Aktualizacja postaci
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Aktualizacja postaci
W temacie można też zadeklarować brak chęci dokonania zmian u postaci, co będzie skutkowało szybszym uzupełnieniem poprawionych statystyk profilowych.
W związku ze zmianami opisanymi w ostatnim ogłoszeniu w niniejszym temacie należy złożyć aktualizację swojej postaci. Nie musi tego robić każdy, a jedynie te osoby, które z uzasadnionych przyczyn chcą wprowadzić zmiany w mechanicznej warstwie postaci.
Aktualizację można złożyć do końca trwania aktualnego okresu fabularnego. Przed złożeniem aktualizacji statystyki postaci będą rozpatrywane zgodnie z nowymi zasadami.
- Zmiany w biegłościach:
- !!! Aby zakupić nową biegłość postać musi posiadać wolne punkty biegłości dopisane do reszty w tabeli biegłości. W wyjątkowych sytuacjach należy kontaktować się z mistrzem gry prywatnie celem ustalenia większych zmian w karcie postaci.
Szczęście - zwrot wydanych PB w związku z obniżoną ceną- Kod:
[b]BIEGŁOŚCI - SZCZĘŚCIE[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Poziom biegłości szczęście[/b]:
[b]Punkty do zwrotu[/b]:
Pech - dodanie biegłości- Kod:
[b]BIEGŁOŚCI - PECH[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Poziom[/b]:
[b]Uzasadnienie[/b]: nie musi być podparte wątkami, ponieważ jest to biegłość nowa
Biegłości pozostałe - dodanie biegłości; należy tu zgłosić również prośby o przeniesienie biegłości z innych kategorii, jeśli postać posiada takie, które nie są do końca poprawnie sklasyfikowane- Kod:
[b]BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Nazwa biegłości[/b]:
[b]Poziom[/b]:
[b]Uzasadnienie[/b]: nie musi być podparte wątkami, ponieważ jest to biegłość nowa
- Zmiany w bonusach do statystyk:
- W związku ze zmianami chcę oddać zakupiony przeze mnie przedmiot i otrzymać z powrotem wydane punkty doświadczenia (wg ceny z daty zakupu); niemożliwe w przypadku przedmiotów wylosowanych oraz otrzymanych od innej postaci.
- Kod:
[b]ZWROT PRZEDMIOTU[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Przedmiot[/b]:
[b]Link do zakupu[/b]:
Opcjonalnie - [b]dodatkowe[/b]: należy uzupełnić, jeśli powstałą różnicę statystyk postać chce nadrobić poprzez zakup statystyk za punkty doświadczenia. Uzasadnienie wymagane zgodnie z zasadami ogólnymi rozwoju postaci.
W związku ze zmianami chcę przełożyć punkty z jednej statystyki do drugiej, celem podwyższenia statystyki, która zostanie obniżona, a która jest dla mojej postaci ważna (najwyżej pięć punktów).- Kod:
[b]PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Opis zmian[/b]: dokładne wskazanie obniżonych i podwyższonych wartości statystyk
[b]Uzasadnienie[/b]: uzasadnienie powinno obejmować docelowy poziom wysokości statystyki obniżonej na skutek odjęcia od niej bonusu
- Wyrównanie ceny:
- Kupiłem przedmiot po droższej cenie, niż jest obecnie i chciałbym otrzymać różnicę w cenie.
- Kod:
[b]ZWROT PD[/b]
[b]Imię i nazwisko postaci[/b]:
[b]Nazwa przedmiotu[/b]:
[b]Link do zakupu[/b]:
[b]Ilość PD do zwrotu[/b]:
W temacie można też zadeklarować brak chęci dokonania zmian u postaci, co będzie skutkowało szybszym uzupełnieniem poprawionych statystyk profilowych.
U Mare bez zmian, ale chciałabym skorzystać z okazji i nadmienić, że nie zgadza mi się liczba punktów (brakuje jednego punkcika otrzymanego za wydanie 3PB na biegłości związane z aktywnością), dlatego, jeżeli jest taka możliwość, prosiłabym o dodanie go do statystyki OPCM
+
William Moore
who will the goddess of victory smile for?
is the goddess of victory fair to everyone?
is the goddess of victory fair to everyone?
U Valerie również bez zmian.
+
William Moore
tradition honor excellence
Valerie Sallow
Zawód : Celebrytka, śpiewaczka
Wiek : 30 lat
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Zamężna
sharpen your senses
and turn the knife
i know those
party games too
and turn the knife
i know those
party games too
OPCM : 5 +1
UROKI : 7 +4
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0 +3
ZWINNOŚĆ : 16 +3
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarownica
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Belvina Blythe
Opis zmian: 5 pkt z OPCM do Uzdrawiania
Uzasadnienie: Proszę o przełożenie punktów w celu zachowania aktualnego poziomu statystyki uzdrawiania. Belvina od momentu powstania nie używała OPCM, jest za to zawodowym uzdrowicielem pracującym w szpitalu oraz poza nim (co nie raz potwierdzane było na fabule oraz jest to ważna część kreacji postaci) i stawia to przed nią nowe wyzwania, którym stara się, jak najbardziej sprostać. Z tych powodów codziennie korzysta z magii leczniczej w której czuje się już wyjątkowo biegła, ale również w dalszym ciągu rozwija się, nie zamierzając poprzestać na obecnym poziomie.
BIEGŁOŚCI - SZCZĘŚCIE
Imię i nazwisko postaci: Belvina Blythe
Poziom biegłości szczęście: I
Punkty do zwrotu: 3
+
Imię i nazwisko postaci: Belvina Blythe
Opis zmian: 5 pkt z OPCM do Uzdrawiania
Uzasadnienie: Proszę o przełożenie punktów w celu zachowania aktualnego poziomu statystyki uzdrawiania. Belvina od momentu powstania nie używała OPCM, jest za to zawodowym uzdrowicielem pracującym w szpitalu oraz poza nim (co nie raz potwierdzane było na fabule oraz jest to ważna część kreacji postaci) i stawia to przed nią nowe wyzwania, którym stara się, jak najbardziej sprostać. Z tych powodów codziennie korzysta z magii leczniczej w której czuje się już wyjątkowo biegła, ale również w dalszym ciągu rozwija się, nie zamierzając poprzestać na obecnym poziomie.
BIEGŁOŚCI - SZCZĘŚCIE
Imię i nazwisko postaci: Belvina Blythe
Poziom biegłości szczęście: I
Punkty do zwrotu: 3
Tristan Rosier
Chodź, pocałuję cię tam, gdzie się kończysz i zaczynasz. Chodź, pocałuję cię w czoło, w duszę. Pocałuję cię w twoje serce. Na dzień dobry. Na dobranoc. Na zawsze. Na nigdy. Na teraz. Na kiedyś.
Belvina Blythe
Zawód : Uzdrowicielka na urazach pozaklęciowych, prywatny uzdrowiciel
Wiek : 27 lat
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
Nasze miejsce jest tutaj
W nocy
Bez nikogo
W nocy
Bez nikogo
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarownica
Nieaktywni
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Eve Doe
Opis zmian: 5 punktów z OPCM do Transmutacji
Uzasadnienie: Proszę o przełożenie punktów w celu zachowania aktualnego poziomu statystyki transmutacji i tym samym możliwości korzystania z umiejętności animagii (o której często wspominane jest w postach i jest istotną częścią całokształtu Eve), a dla której posiada niezbędne minimum punktów statystyki. Poza tym Eve w latach szkolnych, co jest wspomniane w karcie, najwięcej uwagi poświęcała transmutacji niż pozostałym dziedziną magii. Skupiła wokół tej jednej całe swe zainteresowania, które po czasie zaowocowały, gdy nauczyciel transmutacji zaznajomił ją dokładniej z trudną sztuką zmiany w zwierzęcą postać. W późniejszym okresie, gdy nie wróciła już do szkoły, również rozwijała się w kierunku transmutacji i animagii. Natomiast z OPCM nie korzystała ani razu na fabule i nie jest to raczej dziedzina magii istotna dla samej postaci.
W przypadku akceptacji poproszę również o zmianę opisu patronusa na:
Poznany jeszcze w czasach szkoły, przyjmował dotąd postać sroki zwyczajnej. Zwierzęcia niezwykle inteligentnego oraz towarzyskiego, który nie stroni od towarzystwa sobie podobnych.
Wspomnieniem, które dotąd formowało patronusa w zwierzęcą postać był dzień ślubu. Niestety przez ostatnie miesiące osłabło na tyle, że nie spełnia swojej roli, a dziewczynie brak innych równie szczęśliwych.
Przełożenie punktów zaakceptowane. Ze względu na bardzo młody wiek postaci i jej małe doświadczenie w magii obronnej patronus został z karty usunięty (żeby opis miał sens Eve musiałaby się nauczyć go rzucać mając naście lat, a w szkole nie była prymuską).
Imię i nazwisko postaci: Eve Doe
Opis zmian: 5 punktów z OPCM do Transmutacji
Uzasadnienie: Proszę o przełożenie punktów w celu zachowania aktualnego poziomu statystyki transmutacji i tym samym możliwości korzystania z umiejętności animagii (o której często wspominane jest w postach i jest istotną częścią całokształtu Eve), a dla której posiada niezbędne minimum punktów statystyki. Poza tym Eve w latach szkolnych, co jest wspomniane w karcie, najwięcej uwagi poświęcała transmutacji niż pozostałym dziedziną magii. Skupiła wokół tej jednej całe swe zainteresowania, które po czasie zaowocowały, gdy nauczyciel transmutacji zaznajomił ją dokładniej z trudną sztuką zmiany w zwierzęcą postać. W późniejszym okresie, gdy nie wróciła już do szkoły, również rozwijała się w kierunku transmutacji i animagii. Natomiast z OPCM nie korzystała ani razu na fabule i nie jest to raczej dziedzina magii istotna dla samej postaci.
W przypadku akceptacji poproszę również o zmianę opisu patronusa na:
Poznany jeszcze w czasach szkoły, przyjmował dotąd postać sroki zwyczajnej. Zwierzęcia niezwykle inteligentnego oraz towarzyskiego, który nie stroni od towarzystwa sobie podobnych.
Wspomnieniem, które dotąd formowało patronusa w zwierzęcą postać był dzień ślubu. Niestety przez ostatnie miesiące osłabło na tyle, że nie spełnia swojej roli, a dziewczynie brak innych równie szczęśliwych.
Tristan Rosier
Learn your place in someone's life,
so you don't overplay your part
Eve Doe
Zawód : Tancerka, złodziejka, młoda mama
Wiek : 19
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Zamężna
Start where you are.
Use what you have.
Do what you can.
Use what you have.
Do what you can.
OPCM : 5
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0 +3
TRANSMUTACJA : 15+5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 18
SPRAWNOŚĆ : 7
Genetyka : Czarownica
Neutralni
U mnie bez zmian, o ile szaraczek może się zgłosić
+
Tristan Rosier
Maeve Clearwater
Zawód : Rebeliant, wywiadowca
Wiek : 28
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
The moments of peace that we find sometimes, they aren't anything but warfare, thinly disguised.
OPCM : 22+1
UROKI : 32+4
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 8
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Metamorfomag
Sojusznik Zakonu Feniksa
no hej
ZWROT PRZEDMIOTU
Imię i nazwisko postaci: Cassandra Vablatsky
Przedmiot: fioletowy kryształ, koral zmiennokształtny, bransoletka z włosów syreny (500 PD)
Link do zakupu: tutaj
Opcjonalnie - dodatkowe: Cassandra jest czarownicą aktywną. Prowadzi samodzielnie lecznicę, wokół której większość prac wykonuje samodzielnie. Ma dobrą kondycję, choć z pewnością nie wykraczającą poza kondycję przeciętnego czarodzieja. Chciałabym zakupić 3 punkty zwinności w zamian za oddaną bransoletę. Do wartości 10 podbijałam statystykę tym rozwojem, który uwzględniał główni dzienną rutynę postaci - a ta nie zmieniła się od tamtego czasu (500-3x80=500-240=260).
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Cassandra Vablatsky
Opis zmian: Proszę o przełożenie:
- 1 pkt z uzdrawiania do czarnej magii;
- 2 pkt z uzdrawiania i 2 pkt z alchemii do transmutacji
Uzasadnienie:
Czarna magia: Dotąd 1 pkt z różdżki pozwalał mi uznawać, że Cassandra posiada szczątkową wiedzę na temat czarnej magii. Od lat mieszka na Nokturnie, od lat współpracuje również z Rycerzami Walpurgii, wraz z innymi naukowcami Rycerzy badała czarną magię pod kątem anomalii. Powinna tę wiedzę zachować.
Transmutacja: Cassandra przede wszystkim jest animagiem, który sprawnie porusza się w swojej zwierzęcej formie od lat, nieustannie kształcąc się w tej dziedzinie magii. Snuję na jej temat naukowe rozważania z samym profesorem Jaydenem, sięgając - do ksiąg co prawda, ale ksiąg przeze mnie czytanych - po zaawansowane teorie magimagiczne, o których w wątku wspominam. Nad kwestią animagii pochylałam się także podczas badań nad lekiem na sinicę, gdy jednym z moich pacjentów był animag - i dużo miejsca poświęciliśmy temu, jaki owa animagia może mieć wpływ na jego zdrowie, przy okazji tych samych badań pochylałam się nad kwestią wpływu transmutacji na anatomię w ogóle, a nadto - na samej sobie i momowolnie wobec zagrożenia - badam wpływ animagii na przebieg ciąży. Wykonywałam zadania na zlecenie Czarnego Pana, w trakcie których wspomagałam się transmutacją. W opisach wykonywanej pracy zdarza mi się sięgać po motywy transmutacyjnych zaników organowych i podobnych do nich schorzeń. Z magii tej korzystam w praktyce, jak tu, zasypując groby pozostałe po bitwach w Warwick
+260 PD
ZWROT PRZEDMIOTU
Imię i nazwisko postaci: Cassandra Vablatsky
Przedmiot: fioletowy kryształ, koral zmiennokształtny, bransoletka z włosów syreny (500 PD)
Link do zakupu: tutaj
Opcjonalnie - dodatkowe: Cassandra jest czarownicą aktywną. Prowadzi samodzielnie lecznicę, wokół której większość prac wykonuje samodzielnie. Ma dobrą kondycję, choć z pewnością nie wykraczającą poza kondycję przeciętnego czarodzieja. Chciałabym zakupić 3 punkty zwinności w zamian za oddaną bransoletę. Do wartości 10 podbijałam statystykę tym rozwojem, który uwzględniał główni dzienną rutynę postaci - a ta nie zmieniła się od tamtego czasu (500-3x80=500-240=260).
PRZEŁOŻENIE PUNKTÓW
Imię i nazwisko postaci: Cassandra Vablatsky
Opis zmian: Proszę o przełożenie:
- 1 pkt z uzdrawiania do czarnej magii;
- 2 pkt z uzdrawiania i 2 pkt z alchemii do transmutacji
Uzasadnienie:
Czarna magia: Dotąd 1 pkt z różdżki pozwalał mi uznawać, że Cassandra posiada szczątkową wiedzę na temat czarnej magii. Od lat mieszka na Nokturnie, od lat współpracuje również z Rycerzami Walpurgii, wraz z innymi naukowcami Rycerzy badała czarną magię pod kątem anomalii. Powinna tę wiedzę zachować.
Transmutacja: Cassandra przede wszystkim jest animagiem, który sprawnie porusza się w swojej zwierzęcej formie od lat, nieustannie kształcąc się w tej dziedzinie magii. Snuję na jej temat naukowe rozważania z samym profesorem Jaydenem, sięgając - do ksiąg co prawda, ale ksiąg przeze mnie czytanych - po zaawansowane teorie magimagiczne, o których w wątku wspominam. Nad kwestią animagii pochylałam się także podczas badań nad lekiem na sinicę, gdy jednym z moich pacjentów był animag - i dużo miejsca poświęciliśmy temu, jaki owa animagia może mieć wpływ na jego zdrowie, przy okazji tych samych badań pochylałam się nad kwestią wpływu transmutacji na anatomię w ogóle, a nadto - na samej sobie i momowolnie wobec zagrożenia - badam wpływ animagii na przebieg ciąży. Wykonywałam zadania na zlecenie Czarnego Pana, w trakcie których wspomagałam się transmutacją. W opisach wykonywanej pracy zdarza mi się sięgać po motywy transmutacyjnych zaników organowych i podobnych do nich schorzeń. Z magii tej korzystam w praktyce, jak tu, zasypując groby pozostałe po bitwach w Warwick
William Moore
bo ty jesteś
prządką
prządką
ZWROT PRZEDMIOTU
Imię i nazwisko postaci: Benjamin Wright
Przedmiot:fluoryt, czarna perła i fluoryt (165 PD)
Link do zakupu: https://www.morsmordre.net/t463p270-rozwoj-postaci#28390
Opcjonalnie - dodatkowe: zwrot punktów PD; z puli PD chciałbym podtrzymać pozoim 40 punktów sprawności (czyli dodać 3). kreacja Bena oparta jest głównie na jego sile fizycznej, masie i wymiarach, Wright przez całe swoje życie był aktywny fizycznie - i dalej w ciągu poprzednich miesięcy taki tryb życia kontynuował. forma gracza Quidditcha nie została zapomniana, Ben stale korzystał z umiejętności miotlarskich, oczywiście już na poziomie wytrzymałości i siły, nie czysto sportowych umiejętności. pracuje/pracował w rezerwacie smoków w Peak District, gdzie na co dzień zajmował się pracami wymagającymi krzepy oraz siły, pokonywał długie odległości pieszo, wypełniał swoje obowiązki pracownika terenowego. aktywnie działał w sojusznictwie Zakonu Feniksa, również wykazując się tam ponadprzeciętną fizycznością. brał udział w bójkach wręcz, a poza tym często nawet w czarodziejskich sytuacjach wykorzystuje prostą, mugolską siłę swojego ciała. pracuje wokół budowanego domu w Sennen, dba o zgraję psów, rąbie drwa mugolskimi sposobami i jest człowiekiem skłonnym do używania siły w każdej możliwej sytuacji, częściej nawet niż różdżki
ZWROT PRZEDMIOTU
Imię i nazwisko postaci: Benjamin Wright
Przedmiot: pazur gryfa zatopiony w bursztynie (+1 do uroków), juchtowa szarfa (365 PD)
Link do zakupu: https://www.morsmordre.net/t4851p525-rozwoj-postaci-ii#165517
Opcjonalnie - dodatkowe: zwrot PD do puli
linki mogą się nie zgadzać, bo nie wiem, który to który z rozwoju spod KP
+530 - 300; +230 PD
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Benjamin Wright
Nazwa biegłości: wytrzymałość psychiczna (10 PB z reszty)
Poziom: II
Uzasadnienie: Benjamin jest czarodziejem silnym fizycznie, ale też psychicznie; wychował się na wsi, wśród ciężkiej fizycznej pracy i zarazem wolności pełnej przygód. od najmłodszych lat narązał się na większe i mniejsze niebezpieczeństwa, wykazując się niebywałą odwagą. ze spokojem znosił nawet potężne urazy, które z biegiem lat tylko się nasilały. jako profesjonalny gracz Quidditcha znosił wielogodzinne treningi, nauczył się też tam samozaparcia i samodyscypliny, a także odporności na zmęczenie. ostre treningi wzmocniły jego wytrzymałość, nieco złagodziły gwałtowny temperament, a choć dalej nie brak mu ułańskiej fantazji, to potrafi poskromić nerwy i zapanować nad własnymi słabościami. podczas zagranicznych podróży również radził sobie świetnie z przeciwnościami losu, przetrwał nawet w mugolskim więzieniu. kreacja Wrighta bazuje również na wytrzymałości, na jego uporze i sile, które stale trenuje zarówno w pracy, w rezerwacie smoków, dzielnie znosząc poparzenia i trudy fizycznej pracy, jak i w innych aspektach życia, czy to podczas starć z rycerzami, czy podczas mniej honorowych bijatyk.
+
Imię i nazwisko postaci: Benjamin Wright
Nazwa biegłości: konstrukcje magiczne
Poziom: II, 7 PB (z reszty za wytrzymałość)
Uzasadnienie: Wright lubi majsterkować, zna się na drewnie i podstawowych materiałach budowlanych, także tych magicznych. jego wiedza na temat budownictwa wynika z doświadczenia, nie edukacji oficjalnej, ale pozwala na wykonanie prostych acz solidnych w swym zaawansowaniu konstrukcji; Ben najwięcej nauczył się na ten temat podczas remontu swojej chatki w Sennen. sam odświeżył stary dom, naprawił ściany i dach, zaczarował pewne elementy domu tak, by spełniały swoją funkcję. Wright zna zaklęcia zabezpieczające, nauczył się też tego w czasie pracy w rezerwacie, gdzie nadzorował jego wschodnią część, w tym budynki, które wymagały napraw i rozbudowy/przebudowy po ataku anomalii. podczas podróży i wyjazdów również odpowiadał za ustawianie namiotów i tworzenie schronień, głównie w niesprzyjających warunkach atmosferycznych. zna się na konstrukcjach drewnianych (wiedzę wyniósł z domu, w opisie rodziny Wright jest nawet podkreślone powiązanie z tartakiem i posiadanie smykałki do prac budowlanych i remontowych), kamiennych i murowanych; nie jest ekspertem, nie potrafi przepięknie projektować swoich budowli, ale posiada zmysł techniczny umożliwiający prostą, solidną, wytrzymałą budowę schronień
I poziom; +
Imię i nazwisko postaci: Benjamin Wright
Nazwa biegłości: atletyka
Poziom: II, 7 PB (z reszty za wytrzymałość jeśłi braknie to z limitu PD)
Uzasadnienie: Wright od najmłodszych lat dba o swoją fizyczność. pochodzi z mugolskiej rodziny, w której tęzyzna fizyczna była zawsze ważna; właściwie uzasadnienie tej biegłości mieści się w uzasadnieniu dotychczasowej siły fizycznej i wytrzymałości; Wright od lat pielęgnuje swoją kondycję, dba o wytrzymałość, hart ciała i niezłomność mięśni
+
Imię i nazwisko postaci: Benjamin Wright
Przedmiot:fluoryt, czarna perła i fluoryt (165 PD)
Link do zakupu: https://www.morsmordre.net/t463p270-rozwoj-postaci#28390
Opcjonalnie - dodatkowe: zwrot punktów PD; z puli PD chciałbym podtrzymać pozoim 40 punktów sprawności (czyli dodać 3). kreacja Bena oparta jest głównie na jego sile fizycznej, masie i wymiarach, Wright przez całe swoje życie był aktywny fizycznie - i dalej w ciągu poprzednich miesięcy taki tryb życia kontynuował. forma gracza Quidditcha nie została zapomniana, Ben stale korzystał z umiejętności miotlarskich, oczywiście już na poziomie wytrzymałości i siły, nie czysto sportowych umiejętności. pracuje/pracował w rezerwacie smoków w Peak District, gdzie na co dzień zajmował się pracami wymagającymi krzepy oraz siły, pokonywał długie odległości pieszo, wypełniał swoje obowiązki pracownika terenowego. aktywnie działał w sojusznictwie Zakonu Feniksa, również wykazując się tam ponadprzeciętną fizycznością. brał udział w bójkach wręcz, a poza tym często nawet w czarodziejskich sytuacjach wykorzystuje prostą, mugolską siłę swojego ciała. pracuje wokół budowanego domu w Sennen, dba o zgraję psów, rąbie drwa mugolskimi sposobami i jest człowiekiem skłonnym do używania siły w każdej możliwej sytuacji, częściej nawet niż różdżki
ZWROT PRZEDMIOTU
Imię i nazwisko postaci: Benjamin Wright
Przedmiot: pazur gryfa zatopiony w bursztynie (+1 do uroków), juchtowa szarfa (365 PD)
Link do zakupu: https://www.morsmordre.net/t4851p525-rozwoj-postaci-ii#165517
Opcjonalnie - dodatkowe: zwrot PD do puli
linki mogą się nie zgadzać, bo nie wiem, który to który z rozwoju spod KP
William Moore
BIEGŁOŚCI - POZOSTAŁE
Imię i nazwisko postaci: Benjamin Wright
Nazwa biegłości: wytrzymałość psychiczna (10 PB z reszty)
Poziom: II
Uzasadnienie: Benjamin jest czarodziejem silnym fizycznie, ale też psychicznie; wychował się na wsi, wśród ciężkiej fizycznej pracy i zarazem wolności pełnej przygód. od najmłodszych lat narązał się na większe i mniejsze niebezpieczeństwa, wykazując się niebywałą odwagą. ze spokojem znosił nawet potężne urazy, które z biegiem lat tylko się nasilały. jako profesjonalny gracz Quidditcha znosił wielogodzinne treningi, nauczył się też tam samozaparcia i samodyscypliny, a także odporności na zmęczenie. ostre treningi wzmocniły jego wytrzymałość, nieco złagodziły gwałtowny temperament, a choć dalej nie brak mu ułańskiej fantazji, to potrafi poskromić nerwy i zapanować nad własnymi słabościami. podczas zagranicznych podróży również radził sobie świetnie z przeciwnościami losu, przetrwał nawet w mugolskim więzieniu. kreacja Wrighta bazuje również na wytrzymałości, na jego uporze i sile, które stale trenuje zarówno w pracy, w rezerwacie smoków, dzielnie znosząc poparzenia i trudy fizycznej pracy, jak i w innych aspektach życia, czy to podczas starć z rycerzami, czy podczas mniej honorowych bijatyk.
William Moore
Imię i nazwisko postaci: Benjamin Wright
Nazwa biegłości: konstrukcje magiczne
Poziom: II, 7 PB (z reszty za wytrzymałość)
Uzasadnienie: Wright lubi majsterkować, zna się na drewnie i podstawowych materiałach budowlanych, także tych magicznych. jego wiedza na temat budownictwa wynika z doświadczenia, nie edukacji oficjalnej, ale pozwala na wykonanie prostych acz solidnych w swym zaawansowaniu konstrukcji; Ben najwięcej nauczył się na ten temat podczas remontu swojej chatki w Sennen. sam odświeżył stary dom, naprawił ściany i dach, zaczarował pewne elementy domu tak, by spełniały swoją funkcję. Wright zna zaklęcia zabezpieczające, nauczył się też tego w czasie pracy w rezerwacie, gdzie nadzorował jego wschodnią część, w tym budynki, które wymagały napraw i rozbudowy/przebudowy po ataku anomalii. podczas podróży i wyjazdów również odpowiadał za ustawianie namiotów i tworzenie schronień, głównie w niesprzyjających warunkach atmosferycznych. zna się na konstrukcjach drewnianych (wiedzę wyniósł z domu, w opisie rodziny Wright jest nawet podkreślone powiązanie z tartakiem i posiadanie smykałki do prac budowlanych i remontowych), kamiennych i murowanych; nie jest ekspertem, nie potrafi przepięknie projektować swoich budowli, ale posiada zmysł techniczny umożliwiający prostą, solidną, wytrzymałą budowę schronień
William Moore
Imię i nazwisko postaci: Benjamin Wright
Nazwa biegłości: atletyka
Poziom: II, 7 PB (z reszty za wytrzymałość jeśłi braknie to z limitu PD)
Uzasadnienie: Wright od najmłodszych lat dba o swoją fizyczność. pochodzi z mugolskiej rodziny, w której tęzyzna fizyczna była zawsze ważna; właściwie uzasadnienie tej biegłości mieści się w uzasadnieniu dotychczasowej siły fizycznej i wytrzymałości; Wright od lat pielęgnuje swoją kondycję, dba o wytrzymałość, hart ciała i niezłomność mięśni
William Moore
Make my messes matter, make this chaos count.
Ostatnio zmieniony przez Benjamin Wright dnia 14.02.23 18:28, w całości zmieniany 1 raz
Benjamin Wright
Zawód : eks-gwiazda quidditcha
Wiek : 34
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
I wanna run against the world that's turning
I'd movе so fast that I'd outpace the dawn
I'd movе so fast that I'd outpace the dawn
OPCM : 37 +7
UROKI : 34
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 17
SPRAWNOŚĆ : 43
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
Statystyki i biegłości bez zmian, ale wysłałam pw w sprawie różdżki
+
William Moore
Delilah Greengrass
Zawód : Arystokratka
Wiek : 24
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Panna
Blindness is an unfortunate
handicap but true vision
does not require the eyes
handicap but true vision
does not require the eyes
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Jasnowidz
Nieaktywni
Statystyki bez zmian
+
Tristan Rosier
Statystyki bez zmian
+
Tristan Rosier
Roratio J. Prewett
Zawód : dumny przedstawiciel swego rodu, utrapienie lorda nestora
Wiek : 22
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
owijam wokół palca wolny czas
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
Aktualizacja postaci
Szybka odpowiedź