Chatka w lesie
Rzut kością k3:
1 - napada na ciebie smok. Musisz przed nim uciec i uratować swoich wszystkich towarzyszy oraz pustelnika. Po 3 kolejkach halucynacje ustąpią.
2 - nagle znajdujesz się pod wodą. Musisz jak najszybciej wypłynąć zanim się udusisz. Pustelnik i wszyscy twoi towarzysze gdzieś zniknęli. Pojawiły się za to rekiny, które chcą cię pożreć. Musisz im uciec i wypłynąć na powierzchnię zanim utoniesz. Halucynacje ustąpią po 3 kolejkach.
3 - świat zaczął wirować, a ty uległeś niekontrolowanemu słowotokowi. W dodatku lidzkie głowy pomału zaczynają przypominać łby słoni, panter i kóz. O dziwo wydaje ci się to zupełnie normalne. Halucynacje ustąpią po 3 kolejkach.
Fioletowo-czarny atłas falował przy jednym z ostatnich straganów. Materiał zasłaniający wejście drżał lekko pod wpływem podmuchów gorącego powietrza. U szczytu namiotu, tuż nad wejściem wisiała koźlęca czaszka z imponującym, bielejącym w ciemności porożem. I choć nikt nie stał przed wejściem, nikt nie zapraszał do środka, każdy zaznajomiony z obrzędami czarodziej wiedział, co może zastać wewnątrz. Wróżby Brón Trogain były jedyne w swoim rodzaju — mogły tak samo dawać nadzieję, jak i ją odbierać. Były w stanie kształtować rzeczywistość i fałszować przeszłość. Po przejściu przez opuszczone kotary wewnątrz znajdowała się ława, na niej różnego rozmiaru świece. W trzech kadziach tliły się kadzidła o popielnym aromacie. Nie każdy potrafił potrafił wyczuć dodatkowo bazylię, sosnę i kurkumę. Na samym blacie, każde czujne oko mogło dostrzec runy. I te, którymi posługiwano się dzisiaj, jak i te dawne, prawie zapomniane i wyparte z języka symbole. I choć początkowo wydawało się, że wewnątrz dusznego namiotu nikogo nie ma, za ławą, w półmroku tkwiły trzy wiedźmy, których twarze skrywały półprzezroczyste woalki. Ciemne, długie włosy przyozdobione były matowymi koralikami w ciemnych barwach, kawałkami kości, rzemieni, słomą i drewnem. Na piersiach, połyskiwały w blasku ognia wisiory z kryształami, zębami i wiklinowymi laleczkami. Żadna z nich się nie odzywała ani słowem, nie ruszała póki gość nie zdecydował się stanąć przed obliczem przeznaczenia, a by to uczynić należało uiścić drobną opłatę z knutów i zająć miejsce na drewnianym palu przed nim. Warunek był prosty — ceną prócz monet była krew, z której wiedźmy mogły odczytać wszystko, a o wróżbę Lughnasadh można było prosić tylko raz i należało ją przyjąć taką, jaką zesłał los.
Dopiero kiedy usiadłeś, zobaczyłeś fragmenty twarzy czarownic. Wąskie usta, wokół których gromadziły się już zmarszczki rozświetlał blask palących się między wami świec. Oczy połyskiwały w cieniu, skrząc się ledwie iskrą — nie byłeś w stanie się w nich zanurzyć ani im przyjrzeć. Sękata dłoń pierwszej z wiedźm wręczyła ci dymiące się liście haszu. Druga wiedźma, sięgnąwszy po czarny jak noc obsydian włożyła ci go w usta. Trzecia poprosiła o twoją dłoń, by z palca drobnym nożem upuścić kilka kropli krwi. Spadały pojedynczo na popękany blat z wyrytymi symbolami. Drewno piło ją prędko. W głowie usłyszałeś głos, choć nie rozpoznałeś w nim żadnych konkretnych słów. Mimo to, wiedziałeś, co musisz zrobić.
By uzyskać wróżbę Brón Trogain należy zadać wiedźmom trzy pytania — w myślach lub głośno. Usłyszą. Każdej wiedźmie inne — każda z nich odpowiada za inny czas w życiu każdego człowieka. Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość — i rzucić trzema kośćmi: WRÓŻBA PRZYSZŁOŚCI, TREAŹNIEJSZOŚCI, PRZYSZŁOŚCI. Wiedźmy nie tłumaczą się z kart, nie tłumaczą wróżb i ich nie interpretują. Uzyskaną odpowiedź należy się zadowolić i dopasować ją do zadanych przez siebie pytań samodzielnie, a po przebudzeniu jak najszybciej opuścić zadymiony namiot.
[bylobrzydkobedzieladnie]
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 31.01.23 19:21, w całości zmieniany 1 raz
'k100' : 10
Energia jego własnego zaklęcia spłynęła na niego, czując niejakie przyspieszenie. Odetchnął cicho, spokojnie, by z namysłem powtórzyć za Tonksem formułę czaru, pomysł był dobry. Nawet jeśli miał teraz zostać usłyszany - Salvio Hexia - kreślił nagrzaną od mocy różdżką prosty gest, mający otoczyć barierą przestrzeń, chroniącą ich przed niepowołanym do tego wzrokiem.
Na pw do MG poleciało info o barierze
'k100' : 91
'k100' : 59
Oko Michaela nie dostrzegło niczego specjalnego, jedynie polanę, studnię oraz domek z szczelnie zamkniętymi oknami oraz drzwiami; polanę otaczała zwarta ściana lasu; oko znalazło się jednak w zasięgu działania rozpościerającej się mgły; zdążyło przesłać swemu twórcy ostatnie obrazy kamiennej obmurówki studni, zamkniętych drzwi oraz rozwigłej ziemi w niezagospodarowanej jeszcze rabatce przed chatką. Próba wyczarowania przez Michaela niewidzialnej bariery nie powiodła się, lecz gdy Samuel uniósł różdżkę, udało mu się umiejscowić magiczną ścianę. Ani Rycerze ani Zakonnicy nie widzieli się dokładnie wzajemnie, więc sytuacja widoczności się nie zmieniła - pomijając koszmarną mgłę. Drugie wyczarowane przez Skamandra zaklęcie również okazało się udane, jasna fala pomknęła od niewidocznego aurora, gotowa utrudnić działanie czarnej magii na całym obszarze.
| Kolejka: Zakon Feniksa (24h), Rycerze Walpurgii (24h)
Działające zaklęcia:
Oculus (Michael) 3/3 tury, PŻ oka: 10
Speculio (Ramsey)
Magicus Etremos (Mathieu): +20 2/3 tury
Magicus Extremos (Michael): +26, 3/3 tury
Salvio Hexia wyczarowana przez Zakon, Protecta wyczarowana przez Samuela
Nebula Omnia 1/3 tury (+15 do ST zaklęć wymagających celowania na tym obszarze)
Viento Somnia (Obrażeń można uniknąć, przezwyciężając rzut na odporność psychiczną o ST cm x2+15 rzucającego. Na rzucającego nie oddziałują efekty zaklęcia)
- Mapka:
LEGENDA:
zielone pola to las - jeśli znajdujecie się w jego zasięgu, jesteście chronieni przez gęsto rosnące drzewa, krzewy, połamane pnie - które utrudniają celowanie i W TEJ CHWILI uniemożliwiają trafienie zaklęciami. obecnie KAŻDA POSTAĆ znajduje się o JEDNĄ (może to nie być dobrze widoczne na mapce, dlatego opisuję - przepraszam za brak zdolności wizualnych) kratkę od wyjścia z gęstego lasu na brzeg polany, gdzie będzie już dobrze widoczna dla innych.
ciemnoniebieska kropka - Samuel
jasnoniebieska kropka - Michael
Zakonnicy przebywają za barierą niewidzialności
ciemnozielona kropka - Ramsey 1, Ramsey 2 (proszę o wysyłanie swych ruchów na PW PRZED dodaniem posta)
jasnozielona kropka - Mathieu
brązowy prostokąt to chatka Baldwina, jaśniejsze prostokąty to ZAMKNIĘTE OKIENNICAMI okna, pomarańczowy to ZAMKNIĘTE drzwi.
szara kulka - studnia
żółta kulka - miejsce do rąbania drewna
jasnofioletowa kula - zakres zaklęcia Nebula Omnia
różowa kula zajmująca większy obszar - mgła Viento Somnia, ciągnie się w dół i po bokach mapki
- Ekwipunki:
Mathieu: kryształ; Eliksiry: Marynowana narość ze szczuroszczeta, wywar ze szczuroszczeta, smocza łza; Różdżka
Samuel: Różdżka, pazur gryfa zatopiony w bursztynie oraz fluoryt znajdują się na rzemieniu przy szyi, ukryte pod szatą; czarna perła także na rzemieniu, przy ręku; bransoleta z włosa syreny, brosza z alabastrowym jednorożcem znajduje się od wewnętrznej strony szaty, zwykły nóż (w cholewie buta) zaczarowana torba a w niej:
1. Wieczny płomień (1 porcja, stat. 29, moc +10)
4. Maść z wodnej gwiazdy (1 porcja, stat. 22)
5. Smocza Łza (1 porcja)
6. Eliksir przeciwbólowy (1 porcja, stat. 20)
8. Mieszanka antydepresyjna (1 porcja, stat. 20)
9. Czuwający strażnik (1 porcja, stat. 28, 125 oczek)
10. Eliksir kociego kroku, (1 porcja, stat. 12)
11. Eliksir kurczący (1 porcja)
12. Eliksir byka (1 porcja, stat. 30, moc +10)
12. Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 20, moc +10)
13. Miotła do latania (zwykła)
14. Manierka z ognistą
15. Propeller żądlibąkowy
Ramsey: - Kameleon (2 porcji, stat. 32, z mocą 114 oczek)
- Wieczny Płomień (2 porcje, stat 32. z mocą 114 oczek)
Michael:różdżka, dwa białe kryształy, eliksiry od Samuela:
-Kameleon (1 porcja, stat. 22, moc 116)
- Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 17)
- Eliksir znieczulający (1 porcja, stat. 20)
Pozycja Michaela przesłana MG w pw
Zdążył zarejestrować obrazy przesłane mu przez oko i kątem własnego oka zauważyć, że czary Skamandra okazały się skuteczniejsze od jego.
A potem nastała mgła.
A z mgłą nadeszły obrazy: umierającej matki, beznogiej Justine, umierającego na sinicę Gabriela i torturowanego ojca. Lęki, które prześladowały go tak czy siak, nagle uderzyły z zadziwiającą, nienaturalną siłą. Michael próbował zmusić się do skupienia się na zadaniu, do wytłumaczenia sobie, że to wszystko to efekt działania czarnej magii, że powinien ruszyć do chatki i nie może się teraz poddać.
[size]test na odporność psychiczną[/size]
Can I not save one
from the pitiless wave?
'k100' : 32
Oba zaklęcia, jedno po drugim zawirowały mocą, uwalniając się spod jego władzy i materializując się prawda, jaką naznaczył wolą. Ale on - nawet jeśli wystarczająco silny, by zmierzyć się z czarna magią, musiał pamiętać, że nie był sam. Wierzył w zdolności Tonksa, ale docierając ku nim moc miał znamiona ogromnej władzy. Pospiesznie złapał mężczyznę za rękaw płaszcza, szukając przytomnego jeszcze wzroku. Musiał mu jakoś pomóc i dlatego zdecydował się na bezsłowne działanie i niewerbalną inkantację. Różdżka, którą trzymał w palcach, nadal ciepła, nadal pulsująca magią. Zgrana z nim, niby przedłużenie dłoni.
Działanie i ruch poleciały na pw do MG.
'k100' : 72
—Serpensortia— szepnął, wyciągając przed siebie różdżkę, w kierunku wskazanym wcześniej przez Rosiera.
| Poruszam się pole góra-lewo (wzdłuż linii drzew)
pan unosi brew, pan apetyt ma
na krew
#1 'k100' : 72
--------------------------------
#2 'k10' : 9
- Serpensortia – wypowiedział wyraźnie, skupiając się na prawidłowym wysłowieniu się. Nie chciał popełnić błędu, ani tym bardziej sprowadzić na nich czegoś złego. Nie był tak biegły w Czarnej Magii jak jego kompan, ale z pewnością mógł podjąć próbę. Zerknął na Mulcibera, który przemieścił się, nadal ukryty w lesie, on zrobił dokładnie to samo. Nie zamierzał stać w miejscu i czekać na zbawienie. Mieli zadanie do wykonania, a na pewno nie polegało ono na staniu w miejscu i czajenie się w cieniach drzew. Dlatego kiedy już rzucił zaklęcie przemieścił się, podążając za Mulciberem. Mogło pójść gładko i szybko, ale jak zawsze ktoś musiał wejść im w paradę. Nie spodziewał się nic innego, wszak to nie pierwszy raz, kiedy działali i coś stanęło im na przeszkodzie. Nasłuchiwał, skupiał się, starał przemieszczać cicho, aby nie zwracać na siebie szczególnej uwagi. To mogłoby zaszkodzić ich działaniom, gdyby coś poszło nie tak, jak powinno. Rosier nie był fanem popełniania błędów, a jednak, nikt nie był święty i zdarzało się je popełniać każdemu.
The last enemy that shall be destroyed is | death |
#1 'k100' : 51
--------------------------------
#2 'k10' : 10
Samuel dzięki oklumencji nie czuł na sobie skutków potężnego, czarnomagicznego zaklęcia - widział jednak potworne cierpienie Tonksa, słyszał jego krzyki. Próba zakończenia działania klątwy nie powiodła się, zabrakło niewiele, lecz nie udało mu się rozmyć czarnomagicznej mgły, która skazała jego sojusznika na niewyobrażalne cierpienie.
Ramsey nie mógł widzieć tego, co działo się po drugiej stronie polany, lecz dzięki wskazówkom Mathieu, skierował różdżkę na południe, rzucając udane zaklęcie. Tożsame udało się rzucić także Rosierowi nieopodal, promienie zaklęć były widoczne dla Samuela.
Nad polaną ciągle unosiła się złowroga mgła, a jej część, stworzona przez Rosiera, utrudniala dokładne celowanie.
| Kolejka: Rycerze Walpurgii (czas na odpis do 19.08, 23:59), Zakon Feniksa (24h)
Mistrz Gry przeprasza za nieobecność - i jednocześnie przedłuża czas na odpisy ze względu na długoweekendowe nieobecności.
Jeśli Wasze zaklęcia docierają na polanę, proszę o zamieszczanie dokładnego miejsca w poście - wysyłanie na PW takich informacji zostawmy w naprawdę ostatecznych przypadkach/przypadkach zaklęć niewerbalnych itp.
Samuel w dalszym ciągu proszony jest o przesyłanie mapki z uwzlędnieniem swojej pozycji na PW.
Działające zaklęcia:
Speculio (Ramsey)
Magicus Etremos (Mathieu): +20 3/3 tury
Salvio Hexia wyczarowana przez Zakon, Protecta wyczarowana przez Samuela
Nebula Omnia 3/3 tury (+15 do ST zaklęć wymagających celowania na tym obszarze)
Viento Somnia wyczarowana przez Ramseya na 148 (Obrażeń można uniknąć, przezwyciężając rzut na odporność psychiczną o ST cm x2+15 rzucającego. Na rzucającego nie oddziałują efekty zaklęcia)
Żywotność:
Michael 0/194 (278 obrażeń psychicznych - Viento Somnia), nieprzytomny
- Mapka:
LEGENDA:
zielone pola to las - jeśli znajdujecie się w jego zasięgu, jesteście chronieni przez gęsto rosnące drzewa, krzewy, połamane pnie - które utrudniają celowanie i W TEJ CHWILI uniemożliwiają trafienie zaklęciami. obecnie KAŻDA POSTAĆ znajduje się o JEDNĄ (może to nie być dobrze widoczne na mapce, dlatego opisuję - przepraszam za brak zdolności wizualnych) kratkę od wyjścia z gęstego lasu na brzeg polany, gdzie będzie już dobrze widoczna dla innych.
ciemnoniebieska kropka - Samuel
jasnoniebieska kropka - Michael
Zakonnicy przebywają za barierą niewidzialności
żółte przestrzenie - gdzieś tutaj pojawią się węże Serpensortii
ciemnozielona kropka - Ramsey 1, Ramsey 2 (proszę o wysyłanie swych ruchów na PW PRZED dodaniem posta)
jasnozielona kropka - Mathieu
brązowy prostokąt to chatka Baldwina, jaśniejsze prostokąty to ZAMKNIĘTE OKIENNICAMI okna, pomarańczowy to ZAMKNIĘTE drzwi.
szara kulka - studnia
żółta kulka - miejsce do rąbania drewna
jasnofioletowa kula - zakres zaklęcia Nebula Omnia
różowa kula zajmująca większy obszar - mgła Viento Somnia, ciągnie się w dół i po bokach mapki
- Ekwipunki:
Mathieu: kryształ; Eliksiry: Marynowana narość ze szczuroszczeta, wywar ze szczuroszczeta, smocza łza; Różdżka
Samuel: Różdżka, pazur gryfa zatopiony w bursztynie oraz fluoryt znajdują się na rzemieniu przy szyi, ukryte pod szatą; czarna perła także na rzemieniu, przy ręku; bransoleta z włosa syreny, brosza z alabastrowym jednorożcem znajduje się od wewnętrznej strony szaty, zwykły nóż (w cholewie buta) zaczarowana torba a w niej:
1. Wieczny płomień (1 porcja, stat. 29, moc +10)
4. Maść z wodnej gwiazdy (1 porcja, stat. 22)
5. Smocza Łza (1 porcja)
6. Eliksir przeciwbólowy (1 porcja, stat. 20)
8. Mieszanka antydepresyjna (1 porcja, stat. 20)
9. Czuwający strażnik (1 porcja, stat. 28, 125 oczek)
10. Eliksir kociego kroku, (1 porcja, stat. 12)
11. Eliksir kurczący (1 porcja)
12. Eliksir byka (1 porcja, stat. 30, moc +10)
12. Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 20, moc +10)
13. Miotła do latania (zwykła)
14. Manierka z ognistą
15. Propeller żądlibąkowy
Ramsey: - Kameleon (2 porcji, stat. 32, z mocą 114 oczek)
- Wieczny Płomień (2 porcje, stat 32. z mocą 114 oczek)
Michael:różdżka, dwa białe kryształy, eliksiry od Samuela:
-Kameleon (1 porcja, stat. 22, moc 116)
- Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 17)
- Eliksir znieczulający (1 porcja, stat. 20)