Wydarzenia


Ekipa forum
Rozwój postaci IV
AutorWiadomość
Rozwój postaci IV [odnośnik]13.09.22 12:23
First topic message reminder :

Rozwój postaci

Punkty doświadczenia możesz wymienić na zakup różnego rodzaju przedmiotów, zaklęć jednorazowego użytku, umiejętności, zwierząt, a także na podwyższenie statystyk i biegłości. Szczegóły znajdziesz w sklepie.

Podczas tworzenia karty postaci można zakupić statystyki, biegłości, umiejętności i przedmioty ze sklepiku mistrza gry o łącznej sumie PD nie większej niż wartość równa wiekowi postaci przemnożonemu przez 20, jeżeli postać ukończyła 25 rok życia. Po odjęciu ceny zakupów stan konta staje się liczbą ujemną - do momentu, w którym taki dług zostanie spłacony rozwój postaci pozostaje zablokowany. Przykładowo, postać, która ma skończone 25 lat, może wydać na start 500 PD (25*20), zacznie jednak wówczas grę z kredytem -500 PD.

Punkty konieczne do wykupienia genetyki tworząca się postać dopisuje do swojego długu. Zatem jeśli 25 letnia postać wydała 500 PD i rozpoczyna grę z maksymalnym dla siebie długiem -500 PD, ale dodatkowo chce mieć geny metamorfomagii, rozpoczyna grę z długiem -900 PD (-500 i -400 za genetykę).

Rozwój statystyk, biegłości i umiejętności w trakcie rozgrywki musi być uzasadniony rozgrywką, która miała miejsce po akceptacji karty. Forma tej rozgrywki jest całkowicie dowolna (wątki, opowiadania, nawet listy i pojedyncze fragmenty narracji w postach, a zwłaszcza działania powiązane z fabułą forum), jednak jej rodzaj, charakter, obszerność muszą być adekwatne do docelowego poziomu postaci. Mistrz gry, oceniając rozwój, bierze pod uwagę całokształt postaci i jej wątków, również tych, które nie są w rozwoju zgłaszane, o ile jest ich świadomy. Wątki takie mogą działać na korzyść lub niekorzyść zgłaszanego rozwoju postaci. Niektóre biegłości i statystyki są ze sobą powiązane i należy mieć to na uwadze (na przykład statystyki fizyczne i biegłości sportowe). Zgłaszając rozwój gracz powinien być pewien, że jego postać wyczerpała temat pod względem nauki danej biegłości lub statystyki na swoim poziomie. W uzasadnieniu lepiej jest napisać więcej rzeczy niepotrzebnych, niżeli mniej potrzebnych. W przypadku umiejętności dodatkowe wytyczne znajdują się również w odpowiednim temacie.

Rozwinięcie czegokolwiek u postaci powinno bazować na tym, z czego postać w trakcie swojej rozgrywki fabularnej korzysta. Gracz najprawdopodobniej będzie w stanie uzasadnić swój rozwój bazując na naturalnych przejściach postaci, a nie na sztucznych pojedynczych wątkach z nauką granych tylko po to, by osiągnąć określony cel. Na rozwój postaci składa się cała jej kreacja.

Rozwój postaci zgłaszany pomimo BRAKU punktów wymaganych do jego rozliczenia na koncie postaci będzie odrzucany i usuwany z tematu.


Przy tworzeniu karty postaci:

rozwiń:


Aby wykorzystać zdobyte punkty doświadczenia:

rozwiń:


Aby wykorzystać zdobyte punkty biegłości:

rozwiń:


Aby wykorzystać punkty ze skrytki bankowej*:

rozwiń:


*skrytki bankowe prowadzone są przez graczy, należy jednak poinformować o zakupie przedmiotów/zwierząt, które powinny zostać dopisane do wyposażenia postaci. Postać fabularnie nie posiada danych przedmiotów jeśli nie figurują one w jej wyposażeniu.
Mistrz gry
Mistrz gry
Zawód : -
Wiek : -
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci IV - Page 5 Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki

Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]02.03.23 21:56
Imię i nazwisko postaci: Cornelius Sallow
Rachunek: 942-160 = 782
Zdobyto: 2 pkt zwinności
Uzasadnienie: Trochę spóźniony rozwój: wraz z początkiem wojny Cornelius wyszedł zza biurka w teren, a częsty udział w pojedynkach, konieczność pieszych wycieczek (choćby z własnego domu w Chelsea na granice bariery teleportacyjnej Londynu; ale i po wzgórzach Shropshire i wsiach Shropshire) i aktywniejszy tryb życia sugeruje, że Sallow nie powinien być zupełnym niezdarą ani potykać się o własne nogi (zgodnie z obecnym przedział zwinności w tabeli mechaniki). Jego obecna kondycja, półtorej roku aktywnej gry, odpowiada już wyższemu przedziałowi - zgodnie z którym wciąż ma kiepski refleks i ospałe ruchy, ale podstawowe aktywności stanowią dla niego bardziej niedogodność i wysiłek niż poważny problem.
Ostatni fabularny rok zmusił Corneliusa do udziału w ryzykownych i wymagających kondycji/refleksu sytuacjach, np. tutaj prawie oberwał w twarz krzesłem (obronił go Montague, ale nie przewrócił się z wrażenia ani nic); tutaj, unieruchomiony i ociężały musi się czołgać przez wieś (ale daje radę). Wybiera też ryzyko świadomie: tutaj pojedynkuje się z rebeliantami, przez pewien czas ślepy po uruchomieniu pułapki (nie traci jednak zimnej krwi ani nie potyka się o własne nogi, lecz próbuje wesprzeć się magią); pojedynkował się też w plenerze i z zimną krwią nakładał zabezpieczenia w ulewnej burzy sprowadzonej przez napastników. (Pojedynków z rebeliantami jest więcej, np. u boku Deirdre 1 / 2, Tatiany, w Cromer i  w Dziurawym Kotle). Lord Burke zmusił go pracował z nim nawet cały dzień fizycznie, na kopaniu łopatą w poszukiwaniu artefaktów (wcześniej też pojedynek). Choć jego siłą jest głównie magia i wytrzymałość psychiczna, to czynności te wymagają przeciętnego poziomu fizyczności, wyższego niż zero, a narażanie się na tak trudne warunki wspomogło kondycję Corneliusa - a celne i bezwzględne rzucanie śmiercionośnych i unieruchamiających zaklęć wymagało od niego pewnego refleksu, choćby do sięgnięcia po różdżkę. Na etapie pisania KP, na którym Sallow miał poziom 0 zwinności, zajmował się głównie pracą biurową i nie walczył tak często i aktywnie.
Sallow pokazuje się również coraz więcej towarzysko i np. pomimo niechęci do tańca daje radę wybrnąć z tych okazji bez upokorzenia - tańcząc z Deirdre na Sabacie i brylując na własnym ślubie, gdzie musiał prezentować się godnie mając dłonie związane z narzeczoną/żoną.

+
William Moore


Słowa palą,

więc pali się słowa. Nikt o treści popiołów nie pyta.

Cornelius Sallow
Cornelius Sallow
Zawód : Szef Biura Informacji, propagandzista
Wiek : 44
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Żonaty
niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

OPCM : 8 +3
UROKI : 38 +8
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 1 +3
ZWINNOŚĆ : 2
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci IV - Page 5 Tumblr_p5310i9EoI1v05izqo1_500
Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t8992-cornelius-sallow https://www.morsmordre.net/t9022-gaius https://www.morsmordre.net/t12143-cornelius-sallow#373480 https://www.morsmordre.net/f146-chelsea-mallord-street-31 https://www.morsmordre.net/t9021-skrytka-bankowa-nr-2119#271390 https://www.morsmordre.net/t9123-cornelius-sallow#275155
Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]08.03.23 18:02
Imię i nazwisko postaci: Celine Lovegood
Rachunek: 484 - 200 = 284
Zdobyto: karta zmiany
Uzasadnienie: wysłane do MG

+
Tristan Rosier


paruje świt. mgła półmrok rozmydla. wschodzi światło spomiędzy mych ud, miodem rozlewa i wsiąka w trawę.
Celine Lovegood
Celine Lovegood
Zawód : Baletnica, tancerka w Palace Theatre
Wiek : 21 lat
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Zaręczona
i was given a heart before i was given a mind.
OPCM : 2 +3
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 2 +2
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 30+3
SPRAWNOŚĆ : 17
Genetyka : Półwila

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t9177-celine-lovegood#278139 https://www.morsmordre.net/t9212-dziadek#279452 https://www.morsmordre.net/t12088-celine-lovegood#372637 https://www.morsmordre.net/f393-somerset-dolina-godryka-dom-na-rozdrozu https://www.morsmordre.net/t9214-skrytka-bankowa-2148#279459 https://www.morsmordre.net/t9213-celine-lovegood#279455
Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]08.03.23 22:07
Imię i nazwisko postaci: Tristan Rosier
Rachunek: 877-640=237
Zdobyto: 8 punktów sprawności (w tym wyrównanie utraconych ostatnio punktów z bonusów)
Uzasadnienie:

Kiedy tworzyłam tę postać tworzyłam ją jako postać fizycznie sprawną - Tristan dużo czasu spędza aktywnie, co oddają jego biegłości. Na skutek kolejnych zmian w mechanice i przewartościowaniu samych statystyk u Tristana spadła zarówno sama statystyka (w ostatnim czasie - o wagę, wcześniej jedna statystyka została podzielona na dwie, teraz jeszcze o bonusy), jak i wartość, którą posiadane przez niego punkty wyrażają. Chciałabym ten błąd wreszcie naprawić. Docelowa wartość 15 odpowiada środkowej części przedziału postaci sprawnej, co wydaje mi się adekwatne do jego kreacji i posiadanych przez niego biegłości, zasadniczo odpowiada w chwili obecnej też wartości, z którą ta postać została stworzona. Tristan regularnie jeździ konno (i jest w tym dobry), co wymaga od niego sprawności i na co dzień buduje jego kondycję. Aktualna statystyka postaci jest całkowicie nieadekwatna do posiadanych przez Tristana biegłości, co wynika z postępujących zmian w mechanice, a czego po prostu nie miałam możliwości naprostować wcześniej.

Nie rozwijałam statystyk sprawnościowych od początku istnienia tej postaci (bonusowe punkty wrosły w postać i rozwijanie sprawności ponad nie wydawało mi się niecelowe), miałam na niej trochę gier w Quidditcha (w szkole Tristan był pałkarzem - potrzeba aktywności w nim pozostała i była równo rozwijana całe życie), trochę dawniejszych smoczych wypraw i innych zabaw, Tristan uczestniczył w polowaniach, dużo jeździł konno. Koncentrując się na raczej świeższych wątkach - tutaj umawiam się na polowanie, tutaj ścigam konno gońca (albo próbuję nadążyć za Timotheem, który go ściga), tutaj po przejażdżce z Mathieu, na której pomagam mu zapanować nad wierzchowcem, udaję się na intensywniejszą samotną jazdę, czynnie udzielam się przy rodowych (swoich) stajniach i często udaję się na przejażdżki, podobnie tu, odnalazłszy zagubionego ogiera Evandry po jej porwaniu na jego grzebiecie poszukuję mojej ukochanej, polowania są zresztą stałą zabawą rodzinnych uroczystości w Chateau Rose. Tristan zakupił własne konie i otworzył w rodowym pałacu stajnie, dzięki czemu może aktywniej angażować się w swoją pasję, co też robi na co dzień. Starsze linki są zebrane w ostatnim rozwoju jeździectwa.

Na balach i przyjęciach nie podpieram ścian, tańczę, czasem dlatego, że tak wypada, czasem dlatego, że po prostu lubię, w ostatnim czasie: na weselu Mathieu (niechętnie, bo nie było nastroju, ale jednak),  na weselu Sallowów, na Sabacie lady Nott, aktywna zabawa bywa moim sposobem na nudę - od dziecka po dzień dzisiejszy.

Ciało Tristana zahartowało się w boju, było wystawione na ekstremalne doznania, jak podczas wydarzeń w zamku Warwick, czy w podziemiach w trakcie poszukiwan starożytnego artefaktu dla Czarnego Pana. Fizycznej wytrzymałości wymagały ode mnie również chwiejne nastroje Morrigan. Czynnie uczestniczę w walkach, w toczącej się wojnie, zdarza mi się poszukiwać mugoli po ciemnych lasach, gdzie się ukrywają, a co musi wymagać wędrówek, niekiedy próbuje dostać się do bardzo trudno dostępnych miejsc przez wysokie fale niebezpiecznego morza lub dalekie odludzia zamieszkałe przez niebezpieczne zwierzęta, gdzie bywał wysyłany przez Czarnego Pana. Choć już rzadziej (wojna nie sprzyja podobnym eskapadom) wciąż zdarza mi się wyruszać w teren jako smokologowi, co również buduje kondycję.

+
William Moore



the vermeil rose had blown in frightful scarlet and its thorns
o u t g r o w n

Tristan Rosier
Tristan Rosier
Zawód : Arystokrata, smokolog
Wiek : 32
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
the death of a beautiful woman is, unquestionably, the most poetical topic in the world
OPCM : 38 +2
UROKI : 30
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 1
CZARNA MAGIA : 60 +5
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 15 +6
Genetyka : Czarodziej
Rozwój postaci IV - Page 5 0a7fa580d649138e3b463d11570b940cc13967a2
Śmierciożercy
Śmierciożercy
https://www.morsmordre.net/t633-tristan-rosier#1815 https://www.morsmordre.net/t639-vespasien https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f97-dover-upper-rd-13 https://www.morsmordre.net/t2784-skrytka-bankowa-nr-96 https://www.morsmordre.net/t977p15-tristan-rosier
Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]08.03.23 22:46
Imię i nazwisko postaci: Charlotte Crabbe
Rejestracja różdżki: tak
Suma punktów biegłości na start: 70
Suma punktów majętności na start: 100 PM
Wydane punkty doświadczenia: 550
Zdobyto: Oklumencja, sowa pocztowa

+
William Moore
Charlotte Crabbe
Charlotte Crabbe
Zawód : Pracownik Międzynarodowej Komisji Handlu Zagranicznego
Wiek : 28
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
Falling in my den
Full of lions, full of breath
Take the muzzle from their heads
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t11671-charlotte-lotte-crabbe#360450 https://www.morsmordre.net/t11683-poe#360720 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t11680-skrytka-bankowa-2537#360694 https://www.morsmordre.net/t11679-charlotte-crabbe#360693
Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]10.03.23 0:14
Imię i nazwisko postaci: Josephine Ollivander
Rejestracja różdżki: Nie
Suma punktów biegłości na start: 73,5
Suma punktów majętności na start: 100 PM
Wydane punkty doświadczenia: 375
Zdobyto: 3,5 punktów biegłości (175), sowa pocztowa (50), pies (50), kluczyk do Gringotta (100)

+
Tristan Rosier


Josephine Ollivander
we're all falling and we need a place to hide, a safe place somewhere in the woods, we can start the fire
Josephine Ollivander
Josephine Ollivander
Zawód : renowatorka różdżek, badaczka sztuki różdżkarskiej
Wiek : 25
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Wdowa
Czas nie stoi w miejscu, jedyną pewną rzeczą jest zmiana. To, że czegoś nie było do tej pory, nie oznacza, że się nie zdarzy. To, że coś było zawsze, nie znaczy, że będzie też w przyszłości.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarownica

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t11644-josephine-g-ollivander https://www.morsmordre.net/t11675-nep#360664 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f240-lancashire-lancaster-castle https://www.morsmordre.net/t11676-skrytka-bankowa-nr-2533#360685 https://www.morsmordre.net/t11677-josephine-ollivander#360686
Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]14.03.23 18:11
BANK GRINGOTTA

Imię i nazwisko postaci: Varya Mulciber
Skrytka: klik
Uzasadnienie: Mamy piękną stajnię :innocent: a ja lubię jeździć konno. I mój braciszek też lubi!
Zdobyto: koń (200PM)

+
Celine Lovegood
Varya Mulciber
Varya Mulciber
Zawód : łowczyni, twórczyni zwierzęcych trofeów
Wiek : 22
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
Uczuł lód aż w głębi serca, które już miał na wpół zlodowaciałe; przez mgnienie oka zdawało mu się, że umiera, ale to minęło. Nie czuł już wcale zimna.
OPCM : 8 +2
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5 +2
CZARNA MAGIA : 5 +4
ZWINNOŚĆ : 11
SPRAWNOŚĆ : 15 +3
Genetyka : Czarownica

Sojusznik Rycerzy Walpurgii
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t11435-varya-mulciber https://www.morsmordre.net/t11445-olgierd#353862 https://www.morsmordre.net/t12091-varya-mulciber https://www.morsmordre.net/f440-warwickshire-warwick-niedzwiedzia-jama https://www.morsmordre.net/t11446-skrytka-bankowa-nr-2500#353865 https://www.morsmordre.net/t11447-varya-mulciber#353889
Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]14.03.23 22:34
BANK GRINGOTTA

Imię i nazwisko postaci: Michael Scaletta
Skrytka: klik
Uzasadnienie: jestem patusem
Zdobyto: wróżkowy pył (- 25 PM)

+
Michael Tonks
Michael Scaletta
Michael Scaletta
Zawód : kradnie, co popadnie
Wiek : 25
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
i'm a lesser man, a lesser man
a lesser man than you think i am
OPCM : 4 +2
UROKI : 7 +3
ALCHEMIA : 2
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 2
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 6 +3
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Czarodziej
 dazed and kinda lonely
Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t7515-michael-anthony-scaletta#207763 https://www.morsmordre.net/t7521-volare#208020 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f293-crimson-street-11-2 https://www.morsmordre.net/t7660-skrytka-bankowa-nr-1828#211185 https://www.morsmordre.net/t7522-m-a-scaletta#208023
Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]15.03.23 20:11
Imię i nazwisko postaci: Blaise Selwyn
Rejestracja różdżki: nie
Suma punktów biegłości na start: 72 PB
Suma punktów majętności na start: 200 PM
Wydane punkty doświadczenia: 75 PD
Zdobyto: sowa i 0,5 PB

[bylobrzydkobedzieladnie]

+
Ramsey Mulciber


Ostatnio zmieniony przez Blaise Selwyn dnia 01.04.23 22:05, w całości zmieniany 4 razy
Blaise Selwyn
Blaise Selwyn
Zawód : Dyplomata i urzędnik w Departamencie Międzynarodowej Współpracy Czarodziejów
Wiek : 30
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Polityka to zawsze kłamstwo, nieważne kto ją robi
OPCM : 5 +3
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 20 +2
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 7
SPRAWNOŚĆ : 11
Genetyka : Czarodziej

Neutralni
Neutralni
https://www.morsmordre.net/t11686-blaise-selwyn#361704 https://www.morsmordre.net/t11700-minerva https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f84-boreham-palac-beaulieu https://www.morsmordre.net/t11701-skrytka-bankowa-nr-2541
Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]17.03.23 13:15
Imię i nazwisko postaci: William Moore
Biegłość: irlandzki - I poziom
Ilość wydanych punktów: 1 PB
Uzasadnienie: Moore'owie - zgodnie z opisem rodziny - mają pochodzenie irlandzkie, a chociaż dom rodzinny Billa znajdował się w Anglii, to od samego początku wspominam w narracji, że jego mama była z Irlandią mocno związana - w dzieciństwie często śpiewała swoim dzieciom irlandzkie piosenki, pozostały mu też po niej książki, które Billy zachował, czasami do nich wracając. Od ponad roku sam William w Irlandii regularnie bywa, a od przeszło pół roku tam mieszka, w tamtejszych górach wybudował dom - co pozwoliło mu na nawiązanie bliskich relacji z częścią mieszkańców, zwłaszcza ze starym pasterzem. W tym wątku odwiedził go razem z Trixie, żeby pomóc w strzyżeniu owiec, których runo miało później trafić do Oazy; tutaj razem z Anthonym odwiedza go ponownie, żeby zorganizować transport wełny. Fabularnie to od niego zakupił działkę, na której wybudował dom, tutaj opowiada o tym Justine, mówiąc także o innych sąsiadach, których zdążył już poznać. W tym wątku kontaktuje się z Hannah przez lusterko z okolic wspomnianej działki, w narracji uwzględniam, że w budowie pomagają mu chłopcy z niedalekiej wioski. W tym wątku (pod koniec, od tego posta) do pasterza i jego córki Billy udaje się razem z Hannah, prosząc starszego czarodzieja, by udzielił im ślubu. Serdeczne i regularne relacje z rodzimymi Irlandczykami pomogły Billy'emu - na przestrzeni miesięcy - podłapać podstawy ich języka, zwłaszcza, że osłuchał się go w dzieciństwie; po irlandzku potrafi zresztą zaśpiewać kilka piosenek, tutaj i tutaj śpiewa je dla Hannah.

+
Ramsey Mulciber




I came and I was nothing
and time will give us nothing
so why did you choose to lean on
a man you knew was falling?

William Moore
William Moore
Zawód : lotnik, łącznik, szkoleniowiec
Wiek : 29
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Żonaty
jeno odmień czas kaleki,
zakryj groby płaszczem rzeki,
zetrzyj z włosów pył bitewny,
tych lat gniewnych
czarny pył
OPCM : 30 +5
UROKI : 10
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 10 +3
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 30
SPRAWNOŚĆ : 25
Genetyka : Czarodziej

Zakon Feniksa
Zakon Feniksa
https://www.morsmordre.net/t5432-william-moore https://www.morsmordre.net/t5459-bursztyn https://www.morsmordre.net/t12096-william-moore https://www.morsmordre.net/f376-irlandia-gory-derryveagh https://www.morsmordre.net/t5461-skrytka-bankowa-nr-1345 https://www.morsmordre.net/t5460-billy-moore
Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]22.03.23 12:01
Imię i nazwisko postaci: Manannan Travers
Rachunek: 187 - 160 = 27
Zdobyto: 1 punkt do transmutacji, 1 punkt do czarnej magii
Uzasadnienie: Transmutacja jest wpisana w tradycję mojej rodziny, studiuję ją od dziecka, na niej się opieram i wykorzystuję w życiu codziennym: do walki, w pracy, w trakcie misji, w których biorę udział jako Rycerz Walpurgii. W tym wątku ożywiam kamienną rzeźbę, żeby nastraszyć mugoli, a także przekształcam ją tak, by stała się groźniejsza, pokrywając jej powierzchnię transmutowanymi kolcami; transmutację wykorzystuję też do unieruchomienia wartownika. W tym wątku za pomocą zaklęcia kameleona ukrywam siebie i Sigrun, później próbuję też unieszkodliwić jednego z czarodziejów przy pomocy dotyku Midasa, a tutaj biorę udział w walce, uciekając się głównie do transmutacji. W trakcie misji w mugolskim forcie również wykorzystuję zaklęcie kameleona, żeby ukryć siebie i swoich towarzyszy (wielokrotnie), używam transmutacyjnych zaklęć w walce z żołnierzami (na przestrzeni całego wydarzenia), tu trudnym zaklęciem staram się wspomóc Ritę, tu ochronić Drew przed pociskami; tu zaburzam działanie grawitacji, tu pod animagiczną postacią przedostaję się na mugolski okręt i używam transmutacji, żeby przewrócić go przy pomocy fal, a tutaj sięgam po skomplikowane zaklęcie, żeby połączyć na chwilę swój umysł z umysłem krakena. Postaci animagicznej używam zresztą również często, wielokrotnie w narracji wspominam, że Manannan - jako korsarz - pod postacią sokoła zbiera informacje z wrogich okrętów zanim zdecyduje się zaatakować, w fabule animagii używam choćby tutaj, tutaj, parokrotnie w wyżej linkowanym forcie, tutaj, tutaj, tutaj.

Czarną magię od jakiegoś czasu studiuję pod okiem Deirdre - w tym wątku wykłada mi podstawy, które później wykorzystuję w praktyce, walcząc z przemytnikami; staram się nie ograniczać do najprostszych klątw, sięgam też po te, które są dla mnie wyzwaniem. Po czarną magię zdarza mi się też sięgać już w walkach, np. tutaj i tutaj wykorzystuję ją przeciwko ukrywającym się mugolom, nawet jeśli z różnym skutkiem; parokrotnie wykorzystuję też czarną magię w trakcie tej walki, działając u boku znacznie bardziej doświadczonego w tej dziedzinie Mathieu, oraz tutaj, gdzie u boku innych Rycerzy zaprowadzam porządek w rodowym porcie w Cromer.

+
Ramsey Mulciber




some men have died
and some are alive
and others sail on the sea
with the keys to the cage
and the devil to pay
we lay to fiddler's green

Manannan Travers
Manannan Travers
Zawód : korsarz, kapitan Szalonej Selmy
Wiek : 31
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
so I sat there,
beside the drying blood
of my worst enemy,
and wept
OPCM : 5
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 30 +4
CZARNA MAGIA : 12 +4
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 20
Genetyka : Czarodziej

Rycerze Walpurgii
Rycerze Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t10515-manannan-travers https://www.morsmordre.net/t10605-zlota-rybka#321117 https://www.morsmordre.net/t12133-manannan-travers https://www.morsmordre.net/f15-norfolk-corbenic-castle https://www.morsmordre.net/t10596-skrytka-bankowa-nr-2306#320992 https://www.morsmordre.net/t10621-manannan-travers
Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]27.03.23 16:40
Imię i nazwisko postaci: Bennie Pettigrew
Rejestracja różdżki: tak
Suma punktów biegłości na start: 70 PB
Suma punktów majętności na start: 50 PM
Wydane punkty doświadczenia: 70 PD
Zdobyto: Różdżka (0), Sowa (50), 2x świnka morska (20)

+
William Moore
Bennie Pettigrew
Bennie Pettigrew
Zawód : Twórca świstoklików, romantyczka po godzinach
Wiek : 20 lat
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
me: it was just a dream
me (internally): ...or prophecy...
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t11692-benedicta-pettigrew https://www.morsmordre.net/t11693-jagodzianka https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t11695-szuflada-bennie https://www.morsmordre.net/t11694-benedicta-pettigrew
Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]02.04.23 20:51
BANK GRINGOTTA

Imię i nazwisko postaci: Ted Moore
Skrytka: skrytka
Uzasadnienie: Tedowi udało się wykupić za niewielkie pieniądze opuszczony niedawno budynek niedaleko swojego gabinetu, w którym jest trochę więcej miejsca. Wciąż jest to bardziej "gabinet lekarski", niż lecznica sama w sobie, nie znajdzie tam miejsca na hospitalizację większej ilości osób. Mimo wszystko - to zmiana na lepsze.
Zdobyto: inwestycja - rozbudowa gabinetu (dogadane z MG)

+
William Moore



jesteś wolny
a jeśli nie uwierzysz, będziesz w dłoń ujęty
przez czas, przez czas - przeklęty


Ted Moore
Ted Moore
Zawód : uzdrowiciel
Wiek : 27
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Żonaty
i must not fear
fear is the mind-killer
fear is the
little-death
OPCM : 5
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 30 +5
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 2
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Czarodziej

Sojusznik Zakonu Feniksa
Sojusznik Zakonu Feniksa
https://www.morsmordre.net/t11462-ted-moore#354341 https://www.morsmordre.net/t11467-bronte#354524 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/ https://www.morsmordre.net/t11604-szuflada-teda#358655 https://www.morsmordre.net/t11476-ted-moore
Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]04.04.23 10:57
Imię i nazwisko postaci: Celine Lovegood
Biegłość: Pływanie I
Ilość wydanych punktów: 0.5
Uzasadnienie: Zdecydowałam, że najwyższa pora nauczyć się pływać, skoro tak intrygują mnie syreny i trytony - tutaj z Marią stawiam swoje podwodne pierwsze kroki (więcej w szafce), tutaj próbuję sił z Ianem, z kolei już w tym samym wątku tutaj udaje mi się kawałek przepłynąć; tutaj pływam bez podpierania stopami, tutaj płynę przez dobrych kilka metrów i udaje mi się osiągnąć to małe zwycięstwo bez problemu, natomiast tutaj czuję się już na tyle bezpiecznie, że znowu zapraszam swoją towarzyszkę w odmęty fal, żeby cieszyć się wytchnieniem od prażącego słońca.

+
William Moore


paruje świt. mgła półmrok rozmydla. wschodzi światło spomiędzy mych ud, miodem rozlewa i wsiąka w trawę.
Celine Lovegood
Celine Lovegood
Zawód : Baletnica, tancerka w Palace Theatre
Wiek : 21 lat
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Zaręczona
i was given a heart before i was given a mind.
OPCM : 2 +3
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 2 +2
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 30+3
SPRAWNOŚĆ : 17
Genetyka : Półwila

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t9177-celine-lovegood#278139 https://www.morsmordre.net/t9212-dziadek#279452 https://www.morsmordre.net/t12088-celine-lovegood#372637 https://www.morsmordre.net/f393-somerset-dolina-godryka-dom-na-rozdrozu https://www.morsmordre.net/t9214-skrytka-bankowa-2148#279459 https://www.morsmordre.net/t9213-celine-lovegood#279455
Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]13.04.23 13:39
Imię i nazwisko postaci: Primrose Burke
Rachunek: 1558 - 55 = 1503
Zdobyto:Złoto
Uzasadnienie:Niezbędne do wykonania talizmanu.

+
William Moore



May god have mercy on my enemies
'cause I won't

Primrose Burke
Primrose Burke
Zawód : Badacz artefaktów, twórca talizmanów, Dama
Wiek : 23
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Panna
Problem wyjątków od reguł polega na ustaleniu granicy.
OPCM : 4 +1
UROKI : 1
ALCHEMIA : 29 +2
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 6 +2
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarownica
Rozwój postaci IV - Page 5 6676d8394b45cf2e9a26ee757b7eaa37
Rycerze Walpurgii
Rycerze Walpurgii
https://www.morsmordre.net/t8864-primrose-burke https://www.morsmordre.net/t8880-listy-do-primrose-burke https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 https://www.morsmordre.net/f76-durham-durham-castle https://www.morsmordre.net/t9143-skrytka-bankowa-nr-2090#276327 https://www.morsmordre.net/t8894-primrose-e-burke
Re: Rozwój postaci IV [odnośnik]21.04.23 23:53
BANK GRINGOTTA

Imię i nazwisko postaci: Hector Vale
Skrytka: tutaj
Uzasadnienie: tutaj znajdujemy psa, a post niżej dochodzę do błyskotliwego magipsychiatrycznego wniosku, że bratu przyda się dogoterapia prezent. Pies jest w tak złym stanie, że trzeba zainwestować w jego dojście na siebie, więc biorę na siebie koszty!
Zdobyto: pies

proszę od razu o przepisanie na konto Victora shame

+
William Moore


We men are wretched things.
Hateful to me as the gates of Hades is that man who hides one thing in his heart and speaks another.

Hector Vale
Hector Vale
Zawód : Magipsychiatra, uzdrowiciel z licencją alchemika
Wiek : 31
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Zaręczony
I love it and I hate it at the same time
Hidin' all of our sins from the daylight

OPCM : 2 +3
UROKI : 0
ALCHEMIA : 17 +3
UZDRAWIANIE : 26 +8
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 1
SPRAWNOŚĆ : 7
Genetyka : Czarodziej

Nieaktywni
Nieaktywni
https://www.morsmordre.net/t10855-hector-vale https://www.morsmordre.net/t10885-achilles#331700 https://www.morsmordre.net/t12123-hector-vale#373184 https://www.morsmordre.net/f389-walia-wybrzeze-rhyl-rhyl-coast-road-8 https://www.morsmordre.net/t10887-skrytka-bankowa-nr-2379#331777 https://www.morsmordre.net/t10886-hector-vale

Strona 5 z 25 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 25  Next

Rozwój postaci IV
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach