Podziemny korytarz
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Podziemny korytarz
Nie do końca wiadomo, kto go zbudował i w jakim celu. Dziś trzeba się bardzo postarać, żeby w leśnym poszyciu wypatrzeć ukrytą klapę – ta, porośnięta mchem, dobrze wpasowuje się w podłoże. Niewiele osób wie o tym miejscu, ale tych, którzy o nim słyszeli, mogą skusić opowieści o rzekomo znajdujących się tam skarbach. Nie wiadomo, ile w nich prawdy, tym bardziej, że na przestrzeni lat ktoś już dawno mógł go stamtąd zabrać. To nie przeszkadza ciekawskim w próbach poszukiwania wejścia do ukrytego korytarza w celu poszukiwania przygód.
Rzut kością k100: ST znalezienia klapy to 60. Do rzutu dodaje się biegłość spostrzegawczości. Można próbować rzucać do skutku.
Klapa po znalezieniu i otwarciu odsłania głęboki na mniej więcej trzy metry tunel, pod którym znajduje się wydrążony w ziemi korytarz. Wnętrze jest ciemne, ciche i wilgotne, z sufitu gdzie niegdzie zwieszają się korzenie roślin. Korytarze przed zawaleniem się chroni najprawdopodobniej magia. Kawałek dalej korytarz rozwidla się na trzy odnogi...
Rzut kością k3:
1 – Wybrany przez ciebie korytarz ciągnie się kawałek i kończy się niewielką, kolistą komnatą. Ta niestety okazuje się pusta, jeśli nie liczyć kilku starych butelek po magicznych trunkach, starego buta i rozmokłych gazet. Być może to miejsce kiedyś służyło komuś za tymczasową kryjówkę?
2 – Idąc wybranym przez siebie korytarzem nagle słyszysz pisk i po chwili czujesz, jak otaczają cię chochliki kornwalijskie. Są wyraźnie niezadowolone z twojej obecności – lepiej się wycofać, zanim zaczną atakować cię większą chmarą.
3 – Ten tunel wydaje się dość długi, ale po drodze nie napotykasz żadnych dziwnych niespodzianek. Na samym końcu znajdujesz starą skrzynię; na jej zamku widnieje zatarty, ale wciąż możliwy do odczytania runiczny napis. Żeby go odczytać, potrzebna jest biegłość starożytnych run.
Jeśli twoja postać posiada odpowiednią biegłość, może otworzyć skrzynkę. Należy rzucić także kością k3, by określić, co zostało znalezione.
1 – W skrzyni znajduje się kilka starych, zaśniedziałych monet.
2 – W skrzyni znajduje się zabytkowa szklana kula.
3 – W skrzyni znajduje się stary, nadgryziony zębem czasu obraz przedstawiający grubą kobietę oraz stara gazeta sprzed dobrych trzydziestu lat.
Lokacja zawiera kości.Rzut kością k100: ST znalezienia klapy to 60. Do rzutu dodaje się biegłość spostrzegawczości. Można próbować rzucać do skutku.
Klapa po znalezieniu i otwarciu odsłania głęboki na mniej więcej trzy metry tunel, pod którym znajduje się wydrążony w ziemi korytarz. Wnętrze jest ciemne, ciche i wilgotne, z sufitu gdzie niegdzie zwieszają się korzenie roślin. Korytarze przed zawaleniem się chroni najprawdopodobniej magia. Kawałek dalej korytarz rozwidla się na trzy odnogi...
Rzut kością k3:
1 – Wybrany przez ciebie korytarz ciągnie się kawałek i kończy się niewielką, kolistą komnatą. Ta niestety okazuje się pusta, jeśli nie liczyć kilku starych butelek po magicznych trunkach, starego buta i rozmokłych gazet. Być może to miejsce kiedyś służyło komuś za tymczasową kryjówkę?
2 – Idąc wybranym przez siebie korytarzem nagle słyszysz pisk i po chwili czujesz, jak otaczają cię chochliki kornwalijskie. Są wyraźnie niezadowolone z twojej obecności – lepiej się wycofać, zanim zaczną atakować cię większą chmarą.
3 – Ten tunel wydaje się dość długi, ale po drodze nie napotykasz żadnych dziwnych niespodzianek. Na samym końcu znajdujesz starą skrzynię; na jej zamku widnieje zatarty, ale wciąż możliwy do odczytania runiczny napis. Żeby go odczytać, potrzebna jest biegłość starożytnych run.
Jeśli twoja postać posiada odpowiednią biegłość, może otworzyć skrzynkę. Należy rzucić także kością k3, by określić, co zostało znalezione.
1 – W skrzyni znajduje się kilka starych, zaśniedziałych monet.
2 – W skrzyni znajduje się zabytkowa szklana kula.
3 – W skrzyni znajduje się stary, nadgryziony zębem czasu obraz przedstawiający grubą kobietę oraz stara gazeta sprzed dobrych trzydziestu lat.
Spodziewała się fali bólu, która towarzyszyła sile wiatru jaka w nich uderzyła. Nieprzyjemne łaskotanie zwiastowało ukąszenia. Pająki szybko odnalazły odsłonięte fragmenty skóry i agresywnie zaczęły ją kąsać. Spodziewała się tego i łatwiej było to czarownicy znieść. Zacisnęła zęby, kiedy upadała, zadowolona, że przynajmniej udało jej się cisnąć w przeciwnika zaklęciem - oby się nim udławił za ten żałosny czar, który rzucił. Lękał się stawiać jej czoła, kiedy miała pełnię władz umysłowych? Szczerze nienawidziła tego czaru i gardziła nim w pełni. Trudno było jej podnieść się z lepkich pajęczyn, pełnych pająków. Calder zerwał się w końcu na równe nogi, mógł się bronić, więc zdecydowała się zdematerializować - rozpłynąć w czarnej mgle i unieść wysoko do góry, by uniknąć promienia żałosnego Regressio i podmuchu wiatru.
| zmieniam się we mgłę
| zmieniam się we mgłę
She's lost control
again
Sigrun Rookwood
Zawód : dowódca grupy łowców wilkołaków
Wiek : 30
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
I am not
ruined
I am
r u i n a t i o n
ruined
I am
r u i n a t i o n
OPCM : 35 +2
UROKI : 4 +1
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 47 +5
ZWINNOŚĆ : 18
SPRAWNOŚĆ : 19
Genetyka : Metamorfomag
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
The member 'Sigrun Rookwood' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 82
'k100' : 82
Przeciwnik w końcu zdobył szansę na odpowiedzenie ogniem i chociaż zaklęcia Farley było udane, to w tym samym czasie w jego kierunku pomknęła czarnomagiczna inkantacja. Jeszcze kątem oka dostrzegł, jak powalony wcześniej na ziemię mężczyzna stanął na nogi, wyrywając się spod działania czaru; to jednak pozostawił już Macmillanowi. Gwardzista uniósł różdżkę i prędko wypowiedział:
– Protego!
– Protego!
The member 'Alexander Farley' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 4
'k100' : 4
– Trzymaj się – rzucił w stronę swojego kompana, widząc jak czarownica postanowiła zaatakować. Zaraz za tym skierował różdżkę w stronę nieznanego mężczyzny (Caldera) i rzucił zaklęcie: – Ignitio!
Каранфиле, цвијеће моје
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
Anthony Macmillan
Zawód : Podróżnik i wynalazca nowych magicznych alkoholi dla Macmillan's Firewhisky
Wiek : 32
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Na zdrowie i do grobu
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Anthony Macmillan' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 44
'k100' : 44
Alexander podjął próbę obrony przed pędzącym czarnomagicznym zaklęciem, jednak tarcza okazała się zbyt słaba i już po chwili mógł odnieść wrażenie, że brakuje mu tchu, jakoby topił się. Po chwili zaklęcie ustało, jednak Gwardzista zdawał sobie sprawę, iż pociągnęło ono za sobą negatywne skutki. Różdżka ponownie nie usłuchała Anthonego i nim czar dosięgnął celu promień rozpłynął się w powietrzu. Nie lepiej poszło Calderowi, którego nie przestawały kąsać pająki, a ponadto kolejny raz dosięgnął go silny wiatr i musiał zmierzyć się z bolesnym spotkaniem z gałęzią.
Kłąb dymu uniósł się ku górze - Sigrun tym samym ominęła przykre skutki pędzących zaklęć.
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Casa Aranea + pająki
Sigrun - 1/3 umiejętność organizacji
Żywotność:
Sigrun: 144/215 - (-15 psychiczne, -41 tłuczone, -15 kąsane) / -15
Calder: 133/204 - (-41 tłuczone, - 30 kąsane) / -15
Anthony: 215/215
Alexander: 220/220 - (50 psychiczne) / -10
Kłąb dymu uniósł się ku górze - Sigrun tym samym ominęła przykre skutki pędzących zaklęć.
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Casa Aranea + pająki
Sigrun - 1/3 umiejętność organizacji
Żywotność:
Sigrun: 144/215 - (-15 psychiczne, -41 tłuczone, -15 kąsane) / -15
Calder: 133/204 - (-41 tłuczone, - 30 kąsane) / -15
Anthony: 215/215
Alexander: 220/220 - (50 psychiczne) / -10
- Ekwipunek:
- Sigrun:
Różdżka, maska śmierciożercy, fluoryt, Oko Ślepego na palcu, fluoryt na rzemieniu, zaczarowaną torba: miotła, białe kryształy oraz eliksiry:
- Marynowana narośl ze szczuroszczeta (1 porcje, stat, 40, moc+5)
- Maść z wodnej gwiazdy (1 porcje, stat.32)
- Kameleon (1 porcja, stat. 32, z mocą 114 oczek)
- Czuwający strażnik (stat. 32)
- Smocza Łza (stat. 32)
- Eliksir niezłomności (stat. 32)
-3 świstokliki
Calder:
Różdżka, eliksiry:
- Eliksir uspokajający (1 porcja, stat. 32),
- Maść z wodnej gwiazdy (1 porcja, stat. 32),
- Baza pod klątwę (krew ludzka, ptasi rdest),
- Baza pod klątwę (włókno ludzkiego serca, rolce róży)
Anthony:
Różdżka, miotła (zwykła), biała perła (+5 do zaklęć wodnych), eliksiry:
- Eliksir uspokajający (2 porcje, stat. 31, moc +5),
- Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 26, moc +5),
- Eliksir byka (1 porcja, stat. 40, 105 oczek)
Alexander
Różdżka, czerwony kryształ, pierścień Zakonu Feniksa, fluoryt, bransoleta z włosów syreny, nakładka na pas z eliksirami:
- Antidotum podstawowe (1 porcja, stat. 0)
- Eliksir przeciwbólowy (2 porcje, stat. 7)
- Złoty eliksir (2 porcje, stat. 23, moc = 108)
- Czyścioszek (1 porcja, stat. 29)
- Eliksir oczyszczający z toksyn (1 porcja, stat. 20)
- Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 23, moc = 106)
- Dwa kryształy z białego deszczu
Znalazł się w kolejnej pułapce, tym razem nie więziło go własne ciało, lecz lepkie pajęcze nici, wabik na ośmionożne stwory, ściągające w tę stronę z okolicy. Poczuł, jak nici drgnęły, gdy Sigrun rozpływała się w powietrzu, zmieniając się w gęstą, czarną mgłę, emanującą najpotężniejszą magią. Obracając głowę w jej stronę dostrzegł strukturę pajęczyny, jej środek znajdował się dokładnie tam, gdzie stała przed chwilą Śmierciożerczyni, najpewniej to tam właśnie nici były najgrubsze, było ich najwięcej - czy on, stojący na brzegu pajęczyny, będzie miał nieco łatwiej się uwolnić?
Spróbował wydostać się z plątaniny nici.
korzystam ze zwinności, próbuję się uwolnić, gdyby mi się udało - przemieszczam się kratkę w górę, w prawo, obok drzewa
Spróbował wydostać się z plątaniny nici.
korzystam ze zwinności, próbuję się uwolnić, gdyby mi się udało - przemieszczam się kratkę w górę, w prawo, obok drzewa
i ache in a language so old that even the earth no longer remembers; so dead that it has returned to dust
Calder Borgin
Zawód : zaklinam teraźniejszość
Wiek : 25
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
you're not dead but
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Calder Borgin' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 24
'k100' : 24
Anthony mógł jedynie dostrzec, że zaklęcie rzucone przez czarownicę trafiło w Alexandra. Poczuł zbierającą się złość. Nienawidził zaklęć z zakresu czarnej magii i brzydził się nimi od kiedy pierwszy raz spotkał się z tego typu magią. Był także zły na samego siebie oraz na różdżkę, która go nie słuchała.
– Aeris – rzucił w stronę nieznajomego mężczyzny (Caldera), choć jego różdżka wciąż była skierowana tak, by dosięgła miejsce, gdzie jeszcze przed chwilą stała kobieta.
– Aeris – rzucił w stronę nieznajomego mężczyzny (Caldera), choć jego różdżka wciąż była skierowana tak, by dosięgła miejsce, gdzie jeszcze przed chwilą stała kobieta.
Каранфиле, цвијеће моје
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
Anthony Macmillan
Zawód : Podróżnik i wynalazca nowych magicznych alkoholi dla Macmillan's Firewhisky
Wiek : 32
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Na zdrowie i do grobu
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Anthony Macmillan' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 60
'k100' : 60
Calder zdołał stanąć na nogi, wciąż jednak tkwił uwięziony w pajęczynach, kąsany przez pająki i atakowany, ale musiał udźwignąć ten ciężar; nie zostawiała go, nie uciekała z pola walki, walczyła dopóki mogła, lecz musiała się wydostać z tego beznadziejnego położenia. Zdobyć dla siebie kilka sekund. Jej ciało rozpłynęło się w powietrzu, a kłąb czarnej mgły natychmiast uniósł się wysoko w górę i pomknął tak szybko jak tylko mógł gdzie indziej, umykając przed promieniami zaklęć. W ciemnościach podziemnego korytarza mogli nie dostrzec strony, w którą mknęła, by po chwili się zmaterializować. Szybko sięgnęła do zaczarowanej torby, by wydobyć z niej słoiczek z maścią z wodnej gwiazdy. Odkręciła go i nabrała sporo maści, by nałożyć ją na miejsca, w których kąsały ją pająki i czuła największy ból po upadku oraz uderzeniach silnych strumieni wody. Używała jej już nie raz, wiedziała, że przyniesie ulgę i ból nie zdekocentruje jej przy rzucaniu zaklęć.
| miejsce materializacji wysłane MG przed dodaniem posta; zużywam 1 porcję maści z wodnej gwiazdy ze swojego ekwipunku
| miejsce materializacji wysłane MG przed dodaniem posta; zużywam 1 porcję maści z wodnej gwiazdy ze swojego ekwipunku
She's lost control
again
Sigrun Rookwood
Zawód : dowódca grupy łowców wilkołaków
Wiek : 30
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
I am not
ruined
I am
r u i n a t i o n
ruined
I am
r u i n a t i o n
OPCM : 35 +2
UROKI : 4 +1
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 47 +5
ZWINNOŚĆ : 18
SPRAWNOŚĆ : 19
Genetyka : Metamorfomag
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
Nie udało mu się. Ledwo promień zaklęcia zdążył sięgnąć Gwardzisty, ten poczuł silne konsekwencje swojego niepowodzenia. Rozpaczliwie spróbował nabrać w płuca powietrza, lecz wydawało mu się, że zamiast tego do jego gardła wlewa się nieprzerwany strumień wody. Zacharczał i zachwiał się na nogach, lecz ustał; oszalałe serce dudniło pod żebrami, a on z całej siły próbował się uspokoić. To tylko złudzenie, obiło u się w myślach, jednak nie mógł nie czuć tego, jak rozedrgany był po tym krótkim ataku. Ciężko mu było zebrać myśli, które rozpierzchły się we wszelkich kierunkach, szukając sposobu na przetrwanie. W końcu, w końcu jednak klątwa zaczęła ustępować, a Farley nabrał pierwszego, roztrzęsionego oddechu. Mimowolnie sięgnął dłonią ku gardłu, czując pod napiętą skórą szyi, jak puls galopuje w tętnicach. Odjął lewą rękę od ciała i uniósł prawą, końcem hikorowej różdżki sięgając swojej skroni.
– Paxo Maxima – wyszeptał, nie będąc w stanie na razie wydobyć z siebie niczego głośniejszego. Musiał się uspokoić.
| rzucam na siebie Paxo Maxima
– Paxo Maxima – wyszeptał, nie będąc w stanie na razie wydobyć z siebie niczego głośniejszego. Musiał się uspokoić.
| rzucam na siebie Paxo Maxima
The member 'Alexander Farley' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 32
'k100' : 32
Osłabiony Rycerz nie był w stanie wydostać się z sieci, na skutek czego kolejny już raz mógł poczuć nieprzyjemne mrowienie i ból w okolicy nowych ukąszeń. Anthony nie zmieniał położenia swej różdżki i posłał zaklęcie w kierunku Caldera - tym razem celnie. Sigrun zmaterializowała się nieopodal pola bitwy i dzięki osłonie nocy pozostała niewidoczna dla reszty czarodziejów. Wykorzystując chwilę na zaaplikowanie eliksiru właściwie od razu mogła poczuć ulgę - powierzchniowe rany zagoiły się, podobnie jak te spowodowane atakiem pająków.
Alexander zaraz po wypowiedzeniu inkantacji mógł poczuć jak jego mięśnie znacznie się rozluźniają, co pomogło mu złapać głęboki oddech i uspokoić się po torturującym czarze.
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Casa Aranea + pająki
Sigrun - 1/3 umiejętność organizacji
Żywotność:
Sigrun: 196/215 - (-15 psychiczne, -4 tłuczone)
Calder: 118/204 - (-41 tłuczone, - 45 kąsane) / -20
Anthony: 215/215
Alexander: 205/220 - (15 psychiczne)
Alexander zaraz po wypowiedzeniu inkantacji mógł poczuć jak jego mięśnie znacznie się rozluźniają, co pomogło mu złapać głęboki oddech i uspokoić się po torturującym czarze.
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Casa Aranea + pająki
Sigrun - 1/3 umiejętność organizacji
Żywotność:
Sigrun: 196/215 - (-15 psychiczne, -4 tłuczone)
Calder: 118/204 - (-41 tłuczone, - 45 kąsane) / -20
Anthony: 215/215
Alexander: 205/220 - (15 psychiczne)
- Ekwipunek:
Podziemny korytarz
Szybka odpowiedź