Podziemny korytarz
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Podziemny korytarz
Nie do końca wiadomo, kto go zbudował i w jakim celu. Dziś trzeba się bardzo postarać, żeby w leśnym poszyciu wypatrzeć ukrytą klapę – ta, porośnięta mchem, dobrze wpasowuje się w podłoże. Niewiele osób wie o tym miejscu, ale tych, którzy o nim słyszeli, mogą skusić opowieści o rzekomo znajdujących się tam skarbach. Nie wiadomo, ile w nich prawdy, tym bardziej, że na przestrzeni lat ktoś już dawno mógł go stamtąd zabrać. To nie przeszkadza ciekawskim w próbach poszukiwania wejścia do ukrytego korytarza w celu poszukiwania przygód.
Rzut kością k100: ST znalezienia klapy to 60. Do rzutu dodaje się biegłość spostrzegawczości. Można próbować rzucać do skutku.
Klapa po znalezieniu i otwarciu odsłania głęboki na mniej więcej trzy metry tunel, pod którym znajduje się wydrążony w ziemi korytarz. Wnętrze jest ciemne, ciche i wilgotne, z sufitu gdzie niegdzie zwieszają się korzenie roślin. Korytarze przed zawaleniem się chroni najprawdopodobniej magia. Kawałek dalej korytarz rozwidla się na trzy odnogi...
Rzut kością k3:
1 – Wybrany przez ciebie korytarz ciągnie się kawałek i kończy się niewielką, kolistą komnatą. Ta niestety okazuje się pusta, jeśli nie liczyć kilku starych butelek po magicznych trunkach, starego buta i rozmokłych gazet. Być może to miejsce kiedyś służyło komuś za tymczasową kryjówkę?
2 – Idąc wybranym przez siebie korytarzem nagle słyszysz pisk i po chwili czujesz, jak otaczają cię chochliki kornwalijskie. Są wyraźnie niezadowolone z twojej obecności – lepiej się wycofać, zanim zaczną atakować cię większą chmarą.
3 – Ten tunel wydaje się dość długi, ale po drodze nie napotykasz żadnych dziwnych niespodzianek. Na samym końcu znajdujesz starą skrzynię; na jej zamku widnieje zatarty, ale wciąż możliwy do odczytania runiczny napis. Żeby go odczytać, potrzebna jest biegłość starożytnych run.
Jeśli twoja postać posiada odpowiednią biegłość, może otworzyć skrzynkę. Należy rzucić także kością k3, by określić, co zostało znalezione.
1 – W skrzyni znajduje się kilka starych, zaśniedziałych monet.
2 – W skrzyni znajduje się zabytkowa szklana kula.
3 – W skrzyni znajduje się stary, nadgryziony zębem czasu obraz przedstawiający grubą kobietę oraz stara gazeta sprzed dobrych trzydziestu lat.
Lokacja zawiera kości.Rzut kością k100: ST znalezienia klapy to 60. Do rzutu dodaje się biegłość spostrzegawczości. Można próbować rzucać do skutku.
Klapa po znalezieniu i otwarciu odsłania głęboki na mniej więcej trzy metry tunel, pod którym znajduje się wydrążony w ziemi korytarz. Wnętrze jest ciemne, ciche i wilgotne, z sufitu gdzie niegdzie zwieszają się korzenie roślin. Korytarze przed zawaleniem się chroni najprawdopodobniej magia. Kawałek dalej korytarz rozwidla się na trzy odnogi...
Rzut kością k3:
1 – Wybrany przez ciebie korytarz ciągnie się kawałek i kończy się niewielką, kolistą komnatą. Ta niestety okazuje się pusta, jeśli nie liczyć kilku starych butelek po magicznych trunkach, starego buta i rozmokłych gazet. Być może to miejsce kiedyś służyło komuś za tymczasową kryjówkę?
2 – Idąc wybranym przez siebie korytarzem nagle słyszysz pisk i po chwili czujesz, jak otaczają cię chochliki kornwalijskie. Są wyraźnie niezadowolone z twojej obecności – lepiej się wycofać, zanim zaczną atakować cię większą chmarą.
3 – Ten tunel wydaje się dość długi, ale po drodze nie napotykasz żadnych dziwnych niespodzianek. Na samym końcu znajdujesz starą skrzynię; na jej zamku widnieje zatarty, ale wciąż możliwy do odczytania runiczny napis. Żeby go odczytać, potrzebna jest biegłość starożytnych run.
Jeśli twoja postać posiada odpowiednią biegłość, może otworzyć skrzynkę. Należy rzucić także kością k3, by określić, co zostało znalezione.
1 – W skrzyni znajduje się kilka starych, zaśniedziałych monet.
2 – W skrzyni znajduje się zabytkowa szklana kula.
3 – W skrzyni znajduje się stary, nadgryziony zębem czasu obraz przedstawiający grubą kobietę oraz stara gazeta sprzed dobrych trzydziestu lat.
Bariera nieustannie utrzymywała Rycerzy w wyrwie, z której dna momentalnie wytrysnęło źródło zimnej wody. Miotła, na której siedzieli, poruszyła się niebezpiecznie, ale finalnie kobiecie udało się utrzymać wysokość, choć lodowaty strumień boleśnie obił jej ciało. Calder zdążył schować fiolkę i chwycić się towarzyszki, co uratowało go przed upadkiem na skutek silnego wstrząśnięcia trzonkiem.
Tym razem różdżka nie usłuchała Anthonego - promień, który wydobył się z jej krańca właściwie od razu rozmył się w powietrzu.
Alexander w tej turze podejmujesz akcję jako pierwszy.
Musisz podtrzymać barierę, jeśli chcesz, aby działała w obecnej turze. W przypadku wykonania innej akcji przestanie być ona aktywna.
----
Unik na miotle postać wykonuje według wzoru k100+2xZ - nie obowiązuje górna granica mocy czaru. Na unik może rzucać wyłącznie osoba kierująca miotłą.
Miotła jest uszkodzona, aby z niej skorzystać należy dodatkowo rzucić kością k3 - wyrzucenie 1 oznacza, że miotła nie poleci w wybranym kierunku.
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Działające zaklęcia/eliksiry:
-------
Sigrun - 1/3 umiejętność organizacji
Alexander - 1/3 umiejętność organizacji
Żywotność:
Sigrun: 135/215 - (-15 psychiczne, -65 tłuczone) / -15
Calder: 22/204 - (-149 tłuczone, -8 kąsane, -25 kłute) / -60
Anthony: 215/215
Alexander: 205/220 - (-15 psychiczne)
Tym razem różdżka nie usłuchała Anthonego - promień, który wydobył się z jej krańca właściwie od razu rozmył się w powietrzu.
Alexander w tej turze podejmujesz akcję jako pierwszy.
Musisz podtrzymać barierę, jeśli chcesz, aby działała w obecnej turze. W przypadku wykonania innej akcji przestanie być ona aktywna.
----
Unik na miotle postać wykonuje według wzoru k100+2xZ - nie obowiązuje górna granica mocy czaru. Na unik może rzucać wyłącznie osoba kierująca miotłą.
Miotła jest uszkodzona, aby z niej skorzystać należy dodatkowo rzucić kością k3 - wyrzucenie 1 oznacza, że miotła nie poleci w wybranym kierunku.
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Działające zaklęcia/eliksiry:
-------
Sigrun - 1/3 umiejętność organizacji
Alexander - 1/3 umiejętność organizacji
Żywotność:
Sigrun: 135/215 - (-15 psychiczne, -65 tłuczone) / -15
Calder: 22/204 - (-149 tłuczone, -8 kąsane, -25 kłute) / -60
Anthony: 215/215
Alexander: 205/220 - (-15 psychiczne)
- Ekwipunek:
- Sigrun:
Różdżka, maska śmierciożercy, fluoryt, Oko Ślepego na palcu, fluoryt na rzemieniu, zaczarowaną torba: miotła, białe kryształy oraz eliksiry:
- Marynowana narośl ze szczuroszczeta (1 porcje, stat, 40, moc+5)
-Maść z wodnej gwiazdy (1 porcje, stat.32)
- Kameleon (1 porcja, stat. 32, z mocą 114 oczek)
- Czuwający strażnik (stat. 32)- Smocza Łza (stat. 32)
-3 świstokliki
Calder:
Różdżka, eliksiry:
- Eliksir niezłomności (stat. 32)
- Eliksir uspokajający (1 porcja, stat. 32),
-Maść z wodnej gwiazdy (1 porcja, stat. 32),
- Baza pod klątwę (krew ludzka, ptasi rdest),
- Baza pod klątwę (włókno ludzkiego serca, rolce róży)
Anthony:
Różdżka, miotła (zwykła), biała perła (+5 do zaklęć wodnych), eliksiry:
- Eliksir uspokajający (2 porcje, stat. 31, moc +5),
- Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 26, moc +5),
- Eliksir byka (1 porcja, stat. 40, 105 oczek)
Alexander
Różdżka, czerwony kryształ, pierścień Zakonu Feniksa, fluoryt, bransoleta z włosów syreny, nakładka na pas z eliksirami:
- Antidotum podstawowe (1 porcja, stat. 0)
- Eliksir przeciwbólowy (2 porcje, stat. 7)
- Złoty eliksir (2 porcje, stat. 23, moc = 108)
- Czyścioszek (1 porcja, stat. 29)
- Eliksir oczyszczający z toksyn (1 porcja, stat. 20)
- Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 23, moc = 106)
- Dwa kryształy z białego deszczu
Cisza wokół była ciszą pozorną, przerywaną pospiesznymi oddechami, wyszczekiwanymi inkantacjami, napięciem. Serce biło szybciej niż zwykle, jakby samo wiedziało, że od jego pracy zależało właściwie wszystko. Chwila zawahania lub dekoncentracji mogła zaważyć na życiu lub śmierci. Alexander oddał wszystko w ręce Anthony'emu, samemu skupiając się na ciągłym podtrzymywaniu zaklęcia.
Był już odrobinę zdenerwowany, a złość była ostatnią z emocji, które obecnie potrzebował.
– Aeris – rzucił urok w stronę czarnoksiężników wyraźnie podirytowany swoimi zdolnościami i zaistniałą sytuacją.
Jedyne co go pocieszało to fakt, że strumień wody pięknie uderzył o parę.
– Aeris – rzucił urok w stronę czarnoksiężników wyraźnie podirytowany swoimi zdolnościami i zaistniałą sytuacją.
Jedyne co go pocieszało to fakt, że strumień wody pięknie uderzył o parę.
Каранфиле, цвијеће моје
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
Anthony Macmillan
Zawód : Podróżnik i wynalazca nowych magicznych alkoholi dla Macmillan's Firewhisky
Wiek : 32
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Na zdrowie i do grobu
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Anthony Macmillan' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 83
'k100' : 83
Znów silny strumień wody uderzył w nich oboje. Sigrun na jedno uderzenie serca zacisnęła powieki i usta, znosząc kolejną falę bólu w milczeniu, nie zamierzając dać tym skurwysynom satysfakcji. Otworzywszy oczy spojrzała w bok, by sprawdzić, czy musi znów osłonić swoją miotłę przed złośliwym urokiem, lecz nie dostrzegłszy nic powróciła myślami do kolejnej próby przełamania tej cholernej bariery. Nie opuściła różdżki, wciąż trzymała ją skierowaną w górę, napierając miotłą do góry, by wylecieć w kierunku zachodnim. Czuła wciąż ręce Caldera wokół swojej talii, jakoś się trzymał, pomyślała więc Finite Incantatem, by zakończyć działanie bariery i starała się wylecieć stamtąd jak najszybciej.
She's lost control
again
Sigrun Rookwood
Zawód : dowódca grupy łowców wilkołaków
Wiek : 30
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
I am not
ruined
I am
r u i n a t i o n
ruined
I am
r u i n a t i o n
OPCM : 35 +2
UROKI : 4 +1
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 47 +5
ZWINNOŚĆ : 18
SPRAWNOŚĆ : 19
Genetyka : Metamorfomag
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
The member 'Sigrun Rookwood' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 20
'k100' : 20
Sięgnął do kieszeni po eliksir niezłomności i wypił go pospiesznie, czując, że zostało mu naprawdę niewiele czasu; być może już za chwilę straci przytomność. Rookwood wciąż walczyła, próbując wydostać ich z pułapki; dopóki trzymał się na miotle, mogła jakoś go stąd wyciągnąć.
Gdy tylko skończył pić, ponownie oplótł kuzynkę dwiema rękami w pasie; bodźce stawały się coraz bardziej przytłumione, wypowiedziana przez wroga inkantacja zadźwięczała w uszach, wzrok rozmywał się. Potrzebował przypływu siły, które mógł mu dać ten eliksir. Nawet jeśli trwać to będzie tylko chwilę - może właśnie tyle potrzebują?
Gdy tylko skończył pić, ponownie oplótł kuzynkę dwiema rękami w pasie; bodźce stawały się coraz bardziej przytłumione, wypowiedziana przez wroga inkantacja zadźwięczała w uszach, wzrok rozmywał się. Potrzebował przypływu siły, które mógł mu dać ten eliksir. Nawet jeśli trwać to będzie tylko chwilę - może właśnie tyle potrzebują?
i ache in a language so old that even the earth no longer remembers; so dead that it has returned to dust
Calder Borgin
Zawód : zaklinam teraźniejszość
Wiek : 25
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
you're not dead but
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
Zaklęcie przełamujące niewidzialną zaporę nie było na tyle silne, aby mogło zadziałać i tym samym uwolnić Rycerzy z wyrwy. Miotła nieustannie odbijała się od magicznej bariery, z której podtrzymywania Alexander nie zamierzał zrezygnować. Anthony, poirytowany swym chwilowym rozkojarzeniem, posłał celny czar w kierunku wroga.
Calder postanowił wypić zawartość fiolki i niedługo po tym poczuł nadzwyczajny przypływ sił, a towarzyszący wcześniej ból przestał mu doskwierać, dzięki czemu zdolny był do większych wyczynów. Wiedział jednak, że eliksir nie był lekarstwem i tym samym po kilkunastu minutach uczucie otępienia, a co gorsza wykończenia powróci.
Alexander w tej turze podejmujesz akcję jako pierwszy.
Musisz podtrzymać barierę, jeśli chcesz, aby działała w obecnej turze. W przypadku wykonania innej akcji przestanie być ona aktywna.
----
Unik na miotle postać wykonuje według wzoru k100+2xZ - nie obowiązuje górna granica mocy czaru. Na unik może rzucać wyłącznie osoba kierująca miotłą.
Miotła jest uszkodzona, aby z niej skorzystać należy dodatkowo rzucić kością k3 - wyrzucenie 1 oznacza, że miotła nie poleci w wybranym kierunku.
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Działające zaklęcia/eliksiry:
-------
Sigrun - 1/3 umiejętność organizacji
Alexander - 1/3 umiejętność organizacji
Żywotność:
Sigrun: 135/215 - (-15 psychiczne, -65 tłuczone) / -15
Calder: 124/306 - 1/5 / -40
Calder: 22/204 - (-149 tłuczone, -8 kąsane, -25 kłute) / -60
Anthony: 215/215
Alexander: 205/220 - (-15 psychiczne)
Calder postanowił wypić zawartość fiolki i niedługo po tym poczuł nadzwyczajny przypływ sił, a towarzyszący wcześniej ból przestał mu doskwierać, dzięki czemu zdolny był do większych wyczynów. Wiedział jednak, że eliksir nie był lekarstwem i tym samym po kilkunastu minutach uczucie otępienia, a co gorsza wykończenia powróci.
Alexander w tej turze podejmujesz akcję jako pierwszy.
Musisz podtrzymać barierę, jeśli chcesz, aby działała w obecnej turze. W przypadku wykonania innej akcji przestanie być ona aktywna.
----
Unik na miotle postać wykonuje według wzoru k100+2xZ - nie obowiązuje górna granica mocy czaru. Na unik może rzucać wyłącznie osoba kierująca miotłą.
Miotła jest uszkodzona, aby z niej skorzystać należy dodatkowo rzucić kością k3 - wyrzucenie 1 oznacza, że miotła nie poleci w wybranym kierunku.
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Działające zaklęcia/eliksiry:
-------
Sigrun - 1/3 umiejętność organizacji
Alexander - 1/3 umiejętność organizacji
Żywotność:
Sigrun: 135/215 - (-15 psychiczne, -65 tłuczone) / -15
Calder: 124/306 - 1/5 / -40
Anthony: 215/215
Alexander: 205/220 - (-15 psychiczne)
- Ekwipunek:
- Sigrun:
Różdżka, maska śmierciożercy, fluoryt, Oko Ślepego na palcu, fluoryt na rzemieniu, zaczarowaną torba: miotła, białe kryształy oraz eliksiry:
- Marynowana narośl ze szczuroszczeta (1 porcje, stat, 40, moc+5)
-Maść z wodnej gwiazdy (1 porcje, stat.32)
- Kameleon (1 porcja, stat. 32, z mocą 114 oczek)
- Czuwający strażnik (stat. 32)- Smocza Łza (stat. 32)
-3 świstokliki
Calder:
Różdżka, eliksiry:- Eliksir niezłomności (stat. 32)
- Eliksir uspokajający (1 porcja, stat. 32),
-Maść z wodnej gwiazdy (1 porcja, stat. 32),
- Baza pod klątwę (krew ludzka, ptasi rdest),
- Baza pod klątwę (włókno ludzkiego serca, rolce róży)
Anthony:
Różdżka, miotła (zwykła), biała perła (+5 do zaklęć wodnych), eliksiry:
- Eliksir uspokajający (2 porcje, stat. 31, moc +5),
- Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 26, moc +5),
- Eliksir byka (1 porcja, stat. 40, 105 oczek)
Alexander
Różdżka, czerwony kryształ, pierścień Zakonu Feniksa, fluoryt, bransoleta z włosów syreny, nakładka na pas z eliksirami:
- Antidotum podstawowe (1 porcja, stat. 0)
- Eliksir przeciwbólowy (2 porcje, stat. 7)
- Złoty eliksir (2 porcje, stat. 23, moc = 108)
- Czyścioszek (1 porcja, stat. 29)
- Eliksir oczyszczający z toksyn (1 porcja, stat. 20)
- Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 23, moc = 106)
- Dwa kryształy z białego deszczu
Alexander nie zamierzał zrezygnować z tego, co robił: podtrzymywał więc barierę, za punkt honoru ustanawiając sobie utrzymanie dwójki czarnoksiężników w dole. Pozostawał skupiony, choć ciągłe podtrzymywanie zaklęcia konsumowało większość z energii dostarczanej przez pompowaną w żyłach adrenalinę. Walczyli już długo i niewątpliwie wszyscy odczuwali zmęczenie – pojedynek jednak trwał nadal.
Wciąż był zły na tę dwójkę, co to zwyczajnie nie chciała odpuścić. To znaczy, na ich miejscu zapewne zachowywałby się zupełnie tak samo… ale nie był i zwyczajnie się irytował. Cieszył się, że chociaż jedno zaklęcie szło w ich stronę.
– Dementiascopa – rzucił kolejny urok, tym razem w tylną część miotły (tam gdzie siedział czarodziej [Calder]), bo ta zwyczajnie była bliżej niego.
Obiecywał sobie, że rozłoży tę dwójkę na łopatki choćby i chochliki kornwalijskie miały go ciągnąć za uszy do samej Kornwalii. Pod nosem z kolei mamrotał jakieś przekleństwa po rosyjsku, żeby choć trochę rozładować swoje zdenerwowanie.
– Dementiascopa – rzucił kolejny urok, tym razem w tylną część miotły (tam gdzie siedział czarodziej [Calder]), bo ta zwyczajnie była bliżej niego.
Obiecywał sobie, że rozłoży tę dwójkę na łopatki choćby i chochliki kornwalijskie miały go ciągnąć za uszy do samej Kornwalii. Pod nosem z kolei mamrotał jakieś przekleństwa po rosyjsku, żeby choć trochę rozładować swoje zdenerwowanie.
Каранфиле, цвијеће моје
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
Anthony Macmillan
Zawód : Podróżnik i wynalazca nowych magicznych alkoholi dla Macmillan's Firewhisky
Wiek : 32
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Na zdrowie i do grobu
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Anthony Macmillan' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 95
'k100' : 95
Czuła irytację całą tą kuriozalną sytuacją. Własną niemocą, narastającym zmęczeniem i zniecierpliwieniem. Patrolu Ministerstwa jak nie było tak nie było, nad głową miała dwójkę cholernych Zakonników, którzy wyobrażali sobie nie wiadomo co, miotła odbijała się od bariery, a różdżka odmawiała posłuszeństwa. Sigrun nie zamierzała się jednak poddawać - ignorując mknący ku nim podmuch wiatru dalej próbowała przełamać magiczną blokadę, by móc wylecieć z dołu w kierunku zachodnim. Napierając do góry pomyślała: Finite Incantatem.
She's lost control
again
Sigrun Rookwood
Zawód : dowódca grupy łowców wilkołaków
Wiek : 30
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
I am not
ruined
I am
r u i n a t i o n
ruined
I am
r u i n a t i o n
OPCM : 35 +2
UROKI : 4 +1
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 47 +5
ZWINNOŚĆ : 18
SPRAWNOŚĆ : 19
Genetyka : Metamorfomag
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
The member 'Sigrun Rookwood' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 41
'k100' : 41
Miał niewiele czasu, nim znów opadnie z sił - lecz zanim to się stanie, mógł chociaż spróbować dosięgnąć przeciwników zaklęciem z jedynej dziedziny, w której czuł się na tyle pewnie, by pomimo osłabienia próbować ją okiełznać. Ryzykował, ale tkwienie w impasie i nicnierobienie było bardziej niż frustrujące.
- Ebulbio - wypowiedział inkantację, patrząc się wprost w oczy mężczyzny przytrzymującego barierę. To zaklęcie dedykował właśnie jemu; jeśli to tamten Zakonnik, doskonale będzie wiedział, co Borgin chce mu tym przekazać. I do czego nawiązuje.
Różdżkę skierował tak, by trujące bańki - jeśli uda mu się je wyczarować - dosięgnęły zarówno milczącego Zakonnika, jak i jego niespełna rozumu towarzysza, mamroczącego coś do siebie nieustannie w przerwie pomiędzy miotaniem kolejnymi zaklęciami.
- Ebulbio - wypowiedział inkantację, patrząc się wprost w oczy mężczyzny przytrzymującego barierę. To zaklęcie dedykował właśnie jemu; jeśli to tamten Zakonnik, doskonale będzie wiedział, co Borgin chce mu tym przekazać. I do czego nawiązuje.
Różdżkę skierował tak, by trujące bańki - jeśli uda mu się je wyczarować - dosięgnęły zarówno milczącego Zakonnika, jak i jego niespełna rozumu towarzysza, mamroczącego coś do siebie nieustannie w przerwie pomiędzy miotaniem kolejnymi zaklęciami.
i ache in a language so old that even the earth no longer remembers; so dead that it has returned to dust
Calder Borgin
Zawód : zaklinam teraźniejszość
Wiek : 25
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
you're not dead but
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Calder Borgin' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 87
--------------------------------
#2 'k10' : 6
#1 'k100' : 87
--------------------------------
#2 'k10' : 6
Podziemny korytarz
Szybka odpowiedź