’s what he is about. Not winning, but failing and getting back up. Knowing he’ll fail, fail a thousand times,
BUT STILL DON'T GIVE UP
Jayden Vane
Zawód : astronom, profesor, publicysta, badacz, erudyta, ojciec
Wiek : 32
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowiec
Sometimes the truth
Isn’t good enough.
Sometimes people deserve more.
Sometimes people deserve
To have their f a i t h rewarded.
Isn’t good enough.
Sometimes people deserve more.
Sometimes people deserve
To have their f a i t h rewarded.
OPCM : -
UROKI : -
ALCHEMIA : -
UZDRAWIANIE : -
TRANSMUTACJA : -
CZARNA MAGIA : -
ZWINNOŚĆ : -
SPRAWNOŚĆ : -
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
ZWROT PD
Imię i nazwisko postaci: Castor Sprout
Nazwa przedmiotu: Kociołek złoty
Link do zakupu: klik
Ilość PD do zwrotu: 90 PD
+
Imię i nazwisko postaci: Castor Sprout
Nazwa przedmiotu: Kociołek złoty
Link do zakupu: klik
Ilość PD do zwrotu: 90 PD
William Moore
Zniecierpliwieni teraźniejszością, wrogowie przeszłości, pozbawieni przyszłości, przypominaliśmy tych, którym sprawiedliwość lub nienawiść ludzka każe żyć za kratami. |
Oliver Summers
Zawód : Twórca talizmanów, właściciel sklepu "Bursztynowy Świerzop"
Wiek : 24
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
❝ Weariness is a kind of madness.
And there are times when
the only feeling I have
is one of mad revolt. ❞
And there are times when
the only feeling I have
is one of mad revolt. ❞
OPCM : 11
UROKI : 0
ALCHEMIA : 31+10
UZDRAWIANIE : 11+1
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 6
SPRAWNOŚĆ : 4
Genetyka : Wilkołak
Zakon Feniksa
już się zaktualizowałam, ale na śmierć zapomniałam - przepraszam za opoźnienie
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Hector Vale
Nazwa biegłości: Gra w szachy
Poziom: I
Uzasadnienie: nie musi być podparte wątkami, ponieważ jest to biegłość nowa; w karcie postaci mam grę w szachy w aktywnościach i jej logika pasuje do Hectora!
+
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Hector Vale
Nazwa biegłości: Gra w szachy
Poziom: I
Uzasadnienie: nie musi być podparte wątkami, ponieważ jest to biegłość nowa; w karcie postaci mam grę w szachy w aktywnościach i jej logika pasuje do Hectora!
Tristan Rosier
We men are wretched things.
Hateful to me as the gates of Hades is that man who hides one thing in his heart and speaks another.
Hector Vale
Zawód : Magipsychiatra, uzdrowiciel z licencją alchemika
Wiek : 31
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Zaręczony
I love it and I hate it at the same time
Hidin' all of our sins from the daylight
Hidin' all of our sins from the daylight
OPCM : 2 +3
UROKI : 0
ALCHEMIA : 17 +3
UZDRAWIANIE : 26 +8
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 1
SPRAWNOŚĆ : 7
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
edit, bo jednak wynikła nieścisłość
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Claire Fancourt
Opis zmian: proszę o przełożenie 3. punktów z uroków i przeniesienie ich do OPCM
Uzasadnienie: Jako wykwalifikowana łamaczka klątw Fancourt potrafi biegle posługiwać się OPCM i potrzebuje tych punktów do wykonywania swojej pracy. Poza tym Claire nie za bardzo ma okazję, by uroków używać, czego podczas pisania karty nie przewidziałam, co późniejsza gra zrewidowała.
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Claire Fancourt
Nazwa biegłości: Mocna głowa
Poziom: I
Uzasadnienie: nie musi być podparte wątkami, ponieważ jest to biegłość nowa; zarówno w karcie jak i w wątkach często wspominam o wysokiej skłonności Claire do alkoholu. Piersiówka Bezdna jest jej wierną towarzyszką, a wychylone na przestrzeni lat litry ognistej pozwoliły na poznanie swoich wysoko postawionych granic.
+
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Claire Fancourt
Opis zmian: proszę o przełożenie 3. punktów z uroków i przeniesienie ich do OPCM
Uzasadnienie: Jako wykwalifikowana łamaczka klątw Fancourt potrafi biegle posługiwać się OPCM i potrzebuje tych punktów do wykonywania swojej pracy. Poza tym Claire nie za bardzo ma okazję, by uroków używać, czego podczas pisania karty nie przewidziałam, co późniejsza gra zrewidowała.
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Claire Fancourt
Nazwa biegłości: Mocna głowa
Poziom: I
Uzasadnienie: nie musi być podparte wątkami, ponieważ jest to biegłość nowa; zarówno w karcie jak i w wątkach często wspominam o wysokiej skłonności Claire do alkoholu. Piersiówka Bezdna jest jej wierną towarzyszką, a wychylone na przestrzeni lat litry ognistej pozwoliły na poznanie swoich wysoko postawionych granic.
Tristan Rosier
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Tristan Rosier
Nazwa biegłości: Strzelectwo
Poziom: I
Uzasadnienie: w karcie postaci, w wątkach, przewija się u postaci motyw polowań czysto rekreacyjnych
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Tristan Rosier
Nazwa biegłości: magiczny poker
Poziom: I
Uzasadnienie: jak wyżej - choć dziś Tristan robi to rzadziej, z karty postaci wynika, że zawsze lubił hazard
+
Imię i nazwisko postaci: Tristan Rosier
Nazwa biegłości: Strzelectwo
Poziom: I
Uzasadnienie: w karcie postaci, w wątkach, przewija się u postaci motyw polowań czysto rekreacyjnych
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Tristan Rosier
Nazwa biegłości: magiczny poker
Poziom: I
Uzasadnienie: jak wyżej - choć dziś Tristan robi to rzadziej, z karty postaci wynika, że zawsze lubił hazard
William Moore
the vermeil rose had blown in frightful scarlet and its thorns
o u t g r o w n
Tristan Rosier
Zawód : Arystokrata, smokolog
Wiek : 32
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
the death of a beautiful woman is, unquestionably, the most poetical topic in the world
OPCM : 38 +2
UROKI : 30
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 1
CZARNA MAGIA : 60 +5
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 15 +6
Genetyka : Czarodziej
Śmierciożercy
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Lucinda Hensley
Opis zmian: Idę za zmianami i proszę o odjęcie mi bonusów za różdżkę czyli 4 pkt z U i 1 pkt z OPCM
+
Imię i nazwisko postaci: Lucinda Hensley
Opis zmian: Idę za zmianami i proszę o odjęcie mi bonusów za różdżkę czyli 4 pkt z U i 1 pkt z OPCM
William Moore
Ignis non exstinguitur igneThat is our great glory, and our great tragedy
Lucinda Hensley
Zawód : łamacz klątw i uroków & poszukiwacz artefaktów
Wiek : 28
Czystość krwi : Zdrajca
Stan cywilny : Zaręczona
hope for the best, but prepare for the worst
OPCM : 44 +1
UROKI : 30 +7
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 1
ZWINNOŚĆ : 8
SPRAWNOŚĆ : 2
Genetyka : Czarodziej
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
Aktualizacja postaci
Szybka odpowiedź