Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia
Wojna rozpierzchła się na cały kraj; walka nie była już ukryta, Anglia została podzielona na dwa obozy, każde pod zwierzchnictwem innego Ministra Magii. Cronus Malfoy, będący w rzeczywistości zaufanym człowiekiem Lorda Voldemorta, wraz z Rycerzami Walpurgii przeprowadzili krwawe czystki mające na celu zepchnięcie mugoli na margines. Zakon Feniksa z Haroldem Longbottomem na czele stawia czynny opór i chroni ludzi przed terrorem. Tereny osiągają różny stopień stabilizacji, ale wydaje się, że najbardziej chronionym miejscem w tym momencie jest stolica - Londyn.
Wpływy w kraju zależne są od działań podejmowanych przez oba ugrupowania. Takie działania, włączając w to podbite lokacje, inicjatywy własne i ukończone misje poboczne, należy zgłaszać w niniejszym temacie. W temacie nie można jednak złożyć więcej niż trzech wybranych zdarzeń (jednak taki wpis może obejmować większą ilość graczy lub wątków, limit obejmuje zgłoszenia dokonane przez konkretnego gracza i z jego konta).
Ogarnięty wojenną zawieruchą kraj praktycznie stanął w ogniu. Władza dąży do zaanektowania najważniejszych punktów kraju - pomimo oporu rozprzestrzeniających się buntowników.
Istotność lokacji oznaczona jest poziomami I-III, poziom jest związany ze strategicznym znaczeniem, możliwościami wykorzystania lokacji i ich wpływem na sytuację na danym obszarze. Istotność ta znajduje swoje odzwierciedlenie w rozpisanych na mapie wpływach. I stopień oznacza lokację mało istotną, II lokację istotną, a III lokację strategiczną.
Po ulicach miast mogą poruszać się swobodnie wyłącznie osoby, których pochodzenie jest oczywiste lub którzy swoje pochodzenie udowodnili i posiadają zarejestrowane różdżki. Wszyscy zobowiązani są w każdym wątku rozpoczętym na otwartej przestrzeni poza Londynem, w miastach i poza nimi, rzucić kością Zdarzenia i dostosować się do efektu. Kością rzuca jedna osoba z pary (grupy) rozpoczynającej wątek. Kością rzuca zawsze ostatnia postać, która wchodzi do wątku.
Lokacje opanowane przez Rycerzy Walpurgii: Antykwariat, Marina, Wyrwa w murze, Odległa stacja metra, Targowisko na dworcu, Most miłości, Serpentine Lake, Connaught Square, Cmentarz z kapliczką, Wieża astrologów, Bezimienna Wyspa, Zagroda hipogryfów, Zatopieni chłopcy, Most na rzece Wensum, Laboratorium w lesie, Wyjście z kanałów, Bedford Square, Brama zdrajców,
Lokacje opanowane przez Zakon Feniksa: Archiwa, Droga na skróty, Dziurawy Kocioł, Podziemny korytarz, Apteka Sluga i Jiggersa, Zapomniany tor, Salon wróżbity, Szkoła baletowa, Dom Petriego, Dotyk Midasa, Rezerwat Hipogryfów, Morska grota, Tartak pod Coxwold, Tajny bunkier, Targ w Cromer, Leśne ostępy, Niebieski las, Rzeka Severn
Lokacje nieopanowane: ukryte przejście
Każda grupa dysponuje pulą postaci, istot, stworzeń, które zgodziły się pomóc organizacji w walce. Grupy mogą rozłożyć strażników pomiędzy posiadane lokacje. Poniżej znajduje się spis wolnych (możliwych do rozdysponowania) postaci należących do każdej z organizacji. W jednej lokacji może znajdować się jedynie dwóch strażników.
Strażnicy | |
Rycerze Walpurgii Dementor (0/5)Należy go przegonić udanym zaklęciem Expecto Patronum w przeciągu jednej tury, inaczej odbiera przytomność. Olbrzym (3/5)Olbrzym dołącza do walki, atakuje rozpisanymi atakami. | Zakon Feniksa Wilkołak (4/5)Wilkołak dołącza do walki, atakuje rozpisanymi atakami. |
- Zasady:
- 1. Ataku (obrony) można się podjąć zarówno pojedynczo, we dwójkę, jak i w większych grupach.
2. Każda lokacja ma opisaną drogę do jej zdobycia. Konieczne jest podjęcie ścieżki pokojowej lub wojennej podług preferencji, sumienia lub możliwości postaci. Gdy ścieżka pokojowa zawiedzie, można przerzucić się na ścieżkę wojenną. Czas pomiędzy kolejnymi odpisami nie może przekroczyć 48 godzin.
3. Po zakończeniu pierwszego etapu postaci obowiązane są odczekać 48 godzin, w tym czasie do postaci może dołączyć para z przeciwległego obozu i może spróbować przegonić drugą z par. Grupa z obozu atakującego powinna zwrócić się do mistrza gry o interwencję, kiedy wszystkie wyznaczone osoby pojawią się już w wątku.
4. W przypadku zwycięstwa obozu atakującego grupa może kontynuować, w przypadku porażki - musi odejść, a jej dotychczasowe wysiłki zostają przejęte przez zwycięzców.
5. Końcowym etapem jest zabezpieczenie lokacji: postać może to uczynić zgodnie z dowolną mechaniką (pułapek, klątw, przy pomocy strażników) ma jednak na to wyłącznie dwie tury (w jednym poście postać może wykonać jedną akcję: spróbować nałożyć klątwę, nałożyć zabezpieczenie lub wyznaczyć do strzeżenia strażnika).
6. Przejęcie zakończone sukcesem należy zgłosić w niniejszym wątku zgodnie z kodem podanym poniżej zasad.
7. Każda postać może dwukrotnie uczestniczyć w udanym zdobyciu (lub przejęciu) lokacji oraz dwukrotnie bronić lokacji już zdobytej przed organizacją przeciwną.
8. W podbijanych lokacjach mogą odbywać się wątki niezwiązane z działalnością wojenną.
Wojna nie zwalniała tempa, pozostając żywiołem, nad którym nikt nie miał kontroli. Im intensywniejsze działania podejmowały obie z frakcji, tym mocniejszym echem odbijały się one po coraz dalszych zakątkach Anglii. Dziesiątki nieprzewidzianych wydarzeń dynamicznie zmieniały oblicze wojny w poszczególnych regionach kraju, co zmuszało ścierające się organizacje do nieustannych mobilizacji.
Incydenty bezpośrednio wpływają na sytuację w poszczególnych hrabstwach. Losowane są przez Mistrza Gry podczas trwania okresu fabularnego, bez wcześniejszych zapowiedzi. Rzut na incydenty wykonują także gracze w sytuacji wskazanej przez mistrza gry. Rzut taki wykonuje się w tym temacie, składa się on z jednego rzutu k100 określającego hrabstwo (tabela poniżej) oraz jednego rzutu kością Incydenty, określającego rodzaj zdarzenia.
- Lista hrabstw:
Wynik Hrabstwo Miasto 1-3 Northumberland Newcastle upon Thyne 4-6 Cumberland Carlisle 7-8 Durham Sunderland 9-10 Westmorland Kendal 11-13 North Riding of Yorkshire York 14-15 East Riding of Yorkshire Kingston upon Hull 16-18 West Riding of Yorkshire Leeds 19-20 North Lancashire Barrow-in-Furness 21-22 Lancashire Manchester 23-24 Cheshire Warrington 25-26 Shropshire Telford 27-28 Staffordshire Stoke-on-Trent 29-30 Derbyshire Chesterfield 31-32 Nottinghamshire Nottingham 33-34 Lindsey of Lincolnshire Grimsby 35-36 Kesteven of Lincolnshire Lincoln 37-38 Holland of Lincolnshire Boston 39-40 Rutland Oakham 41-42 Leicestershire Leicester 43-44 Warwickshire Birmingham 45-46 Worcestershire Worcester 47-48 Herefordshire Hereford 49-50 Gloucestershire Gloucester 51-52 Cornwall Truro 53-55 Devon Plymouth 56-57 Somerset Taunton 58-59 Dorset Bournemouth 60-62 Norfolk Norwich 63-64 Cambridgeshire Cambridge 65-66 Huntingdonshire St Neots 67-68 West Suffolk Bury St Edmunds 69-70 East Suffolk Ipswich 71-72 Northamptonshire Peterborough 73-74 Bedfordshire Luton 75-76 Hertfordshire Watford 77-78 Essex Southend-on-Sea 79-80 Buckinghamshire Slough 81-82 Oxfordshire City of Oxford 83-84 Berkshire Reading 85-86 Wiltshire Swindon 87-88 Middlesex Hayes 89-90 Surrey Guildford 91-92 Kent Maidstone 93-94 Hampshire Southampton 95 Isle of Wight Newport 96-97 West Sussex Crawley 98-99 East Sussex Brighton 100 County of London Londyn
Im mocniej zaostrzał się wojenny konflikt, z tym większym ryzykiem wiązało się prowadzenie działań na opanowanych przez wroga terenach; zarówno Zakon Feniksa, jak i Rycerze Walpurgii, zaczęli baczniej przyglądać się sytuacji w hrabstwach pozostających pod kontrolą organizacji, zwracając szczególną uwagę na podejrzaną aktywność podejmowaną przez przeciwników. Swoich ziem uważniej strzegli również panujący nad nimi lordowie. Dochodziło do starć, w czasie których akcje i starannie zaplanowane misje były przerywane, a ich inicjatorzy - zmuszani do ucieczki lub podjęcia walki.
- Demaskacja:
- Żeby podjąć próbę zdemaskowania działań prowadzonych przez inną postać lub postacie, wszyscy zainteresowani gracze powinni napisać posty rozpoczynające w wątku, w którym trwa dana rozgrywka, w narracji uwzględniając opis okoliczności, w jakich znaleźli się w tym konkretnym miejscu. Ostatni z graczy wykonuje rzut kością k10 na powodzenie wykrycia aktywności prowadzonej przez postacie, których wątek został przerwany. Wynik interpretuje się zgodnie tabelą, w zależności od przewagi procentowej na danym terenie oraz innych modyfikatorów wymienionych poniżej.
k10 100 99-90 89-80 79-70 69-61 60-59 58-50 49-40 39-30 <30 1 × × × × × × × × × × 2 ✓ × × × × × × × × × 3 ✓ ✓ × × × × × × × × 4 ✓ ✓ ✓ × × × × × × × 5 ✓ ✓ ✓ ✓ × × × × × × 6 ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ × × × × × 7 ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ × × × × 8 ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ × × × 9 ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ × × 10 ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ×
Szansa na wykrycie zwiększa się w wypadku, gdy:
- rzut wykonuje lord (lub lady) przebywający na swoich ziemiach (o 1 oczko);
- rzut wykonuje postać posiadająca umiejętności: Agent, Plotki, Sokolnik (o 1 oczko za każdą);
- wśród postaci, których działalność próbuje się wykryć, znajduje się postać o II poziomie rozpoznawalności (o 1 oczko za każdą);
- wśród postaci, których działalność próbuje się wykryć, znajduje się postać o III poziomie rozpoznawalności (o 2 oczka za każdą).
Mistrz gry, w uzasadnionych przypadkach, może zadecydować o przyznaniu postaci dodatkowego modyfikatora. Może również całkowicie zwolnić postać z obowiązku rzutu kością. W przypadku, gdy rzut wykonuje postać o randze neutralnej, szansę na powodzenie mistrz gry określa indywidualnie.
Po wykonaniu rzutu kością k10 należy ten fakt zgłosić w niniejszym temacie i zaczekać na interwencję mistrza gry, który oceni wynik rzutu oraz sens przedstawionego w postach uzasadnienia. Posty, w których obecność postaci w wątku wyjaśniona będzie mętnie, bez fabularnego sensu czy logiki, mogą zostać przez mistrza gry uznane za niezasadne nawet w przypadku udanego rzutu na wykrycie.
- Kod:
[b]Rodzaj działania[/b]: sojusznicza / kość zdarzeń / inicjatywa / podbita lokacja
[b]Tereny[/b]: nazwa hrabstwa
[b]Postaci biorące udział[/b]:
[b]Odnośnik[/b]: link do tematu, w którym miało miejsce zdarzenie
[b]Opis[/b]: opcjonalny przy kostce, konieczny przy misji pobocznej i inicjatywie własnej
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 25.03.22 21:10, w całości zmieniany 3 razy
Postępująca wojna i rozprzestrzeniający się na cały kraj konflikt zbierał krwawe żniwo. W całej Anglii dochodziło do starć pomiędzy bojówkami Harolda Longbottoma a sympatykami obecnego rządu i Lorda Voldemorta. Mugole coraz częściej byli wypędzani z miast i miasteczek, torturowani i zabijani w imię idei — w ich obronie stawali pragnący sprawiedliwości czarodzieje, ze wszystkich sił próbując zapewnić potrzebującym bezpieczeństwo na terenach należących do rodów z promugolskim nastawieniem.
Sojusz na półwyspie kornwalijskim umacniał się z każdym kolejnym tygodniem, a wiara w walczący w imieniu niewinnych i bezbronnych Zakon Feniksa rosła pomimo przetrząsających te tereny pojedynczych grup szmalcowników. Wydania wciąż nielegalnego Proroka Codziennego docierały do najdalszych zakątków kraju. Nie tylko do mieszkańców miast ale i wsi docierały informacje z pola walki — o masakrach dzieci, walczących kobietach, centaurach, które poświęciły swoje życie w Zakazanym Lesie. Niosły także ważne informacje — o zamkniętych lokalach i kryjówkach, w których można było szukać pomocy. W połowie listopada Dolinę Godryka obdarowano życzliwością, sympatią i ciepłymi potrawami. Pomimo niewielkich ilości, wszyscy najedzeni mieszkańcy jeszcze tygodniami opowiadali o grupie (głównie) młodych ludzi, którzy dzielili się jedzeniem. Informacje zarówno o magicznej lecznicy, jak i wsparciu członków Zakonu Feniksa niosły się w pełnych wiary w dobroć i nadziei na lepsze jutro wspomnieniach. Zmuszeni do rezygnacji z walki o Londyn czarodzieje przejęli rezerwat hipogryfów, z sukcesem zjednując sobie honorowe i potężne istoty. W bogatym w roślinne ingrediencje Niebieskim Lesie w Derbyshire pojawiły się zabezpieczenia przeciwko wrogom. Zakon Feniksa pomimo prób przejęcia ochronił także leśne ostępy na ziemiach Prewettów. Także odwiedzany przez licznych, uzdolnionych czarodziejów targ w Cromer znalazł się pod kontrolą rebeliantów.
Siły Lorda Voldemorta wydawały się równie silne i zjednoczone, jak ich wrogowie. Powzięte w Kencie działania szybko odbiły się nie tylko w całym hrabstwie, ale także okalających tereny wodach. Przejęcie niepozornej, bezimiennej wyspy znajdującej się nieopodal brzegu przez lordów Kentu dało Rosierom szansę na kontrolę okrętów dobijających do Anglii z Francji, transportów wzdłuż wybrzeża i szlaku przemytniczego, którym najczęściej uciekano z Wielkiej Brytanii. Doszło do ustanowienia porządku i poprawy nastrojów niszczonych przez zdrajców hrabstwa, których po przesłuchaniu ścięto w warowni w Dover. W działaniach na rzecz swych rodzin sumiennie i przykładnie wzięły się także szlachetnie urodzone damy. W zamian za utrzymywanie porządku i patroli wyszukujących buntowników Burkowie wsparli osierocone w wojnie dzieci w Durham. Dbałość zarówno o wiarę w panów ziemskich, jak i sojuszników Czarnego Pana przełożyła się na wzrost lojalności w danych hrabstwach. Rycerze Walpurgii, przejmując Most na Wensum zablokowali możliwość swobodnego przemieszczania się wszystkim wrogom rządu.
W Londynie dawne, zabezpieczone przez Zakon Feniksa strategiczne lokacje upadały, jak podbite fortyfikacje. Dzięki informacjom wydobytym od pojmanej zakonniczki największa w mieście kryjówka mugoli i sympatyzujących z nimi czarodziejów została odkryta, a wszyscy przebywający w niej ludzie wymordowani. Wieść o tym rozniosła się szybko po stolicy — mimo to, pojedyncze, niczego nieświadome jednostki jeszcze przez kilka dni pojawiały się w lokacji w poszukiwaniu ratunku. Rycerze Walpurgii przejęli i zabezpieczyli londyńską zagrodę hipogryfów, gwarantując sobie wsparcie potężnych istot. Bitwa o stolicę dawno przesądziła los jej mieszkańców.
Konflikt zaostrzał się z dnia na dzień, szerząc kataklizmy i chaos.
4 PB
Mathieu Rosier 176PD
Stevie Beckett 156PD
Tristan Rosier 152PD
William Moore 151PD
Marcelius Sallow 150 PD
Steffen Cattermole 148PD
3 PB
Justine Tonks 139PD
Rita Runcorn 134PD
Xavier Burke 127PD
Elvira Multon 126PD
Maghnus Bulstrode 124PD
Reggie Weasley 119PD
Sigrun Rokwood 116PD
Michael Tonks 111PD
Maeve Clearwater 109PD
Drew Macnair 108PD
Vincent Rineheart 103PD
Cillian Macnair 96PD
2PB
Craig Burke 95PD
Anthony Skamander 85PD
Primrose Burke 84PD
Cedric Dearborn 81PD
Anthony Macmillan 79PD
Edgar Burke 78PD
Trixie Beckett 76PD
Friedrich Schmidt 76PD
Hannibal Rookwood 75PD
Alexander Farley 69PD
Cornelius Sallow 69PD
Deirdre Mericourt 66PD
Hannah Wright 64PD
Irina Macnair 62PD
Evandra Rosier 60PD
Finley Jones 60PD
1PB
Samuel Skamander: 54PD
Lucinda Hensley 54PD
Frederick Fox 54PD
Zlata Raskolnikova 52PD
Romulus Abbott 50PD
Keat Burroughs 49PD
Marcella Figg 49PD
Aquila Black 47PD
James Doe 47PD
Neala Weasley 47PD
Ramsey Mulciber 47PD
Thomas Doe 47PD
Kieran Rineheart 45PD
Roselyn Wright 44PD
Zachary Shafiq 43PD
Augustus Rookwood 42PD
Julien de Lapin 41PD
Ronja Fancourt 40PD
Wren Chang 39PD
Cygnus Black 35PD
Halbert Grey 35PD
Tatiana Dolohov 35PD
Florean Fortescue 34PD
Cressida Fawley 32PD
Percival Blake 32PD
Sheila Doe 32PD
Artur Longbottom 32PD
Cillian Moore 30PD
Castor Sprout 30PD
Perseus Black 29PD
Calder Borgin 22PD
Susanne Lovegood 22PD
Vance Villan 22PD
Herbert Grey 20PD
Gabriel Tonks 20PD
Kostya Kalashnikov 20PD
Vivienne Bulstrode 20PD
Thalia Wellers 20PD
Belvina Blythe 20PD
Bez PB
Louis Bott 14PD
Rigel Black 14PD
Tangwystl Hagrid 12PD
Amelia Moore 7PD
Anne Beadow 7PD
Charlene Leighton 7PD
Elizabeth Dearborn 7PD
Isabella Presley 7PD
Kerstin Tonks 7PD
Ria Macmillan 7PD
Rubeus Hagrid 7PD
Florence Fortescue 7PD
Edward Parkinson 7PD
Calypso Carrow 7PD
Eurydyce Nott 7PD
Octavia Lestrange 7PD
Volans Moore 5PD
Celine Lovegood 5PD
Prudence Macmillan 5PD
Aurora Sprout 5PD
Punkty biegłości organizacji przyznane postaciom z rangą neutralną nie przepadają - zostaną dopisane do kart po otrzymaniu przez daną postać rangi sojusznika.
Tereny: Somerset
Postaci biorące udział: Trixie Beckett, Stevie Beckett
Odnośnik: Weston-super-Mare
Opis: Trixie otrzymuje list od dawnej znajomej, czarownicy mogolskiego pochodzenia, która wraz z niemagiczną rodziną i przyjaciółmi uciekła z Londynu, skrywając się w lasach Somerset. Przez wzgląd na drastyczny głód i zimno panujące w prowizorycznym szałasie mieszącym na metrażu zbyt wiele osób, decydują się poprosić Beckettów o pomoc. Zostają przez nich wyposażeni w koce i zimowe płaszcze, a gdy początkowa nieufność mugoli przestraszonych magią ustępuje, czarodzieje mogą zaprowadzić ich do wcześniej wspartego schroniska dla uchodźców w Weston-super-Mare. Trixie uczy także kobiety z tej grupy ekonomicznego gotowania.
+1% dla Zakonu Somerset
Rodzaj działania: misja sojusznicza (Trixie Beckett)
Tereny: Yorkshire
Postaci biorące udział: Trixie Beckett, Samuel Skamander
Odnośnik: list otwierający, wątek, raport
Opis: Minister Longbottom powierza Trixie zadanie związane z wybraniem się na ziemie Yorkshire, gdzie przy opuszczonej mugolskiej wiosce znajdują się porzucone zakłady tkackie. Czarownica ma zabrać z nich dwa profesjonalne krosna do wybranego przez siebie miejsca i upewnić się o ich funkcjonalności. Wraz z Samuelem udaje jej się tego dokonać; maszyny lądują w nieużywanej szopie w Dolinie Godryka, na którą Skamander nakłada magiczne zabezpieczenia; Trixie naprawia małą usterkę w jednym z agregatów, przekonuje się o tym, że działają poprawnie i po wszystkim składa raport Ministrowi.
+1% dla Zakonu w Somerset
Trixie 2/3 do incydentu
Samuel 1/3 do incydentu
Stevie 1/3 do incydentu
flames come alive.
Tereny: Dorset
Postaci biorące udział: Trixie Beckett, Volans Moore
Odnośnik: link do tematu, w którym miało miejsce zdarzenie
Opis: Trixie i Volans spotykają się w wiosce przy rozlewisku, gdzie pewien młodzieniec prosi ich o pomoc. Przez surowy zimowy klimat powóz z jedzeniem uległ zniszczeniu, na dodatek jest oblegany przez stado głodnych psidwaków, które musiały uciec z czyjejś czarodziejskiej posiadłości z wioski obok. Czarodzieje naprawiają powóz i eskortują go do miejscowości, gdzie pomagają rozdać jedzenie mieszkańcom; na dodatek Trixie ceruje czapki i kurtki bawiących się dzieci i podbija wełną płaszcz wspomnianego wcześniej nastolatka. Volans z kolei zajmuje się sprawą psidwaków, dociera do źródła problemu i upewnia się, że stworzenia więcej nie będą nękać dostaw żywności, a zamiast tego - znajdą się pod nową opieką.
+, bez zmiany wpływów
Trixie 2/3 do incydentu
Volans 1/3 do incydentu
flames come alive.
Tereny: Niebieski Las, Derbyshire
Postaci biorące udział: Drew Macnair, Mathieu Rosier, Rita Runcorn
Odnośnik: tutaj
Opis: nałożone zabezpieczenia:
- Zawierucha
- Cicho-sza
- Strach na gremliny
- przywołany Olbrzym
+2% w Derbyshire dla Rycerzy Walpurgii
Drew Macnair 1/3 do incydentu
Mathieu Rosier 1/3 do incydentu
Rita Runcorn 1/3 do incydentu
Tereny: Staffrodshire
Postaci biorące udział: Tristan Rosier, Sigrun Rookwood, Maghnus Bulstrode, Deirdre Mericourt, Zachary Shafiq, Wren Chang, Elvira Multon, Evandra Rosier, Aquila Black, Ramsey Mulciber, Mathieu Rosier, Perseus Black, Rita Runcorn, Drew Macnair, Cillian Macnair, Xavier Burke, Craig Burke, Hannibal Rookwood, Lyall Lupin, Abraxas Malfoy, Rhysand Selwyn
Odnośnik: niżej;
Opis: niżej, pozwoliłam sobie to rozpisać inaczej, bo tak będzie prościej:
Skoordynowane wysiłki Rycerzy Walpurgii przeprowadziły atak na najsłabsze tereny wroga, Staffordshire, dnia 5 stycznia 1958, z impetem rozpoczynając Nowy Rok.
Od godzin popołudniowych miały miejsce pierwsze zwiady, potem Rycerze przeszli do ataków i tak:
- Sigrun Rookwood & Maghnus Bulstrode zniszczyli mugolskie trakcje kolejowe, utrudniając mugolom potencjalną ucieczkę i poróżowanie po kraju, a także stację benzynową - korzystając z wiadomości uzyskanych od Corneliusa - i wysadzili miejski ratusz, wykorzystując w tym celu miksturę buchorożca, po czym przeprowadzili atak na tych mugoli, którzy zdołali uciec przed wybuchem;
- Deirdre Mericourt, Wren Chang & Zachary Shafiq przeprowadzili bezlitosny atak na mugolską ludność;
- Ramsey Mulciber & Mathieu Rosier nieśli wśród mugoli popłoch przy życzliwości Ogmiosa, powstałe później inferiusy miały niszczyć mugoli;
- Rita Runcorn, Drew Macnair & Cillian Macnair wytropili osobistości buntu, które najlepiej nadawały się na pokazowe stracenia i je pojmali;
- Xavier Burke, Craig Burke, Hannibal Rookwood ruszyli w pościg za zbiegami w okolicznych lasach, wyciągając spośród nich czarodzieja odpowiedniego statusem, by został publicznie stracony za działalność rebeliancką, ku przestrodze;
- Rhysand Selwyn, Zachary Shafiq & Maghnus Bulstrode przeprowadzili atak na mugolską ludność.
W godzinach popołudniowych, po zakończonych walkach, Rycerze starali się ustabilizować zniszczone ziemie, nie pozostawiając po sobie szkód pośród tych, których skrzywdzić nie zamierzali, by następnie wczesnym wieczorem dobrymi uczynkami i gorliwym słowem - a może strachem zapewnić sobie lojalność i tak:
- Elvira Multon & Wren Chang obiecały i przyniosły pomoc rannym czarodziejom, dziewczyny opatrywały rany;
- Perseus Black & Zachary Shafiq zajmowali się rannymi niesłusznie poszkodowanymi, część z nich rozkazując przenieść do szpitala św. Munga w Londynie;
- Tristan Rosier & Abraxas Malfoy wygłosili płomienną mowę o idei na placu największego miasta hrabstwa, Stoke-on-Tent;
- Evandra Rosier & Aquila Black zadbały o mieszkańców Stoke-on-Tent rozdając poszkodowanym koce i ciepłe ubrania (wydane zostało łącznie na ten cel 350 pm na pomoc mieszkańcom);
W godzinach późnowieczornych miała miejsce publiczna egzekucja, stracenie mugoli i czarodziejów, którzy stawili aktywny opór i odegrali w tej potyczce większą rolę, pokazowa śmierć miała powstrzymać miejscowych przed buntem. Została połączona z pokazem siły Ministerstwa Magii. Pojawił się sam Czarny Pan. Zapłonęły stosy mugolskich urządzeń. Wybrzmiała tradycyjna pieśń Greengrassów jako przestroga. W rolach czynnych Tristan Rosier & Abraxas Malfoy z gościnnym występem Lyalla Lupina, Cilliana Macnaira i Sigrun Rookwood (w rolach egzekwujących wyrok śmierci), jako goście: Evandra Rosier, Elvira Multon, Maghnus Bulstrode, Deirdre Mericourt, Wren Chang, Xavier Burke, Rhysand Selwyn, Aquila Black, Mathieu Rosier, Hannibal Rookwood, Ramsey Mulciber, Rita Runcorn, Drew Macnair.
Po przybyciu Czarnego Pana Śmierciożercy (Tristan Rosier, Ramsey Mulciber, Deirdre Mericourt, Sigrun Rookwood, Drew Macnair) poczuli się zainspirowani i uskrzydleni jego słowami. Udali się do drugiego największego miasteczka hrabstwa, Newcastle-under-Lyme, gdzie dali pokaz tego, co potrafili najpodlejszego, najstraszniejszego i najpotężniejszego. Przeprowadzili bezlitosną makabryczną brutalną masakrę miejscowej ludności, dając wcześniej czarodziejom czas na ucieczkę. Zginęli czarodziejscy obrońcy mugoli. Nim odeszli - zostawili miasteczko pod dwoma potężnymi szatańskimi pożogami. Jeden z naocznych świadków najbrutalniejszych fragmentów makabry został puszczony wolno po to, by mógł opowiedzieć innym, co wydarzyło się tego dnia w Staffordshire, bo strach jest potężnym narzędziem kontroli.
+18 dla Rycerzy Walpurgii w Staffordshire
Sigrun Rookwood 2/3 do incydentu
Maghnus Bulstrode 2/3 do incydentu
Deirdre Mericourt 2/3 do incydentu
Wren Chang 2/3 do incydentu
Zachary Shafiq 3/3 do incydentu
Ramsey Mulciber 2/3 do incydentu
Mathieu Rosier 2/3 do incydentu
Rita Runcorn 2/3 do incydentu
Drew Macnair 3/3 do incydentu
Cillian Macnair 1/3 do incydentu
Xavier Burke 1/3 do incydentu
Craig Burke 1/3 do incydentu
Hannibal Rookwood 1/3 do incydentu
Rhysand Selwyn 1/3 do incydentu
Elvira Multon 1/3 do incydentu
Perseus Black 1/3 do incydentu
Tristan Rosier 3/3 do incydentu
Abraxas Malfoy 2/3 do incydentu
Evandra Rosier 1/3 do incydentu
Aquila Black 1/3 do incydentu
the vermeil rose had blown in frightful scarlet and its thorns
o u t g r o w n
#1 'k100' : 81
--------------------------------
#2 'Incydenty' :
+
#1 'k100' : 56
--------------------------------
#2 'Incydenty' :
+
#1 'k100' : 34
--------------------------------
#2 'Incydenty' :
+
Tereny: Shropshire
Postaci biorące udział: Tatiana Dolohov, Elvira Multon, Maghnus Bulstrode, Cornelius Sallow
Odnośnik: Rzeka Severn, Shropshire
Opis:
Nałożone zabezpieczenia:
Zawierucha
Błyskotek
Czaroszpieg (obraz powieszony na ścianie domku, który wg. mapki znajdował się przy rzece)
Bubonem
Oczobłysk
Ostatnie Tango
Tenuistis
+2% w Sropshire dla Rycerzy Walpurgii
Incydenty:
Maghnus Bulstrode 3/3 !!!
Elvira Multon 2/3
Tatiana Dolohov 1/3
Cornelius Sallow 1/3
więc pali się słowa. Nikt o treści popiołów nie pyta.
#1 'k100' : 43
--------------------------------
#2 'Incydenty' :
+5% dla Zakonu Feniksa w Warwickshire
Tereny: Las Beeston, Cheshire
Postaci biorące udział: Sebastian Bartius, David Hargrave, Albert Rowle, Sigrun Rookwood
Odnośnik: tutaj
Opis: Sigrun znajdująca się ze swoim ojcem na polowaniu w okolicy, błądzi w lasach Beeston. Sir Rowle zabiera ją konno i próbują odnaleźć trop pozostawiony przez mężczyzn (David napisał: Po prostu czyhał pod jego domem skoro świt i spokojnie podążał, zostawiając po sobie swoiste wskazówki obecności).
+
Dziady, duchy, rody nasze prosimy, prosimy
Do wieczerzy, miejsca, ognie palimy, palimy
I zwierzynie dzisiaj ładnie ścielimy, ścielimy
Żeby słowa nam od przodków mówiły, mówiły
Tereny: Shropshire
Postaci biorące udział: Rita Runcorn, Revna Bagman
Odnośnik: Wenlock Edge
Opis: W trakcie poszukiwania ingrediencji Revna natknęła się na rodzinę mugoli (parę z dzieckiem) i pragnąc pobrać z nich szczątki niezbędne do warzenia baz pod klątwy, poprosiła Ritę o pomoc. W dwójkę zagoniły mugoli nad potok i otoczyły, odcinając im drogę ucieczki. Pan mugol użył broni palnej, lecz nie przyniosło to większych efektów - on i jego syn zostali zabici i rozkrojeni przez Bagman, Runcorn z kolei oślepiła kobietę i pozostawiła ją przy życiu, by wszystkim napotkanym mówiła, co tam zaszło i w imię kogo ją tak zraniono, by stała się żywym świadectwem tego, że w Shropshire mugole nie są mile widziani i nie mają co liczyć na litość.
+1% dla Rycerzy Walpurgii w Shropshire
Revna Bagman 1/3 do incydentu
Rita Runcorn 3/3 do incydentu
Rodzaj działania: reakcja na "Ciemno Wszędzie Głucho Wszędzie"
Tereny: Northumberland
Postaci biorące udział: Michael Tonks, Thalia Wellers
Odnośnik: tutaj
Opis: Po otrzymaniu listu o niepokojących i niesprawdzonych doniesieniach z lasu niedaleko granicy Northumberland i Durham, Michael Tonks i Thalia Wellers udają się na zwiad. Chcą zweryfikować doniesienia o obozowisku mugoli (uciekinierów z Durham), którzy pragną przedostać się do Northumberland i o polujących na nich szmalcownikach. W trakcie zwiadu, są świadkami pościgu szmalcownika za mugolskim nastolatkiem. Michael ukrywa mugola pod Muscipulią, która chroni go od wrogiej magii. Wraz z Thalią obezwładniają oraz rozbrajają szmalcownika (pojedynek). Thalia, z drobną pomocą mugolskich powiedzonek Michaela, wzbudza zaufanie nastolatka i dowiaduje się od niego o krzywdach, które wyrządzili mugolom szmalcownicy oraz o lokalizacji ich obozowiska. Tonks zastrasza i przesłuchuje szmalcownika, aby wyciągnąć z niego informacje o liczebności wrogów i lokalizacji ich obozu. Używając metamorfomagii, Thalia przemienia się w pojmanego szmalcownika, aby uśpić czujność reszty (pozoruje też ranę od mugolskiego noża, by usprawiedliwć swoje mrukliwo-nietypowe zachowanie). Udaje się do ich obozu w miejsce mężczyzny, a Michael dobija i grzebie pojmanego, zabiera mugola na miotle do stolicy hrabstwa i ma resztę dnia oraz nocy na dokonanie przygotowań do dalszej części akcji.
Rodzaj działania: reakcja na "Ciemno Wszędzie Głucho Wszędzie"
Tereny: Northumberland
Postaci biorące udział: Michael Tonks, Thalia Wellers, Stevie Beckett
Odnośnik: tutaj
Opis: Poznawszy informacje o obozowisku i liczebności mugolskich uciekinierów, Michael poprosił Steviego Becketta o przygotowanie świstoklików (niemechaniczne za pozwoleniem MG) i pomoc w walce ze szmalcownikami. Podczas zwiadu poprzedniego dnia, Tonks upatrzył sobie bezpieczną polanę. Wraz ze Steviem pojawili się na miejscu wcześniej i nałożyli pułapki, aby zapewnić sobie przewagę w walce z grupą pięciu szmalcowników: Zawieruchę i Dunę. Następnie Tonks ruszył na miotle do obozowiska szmalcowników, aby upozorować, że jest w pojedynkę, wywabić ich stamtąd i użyć nagrody za własną głowę (list gończy) jako przynęty. Thalia, wciąż pod metamorfomagiczną postacią poległego szmalcownika, wsparła go w tym oszustwie. Michael i Thalia zwabili szmalcowników na polanę, na której czekał skryty pod Kameleonem Stevie. Odbył się długi pojedynek, wszyscy wrogowie zostali zabici i pochowani, a ślady zatarte. Pozbywszy się szmalcowników, Michael, Stevie i Thalia ruszyli do mugolskiego obozowiska. Tam przekonali uciekinierów do ewakuacji, opowiadając o uratowanym dzień wcześniej chłopaku, losie szmalcowników i działaniu świstoklików. Mugole, pragnący przedostać się wgłąb Northumberland, zaufali grupie i z czarodziejami przenieśli się świstoklikami do Blyth (stolica hrabstwa), gdzie mogą uzyskać niezbędną pomoc.
Wskutek powyższych działań, informacje zostały potwierdzone, szóstka szmalcowników (1+5) została wyeliminowana, a mugole ewakuowani w bezpieczne miejsce.
+2% dla Zakonu Feniksa w Northumberland
Michael Tonks 2/3 do incydentu
Thalia Wellers 2/3 do incydentu
Stevie Beckett 2/3 do incydentu
Can I not save one
from the pitiless wave?
Tereny: Gloucestershire
Postaci biorące udział: Vance Villan, Thomas Doe, Thalia Wellers, Volans Moore
Odnośnik: Elkstone
Opis: Vance, Thomas, Thalia i Volans udali się do położonego w hrabstwie Gloucestershire Elkstone z zamiarem oczyszczenia tego miejsca z ewentualnych zagrożeń oraz znalezienia jakiegokolwiek zaopatrzenia pozostawionego przez poprzednich mieszkańców opuszczonej wsi. Co prawda, nie udało się im znaleźć nic z zaopatrzenia, jednak Vance zdołał odkryć założoną Zawieruchę, Klątwę Stosu oraz obecność istot. Thomas za pomocą magicznego wytrychu rozbroił pułapkę, a Vance wykorzystując zaklęcie Finite Incantatem uwolnił to miejsce od klątwy.
W pewnym momencie Volans został zaczepiony przez pytającego go o drogę chłopca, co miało odwrócić uwagę od próby przeszukania zewnętrznych, choć pustych kieszeni jego zimowego płaszcza. Zaalarmowany smokolog odwrócił się w stronę małego złodziejaszka, który wraz z bratem zaczął uciekać. Thalia oraz Moore pobiegli za dzieciakami, docierając do jednego z zrujnowanych domów. W środku leżała chora matka chłopców. Nie mogli pozostawić ich samych sobie, dlatego podjęli decyzję o zabraniu ich w lepsze miejsce. Thalia wyprowadziła chłopców z budynku, Volans za pomocą zaklęcia Mobilicorpus przeniósł chorą kobietę. Wspólnymi siłami ułożyli ją na łodzi i odpłynęli zabierając ze sobą dzieciaki.
Rodzaj działania: Kontynuacja kości zdarzeń z Elkstone I
Tereny: Somerset
Postaci biorące udział: Aurora Sprout, Volans Moore
Odnośnik: Sypialnia gościnna + Piwniczka
Opis: Po wylądowaniu w Dolinie Godryka, Volans przetransportował chorą kobietę i jej synów na Wrzosowisko po to, by Aurora mogła udzielić im pomocy magomedycznej. Zdiagnozowała u kobiety kąsający świerzb, który wyleczyła podając kobiecie uwarzony przez Volansa eliksir (świerzbanka), oraz odmrożenia stóp, którym zaradziła odpowiednim zaklęciem. Aurora również zapobiegła dalszemu rozprzestrzenianiu się choroby, wykorzystując w tym celu zaklęcie odkażające. Volans przez większość czasu zajmował się chłopcami oraz pomagał Aurorze podczas leczenia kobiety.
+1% dla Zakonu Feniksa w Gloucestershire
Volans Moore 2/3 do incydentu
On my face like a new day's just begun
And I'll steal a moment's fun
And reflect on all those days long dead and gone
Before the world became enslaved
Can we all go back to the time when we were not like this
Can we even be saved?
Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia