Most Miłości
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Most Miłości
Most przebiegający przez Tamizę łączy przedmieścia z centrum Londynu. Aby zadbać o spokój oraz poczucie jak największego komfortu spacerujących nim zakochanych wyłączona na nim ruch samochodowy i rowerowy. To miejsce jest wyjątkowe bowiem to właśnie tu zaczynają się najpiękniejsze historie miłosne. Każdy, kto swoje uczucia zamknie w kłódce i przypnie do metalowych barierek mostu, będzie zawsze szczęśliwy, a jego druga połówka nigdy go nie opuści. Po zamocowaniu kłódki kluczyk trzeba wrzucić do Tamizy przez lewe (od serca) ramię. Nie wiadomo, czy to przeznaczenie, czy magiczne stworzenia czuwają nad dwójką zakochanych, ale Londyńczycy wierzą w nietuzinkowość tego miejsca. Przy wejściu na most z obydwu stron zawsze znajdują się skrzypkowie, którzy grają najbardziej wzruszające utwory o miłości. Podobno jest to najlepsze miejsce na oświadczyny oraz ślub. Most jako deptak łączący dalszą część miasta z centrum jest odwiedzany najczęściej przez mugol, ale także czarodzieje ulegają magii tego miejsca licząc na pomoc w zdobyciu prawdziwej miłości.
Kobieta zmieniła się we wronę, a ona z mieszaniną podziwu i strachu obserwowała skrzydła czarnego ptaka. Promień zaklęcia trafił ją i unieruchomił, po chwili padł na ziemię. Czy jeśli się nie obudzi, to ktokolwiek będzie wiedział, że jest ani magiem? Czy zostanie tu już na zawsze, pożarta żywcem przez jakiegoś błąkającego się kota? Nieważne, otrząsnęła się z tych myśli — była wrogiem. Zasługiwała na to.
Mieli przed sobą dwa, pozornie nieszkodliwe zwierzęta. Królik z pewnością szybko przestanie być królikiem, a wciąż miał różdżkę w pyszczku. Musiała zareagować:
—Expelliarmus— krzyknęła, celując w Blacka. Zaraz po tym przestąpiła krok w tył, znów.
| pole w lewo (górne)
Mieli przed sobą dwa, pozornie nieszkodliwe zwierzęta. Królik z pewnością szybko przestanie być królikiem, a wciąż miał różdżkę w pyszczku. Musiała zareagować:
—Expelliarmus— krzyknęła, celując w Blacka. Zaraz po tym przestąpiła krok w tył, znów.
| pole w lewo (górne)
Here stands a man
With a bullet in his clenched right hand
Don't push him, son
For he's got the power to crush this land
Oh hear, hear him cry, boy
The member 'Hannah Wright' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 48
'k100' : 48
Animag! I wszystko jasne! Steff aż rozdziawił usta, a jego serce na moment ścisnęła litość, gdy wyobraził sobie samego siebie w zwierzęcej postaci i podobnej sytuacji...
Rzut oka na osłabioną Hanię wystarczył jednak, by wyzbyć się wszelkiej litości. Musiał chronić pannę Wright, napastnicy zareagowali ich znienacka, a teraz wreszcie miał szansę na wyprowadzenie własnego ataku. Nie mógł jej zmarnować.
Korzystając z chwili „wytchnienia”, skupił się jak najbardziej mógł i włożył w zaklęcie całą determinację. Celował (choć przy zaklęciu obszarowym nie miało to takiego znaczenia) w spetryfikowaną wronę, wyzbywszy się wahania.
-Duna.
Na króliczka na razie nie patrzył, widział już wiele wściekłych króliczków.
Rzut oka na osłabioną Hanię wystarczył jednak, by wyzbyć się wszelkiej litości. Musiał chronić pannę Wright, napastnicy zareagowali ich znienacka, a teraz wreszcie miał szansę na wyprowadzenie własnego ataku. Nie mógł jej zmarnować.
Korzystając z chwili „wytchnienia”, skupił się jak najbardziej mógł i włożył w zaklęcie całą determinację. Celował (choć przy zaklęciu obszarowym nie miało to takiego znaczenia) w spetryfikowaną wronę, wyzbywszy się wahania.
-Duna.
Na króliczka na razie nie patrzył, widział już wiele wściekłych króliczków.
intellectual, journalist
little spy
little spy
Steffen Cattermole
Zawód : młodszy specjalista od klątw i zabezpieczeń w Gringottcie, po godzinach reporter dla "Czarownicy"
Wiek : 23
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Żonaty
I like to go to places uninvited
OPCM : 30 +7
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 35 +4
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 16
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Steffen Cattermole' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 92
--------------------------------
#2 'k8' : 7, 7, 5, 5, 3
#1 'k100' : 92
--------------------------------
#2 'k8' : 7, 7, 5, 5, 3
Pozostawał w króliczej formie, dostrzegając szybko w jakim stanie znajduje się jego towarzyszka. Miał ją bronić, tymczasem dopuścił do tak niefortunnego obrotu spraw. Cóż jednak mógł zrobić? Wciąż kicał w tym samym miejscu, szykując swoje królicze łapki do odbicia się od ziemi, gdyby miał nastąpić atak.
Alphard Black
Zawód : specjalista ds. stosunków hiszpańsko-brytyjskich w Departamencie MWC
Wiek : 29
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
step between the having it all
and giving it up
and giving it up
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
Cassandra w swej animagicznej postaci sięgnęła po moc własnego umysłu, próbując przełamać wiążące ją zaklęcie petryfikujące. Próba ta okazała się jednak nieudana. Wciąż leżała z szeroko rozpostartymi skrzydłami niczym wypatroszony eksponat zapalonego myśliwego. Alphard za to cierpliwie czekał, aż zaklęcie minie, odczuwając powrót postaci dość osobliwie. Szczęśliwie dla niego Hannah nie zdołała poprawnie rzucić zaklęcia rozbrajającego, zmagając się z uporczywie postępującą klątwą. Jedynie Steffenowi udało się wykorzystać okazję i posłać kolejną, celną Dunę [107] w miejsce, w którym znajdowała się Cassandra.
Postaci posiadający II poziom biegłości latania na miotle mogą poruszać się dwukrotnie szybciej, niżeli pieszo; odwrócenie miotły (zmiana kierunku kija a zatem i lotu) jest uznawane za poruszenie się o 1 pole.
Postaci z I poziomem biegłości, aby wykonać ruch umożliwiający poruszanie się dwukrotnie szybciej, muszą przeznaczyć na to turę i rzucić kością na latanie na miotle; osiągnięcie ST 50 umożliwia taką akcję.
Unik na miotle postać wykonuje według wzoru k100+2xZ, przy czym nie jest uwzględniana górna granica mocy zaklęcia, którą można unikać. Na unik rzuca wyłącznie postać kierująca miotłą.
Czas na odpis: 24h
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Zasady eksperymentalne:
Za każdym razem, gdy w opisie zaklęcia (np. przy określeniu zadawanych obrażeń) pojawia się statystyka (U, OPCM, T, L, CM, E), nie liczymy całej statystyki postaci a jedną dodatkową kość k8 za każde rozpoczęte 5 punktów w danej statystyce.
Dla każdej grupy walczącej zostały utworzone tematy ukryte przed pozostałymi, w których odpisują na posty Mistrza Gry: Rycerze Walpurgii, Zakon Feniksa. Posty wraz z rzutami będą przenoszone każdorazowo po zakończeniu kolejki do tematu z pojedynkiem. Kostka k8 może być widoczna tylko w widoku pełnego posta.
Wszystkie rzucone zaklęcia, którym zabraknie maksymalnie pięciu oczek do osiągnięcia wymaganego ST, będą rozpatrywane połowicznie. Zaklęcia te będą zadawać/leczyć połowę obrażeń, posiadać taki czas trwania bądź zasięg/długość.
Działające zaklęcia/eliksiry:
Hannah (Saxio), Sangelio (15 obrażenia co turę [krwotok], dodatkowe obrażenia tylko w pierwszej turze)
Alphard (Amicus)
Cassandra (Nigrum, Petrificus - ST przełamania 44)
Żywotność:
Hannah: 138/333, -30 [53 tłuczone (nos, pośladki), 137 (krwotok)]
Steffen: 161/216, -10 [55 tłuczone (klatka piersiowa, kolana, pośladki)]
Steffen (szczur) 63/84, -10 [21 tłuczone]
Cassandra: 200/200
Cassandra (wrona) 75/75 (spetryfikowana)
Alphard: 220/220
Postaci posiadający II poziom biegłości latania na miotle mogą poruszać się dwukrotnie szybciej, niżeli pieszo; odwrócenie miotły (zmiana kierunku kija a zatem i lotu) jest uznawane za poruszenie się o 1 pole.
Postaci z I poziomem biegłości, aby wykonać ruch umożliwiający poruszanie się dwukrotnie szybciej, muszą przeznaczyć na to turę i rzucić kością na latanie na miotle; osiągnięcie ST 50 umożliwia taką akcję.
Unik na miotle postać wykonuje według wzoru k100+2xZ, przy czym nie jest uwzględniana górna granica mocy zaklęcia, którą można unikać. Na unik rzuca wyłącznie postać kierująca miotłą.
Czas na odpis: 24h
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Zasady eksperymentalne:
Za każdym razem, gdy w opisie zaklęcia (np. przy określeniu zadawanych obrażeń) pojawia się statystyka (U, OPCM, T, L, CM, E), nie liczymy całej statystyki postaci a jedną dodatkową kość k8 za każde rozpoczęte 5 punktów w danej statystyce.
Dla każdej grupy walczącej zostały utworzone tematy ukryte przed pozostałymi, w których odpisują na posty Mistrza Gry: Rycerze Walpurgii, Zakon Feniksa. Posty wraz z rzutami będą przenoszone każdorazowo po zakończeniu kolejki do tematu z pojedynkiem. Kostka k8 może być widoczna tylko w widoku pełnego posta.
Wszystkie rzucone zaklęcia, którym zabraknie maksymalnie pięciu oczek do osiągnięcia wymaganego ST, będą rozpatrywane połowicznie. Zaklęcia te będą zadawać/leczyć połowę obrażeń, posiadać taki czas trwania bądź zasięg/długość.
Działające zaklęcia/eliksiry:
Hannah (Saxio), Sangelio (15 obrażenia co turę [krwotok], dodatkowe obrażenia tylko w pierwszej turze)
Alphard (Amicus)
Cassandra (Nigrum, Petrificus - ST przełamania 44)
Żywotność:
Hannah: 138/333, -30 [53 tłuczone (nos, pośladki), 137 (krwotok)]
Steffen: 161/216, -10 [55 tłuczone (klatka piersiowa, kolana, pośladki)]
Cassandra (wrona) 75/75 (spetryfikowana)
Alphard: 220/220
Ręka nawet mu nie drgnęła, gdy posłał kolejne potężne piaski w kierunku tymczasowo unieruchomionej dwójki. Nie miał czasu na myślenie - i dobrze, albowiem to determinacje pchała go do przodu. Był rycerzem, był wojownikiem Zakonu Feniksa, a ci nie mają czasu na wahanie.
Mają za to czas na strategię.
-Vitreusso. - syknął Steffen, celując w spetryfikowaną wronę.
Podczas walki w antykwariacie zawahał się zgubnie widząc pana Caelana, ale tamta porażka nauczyła go by nie mieć litości dla osób (ani wron) przebywających w towarzystwie psychopatów (do takiej szufladki, niestety, wtłoczył lorda Blacka). Mocniej ścisnął różdżkę, chcąc zgromadzić w sobie tą samą energię, która pozwoliła mu rzucić Dunę, i rozniecić ją jeszcze bardziej.
Mają za to czas na strategię.
-Vitreusso. - syknął Steffen, celując w spetryfikowaną wronę.
Podczas walki w antykwariacie zawahał się zgubnie widząc pana Caelana, ale tamta porażka nauczyła go by nie mieć litości dla osób (ani wron) przebywających w towarzystwie psychopatów (do takiej szufladki, niestety, wtłoczył lorda Blacka). Mocniej ścisnął różdżkę, chcąc zgromadzić w sobie tą samą energię, która pozwoliła mu rzucić Dunę, i rozniecić ją jeszcze bardziej.
intellectual, journalist
little spy
little spy
Steffen Cattermole
Zawód : młodszy specjalista od klątw i zabezpieczeń w Gringottcie, po godzinach reporter dla "Czarownicy"
Wiek : 23
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Żonaty
I like to go to places uninvited
OPCM : 30 +7
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 35 +4
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 16
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Steffen Cattermole' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 74
'k100' : 74
Jasny szlag, nie zdążyła; szczęśliwie obeszło się bez konsekwencji- przynajmniej na razie. Jeśli nie chciała zamienić się w faktycznie wypatroszoną wronę musiała się wreszcie skoncentrować. Skupić myśli, zebrać siły i zmusić ciało do ruchu, wzlecieć w górę nim zatrzęsie się ziemia. Wiedziała, że jest w stanie. Musiała tylko poruszyć skrzydłami, zebrać w nie wiatr, wzbić się w górę, aż ku chmurom.
1. Pobudka, 2. Unik
1. Pobudka, 2. Unik
bo ty jesteś
prządką
prządką
The member 'Cassandra Vablatsky' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 21, 64
'k100' : 21, 64
Gdy czas trwania zaklęcia minął, przestał być królikiem, znów mógł stanąć na nogach i mocno ścisnąć w dłoni różdżkę. I to był dobry moment na przemianę, kiedy w stronę Cassandry mknął jasnu promień zaklęcia. Alphard natychmiast wykonał ruch, aby z pomocą odpowiedniej tarczy osłonić czarownicę i siebie przed atakiem.
- Protego Maxima!
- Protego Maxima!
Alphard Black
Zawód : specjalista ds. stosunków hiszpańsko-brytyjskich w Departamencie MWC
Wiek : 29
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
step between the having it all
and giving it up
and giving it up
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
The member 'Alphard Black' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 79
'k100' : 79
Zaklęcie nie wyszło, pomimo silnego krwotoku, była tym zdziwiona. Jęknęła żałośnie, ale nie przestawała:
- Obscuro- rzuciła celując w Blacka, który znów stał się czarodziejem. Wiedziała, ze będzie atakował biednego Steffena. Wymierzyła w niego różdżka i wykonała ruch nadgarstkiem, który miał jej zapewnić powodzenie. Kręciło jej się w głowie, krwotok nie ustawał.
- Obscuro- rzuciła celując w Blacka, który znów stał się czarodziejem. Wiedziała, ze będzie atakował biednego Steffena. Wymierzyła w niego różdżka i wykonała ruch nadgarstkiem, który miał jej zapewnić powodzenie. Kręciło jej się w głowie, krwotok nie ustawał.
Here stands a man
With a bullet in his clenched right hand
Don't push him, son
For he's got the power to crush this land
Oh hear, hear him cry, boy
The member 'Hannah Wright' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 13
'k100' : 13
Obie czarownice pozostawały w niemocy poczynań: Cassandra wciąż tkwiła pod Petrificusem, natomiast Hannah nie podołała rzuceniu zaklęcia. Krew dalej ściekała z nozdrzy, wywołując kolejne, utrudniające skupienie, zawroty głowy. Alphard w porę wzniósł tarczę wokół siebie oraz czarownicy, osłaniając ich raz jeszcze przed zgubnymi efektami Duny. Ta ponownie rozsypała się wokół nich, tworząc bezpieczną przestrzeń, na której stali.
Steffen prawie sięgnął skupieniu sprzed chwili. Wiązka magii utkana w powietrzu wyglądała na mającą trafić w cel, lecz finalnie pomknęła nieco zbyt wysoko.
Postaci posiadający II poziom biegłości latania na miotle mogą poruszać się dwukrotnie szybciej, niżeli pieszo; odwrócenie miotły (zmiana kierunku kija a zatem i lotu) jest uznawane za poruszenie się o 1 pole.
Postaci z I poziomem biegłości, aby wykonać ruch umożliwiający poruszanie się dwukrotnie szybciej, muszą przeznaczyć na to turę i rzucić kością na latanie na miotle; osiągnięcie ST 50 umożliwia taką akcję.
Unik na miotle postać wykonuje według wzoru k100+2xZ, przy czym nie jest uwzględniana górna granica mocy zaklęcia, którą można unikać. Na unik rzuca wyłącznie postać kierująca miotłą.
Czas na odpis: 24h
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Zasady eksperymentalne:
Za każdym razem, gdy w opisie zaklęcia (np. przy określeniu zadawanych obrażeń) pojawia się statystyka (U, OPCM, T, L, CM, E), nie liczymy całej statystyki postaci a jedną dodatkową kość k8 za każde rozpoczęte 5 punktów w danej statystyce.
Dla każdej grupy walczącej zostały utworzone tematy ukryte przed pozostałymi, w których odpisują na posty Mistrza Gry: Rycerze Walpurgii, Zakon Feniksa. Posty wraz z rzutami będą przenoszone każdorazowo po zakończeniu kolejki do tematu z pojedynkiem. Kostka k8 może być widoczna tylko w widoku pełnego posta.
Wszystkie rzucone zaklęcia, którym zabraknie maksymalnie pięciu oczek do osiągnięcia wymaganego ST, będą rozpatrywane połowicznie. Zaklęcia te będą zadawać/leczyć połowę obrażeń, posiadać taki czas trwania bądź zasięg/długość.
Działające zaklęcia/eliksiry:
Duna (1/3)
Hannah (Saxio), Sangelio (15 obrażenia co turę [krwotok], dodatkowe obrażenia tylko w pierwszej turze)
Alphard (Amicus)
Cassandra (Nigrum, Petrificus - ST przełamania 44)
Żywotność:
Hannah: 125/333, -40 [53 tłuczone (nos, pośladki), 152 (krwotok)]
Steffen: 161/216, -10 [55 tłuczone (klatka piersiowa, kolana, pośladki)]
Steffen (szczur) 63/84, -10 [21 tłuczone]
Cassandra: 200/200
Cassandra (wrona) 75/75 (spetryfikowana)
Alphard: 220/220
Steffen prawie sięgnął skupieniu sprzed chwili. Wiązka magii utkana w powietrzu wyglądała na mającą trafić w cel, lecz finalnie pomknęła nieco zbyt wysoko.
Postaci posiadający II poziom biegłości latania na miotle mogą poruszać się dwukrotnie szybciej, niżeli pieszo; odwrócenie miotły (zmiana kierunku kija a zatem i lotu) jest uznawane za poruszenie się o 1 pole.
Postaci z I poziomem biegłości, aby wykonać ruch umożliwiający poruszanie się dwukrotnie szybciej, muszą przeznaczyć na to turę i rzucić kością na latanie na miotle; osiągnięcie ST 50 umożliwia taką akcję.
Unik na miotle postać wykonuje według wzoru k100+2xZ, przy czym nie jest uwzględniana górna granica mocy zaklęcia, którą można unikać. Na unik rzuca wyłącznie postać kierująca miotłą.
Czas na odpis: 24h
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Zasady eksperymentalne:
Za każdym razem, gdy w opisie zaklęcia (np. przy określeniu zadawanych obrażeń) pojawia się statystyka (U, OPCM, T, L, CM, E), nie liczymy całej statystyki postaci a jedną dodatkową kość k8 za każde rozpoczęte 5 punktów w danej statystyce.
Dla każdej grupy walczącej zostały utworzone tematy ukryte przed pozostałymi, w których odpisują na posty Mistrza Gry: Rycerze Walpurgii, Zakon Feniksa. Posty wraz z rzutami będą przenoszone każdorazowo po zakończeniu kolejki do tematu z pojedynkiem. Kostka k8 może być widoczna tylko w widoku pełnego posta.
Wszystkie rzucone zaklęcia, którym zabraknie maksymalnie pięciu oczek do osiągnięcia wymaganego ST, będą rozpatrywane połowicznie. Zaklęcia te będą zadawać/leczyć połowę obrażeń, posiadać taki czas trwania bądź zasięg/długość.
Działające zaklęcia/eliksiry:
Duna (1/3)
Hannah (Saxio), Sangelio (15 obrażenia co turę [krwotok], dodatkowe obrażenia tylko w pierwszej turze)
Alphard (Amicus)
Cassandra (Nigrum, Petrificus - ST przełamania 44)
Żywotność:
Hannah: 125/333, -40 [53 tłuczone (nos, pośladki), 152 (krwotok)]
Steffen: 161/216, -10 [55 tłuczone (klatka piersiowa, kolana, pośladki)]
Cassandra (wrona) 75/75 (spetryfikowana)
Alphard: 220/220
Most Miłości
Szybka odpowiedź