Podziemny korytarz
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Podziemny korytarz
Nie do końca wiadomo, kto go zbudował i w jakim celu. Dziś trzeba się bardzo postarać, żeby w leśnym poszyciu wypatrzeć ukrytą klapę – ta, porośnięta mchem, dobrze wpasowuje się w podłoże. Niewiele osób wie o tym miejscu, ale tych, którzy o nim słyszeli, mogą skusić opowieści o rzekomo znajdujących się tam skarbach. Nie wiadomo, ile w nich prawdy, tym bardziej, że na przestrzeni lat ktoś już dawno mógł go stamtąd zabrać. To nie przeszkadza ciekawskim w próbach poszukiwania wejścia do ukrytego korytarza w celu poszukiwania przygód.
Rzut kością k100: ST znalezienia klapy to 60. Do rzutu dodaje się biegłość spostrzegawczości. Można próbować rzucać do skutku.
Klapa po znalezieniu i otwarciu odsłania głęboki na mniej więcej trzy metry tunel, pod którym znajduje się wydrążony w ziemi korytarz. Wnętrze jest ciemne, ciche i wilgotne, z sufitu gdzie niegdzie zwieszają się korzenie roślin. Korytarze przed zawaleniem się chroni najprawdopodobniej magia. Kawałek dalej korytarz rozwidla się na trzy odnogi...
Rzut kością k3:
1 – Wybrany przez ciebie korytarz ciągnie się kawałek i kończy się niewielką, kolistą komnatą. Ta niestety okazuje się pusta, jeśli nie liczyć kilku starych butelek po magicznych trunkach, starego buta i rozmokłych gazet. Być może to miejsce kiedyś służyło komuś za tymczasową kryjówkę?
2 – Idąc wybranym przez siebie korytarzem nagle słyszysz pisk i po chwili czujesz, jak otaczają cię chochliki kornwalijskie. Są wyraźnie niezadowolone z twojej obecności – lepiej się wycofać, zanim zaczną atakować cię większą chmarą.
3 – Ten tunel wydaje się dość długi, ale po drodze nie napotykasz żadnych dziwnych niespodzianek. Na samym końcu znajdujesz starą skrzynię; na jej zamku widnieje zatarty, ale wciąż możliwy do odczytania runiczny napis. Żeby go odczytać, potrzebna jest biegłość starożytnych run.
Jeśli twoja postać posiada odpowiednią biegłość, może otworzyć skrzynkę. Należy rzucić także kością k3, by określić, co zostało znalezione.
1 – W skrzyni znajduje się kilka starych, zaśniedziałych monet.
2 – W skrzyni znajduje się zabytkowa szklana kula.
3 – W skrzyni znajduje się stary, nadgryziony zębem czasu obraz przedstawiający grubą kobietę oraz stara gazeta sprzed dobrych trzydziestu lat.
Lokacja zawiera kości.Rzut kością k100: ST znalezienia klapy to 60. Do rzutu dodaje się biegłość spostrzegawczości. Można próbować rzucać do skutku.
Klapa po znalezieniu i otwarciu odsłania głęboki na mniej więcej trzy metry tunel, pod którym znajduje się wydrążony w ziemi korytarz. Wnętrze jest ciemne, ciche i wilgotne, z sufitu gdzie niegdzie zwieszają się korzenie roślin. Korytarze przed zawaleniem się chroni najprawdopodobniej magia. Kawałek dalej korytarz rozwidla się na trzy odnogi...
Rzut kością k3:
1 – Wybrany przez ciebie korytarz ciągnie się kawałek i kończy się niewielką, kolistą komnatą. Ta niestety okazuje się pusta, jeśli nie liczyć kilku starych butelek po magicznych trunkach, starego buta i rozmokłych gazet. Być może to miejsce kiedyś służyło komuś za tymczasową kryjówkę?
2 – Idąc wybranym przez siebie korytarzem nagle słyszysz pisk i po chwili czujesz, jak otaczają cię chochliki kornwalijskie. Są wyraźnie niezadowolone z twojej obecności – lepiej się wycofać, zanim zaczną atakować cię większą chmarą.
3 – Ten tunel wydaje się dość długi, ale po drodze nie napotykasz żadnych dziwnych niespodzianek. Na samym końcu znajdujesz starą skrzynię; na jej zamku widnieje zatarty, ale wciąż możliwy do odczytania runiczny napis. Żeby go odczytać, potrzebna jest biegłość starożytnych run.
Jeśli twoja postać posiada odpowiednią biegłość, może otworzyć skrzynkę. Należy rzucić także kością k3, by określić, co zostało znalezione.
1 – W skrzyni znajduje się kilka starych, zaśniedziałych monet.
2 – W skrzyni znajduje się zabytkowa szklana kula.
3 – W skrzyni znajduje się stary, nadgryziony zębem czasu obraz przedstawiający grubą kobietę oraz stara gazeta sprzed dobrych trzydziestu lat.
Niewiele brakowało (albo i więcej), a oberwałby zaklęciem niewybaczalnym. Nie lubił ich, no ale kto je w ogóle lubił, w końcu dlatego nazywały się niewybaczalnymi. On z kolei miał złe doświadczenie z nimi.
– Blin – zaklął po rosyjsku, żeby Alexander nie mógł zrozumieć jego przekleństwa, przywołując nieszczęsnego pana naleśnika. Lepiej, żeby czarodziej nie wiedział, że Macmillan miał czasem niewyparzony język. – Pizdiec – dodał wyraźnie obrażony, wciąż w obcym i dobrze mu znanym języku. I być może właśnie dlatego postanowić rzucić pośrednio w jej stronę inne zaklęcie: – Orcumiano – a różdżką celował w przednią część garboroga, który ruszył w jej stronę.
| Dzień dobry! Przepraszam za brak powitania dla MG!
– Blin – zaklął po rosyjsku, żeby Alexander nie mógł zrozumieć jego przekleństwa, przywołując nieszczęsnego pana naleśnika. Lepiej, żeby czarodziej nie wiedział, że Macmillan miał czasem niewyparzony język. – Pizdiec – dodał wyraźnie obrażony, wciąż w obcym i dobrze mu znanym języku. I być może właśnie dlatego postanowić rzucić pośrednio w jej stronę inne zaklęcie: – Orcumiano – a różdżką celował w przednią część garboroga, który ruszył w jej stronę.
| Dzień dobry! Przepraszam za brak powitania dla MG!
Каранфиле, цвијеће моје
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
Anthony Macmillan
Zawód : Podróżnik i wynalazca nowych magicznych alkoholi dla Macmillan's Firewhisky
Wiek : 32
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Na zdrowie i do grobu
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Anthony Macmillan' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 43
'k100' : 43
Zaklęcie pomknęło w kierunku jednego z nieznajomych, a Alexander momentalnie wycelował różdżkę w kobietę, która przed chwilą ot tak rzuciła zaklęcie niewybaczalne. Słyszał jak Macmillan przejmuje kontrolę nad zwierzęciem i mamrocze coś w innym języku, wyraźnie niezadowolony; Farley nie analizował jednak tego dalej, zamierzając jak najszybciej spacyfikować ich przeciwniczkę.
– Muscipulia!
– Muscipulia!
The member 'Alexander Farley' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 55
'k100' : 55
Tarcza, którą próbował uformować Calder rozpłynęła się w powietrzu nim zdążyła pochłonąć pędzący czar - mężczyzna padł na ziemię spetryfikowany. Zwierze będące pod wpływem uroku zaatakowało Sigrun, jednakże ta zachowując czujność szybko uporała się z nadciągającym problemem i rogi garboroga odbiły się od utkanej bariery. Anthony ponownie wymierzył różdżkę wprost w magiczną istotę, jednak tym razem okazała się ona szybsza i odwróciwszy się w stronę swego oprawcy umknęła przed zaklęciem. Zakonnicy mogli dostrzec jak na nowo rozpędza się i rusza przed siebie pragnąc rozprawić się z intruzami.
Czar mający stworzyć magiczne więzy, a finalne więzienie, pędził w kierunku Sigrun.
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Garboróg, zgodnie z opisem zabiera zawsze 60 PŻ za udany atak.
Rzut na unik zaklęcia ---> kilk
Statystyki garboroga:
5 zwinność, 30 sprawność / PŻ: 160/160
Zwierze przesuwa się o 4 pola na turę, 3 w przypadku podjęcia akcji.
Żywotność:
Sigrun: 200/215 - (15 psychiczne)
Calder: 204/204 | Petrificus Totalus
Anthony: 215/215
Alexander: 220/220
Czar mający stworzyć magiczne więzy, a finalne więzienie, pędził w kierunku Sigrun.
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Garboróg, zgodnie z opisem zabiera zawsze 60 PŻ za udany atak.
Rzut na unik zaklęcia ---> kilk
Statystyki garboroga:
5 zwinność, 30 sprawność / PŻ: 160/160
Zwierze przesuwa się o 4 pola na turę, 3 w przypadku podjęcia akcji.
Żywotność:
Sigrun: 200/215 - (15 psychiczne)
Calder: 204/204 | Petrificus Totalus
Anthony: 215/215
Alexander: 220/220
- Ekwipunek:
- Sigrun:
Różdżka, maska śmierciożercy, fluoryt, Oko Ślepego na palcu, fluoryt na rzemieniu, zaczarowaną torba: miotła, białe kryształy oraz eliksiry:
- Marynowana narośl ze szczuroszczeta (1 porcje, stat, 40, moc+5)
- Maść z wodnej gwiazdy (1 porcje, stat.32)
- Kameleon (1 porcja, stat. 32, z mocą 114 oczek)
- Czuwający strażnik (stat. 32)
- Smocza Łza (stat. 32)
- Eliksir niezłomności (stat. 32)
-3 świstokliki
Calder:
Różdżka, eliksiry:
- Eliksir uspokajający (1 porcja, stat. 32),
- Maść z wodnej gwiazdy (1 porcja, stat. 32),
- Baza pod klątwę (krew ludzka, ptasi rdest),
- Baza pod klątwę (włókno ludzkiego serca, rolce róży)
Anthony:
Różdżka, miotła (zwykła), biała perła (+5 do zaklęć wodnych), eliksiry:
- Eliksir uspokajający (2 porcje, stat. 31, moc +5),
- Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 26, moc +5),
- Eliksir byka (1 porcja, stat. 40, 105 oczek)
Alexander
Różdżka, czerwony kryształ, pierścień Zakonu Feniksa, fluoryt, bransoleta z włosów syreny, nakładka na pas z eliksirami:
- Antidotum podstawowe (1 porcja, stat. 0)
- eliksir przeciwbólowy (2 porcje, stat. 7)
- złoty eliksir (2 porcje, stat. 23, moc = 108)
- Czyścioszek (1 porcja, stat. 29)
- Eliksir oczyszczający z toksyn (1 porcja, stat. 20)
- eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 23, moc = 106)
- Trzy kryształy z białego deszczu
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 21.04.20 21:09, w całości zmieniany 1 raz
Sigrun wprost przeciwnie - darzyła te trzy niewybaczalne klątwy niezwykłą sympatią. Oferowały mnóstwo możliwości. Posługiwanie się nimi dawało władzę. Cóż, należało je jedynie celniej rzucać. Czarna magia miała jednak swoją cenę, którą Rookwood musiała płacić nazbyt często - nie wiedziała, czy przyczyna tkwi w jej błędach, czy może słabym ciele. Postąpiła jednak sprytnie. Odgradzając się czarnomagiczną barierą nie zatrzymałaby zaklęcia, ale fizyczny atak garboroga już owszem - nie mógł jej przekroczyć. Urok nieznajomego przestał więzić jego umysł i przypomniał sobie kto jest jego prawdziwym wrogiem. Sigrun kątem oka dostrzegła jak Borgin pada na ziemię spetryfikowany i przeklęła w duchu, sama musiała się jednak bronić, by mogła mu jakkolwiek pomóc.
- Protego! - wyrzekła twardo, poruszając różdżką w obronnym geście, by osłonić się przed magicznym więzieniem.
- Protego! - wyrzekła twardo, poruszając różdżką w obronnym geście, by osłonić się przed magicznym więzieniem.
She's lost control
again
Sigrun Rookwood
Zawód : dowódca grupy łowców wilkołaków
Wiek : 30
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
I am not
ruined
I am
r u i n a t i o n
ruined
I am
r u i n a t i o n
OPCM : 35 +2
UROKI : 4 +1
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 47 +5
ZWINNOŚĆ : 18
SPRAWNOŚĆ : 19
Genetyka : Metamorfomag
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
The member 'Sigrun Rookwood' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 36
'k100' : 36
Zdążył ledwie nieznacznie się przesunąć, kiedy dosięgnął go strumień petryfikującego zaklęcia; poczuł, jak ciało całe zastyga w kamień, nie miał już nad nim żadnej kontroli, gdy runął na miękkie leśne runo. Wtedy, w antykwariacie, z opresji wybawiła go interwencja rycerzy, dzisiaj chciał spróbować przełamać zaklęcie sam, by Rookwood nie musiała poświęcać na to czasu; już i tak znalazła się przez niego w kiepskiej sytuacji, atakowana przez dwóch czarodziejów; wiedział, że jest piekielnie zdolna i potrafi działać w trudnych sytuacjach, ale sam też chciał być częścią tej walki, a nie jedynie jej biernym obserwatorem.
Skoncentrował się maksymalnie, próbując odzyskać kontrolę nad własnym ciałem.
Gdyby mu się to udało, podniósłby się czym prędzej i skierował różdżkę w stronę najbliższego mu czarodzieja (Anthony). - Myocardii dolor!
1. na wybudzenie
ewentualnie:
2. Myocardii dolor
Skoncentrował się maksymalnie, próbując odzyskać kontrolę nad własnym ciałem.
Gdyby mu się to udało, podniósłby się czym prędzej i skierował różdżkę w stronę najbliższego mu czarodzieja (Anthony). - Myocardii dolor!
1. na wybudzenie
ewentualnie:
2. Myocardii dolor
i ache in a language so old that even the earth no longer remembers; so dead that it has returned to dust
Calder Borgin
Zawód : zaklinam teraźniejszość
Wiek : 25
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
you're not dead but
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Calder Borgin' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 78, 55
--------------------------------
#2 'k10' : 3
#1 'k100' : 78, 55
--------------------------------
#2 'k10' : 3
Tarcza tajemniczego (bo nieznanego mu) mężczyzny była zbyt słaba, żeby obroniła go przed zaklęciem Alexandra. Anthony jedynie patrzył pełen podziwu dla talentu (byłego) Selwyna, a nawet uśmiechnął się zadziornie, czując się znacznie pewniejszym niż zwykle. Mimo tego, czuł się też odrobinę zawstydzony. Ostatnie lata spędził na upijaniu się po wioskach zamiast doskonaleniu własnych umiejętności.
Postanowił więc rzucić kolejnym zaklęciem w stronę tajemniczej kobiety (Sigrun), starając się przy tym celować różdżką w jej stronę tak, by urok uchwycił także spetryfikowanego napastnika:
- Aeris.
Jego pewność siebie szybko przeszła, a uśmiech zrzedł, gdy dostrzegł, że garboróg okazał się bardziej zwinny niż poprzednio i uniknął jego zaklęcia. Zwierzę ponownie gnało w ich stronę. Spojrzał w stronę Alexandra z nadzieją, że ten zareaguje na czas.
Postanowił więc rzucić kolejnym zaklęciem w stronę tajemniczej kobiety (Sigrun), starając się przy tym celować różdżką w jej stronę tak, by urok uchwycił także spetryfikowanego napastnika:
- Aeris.
Jego pewność siebie szybko przeszła, a uśmiech zrzedł, gdy dostrzegł, że garboróg okazał się bardziej zwinny niż poprzednio i uniknął jego zaklęcia. Zwierzę ponownie gnało w ich stronę. Spojrzał w stronę Alexandra z nadzieją, że ten zareaguje na czas.
Каранфиле, цвијеће моје
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
Anthony Macmillan
Zawód : Podróżnik i wynalazca nowych magicznych alkoholi dla Macmillan's Firewhisky
Wiek : 32
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Na zdrowie i do grobu
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Anthony Macmillan' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 7
'k100' : 7
Błyskotliwy plan ataku się nie powiódł, a garboróg ruszył znów ku Zakonnikom. Alexander prędko sięgnął lewą ręką do kieszeni i, w pamięci mając delikatny sposób w jaki Sue obchodziła się z tymi zwierzętami, odrobinę pochylił się, przed siebie wyciągając dłoń, na której leżał biały kryształ emanujący niesamowicie silną białą magią. Słodki zapach rozniósł się w powietrzu, a Alexander zbierając w sobie odwagę – albo cały swój brak instynktu samozachowawczego – wyciągnął kryształ w stronę pędzącej na nich bestii. Pochylił głowę tak, aby unikając patrzenia garborogowi w oczy wciąż mógł śledzić rozwój wypadków, jednocześnie starając się zachować jak największy spokój: umysłu, oddechu, ruchów.
| Oswajam garboroga przy pomocy tego kryształu
| Oswajam garboroga przy pomocy tego kryształu
Śmierciożerczyni utworzyła przed sobą tarczę, która obroniła ją przed pędzącym zaklęciem. Drugi z Rycerzy mimo próby nie wyzwolił się spode silnego petryfikusa i wciąż leżał nieruchomo tuż przy pniu wysokiego drzewa. Z różdżki Anthonego wypłynął nikły promień i nim utkał wiązkę czaru rozpłynął się w powietrzu nie stanowiąc żadnego zagrożenia dla wroga.
Słodki zapach kryształu zwrócił uwagę Garboroga, który początkowo obrał sobie za cel towarzysza Gwardzisty. Zatrzymawszy się w miejscu wbił swe ślepia w kłaniającego się czarodzieja, a następnie pulsujący punkt - ten z każdą chwilą rozbudzał w zwierzęciu większe zaufanie, co finalnie doprowadziło do zaniechania chęci ataku. Istota już nie widziała intruza w żadnej z obecnych osób, dlatego skierowała się w gęstwinę pozostawiając walczących samych na polu bitwy.
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Statystyki garboroga:
5 zwinność, 30 sprawność / PŻ: 160/160
Zwierze przesuwa się o 4 pola na turę, 3 w przypadku podjęcia akcji.
Żywotność:
Sigrun: 200/215 - (15 psychiczne)
Calder: 204/204 | Petrificus Totalus
Anthony: 215/215
Alexander: 220/220
Słodki zapach kryształu zwrócił uwagę Garboroga, który początkowo obrał sobie za cel towarzysza Gwardzisty. Zatrzymawszy się w miejscu wbił swe ślepia w kłaniającego się czarodzieja, a następnie pulsujący punkt - ten z każdą chwilą rozbudzał w zwierzęciu większe zaufanie, co finalnie doprowadziło do zaniechania chęci ataku. Istota już nie widziała intruza w żadnej z obecnych osób, dlatego skierowała się w gęstwinę pozostawiając walczących samych na polu bitwy.
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Statystyki garboroga:
5 zwinność, 30 sprawność / PŻ: 160/160
Zwierze przesuwa się o 4 pola na turę, 3 w przypadku podjęcia akcji.
Żywotność:
Sigrun: 200/215 - (15 psychiczne)
Calder: 204/204 | Petrificus Totalus
Anthony: 215/215
Alexander: 220/220
- Ekwipunek:
- Sigrun:
Różdżka, maska śmierciożercy, fluoryt, Oko Ślepego na palcu, fluoryt na rzemieniu, zaczarowaną torba: miotła, białe kryształy oraz eliksiry:
- Marynowana narośl ze szczuroszczeta (1 porcje, stat, 40, moc+5)
- Maść z wodnej gwiazdy (1 porcje, stat.32)
- Kameleon (1 porcja, stat. 32, z mocą 114 oczek)
- Czuwający strażnik (stat. 32)
- Smocza Łza (stat. 32)
- Eliksir niezłomności (stat. 32)
-3 świstokliki
Calder:
Różdżka, eliksiry:
- Eliksir uspokajający (1 porcja, stat. 32),
- Maść z wodnej gwiazdy (1 porcja, stat. 32),
- Baza pod klątwę (krew ludzka, ptasi rdest),
- Baza pod klątwę (włókno ludzkiego serca, rolce róży)
Anthony:
Różdżka, miotła (zwykła), biała perła (+5 do zaklęć wodnych), eliksiry:
- Eliksir uspokajający (2 porcje, stat. 31, moc +5),
- Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 26, moc +5),
- Eliksir byka (1 porcja, stat. 40, 105 oczek)
Alexander
Różdżka, czerwony kryształ, pierścień Zakonu Feniksa, fluoryt, bransoleta z włosów syreny, nakładka na pas z eliksirami:
- Antidotum podstawowe (1 porcja, stat. 0)
- Eliksir przeciwbólowy (2 porcje, stat. 7)
- Złoty eliksir (2 porcje, stat. 23, moc = 108)
- Czyścioszek (1 porcja, stat. 29)
- Eliksir oczyszczający z toksyn (1 porcja, stat. 20)
- Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 23, moc = 106)
- Dwa kryształy z białego deszczu
Nie udało się, odgłosy walki utrudniły koncentrację, rozproszył się, ciało wciąż pozostawało nieruchome; spetryfikowane każde jedno włókno mięśni zdawało się do niego nie należeć, nie mógł nimi poruszyć. Nie rezygnacja, lecz determinacja pojawiła się w odpowiedzi, musiał próbować dalej; kimkolwiek byli ci, którzy się tutaj pojawili, co najmniej jeden z nich nie należał do przeciętnych czarodziejów, jego petryfikus był silny, a Calder nie potrafił zaklęcia przełamać ot tak.
Ale może tym razem się uda. Gdyby odzyskał władzę nad własnym ciałem, zdecydowanym tonem powiedziałby:
- Ebulbio - różdżkę kierując w stronę przeciwników.
1. na wybudzenie
ewentualnie:
2. zaklęcie
Ale może tym razem się uda. Gdyby odzyskał władzę nad własnym ciałem, zdecydowanym tonem powiedziałby:
- Ebulbio - różdżkę kierując w stronę przeciwników.
1. na wybudzenie
ewentualnie:
2. zaklęcie
i ache in a language so old that even the earth no longer remembers; so dead that it has returned to dust
Calder Borgin
Zawód : zaklinam teraźniejszość
Wiek : 25
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
you're not dead but
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Calder Borgin' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 40, 49
--------------------------------
#2 'k10' : 9
#1 'k100' : 40, 49
--------------------------------
#2 'k10' : 9
Podziemny korytarz
Szybka odpowiedź