Hotel Transylvania
Zasada była tylko jedna: nie używać magii.
To jak - wchodzisz, czy się boisz?
[bylobrzydkobedzieladnie]
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 16.07.19 20:20, w całości zmieniany 3 razy
Witajcie śmiałkowie! Każde z Was rozpoczyna grę z pulą 200 punktów odwagi (PO). Wchodząc do kolejnych pomieszczeń zamku będziecie musieli zmierzyć się z czterema zadaniami, a niewykonanie któregokolwiek z nich będzie skutkować utratą 50 PO. Jeżeli stracicie wszystkie swoje PO przegrywacie z zamkiem i musicie z niego uciec.
Za pokonanie własnych lęków będziecie natomiast wynagradzani punktami nieustraszoności (PN). Za wykonanie zadania będziecie otrzymywać 15 PN, a za próbę zmierzenia się ze swoim strachem 5 PN. Nieodpisanie w terminie będzie skutkowało zdobyciem 0 PN.
Dostaliście się do zamku jednym z wielu ukrytych wejść. Zaczęliście błądzić korytarzami, aż nie natrafiliście na uchylone drzwi. Co się za nimi kryje?
Na odpis macie czas do 24.03 (aż do północy). Jedna z postaci wykonuje rzut k15.
Edit: uwzględniona nieobecność Gabriela, czas na odpis do 27.03 (aż do północy)
Witajcie śmiałkowie! Każde z Was rozpoczyna grę z pulą 200 punktów odwagi (PO). Wchodząc do kolejnych pomieszczeń zamku będziecie musieli zmierzyć się z czterema zadaniami, a niewykonanie któregokolwiek z nich będzie skutkować utratą 50 PO. Jeżeli stracicie wszystkie swoje PO przegrywacie z zamkiem i musicie z niego uciec.
Za pokonanie własnych lęków będziecie natomiast wynagradzani punktami nieustraszoności (PN). Za wykonanie zadania będziecie otrzymywać 15 PN, a za próbę zmierzenia się ze swoim strachem 5 PN. Nieodpisanie w terminie będzie skutkowało zdobyciem 0 PN.
Dostaliście się do zamku jednym z wielu ukrytych wejść. Zaczęliście błądzić korytarzami, aż nie natrafiliście na uchylone drzwi. Co się za nimi kryje?
Na odpis macie czas do 24.03 (aż do północy). Jedna z postaci wykonuje rzut k15.
Witajcie śmiałkowie! Każde z Was rozpoczyna grę z pulą 200 punktów odwagi (PO). Wchodząc do kolejnych pomieszczeń zamku będziecie musieli zmierzyć się z czterema zadaniami, a niewykonanie któregokolwiek z nich będzie skutkować utratą 50 PO. Jeżeli stracicie wszystkie swoje PO przegrywacie z zamkiem i musicie z niego uciec.
Za pokonanie własnych lęków będziecie natomiast wynagradzani punktami nieustraszoności (PN). Za wykonanie zadania będziecie otrzymywać 15 PN, a za próbę zmierzenia się ze swoim strachem 5 PN. Nieodpisanie w terminie będzie skutkowało zdobyciem 0 PN.
Dostaliście się do zamku jednym z wielu ukrytych wejść. Zaczęliście błądzić korytarzami, aż nie natrafiliście na uchylone drzwi. Co się za nimi kryje?
Na odpis macie czas do 24.03 (aż do północy). Jedna z postaci wykonuje rzut k15.
Witajcie śmiałkowie! Każde z Was rozpoczyna grę z pulą 200 punktów odwagi (PO). Wchodząc do kolejnych pomieszczeń zamku będziecie musieli zmierzyć się z czterema zadaniami, a niewykonanie któregokolwiek z nich będzie skutkować utratą 50 PO. Jeżeli stracicie wszystkie swoje PO przegrywacie z zamkiem i musicie z niego uciec.
Za pokonanie własnych lęków będziecie natomiast wynagradzani punktami nieustraszoności (PN). Za wykonanie zadania będziecie otrzymywać 15 PN, a za próbę zmierzenia się ze swoim strachem 5 PN. Nieodpisanie w terminie będzie skutkowało zdobyciem 0 PN.
Dostaliście się do zamku jednym z wielu ukrytych wejść. Zaczęliście błądzić korytarzami, aż nie natrafiliście na uchylone drzwi. Co się za nimi kryje?
Na odpis macie czas do 24.03 (aż do północy). Jedna z postaci wykonuje rzut k15.
Witajcie śmiałkowie! Każde z Was rozpoczyna grę z pulą 200 punktów odwagi (PO). Wchodząc do kolejnych pomieszczeń zamku będziecie musieli zmierzyć się z czterema zadaniami, a niewykonanie któregokolwiek z nich będzie skutkować utratą 50 PO. Jeżeli stracicie wszystkie swoje PO przegrywacie z zamkiem i musicie z niego uciec.
Za pokonanie własnych lęków będziecie natomiast wynagradzani punktami nieustraszoności (PN). Za wykonanie zadania będziecie otrzymywać 15 PN, a za próbę zmierzenia się ze swoim strachem 5 PN. Nieodpisanie w terminie będzie skutkowało zdobyciem 0 PN.
Dostaliście się do zamku jednym z wielu ukrytych wejść. Zaczęliście błądzić korytarzami, aż nie natrafiliście na uchylone drzwi. Co się za nimi kryje?
Na odpis macie czas do 24.03 (aż do północy). Jedna z postaci wykonuje rzut k15.
Witajcie śmiałkowie! Każde z Was rozpoczyna grę z pulą 200 punktów odwagi (PO). Wchodząc do kolejnych pomieszczeń zamku będziecie musieli zmierzyć się z czterema zadaniami, a niewykonanie któregokolwiek z nich będzie skutkować utratą 50 PO. Jeżeli stracicie wszystkie swoje PO przegrywacie z zamkiem i musicie z niego uciec.
Za pokonanie własnych lęków będziecie natomiast wynagradzani punktami nieustraszoności (PN). Za wykonanie zadania będziecie otrzymywać 15 PN, a za próbę zmierzenia się ze swoim strachem 5 PN. Nieodpisanie w terminie będzie skutkowało zdobyciem 0 PN.
Dostaliście się do zamku jednym z wielu ukrytych wejść. Zaczęliście błądzić korytarzami, aż nie natrafiliście na uchylone drzwi. Co się za nimi kryje?
Na odpis macie czas do 24.03 (aż do północy). Jedna z postaci wykonuje rzut k15.
Witajcie śmiałkowie! Każde z Was rozpoczyna grę z pulą 200 punktów odwagi (PO). Wchodząc do kolejnych pomieszczeń zamku będziecie musieli zmierzyć się z czterema zadaniami, a niewykonanie któregokolwiek z nich będzie skutkować utratą 50 PO. Jeżeli stracicie wszystkie swoje PO przegrywacie z zamkiem i musicie z niego uciec.
Za pokonanie własnych lęków będziecie natomiast wynagradzani punktami nieustraszoności (PN). Za wykonanie zadania będziecie otrzymywać 15 PN, a za próbę zmierzenia się ze swoim strachem 5 PN. Nieodpisanie w terminie będzie skutkowało zdobyciem 0 PN.
Dostaliście się do zamku jednym z wielu ukrytych wejść. Zaczęliście błądzić korytarzami, aż nie natrafiliście na uchylone drzwi. Co się za nimi kryje?
Na odpis macie czas do 24.03 (aż do północy). Jedna z postaci wykonuje rzut k15.
Edit: uwzględniona nieobecność Gabriela, czas na odpis do 26.03 (aż do północy)
Witajcie śmiałkowie! Każde z Was rozpoczyna grę z pulą 200 punktów odwagi (PO). Wchodząc do kolejnych pomieszczeń zamku będziecie musieli zmierzyć się z czterema zadaniami, a niewykonanie któregokolwiek z nich będzie skutkować utratą 50 PO. Jeżeli stracicie wszystkie swoje PO przegrywacie z zamkiem i musicie z niego uciec.
Za pokonanie własnych lęków będziecie natomiast wynagradzani punktami nieustraszoności (PN). Za wykonanie zadania będziecie otrzymywać 15 PN, a za próbę zmierzenia się ze swoim strachem 5 PN. Nieodpisanie w terminie będzie skutkowało zdobyciem 0 PN.
Dostaliście się do zamku jednym z wielu ukrytych wejść. Zaczęliście błądzić korytarzami, aż nie natrafiliście na uchylone drzwi. Co się za nimi kryje?
Na odpis macie czas do 24.03 (aż do północy). Jedna z postaci wykonuje rzut k15.
Witajcie śmiałkowie! Każde z Was rozpoczyna grę z pulą 200 punktów odwagi (PO). Wchodząc do kolejnych pomieszczeń zamku będziecie musieli zmierzyć się z czterema zadaniami, a niewykonanie któregokolwiek z nich będzie skutkować utratą 50 PO. Jeżeli stracicie wszystkie swoje PO przegrywacie z zamkiem i musicie z niego uciec.
Za pokonanie własnych lęków będziecie natomiast wynagradzani punktami nieustraszoności (PN). Za wykonanie zadania będziecie otrzymywać 15 PN, a za próbę zmierzenia się ze swoim strachem 5 PN. Nieodpisanie w terminie będzie skutkowało zdobyciem 0 PN.
Dostaliście się do zamku jednym z wielu ukrytych wejść. Zaczęliście błądzić korytarzami, aż nie natrafiliście na uchylone drzwi. Co się za nimi kryje?
Na odpis macie czas do 24.03 (aż do północy). Jedna z postaci wykonuje rzut k15.
Witajcie śmiałkowie! Każde z Was rozpoczyna grę z pulą 200 punktów odwagi (PO). Wchodząc do kolejnych pomieszczeń zamku będziecie musieli zmierzyć się z czterema zadaniami, a niewykonanie któregokolwiek z nich będzie skutkować utratą 50 PO. Jeżeli stracicie wszystkie swoje PO przegrywacie z zamkiem i musicie z niego uciec.
Za pokonanie własnych lęków będziecie natomiast wynagradzani punktami nieustraszoności (PN). Za wykonanie zadania będziecie otrzymywać 15 PN, a za próbę zmierzenia się ze swoim strachem 5 PN. Nieodpisanie w terminie będzie skutkowało zdobyciem 0 PN.
Dostaliście się do zamku jednym z wielu ukrytych wejść. Zaczęliście błądzić korytarzami, aż nie natrafiliście na uchylone drzwi. Co się za nimi kryje?
Na odpis macie czas do 24.03 (aż do północy). Jedna z postaci wykonuje rzut k15.
Witajcie śmiałkowie! Każde z Was rozpoczyna grę z pulą 200 punktów odwagi (PO). Wchodząc do kolejnych pomieszczeń zamku będziecie musieli zmierzyć się z czterema zadaniami, a niewykonanie któregokolwiek z nich będzie skutkować utratą 50 PO. Jeżeli stracicie wszystkie swoje PO przegrywacie z zamkiem i musicie z niego uciec.
Za pokonanie własnych lęków będziecie natomiast wynagradzani punktami nieustraszoności (PN). Za wykonanie zadania będziecie otrzymywać 15 PN, a za próbę zmierzenia się ze swoim strachem 5 PN. Nieodpisanie w terminie będzie skutkowało zdobyciem 0 PN.
Dostaliście się do zamku jednym z wielu ukrytych wejść. Zaczęliście błądzić korytarzami, aż nie natrafiliście na uchylone drzwi. Co się za nimi kryje?
Na odpis macie czas do 24.03 (aż do północy). Jedna z postaci wykonuje rzut k15.
Witajcie śmiałkowie! Każde z Was rozpoczyna grę z pulą 200 punktów odwagi (PO). Wchodząc do kolejnych pomieszczeń zamku będziecie musieli zmierzyć się z czterema zadaniami, a niewykonanie któregokolwiek z nich będzie skutkować utratą 50 PO. Jeżeli stracicie wszystkie swoje PO przegrywacie z zamkiem i musicie z niego uciec.
Za pokonanie własnych lęków będziecie natomiast wynagradzani punktami nieustraszoności (PN). Za wykonanie zadania będziecie otrzymywać 15 PN, a za próbę zmierzenia się ze swoim strachem 5 PN. Nieodpisanie w terminie będzie skutkowało zdobyciem 0 PN.
Dostaliście się do zamku jednym z wielu ukrytych wejść. Zaczęliście błądzić korytarzami, aż nie natrafiliście na uchylone drzwi. Co się za nimi kryje?
Na odpis macie czas do 24.03 (aż do północy). Jedna z postaci wykonuje rzut k15.
Witajcie śmiałkowie! Każde z Was rozpoczyna grę z pulą 200 punktów odwagi (PO). Wchodząc do kolejnych pomieszczeń zamku będziecie musieli zmierzyć się z czterema zadaniami, a niewykonanie któregokolwiek z nich będzie skutkować utratą 50 PO. Jeżeli stracicie wszystkie swoje PO przegrywacie z zamkiem i musicie z niego uciec.
Za pokonanie własnych lęków będziecie natomiast wynagradzani punktami nieustraszoności (PN). Za wykonanie zadania będziecie otrzymywać 15 PN, a za próbę zmierzenia się ze swoim strachem 5 PN. Nieodpisanie w terminie będzie skutkowało zdobyciem 0 PN.
Dostaliście się do zamku jednym z wielu ukrytych wejść. Zaczęliście błądzić korytarzami, aż nie natrafiliście na uchylone drzwi. Co się za nimi kryje?
Na odpis macie czas do 24.03 (aż do północy). Jedna z postaci wykonuje rzut k15.
Witajcie śmiałkowie! Każde z Was rozpoczyna grę z pulą 200 punktów odwagi (PO). Wchodząc do kolejnych pomieszczeń zamku będziecie musieli zmierzyć się z czterema zadaniami, a niewykonanie któregokolwiek z nich będzie skutkować utratą 50 PO. Jeżeli stracicie wszystkie swoje PO przegrywacie z zamkiem i musicie z niego uciec.
Za pokonanie własnych lęków będziecie natomiast wynagradzani punktami nieustraszoności (PN). Za wykonanie zadania będziecie otrzymywać 15 PN, a za próbę zmierzenia się ze swoim strachem 5 PN. Nieodpisanie w terminie będzie skutkowało zdobyciem 0 PN.
Dostaliście się do zamku jednym z wielu ukrytych wejść. Zaczęliście błądzić korytarzami, aż nie natrafiliście na uchylone drzwi. Co się za nimi kryje?
Na odpis macie czas do 24.03 (aż do północy). Jedna z postaci wykonuje rzut k15.
Witajcie śmiałkowie! Każde z Was rozpoczyna grę z pulą 200 punktów odwagi (PO). Wchodząc do kolejnych pomieszczeń zamku będziecie musieli zmierzyć się z czterema zadaniami, a niewykonanie któregokolwiek z nich będzie skutkować utratą 50 PO. Jeżeli stracicie wszystkie swoje PO przegrywacie z zamkiem i musicie z niego uciec.
Za pokonanie własnych lęków będziecie natomiast wynagradzani punktami nieustraszoności (PN). Za wykonanie zadania będziecie otrzymywać 15 PN, a za próbę zmierzenia się ze swoim strachem 5 PN. Nieodpisanie w terminie będzie skutkowało zdobyciem 0 PN.
Dostaliście się do zamku jednym z wielu ukrytych wejść. Zaczęliście błądzić korytarzami, aż nie natrafiliście na uchylone drzwi. Co się za nimi kryje?
Na odpis macie czas do 24.03 (aż do północy). Jedna z postaci wykonuje rzut k15.
Strona 2 z 28 • 1, 2, 3 ... 15 ... 28