Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia
Spokojnie jak na wojnie
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Spokojnie jak na wojnie
Wpływy w kraju zależne są od działań podejmowanych przez oba ugrupowania. Takie działania, włączając w to podbite lokacje, inicjatywy własne i ukończone misje poboczne, należy zgłaszać w niniejszym temacie. W temacie nie można jednak złożyć więcej niż trzech wybranych zdarzeń (jednak taki wpis może obejmować większą ilość graczy lub wątków, limit obejmuje zgłoszenia dokonane przez konkretnego gracza i z jego konta).
Bitwa o Anglię
Ogarnięty wojenną zawieruchą kraj praktycznie stanął w ogniu. Władza dąży do zaanektowania najważniejszych punktów kraju - pomimo oporu rozprzestrzeniających się buntowników.
Istotność lokacji oznaczona jest poziomami I-III, poziom jest związany ze strategicznym znaczeniem, możliwościami wykorzystania lokacji i ich wpływem na sytuację na danym obszarze. Istotność ta znajduje swoje odzwierciedlenie w rozpisanych na mapie wpływach. I stopień oznacza lokację mało istotną, II lokację istotną, a III lokację strategiczną.
Po ulicach miast mogą poruszać się swobodnie wyłącznie osoby, których pochodzenie jest oczywiste lub którzy swoje pochodzenie udowodnili i posiadają zarejestrowane różdżki. Wszyscy zobowiązani są w każdym wątku rozpoczętym na otwartej przestrzeni poza Londynem, w miastach i poza nimi, rzucić kością Zdarzenia i dostosować się do efektu. Kością rzuca jedna osoba z pary (grupy) rozpoczynającej wątek. Kością rzuca zawsze ostatnia postać, która wchodzi do wątku.
Stan Anglii
Lokacje opanowane przez Rycerzy Walpurgii: Antykwariat, Marina, Wyrwa w murze, Odległa stacja metra, Targowisko na dworcu, Most miłości, Serpentine Lake, Connaught Square, Cmentarz z kapliczką, Wieża astrologów, Bezimienna Wyspa, Zagroda hipogryfów, Zatopieni chłopcy, Most na rzece Wensum, Laboratorium w lesie, Wyjście z kanałów, Bedford Square, Brama zdrajców,
Lokacje opanowane przez Zakon Feniksa: Archiwa, Droga na skróty, Dziurawy Kocioł, Podziemny korytarz, Apteka Sluga i Jiggersa, Zapomniany tor, Salon wróżbity, Szkoła baletowa, Dom Petriego, Dotyk Midasa, Rezerwat Hipogryfów, Morska grota, Tartak pod Coxwold, Tajny bunkier, Targ w Cromer, Leśne ostępy, Niebieski las, Rzeka Severn
Lokacje nieopanowane: ukryte przejście
Strażnicy
Każda grupa dysponuje pulą postaci, istot, stworzeń, które zgodziły się pomóc organizacji w walce. Grupy mogą rozłożyć strażników pomiędzy posiadane lokacje. Poniżej znajduje się spis wolnych (możliwych do rozdysponowania) postaci należących do każdej z organizacji. W jednej lokacji może znajdować się jedynie dwóch strażników.
Zasady walk o lokacje
Incydenty wojenne
Wojna nie zwalniała tempa, pozostając żywiołem, nad którym nikt nie miał kontroli. Im intensywniejsze działania podejmowały obie z frakcji, tym mocniejszym echem odbijały się one po coraz dalszych zakątkach Anglii. Dziesiątki nieprzewidzianych wydarzeń dynamicznie zmieniały oblicze wojny w poszczególnych regionach kraju, co zmuszało ścierające się organizacje do nieustannych mobilizacji.
Incydenty bezpośrednio wpływają na sytuację w poszczególnych hrabstwach. Losowane są przez Mistrza Gry podczas trwania okresu fabularnego, bez wcześniejszych zapowiedzi. Rzut na incydenty wykonują także gracze w sytuacji wskazanej przez mistrza gry. Rzut taki wykonuje się w tym temacie, składa się on z jednego rzutu k100 określającego hrabstwo (tabela poniżej) oraz jednego rzutu kością Incydenty, określającego rodzaj zdarzenia.
Demaskacja
Im mocniej zaostrzał się wojenny konflikt, z tym większym ryzykiem wiązało się prowadzenie działań na opanowanych przez wroga terenach; zarówno Zakon Feniksa, jak i Rycerze Walpurgii, zaczęli baczniej przyglądać się sytuacji w hrabstwach pozostających pod kontrolą organizacji, zwracając szczególną uwagę na podejrzaną aktywność podejmowaną przez przeciwników. Swoich ziem uważniej strzegli również panujący nad nimi lordowie. Dochodziło do starć, w czasie których akcje i starannie zaplanowane misje były przerywane, a ich inicjatorzy - zmuszani do ucieczki lub podjęcia walki.
Kod zgłoszeń
[bylobrzydkobedzieladnie]
Wojna rozpierzchła się na cały kraj; walka nie była już ukryta, Anglia została podzielona na dwa obozy, każde pod zwierzchnictwem innego Ministra Magii. Cronus Malfoy, będący w rzeczywistości zaufanym człowiekiem Lorda Voldemorta, wraz z Rycerzami Walpurgii przeprowadzili krwawe czystki mające na celu zepchnięcie mugoli na margines. Zakon Feniksa z Haroldem Longbottomem na czele stawia czynny opór i chroni ludzi przed terrorem. Tereny osiągają różny stopień stabilizacji, ale wydaje się, że najbardziej chronionym miejscem w tym momencie jest stolica - Londyn.
Wpływy w kraju zależne są od działań podejmowanych przez oba ugrupowania. Takie działania, włączając w to podbite lokacje, inicjatywy własne i ukończone misje poboczne, należy zgłaszać w niniejszym temacie. W temacie nie można jednak złożyć więcej niż trzech wybranych zdarzeń (jednak taki wpis może obejmować większą ilość graczy lub wątków, limit obejmuje zgłoszenia dokonane przez konkretnego gracza i z jego konta).
Ogarnięty wojenną zawieruchą kraj praktycznie stanął w ogniu. Władza dąży do zaanektowania najważniejszych punktów kraju - pomimo oporu rozprzestrzeniających się buntowników.
Istotność lokacji oznaczona jest poziomami I-III, poziom jest związany ze strategicznym znaczeniem, możliwościami wykorzystania lokacji i ich wpływem na sytuację na danym obszarze. Istotność ta znajduje swoje odzwierciedlenie w rozpisanych na mapie wpływach. I stopień oznacza lokację mało istotną, II lokację istotną, a III lokację strategiczną.
Po ulicach miast mogą poruszać się swobodnie wyłącznie osoby, których pochodzenie jest oczywiste lub którzy swoje pochodzenie udowodnili i posiadają zarejestrowane różdżki. Wszyscy zobowiązani są w każdym wątku rozpoczętym na otwartej przestrzeni poza Londynem, w miastach i poza nimi, rzucić kością Zdarzenia i dostosować się do efektu. Kością rzuca jedna osoba z pary (grupy) rozpoczynającej wątek. Kością rzuca zawsze ostatnia postać, która wchodzi do wątku.
Lokacje opanowane przez Rycerzy Walpurgii: Antykwariat, Marina, Wyrwa w murze, Odległa stacja metra, Targowisko na dworcu, Most miłości, Serpentine Lake, Connaught Square, Cmentarz z kapliczką, Wieża astrologów, Bezimienna Wyspa, Zagroda hipogryfów, Zatopieni chłopcy, Most na rzece Wensum, Laboratorium w lesie, Wyjście z kanałów, Bedford Square, Brama zdrajców,
Lokacje opanowane przez Zakon Feniksa: Archiwa, Droga na skróty, Dziurawy Kocioł, Podziemny korytarz, Apteka Sluga i Jiggersa, Zapomniany tor, Salon wróżbity, Szkoła baletowa, Dom Petriego, Dotyk Midasa, Rezerwat Hipogryfów, Morska grota, Tartak pod Coxwold, Tajny bunkier, Targ w Cromer, Leśne ostępy, Niebieski las, Rzeka Severn
Lokacje nieopanowane: ukryte przejście
Każda grupa dysponuje pulą postaci, istot, stworzeń, które zgodziły się pomóc organizacji w walce. Grupy mogą rozłożyć strażników pomiędzy posiadane lokacje. Poniżej znajduje się spis wolnych (możliwych do rozdysponowania) postaci należących do każdej z organizacji. W jednej lokacji może znajdować się jedynie dwóch strażników.
Strażnicy | |
Rycerze Walpurgii Dementor (0/5)Należy go przegonić udanym zaklęciem Expecto Patronum w przeciągu jednej tury, inaczej odbiera przytomność. Olbrzym (3/5)Olbrzym dołącza do walki, atakuje rozpisanymi atakami. | Zakon Feniksa Wilkołak (4/5)Wilkołak dołącza do walki, atakuje rozpisanymi atakami. |
- Zasady:
- 1. Ataku (obrony) można się podjąć zarówno pojedynczo, we dwójkę, jak i w większych grupach.
2. Każda lokacja ma opisaną drogę do jej zdobycia. Konieczne jest podjęcie ścieżki pokojowej lub wojennej podług preferencji, sumienia lub możliwości postaci. Gdy ścieżka pokojowa zawiedzie, można przerzucić się na ścieżkę wojenną. Czas pomiędzy kolejnymi odpisami nie może przekroczyć 48 godzin.
3. Po zakończeniu pierwszego etapu postaci obowiązane są odczekać 48 godzin, w tym czasie do postaci może dołączyć para z przeciwległego obozu i może spróbować przegonić drugą z par. Grupa z obozu atakującego powinna zwrócić się do mistrza gry o interwencję, kiedy wszystkie wyznaczone osoby pojawią się już w wątku.
4. W przypadku zwycięstwa obozu atakującego grupa może kontynuować, w przypadku porażki - musi odejść, a jej dotychczasowe wysiłki zostają przejęte przez zwycięzców.
5. Końcowym etapem jest zabezpieczenie lokacji: postać może to uczynić zgodnie z dowolną mechaniką (pułapek, klątw, przy pomocy strażników) ma jednak na to wyłącznie dwie tury (w jednym poście postać może wykonać jedną akcję: spróbować nałożyć klątwę, nałożyć zabezpieczenie lub wyznaczyć do strzeżenia strażnika).
6. Przejęcie zakończone sukcesem należy zgłosić w niniejszym wątku zgodnie z kodem podanym poniżej zasad.
7. Każda postać może dwukrotnie uczestniczyć w udanym zdobyciu (lub przejęciu) lokacji oraz dwukrotnie bronić lokacji już zdobytej przed organizacją przeciwną.
8. W podbijanych lokacjach mogą odbywać się wątki niezwiązane z działalnością wojenną.
Wojna nie zwalniała tempa, pozostając żywiołem, nad którym nikt nie miał kontroli. Im intensywniejsze działania podejmowały obie z frakcji, tym mocniejszym echem odbijały się one po coraz dalszych zakątkach Anglii. Dziesiątki nieprzewidzianych wydarzeń dynamicznie zmieniały oblicze wojny w poszczególnych regionach kraju, co zmuszało ścierające się organizacje do nieustannych mobilizacji.
Incydenty bezpośrednio wpływają na sytuację w poszczególnych hrabstwach. Losowane są przez Mistrza Gry podczas trwania okresu fabularnego, bez wcześniejszych zapowiedzi. Rzut na incydenty wykonują także gracze w sytuacji wskazanej przez mistrza gry. Rzut taki wykonuje się w tym temacie, składa się on z jednego rzutu k100 określającego hrabstwo (tabela poniżej) oraz jednego rzutu kością Incydenty, określającego rodzaj zdarzenia.
- Lista hrabstw:
Wynik Hrabstwo Miasto 1-3 Northumberland Newcastle upon Thyne 4-6 Cumberland Carlisle 7-8 Durham Sunderland 9-10 Westmorland Kendal 11-13 North Riding of Yorkshire York 14-15 East Riding of Yorkshire Kingston upon Hull 16-18 West Riding of Yorkshire Leeds 19-20 North Lancashire Barrow-in-Furness 21-22 Lancashire Manchester 23-24 Cheshire Warrington 25-26 Shropshire Telford 27-28 Staffordshire Stoke-on-Trent 29-30 Derbyshire Chesterfield 31-32 Nottinghamshire Nottingham 33-34 Lindsey of Lincolnshire Grimsby 35-36 Kesteven of Lincolnshire Lincoln 37-38 Holland of Lincolnshire Boston 39-40 Rutland Oakham 41-42 Leicestershire Leicester 43-44 Warwickshire Birmingham 45-46 Worcestershire Worcester 47-48 Herefordshire Hereford 49-50 Gloucestershire Gloucester 51-52 Cornwall Truro 53-55 Devon Plymouth 56-57 Somerset Taunton 58-59 Dorset Bournemouth 60-62 Norfolk Norwich 63-64 Cambridgeshire Cambridge 65-66 Huntingdonshire St Neots 67-68 West Suffolk Bury St Edmunds 69-70 East Suffolk Ipswich 71-72 Northamptonshire Peterborough 73-74 Bedfordshire Luton 75-76 Hertfordshire Watford 77-78 Essex Southend-on-Sea 79-80 Buckinghamshire Slough 81-82 Oxfordshire City of Oxford 83-84 Berkshire Reading 85-86 Wiltshire Swindon 87-88 Middlesex Hayes 89-90 Surrey Guildford 91-92 Kent Maidstone 93-94 Hampshire Southampton 95 Isle of Wight Newport 96-97 West Sussex Crawley 98-99 East Sussex Brighton 100 County of London Londyn
Im mocniej zaostrzał się wojenny konflikt, z tym większym ryzykiem wiązało się prowadzenie działań na opanowanych przez wroga terenach; zarówno Zakon Feniksa, jak i Rycerze Walpurgii, zaczęli baczniej przyglądać się sytuacji w hrabstwach pozostających pod kontrolą organizacji, zwracając szczególną uwagę na podejrzaną aktywność podejmowaną przez przeciwników. Swoich ziem uważniej strzegli również panujący nad nimi lordowie. Dochodziło do starć, w czasie których akcje i starannie zaplanowane misje były przerywane, a ich inicjatorzy - zmuszani do ucieczki lub podjęcia walki.
- Demaskacja:
- Żeby podjąć próbę zdemaskowania działań prowadzonych przez inną postać lub postacie, wszyscy zainteresowani gracze powinni napisać posty rozpoczynające w wątku, w którym trwa dana rozgrywka, w narracji uwzględniając opis okoliczności, w jakich znaleźli się w tym konkretnym miejscu. Ostatni z graczy wykonuje rzut kością k10 na powodzenie wykrycia aktywności prowadzonej przez postacie, których wątek został przerwany. Wynik interpretuje się zgodnie tabelą, w zależności od przewagi procentowej na danym terenie oraz innych modyfikatorów wymienionych poniżej.
k10 100 99-90 89-80 79-70 69-61 60-59 58-50 49-40 39-30 <30 1 × × × × × × × × × × 2 ✓ × × × × × × × × × 3 ✓ ✓ × × × × × × × × 4 ✓ ✓ ✓ × × × × × × × 5 ✓ ✓ ✓ ✓ × × × × × × 6 ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ × × × × × 7 ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ × × × × 8 ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ × × × 9 ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ × × 10 ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ×
Szansa na wykrycie zwiększa się w wypadku, gdy:
- rzut wykonuje lord (lub lady) przebywający na swoich ziemiach (o 1 oczko);
- rzut wykonuje postać posiadająca umiejętności: Agent, Plotki, Sokolnik (o 1 oczko za każdą);
- wśród postaci, których działalność próbuje się wykryć, znajduje się postać o II poziomie rozpoznawalności (o 1 oczko za każdą);
- wśród postaci, których działalność próbuje się wykryć, znajduje się postać o III poziomie rozpoznawalności (o 2 oczka za każdą).
Mistrz gry, w uzasadnionych przypadkach, może zadecydować o przyznaniu postaci dodatkowego modyfikatora. Może również całkowicie zwolnić postać z obowiązku rzutu kością. W przypadku, gdy rzut wykonuje postać o randze neutralnej, szansę na powodzenie mistrz gry określa indywidualnie.
Po wykonaniu rzutu kością k10 należy ten fakt zgłosić w niniejszym temacie i zaczekać na interwencję mistrza gry, który oceni wynik rzutu oraz sens przedstawionego w postach uzasadnienia. Posty, w których obecność postaci w wątku wyjaśniona będzie mętnie, bez fabularnego sensu czy logiki, mogą zostać przez mistrza gry uznane za niezasadne nawet w przypadku udanego rzutu na wykrycie.
- Kod:
[b]Rodzaj działania[/b]: sojusznicza / kość zdarzeń / inicjatywa / podbita lokacja
[b]Tereny[/b]: nazwa hrabstwa
[b]Postaci biorące udział[/b]:
[b]Odnośnik[/b]: link do tematu, w którym miało miejsce zdarzenie
[b]Opis[/b]: opcjonalny przy kostce, konieczny przy misji pobocznej i inicjatywie własnej
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 25.03.22 21:10, w całości zmieniany 3 razy
Rodzaj działania: inicjatywa - ciąg dalszy walk o wpływy nad Cieśniną Dover
Tereny: Kent / Hampshire / Sussex
Postaci biorące udział: Tristan Rosier, Mathieu Rosier, Tatiana Dolohov, Drew Macnair, Xavier Burke, Deirdre Mericourt, Cornelius Sallow, Manannan Travers, Rodochan Travers, Evandra Rosier, Primrose Burke, Melisande Travers, Fantine Rosier
Odnośniki i opis:
Rycerze kontynuują walkę o przejęcie kontroli nad Cieśniną Dover pozwalającą na kontrolę szlaku morskiego między Anglią a kontynentem. W tym celu nawiedzają porty, upewniając się, że wśród zarządu znajdują się odpowiednie osoby na odpowiednich miejscach, a w sprzymierzonych miastach portowych od wieków mających największe wpływy nad Cieśniną - liga Cinqe Ports - nie ma zagrożenia współpracą z Longbottomem ani też zagrożenia sabotażem i tak:
Tristan i Mathieu - w Dover w Kent
Tatiana i Drew - w Hythe w Kent
Xavier i Deirdre - w New Romnet w Kent
Cornelius i Manannan - w Hastings w Sussex
Rodochan i Deirdre w Rye w Sussex
W tym czasie podejmowane były wysiłki na rzecz przekonania miejscowej ludności do rycerskiej sprawy poprzez działania niosące pomoc zwykłym czarodziejom doświadczonym wojennym krajobrazem i tak:
Evandra i Fantine złożyły wizytę w sierocińcu i poświęciły swój czas dzieciom (Kent)
Evandra, Primrose i Melisande pojawiły się w miejskim ratuszu, by wesprzeć wojennych weteranów (Sussex)
+2% dla Rycerzy Walpurgii w East Sussex
+1% dla Rycerzy Walpurgii w West Sussex;
Kent pozostaje bez zmian 100%
Deirdre, Mathieu, Xavier, Evandra i Drew rzucają na incydent.
Tereny: Kent / Hampshire / Sussex
Postaci biorące udział: Tristan Rosier, Mathieu Rosier, Tatiana Dolohov, Drew Macnair, Xavier Burke, Deirdre Mericourt, Cornelius Sallow, Manannan Travers, Rodochan Travers, Evandra Rosier, Primrose Burke, Melisande Travers, Fantine Rosier
Odnośniki i opis:
Rycerze kontynuują walkę o przejęcie kontroli nad Cieśniną Dover pozwalającą na kontrolę szlaku morskiego między Anglią a kontynentem. W tym celu nawiedzają porty, upewniając się, że wśród zarządu znajdują się odpowiednie osoby na odpowiednich miejscach, a w sprzymierzonych miastach portowych od wieków mających największe wpływy nad Cieśniną - liga Cinqe Ports - nie ma zagrożenia współpracą z Longbottomem ani też zagrożenia sabotażem i tak:
Tristan i Mathieu - w Dover w Kent
Tatiana i Drew - w Hythe w Kent
Xavier i Deirdre - w New Romnet w Kent
Cornelius i Manannan - w Hastings w Sussex
Rodochan i Deirdre w Rye w Sussex
W tym czasie podejmowane były wysiłki na rzecz przekonania miejscowej ludności do rycerskiej sprawy poprzez działania niosące pomoc zwykłym czarodziejom doświadczonym wojennym krajobrazem i tak:
Evandra i Fantine złożyły wizytę w sierocińcu i poświęciły swój czas dzieciom (Kent)
Evandra, Primrose i Melisande pojawiły się w miejskim ratuszu, by wesprzeć wojennych weteranów (Sussex)
+1% dla Rycerzy Walpurgii w West Sussex;
Kent pozostaje bez zmian 100%
Deirdre, Mathieu, Xavier, Evandra i Drew rzucają na incydent.
Ramsey Mulciber
the vermeil rose had blown in frightful scarlet and its thorns
o u t g r o w n
Tristan Rosier
Zawód : Arystokrata, smokolog
Wiek : 32
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
the death of a beautiful woman is, unquestionably, the most poetical topic in the world
OPCM : 38 +2
UROKI : 30
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 1
CZARNA MAGIA : 60 +5
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 15 +6
Genetyka : Czarodziej
Śmierciożercy
Rodzaj działania: inicjatywa
Tereny: Londyn (?)
Postaci biorące udział: Marcelius Sallow, Uszatek
Odnośnik: Sheila mi opowiada o problemie + opowiadanie + akcja + przekazuję dokumenty tu (w tym samym wątku znajduję schronienie dla Celine i Leonie)
Opis: Sheila, córka mugola, zarejestrowała różdżkę na prawdziwe nazwisko i opowiedziała o tym Marcelowi, zdradzając związane z tym obawy. Szukając kontaktów w zacienionej części wielkiego Londynu udało mu się odnaleźć ludzi, którzy byli w stanie pomóc z jej problemem. Usiłując zdobyć dokumenty dla dziewczyny obiecał fałszerzom przysługę lub pieniądze, czekając na odzew - całość doprowadziła do wątku poprowadzonego przez mistrza gry, Marcel ostatecznie zdobył dokumenty dla Sheili, przekazał jej jej rodzinie, i ocalił z bezdusznego transportu dwie piękne dziewczyny wiezione w miejsce niewątpliwie gorsze od koszmarów - na skutek zdarzeń i pomocy cichego bohatera Uszatka zdobył również ich dokumenty.
+1% dla Zakonu Feniksa w Londynie
Marcelius wykonuje rzut na incydent
Tereny: Londyn (?)
Postaci biorące udział: Marcelius Sallow, Uszatek
Odnośnik: Sheila mi opowiada o problemie + opowiadanie + akcja + przekazuję dokumenty tu (w tym samym wątku znajduję schronienie dla Celine i Leonie)
Opis: Sheila, córka mugola, zarejestrowała różdżkę na prawdziwe nazwisko i opowiedziała o tym Marcelowi, zdradzając związane z tym obawy. Szukając kontaktów w zacienionej części wielkiego Londynu udało mu się odnaleźć ludzi, którzy byli w stanie pomóc z jej problemem. Usiłując zdobyć dokumenty dla dziewczyny obiecał fałszerzom przysługę lub pieniądze, czekając na odzew - całość doprowadziła do wątku poprowadzonego przez mistrza gry, Marcel ostatecznie zdobył dokumenty dla Sheili, przekazał jej jej rodzinie, i ocalił z bezdusznego transportu dwie piękne dziewczyny wiezione w miejsce niewątpliwie gorsze od koszmarów - na skutek zdarzeń i pomocy cichego bohatera Uszatka zdobył również ich dokumenty.
Marcelius wykonuje rzut na incydent
William Moore
jeszcze w zielone gramy jeszcze nie umieramy, jeszcze się nam ukłonią ci co palcem wygrażali
Rodzaj działania: inicjatywa
Tereny: Norfolk
Postaci biorące udział: Zlata Raskolnikova, Thalia Wellers
Odnośnik: tutaj + list
Opis: Zlata w ramach obowiązków zawodowych udaje się razem z przewodniczką - Thalią, do domu dłużnika. Ten jednak okazał się fałszerzem, który mając wsparcie władz, rozprowadzał podrobione monety, by destabilizować rynki hrabstw. Ostatecznie fałszerz został spacyfikowany przez obie kobiety, później wypytany i zabity przez Zlate, a jego ciało zakopane gdzieś na odludziu. Na drzwiach jego sklepu zawisła kartka, informująca łudzi o całym zajściu - działający za przyzwoleniem władz fałszerz niszczył rynek. Thalia dała znać swoim kontaktom, że władza uderzyła w ten aspekt gospodarki i że trzeba uważać na lipne monety. To samo zrobiła Zlata, dając znać swoim najbliższym przyjaciołom z pracy, aby ci również przekazali informacje dalej, kompletnie olewając aspekt, że może uderzyć to w reputacje Ministerstwa.
Brak wpływu
Tereny: Norfolk
Postaci biorące udział: Zlata Raskolnikova, Thalia Wellers
Odnośnik: tutaj + list
Opis: Zlata w ramach obowiązków zawodowych udaje się razem z przewodniczką - Thalią, do domu dłużnika. Ten jednak okazał się fałszerzem, który mając wsparcie władz, rozprowadzał podrobione monety, by destabilizować rynki hrabstw. Ostatecznie fałszerz został spacyfikowany przez obie kobiety, później wypytany i zabity przez Zlate, a jego ciało zakopane gdzieś na odludziu. Na drzwiach jego sklepu zawisła kartka, informująca łudzi o całym zajściu - działający za przyzwoleniem władz fałszerz niszczył rynek. Thalia dała znać swoim kontaktom, że władza uderzyła w ten aspekt gospodarki i że trzeba uważać na lipne monety. To samo zrobiła Zlata, dając znać swoim najbliższym przyjaciołom z pracy, aby ci również przekazali informacje dalej, kompletnie olewając aspekt, że może uderzyć to w reputacje Ministerstwa.
Tristan Rosier
Zlata Raskolnikova
Zawód : Komornik i najemniczka po godzinach
Wiek : 37
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Wdowa
Wisi mi kto wisi na latarni
A kto o nią się opiera
A kto o nią się opiera
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Półgoblin
Nieaktywni
Rodzaj działania: inicjatywa
Tereny: Hampshire
Postaci biorące udział: Primrose Burke, Drew Macnair
Odnośnik: link
Opis: Drew uzyskał informacje, że w opuszczonej fabryce słodyczy odbywają się spotkania osób knujących przeciwko obecnej polityce Ministerstwa Magii. Z słów informatora wynikało, iż doszło tam do masakry dzieciaków, w których żyłach płynęła magiczna krew, dlatego postanowił zabezpieczyć to miejsce, aby nigdy więcej nie doszło do podobnej tragedii. Ponadto przy kolejnej próbie spotkania bez większego trudu możliwym będzie pojmanie sprawców. Z pomocą Primrose nałożył w budynku odpowiednie klątwy.
+1% dla Rycerzy w Hampshire
Primrose wykonuje rzut na incydent
Tereny: Hampshire
Postaci biorące udział: Primrose Burke, Drew Macnair
Odnośnik: link
Opis: Drew uzyskał informacje, że w opuszczonej fabryce słodyczy odbywają się spotkania osób knujących przeciwko obecnej polityce Ministerstwa Magii. Z słów informatora wynikało, iż doszło tam do masakry dzieciaków, w których żyłach płynęła magiczna krew, dlatego postanowił zabezpieczyć to miejsce, aby nigdy więcej nie doszło do podobnej tragedii. Ponadto przy kolejnej próbie spotkania bez większego trudu możliwym będzie pojmanie sprawców. Z pomocą Primrose nałożył w budynku odpowiednie klątwy.
Primrose wykonuje rzut na incydent
Tristan Rosier
Drew Macnair
Zawód : Namiestnik hrabstwa Suffolk, fascynat nakładania klątw
Wiek : 31
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Zaręczony
Danger is a beautiful thing when it is purposefully sought out.
OPCM : 40
UROKI : 2 +2
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5 +4
CZARNA MAGIA : 60 +7
ZWINNOŚĆ : 4
SPRAWNOŚĆ : 15 +3
Genetyka : Metamorfomag
Śmierciożercy
Rodzaj działania: inicjatywa rozegrana w związku z ‘ciemno wszędzie, głucho wszędzie’
Tereny: Northumberland
Postaci biorące udział: Leon Longbottom, Gabriel Tonks, Richard Moore, Frederick Fox
Odnośnik: wątek w Porcie, list od Artura, list do nestora rodu Longbottom, list do Harolda Longbottoma
Opis: Fox został wezany przez Artura Longbottoma do rozwiązania napiętej sytuacji w porcie w Newcastle. Zwrócił się o pomoc do Gabriela Tonksa oraz Steviego Becketta. Na miejscu mężczyźni spotkali Leona Longbottoma, który dowiedziawszy się o liście, postanowił zbadać sprawę. Podczas rozmowy z zarządcą portu dało się odczuć, że mężczyzna nie do końca panuje nad sytuacją - członkowie i sojusznicy Zakony Feniksa postanowili, że pomimo niechęci ze strony mugoli raz jeszcze spróbują doprowadzić do rozmów między stronami - prośba o pokojowe rozwiązanie sytuacji płynęła również od Longbottomów. Do tego zadania wyznaczono Gabriela, który doskonale znał mugolski świat. Wspomóc miał go Beckett, ten jednak nigdy nie dotarł na Lady Bird. W tym czasie Fox wraz z Leonem postanowili zbadać sytuację pośród wzburzonych sytuacją czarodziejów. Przy pomocy ludzi zarządcy udało im się ostudzić zapały buntowników, a także w krótkim wywiadzie dowiedzieć, że port już od dłuższego czasu był nieumiejętnie prowadzony - większość rozjuszonego tłumu stanowili marynarze, których statki utknęły w porcie. Aurorzy dowiedzieli się również, że wymiana ognia nastąpiła z winy czarodziejów, choć nikt nie wydał takiego rozkazu - co potwierdzało wcześniejsze głosy na temat braku kompetencji u zarządcy. W końcu aurorzy dotarli do kapitana Levine, który dowodził Lady Bird. Przyznał on, iż pozostawienie uszkodzonego statku bez straży było rażącą pomyłką Podmore’a, podobnie jak rozkaz wypłynięcia pomimo fatalnych warunków, z których wszyscy zdawali sobie sprawę. W tym samym czasie Gabriel przy pomocy przypadkiem spotkanego w porcie Richarda Moore’a przekonał mugoli do odbycia rozmów. Ich stronę reprezentował kapitan marynarki wojennej, George Mitchell. Służący niegdyś w wojsku Moore stał się gwarantem bezpieczeństwa - pozostał na pokładzie Lady Bird, a Mitchell udał się na pertraktacje. Udział w nich wzięli również Podmore, Levine oraz Zakonnicy. Ponieważ ze strony mugolskiej spływały niepokojące sygnały o tym, że na terenie Northumberland nie czują wystarczającego wsparcia, postanowiono, że zapasy żywności znajdujące się na statku w połowie zostaną przekazane mugolom, a w połowie popłyną do Berwick. Została również zaproponowana współpraca między statkami mugolskimi a czarodziejskimi - czarodzieje mieli zapewnić większą ochronę na morzu, mugole - dodatkowe wsparcie oraz zwiększenie ładowności, na czym mieli skorzystać wszyscy. Kapitanowie Mitchell oraz Levine zgodzili się na taką współpracę - jako przykład dla pozostałych. Jednocześnie Leon, jako przedstawiciel rodu Longbottom, zapewnił o zwiększeniu wsparcia dla mugoli, a także zakomunikował zarządcy, by gotował się na opuszczenie swojego urzędu. Po opanowaniu sytuacji Gabriel oraz Richard zajęli się nadzorem naprawy statku oraz oczyszczeniu rzeki z lodu, który blokował przepływ. Jednocześnie Leon czuwał nad sprawiedliwym podziałem towarów oraz bezpieczną odprawę mugolskich wozów, a Fox znalazł inny statek, który po odblokowaniu rzeki był gotów do natychmiastowego transportu towarów do Berwick - Lady Bird zyskała tymczasową sprawność, by odblokować ruch rzeczny, ale obawiano się, że mogła nie poradzić sobie z dłuższą podróżą. W konsekwencji zdarzeń nestor rodu Longbottom miał wyznaczyć nowego zarządcę portu w Newcastle.
+2% dla Zakonu Feniksa w Northumberland
Rodzaj działania: inicjatywa
Tereny: Staffordshire
Postaci biorące udział: Samuel Skamander, Frederick Fox
Odnośnik: kamienna droga, pojedynek
Opis: Dwójka aurorów postanowiła zbadać trop na terenie Staffordshire, do - lub z - którego transportowano mugoli zmuszanych do walk na zimowym jarmarku w Londynie. Z ukrycia zaobserwowali powóz - wspomagając się magią rozpoznali, że wewnątrz znajdowały się cztery skrępowane sylwetki. Ukryci w przydrożnej zaspie aurorzy zyskali przewagę, zaskakując przeciwników. Wymiana zaklęć trwała krótko, a jeden z czarnoksiężników zginął od obrażeń. Pozostałych skuto, pozbawiono różdżek, przeszukano i przesłuchano. Pierwszy nie wydusił z siebie ani słowa, drugi współpracował, choć z oporem - aurorzy uzgodnili, że darują mu życie i wezmą do niewoli, widząc szansę na to, że z czasem mężczyzna mógłby pęknąć i być może wydać kryjówkę szmalcowników. Milczącemu mężczyźnie wyczyścili pamięć i bez różdżki puścili wolno, licząc na to, że jego twarz za jakiś czas stanie się wskazówką do dalszego śledztwa. Pojmanemu czarnoksiężnikowi pozwolili myśleć, że zginął z ich rąk. Następnie udzielili pomocy mugolskim więźniom - zalegające w wozie dywany transmutowali w ciepłe koce, przekazali wodę. Mugole byli zbyt wyczerpani, by od razu przekazać aurorom pomocne informacje. Jeden z nich nie przeżył podróży, zwłoki pochowano więc przy drodze. Przy pomocy wozu trójkę ocalałych - wraz z więźniem - eskortowali na bezpieczne tereny Kornwalii, gdzie przekazano ich pod opiekę uzdrowicieli.
+1% dla Zakonu Feniksa w Staffordshire
Rodzaj działania: inicjatywa/kostka (kostka wpasowała się do założeń inicjatywy)
Tereny: Cumberland
Postaci biorące udział: Frederick Fox, Steffen Cattermole
Odnośnik: las westchnień
Opis: Fox udaje się na patrol w lesie westchnień w celu odnalezienia ukrywającej się grupy czarodziejów. Ślad doprowadza go do trójki osób. W jednej z nich rozpoznaje Forsythię Crabbe, która na jego widok ucieka. Pozostali okazują się poszukiwanymi czarodziejami. Niestety, jedynymi ocalałymi z kilkuosobowej grupy - od mężczyzny dowiaduje się, że towarzysząca mu kobieta to jego małżonka, spętana klątwą fałszywego proroka, która w szale zabiła swoją córkę oraz pozostałych uciekinierów. Przy życiu ostał się jedynie on. Fox obezwładnia kobietę silnym petryfikusem i z pomocą jej małżonka transportuje do pobliskiego azylu u znajomego zielarza. Wzywa Steffena Cattermole, by ten zajął się klątwą - młody łamacz uwalnia kobietę spod jarzma czarnej magii, a Fox obiecuje wkrótce pomóc dostać się uciekinierom do Irlandii, nie wiedząc jeszcze, że kobieta zdecyduje się pozostać w Anglii i odpłacić za swoje przewiny.
+1% dla Zakonu w Cumberland
Frederick wykonuje rzut na incydent
Tereny: Northumberland
Postaci biorące udział: Leon Longbottom, Gabriel Tonks, Richard Moore, Frederick Fox
Odnośnik: wątek w Porcie, list od Artura, list do nestora rodu Longbottom, list do Harolda Longbottoma
Opis: Fox został wezany przez Artura Longbottoma do rozwiązania napiętej sytuacji w porcie w Newcastle. Zwrócił się o pomoc do Gabriela Tonksa oraz Steviego Becketta. Na miejscu mężczyźni spotkali Leona Longbottoma, który dowiedziawszy się o liście, postanowił zbadać sprawę. Podczas rozmowy z zarządcą portu dało się odczuć, że mężczyzna nie do końca panuje nad sytuacją - członkowie i sojusznicy Zakony Feniksa postanowili, że pomimo niechęci ze strony mugoli raz jeszcze spróbują doprowadzić do rozmów między stronami - prośba o pokojowe rozwiązanie sytuacji płynęła również od Longbottomów. Do tego zadania wyznaczono Gabriela, który doskonale znał mugolski świat. Wspomóc miał go Beckett, ten jednak nigdy nie dotarł na Lady Bird. W tym czasie Fox wraz z Leonem postanowili zbadać sytuację pośród wzburzonych sytuacją czarodziejów. Przy pomocy ludzi zarządcy udało im się ostudzić zapały buntowników, a także w krótkim wywiadzie dowiedzieć, że port już od dłuższego czasu był nieumiejętnie prowadzony - większość rozjuszonego tłumu stanowili marynarze, których statki utknęły w porcie. Aurorzy dowiedzieli się również, że wymiana ognia nastąpiła z winy czarodziejów, choć nikt nie wydał takiego rozkazu - co potwierdzało wcześniejsze głosy na temat braku kompetencji u zarządcy. W końcu aurorzy dotarli do kapitana Levine, który dowodził Lady Bird. Przyznał on, iż pozostawienie uszkodzonego statku bez straży było rażącą pomyłką Podmore’a, podobnie jak rozkaz wypłynięcia pomimo fatalnych warunków, z których wszyscy zdawali sobie sprawę. W tym samym czasie Gabriel przy pomocy przypadkiem spotkanego w porcie Richarda Moore’a przekonał mugoli do odbycia rozmów. Ich stronę reprezentował kapitan marynarki wojennej, George Mitchell. Służący niegdyś w wojsku Moore stał się gwarantem bezpieczeństwa - pozostał na pokładzie Lady Bird, a Mitchell udał się na pertraktacje. Udział w nich wzięli również Podmore, Levine oraz Zakonnicy. Ponieważ ze strony mugolskiej spływały niepokojące sygnały o tym, że na terenie Northumberland nie czują wystarczającego wsparcia, postanowiono, że zapasy żywności znajdujące się na statku w połowie zostaną przekazane mugolom, a w połowie popłyną do Berwick. Została również zaproponowana współpraca między statkami mugolskimi a czarodziejskimi - czarodzieje mieli zapewnić większą ochronę na morzu, mugole - dodatkowe wsparcie oraz zwiększenie ładowności, na czym mieli skorzystać wszyscy. Kapitanowie Mitchell oraz Levine zgodzili się na taką współpracę - jako przykład dla pozostałych. Jednocześnie Leon, jako przedstawiciel rodu Longbottom, zapewnił o zwiększeniu wsparcia dla mugoli, a także zakomunikował zarządcy, by gotował się na opuszczenie swojego urzędu. Po opanowaniu sytuacji Gabriel oraz Richard zajęli się nadzorem naprawy statku oraz oczyszczeniu rzeki z lodu, który blokował przepływ. Jednocześnie Leon czuwał nad sprawiedliwym podziałem towarów oraz bezpieczną odprawę mugolskich wozów, a Fox znalazł inny statek, który po odblokowaniu rzeki był gotów do natychmiastowego transportu towarów do Berwick - Lady Bird zyskała tymczasową sprawność, by odblokować ruch rzeczny, ale obawiano się, że mogła nie poradzić sobie z dłuższą podróżą. W konsekwencji zdarzeń nestor rodu Longbottom miał wyznaczyć nowego zarządcę portu w Newcastle.
William Moore
Rodzaj działania: inicjatywa
Tereny: Staffordshire
Postaci biorące udział: Samuel Skamander, Frederick Fox
Odnośnik: kamienna droga, pojedynek
Opis: Dwójka aurorów postanowiła zbadać trop na terenie Staffordshire, do - lub z - którego transportowano mugoli zmuszanych do walk na zimowym jarmarku w Londynie. Z ukrycia zaobserwowali powóz - wspomagając się magią rozpoznali, że wewnątrz znajdowały się cztery skrępowane sylwetki. Ukryci w przydrożnej zaspie aurorzy zyskali przewagę, zaskakując przeciwników. Wymiana zaklęć trwała krótko, a jeden z czarnoksiężników zginął od obrażeń. Pozostałych skuto, pozbawiono różdżek, przeszukano i przesłuchano. Pierwszy nie wydusił z siebie ani słowa, drugi współpracował, choć z oporem - aurorzy uzgodnili, że darują mu życie i wezmą do niewoli, widząc szansę na to, że z czasem mężczyzna mógłby pęknąć i być może wydać kryjówkę szmalcowników. Milczącemu mężczyźnie wyczyścili pamięć i bez różdżki puścili wolno, licząc na to, że jego twarz za jakiś czas stanie się wskazówką do dalszego śledztwa. Pojmanemu czarnoksiężnikowi pozwolili myśleć, że zginął z ich rąk. Następnie udzielili pomocy mugolskim więźniom - zalegające w wozie dywany transmutowali w ciepłe koce, przekazali wodę. Mugole byli zbyt wyczerpani, by od razu przekazać aurorom pomocne informacje. Jeden z nich nie przeżył podróży, zwłoki pochowano więc przy drodze. Przy pomocy wozu trójkę ocalałych - wraz z więźniem - eskortowali na bezpieczne tereny Kornwalii, gdzie przekazano ich pod opiekę uzdrowicieli.
William Moore
Rodzaj działania: inicjatywa/kostka (kostka wpasowała się do założeń inicjatywy)
Tereny: Cumberland
Postaci biorące udział: Frederick Fox, Steffen Cattermole
Odnośnik: las westchnień
Opis: Fox udaje się na patrol w lesie westchnień w celu odnalezienia ukrywającej się grupy czarodziejów. Ślad doprowadza go do trójki osób. W jednej z nich rozpoznaje Forsythię Crabbe, która na jego widok ucieka. Pozostali okazują się poszukiwanymi czarodziejami. Niestety, jedynymi ocalałymi z kilkuosobowej grupy - od mężczyzny dowiaduje się, że towarzysząca mu kobieta to jego małżonka, spętana klątwą fałszywego proroka, która w szale zabiła swoją córkę oraz pozostałych uciekinierów. Przy życiu ostał się jedynie on. Fox obezwładnia kobietę silnym petryfikusem i z pomocą jej małżonka transportuje do pobliskiego azylu u znajomego zielarza. Wzywa Steffena Cattermole, by ten zajął się klątwą - młody łamacz uwalnia kobietę spod jarzma czarnej magii, a Fox obiecuje wkrótce pomóc dostać się uciekinierom do Irlandii, nie wiedząc jeszcze, że kobieta zdecyduje się pozostać w Anglii i odpłacić za swoje przewiny.
Frederick wykonuje rzut na incydent
Tristan Rosier
Kundle, odmieńcy, śmieci, wariaci,
obywatele degeneraci,
ej, duszy podpalacze,
obywatele degeneraci,
ej, duszy podpalacze,
Róbmy dym
Rodzaj działania: kość zdarzeń
Tereny: Shropshire
Postaci biorące udział: Cornelius Sallow, Septimus Vanity
Odnośnik: Wąwóz Cheddara
Opis: Septimus i Cornelius rozmawiają o wojnie i sytuacji w Shropshire, gdy zaczepia ich nieznajomy czarodziej, proszący o pieniądze na okup dla żony. Gdy nieznajomemu wymyka się nierozsądne zdanie, zdradzające mugolską tożsamość porwanej kobiety, Sallow obezwładnia czarodzieja i poddaje go legilimencji aby poznać szczegóły sprawy. Dowiaduje się, że czarodziej poślubił mugolaczkę i poznaje twarze szmalcowników, którzy - zamiast przekazać szlamę Averym lub Ministerstwu - żądali za nią okupu i próbowali ugrać własny interes. Podczas dalszej próby przesłuchania, tym razem przy użyciu perswazji Sallowa i czarnej magii Septimusa, czarodziej umiera. Cornelius i Septimus spychają zwłoki zdrajcy w dół wzgórza, a poznawszy nazwisko jednego ze szmalcowników, Cornelius postanawia złożyć do Ministerstwa skargę na ich samowolę.
Rzecz jasna, okup nigdy nie trafił do szmalcowników - nie miał kto go zapłacić, a wskutek interwencji Corneliusa, ci musieli przekazać mugolaczkę swoim zwierzchnikom.
+1% dla Rycerzy, +1% chaosu w Shropshire
Rodzaj działania: inicjatywa własna
Tereny: Shropshire
Postaci biorące udział: Septimus Vanity, Amelia Eberhart.
Odnośnik: Wenlock Edge
Opis:Amelia i Septimus natrafiają na napaść na konwój z pożywieniem zmierzający do jednej z wiosek w Shropshire. Pojedynkują się z promugolskimi czarodziejami, zabijają dwójkę, trzeciego oddając w ręce lordów Avery. Dzięki temu jedzenie trafia do celu. Okazuje się, że za atak odpowiedzialni są Sackville'owie, których nazwisko Eberhart poznała już w Long Mynd.
zgłoszone wcześniej
Rodzaj działania: kość zdarzeń
Tereny: Shropshire
Postaci biorące udział: Cornelius Sallow, Septimus Vanity
Odnośnik: Most bez Celu
Opis: Kontynuując wątek Sackvillów (adres z Long Mynd, rozmowa z Morganem w Preen Manor), Cornelius i Septimus udają się pod adres rodziny zdrajców i mugolaków. Na miejscu zastają płonący dom, podpalony przez Vidcunda Morgana (namówionego przez Sallowa do tego czynu w Preen Manor) i jego kolegów. Mieszkańcy próbują uciec przez okno, ale Cornelius uniemożliwia im to za pomocą zaklęcia. Za namową Sallowa i szmalcowników, Septimus pomaga w paleniu domu - tak skutecznie, że budynek wybucha, a mieszkańcy nie mają już szans na ucieczkę i umierają.
+1% dla Rycerzy w Shropshire
Tereny: Shropshire
Postaci biorące udział: Cornelius Sallow, Septimus Vanity
Odnośnik: Wąwóz Cheddara
Opis: Septimus i Cornelius rozmawiają o wojnie i sytuacji w Shropshire, gdy zaczepia ich nieznajomy czarodziej, proszący o pieniądze na okup dla żony. Gdy nieznajomemu wymyka się nierozsądne zdanie, zdradzające mugolską tożsamość porwanej kobiety, Sallow obezwładnia czarodzieja i poddaje go legilimencji aby poznać szczegóły sprawy. Dowiaduje się, że czarodziej poślubił mugolaczkę i poznaje twarze szmalcowników, którzy - zamiast przekazać szlamę Averym lub Ministerstwu - żądali za nią okupu i próbowali ugrać własny interes. Podczas dalszej próby przesłuchania, tym razem przy użyciu perswazji Sallowa i czarnej magii Septimusa, czarodziej umiera. Cornelius i Septimus spychają zwłoki zdrajcy w dół wzgórza, a poznawszy nazwisko jednego ze szmalcowników, Cornelius postanawia złożyć do Ministerstwa skargę na ich samowolę.
Rzecz jasna, okup nigdy nie trafił do szmalcowników - nie miał kto go zapłacić, a wskutek interwencji Corneliusa, ci musieli przekazać mugolaczkę swoim zwierzchnikom.
Tristan Rosier
Tereny: Shropshire
Postaci biorące udział: Septimus Vanity, Amelia Eberhart.
Odnośnik: Wenlock Edge
Opis:Amelia i Septimus natrafiają na napaść na konwój z pożywieniem zmierzający do jednej z wiosek w Shropshire. Pojedynkują się z promugolskimi czarodziejami, zabijają dwójkę, trzeciego oddając w ręce lordów Avery. Dzięki temu jedzenie trafia do celu. Okazuje się, że za atak odpowiedzialni są Sackville'owie, których nazwisko Eberhart poznała już w Long Mynd.
Tristan Rosier
Rodzaj działania: kość zdarzeń
Tereny: Shropshire
Postaci biorące udział: Cornelius Sallow, Septimus Vanity
Odnośnik: Most bez Celu
Opis: Kontynuując wątek Sackvillów (adres z Long Mynd, rozmowa z Morganem w Preen Manor), Cornelius i Septimus udają się pod adres rodziny zdrajców i mugolaków. Na miejscu zastają płonący dom, podpalony przez Vidcunda Morgana (namówionego przez Sallowa do tego czynu w Preen Manor) i jego kolegów. Mieszkańcy próbują uciec przez okno, ale Cornelius uniemożliwia im to za pomocą zaklęcia. Za namową Sallowa i szmalcowników, Septimus pomaga w paleniu domu - tak skutecznie, że budynek wybucha, a mieszkańcy nie mają już szans na ucieczkę i umierają.
Tristan Rosier
Dear,
I never want to fall asleep, within our dreams the weight we saw. Not all the answers are the same, yet we still play thе game
Rodzaj działania: inicjatywa + kość zdarzeń
Tereny: Westmorland
Postaci biorące udział: David Hargrave (1 post), Lusterko za Davida (6 postów), Volans Moore (7 postów)
Odnośnik: Opuszczona wioska Lambrigg + list
Opis: David i Volans wybrali się do opuszczonej wioski Lambrigg, gdyż tam szmalcownicy przetrzymywali i torturowali grupę mugoli oraz mugolaków. Podjęli decyzję o ich uwolnieniu z rąk czarodziejów przy unikaniu inicjowania walki.
Zanim zdołali wprowadzić ten plan w życie, zaczepił ich czarodziej (kość zdarzeń) proszący ich o pieniądze na uiszczenie okupu za życie jego żony. Otrzymał je. Z pomocą mężczyzny udało się działać po cichu i ogłuszać trzech szmalcowników magią, pętać ich i kneblować. Ich różdżki były łamane (zostawiam to do oceny MG). W ten sposób zdołali odbić prawie wszystkich zakładników.
W toku swoich działań dowiedzieli się, że dwie dziewczynki zdołały uciec i gdy je odnaleźli za sprawą przejawu dziecięcej magii, okazało się, że zostały skrzywdzone przez ostatniego szmalcownika, którego Volans powalił zaklęciem. Wszystkim ocalałym została udzielona (i dwóm szmalcownikom) pomoc medyczna. Ranni zostali przetransportowani do leśnej lecznicy, pozostali znaleźli bezpieczne schronienie u uzdrowicielki i u granic hrabstwa.
Po tych wydarzeniach pastor ostrzegał mugoli przed niebezpieczeństwem i radził im co mogą zrobić by czuć się bezpieczniej. Czterech szmalcowników zostało zaprowadzonych na proces i osądzonych oraz skazanych na śmierć przez powieszenie. Wyrok wykonano. Moore przekazał pieniądze uprzednio przeznaczone na okup na rzecz pokrycia bieżących potrzeb ocalałych oraz znalazł dobry dom jednemu, jeśli nie dwóm psidwakom, które odebrał szmalcownikom.
+1% dla Zakonu w Westmorland
Tereny: Westmorland
Postaci biorące udział: David Hargrave (1 post), Lusterko za Davida (6 postów), Volans Moore (7 postów)
Odnośnik: Opuszczona wioska Lambrigg + list
Opis: David i Volans wybrali się do opuszczonej wioski Lambrigg, gdyż tam szmalcownicy przetrzymywali i torturowali grupę mugoli oraz mugolaków. Podjęli decyzję o ich uwolnieniu z rąk czarodziejów przy unikaniu inicjowania walki.
Zanim zdołali wprowadzić ten plan w życie, zaczepił ich czarodziej (kość zdarzeń) proszący ich o pieniądze na uiszczenie okupu za życie jego żony. Otrzymał je. Z pomocą mężczyzny udało się działać po cichu i ogłuszać trzech szmalcowników magią, pętać ich i kneblować. Ich różdżki były łamane (zostawiam to do oceny MG). W ten sposób zdołali odbić prawie wszystkich zakładników.
W toku swoich działań dowiedzieli się, że dwie dziewczynki zdołały uciec i gdy je odnaleźli za sprawą przejawu dziecięcej magii, okazało się, że zostały skrzywdzone przez ostatniego szmalcownika, którego Volans powalił zaklęciem. Wszystkim ocalałym została udzielona (i dwóm szmalcownikom) pomoc medyczna. Ranni zostali przetransportowani do leśnej lecznicy, pozostali znaleźli bezpieczne schronienie u uzdrowicielki i u granic hrabstwa.
Po tych wydarzeniach pastor ostrzegał mugoli przed niebezpieczeństwem i radził im co mogą zrobić by czuć się bezpieczniej. Czterech szmalcowników zostało zaprowadzonych na proces i osądzonych oraz skazanych na śmierć przez powieszenie. Wyrok wykonano. Moore przekazał pieniądze uprzednio przeznaczone na okup na rzecz pokrycia bieżących potrzeb ocalałych oraz znalazł dobry dom jednemu, jeśli nie dwóm psidwakom, które odebrał szmalcownikom.
Tristan Rosier
I want to feel the sun shine
On my face like a new day's just begun
And I'll steal a moment's fun
And reflect on all those days long dead and gone
On my face like a new day's just begun
And I'll steal a moment's fun
And reflect on all those days long dead and gone
Volans Moore
Zawód : Smokolog
Wiek : 32
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
Oh I still can remember a time when it wasn't like this
Before the world became enslaved
Can we all go back to the time when we were not like this
Can we even be saved?
Before the world became enslaved
Can we all go back to the time when we were not like this
Can we even be saved?
OPCM : 19 +3
UROKI : 15 +2
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 8
SPRAWNOŚĆ : 7
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Volans Moore' has done the following action : Rzut kością
'Incydenty' :
--------------------------------
The member 'Volans Moore' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 91
Kent nie może już uzyskać wyższych wpływów
'Incydenty' :
--------------------------------
The member 'Volans Moore' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 91
Tristan Rosier
The member 'Herbert Grey' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 21
--------------------------------
#2 'Incydenty' :
-5% dla Zakonu w Lancashire
#1 'k100' : 21
--------------------------------
#2 'Incydenty' :
Tristan Rosier
The member 'Frederick Fox' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 77
--------------------------------
#2 'Incydenty' :
-5% dla Rycerzy w Essex
#1 'k100' : 77
--------------------------------
#2 'Incydenty' :
Tristan Rosier
The member 'Thalia Wellers' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 16
--------------------------------
#2 'Incydenty' :
+5% dla Zakonu w West Riding of Yorkshire
#1 'k100' : 16
--------------------------------
#2 'Incydenty' :
Tristan Rosier
The member 'Prudence Macmillan' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 67
--------------------------------
#2 'Incydenty' :
+4% dla Zakonu Feniksa w West Suffolk
#1 'k100' : 67
--------------------------------
#2 'Incydenty' :
William Moore
The member 'Septimus Vanity' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 10
--------------------------------
#2 'Incydenty' :
+3% dla Rycerzy Walpurgii w Westmorland
#1 'k100' : 10
--------------------------------
#2 'Incydenty' :
William Moore
The member 'Elvira Multon' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 76
--------------------------------
#2 'Incydenty' :
+4% dla Rycerzy Walpurgii w Hertfordshire
#1 'k100' : 76
--------------------------------
#2 'Incydenty' :
William Moore
The member 'Primrose Burke' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 55
--------------------------------
#2 'Incydenty' :
+4% dla Rycerzy Walpurgii w Devon
#1 'k100' : 55
--------------------------------
#2 'Incydenty' :
William Moore
Spokojnie jak na wojnie
Szybka odpowiedź
Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia