Kasyno Crockfords
AutorWiadomość
First topic message reminder :
★★★★
[bylobrzydkobedzieladnie]
Kasyno Crockfords
Najstarsze kasyno Anglii działa prężnie od przeszło trzystu lat; obsługa baczy, by do środka nie wyszły osobistości niepożądane, nieodpowiednio ubrane, nieobyte, czy mniej majętne. Zbiera się w nim śmietanka towarzyska Londynu. Wystrój wnętrza ukierunkowany jest na zamożnych gości; elegancki, drogi, ociekający luksusem.
Niegdyś przyjmowano tu wszystkich, również mugoli – teraz jednak wszystkie sale są przeznaczone tylko i wyłącznie dla czarodziejów. Zaklęcia ochronne, które wcześniej maskowały niektóre pomieszczenia przed wzrokiem niemagicznych, zostały zdjęte. Kasyno nie cieszy się jednak taką popularnością jak przed wojną, niewielu może pozwolić sobie na przywilej trwonienia pieniędzy na hazard.
Goblińscy krupierzy bacznie przyglądają się gościom i uważnie patrzą im na ręce podczas gier, kelnerzy roznoszą drinki, zręcznie lawirując pomiędzy stolikami. W Crockfords można zagrać w karty, kości, czy czarodziejską ruletkę. W powietrzu unosi się gęsty, drażniący zapach nikotyny, a przy ścianach czujne oko dostrzeże kilku milczących czarodziejów, zapewne pełniących funkcje dyskretnych ochroniarzy tego miejsca.
Niegdyś przyjmowano tu wszystkich, również mugoli – teraz jednak wszystkie sale są przeznaczone tylko i wyłącznie dla czarodziejów. Zaklęcia ochronne, które wcześniej maskowały niektóre pomieszczenia przed wzrokiem niemagicznych, zostały zdjęte. Kasyno nie cieszy się jednak taką popularnością jak przed wojną, niewielu może pozwolić sobie na przywilej trwonienia pieniędzy na hazard.
Goblińscy krupierzy bacznie przyglądają się gościom i uważnie patrzą im na ręce podczas gier, kelnerzy roznoszą drinki, zręcznie lawirując pomiędzy stolikami. W Crockfords można zagrać w karty, kości, czy czarodziejską ruletkę. W powietrzu unosi się gęsty, drażniący zapach nikotyny, a przy ścianach czujne oko dostrzeże kilku milczących czarodziejów, zapewne pełniących funkcje dyskretnych ochroniarzy tego miejsca.
Możliwość gry w czarodziejskie oczko
[bylobrzydkobedzieladnie]
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 25.03.22 20:31, w całości zmieniany 5 razy
The member 'Corvus Black' has done the following action : rzut kością
#1 'Pik' :
--------------------------------
#2 'Kier' :
#1 'Pik' :
--------------------------------
#2 'Kier' :
*Przepraszam za tamto i proszę o usunięcie. Post będzie jutro, bo nie mam prądu*
Gość
Gość
The member 'Arsen Slughorn' has done the following action : rzut kością
#1 'Pik' :
--------------------------------
#2 'Kier' :
#1 'Pik' :
--------------------------------
#2 'Kier' :
Corvus: 8 + 0 =8
Arsen: 3 + 5 = 8
8 = 8
Remis, piją wszyscy w tej kolejce, czyli Arsen, Corvus, Soren, Barry, Nicholas.
Arsen: 3 + 5 = 8
8 = 8
Remis, piją wszyscy w tej kolejce, czyli Arsen, Corvus, Soren, Barry, Nicholas.
W następnej turze grają ze sobą dwie pierwsze wylosowane osoby, kolejne trzy obstawiają.
- Zasady gry:
- BAKARAT1. Krupier (Mistrz Gry) za pomocą kości typuje dwóch graczy, którzy rozgrywają ze sobą kolejkę oraz trzech, którzy obstawiają zwycięzcę. Jeśli któreś imiona się dublują, uznaje się pierwsze wylosowane imię, a zamiast drugiego bierze się pod uwagę postać siedzącą po prawej stronie (niższy numerek krzesełka) postaci zdublowanej (lub dalej po prawej, jeśli to wciąż będzie osoba zdublowana).
2. W ciągu 3 godzin pozostali gracze powinni napisać post, w którym obstawiają zwycięzcę (osobę, która osiągnie największą liczbę oczek). W przypadku ominięcia kolejki (nie napisania postu) traktuje się to jako błędne wytypowanie.
3. Po obstawieniu zwycięzcy osoby wytypowane rzucają dwoma kośćmi, jedną kier i jedną pik w takim czasie, aby zdążyć przed upływem 6 godzin od poprzedniej wiadomości MG. Jeśli tego nie zrobią, MG losuje za nich, ale wówczas zwycięzca nie otrzymuje punktów.OBLICZANIE WYNIKÓW4. O wyniku rozgrywki decyduje liczba zdobytych punktów w 2 kartach.Przykładowe rozdania:
5. Dodaje się wartości obydwu kart, a w przypadku osiągnięcia liczby dwucyfrowej od wyniku odejmuje się 10.
6. Wygrywa osoba z większą ilością punktów. 9 jest najwyższym wynikiem możliwym do osiągnięcia.
7. Szklaneczkę pije postać, która przegrała rozdanie oraz postaci, które przegrały zakład.
8. W przypadku remisu żaden zawodnik nie wygrywa i traktuje się ich jako osoby przegrane, które otrzymują karną kolejkę.
9. Każdy karniak daje 3 pkt upicia się.
10. Punkt krytyczny pomiędzy dobrym samopoczuciem a upiciem się wynosi 10 pkt.
Gracz A: 3+6=9
Gracz B: 2+5=7
Wygrywa gracz A.
Gracz C: 9+1=10 → 10-10=0
Gracz D: dama+as → 0+1=1
Wygrywa gracz D.WARTOŚCI KART
Karty 2-9 mają wartość równą wartości karty.
10 i figury są warte 0.
As równa się 1 punktowi.
- Punktacja:
wygrana gra: 2pkt, wygrany zakład: 1pkt
Adrien Carrow: 2 pkt
Alexander Selwyn: 2 pkt
Arsen Slughorn: 1 pkt
Barry Weasley: 2 pkt
Caesar Lestrange: 4 pkt
Cassius Nott: 2 pkt
Corvus Black: 2 pkt
Cygnus Black: 5 pktDeimos Carrow: 0 pkt
Gabriel A. Rowle: 0 pkt
Glaucus Travers: 2 pkt
Lorne Bulstrode: 0 pkt
Morgoth Yaxley: 1 pkt
Mortimer Flint: 2 pkt
Nicolas Nott: 5 pkt
Percival Nott: 6 pkt
Perseus Avery: 3 pkt
Quentin Burke: 3 pkt
Sabir Shafiq: 3 pkt
Samael Avery: 2 pkt
Soren Avery: 2 pkt
Travis Greengrass: 1 pkt
Tristan Rosier: 0 pkt
William Selwyn: 5 pkt
- Jak bardzo jesteście pijani?:
- Adrien Carrow: 12 pkt
Alexander Selwyn: 8 pkt
Arsen Slughorn: 8 pkt
Barry Weasley: 5 pkt
Caesar Lestrange: 5 pkt
Cassius Nott: 8 pkt
Corvus Black: 12 pkt
Cygnus Black: 12 pktDeimos Carrow: 8 pkt
Gabriel A. Rowle: 16 pkt
Glaucus Travers: 8 pkt
Lorne Bulstrode: 5 pkt
Morgoth Yaxley: 8 pkt
Mortimer Flint: 9 pkt
Nicholas Nott: 15 pkt
Percival Nott: 8 pkt
Perseus Avery: 6 pkt
Quentin Burke: 6 pkt
Sabir Shafiq: 11 pkt
Samael Avery: 11 pkt
Soren Avery: 17 pkt
Travis Greengrass: 8 pkt
Tristan Rosier: 11 pkt
William Selwyn: 12 pkt
The member 'Mistrz gry' has done the following action : rzut kością
#1 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#2 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#3 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#4 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#5 'sabat - panowie' :
#1 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#2 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#3 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#4 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#5 'sabat - panowie' :
Nie chciał już pić. Jeżeli będzie dalej pił, to nie ręczy za swoje czyny. A obiecał w razie czego pomóc Williamowi. Kiepski byłby z niego kuzyn-pomocnik, gdyby to właśnie on potrzebował pomocy bardziej. Wiedział, że jeszcze trochę i będzie... lipa. A znów miał typować, niech to szlag.
- Søren - powiedział bez chwili namysłu, a ten mógł się przydać. Młodszy z braci Avery wydawał się bowiem najbardziej poszkodowanym, jakby liczyć wypite kolejki. Ech, Selwyn, w co ty się pakujesz.
- Søren - powiedział bez chwili namysłu, a ten mógł się przydać. Młodszy z braci Avery wydawał się bowiem najbardziej poszkodowanym, jakby liczyć wypite kolejki. Ech, Selwyn, w co ty się pakujesz.
Tak jak się spodziewałem, wygrał Caesar. Bezgłośnie pogratulowałem mu wygranej partii, a sam trochę przekląłem w duchu, że nie mogłem się napić. Kolejne rundy były bardzo ciekawe, muszę przyznać. Nie, żeby mechanizm gry się nagle nie zmienił. Pary, które ze sobą rywalizowały stanowiły interesujące pojedynki. Przyglądałem się im w milczeniu, od czasu do czasu rzucając jakąś uwagę do Barrego, aż okazało się, że przyszła moja kolej na obstawianie. Wyprostowałem się na krześle obracając stojącą na stoliku szklankę, a wybór wydał się oczywisty, tylko czy na pewno?
- Stawiam na wygraną Tristana – powiedziałem wreszcie, po dłuższym ociąganiu. W razie przegranej nie będę nieszczęśliwy tak czy owak, więc niech się dzieje co chce. Mam dobry humor bez względu na… wszystko. Chyba.
- Stawiam na wygraną Tristana – powiedziałem wreszcie, po dłuższym ociąganiu. W razie przegranej nie będę nieszczęśliwy tak czy owak, więc niech się dzieje co chce. Mam dobry humor bez względu na… wszystko. Chyba.
i'm a storm with skin
Glaucus Travers
Zawód : żeglarz
Wiek : 31
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Kiedy rum zaszumi w głowie cały świat nabiera treści, wtedy chętniej słucha człowiek morskich opowieści!
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
Być może los się do niego uśmiechnął, na ten krótki moment, gdy przełyk paliły mu procenty. Jeśli miał liczyć na jeszcze odrobinę alkoholowej rozrywki, winien postawić na Rosiera, coby nie dopuścić do tego, że passa mogłaby mu jakkolwiek sprzyjać. I doprowadzić do ewentualnego zwycięstwa.
Jednak picie z nim nie było spełnieniem marzeń. Ni tym, czego pragnął.
-Avery.
I dziwił się sam sobie, że stawia na jakiegokolwiek Avery'ego.
Jednak picie z nim nie było spełnieniem marzeń. Ni tym, czego pragnął.
-Avery.
I dziwił się sam sobie, że stawia na jakiegokolwiek Avery'ego.
Caesar Lestrange
Zawód : sutener oraz brygadzista
Wiek : 30 lat
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Zaręczony
pięć palców co po strunach chodzą
zegną się jak żelazo w ogniu
w owoc granatu martwy splot
zegną się jak żelazo w ogniu
w owoc granatu martwy splot
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
Krupier odsłonił karty Sorena.
The member 'Mistrz gry' has done the following action : rzut kością
#1 'Pik' :
--------------------------------
#2 'Kier' :
#1 'Pik' :
--------------------------------
#2 'Kier' :
Krupier odsłonił także karty Tristana.
The member 'Mistrz gry' has done the following action : rzut kością
#1 'Pik' :
--------------------------------
#2 'Kier' :
#1 'Pik' :
--------------------------------
#2 'Kier' :
Soren: 1 + 0 = 1
Tristan: 4 + 6 = 10 -> 0
0 < 1
Wygrywa Soren. Piją Tristan, Soren i Galucus.
Tristan: 4 + 6 = 10 -> 0
0 < 1
Wygrywa Soren. Piją Tristan, Soren i Galucus.
W następnej turze grają ze sobą dwie pierwsze wylosowane osoby, kolejne trzy obstawiają.
- Zasady gry:
- BAKARAT1. Krupier (Mistrz Gry) za pomocą kości typuje dwóch graczy, którzy rozgrywają ze sobą kolejkę oraz trzech, którzy obstawiają zwycięzcę. Jeśli któreś imiona się dublują, uznaje się pierwsze wylosowane imię, a zamiast drugiego bierze się pod uwagę postać siedzącą po prawej stronie (niższy numerek krzesełka) postaci zdublowanej (lub dalej po prawej, jeśli to wciąż będzie osoba zdublowana).
2. W ciągu 3 godzin pozostali gracze powinni napisać post, w którym obstawiają zwycięzcę (osobę, która osiągnie największą liczbę oczek). W przypadku ominięcia kolejki (nie napisania postu) traktuje się to jako błędne wytypowanie.
3. Po obstawieniu zwycięzcy osoby wytypowane rzucają dwoma kośćmi, jedną kier i jedną pik w takim czasie, aby zdążyć przed upływem 6 godzin od poprzedniej wiadomości MG. Jeśli tego nie zrobią, MG losuje za nich, ale wówczas zwycięzca nie otrzymuje punktów.OBLICZANIE WYNIKÓW4. O wyniku rozgrywki decyduje liczba zdobytych punktów w 2 kartach.Przykładowe rozdania:
5. Dodaje się wartości obydwu kart, a w przypadku osiągnięcia liczby dwucyfrowej od wyniku odejmuje się 10.
6. Wygrywa osoba z większą ilością punktów. 9 jest najwyższym wynikiem możliwym do osiągnięcia.
7. Szklaneczkę pije postać, która przegrała rozdanie oraz postaci, które przegrały zakład.
8. W przypadku remisu żaden zawodnik nie wygrywa i traktuje się ich jako osoby przegrane, które otrzymują karną kolejkę.
9. Każdy karniak daje 3 pkt upicia się.
10. Punkt krytyczny pomiędzy dobrym samopoczuciem a upiciem się wynosi 10 pkt.
Gracz A: 3+6=9
Gracz B: 2+5=7
Wygrywa gracz A.
Gracz C: 9+1=10 → 10-10=0
Gracz D: dama+as → 0+1=1
Wygrywa gracz D.WARTOŚCI KART
Karty 2-9 mają wartość równą wartości karty.
10 i figury są warte 0.
As równa się 1 punktowi.
- Punktacja:
wygrana gra: 2pkt, wygrany zakład: 1pkt
Adrien Carrow: 2 pkt
Alexander Selwyn: 3 pkt
Arsen Slughorn: 1 pkt
Barry Weasley: 2 pkt
Caesar Lestrange: 5 pkt
Cassius Nott: 2 pkt
Corvus Black: 2 pkt
Cygnus Black: 5 pktDeimos Carrow: 0 pkt
Gabriel A. Rowle: 0 pkt
Glaucus Travers: 2 pkt
Lorne Bulstrode: 0 pkt
Morgoth Yaxley: 1 pkt
Mortimer Flint: 2 pkt
Nicolas Nott: 5 pkt
Percival Nott: 6 pkt
Perseus Avery: 3 pkt
Quentin Burke: 3 pkt
Sabir Shafiq: 3 pkt
Samael Avery: 2 pkt
Soren Avery: 2 pkt
Travis Greengrass: 1 pkt
Tristan Rosier: 0 pkt
William Selwyn: 5 pkt
- Jak bardzo jesteście pijani?:
- Adrien Carrow: 12 pkt
Alexander Selwyn: 8 pkt
Arsen Slughorn: 8 pkt
Barry Weasley: 5 pkt
Caesar Lestrange: 5 pkt
Cassius Nott: 8 pkt
Corvus Black: 12 pkt
Cygnus Black: 12 pktDeimos Carrow: 8 pkt
Gabriel A. Rowle: 16 pkt
Glaucus Travers: 11 pkt
Lorne Bulstrode: 5 pkt
Morgoth Yaxley: 8 pkt
Mortimer Flint: 9 pkt
Nicholas Nott: 15 pkt
Percival Nott: 8 pkt
Perseus Avery: 6 pkt
Quentin Burke: 6 pkt
Sabir Shafiq: 11 pkt
Samael Avery: 11 pkt
Soren Avery: 20 pkt
Travis Greengrass: 8 pkt
Tristan Rosier: 14 pkt
William Selwyn: 12 pkt
[bylobrzydkobedzieladnie]
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 01.07.16 15:03, w całości zmieniany 2 razy
The member 'Mistrz gry' has done the following action : rzut kością
#1 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#2 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#3 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#4 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#5 'sabat - panowie' :
#1 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#2 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#3 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#4 'sabat - panowie' :
--------------------------------
#5 'sabat - panowie' :
Widmo wygranej było naprawdę blisko, ale nie udało się. Chociaż było naprawdę blisko to lord Black zremisował tym samym fundując mu następną kolejkę. Nie był ani trochę na niego zły z tego powodu. Dłużył mu się już ten czas bez chłodu szklaneczki w dłoni. Wypił, kiwając lekko w jego stronę. Cóż, może innym razem. Nie spieszyło mu się tym razem, pochłaniał płyn spokojnie, rozkoszując się każdym łykiem, co nie było typowe dla kogoś w jego stanie upojenia. Nie przejmował się tym, chyba już niczym się nie przejmował, wszelkie emocje spływały po nim jak po kaczce. Znieczulanie postępowało. Na tyle, że następną grę ze swoim udziałem widział jak przez mgłę. Może to i lepiej, że wygrał, bo zyskał chwilę na poprawienie się na krześle. Szumiało mu trochę w głowie, ale nie mógł sobie pozwolić, aby odpłynąć zupełnie. Pamiętał jeszcze, co miał zrobić.
Szybko przyszło mu ponownie włączyć się w grę. Widocznie krupier naprawdę go polubił albo siła wyższa, która wpędziła go w ten bajzel, postanowiła mu pomóc, bo zrobiło jej się go żal. Oba scenariusze były wysoce prawdopodobne. Chwilę zastanawiał się na kogo postawić, bo jego umysł chyba działał trochę wolniej. Jeśli nie mylił go nietrzeźwy umysł to ostatnio Flint nie postawił na niego, postanowił więc postanowić podobnie. Równowaga musi być, nawet jeśli pion mu już się lekko chwieje.
- Lord Shafiq - powiedział pewnie i miał nadzieję wyraźnie. Następnie oparł się na krześle i oddychał głęboko. Zazwyczaj nie pił w takim tempie, więc nawet ognistej potrzebował trochę, żeby się wstawić. Teraz wszystko szło bardzo szybko, czuł gdzieś obawę, że może za szybko. Nie chciał skończyć pod stołem przed dwunastą. Musiał najpierw porozmawiać z matką.
Szybko przyszło mu ponownie włączyć się w grę. Widocznie krupier naprawdę go polubił albo siła wyższa, która wpędziła go w ten bajzel, postanowiła mu pomóc, bo zrobiło jej się go żal. Oba scenariusze były wysoce prawdopodobne. Chwilę zastanawiał się na kogo postawić, bo jego umysł chyba działał trochę wolniej. Jeśli nie mylił go nietrzeźwy umysł to ostatnio Flint nie postawił na niego, postanowił więc postanowić podobnie. Równowaga musi być, nawet jeśli pion mu już się lekko chwieje.
- Lord Shafiq - powiedział pewnie i miał nadzieję wyraźnie. Następnie oparł się na krześle i oddychał głęboko. Zazwyczaj nie pił w takim tempie, więc nawet ognistej potrzebował trochę, żeby się wstawić. Teraz wszystko szło bardzo szybko, czuł gdzieś obawę, że może za szybko. Nie chciał skończyć pod stołem przed dwunastą. Musiał najpierw porozmawiać z matką.
okay, i hated you but even when you left, there was never a day that i’ve forgotten about you and even though i actually miss you, i’m gonna erase you now cause that’ll hurt way less
than blaming you
Soren Avery
Zawód : pałkarz Os z Wimbourne
Wiek : 26
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Zaręczony
jest szósta mojego serca
a po kątach trudno pozbierać wczorajszy dzień
a po kątach trudno pozbierać wczorajszy dzień
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
Kasyno Crockfords
Szybka odpowiedź