Kasyno Crockfords
AutorWiadomość
First topic message reminder :
★★★★
[bylobrzydkobedzieladnie]
Kasyno Crockfords
Najstarsze kasyno Anglii działa prężnie od przeszło trzystu lat; obsługa baczy, by do środka nie wyszły osobistości niepożądane, nieodpowiednio ubrane, nieobyte, czy mniej majętne. Zbiera się w nim śmietanka towarzyska Londynu. Wystrój wnętrza ukierunkowany jest na zamożnych gości; elegancki, drogi, ociekający luksusem.
Niegdyś przyjmowano tu wszystkich, również mugoli – teraz jednak wszystkie sale są przeznaczone tylko i wyłącznie dla czarodziejów. Zaklęcia ochronne, które wcześniej maskowały niektóre pomieszczenia przed wzrokiem niemagicznych, zostały zdjęte. Kasyno nie cieszy się jednak taką popularnością jak przed wojną, niewielu może pozwolić sobie na przywilej trwonienia pieniędzy na hazard.
Goblińscy krupierzy bacznie przyglądają się gościom i uważnie patrzą im na ręce podczas gier, kelnerzy roznoszą drinki, zręcznie lawirując pomiędzy stolikami. W Crockfords można zagrać w karty, kości, czy czarodziejską ruletkę. W powietrzu unosi się gęsty, drażniący zapach nikotyny, a przy ścianach czujne oko dostrzeże kilku milczących czarodziejów, zapewne pełniących funkcje dyskretnych ochroniarzy tego miejsca.
Niegdyś przyjmowano tu wszystkich, również mugoli – teraz jednak wszystkie sale są przeznaczone tylko i wyłącznie dla czarodziejów. Zaklęcia ochronne, które wcześniej maskowały niektóre pomieszczenia przed wzrokiem niemagicznych, zostały zdjęte. Kasyno nie cieszy się jednak taką popularnością jak przed wojną, niewielu może pozwolić sobie na przywilej trwonienia pieniędzy na hazard.
Goblińscy krupierzy bacznie przyglądają się gościom i uważnie patrzą im na ręce podczas gier, kelnerzy roznoszą drinki, zręcznie lawirując pomiędzy stolikami. W Crockfords można zagrać w karty, kości, czy czarodziejską ruletkę. W powietrzu unosi się gęsty, drażniący zapach nikotyny, a przy ścianach czujne oko dostrzeże kilku milczących czarodziejów, zapewne pełniących funkcje dyskretnych ochroniarzy tego miejsca.
Możliwość gry w czarodziejskie oczko
[bylobrzydkobedzieladnie]
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 25.03.22 20:31, w całości zmieniany 5 razy
The member 'Arsen Slughorn' has done the following action : rzut kością
#1 'Pik' :
--------------------------------
#2 'Kier' :
#1 'Pik' :
--------------------------------
#2 'Kier' :
Samael: 1(As) + 9 = 10 -> 0
Arsen: 2 + 9 = 11 -> 1
0 < 1
Wygrywa Arsen. Pije Samael, Morgoth i Barry.
Arsen: 2 + 9 = 11 -> 1
0 < 1
Wygrywa Arsen. Pije Samael, Morgoth i Barry.
W następnej turze grają ze sobą dwie pierwsze wylosowane osoby, kolejne trzy obstawiają.
- Zasady gry:
- BAKARAT1. Krupier (Mistrz Gry) za pomocą kości typuje dwóch graczy, którzy rozgrywają ze sobą kolejkę oraz trzech, którzy obstawiają zwycięzcę. Jeśli któreś imiona się dublują, uznaje się pierwsze wylosowane imię, a zamiast drugiego bierze się pod uwagę postać siedzącą po prawej stronie (niższy numerek krzesełka) postaci zdublowanej (lub dalej po prawej, jeśli to wciąż będzie osoba zdublowana).
2. W ciągu 3 godzin pozostali gracze powinni napisać post, w którym obstawiają zwycięzcę (osobę, która osiągnie największą liczbę oczek). W przypadku ominięcia kolejki (nie napisania postu) traktuje się to jako błędne wytypowanie.
3. Po obstawieniu zwycięzcy osoby wytypowane rzucają dwoma kośćmi, jedną kier i jedną pik w takim czasie, aby zdążyć przed upływem 6 godzin od poprzedniej wiadomości MG. Jeśli tego nie zrobią, MG losuje za nich, ale wówczas zwycięzca nie otrzymuje punktów.OBLICZANIE WYNIKÓW4. O wyniku rozgrywki decyduje liczba zdobytych punktów w 2 kartach.Przykładowe rozdania:
5. Dodaje się wartości obydwu kart, a w przypadku osiągnięcia liczby dwucyfrowej od wyniku odejmuje się 10.
6. Wygrywa osoba z większą ilością punktów. 9 jest najwyższym wynikiem możliwym do osiągnięcia.
7. Szklaneczkę pije postać, która przegrała rozdanie oraz postaci, które przegrały zakład.
8. W przypadku remisu żaden zawodnik nie wygrywa i traktuje się ich jako osoby przegrane, które otrzymują karną kolejkę.
9. Każdy karniak daje 3 pkt upicia się.
10. Punkt krytyczny pomiędzy dobrym samopoczuciem a upiciem się wynosi 10 pkt.
Gracz A: 3+6=9
Gracz B: 2+5=7
Wygrywa gracz A.
Gracz C: 9+1=10 → 10-10=0
Gracz D: dama+as → 0+1=1
Wygrywa gracz D.WARTOŚCI KART
Karty 2-9 mają wartość równą wartości karty.
10 i figury są warte 0.
As równa się 1 punktowi.
- Punktacja:
wygrana gra: 2pkt, wygrany zakład: 1pkt
Adrien Carrow: 2 pkt
Alexander Selwyn: 3 pkt
Arsen Slughorn: 3 pkt
Asellus Black: 0 pkt
Barry Weasley: 2 pkt
Caesar Lestrange: 5 pkt
Cassius Nott: 2 pkt
Corvus Black: 3 pkt
Cygnus Black: 5 pktDeimos Carrow: 0 pkt
Gabriel A. Rowle: 0 pkt
Glaucus Travers: 2 pkt
Lorne Bulstrode: 0 pkt
Morgoth Yaxley: 1 pkt
Mortimer Flint: 2 pkt
Nicolas Nott: 5 pkt
Percival Nott: 6 pkt
Perseus Avery: 3 pkt
Quentin Burke: 3 pkt
Sabir Shafiq: 3 pkt
Samael Avery: 2 pkt
Soren Avery: 3 pkt
Travis Greengrass: 1 pkt
Tristan Rosier: 0 pkt
William Selwyn: 6 pkt
- Jak bardzo jesteście pijani?:
- Adrien Carrow: 15 pkt
Alexander Selwyn: 8 pkt
Arsen Slughorn: 8 pkt
Asellus Black: 23 pkt
Barry Weasley: 8 pkt
Caesar Lestrange: 5 pkt
Cassius Nott: 8 pkt
Corvus Black: 12 pkt
Cygnus Black: 12 pktDeimos Carrow: 8 pkt
Gabriel A. Rowle: 16 pkt
Glaucus Travers: 11 pkt
Lorne Bulstrode: 5 pkt
Morgoth Yaxley: 11 pkt
Mortimer Flint: 12 pkt
Nicholas Nott: 15 pkt
Percival Nott: 8 pkt
Perseus Avery: 6 pkt
Quentin Burke: 6 pkt
Sabir Shafiq: 14 pkt
Samael Avery: 14 pkt
Soren Avery: 20 pkt
Travis Greengrass: 8 pkt
Tristan Rosier: 14 pkt
William Selwyn: 12 pkt
[bylobrzydkobedzieladnie]
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 01.07.16 22:05, w całości zmieniany 1 raz
The member 'Mistrz gry' has done the following action : rzut kością
#1 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#2 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#3 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#4 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#5 'sabat - panowie' :
#1 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#2 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#3 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#4 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#5 'sabat - panowie' :
Słysząc kto ma grać, wybór był obstawiony. Swój pozbawiony emocji wzrok skierował na Aleksandra, aby po chwili rzec spokojnym głosem
- Alexander.
Żadnego tytułowania, żadnego lorda i tak dalej. Po prostu Alexander. Miał nadzieję ze będzie miał szczęście, oby. Zresztą lepiej pić z rodziną niż z kimś niemal obcym, choć jak wiedział Arsen był jego kuzynem, gdyż matka była z jego rodu. No ale, Alexander był raczej mu bliższy niż Arsen. To jest pewne.
- Alexander.
Żadnego tytułowania, żadnego lorda i tak dalej. Po prostu Alexander. Miał nadzieję ze będzie miał szczęście, oby. Zresztą lepiej pić z rodziną niż z kimś niemal obcym, choć jak wiedział Arsen był jego kuzynem, gdyż matka była z jego rodu. No ale, Alexander był raczej mu bliższy niż Arsen. To jest pewne.
Gość
Gość
Tempo gry zdawało się przyspieszać coraz bardziej wraz z każdą przechyloną szklaneczką alkoholu. Nie sądził, że ciotce zależało na upiciu wszystkich angielskich lordów oraz skompromitowaniu ich w oczach pospólstwa, ale wszelkie znaki na to wskazywały. Z wielką chęcią wstrzymałby się od sączenia jakichkolwiek trunków, jednak zasady pozostawały zasadami i należało ich przestrzegać w ściśle określony sposób. Gdy zostało się typującym, należało obstawić i – w razie porażki obstawionego – wypić. No cóż... igrasz z ogniem, droga ciociu...
— Lord Selwyn, bardzo proszę — rzucił cicho, podając swój typ w tym rozdaniu. I nawet nieco celowo podkreślił jego tytuł. Znajomości czy nie, konwenansów należało przestrzegać tak samo jak zasad.
— Lord Selwyn, bardzo proszę — rzucił cicho, podając swój typ w tym rozdaniu. I nawet nieco celowo podkreślił jego tytuł. Znajomości czy nie, konwenansów należało przestrzegać tak samo jak zasad.
We're not cynics, we just don't believe a word you say
We're not critics, we just hate it all anyway
We're not critics, we just hate it all anyway
Cassius P. Nott
Zawód : Urzędnik Ministerstwa Magii
Wiek : 28
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
I am the tall dark stranger
those warnings prepared you for
those warnings prepared you for
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
Nie wiedział już, dokąd właściwie zmierzały wypowiedzi Adriena – może donikąd, może wypity alkohol pomógł wymazać dwuznaczność z rzucanych stwierdzeń albo po prostu oślepił na nią Percy’ego – ale w którymś momencie przestał się zastanawiać, zwyczajnie dzieląc swoją uwagę między rozmowę, a śledzenie losów rozgrywki. – Chciałbym mieć okazję je zobaczyć – mruknął, nadal nie czując się wystarczająco odważnie, żeby podzielić się z przyszłym (potencjalnym!) teściem opowieścią o godnym potępienia koniokradztwie, jakiego dopuścił się do spółki z jego córką. – Szczęście się chyba do pana uśmiecha, sir – dodał jeszcze, gdy Adrien wygrał swoją kolejkę, tym samym zwalniając go z obowiązku wychylenia kieliszka.
Przez jakiś czas obserwował przebieg kolejnych rozgrywek, dopóki krupier nie zwrócił się ponownie w jego kierunku. Arsen czy Alexander? Z żadnym z nich nie łączyły go osobiste sympatie ani animozje. – Lord Slughorn – powiedział niemal obojętnie, zatrzymując spojrzenie na mężczyźnie odrobinę dłużej.
Przez jakiś czas obserwował przebieg kolejnych rozgrywek, dopóki krupier nie zwrócił się ponownie w jego kierunku. Arsen czy Alexander? Z żadnym z nich nie łączyły go osobiste sympatie ani animozje. – Lord Slughorn – powiedział niemal obojętnie, zatrzymując spojrzenie na mężczyźnie odrobinę dłużej.
do not stand at my grave and weep
I am not there
I do not sleep
I am not there
I do not sleep
Ach, Will, jak zawsze beznamiętny i chłodny jak rybka w morzu. Albo ognista z lodem. Ach, jak cokolwiek chłodnego. Uśmiechnął się do kuzyna, jakby co to najwyżej razem skończą pod stołem. W dwójkę zawsze raźniej!
Niespodziankę sprawił Alexandrowi Cassius - Nott stawiający na kogoś o połowie krwi Prewettów mógł być przecież zaskoczeniem.
- Dziękuję za zaufanie, lordzie Nott - powiedział dość łagodnie, z lekkim uśmiechem czającym.się w ostatnich zgłoskach. Ten z Selwynów, chociaż jeszcze niedawno był tak pusty krzesał z siebie resztki energii, by utrzymać maskę. Na tej sali poza Sørenem nikt nie wiedział o zniknięciu narzeczonej Lexa - mógł więc po raz ostatni udać, że nic się nie stało; jutro wszystko będzie przecież nowe. Coś się kończy, coś się zaczyna.
Czas odsłonić karty.
Niespodziankę sprawił Alexandrowi Cassius - Nott stawiający na kogoś o połowie krwi Prewettów mógł być przecież zaskoczeniem.
- Dziękuję za zaufanie, lordzie Nott - powiedział dość łagodnie, z lekkim uśmiechem czającym.się w ostatnich zgłoskach. Ten z Selwynów, chociaż jeszcze niedawno był tak pusty krzesał z siebie resztki energii, by utrzymać maskę. Na tej sali poza Sørenem nikt nie wiedział o zniknięciu narzeczonej Lexa - mógł więc po raz ostatni udać, że nic się nie stało; jutro wszystko będzie przecież nowe. Coś się kończy, coś się zaczyna.
Czas odsłonić karty.
The member 'Alexander Selwyn' has done the following action : rzut kością
#1 'Pik' :
--------------------------------
#2 'Kier' :
#1 'Pik' :
--------------------------------
#2 'Kier' :
Rozbawione spojrzenie Slughorna przebiegło po obstawiających. Williamowi bez wątpienia trudno było wybrać pomiędzy dwoma kuzynami, ale ostatecznie nazwisko wygrało. Po Nottach nie spodziewał się poparcia, tym bardziej zdziwił go wybór lorda Percivala. No cóż, czas się przekonać, który z nich wygra!
Mrugnął do Alexandra, prosząc krupiera o pokazanie kart.
- Mam nadzieję wypić kieliszek za twoje zdrowie, kuzynie.
Mrugnął do Alexandra, prosząc krupiera o pokazanie kart.
- Mam nadzieję wypić kieliszek za twoje zdrowie, kuzynie.
Gość
Gość
The member 'Arsen Slughorn' has done the following action : rzut kością
#1 'Pik' :
--------------------------------
#2 'Kier' :
#1 'Pik' :
--------------------------------
#2 'Kier' :
Alexander: 7 + 4 = 11 -> 1
Arsen: 0 (walet) + 6 = 6
1 < 6
Wygrywa Arsen. Pije Alexander, William i Cassius.
Arsen: 0 (walet) + 6 = 6
1 < 6
Wygrywa Arsen. Pije Alexander, William i Cassius.
W następnej turze grają ze sobą dwie pierwsze wylosowane osoby, kolejne trzy obstawiają.
- Zasady gry:
- BAKARAT1. Krupier (Mistrz Gry) za pomocą kości typuje dwóch graczy, którzy rozgrywają ze sobą kolejkę oraz trzech, którzy obstawiają zwycięzcę. Jeśli któreś imiona się dublują, uznaje się pierwsze wylosowane imię, a zamiast drugiego bierze się pod uwagę postać siedzącą po prawej stronie (niższy numerek krzesełka) postaci zdublowanej (lub dalej po prawej, jeśli to wciąż będzie osoba zdublowana).
2. W ciągu 3 godzin pozostali gracze powinni napisać post, w którym obstawiają zwycięzcę (osobę, która osiągnie największą liczbę oczek). W przypadku ominięcia kolejki (nie napisania postu) traktuje się to jako błędne wytypowanie.
3. Po obstawieniu zwycięzcy osoby wytypowane rzucają dwoma kośćmi, jedną kier i jedną pik w takim czasie, aby zdążyć przed upływem 6 godzin od poprzedniej wiadomości MG. Jeśli tego nie zrobią, MG losuje za nich, ale wówczas zwycięzca nie otrzymuje punktów.OBLICZANIE WYNIKÓW4. O wyniku rozgrywki decyduje liczba zdobytych punktów w 2 kartach.Przykładowe rozdania:
5. Dodaje się wartości obydwu kart, a w przypadku osiągnięcia liczby dwucyfrowej od wyniku odejmuje się 10.
6. Wygrywa osoba z większą ilością punktów. 9 jest najwyższym wynikiem możliwym do osiągnięcia.
7. Szklaneczkę pije postać, która przegrała rozdanie oraz postaci, które przegrały zakład.
8. W przypadku remisu żaden zawodnik nie wygrywa i traktuje się ich jako osoby przegrane, które otrzymują karną kolejkę.
9. Każdy karniak daje 3 pkt upicia się.
10. Punkt krytyczny pomiędzy dobrym samopoczuciem a upiciem się wynosi 10 pkt.
Gracz A: 3+6=9
Gracz B: 2+5=7
Wygrywa gracz A.
Gracz C: 9+1=10 → 10-10=0
Gracz D: dama+as → 0+1=1
Wygrywa gracz D.WARTOŚCI KART
Karty 2-9 mają wartość równą wartości karty.
10 i figury są warte 0.
As równa się 1 punktowi.
- Punktacja:
wygrana gra: 2pkt, wygrany zakład: 1pkt
Adrien Carrow: 2 pkt
Alexander Selwyn: 3 pkt
Arsen Slughorn: 5 pkt
Asellus Black: 0 pkt
Barry Weasley: 2 pkt
Caesar Lestrange: 5 pkt
Cassius Nott: 2 pkt
Corvus Black: 3 pkt
Cygnus Black: 5 pktDeimos Carrow: 0 pkt
Gabriel A. Rowle: 0 pkt
Glaucus Travers: 2 pkt
Lorne Bulstrode: 0 pkt
Morgoth Yaxley: 1 pkt
Mortimer Flint: 2 pkt
Nicolas Nott: 5 pkt
Percival Nott: 7 pkt
Perseus Avery: 3 pkt
Quentin Burke: 3 pkt
Sabir Shafiq: 3 pkt
Samael Avery: 2 pkt
Soren Avery: 3 pkt
Travis Greengrass: 1 pkt
Tristan Rosier: 0 pkt
William Selwyn: 6 pkt
- Jak bardzo jesteście pijani?:
- Adrien Carrow: 15 pkt
Alexander Selwyn: 11 pkt
Arsen Slughorn: 8 pkt
Asellus Black: 23 pkt
Barry Weasley: 8 pkt
Caesar Lestrange: 5 pkt
Cassius Nott: 11 pkt
Corvus Black: 12 pkt
Cygnus Black: 12 pktDeimos Carrow: 8 pkt
Gabriel A. Rowle: 16 pkt
Glaucus Travers: 11 pkt
Lorne Bulstrode: 5 pkt
Morgoth Yaxley: 11 pkt
Mortimer Flint: 12 pkt
Nicholas Nott: 15 pkt
Percival Nott: 8 pkt
Perseus Avery: 6 pkt
Quentin Burke: 6 pkt
Sabir Shafiq: 14 pkt
Samael Avery: 14 pkt
Soren Avery: 20 pkt
Travis Greengrass: 8 pkt
Tristan Rosier: 14 pkt
William Selwyn: 15 pkt
[bylobrzydkobedzieladnie]
The member 'Mistrz gry' has done the following action : rzut kością
#1 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#2 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#3 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#4 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#5 'sabat - panowie' :
Na prawo od Arsena siedzi Travis. Travis obstawia.
#1 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#2 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#3 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#4 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#5 'sabat - panowie' :
Na prawo od Arsena siedzi Travis. Travis obstawia.
ciskam. nie czekam
Przez dobrą chwilę nie wiedział, co się dzieje. Jedynie kolejna szklaneczka do wypicia z przegranym Samaelem, a zaraz potem kolejna runda i on. Znając swoje szczęście, nie miał wygrać, ale czy oni musieli o tym wiedzieć? Jedynie Weasley mógł pamiętać ich legendarne rozgrywki w karty. Zerknął tylko po obstawiających. Powoli zaczynał udzielać mu się humor i tempo gry. Bez słowa pokazał karty.
Przez dobrą chwilę nie wiedział, co się dzieje. Jedynie kolejna szklaneczka do wypicia z przegranym Samaelem, a zaraz potem kolejna runda i on. Znając swoje szczęście, nie miał wygrać, ale czy oni musieli o tym wiedzieć? Jedynie Weasley mógł pamiętać ich legendarne rozgrywki w karty. Zerknął tylko po obstawiających. Powoli zaczynał udzielać mu się humor i tempo gry. Bez słowa pokazał karty.
They call him The Young Wolf. They say he can turn into a wolf himself when he wants. They say he can not be killed.
Morgoth Yaxley
Zawód : a gentleman is simply a patient wolf, buduję sobie balet trolli
Wiek : 22
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Thus he came alone to Angband's gates, and he sounded his horn, and smote once more upon the brazen doors, and challenged Morgoth to come forth to single combat. And Morgoth came.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
The member 'Morgoth Yaxley' has done the following action : rzut kością
#1 'Pik' :
--------------------------------
#2 'Kier' :
#1 'Pik' :
--------------------------------
#2 'Kier' :
Krupier odsłonił karty Arsena.
Kasyno Crockfords
Szybka odpowiedź