Podziemny korytarz
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Podziemny korytarz
Nie do końca wiadomo, kto go zbudował i w jakim celu. Dziś trzeba się bardzo postarać, żeby w leśnym poszyciu wypatrzeć ukrytą klapę – ta, porośnięta mchem, dobrze wpasowuje się w podłoże. Niewiele osób wie o tym miejscu, ale tych, którzy o nim słyszeli, mogą skusić opowieści o rzekomo znajdujących się tam skarbach. Nie wiadomo, ile w nich prawdy, tym bardziej, że na przestrzeni lat ktoś już dawno mógł go stamtąd zabrać. To nie przeszkadza ciekawskim w próbach poszukiwania wejścia do ukrytego korytarza w celu poszukiwania przygód.
Rzut kością k100: ST znalezienia klapy to 60. Do rzutu dodaje się biegłość spostrzegawczości. Można próbować rzucać do skutku.
Klapa po znalezieniu i otwarciu odsłania głęboki na mniej więcej trzy metry tunel, pod którym znajduje się wydrążony w ziemi korytarz. Wnętrze jest ciemne, ciche i wilgotne, z sufitu gdzie niegdzie zwieszają się korzenie roślin. Korytarze przed zawaleniem się chroni najprawdopodobniej magia. Kawałek dalej korytarz rozwidla się na trzy odnogi...
Rzut kością k3:
1 – Wybrany przez ciebie korytarz ciągnie się kawałek i kończy się niewielką, kolistą komnatą. Ta niestety okazuje się pusta, jeśli nie liczyć kilku starych butelek po magicznych trunkach, starego buta i rozmokłych gazet. Być może to miejsce kiedyś służyło komuś za tymczasową kryjówkę?
2 – Idąc wybranym przez siebie korytarzem nagle słyszysz pisk i po chwili czujesz, jak otaczają cię chochliki kornwalijskie. Są wyraźnie niezadowolone z twojej obecności – lepiej się wycofać, zanim zaczną atakować cię większą chmarą.
3 – Ten tunel wydaje się dość długi, ale po drodze nie napotykasz żadnych dziwnych niespodzianek. Na samym końcu znajdujesz starą skrzynię; na jej zamku widnieje zatarty, ale wciąż możliwy do odczytania runiczny napis. Żeby go odczytać, potrzebna jest biegłość starożytnych run.
Jeśli twoja postać posiada odpowiednią biegłość, może otworzyć skrzynkę. Należy rzucić także kością k3, by określić, co zostało znalezione.
1 – W skrzyni znajduje się kilka starych, zaśniedziałych monet.
2 – W skrzyni znajduje się zabytkowa szklana kula.
3 – W skrzyni znajduje się stary, nadgryziony zębem czasu obraz przedstawiający grubą kobietę oraz stara gazeta sprzed dobrych trzydziestu lat.
Lokacja zawiera kości.Rzut kością k100: ST znalezienia klapy to 60. Do rzutu dodaje się biegłość spostrzegawczości. Można próbować rzucać do skutku.
Klapa po znalezieniu i otwarciu odsłania głęboki na mniej więcej trzy metry tunel, pod którym znajduje się wydrążony w ziemi korytarz. Wnętrze jest ciemne, ciche i wilgotne, z sufitu gdzie niegdzie zwieszają się korzenie roślin. Korytarze przed zawaleniem się chroni najprawdopodobniej magia. Kawałek dalej korytarz rozwidla się na trzy odnogi...
Rzut kością k3:
1 – Wybrany przez ciebie korytarz ciągnie się kawałek i kończy się niewielką, kolistą komnatą. Ta niestety okazuje się pusta, jeśli nie liczyć kilku starych butelek po magicznych trunkach, starego buta i rozmokłych gazet. Być może to miejsce kiedyś służyło komuś za tymczasową kryjówkę?
2 – Idąc wybranym przez siebie korytarzem nagle słyszysz pisk i po chwili czujesz, jak otaczają cię chochliki kornwalijskie. Są wyraźnie niezadowolone z twojej obecności – lepiej się wycofać, zanim zaczną atakować cię większą chmarą.
3 – Ten tunel wydaje się dość długi, ale po drodze nie napotykasz żadnych dziwnych niespodzianek. Na samym końcu znajdujesz starą skrzynię; na jej zamku widnieje zatarty, ale wciąż możliwy do odczytania runiczny napis. Żeby go odczytać, potrzebna jest biegłość starożytnych run.
Jeśli twoja postać posiada odpowiednią biegłość, może otworzyć skrzynkę. Należy rzucić także kością k3, by określić, co zostało znalezione.
1 – W skrzyni znajduje się kilka starych, zaśniedziałych monet.
2 – W skrzyni znajduje się zabytkowa szklana kula.
3 – W skrzyni znajduje się stary, nadgryziony zębem czasu obraz przedstawiający grubą kobietę oraz stara gazeta sprzed dobrych trzydziestu lat.
Nie ruszał się niemal wcale, trzymając się mocno Rookwood; gdy ona wzniosła różdżkę, aby odgrodzić ich od mknącego zaklęcia, on sam ostrożnie oderwał prawą dłoń, ponownie kierując własną różdżkę tak, by ognista smuga wystrzeliła dokładnie na ich głowami. Nie mogli mieć pewności, że ktokolwiek to dostrzegł - ani takiej, że nikt tego nie zobaczył. - Ignis fatuus - wychrypiał raz jeszcze, ignorując wezwanie do poddania się. Samo wypowiedzenie zaklęcie kosztowało go wiele, słowne przepychanki to ostatnie, o czym teraz marzył.
i ache in a language so old that even the earth no longer remembers; so dead that it has returned to dust
Calder Borgin
Zawód : zaklinam teraźniejszość
Wiek : 25
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
you're not dead but
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
Alexander nieustannie więził swych wrogów w głębokiej wyrwie, którzy zasiadając na miotle utrzymywali wysokość pod poziomem bariery. Dzięki temu Gwardzista mógł przyjrzeć się mężczyźnie i zyskać pewność, że jego twarz nie była mu obca. W tej samej chwili Anthony posłał niecelny czar, a Sigrun zdołała nie tylko się obronić, ale i odbić zaklęcie w kierunku swego oponenta.
Calder zdecydował się wysłać kolejną, niewielką kulę światła ponad korony drzew i choć był na skraju wytrzymałości różdżka nie odmówiła mu posłuszeństwa. Momentalnie punkt na niebie zaczął migotać feerią barw, która miała przede wszystkim zwrócić uwagę lokalnych służb - do tej pory jednak nikt się nie zjawił.
Alexander w tej turze podejmujesz akcję jako pierwszy.
Musisz podtrzymać barierę, jeśli chcesz, aby działała w obecnej turze. W przypadku wykonania innej akcji przestanie być ona aktywna.
----
Unik na miotle postać wykonuje według wzoru k100+2xZ - nie obowiązuje górna granica mocy czaru. Na unik może rzucać wyłącznie osoba kierująca miotłą.
Miotła jest uszkodzona, aby z niej skorzystać należy dodatkowo rzucić kością k3 - wyrzucenie 1 oznacza, że miotła nie poleci w wybranym kierunku.
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Działające zaklęcia/eliksiry:
-------
Sigrun - 1/3 umiejętność organizacji
Alexander - 1/3 umiejętność organizacji
Żywotność:
Sigrun: 151/215 - (-15 psychiczne, -49 tłuczone) / -15
Calder: 38/204 - (-133 tłuczone, -8 kąsane, -25 kłute) / -60
Anthony: 215/215
Alexander: 205/220 - (-15 psychiczne)
Calder zdecydował się wysłać kolejną, niewielką kulę światła ponad korony drzew i choć był na skraju wytrzymałości różdżka nie odmówiła mu posłuszeństwa. Momentalnie punkt na niebie zaczął migotać feerią barw, która miała przede wszystkim zwrócić uwagę lokalnych służb - do tej pory jednak nikt się nie zjawił.
Alexander w tej turze podejmujesz akcję jako pierwszy.
Musisz podtrzymać barierę, jeśli chcesz, aby działała w obecnej turze. W przypadku wykonania innej akcji przestanie być ona aktywna.
----
Unik na miotle postać wykonuje według wzoru k100+2xZ - nie obowiązuje górna granica mocy czaru. Na unik może rzucać wyłącznie osoba kierująca miotłą.
Miotła jest uszkodzona, aby z niej skorzystać należy dodatkowo rzucić kością k3 - wyrzucenie 1 oznacza, że miotła nie poleci w wybranym kierunku.
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Działające zaklęcia/eliksiry:
-------
Sigrun - 1/3 umiejętność organizacji
Alexander - 1/3 umiejętność organizacji
Żywotność:
Sigrun: 151/215 - (-15 psychiczne, -49 tłuczone) / -15
Calder: 38/204 - (-133 tłuczone, -8 kąsane, -25 kłute) / -60
Anthony: 215/215
Alexander: 205/220 - (-15 psychiczne)
- Ekwipunek:
Uczucie było jednak czymś więcej niż dziwnym reliktem przeszłych wspomnień, które nie istniały. Kiedy dodatkowo rozbłysnął kolejny snop iskier Alexander zyskał pewność: to był ten sam mężczyzna, który w kwietniu załatwił jego, Steffena i Marcellę czarnomagicznym urokiem z trującymi bańkami. Zaraz jednak zobaczył, jak ich przeciwniczka broni się tarczą na tyle silną, by odbić zaklęcie Anthony'ego.
– Olej! – rzucił do Macmillana, samemu zaś wciąż podtrzymując barierę. Próbował przy tym zapamiętać jak najwięcej szczegółów maski noszonej przez przeciwniczkę.
| Ponownie ze spostrzegawczością na II proszę o informację, czy teraz jestem w stanie zobaczyć coś więcej we wzorach na masce.
– Olej! – rzucił do Macmillana, samemu zaś wciąż podtrzymując barierę. Próbował przy tym zapamiętać jak najwięcej szczegółów maski noszonej przez przeciwniczkę.
| Ponownie ze spostrzegawczością na II proszę o informację, czy teraz jestem w stanie zobaczyć coś więcej we wzorach na masce.
Rozkaz to rozkaz. Olał obronę przez swoim zaklęciem. Postanowił za to rzucić pomiędzy dwójkę czarowników kolejny urok:
– Fontesio – z nadzieją, że ostudzi ono przede wszystkim niewyparzony język kobiety, ale i fajerwerkowe poczynania jej towarzysza. Jaki wstyd, że używała takich słów! – Jak nie po dobroci, to siłą – mruknął niezadowolony.
– Fontesio – z nadzieją, że ostudzi ono przede wszystkim niewyparzony język kobiety, ale i fajerwerkowe poczynania jej towarzysza. Jaki wstyd, że używała takich słów! – Jak nie po dobroci, to siłą – mruknął niezadowolony.
Каранфиле, цвијеће моје
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
Anthony Macmillan
Zawód : Podróżnik i wynalazca nowych magicznych alkoholi dla Macmillan's Firewhisky
Wiek : 32
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Na zdrowie i do grobu
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Anthony Macmillan' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 55
'k100' : 55
Wyczarowana tarcza okazała się na tyle silna, by nie tylko obronić ją przed zaklęciem uniemożliwiającym korzystanie z miotły, ale i odbiła urok. Rychło w czas. Znów prychnęła szyderczym śmiechem. Mogli próbować każdego sposobu, by zmusić ich do poddania się - oni nie mieli najmniejszego zamiaru się poddać. Sigrun spojrzała wyżej w niebo, wyklinając w myślach opieszałość magicznych patroli, od których miało się przecież roić w Londynie. Gorzko tego pożałują. Uniosła różdżkę, ku magicznej barierze, cały czas próbując unieść się wyżej i wylecieć z tego przeklętego dołu; mając zamiar przerwać działanie tej blokady pomyślała Finite Incantatem, by móc wreszcie ruszyć dalej na zachód.
She's lost control
again
Sigrun Rookwood
Zawód : dowódca grupy łowców wilkołaków
Wiek : 30
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
I am not
ruined
I am
r u i n a t i o n
ruined
I am
r u i n a t i o n
OPCM : 35 +2
UROKI : 4 +1
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 47 +5
ZWINNOŚĆ : 18
SPRAWNOŚĆ : 19
Genetyka : Metamorfomag
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
The member 'Sigrun Rookwood' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 6
'k100' : 6
Podjął drugą próbę naprowadzenia patrolu na ich położenie; jeśli poprzednią ktokolwiek zauważył, ta miała na celu wskazanie dokładnego miejsca, w którym się znajdowali. Nie wiedział, jak długo jeszcze Sigrun da radę zaciekle ich bronić, jednocześnie próbując wyrwać się z tej pułapki; on sam poczuł się wyczerpany rzuceniem zaklęcia, którym bawiły się dzieci w szkole, nie próbował nawet sięgać po czarną magię - w obecnej sytuacji najdrobniejszy błąd w inkantacji mógłby go kosztować utratę przytomności.
Dumne spojrzenie osiadło na tym, który przypatrywał mu się tak wnikliwie. Na twarzy pojawił się gorzki grymas; tej nocy role się odwróciły? Wciąż nie miał pewności, czy tylko jeden Zakonnik potrafi wyczarować świetlistego kruka, wchłaniającego zaklęcia jak najsilniejsza tarcza, ale jeśli tak, to zastanawiające było, jakim cudem ponownie natrafili na siebie w podobnych okolicznościach.
Wykorzystując fakt, iż przeciwnik zdawał się być skupiony na ich twarzach, przywarł do Rookwood, oplatając ją mocniej prawą ręką, a lewą ostrożnie wsunął do torby Sigrun, szukając fiolki eliksiru niezłomności.
Dumne spojrzenie osiadło na tym, który przypatrywał mu się tak wnikliwie. Na twarzy pojawił się gorzki grymas; tej nocy role się odwróciły? Wciąż nie miał pewności, czy tylko jeden Zakonnik potrafi wyczarować świetlistego kruka, wchłaniającego zaklęcia jak najsilniejsza tarcza, ale jeśli tak, to zastanawiające było, jakim cudem ponownie natrafili na siebie w podobnych okolicznościach.
Wykorzystując fakt, iż przeciwnik zdawał się być skupiony na ich twarzach, przywarł do Rookwood, oplatając ją mocniej prawą ręką, a lewą ostrożnie wsunął do torby Sigrun, szukając fiolki eliksiru niezłomności.
i ache in a language so old that even the earth no longer remembers; so dead that it has returned to dust
Calder Borgin
Zawód : zaklinam teraźniejszość
Wiek : 25
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
you're not dead but
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
Podtrzymywane zaklęcie nie pozwalało Rycerzom wyrwać się z dołu i choć kobieta starała się je przełamać nic z tego nie wyszło. Alexander wpatrywał się w swych wrogów, jednakże był nader skupiony na utrzymaniu bariery, aby móc z dokładnością przyjrzeć się masce. Mimo tego mógł mieć pewność, że takowa ma podłużny kształt, głęboko osadzone oczodoły i brunatne ornamenty biegnące wzdłuż szczęki, policzków, aż do brwi. Nie dostrzegł jednak, że niektórych miejscach wzory przypominały ciernie i pazury.
Anthony nie bronił się przed obitym zaklęciem, które dosięgnęło go, ale nie pociągnęło za sobą żadnych konsekwencji, bowiem nie dosiadał wtem żadnej miotły. Promień z jego różdżki pomknął w kierunku Rycerzy.
Calder odnalazł pożądaną fiolkę w torbie swej towarzyszki.
Alexander w tej turze podejmujesz akcję jako pierwszy.
Musisz podtrzymać barierę, jeśli chcesz, aby działała w obecnej turze. W przypadku wykonania innej akcji przestanie być ona aktywna.
----
Unik na miotle postać wykonuje według wzoru k100+2xZ - nie obowiązuje górna granica mocy czaru. Na unik może rzucać wyłącznie osoba kierująca miotłą.
Miotła jest uszkodzona, aby z niej skorzystać należy dodatkowo rzucić kością k3 - wyrzucenie 1 oznacza, że miotła nie poleci w wybranym kierunku.
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Działające zaklęcia/eliksiry:
-------
Sigrun - 1/3 umiejętność organizacji
Alexander - 1/3 umiejętność organizacji
Żywotność:
Sigrun: 151/215 - (-15 psychiczne, -49 tłuczone) / -15
Calder: 38/204 - (-133 tłuczone, -8 kąsane, -25 kłute) / -60
Anthony: 215/215
Alexander: 205/220 - (-15 psychiczne)
Anthony nie bronił się przed obitym zaklęciem, które dosięgnęło go, ale nie pociągnęło za sobą żadnych konsekwencji, bowiem nie dosiadał wtem żadnej miotły. Promień z jego różdżki pomknął w kierunku Rycerzy.
Calder odnalazł pożądaną fiolkę w torbie swej towarzyszki.
Alexander w tej turze podejmujesz akcję jako pierwszy.
Musisz podtrzymać barierę, jeśli chcesz, aby działała w obecnej turze. W przypadku wykonania innej akcji przestanie być ona aktywna.
----
Unik na miotle postać wykonuje według wzoru k100+2xZ - nie obowiązuje górna granica mocy czaru. Na unik może rzucać wyłącznie osoba kierująca miotłą.
Miotła jest uszkodzona, aby z niej skorzystać należy dodatkowo rzucić kością k3 - wyrzucenie 1 oznacza, że miotła nie poleci w wybranym kierunku.
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Działające zaklęcia/eliksiry:
-------
Sigrun - 1/3 umiejętność organizacji
Alexander - 1/3 umiejętność organizacji
Żywotność:
Sigrun: 151/215 - (-15 psychiczne, -49 tłuczone) / -15
Calder: 38/204 - (-133 tłuczone, -8 kąsane, -25 kłute) / -60
Anthony: 215/215
Alexander: 205/220 - (-15 psychiczne)
- Ekwipunek:
- Sigrun:
Różdżka, maska śmierciożercy, fluoryt, Oko Ślepego na palcu, fluoryt na rzemieniu, zaczarowaną torba: miotła, białe kryształy oraz eliksiry:
- Marynowana narośl ze szczuroszczeta (1 porcje, stat, 40, moc+5)
-Maść z wodnej gwiazdy (1 porcje, stat.32)
- Kameleon (1 porcja, stat. 32, z mocą 114 oczek)
- Czuwający strażnik (stat. 32)- Smocza Łza (stat. 32)
- Eliksir niezłomności (stat. 32)
-3 świstokliki
Calder:
Różdżka, eliksiry:
- Eliksir uspokajający (1 porcja, stat. 32),
-Maść z wodnej gwiazdy (1 porcja, stat. 32),
- Baza pod klątwę (krew ludzka, ptasi rdest),
- Baza pod klątwę (włókno ludzkiego serca, rolce róży)
Anthony:
Różdżka, miotła (zwykła), biała perła (+5 do zaklęć wodnych), eliksiry:
- Eliksir uspokajający (2 porcje, stat. 31, moc +5),
- Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 26, moc +5),
- Eliksir byka (1 porcja, stat. 40, 105 oczek)
Alexander
Różdżka, czerwony kryształ, pierścień Zakonu Feniksa, fluoryt, bransoleta z włosów syreny, nakładka na pas z eliksirami:
- Antidotum podstawowe (1 porcja, stat. 0)
- Eliksir przeciwbólowy (2 porcje, stat. 7)
- Złoty eliksir (2 porcje, stat. 23, moc = 108)
- Czyścioszek (1 porcja, stat. 29)
- Eliksir oczyszczający z toksyn (1 porcja, stat. 20)
- Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 23, moc = 106)
- Dwa kryształy z białego deszczu
Chociaż nie mógł przyjrzeć się dokładnie masce i wciąż nie widział szczegółów to tyle, na ile był w stanie zauważyć pomiędzy podtrzymywaniem bariery mógł z całą pewnością stwierdzić, że nie miał przed sobą Deirdre Tsagairt; jej maska była ascetyczna i przecięta siateczką linii, a nie pokryta brunatnymi ornamentami jak u kobiety, która znajdowała się przed – czy też dokładnie rzecz ujmując, pod – Alexandrem. To był ktoś nowy w szeregach Śmierciożerców, ktoś kto przeszedł inicjację po odejściu Percivala z organizacji.
Zachowując tę informację dla siebie Alexander skupił się na podtrzymywaniu bariery, nie narzucając Anthony'emu czegokolwiek.
Zachowując tę informację dla siebie Alexander skupił się na podtrzymywaniu bariery, nie narzucając Anthony'emu czegokolwiek.
Urok wciąż był za słaby. Wkładała to zbyt niewiele mocy, pomimo starań. Frustracja dekocentrowała wiedźmę coraz bardziej, zaś poczucie, że powinna była wymierzyć w Alexandra morderczą klątwę utrudniało skupienie na tym, by wydostać się z tej przeklętej pułapki. Drugi z mężczyzn, lubiący dowcipy, nie przestawał ciskać w nich zaklęciami, lecz Sigrun zamiast sięgnąć po tarczę skupiła się na tym, by przełamać w końcu magiczną barierę, która uniemożliwiała im wzniesienie się w górę. Trzymając różdżkę uniesioną pomyślała znów Finite Incantatem, nie przestając napierać w górę z nadzieją, że bariera zniknie i uda im się polecieć na zachód, uniknąć nieprzyjemnego spotkania ze strumieniami wody. Znowu.
She's lost control
again
Sigrun Rookwood
Zawód : dowódca grupy łowców wilkołaków
Wiek : 30
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
I am not
ruined
I am
r u i n a t i o n
ruined
I am
r u i n a t i o n
OPCM : 35 +2
UROKI : 4 +1
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 47 +5
ZWINNOŚĆ : 18
SPRAWNOŚĆ : 19
Genetyka : Metamorfomag
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
The member 'Sigrun Rookwood' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 16
'k100' : 16
Anthony zaśmiał się, kiedy uderzyło w niego jego własne zaklęcie.
– Dementiascopa – spoważniał i uspokoił się bardzo szybko, a za tym postanowił ponownie rzucić urok w tylną część miotły, gdzie znajdował się czarodziej.
– Dementiascopa – spoważniał i uspokoił się bardzo szybko, a za tym postanowił ponownie rzucić urok w tylną część miotły, gdzie znajdował się czarodziej.
Каранфиле, цвијеће моје
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
Anthony Macmillan
Zawód : Podróżnik i wynalazca nowych magicznych alkoholi dla Macmillan's Firewhisky
Wiek : 32
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Na zdrowie i do grobu
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Anthony Macmillan' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 6
'k100' : 6
Zacisnął palce na buteleczce eliksiru, kurczowo, jakby bał się, że zaraz może wypuścić fiolkę ze swoich dłoni. Jeszcze nie teraz, ale być może już za chwilę przyda mu się odrobina niezłomności, gdy znajdzie się na skraju wytrzymałości. Kiedy padła inkantacja, mógł tylko przyglądać się zaklęciu, czując coraz większą bezsilność. W lodowym spojrzeniu krystalizowały się kolory mknącej w ich stronę wiązki światła, a on nie był nawet w stanie wyczarować tarczy, by obronić ich przed czarem. Schował eliksir tak, żeby mieć go pod ręką. I chwycił się Rookwood już wolną dłonią, przygotowując się na uderzenie wody.
i ache in a language so old that even the earth no longer remembers; so dead that it has returned to dust
Calder Borgin
Zawód : zaklinam teraźniejszość
Wiek : 25
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
you're not dead but
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
Podziemny korytarz
Szybka odpowiedź