Podziemny korytarz
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Podziemny korytarz
Nie do końca wiadomo, kto go zbudował i w jakim celu. Dziś trzeba się bardzo postarać, żeby w leśnym poszyciu wypatrzeć ukrytą klapę – ta, porośnięta mchem, dobrze wpasowuje się w podłoże. Niewiele osób wie o tym miejscu, ale tych, którzy o nim słyszeli, mogą skusić opowieści o rzekomo znajdujących się tam skarbach. Nie wiadomo, ile w nich prawdy, tym bardziej, że na przestrzeni lat ktoś już dawno mógł go stamtąd zabrać. To nie przeszkadza ciekawskim w próbach poszukiwania wejścia do ukrytego korytarza w celu poszukiwania przygód.
Rzut kością k100: ST znalezienia klapy to 60. Do rzutu dodaje się biegłość spostrzegawczości. Można próbować rzucać do skutku.
Klapa po znalezieniu i otwarciu odsłania głęboki na mniej więcej trzy metry tunel, pod którym znajduje się wydrążony w ziemi korytarz. Wnętrze jest ciemne, ciche i wilgotne, z sufitu gdzie niegdzie zwieszają się korzenie roślin. Korytarze przed zawaleniem się chroni najprawdopodobniej magia. Kawałek dalej korytarz rozwidla się na trzy odnogi...
Rzut kością k3:
1 – Wybrany przez ciebie korytarz ciągnie się kawałek i kończy się niewielką, kolistą komnatą. Ta niestety okazuje się pusta, jeśli nie liczyć kilku starych butelek po magicznych trunkach, starego buta i rozmokłych gazet. Być może to miejsce kiedyś służyło komuś za tymczasową kryjówkę?
2 – Idąc wybranym przez siebie korytarzem nagle słyszysz pisk i po chwili czujesz, jak otaczają cię chochliki kornwalijskie. Są wyraźnie niezadowolone z twojej obecności – lepiej się wycofać, zanim zaczną atakować cię większą chmarą.
3 – Ten tunel wydaje się dość długi, ale po drodze nie napotykasz żadnych dziwnych niespodzianek. Na samym końcu znajdujesz starą skrzynię; na jej zamku widnieje zatarty, ale wciąż możliwy do odczytania runiczny napis. Żeby go odczytać, potrzebna jest biegłość starożytnych run.
Jeśli twoja postać posiada odpowiednią biegłość, może otworzyć skrzynkę. Należy rzucić także kością k3, by określić, co zostało znalezione.
1 – W skrzyni znajduje się kilka starych, zaśniedziałych monet.
2 – W skrzyni znajduje się zabytkowa szklana kula.
3 – W skrzyni znajduje się stary, nadgryziony zębem czasu obraz przedstawiający grubą kobietę oraz stara gazeta sprzed dobrych trzydziestu lat.
Lokacja zawiera kości.Rzut kością k100: ST znalezienia klapy to 60. Do rzutu dodaje się biegłość spostrzegawczości. Można próbować rzucać do skutku.
Klapa po znalezieniu i otwarciu odsłania głęboki na mniej więcej trzy metry tunel, pod którym znajduje się wydrążony w ziemi korytarz. Wnętrze jest ciemne, ciche i wilgotne, z sufitu gdzie niegdzie zwieszają się korzenie roślin. Korytarze przed zawaleniem się chroni najprawdopodobniej magia. Kawałek dalej korytarz rozwidla się na trzy odnogi...
Rzut kością k3:
1 – Wybrany przez ciebie korytarz ciągnie się kawałek i kończy się niewielką, kolistą komnatą. Ta niestety okazuje się pusta, jeśli nie liczyć kilku starych butelek po magicznych trunkach, starego buta i rozmokłych gazet. Być może to miejsce kiedyś służyło komuś za tymczasową kryjówkę?
2 – Idąc wybranym przez siebie korytarzem nagle słyszysz pisk i po chwili czujesz, jak otaczają cię chochliki kornwalijskie. Są wyraźnie niezadowolone z twojej obecności – lepiej się wycofać, zanim zaczną atakować cię większą chmarą.
3 – Ten tunel wydaje się dość długi, ale po drodze nie napotykasz żadnych dziwnych niespodzianek. Na samym końcu znajdujesz starą skrzynię; na jej zamku widnieje zatarty, ale wciąż możliwy do odczytania runiczny napis. Żeby go odczytać, potrzebna jest biegłość starożytnych run.
Jeśli twoja postać posiada odpowiednią biegłość, może otworzyć skrzynkę. Należy rzucić także kością k3, by określić, co zostało znalezione.
1 – W skrzyni znajduje się kilka starych, zaśniedziałych monet.
2 – W skrzyni znajduje się zabytkowa szklana kula.
3 – W skrzyni znajduje się stary, nadgryziony zębem czasu obraz przedstawiający grubą kobietę oraz stara gazeta sprzed dobrych trzydziestu lat.
Nie był zadowolony z efektów swojego zaklęcia, no ale czego tak właściwie mógł oczekiwać po trawie. Zawsze szybciej działał niż myślał.
Nadal powoli szedł w stronę dziury.
– Mico – rzucił urok na samego siebie, chcąc w razie czego zareagować znacznie szybciej, gdyby czarnoksiężnicy wymyślili coś podstępnego w swojej obronie. – Uważaj – mruknął w stronę Alexandra.
| Idę o kratkę w górę.
Nadal powoli szedł w stronę dziury.
– Mico – rzucił urok na samego siebie, chcąc w razie czego zareagować znacznie szybciej, gdyby czarnoksiężnicy wymyślili coś podstępnego w swojej obronie. – Uważaj – mruknął w stronę Alexandra.
| Idę o kratkę w górę.
Каранфиле, цвијеће моје
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
Anthony Macmillan
Zawód : Podróżnik i wynalazca nowych magicznych alkoholi dla Macmillan's Firewhisky
Wiek : 32
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Na zdrowie i do grobu
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Anthony Macmillan' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 96
'k100' : 96
Anthony zaraz po wypowiedzeniu inkantacji mógł poczuć jak jego ruchy przybrały na szybkości i tym samym zyskał znaczną przewagę na swym przeciwnikiem. Przesunąwszy się do przodu mógł dostrzec jak jego towarzysz zbliżył się do krawędzi wyrwy i podjął próbę zamknięcia jej barierą. W tej samej chwili pojawiła się Sigrun, która zaciskając mocno trzonek miotły pragnęła czym prędzej uciec - ułamki sekundy zaważyły na tym, iż finalnie odbiła się od magicznej blokady. Mimo dość mocnego uderzenia żaden z Rycerzy nie spadł z miotły.
Rzut sporny - tutaj.
Alexander w tej turze podejmujesz akcję jako pierwszy.
Musisz podtrzymać barierę, jeśli chcesz, aby działała w obecnej turze. W przypadku wykonania innej akcji przestanie być ona aktywna.
Anthony - w tej turze możesz wykonać dwie akcje.
----
Unik na miotle postać wykonuje według wzoru k100+2xZ - nie obowiązuje górna granica mocy czaru. Na unik może rzucać wyłącznie osoba kierująca miotłą.
Miotła jest uszkodzona, aby z niej skorzystać należy dodatkowo rzucić kością k3 - wyrzucenie 1 oznacza, że miotła nie poleci w wybranym kierunku.
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Działające zaklęcia/eliksiry:
-------
Sigrun - 1/3 umiejętność organizacji
Alexander - 1/3 umiejętność organizacji
Żywotność:
Sigrun: 151/215 - (-15 psychiczne, -49 tłuczone) / -15
Calder: 38/204 - (-133 tłuczone, -8 kąsane, -25 kłute) / -60
Anthony: 215/215
Alexander: 205/220 - (-15 psychiczne)
Rzut sporny - tutaj.
Alexander w tej turze podejmujesz akcję jako pierwszy.
Musisz podtrzymać barierę, jeśli chcesz, aby działała w obecnej turze. W przypadku wykonania innej akcji przestanie być ona aktywna.
Anthony - w tej turze możesz wykonać dwie akcje.
----
Unik na miotle postać wykonuje według wzoru k100+2xZ - nie obowiązuje górna granica mocy czaru. Na unik może rzucać wyłącznie osoba kierująca miotłą.
Miotła jest uszkodzona, aby z niej skorzystać należy dodatkowo rzucić kością k3 - wyrzucenie 1 oznacza, że miotła nie poleci w wybranym kierunku.
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Działające zaklęcia/eliksiry:
-------
Sigrun - 1/3 umiejętność organizacji
Alexander - 1/3 umiejętność organizacji
Żywotność:
Sigrun: 151/215 - (-15 psychiczne, -49 tłuczone) / -15
Calder: 38/204 - (-133 tłuczone, -8 kąsane, -25 kłute) / -60
Anthony: 215/215
Alexander: 205/220 - (-15 psychiczne)
- Ekwipunek:
Ostrzeżenie Macmillana obiło się w głowie Selwyna, wzbudzając drżenie innych słów: wypowiedzianych nieco mniej niż dwa miesiące wcześniej przez lordowskiego imiennika o nazwisku Skamander. Uważaj leżało niesamowicie blisko stwierdzenia, że Gwardziści mogliby przestać znikać i Farley bardzo przelotnie o tym pomyślał, gdy dotarł na skraj dołu i rzucił zaklęcie. Był dosłownie o ułamek sekundy szybszy niż czarnoksiężnicy. Serce zabiło mu mocniej i podtrzymał zaklęcie, zerkając przelotnie na Anthony'ego i zachęcając go do podejścia bliżej. Zaraz jednak utkwił spojrzenie w parze na dole, nie ufając ze spuszczaniem ich z oczu choćby na sekundę więcej.
Poczuł, że jego ruchy nabrały szybkości. Podszedł na skraj, tuż obok Alexandra, by móc rzucić kolejny urok, tym razem prosto w miotłę czarownicy:
- Dementiascopa.
| Idę dwie kratki w górę (na skraj przepaści) + rzucam zaklęcie
- Dementiascopa.
| Idę dwie kratki w górę (na skraj przepaści) + rzucam zaklęcie
Каранфиле, цвијеће моје
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
Anthony Macmillan
Zawód : Podróżnik i wynalazca nowych magicznych alkoholi dla Macmillan's Firewhisky
Wiek : 32
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Na zdrowie i do grobu
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Anthony Macmillan' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 28
'k100' : 28
Nie rozumiała co tu miało w ogóle miejsce. Rzucone przez Zakonnika zaklęcie nie miało prawa zadziałać tak szybko, a mimo wszystko zagrodziło im drogę wyjścia. Narastająca złość mieszała się z frustracją. To nawet nie było przejście.
Rookwood nie opadłą jednak na ziemię, cały czas unosiła się ponad, jak najbliżej blokady, napierając na nią nieustannie. Wyciągnęła prawą dłoń z różdżką w stronę tej niewytłumaczalnej blokady, by pomyśleć Finite Incantatem, aby przerwać działanie blokady i cały czas chciała lecieć do góry, w kierunku zachodnim.
Rookwood nie opadłą jednak na ziemię, cały czas unosiła się ponad, jak najbliżej blokady, napierając na nią nieustannie. Wyciągnęła prawą dłoń z różdżką w stronę tej niewytłumaczalnej blokady, by pomyśleć Finite Incantatem, aby przerwać działanie blokady i cały czas chciała lecieć do góry, w kierunku zachodnim.
She's lost control
again
Sigrun Rookwood
Zawód : dowódca grupy łowców wilkołaków
Wiek : 30
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
I am not
ruined
I am
r u i n a t i o n
ruined
I am
r u i n a t i o n
OPCM : 35 +2
UROKI : 4 +1
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 47 +5
ZWINNOŚĆ : 18
SPRAWNOŚĆ : 19
Genetyka : Metamorfomag
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
The member 'Sigrun Rookwood' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 21
'k100' : 21
Coś zagrodziło im drogę ucieczki. Odruchowo przysunął się bliżej Rookwood, przywierając do niej całym ciałem, i oplótł ją jeszcze mocniej swoją ręką, żeby nie spaść z miotły, gdy kuzynka próbowała zrobić wszystko, aby udało im się wydostać z wyrwy.
i ache in a language so old that even the earth no longer remembers; so dead that it has returned to dust
Calder Borgin
Zawód : zaklinam teraźniejszość
Wiek : 25
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
you're not dead but
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
Alexander podjął decyzję o podtrzymaniu zaklęcia, na skutek czego Rycerze wciąż nie mogli przedostać się przez utworzoną barierę. Mimo próby podjętej przez Sigrun ta wciąż blokowała im wyjście z dziury - wypowiedziany czar okazał się zbyt słaby. Momentalnie kobieta mogła dostrzec drugą sylwetkę w okolicy skraju wyrwy oraz promień zaklęcia, który pomknął w kierunku jej miotły.
Alexander w tej turze podejmujesz akcję jako pierwszy.
Musisz podtrzymać barierę, jeśli chcesz, aby działała w obecnej turze. W przypadku wykonania innej akcji przestanie być ona aktywna.
----
Unik na miotle postać wykonuje według wzoru k100+2xZ - nie obowiązuje górna granica mocy czaru. Na unik może rzucać wyłącznie osoba kierująca miotłą.
Miotła jest uszkodzona, aby z niej skorzystać należy dodatkowo rzucić kością k3 - wyrzucenie 1 oznacza, że miotła nie poleci w wybranym kierunku.
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Działające zaklęcia/eliksiry:
-------
Sigrun - 1/3 umiejętność organizacji
Alexander - 1/3 umiejętność organizacji
Żywotność:
Sigrun: 151/215 - (-15 psychiczne, -49 tłuczone) / -15
Calder: 38/204 - (-133 tłuczone, -8 kąsane, -25 kłute) / -60
Anthony: 215/215
Alexander: 205/220 - (-15 psychiczne)
Alexander w tej turze podejmujesz akcję jako pierwszy.
Musisz podtrzymać barierę, jeśli chcesz, aby działała w obecnej turze. W przypadku wykonania innej akcji przestanie być ona aktywna.
----
Unik na miotle postać wykonuje według wzoru k100+2xZ - nie obowiązuje górna granica mocy czaru. Na unik może rzucać wyłącznie osoba kierująca miotłą.
Miotła jest uszkodzona, aby z niej skorzystać należy dodatkowo rzucić kością k3 - wyrzucenie 1 oznacza, że miotła nie poleci w wybranym kierunku.
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Działające zaklęcia/eliksiry:
-------
Sigrun - 1/3 umiejętność organizacji
Alexander - 1/3 umiejętność organizacji
Żywotność:
Sigrun: 151/215 - (-15 psychiczne, -49 tłuczone) / -15
Calder: 38/204 - (-133 tłuczone, -8 kąsane, -25 kłute) / -60
Anthony: 215/215
Alexander: 205/220 - (-15 psychiczne)
- Ekwipunek:
Trwając wciąż na skraju dołu Alexander podtrzymywał zaklęcie, obserwując miotających się poniżej Rycerzy Walpurgii. Posiadanie przy boku Anthony'ego było w tej chwili niezwykle cenne: kiedy ostatnio znalazł się w podobnej sytuacji był sam, towarzyszący mu Bertie ratował ludzi przy pomocy świstoklika, a dookoła szalała Szatańska Pożoga.
Tym razem było jednak inaczej.
– Nie przestawaj – mruknął, odchylając głowę lekko w kierunku Macmillana, lecz wzrok pozostawiając wciąż na dwójce w dole. Niezamaskowany mężczyzna wydawał się dziwnie znajomy, lecz Alexander nie miał pewności czy nie było to aby tylko wrażenie, które od utraty pamięci nawiedzało go praktycznie każdego dnia.
| ze spostrzegawczością na II wystosowuję do MG pytanie czy jestem w stanie rozpoznać Caldera (spotkaliśmy się w kwietniu w antykwariacie)
Tym razem było jednak inaczej.
– Nie przestawaj – mruknął, odchylając głowę lekko w kierunku Macmillana, lecz wzrok pozostawiając wciąż na dwójce w dole. Niezamaskowany mężczyzna wydawał się dziwnie znajomy, lecz Alexander nie miał pewności czy nie było to aby tylko wrażenie, które od utraty pamięci nawiedzało go praktycznie każdego dnia.
| ze spostrzegawczością na II wystosowuję do MG pytanie czy jestem w stanie rozpoznać Caldera (spotkaliśmy się w kwietniu w antykwariacie)
Spoglądał z góry na mężczyznę i kobietę.
– Poddajcie się – rzucił ostro w ich stronę. Z całą pewnością nie zamierzał przestać bombardowania ich zaklęciami. – Aeris – rzucił urok pomiędzy czarownicę (Sigrun) i czarodzieja (Caldera).
– Poddajcie się – rzucił ostro w ich stronę. Z całą pewnością nie zamierzał przestać bombardowania ich zaklęciami. – Aeris – rzucił urok pomiędzy czarownicę (Sigrun) i czarodzieja (Caldera).
Каранфиле, цвијеће моје
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
Anthony Macmillan
Zawód : Podróżnik i wynalazca nowych magicznych alkoholi dla Macmillan's Firewhisky
Wiek : 32
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Na zdrowie i do grobu
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Anthony Macmillan' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 12
'k100' : 12
Czar Sigrun nie przyniósł żadnego efektu. Magiczna bariera wciąż uniemożliwiała im wzniesienie się w górę, za to przepuszczała wiązki rzucanych w nich czarów. Jeden z Zakonników zasugerował ostrp im się poddać, na co Rookwood zaśmiała się szyderczo.
- Spierdalaj, śmieciu - odwarknęła jedynie, nie mając najmniejszego zamiaru się poddać. Szarpnęła różdżką, by wyczarować przed sobą - bo miotłę miała wszak między nogami - tarczę, nie chcąc dopuścić do przejęcia kontroli nad miotłą. - Protego!
- Spierdalaj, śmieciu - odwarknęła jedynie, nie mając najmniejszego zamiaru się poddać. Szarpnęła różdżką, by wyczarować przed sobą - bo miotłę miała wszak między nogami - tarczę, nie chcąc dopuścić do przejęcia kontroli nad miotłą. - Protego!
She's lost control
again
Sigrun Rookwood
Zawód : dowódca grupy łowców wilkołaków
Wiek : 30
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
I am not
ruined
I am
r u i n a t i o n
ruined
I am
r u i n a t i o n
OPCM : 35 +2
UROKI : 4 +1
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 47 +5
ZWINNOŚĆ : 18
SPRAWNOŚĆ : 19
Genetyka : Metamorfomag
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
The member 'Sigrun Rookwood' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 94
'k100' : 94
Podziemny korytarz
Szybka odpowiedź