Most Miłości
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Most Miłości
Most przebiegający przez Tamizę łączy przedmieścia z centrum Londynu. Aby zadbać o spokój oraz poczucie jak największego komfortu spacerujących nim zakochanych wyłączona na nim ruch samochodowy i rowerowy. To miejsce jest wyjątkowe bowiem to właśnie tu zaczynają się najpiękniejsze historie miłosne. Każdy, kto swoje uczucia zamknie w kłódce i przypnie do metalowych barierek mostu, będzie zawsze szczęśliwy, a jego druga połówka nigdy go nie opuści. Po zamocowaniu kłódki kluczyk trzeba wrzucić do Tamizy przez lewe (od serca) ramię. Nie wiadomo, czy to przeznaczenie, czy magiczne stworzenia czuwają nad dwójką zakochanych, ale Londyńczycy wierzą w nietuzinkowość tego miejsca. Przy wejściu na most z obydwu stron zawsze znajdują się skrzypkowie, którzy grają najbardziej wzruszające utwory o miłości. Podobno jest to najlepsze miejsce na oświadczyny oraz ślub. Most jako deptak łączący dalszą część miasta z centrum jest odwiedzany najczęściej przez mugol, ale także czarodzieje ulegają magii tego miejsca licząc na pomoc w zdobyciu prawdziwej miłości.
Wzdrygnął się na widok krwi Hani.
-Nie możesz tu długo zostać, musimy się śpieszyć... - zauważył nieco proszącym tonem. Wiedział, że Hannah łatwo się nie poddaje, ale nawet bez znajomości anatomii widział, że jest z nią coraz gorzej.
Potrzebowali planu.
Jego Mobilicorpus leciało w kobietę, ale wyjątkowo udane obrony napastników nauczyły go mieć plan „B.”
-Crassitudo! - wycelował w lorda Blacka, chcąc na jakiś czas go unieruchomić. Jego, albo całą dwójkę - jeśli brunetka nie da się zepchnąć w Dunę, to pewnie pozostanie w zasięgu galarety.
-Nie możesz tu długo zostać, musimy się śpieszyć... - zauważył nieco proszącym tonem. Wiedział, że Hannah łatwo się nie poddaje, ale nawet bez znajomości anatomii widział, że jest z nią coraz gorzej.
Potrzebowali planu.
Jego Mobilicorpus leciało w kobietę, ale wyjątkowo udane obrony napastników nauczyły go mieć plan „B.”
-Crassitudo! - wycelował w lorda Blacka, chcąc na jakiś czas go unieruchomić. Jego, albo całą dwójkę - jeśli brunetka nie da się zepchnąć w Dunę, to pewnie pozostanie w zasięgu galarety.
intellectual, journalist
little spy
little spy
Steffen Cattermole
Zawód : młodszy specjalista od klątw i zabezpieczeń w Gringottcie, po godzinach reporter dla "Czarownicy"
Wiek : 23
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Żonaty
I like to go to places uninvited
OPCM : 30 +7
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 35 +4
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 16
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Steffen Cattermole' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 94
'k100' : 94
Vablatsky po raz kolejny świadomie nie podjęła próby obrony, posyłając zaklęcie transmutujące w kierunku Steffena. Zdołała wypowiedzieć inkantację i właśnie wtedy podeszwy jej butów oderwały się od podłoża, unosząc ją kilka centymetrów ponad stały grunt. Magia zaklęcia przesunęła ją zgodnie z intencją rzucającego – Cassandra powoli zaczęła odsuwać się od Alpharda.
Zaklęcie tarczy rzucone przez Blacka nie okazało się dostatecznie silne (połowicznie udane) wobec równie słabo rzuconego Obscuro (połowicznie udane). Przez krótką chwilę Protego przed nim lśniło, po czym zgasło, przed oczami czarnoksiężnika malując ciemność. Zaklęcie Wright odebrało mu możliwość dojrzenia przeciwników, lecz nie działało w swej pełnej mocy.
Hannah, mimo wciąż odnoszonych obrażeń, posłała skuteczne zaklęcie w czarownicę. Wiązka magii pomknęła równo wprost do celu. To samo zadziało się z czarem[109] Steffena, który miał zmierzyć się z Alphardem.
Ruchome piaski wokół Alpharda oraz Cassandry pobudziły most w wibracje, zwiastując zbliżający się koniec działania Duny.
Postaci posiadający II poziom biegłości latania na miotle mogą poruszać się dwukrotnie szybciej, niżeli pieszo; odwrócenie miotły (zmiana kierunku kija a zatem i lotu) jest uznawane za poruszenie się o 1 pole.
Postaci z I poziomem biegłości, aby wykonać ruch umożliwiający poruszanie się dwukrotnie szybciej, muszą przeznaczyć na to turę i rzucić kością na latanie na miotle; osiągnięcie ST 50 umożliwia taką akcję.
Unik na miotle postać wykonuje według wzoru k100+2xZ, przy czym nie jest uwzględniana górna granica mocy zaklęcia, którą można unikać. Na unik rzuca wyłącznie postać kierująca miotłą.
Czas na odpis: 24h
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Zasady eksperymentalne:
Za każdym razem, gdy w opisie zaklęcia (np. przy określeniu zadawanych obrażeń) pojawia się statystyka (U, OPCM, T, L, CM, E), nie liczymy całej statystyki postaci a jedną dodatkową kość k8 za każde rozpoczęte 5 punktów w danej statystyce.
Dla każdej grupy walczącej zostały utworzone tematy ukryte przed pozostałymi, w których odpisują na posty Mistrza Gry: Rycerze Walpurgii, Zakon Feniksa. Posty wraz z rzutami będą przenoszone każdorazowo po zakończeniu kolejki do tematu z pojedynkiem. Kostka k8 może być widoczna tylko w widoku pełnego posta.
Wszystkie rzucone zaklęcia, którym zabraknie maksymalnie pięciu oczek do osiągnięcia wymaganego ST, będą rozpatrywane połowicznie. Zaklęcia te będą zadawać/leczyć połowę obrażeń, posiadać taki czas trwania bądź zasięg/długość.
Działające zaklęcia/eliksiry:
Duna (3/3)
Hannah (Saxio), Sangelio (15 obrażenia co turę [krwotok], dodatkowe obrażenia tylko w pierwszej turze)
Cassandra (Nigrum, Mobilicorpus [1/1])
Alpharda (Obscuro [-20 do rzutu])
Żywotność:
Hannah: 98/333, -50 [53 tłuczone (nos, pośladki), 182 (krwotok)]
Steffen: 161/216, -10 [55 tłuczone (klatka piersiowa, kolana, pośladki)]
Steffen (szczur) 63/84, -10 [21 tłuczone]
Cassandra: 200/200
Cassandra (wrona) 75/75
Alphard: 220/220, -20
Post edytowany 08.07 8:44 - Luminis virtute rzucone w Cassandrę, przepraszam za pomyłkę
Zaklęcie tarczy rzucone przez Blacka nie okazało się dostatecznie silne (połowicznie udane) wobec równie słabo rzuconego Obscuro (połowicznie udane). Przez krótką chwilę Protego przed nim lśniło, po czym zgasło, przed oczami czarnoksiężnika malując ciemność. Zaklęcie Wright odebrało mu możliwość dojrzenia przeciwników, lecz nie działało w swej pełnej mocy.
Hannah, mimo wciąż odnoszonych obrażeń, posłała skuteczne zaklęcie w czarownicę. Wiązka magii pomknęła równo wprost do celu. To samo zadziało się z czarem[109] Steffena, który miał zmierzyć się z Alphardem.
Ruchome piaski wokół Alpharda oraz Cassandry pobudziły most w wibracje, zwiastując zbliżający się koniec działania Duny.
Postaci posiadający II poziom biegłości latania na miotle mogą poruszać się dwukrotnie szybciej, niżeli pieszo; odwrócenie miotły (zmiana kierunku kija a zatem i lotu) jest uznawane za poruszenie się o 1 pole.
Postaci z I poziomem biegłości, aby wykonać ruch umożliwiający poruszanie się dwukrotnie szybciej, muszą przeznaczyć na to turę i rzucić kością na latanie na miotle; osiągnięcie ST 50 umożliwia taką akcję.
Unik na miotle postać wykonuje według wzoru k100+2xZ, przy czym nie jest uwzględniana górna granica mocy zaklęcia, którą można unikać. Na unik rzuca wyłącznie postać kierująca miotłą.
Czas na odpis: 24h
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Zasady eksperymentalne:
Za każdym razem, gdy w opisie zaklęcia (np. przy określeniu zadawanych obrażeń) pojawia się statystyka (U, OPCM, T, L, CM, E), nie liczymy całej statystyki postaci a jedną dodatkową kość k8 za każde rozpoczęte 5 punktów w danej statystyce.
Dla każdej grupy walczącej zostały utworzone tematy ukryte przed pozostałymi, w których odpisują na posty Mistrza Gry: Rycerze Walpurgii, Zakon Feniksa. Posty wraz z rzutami będą przenoszone każdorazowo po zakończeniu kolejki do tematu z pojedynkiem. Kostka k8 może być widoczna tylko w widoku pełnego posta.
Wszystkie rzucone zaklęcia, którym zabraknie maksymalnie pięciu oczek do osiągnięcia wymaganego ST, będą rozpatrywane połowicznie. Zaklęcia te będą zadawać/leczyć połowę obrażeń, posiadać taki czas trwania bądź zasięg/długość.
Działające zaklęcia/eliksiry:
Duna (3/3)
Hannah (Saxio), Sangelio (15 obrażenia co turę [krwotok], dodatkowe obrażenia tylko w pierwszej turze)
Cassandra (Nigrum, Mobilicorpus [1/1])
Alpharda (Obscuro [-20 do rzutu])
Żywotność:
Hannah: 98/333, -50 [53 tłuczone (nos, pośladki), 182 (krwotok)]
Steffen: 161/216, -10 [55 tłuczone (klatka piersiowa, kolana, pośladki)]
Cassandra: 200/200
Alphard: 220/220, -20
Post edytowany 08.07 8:44 - Luminis virtute rzucone w Cassandrę, przepraszam za pomyłkę
Posłał nieznajomej nieco wrogie, ale głównie sfrustrowane spojrzenie. Czyżby jego Mobilicorpus miał nie zdążyć zepchnąć jej w ruchome piaski? Pamiętał, ile zazwyczaj działa Duna, ale spróbował kogoś w nią magicznie przenieść po raz pierwszy w życiu, będzie więc musiał wyciągnąć z tego lekcję. Wrogość i frustracja brały się za to z tego, że kobieta nie ustawała w próbach ataku.
-Protego Maxima! - krzyknął, chcąc ochronić się przed jej Deserpes.
-Protego Maxima! - krzyknął, chcąc ochronić się przed jej Deserpes.
intellectual, journalist
little spy
little spy
Steffen Cattermole
Zawód : młodszy specjalista od klątw i zabezpieczeń w Gringottcie, po godzinach reporter dla "Czarownicy"
Wiek : 23
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Żonaty
I like to go to places uninvited
OPCM : 30 +7
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 35 +4
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 16
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Steffen Cattermole' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 2
'k100' : 2
Udało mu się wyczarować tarczę, lecz ta nie osiągnęła swej pełnej mocy. Zaklęcie w jakiejś części dosięgło go, a opaska przesłoniła oczy. Ciemność sprawiła, że poczuł gniew rozlewający się po nim niczym wzburzona fala. Jedyna osłodą przy braku widoczności była myśl, że szlamolubka wciąż sie wykrwawia, najwidoczniej nieświadoma jak tragicznie może się to dla niej skończyć, skoro uparcie pozostawała na placu boju. I dobrze, niech zdechnie. Teraz musiał zdać się na inne zmysły i wyraźnie usłyszał, że coś ku niemu zmierza. A może bardziej poczuł? Na ile pewne było to dziwaczne przeczucie? Szybko narosło w nim przekonanie, że musi się bronić. Ale też nie tylko siebie, pomimo swojego położenia nie mógł zapomnieć o towarzyszącej mu Cassandrze. Po omacku spróbował się do niej przysunąć i pospiesznie wykonał ruch różdżką.
- Protego Maxima!
| nie wiem czy mogę, ale chcę przysunąć się do Cassandry o pół (?) lub jedno pole, a więc jedno pole w górę mapy
- Protego Maxima!
| nie wiem czy mogę, ale chcę przysunąć się do Cassandry o pół (?) lub jedno pole, a więc jedno pole w górę mapy
Alphard Black
Zawód : specjalista ds. stosunków hiszpańsko-brytyjskich w Departamencie MWC
Wiek : 29
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
step between the having it all
and giving it up
and giving it up
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
The member 'Alphard Black' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 64
'k100' : 64
Na twarzy Alpharda pojawiła się opaska, zaklęcie przebiło jego tarczę. Nie była pewna, jakie to miało mieć konsekwencje, ale wiedząc, że była słaba podejrzewała, że jej moc też może słabnąć. Przetarła dłonią nos i usta, które wciąż zalane były krwią.
— Incendio— szepnęła, mając nadzieję, że nie braknie jej jeszcze sił, by podpalić kobietę. Może przy odrobinie szczęścia podpali jej te czarne kudły.
— Incendio— szepnęła, mając nadzieję, że nie braknie jej jeszcze sił, by podpalić kobietę. Może przy odrobinie szczęścia podpali jej te czarne kudły.
Here stands a man
With a bullet in his clenched right hand
Don't push him, son
For he's got the power to crush this land
Oh hear, hear him cry, boy
The member 'Hannah Wright' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 53
'k100' : 53
- Tutaj! - krzyknęła, gdy dostrzegła błysk światła i opaskę, jaka wkrótce pojawiła się na twarzy Alpharda; będą musieli sobie z nią poradzić, w jakiś sposób ją usunąć - ale ona nie potrafiła tego zrobić. Mknęły w ich stronę potężne wiązki zaklęć i tylko silna tarcza Alpharda, jaka wkrótce miała przed nimi zajaśnieć, mogła ich ocalić. Była mu wdzięczna, bez jego osłony już dawno zostałaby osłabiona. Jej stopy poderwały się w górę, a ona odczuła przedziwne wrażenie nieważkości - widziała, że zbliżała się na piaski wywołane przez zaklęcie, ale te miały wkrótce zniknąć - mimo to pozostawała czujna, by opaść na nie lekko, gdy zaklęcie zakończy swoje działanie. Nie była zbyt wysoko, by opaść z łoskotem, a jej stopy wciąż były z pewnością lżejsze od stóp znajdującego się naprzeciw mężczyzny - na razie jednak zaklęcie zdawało się trzymać ją w powietrzu - a ona nie zamierzała tracić czasu:
- Vitreusso - wypowiedziała ostro, kierując kraniec różdżki na Steffena.
- Vitreusso - wypowiedziała ostro, kierując kraniec różdżki na Steffena.
bo ty jesteś
prządką
prządką
The member 'Cassandra Vablatsky' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 20
'k100' : 20
Pozbawiony wzroku Alphard wiedział, skąd nadciągały zaklęcia, a wiedziony głosem Cassandry zdołał nie tylko osłonić samego siebie, ale także czarownicę, zbliżając się pokracznie do niej, której stopy powoli opuszczały się na wibrujące od Duny podłoże. Piaski po raz kolejny wchłonęły się w bruk mostu, tym razem przyprawiając go o znacznie silniejszy rezonans niż wcześniej. Trwał krótko, lecz dał odczuć się dwójce czarodziejów stojących niezmiennie na skraju mostu, szczególnie Cassandrze, gdy przestało działać na nią Mobilicorpus, a stopy ponownie zetknęły się z twardym gruntem. Czarownica nie zdołała rzucić zaklęcia.
Steffen podjął nieudaną próbę obronienia siebie i Hannah przed mknącym w niego zaklęciem. Tarcza nie powstała, a podłoże pod nim jak i wokół poruszyło się, momentalnie pochłaniając nogi po kostki, unieruchamiając je, uniemożliwiając jakiekolwiek poruszanie się, tym samym stając się łatwiejszym celem dla przeciwników. Hannah nie zdołała skupić się na tyle, była także zbyt wycieńczona krwotokiem z nosa, aby skutecznie rzucić zaklęcie w przeciwniczkę.
Postaci posiadający II poziom biegłości latania na miotle mogą poruszać się dwukrotnie szybciej, niżeli pieszo; odwrócenie miotły (zmiana kierunku kija a zatem i lotu) jest uznawane za poruszenie się o 1 pole.
Postaci z I poziomem biegłości, aby wykonać ruch umożliwiający poruszanie się dwukrotnie szybciej, muszą przeznaczyć na to turę i rzucić kością na latanie na miotle; osiągnięcie ST 50 umożliwia taką akcję.
Unik na miotle postać wykonuje według wzoru k100+2xZ, przy czym nie jest uwzględniana górna granica mocy zaklęcia, którą można unikać. Na unik rzuca wyłącznie postać kierująca miotłą.
Czas na odpis: 24h
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Zasady eksperymentalne:
Za każdym razem, gdy w opisie zaklęcia (np. przy określeniu zadawanych obrażeń) pojawia się statystyka (U, OPCM, T, L, CM, E), nie liczymy całej statystyki postaci a jedną dodatkową kość k8 za każde rozpoczęte 5 punktów w danej statystyce.
Dla każdej grupy walczącej zostały utworzone tematy ukryte przed pozostałymi, w których odpisują na posty Mistrza Gry: Rycerze Walpurgii, Zakon Feniksa. Posty wraz z rzutami będą przenoszone każdorazowo po zakończeniu kolejki do tematu z pojedynkiem. Kostka k8 może być widoczna tylko w widoku pełnego posta.
Wszystkie rzucone zaklęcia, którym zabraknie maksymalnie pięciu oczek do osiągnięcia wymaganego ST, będą rozpatrywane połowicznie. Zaklęcia te będą zadawać/leczyć połowę obrażeń, posiadać taki czas trwania bądź zasięg/długość.
Działające zaklęcia/eliksiry:
Hannah (Saxio, Sangelio (15 obrażenia co turę [krwotok], dodatkowe obrażenia tylko w pierwszej turze, Deserpes - niemożność poruszania się, wykonywania uników, ST trafienia mniejsze o 10)
Steffen (Deserpes - niemożność poruszania się, wykonywania uników, ST trafienia mniejsze o 10)
Cassandra (Nigrum)
Alpharda (Obscuro [-20 do rzutu])
Żywotność:
Hannah: 83/333, -50 [53 tłuczone (nos, pośladki), 197 (krwotok)]
Steffen: 161/216, -10 [55 tłuczone (klatka piersiowa, kolana, pośladki)]
Steffen (szczur) 63/84, -10 [21 tłuczone]
Cassandra: 200/200
Cassandra (wrona) 75/75
Alphard: 220/220
Steffen podjął nieudaną próbę obronienia siebie i Hannah przed mknącym w niego zaklęciem. Tarcza nie powstała, a podłoże pod nim jak i wokół poruszyło się, momentalnie pochłaniając nogi po kostki, unieruchamiając je, uniemożliwiając jakiekolwiek poruszanie się, tym samym stając się łatwiejszym celem dla przeciwników. Hannah nie zdołała skupić się na tyle, była także zbyt wycieńczona krwotokiem z nosa, aby skutecznie rzucić zaklęcie w przeciwniczkę.
Postaci posiadający II poziom biegłości latania na miotle mogą poruszać się dwukrotnie szybciej, niżeli pieszo; odwrócenie miotły (zmiana kierunku kija a zatem i lotu) jest uznawane za poruszenie się o 1 pole.
Postaci z I poziomem biegłości, aby wykonać ruch umożliwiający poruszanie się dwukrotnie szybciej, muszą przeznaczyć na to turę i rzucić kością na latanie na miotle; osiągnięcie ST 50 umożliwia taką akcję.
Unik na miotle postać wykonuje według wzoru k100+2xZ, przy czym nie jest uwzględniana górna granica mocy zaklęcia, którą można unikać. Na unik rzuca wyłącznie postać kierująca miotłą.
Czas na odpis: 24h
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Zasady eksperymentalne:
Za każdym razem, gdy w opisie zaklęcia (np. przy określeniu zadawanych obrażeń) pojawia się statystyka (U, OPCM, T, L, CM, E), nie liczymy całej statystyki postaci a jedną dodatkową kość k8 za każde rozpoczęte 5 punktów w danej statystyce.
Dla każdej grupy walczącej zostały utworzone tematy ukryte przed pozostałymi, w których odpisują na posty Mistrza Gry: Rycerze Walpurgii, Zakon Feniksa. Posty wraz z rzutami będą przenoszone każdorazowo po zakończeniu kolejki do tematu z pojedynkiem. Kostka k8 może być widoczna tylko w widoku pełnego posta.
Wszystkie rzucone zaklęcia, którym zabraknie maksymalnie pięciu oczek do osiągnięcia wymaganego ST, będą rozpatrywane połowicznie. Zaklęcia te będą zadawać/leczyć połowę obrażeń, posiadać taki czas trwania bądź zasięg/długość.
Działające zaklęcia/eliksiry:
Hannah (Saxio, Sangelio (15 obrażenia co turę [krwotok], dodatkowe obrażenia tylko w pierwszej turze, Deserpes - niemożność poruszania się, wykonywania uników, ST trafienia mniejsze o 10)
Steffen (Deserpes - niemożność poruszania się, wykonywania uników, ST trafienia mniejsze o 10)
Cassandra (Nigrum)
Alpharda (Obscuro [-20 do rzutu])
Żywotność:
Hannah: 83/333, -50 [53 tłuczone (nos, pośladki), 197 (krwotok)]
Steffen: 161/216, -10 [55 tłuczone (klatka piersiowa, kolana, pośladki)]
Cassandra: 200/200
Alphard: 220/220
Bardziej niż zwykle poczuł ciepło bijące od różdżki, która dzierżył w dłoni, a potem usłyszał tylko jak zaklęcia uderzają o jego tarczę. Wciąż miał przesłonięty widok, lecz nie wydawało się, aby to była odpowiednia chwila na szarpanie się z przeklętą opaską. Mniej więcej pamiętał gdzie znajdowała się poszukiwana członkini Zakonu Feniksa i jej kompan. Czy mógł przemieścić się gdzieś dalej w szybkim czasie? Po omacku skierował różdżkę w kierunku, gdzie spodziewał się przeciwnika.
– Plumosa!
– Plumosa!
Alphard Black
Zawód : specjalista ds. stosunków hiszpańsko-brytyjskich w Departamencie MWC
Wiek : 29
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
step between the having it all
and giving it up
and giving it up
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
The member 'Alphard Black' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 79
--------------------------------
#2 'k10' : 5
#1 'k100' : 79
--------------------------------
#2 'k10' : 5
Jej stopy miękko opadły na twardą już ziemię; przeciwnik nie zdołał się ochronić: słyszała też inkantację ognistego zaklęcia, ale to - szczęśliwie - nie pomknęło w jej stronę. Wróg ugrzęznął w piaskach, tym razem na dobre - a przynajmniej tak jej się wydawało; pozostało upewnić się, że utknięty nie sięgnie już po magię, która mogłaby zakłócić przebieg dalszej gry. Alphard radził sobie doskonale - starała się go wspomóc, jak mogła, rada, że mogła przy nim czuć się bezpiecznie. Unieszkodliwił wroga szybko i skutecznie, zadbał, by nie spadł jej z głowy włos - zatem i na placu boju czuła się dość pewnie, by z przekonaniem wypowiedzieć inkantację zaklęcia:
- Pullus - mierząc w mężczyznę.
- Pullus - mierząc w mężczyznę.
bo ty jesteś
prządką
prządką
Most Miłości
Szybka odpowiedź