Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku: 17 lipca
Opis wątku: Jim zabiera Aishę do cyrku, bo jest dobrym bratem, na scenie - jako jeden z arystów - występuje Marcel. Brał udział w przedstawieniu w zastępstwie rozchorowanego artysty z nieco zmienionym repertuarem.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t3318p45-namiot-podniebnego-cwalu#365904
Fabularna data wątku: 7.07
Opis wątku: Drew otrzymuje informacje o dziwnych wydarzeniach w okolicy bagien. Udaje się tam wraz z Ramseyem, Iriną, Xavierem oraz Igorem i próbuje rozwikłać nurtującą go zagadkę. Nie tylko wrak statku, w którym znajdują dziennik należący do kapitana, powoduje wiele nowych pytań, ale przede wszystkim zwłoki znajdujące się pod zniszczonymi wozami.
Link do rozgrywki: klik
Imię i nazwisko: Drew Macnair
Fabularna data wątku: 15.07
Opis wątku: Drew oraz Irina otrzymują informację, że na zabytkowym cmentarzu doszło do licznych aktów wandalizmu. Udają się na miejsce próbując wytropić winnych tego haniebnego czynu.
Link do rozgrywki: klik
Imię i nazwisko: Drew Macnair
Fabularna data wątku: 31.07
Opis wątku: Drew angażuje Igora w prowadzenie Karczmy Pod Mantykorą. Przedstawia mu księgi rachunkowe, opowiada o tym biznesie oraz oprowadza po przybytku.
Link do rozgrywki: klik
Fabularna data wątku: 07.09
Opis wątku: Yana wydaje Rianie wcześniej zamówione przez nią sztuki biżuterii, a także przyjmuje zamówienie na kolejne.
Link do rozgrywki: klik
Fabularna data wątku: 7 WRZEŚNIA
Opis wątku: Riana przychodzi do pracowni złotników z którymi współpracuje od kilku lat aby skonsultować kwestię stworzenia biżuterii mającej stać się świstoklikiem. Skupia się na kwestii materiałów z których ma być stworzona by nie wpływało to na zaklęcie teleportacji. Przy okazji daje radę odnośnie świstoklika Yanie.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t12174-pracownia#376954
Fabularna data wątku: 20.08.58
Opis wątku: Udaję się do archiwów Ministerstwa, by znaleźć propagandowe haki na człowieka, którego chcę obwinić o kryzys związany z kometą. Konsultuję jego drzewo genealogiczne z bieglejszym w historii magii Nicholasem i przeprowadzam z lordem burzę mózgów na temat propagandy.
Link do rozgrywki: klik
więc pali się słowa. Nikt o treści popiołów nie pyta.
Fabularna data wątku: 20.08
Opis wątku: Tworzę meridiany na zamówienie pacjentów gabinetu, wykorzystując Artemisa do przyśpieszających moją pracę prozaicznych czynności (mielenie i dobieranie ziół, wyjaśniam asystentowi cały proces). Przygotowuję meridian lien i intenlstinum (dwie próby) na zamówienia pacjentów-npc—sprzedam je i zastosuję w swojej magipsychiatrycznej praktyce.
Link do rozgrywki: klik
Hidin' all of our sins from the daylight
Fabularna data wątku: 18.08
Opis wątku: na zlecenie przeprowadzam dla Gudrun analizę jakości rozrzedzonego eliksiru słodkiego snu i oferuję własny (lepszy) towar. Na podstawie dawkowania demaskuję medyczne oszustwo lub uzależnienie lub groźną chorobę Gudrun, przypieram Gudrun do muru i potwierdzam własne najgorsze przypuszczenia, a potem przeprowadzam pierwszą terapię magipsychiatryczną związaną z plagą koszmarów i skutecznie namawiam pacjentkę na dalsze, regularne sesje.
Link do rozgrywki: tutaj i ciąg dalszy na całej kolejnej stronie.
Hidin' all of our sins from the daylight
Fabularna data wątku: 05.09
Opis wątku: Na prośbę Elviry, Mitch zjawia się w Worchester aby przeprowadzić oględziny zrujnowanego spichlerza oraz poradzić jak można go efektywnie naprawić i przywrócić do dawnej świetności.
Link do rozgrywki: Zapraszam
Fabularna data wątku: 15.10.58 r.
Opis wątku: Zajmuję się pacjentem w szpitalu i instruuję w tej kwestii moją uczennicę
Link do rozgrywki: tu
prządką
Fabularna data wątku:5.10.1958
Opis wątku: Harland Parkinson chce zamówić sygnet, Primrose omawia z nim kwestię zamówienia i tego jak ma wyglądać sygnet.
Link do rozgrywki: Tutaj
'cause I won't
Fabularna data wątku: 4 października 1958
Opis wątku: Na zlecenie Deirdre Mericourt sprawdzam czy jej pociecha nie jest przeklęta, bądź jakkolwiek inaczej doktnięta przez czarnomagiczne siły
Link do rozgrywki: o tu
Fabularna data wątku: 10.08
Opis wątku: Na prośbę lorda Xaviera zjawiam się w Durham, by za opłatą prowadzić dla niego korepetycje z języka łacińskiego, w którym jestem biegła.
Link do rozgrywki: here
will you be satisfied?
Fabularna data wątku: 9 sierpnia
Opis wątku: Przeprowadzam rozmowę rekrutacyjną. Szukam ochroniarza który będzie mnie pilnował podczas wykonywania moich obowiązków - tworzenia świstoklików z cennych ingrediencji w niepokojących miejscach, badaniem ruin. Po pewnej dyskusji udaje nam się dojść do względnego porozumienia i umówić na współpracę
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t10741p15-zajazd-pod-grusza#380677
Imię i nazwisko: Riana Vane
Fabularna data wątku: 4 września
Opis wątku: Tworzę świstoklik dla młodej damy
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t4927p90-rekaw-praplatanow#377527
angel heart | devil mind
Fabularna data wątku: 18.09
Opis wątku: Corinne Rosier przychodzi do św. Munga do Harlanda śmiertelnie chora na ugryzienie pająka, a on bohatersko ją ratuje, przy okazji ujawniając inną paskudną chorobę, jaką jest jej ciąża
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t357p30-izba-przyjec#383528
Fabularna data wątku: 1 października
Opis wątku: Poszedłem do Knajpy Morderców posłuchać występów innych poetów, żeby zdobyć inspirację i poobcować z innymi, podobnymi do mnie. Dosiadła się do mnie Marysia, z którą ucięliśmy sobie przemiłą rozmowę o poezji i o wygłoszonym chwilę wcześniej wierszu. Na koniec dałem jej do przeczytania własny utwór, który wywołał w niej mieszane uczucia.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t5002p45-knajpa-mordercow#382401
a odwaga — gdy śmiercią niosło.
Umrzeć przyjdzie, gdy się kochało
wielkie sprawy głupią miłością.
Strona 67 z 68 • 1 ... 35 ... 66, 67, 68