Most Miłości
Strona 13 z 14 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Most Miłości
Most przebiegający przez Tamizę łączy przedmieścia z centrum Londynu. Aby zadbać o spokój oraz poczucie jak największego komfortu spacerujących nim zakochanych wyłączona na nim ruch samochodowy i rowerowy. To miejsce jest wyjątkowe bowiem to właśnie tu zaczynają się najpiękniejsze historie miłosne. Każdy, kto swoje uczucia zamknie w kłódce i przypnie do metalowych barierek mostu, będzie zawsze szczęśliwy, a jego druga połówka nigdy go nie opuści. Po zamocowaniu kłódki kluczyk trzeba wrzucić do Tamizy przez lewe (od serca) ramię. Nie wiadomo, czy to przeznaczenie, czy magiczne stworzenia czuwają nad dwójką zakochanych, ale Londyńczycy wierzą w nietuzinkowość tego miejsca. Przy wejściu na most z obydwu stron zawsze znajdują się skrzypkowie, którzy grają najbardziej wzruszające utwory o miłości. Podobno jest to najlepsze miejsce na oświadczyny oraz ślub. Most jako deptak łączący dalszą część miasta z centrum jest odwiedzany najczęściej przez mugol, ale także czarodzieje ulegają magii tego miejsca licząc na pomoc w zdobyciu prawdziwej miłości.
The member 'Cassandra Vablatsky' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 82
'k100' : 82
Z frustracją zmarszczył brwi, widząc jak lord Black po raz kolejny brawurowo broni się przed atakiem. Grzęznąc w ruchomych piaskach, spojrzał kątem oka na słabnącą Hanię.
Musiał zdjąć z siebie to zaklęcie, zająć się nią i kupić im czas.
Może najpierw spróbuje kupić czas.
-Duna! - nie bacząc na konstrukcję mostu (które to już ruchome piaski, licząc te, którymi zabił trolla?) spróbował raz jeszcze posłać Dunę w parę napastników. Celował w lorda Blacka.
Musiał zdjąć z siebie to zaklęcie, zająć się nią i kupić im czas.
Może najpierw spróbuje kupić czas.
-Duna! - nie bacząc na konstrukcję mostu (które to już ruchome piaski, licząc te, którymi zabił trolla?) spróbował raz jeszcze posłać Dunę w parę napastników. Celował w lorda Blacka.
intellectual, journalist
little spy
little spy
Steffen Cattermole
Zawód : młodszy specjalista od klątw i zabezpieczeń w Gringottcie, po godzinach reporter dla "Czarownicy"
Wiek : 23
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Żonaty
I like to go to places uninvited
OPCM : 30 +7
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 35 +4
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 16
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Steffen Cattermole' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 66
--------------------------------
#2 'k8' : 3, 7, 4, 6, 7
#1 'k100' : 66
--------------------------------
#2 'k8' : 3, 7, 4, 6, 7
Nie mieli ani czasu, ani zbyt wielkich szans. Jęknęła, czując, ze traci siły z każda chwila. Wyciągnęła rękę z różdżka przed siebie i skierowała ja w stronę swojej miotły:
- accio miotła - zażądała, ale głos jej zadrżał.
| przepraszam, ze tak ale z telefonu
- accio miotła - zażądała, ale głos jej zadrżał.
| przepraszam, ze tak ale z telefonu
Here stands a man
With a bullet in his clenched right hand
Don't push him, son
For he's got the power to crush this land
Oh hear, hear him cry, boy
The member 'Hannah Wright' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 93
'k100' : 93
Inkantacje zaklęć rozbrzmiały niemal jednocześnie, niosąc się echem mogącym zwrócić uwagę.
Alpharda, mimo opaski odbierającej zmysł wzroku, zdołał celnie skierować czarnomagiczną klątwę w kierunku Steffena. Zaklęcie pomknęło w duecie tym wymierzonym przez Cassandrę [107].
Steffen raz jeszcze podjął się próby uwięzienia przeciwników w ruchomych piaskach. Promień zaklęcia wystrzelił ku Blackowi po raz trzeci podczas tego spotkania, mogąc raz jeszcze zatrząść fundamentami mostu. Kupienie dodatkowego czasu było na rękę – Hannah zdołała sięgnąć po proste zaklęcie przywołujące. Miotła poderwała się z bruku i pokonała niewielką odległość, łatwo dając się pochwycić rękom czarownicy.
Postaci posiadający II poziom biegłości latania na miotle mogą poruszać się dwukrotnie szybciej, niżeli pieszo; odwrócenie miotły (zmiana kierunku kija a zatem i lotu) jest uznawane za poruszenie się o 1 pole.
Postaci z I poziomem biegłości, aby wykonać ruch umożliwiający poruszanie się dwukrotnie szybciej, muszą przeznaczyć na to turę i rzucić kością na latanie na miotle; osiągnięcie ST 50 umożliwia taką akcję.
Unik na miotle postać wykonuje według wzoru k100+2xZ, przy czym nie jest uwzględniana górna granica mocy zaklęcia, którą można unikać. Na unik rzuca wyłącznie postać kierująca miotłą.
Czas na odpis: 24h
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Zasady eksperymentalne:
Za każdym razem, gdy w opisie zaklęcia (np. przy określeniu zadawanych obrażeń) pojawia się statystyka (U, OPCM, T, L, CM, E), nie liczymy całej statystyki postaci a jedną dodatkową kość k8 za każde rozpoczęte 5 punktów w danej statystyce.
Dla każdej grupy walczącej zostały utworzone tematy ukryte przed pozostałymi, w których odpisują na posty Mistrza Gry: Rycerze Walpurgii, Zakon Feniksa. Posty wraz z rzutami będą przenoszone każdorazowo po zakończeniu kolejki do tematu z pojedynkiem. Kostka k8 może być widoczna tylko w widoku pełnego posta.
Wszystkie rzucone zaklęcia, którym zabraknie maksymalnie pięciu oczek do osiągnięcia wymaganego ST, będą rozpatrywane połowicznie. Zaklęcia te będą zadawać/leczyć połowę obrażeń, posiadać taki czas trwania bądź zasięg/długość.
Działające zaklęcia/eliksiry:
Hannah (Saxio, Sangelio (15 obrażenia co turę [krwotok], dodatkowe obrażenia tylko w pierwszej turze, Deserpes - niemożność poruszania się, wykonywania uników, ST trafienia mniejsze o 10)
Steffen (Deserpes - niemożność poruszania się, wykonywania uników, ST trafienia mniejsze o 10)
Cassandra (Nigrum)
Alpharda (Obscuro [-20 do rzutu])
Żywotność:
Hannah: 68/333, -60 [53 tłuczone (nos, pośladki), 212 (krwotok)]
Steffen: 161/216, -10 [55 tłuczone (klatka piersiowa, kolana, pośladki)]
Steffen (szczur) 63/84, -10 [21 tłuczone]
Cassandra: 200/200
Cassandra (wrona) 75/75
Alphard: 220/220
Alpharda, mimo opaski odbierającej zmysł wzroku, zdołał celnie skierować czarnomagiczną klątwę w kierunku Steffena. Zaklęcie pomknęło w duecie tym wymierzonym przez Cassandrę [107].
Steffen raz jeszcze podjął się próby uwięzienia przeciwników w ruchomych piaskach. Promień zaklęcia wystrzelił ku Blackowi po raz trzeci podczas tego spotkania, mogąc raz jeszcze zatrząść fundamentami mostu. Kupienie dodatkowego czasu było na rękę – Hannah zdołała sięgnąć po proste zaklęcie przywołujące. Miotła poderwała się z bruku i pokonała niewielką odległość, łatwo dając się pochwycić rękom czarownicy.
Postaci posiadający II poziom biegłości latania na miotle mogą poruszać się dwukrotnie szybciej, niżeli pieszo; odwrócenie miotły (zmiana kierunku kija a zatem i lotu) jest uznawane za poruszenie się o 1 pole.
Postaci z I poziomem biegłości, aby wykonać ruch umożliwiający poruszanie się dwukrotnie szybciej, muszą przeznaczyć na to turę i rzucić kością na latanie na miotle; osiągnięcie ST 50 umożliwia taką akcję.
Unik na miotle postać wykonuje według wzoru k100+2xZ, przy czym nie jest uwzględniana górna granica mocy zaklęcia, którą można unikać. Na unik rzuca wyłącznie postać kierująca miotłą.
Czas na odpis: 24h
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Zasady eksperymentalne:
Za każdym razem, gdy w opisie zaklęcia (np. przy określeniu zadawanych obrażeń) pojawia się statystyka (U, OPCM, T, L, CM, E), nie liczymy całej statystyki postaci a jedną dodatkową kość k8 za każde rozpoczęte 5 punktów w danej statystyce.
Dla każdej grupy walczącej zostały utworzone tematy ukryte przed pozostałymi, w których odpisują na posty Mistrza Gry: Rycerze Walpurgii, Zakon Feniksa. Posty wraz z rzutami będą przenoszone każdorazowo po zakończeniu kolejki do tematu z pojedynkiem. Kostka k8 może być widoczna tylko w widoku pełnego posta.
Wszystkie rzucone zaklęcia, którym zabraknie maksymalnie pięciu oczek do osiągnięcia wymaganego ST, będą rozpatrywane połowicznie. Zaklęcia te będą zadawać/leczyć połowę obrażeń, posiadać taki czas trwania bądź zasięg/długość.
Działające zaklęcia/eliksiry:
Hannah (Saxio, Sangelio (15 obrażenia co turę [krwotok], dodatkowe obrażenia tylko w pierwszej turze, Deserpes - niemożność poruszania się, wykonywania uników, ST trafienia mniejsze o 10)
Steffen (Deserpes - niemożność poruszania się, wykonywania uników, ST trafienia mniejsze o 10)
Cassandra (Nigrum)
Alpharda (Obscuro [-20 do rzutu])
Żywotność:
Hannah: 68/333, -60 [53 tłuczone (nos, pośladki), 212 (krwotok)]
Steffen: 161/216, -10 [55 tłuczone (klatka piersiowa, kolana, pośladki)]
Cassandra: 200/200
Alphard: 220/220
Kiedy miotła podleciała do niej, wyciągnęła dłoń, by ją chwycić. Zacisnęła na niej mocno palce. Wiedziała, że się uda. Miotła była stara, wysłużona, ale należała jeszcze do dziadka. Nie mogła jej zostawić. Jej nogi grzęzły w ruchomych piaskach, zaklęła siarczyście pod nosem. Wiązki zaklęć pomknęły w ich kierunku, ale była pewna, że mkną ku Steffenowi; że ją miną.
— Expecto patronum!— wyrecytowała, skręcając różdżką nieco w bok, chcąc wyczarować świetlistego jelenia tuż przed Cattermolem, by ochronić go przed dwoma wiązkami sunącymi na niego. Miotła, którą ściskała w dłoni przypominała jej o dzieciństwie; o tym, jak Ben po raz pierwszy wziął ją ze sobą na miotłę; oderwał się od ziemi. Pamiętała dobrze ten wiatr we włosach, uczucie lekkości, błogości i przede wszystkim — niebywałego szczęścia.
| korzystam z mocy organizacji
— Expecto patronum!— wyrecytowała, skręcając różdżką nieco w bok, chcąc wyczarować świetlistego jelenia tuż przed Cattermolem, by ochronić go przed dwoma wiązkami sunącymi na niego. Miotła, którą ściskała w dłoni przypominała jej o dzieciństwie; o tym, jak Ben po raz pierwszy wziął ją ze sobą na miotłę; oderwał się od ziemi. Pamiętała dobrze ten wiatr we włosach, uczucie lekkości, błogości i przede wszystkim — niebywałego szczęścia.
| korzystam z mocy organizacji
Here stands a man
With a bullet in his clenched right hand
Don't push him, son
For he's got the power to crush this land
Oh hear, hear him cry, boy
The member 'Hannah Wright' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 44
'k100' : 44
Mknęły w niego dwa silne zaklęcia. Choć inkantancji lorda nie znał (co nigdy nie jest dobrym znakiem, szczególnie gdy ma się do czynienia z czarnoksiężnikami), to Pullus mogło na pewien czas wykluczyć go z pojedynku - a musiał wspierać Hanię, a przeklęte piaski uniemożliwiały mu unik. Chociaż nie mógł chodzić, to wierzył, że magia teleportu jest w stanie wyrwać go z pułapki, pozwolić mu uciec od zaklęć i zdezorientować przeciwnika z opaską na oczach.
-Abesio! - krzyknął, zdając sobie sprawę z ryzyka rozszczepienia, ale licząc na to, że teleport będzie w tej sytuacji minimalnie łatwiejszy niż przywołanie odpowiednio potężnej tarczy.
mapka na pw do MG
-Abesio! - krzyknął, zdając sobie sprawę z ryzyka rozszczepienia, ale licząc na to, że teleport będzie w tej sytuacji minimalnie łatwiejszy niż przywołanie odpowiednio potężnej tarczy.
mapka na pw do MG
intellectual, journalist
little spy
little spy
Steffen Cattermole
Zawód : młodszy specjalista od klątw i zabezpieczeń w Gringottcie, po godzinach reporter dla "Czarownicy"
Wiek : 23
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Żonaty
I like to go to places uninvited
OPCM : 30 +7
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 35 +4
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 16
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Steffen Cattermole' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 35
'k100' : 35
Wiedział, że zaklęcie wypadło z jego różdżki, był tego całkowicie pewien, jednak nie miał pojęcia czy aby na pewno pomknęło w stronę przeciwnika. Oby tak było. Brak wzroku mocno utrudniał mu zadanie, ale przynajmniej wciąż miał możliwość dalej walczyć. Nie wahał się i znów spróbował wyczarować tarczę. Zadziałał instynktownie po usłyszeniu inkantacji. Czy była w ogóle potrzeba, aby się w tej chwili bronił? Nie zrobił nawet pół kroku, zdecydował się za to wykonać ruch różdżką, w powietrzu tuż przed sobą, aby osłonić nie tylko siebie przed kolejnym atakiem.
- Protego Maxima!
- Protego Maxima!
Alphard Black
Zawód : specjalista ds. stosunków hiszpańsko-brytyjskich w Departamencie MWC
Wiek : 29
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
step between the having it all
and giving it up
and giving it up
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
The member 'Alphard Black' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 92
'k100' : 92
Czarownica zamierzała uciec, Cassandra wiedziała, że nie będzie w stanie jej zatrzymać - nie potrzebowali zresztą tego robić, żeby zająć się pobliskim terenem. Priorytetem było przejąć to miejsce w imię rycerzy - jeśli oprawcy tutejszego trolla zamierzali sami zniknąć, było im to na rękę.
Problemem pozostawał wciąż mężczyzna, którego wiązkę zaklęcia po raz kolejny zatrzymała silna tarcza Alpharda: kiedy jej magia błysnęła przed nimi, zebrała siły, by raz jeszcze skierować różdżkę na Steffena:
- Vitreusso - wypowiedziała szybko, prędko, nie chcąc dać mu ni chwili na oddech.
Problemem pozostawał wciąż mężczyzna, którego wiązkę zaklęcia po raz kolejny zatrzymała silna tarcza Alpharda: kiedy jej magia błysnęła przed nimi, zebrała siły, by raz jeszcze skierować różdżkę na Steffena:
- Vitreusso - wypowiedziała szybko, prędko, nie chcąc dać mu ni chwili na oddech.
bo ty jesteś
prządką
prządką
The member 'Cassandra Vablatsky' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 96
'k100' : 96
Mimo opaski ciążącej na oczach, Alphard zdołał raz jeszcze osłonić siebie i Cassandrę przed ruchomymi piaskami. Duna rozprysła się po raz kolejny, umieszczając ich na bezpiecznej wyspie, tym razem wprawiając podłoże w niebezpieczne wibracje. Fundamenty mostu źle znosiły kolejne tak rozległe zaklęcie, choć wciąż opierały się. Wszyscy jednak usłyszeli jak niezidentyfikowany obiekt wydaje głośny plusk, wpadając do wody.
Cassandra wykorzystała okazję i tym razem posłał wyjątkowo silne [121] zaklęcie w Steffena. Zakonnik podjął próbę teleportacji, nie osiągając należytego skupienia. Poczuł jak magia obraca się przeciw niemu, rozszczepiając lewe ramię oraz udo, znacząc ubranie krwią. Próby Hanny w przywołaniu obronnego Patronusa także skończyła się fiaskiem. Była wyjątkowo osłabiona klątwą, coraz większym ubytkiem krwi w organizmie i zdołała jedynie wyczarować nikłą smugę przypominającą mgłę. Nie ochroniła Steffena, którego płuca wypełniły się czarnym, duszącym dymem, w mgnieniu oka przybierającego postać gęsi trzymającej różdżkę w dziobie.
Postaci posiadający II poziom biegłości latania na miotle mogą poruszać się dwukrotnie szybciej, niżeli pieszo; odwrócenie miotły (zmiana kierunku kija a zatem i lotu) jest uznawane za poruszenie się o 1 pole.
Postaci z I poziomem biegłości, aby wykonać ruch umożliwiający poruszanie się dwukrotnie szybciej, muszą przeznaczyć na to turę i rzucić kością na latanie na miotle; osiągnięcie ST 50 umożliwia taką akcję.
Unik na miotle postać wykonuje według wzoru k100+2xZ, przy czym nie jest uwzględniana górna granica mocy zaklęcia, którą można unikać. Na unik rzuca wyłącznie postać kierująca miotłą.
Czas na odpis: 24h
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Zasady eksperymentalne:
Za każdym razem, gdy w opisie zaklęcia (np. przy określeniu zadawanych obrażeń) pojawia się statystyka (U, OPCM, T, L, CM, E), nie liczymy całej statystyki postaci a jedną dodatkową kość k8 za każde rozpoczęte 5 punktów w danej statystyce.
Dla każdej grupy walczącej zostały utworzone tematy ukryte przed pozostałymi, w których odpisują na posty Mistrza Gry: Rycerze Walpurgii, Zakon Feniksa. Posty wraz z rzutami będą przenoszone każdorazowo po zakończeniu kolejki do tematu z pojedynkiem. Kostka k8 może być widoczna tylko w widoku pełnego posta.
Wszystkie rzucone zaklęcia, którym zabraknie maksymalnie pięciu oczek do osiągnięcia wymaganego ST, będą rozpatrywane połowicznie. Zaklęcia te będą zadawać/leczyć połowę obrażeń, posiadać taki czas trwania bądź zasięg/długość.
Działające zaklęcia/eliksiry:
Duna (1/3)
Hannah (Saxio, Sangelio (15 obrażenia co turę [krwotok], dodatkowe obrażenia tylko w pierwszej turze, Deserpes - niemożność poruszania się, wykonywania uników, ST trafienia mniejsze o 10)
Steffen (Deserpes - niemożność poruszania się, wykonywania uników, ST trafienia mniejsze o 10, Plumosa (15 obrażeń co turę [duszenie się], Pullus (1/3))
Cassandra (Nigrum)
Alpharda (Obscuro [-20 do rzutu])
Żywotność:
Hannah: 53/333, -60 [53 tłuczone (nos, pośladki), 227(krwotok)]; wykorzystano moc zakonu 1
Steffen: 116/216, -20 [55 tłuczone (klatka piersiowa, kolana, pośladki), 30 szarpane (lewe ramię, lewe udo), 15 (duszenie się)]
Steffen (szczur) 63/84, -10 [21 tłuczone]
Cassandra: 200/200
Cassandra (wrona) 75/75
Alphard: 220/220
Cassandra wykorzystała okazję i tym razem posłał wyjątkowo silne [121] zaklęcie w Steffena. Zakonnik podjął próbę teleportacji, nie osiągając należytego skupienia. Poczuł jak magia obraca się przeciw niemu, rozszczepiając lewe ramię oraz udo, znacząc ubranie krwią. Próby Hanny w przywołaniu obronnego Patronusa także skończyła się fiaskiem. Była wyjątkowo osłabiona klątwą, coraz większym ubytkiem krwi w organizmie i zdołała jedynie wyczarować nikłą smugę przypominającą mgłę. Nie ochroniła Steffena, którego płuca wypełniły się czarnym, duszącym dymem, w mgnieniu oka przybierającego postać gęsi trzymającej różdżkę w dziobie.
Postaci posiadający II poziom biegłości latania na miotle mogą poruszać się dwukrotnie szybciej, niżeli pieszo; odwrócenie miotły (zmiana kierunku kija a zatem i lotu) jest uznawane za poruszenie się o 1 pole.
Postaci z I poziomem biegłości, aby wykonać ruch umożliwiający poruszanie się dwukrotnie szybciej, muszą przeznaczyć na to turę i rzucić kością na latanie na miotle; osiągnięcie ST 50 umożliwia taką akcję.
Unik na miotle postać wykonuje według wzoru k100+2xZ, przy czym nie jest uwzględniana górna granica mocy zaklęcia, którą można unikać. Na unik rzuca wyłącznie postać kierująca miotłą.
Czas na odpis: 24h
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Zasady eksperymentalne:
Za każdym razem, gdy w opisie zaklęcia (np. przy określeniu zadawanych obrażeń) pojawia się statystyka (U, OPCM, T, L, CM, E), nie liczymy całej statystyki postaci a jedną dodatkową kość k8 za każde rozpoczęte 5 punktów w danej statystyce.
Dla każdej grupy walczącej zostały utworzone tematy ukryte przed pozostałymi, w których odpisują na posty Mistrza Gry: Rycerze Walpurgii, Zakon Feniksa. Posty wraz z rzutami będą przenoszone każdorazowo po zakończeniu kolejki do tematu z pojedynkiem. Kostka k8 może być widoczna tylko w widoku pełnego posta.
Wszystkie rzucone zaklęcia, którym zabraknie maksymalnie pięciu oczek do osiągnięcia wymaganego ST, będą rozpatrywane połowicznie. Zaklęcia te będą zadawać/leczyć połowę obrażeń, posiadać taki czas trwania bądź zasięg/długość.
Działające zaklęcia/eliksiry:
Duna (1/3)
Hannah (Saxio, Sangelio (15 obrażenia co turę [krwotok], dodatkowe obrażenia tylko w pierwszej turze, Deserpes - niemożność poruszania się, wykonywania uników, ST trafienia mniejsze o 10)
Steffen (Deserpes - niemożność poruszania się, wykonywania uników, ST trafienia mniejsze o 10, Plumosa (15 obrażeń co turę [duszenie się], Pullus (1/3))
Cassandra (Nigrum)
Alpharda (Obscuro [-20 do rzutu])
Żywotność:
Hannah: 53/333, -60 [53 tłuczone (nos, pośladki), 227(krwotok)]; wykorzystano moc zakonu 1
Steffen: 116/216, -20 [55 tłuczone (klatka piersiowa, kolana, pośladki), 30 szarpane (lewe ramię, lewe udo), 15 (duszenie się)]
Cassandra: 200/200
Alphard: 220/220
Strona 13 z 14 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14
Most Miłości
Szybka odpowiedź