Podziemny korytarz
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Podziemny korytarz
Nie do końca wiadomo, kto go zbudował i w jakim celu. Dziś trzeba się bardzo postarać, żeby w leśnym poszyciu wypatrzeć ukrytą klapę – ta, porośnięta mchem, dobrze wpasowuje się w podłoże. Niewiele osób wie o tym miejscu, ale tych, którzy o nim słyszeli, mogą skusić opowieści o rzekomo znajdujących się tam skarbach. Nie wiadomo, ile w nich prawdy, tym bardziej, że na przestrzeni lat ktoś już dawno mógł go stamtąd zabrać. To nie przeszkadza ciekawskim w próbach poszukiwania wejścia do ukrytego korytarza w celu poszukiwania przygód.
Rzut kością k100: ST znalezienia klapy to 60. Do rzutu dodaje się biegłość spostrzegawczości. Można próbować rzucać do skutku.
Klapa po znalezieniu i otwarciu odsłania głęboki na mniej więcej trzy metry tunel, pod którym znajduje się wydrążony w ziemi korytarz. Wnętrze jest ciemne, ciche i wilgotne, z sufitu gdzie niegdzie zwieszają się korzenie roślin. Korytarze przed zawaleniem się chroni najprawdopodobniej magia. Kawałek dalej korytarz rozwidla się na trzy odnogi...
Rzut kością k3:
1 – Wybrany przez ciebie korytarz ciągnie się kawałek i kończy się niewielką, kolistą komnatą. Ta niestety okazuje się pusta, jeśli nie liczyć kilku starych butelek po magicznych trunkach, starego buta i rozmokłych gazet. Być może to miejsce kiedyś służyło komuś za tymczasową kryjówkę?
2 – Idąc wybranym przez siebie korytarzem nagle słyszysz pisk i po chwili czujesz, jak otaczają cię chochliki kornwalijskie. Są wyraźnie niezadowolone z twojej obecności – lepiej się wycofać, zanim zaczną atakować cię większą chmarą.
3 – Ten tunel wydaje się dość długi, ale po drodze nie napotykasz żadnych dziwnych niespodzianek. Na samym końcu znajdujesz starą skrzynię; na jej zamku widnieje zatarty, ale wciąż możliwy do odczytania runiczny napis. Żeby go odczytać, potrzebna jest biegłość starożytnych run.
Jeśli twoja postać posiada odpowiednią biegłość, może otworzyć skrzynkę. Należy rzucić także kością k3, by określić, co zostało znalezione.
1 – W skrzyni znajduje się kilka starych, zaśniedziałych monet.
2 – W skrzyni znajduje się zabytkowa szklana kula.
3 – W skrzyni znajduje się stary, nadgryziony zębem czasu obraz przedstawiający grubą kobietę oraz stara gazeta sprzed dobrych trzydziestu lat.
Lokacja zawiera kości.Rzut kością k100: ST znalezienia klapy to 60. Do rzutu dodaje się biegłość spostrzegawczości. Można próbować rzucać do skutku.
Klapa po znalezieniu i otwarciu odsłania głęboki na mniej więcej trzy metry tunel, pod którym znajduje się wydrążony w ziemi korytarz. Wnętrze jest ciemne, ciche i wilgotne, z sufitu gdzie niegdzie zwieszają się korzenie roślin. Korytarze przed zawaleniem się chroni najprawdopodobniej magia. Kawałek dalej korytarz rozwidla się na trzy odnogi...
Rzut kością k3:
1 – Wybrany przez ciebie korytarz ciągnie się kawałek i kończy się niewielką, kolistą komnatą. Ta niestety okazuje się pusta, jeśli nie liczyć kilku starych butelek po magicznych trunkach, starego buta i rozmokłych gazet. Być może to miejsce kiedyś służyło komuś za tymczasową kryjówkę?
2 – Idąc wybranym przez siebie korytarzem nagle słyszysz pisk i po chwili czujesz, jak otaczają cię chochliki kornwalijskie. Są wyraźnie niezadowolone z twojej obecności – lepiej się wycofać, zanim zaczną atakować cię większą chmarą.
3 – Ten tunel wydaje się dość długi, ale po drodze nie napotykasz żadnych dziwnych niespodzianek. Na samym końcu znajdujesz starą skrzynię; na jej zamku widnieje zatarty, ale wciąż możliwy do odczytania runiczny napis. Żeby go odczytać, potrzebna jest biegłość starożytnych run.
Jeśli twoja postać posiada odpowiednią biegłość, może otworzyć skrzynkę. Należy rzucić także kością k3, by określić, co zostało znalezione.
1 – W skrzyni znajduje się kilka starych, zaśniedziałych monet.
2 – W skrzyni znajduje się zabytkowa szklana kula.
3 – W skrzyni znajduje się stary, nadgryziony zębem czasu obraz przedstawiający grubą kobietę oraz stara gazeta sprzed dobrych trzydziestu lat.
The member 'Anthony Macmillan' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 12
'k100' : 12
Tym razem jego czaro okazał się zupełnym niewypałem. Alexander jednak przyjmował te niewielkie porażki z dużą dozą braku przejęcia, zamiast tego z postanowieniem poprawy w przyszłości kierując swoją uwagę na kolejną inkantację.
– Aeris – powiedział, różdżką celując między kobietę a leżącego na ziemi mężczyznę.
– Aeris – powiedział, różdżką celując między kobietę a leżącego na ziemi mężczyznę.
The member 'Alexander Farley' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 72
'k100' : 72
Po nieudanych próbach Sigrun w końcu mogła dostrzec rozciągającą się przed nią tarczę, która wchłonęła pędzące zaklęcie i tym samym zapewniła obu Rycerzom chwilę oddechu. Calder ponownie podjął próbę przełamania ciążącego na nim zaklęcia i kiedy już mogłoby się wydawać, że odzyskał kontrolę urok okazał się silniejszy - wciąż leżał nieruchomo pod drzewem zdany na łaskę towarzyszki, a przede wszystkim swego umysłu. Anthony nie zaprzestał wyprowadzenia ataku, jednak tym razem chybił. Znacznie precyzyjniejszy okazał się Gwardzista, z którego różdżki pomknął czar wprost w kierunku przeciwników.
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Casa Aranea - 2/2
Żywotność:
Sigrun: 179/215 - (15 psychiczne, -21 tłuczone) / -5
Calder: 183/204 | Petrificus Totalus (-21 tłuczone)
Anthony: 215/215
Alexander: 220/220
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Casa Aranea - 2/2
Żywotność:
Sigrun: 179/215 - (15 psychiczne, -21 tłuczone) / -5
Calder: 183/204 | Petrificus Totalus (-21 tłuczone)
Anthony: 215/215
Alexander: 220/220
- Ekwipunek:
- Sigrun:
Różdżka, maska śmierciożercy, fluoryt, Oko Ślepego na palcu, fluoryt na rzemieniu, zaczarowaną torba: miotła, białe kryształy oraz eliksiry:
- Marynowana narośl ze szczuroszczeta (1 porcje, stat, 40, moc+5)
- Maść z wodnej gwiazdy (1 porcje, stat.32)
- Kameleon (1 porcja, stat. 32, z mocą 114 oczek)
- Czuwający strażnik (stat. 32)
- Smocza Łza (stat. 32)
- Eliksir niezłomności (stat. 32)
-3 świstokliki
Calder:
Różdżka, eliksiry:
- Eliksir uspokajający (1 porcja, stat. 32),
- Maść z wodnej gwiazdy (1 porcja, stat. 32),
- Baza pod klątwę (krew ludzka, ptasi rdest),
- Baza pod klątwę (włókno ludzkiego serca, rolce róży)
Anthony:
Różdżka, miotła (zwykła), biała perła (+5 do zaklęć wodnych), eliksiry:
- Eliksir uspokajający (2 porcje, stat. 31, moc +5),
- Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 26, moc +5),
- Eliksir byka (1 porcja, stat. 40, 105 oczek)
Alexander
Różdżka, czerwony kryształ, pierścień Zakonu Feniksa, fluoryt, bransoleta z włosów syreny, nakładka na pas z eliksirami:
- Antidotum podstawowe (1 porcja, stat. 0)
- Eliksir przeciwbólowy (2 porcje, stat. 7)
- Złoty eliksir (2 porcje, stat. 23, moc = 108)
- Czyścioszek (1 porcja, stat. 29)
- Eliksir oczyszczający z toksyn (1 porcja, stat. 20)
- Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 23, moc = 106)
- Dwa kryształy z białego deszczu
Kolejne zaklęcie się nie udało, to znaczy chybiło, a on nie potrafił stwierdzić co było z nim nie tak. Być może nie skupił się wystarczająco dobrze. Zamierzał jednak się poprawić. Taką miał przynajmniej nadzieję. Nabrał powietrza i wypuścił je po chwili.
– Aeris – ponowił za Alexandrem, celując różdżką ponownie w tę samą kobietę (Sigrun) i ponownie celując tak, by zaklęcie uderzyło i w jej towarzysza.
– Aeris – ponowił za Alexandrem, celując różdżką ponownie w tę samą kobietę (Sigrun) i ponownie celując tak, by zaklęcie uderzyło i w jej towarzysza.
Каранфиле, цвијеће моје
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
Anthony Macmillan
Zawód : Podróżnik i wynalazca nowych magicznych alkoholi dla Macmillan's Firewhisky
Wiek : 32
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Na zdrowie i do grobu
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Anthony Macmillan' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 52
'k100' : 52
Wydawało mu się, że jeszcze chwila i byłby w stanie odzyskać kontrolę nad ciałem - może tylko w jego wyobraźni opuszki palców posłusznie drgnęły, lecz zdawało mu się, że naprawdę kilka sekund, a zacisnąłby je na różdżce. Mocniej, silniej, kierując ją w stronę tych, którzy przepuszczali atak za atakiem, nie dając Sigrun ani chwili wytchnienia. Radziła sobie świetnie, broniąc również jego, co tym bardziej mobilizowało go do ponowienia starań.
Musiał zerwać więżące go kajdany petryfikującego zaklęcia.
Gdyby tym razem mu się to udało, spróbowałby rzucić finite na casa araneę, by wydostać siebie i kuzynkę z pajęczyny.
1. wybudzenie się
2. ewentualnie: finite na casę
Musiał zerwać więżące go kajdany petryfikującego zaklęcia.
Gdyby tym razem mu się to udało, spróbowałby rzucić finite na casa araneę, by wydostać siebie i kuzynkę z pajęczyny.
1. wybudzenie się
2. ewentualnie: finite na casę
i ache in a language so old that even the earth no longer remembers; so dead that it has returned to dust
Calder Borgin
Zawód : zaklinam teraźniejszość
Wiek : 25
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
you're not dead but
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Calder Borgin' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 99, 26
'k100' : 99, 26
Do trzech razy sztuka. Silna, srebrzysta tarcza rozciągnęła się tym razem przed czarownicą i osłoniła nieruchome wciąż ciało Caldera. Nie byli jednak bezpieczni. W ogóle. Przeczuwała, że pajęczyna lada chwila ściągnie tu na nich pająki, zaś przeciwnicy nieustannie rzucali jedno i to samo zaklęcie, najwyraźniej nie mając zamiaru zmienić repertuaru. Przy odrobinie szczęścia wiatr wywieje ich z tych pajęczyn, skoro mieli zamiar wyrzucić ich w powietrze. Nie mogła być jedynie bierną stroną w tej potyczce i pozwolić się atakować. Rezygnując z próby obrony przed podmuchem wiatru wymierzyła różdżką w jednego z mężczyzn (Alexandra) i wycedziła formułę czarnomagicznego zaklęcia:
- Aquassus!
| celuję w Alexandra.
- Aquassus!
| celuję w Alexandra.
She's lost control
again
Sigrun Rookwood
Zawód : dowódca grupy łowców wilkołaków
Wiek : 30
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
I am not
ruined
I am
r u i n a t i o n
ruined
I am
r u i n a t i o n
OPCM : 35 +2
UROKI : 4 +1
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 47 +5
ZWINNOŚĆ : 18
SPRAWNOŚĆ : 19
Genetyka : Metamorfomag
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
The member 'Sigrun Rookwood' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 28
--------------------------------
#2 'k10' : 5
#1 'k100' : 28
--------------------------------
#2 'k10' : 5
Może i byli dość powtarzalni, jednak ne chodziło przecież o to, żeby próbować odkrywać jakieś wyjątkowości albo na siłę starać się być oryginalnym. Zakonnicy mieli jeden konkretny cel: skuteczność w pacyfikowaniu takich ludzi jak ci, których aktualnie mieli przed sobą. Farley uniósł różdżkę i wycelował nią znów w kobietę.
– Regressio!
– Regressio!
The member 'Alexander Farley' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 33
'k100' : 33
Nieustępliwa, wewnętrzna walka Caldera w końcu przyniosła zamierzony skutek - mężczyzna przełamał urok i choć zaraz po jego ustąpieniu różdżka go nie usłuchała, to mógł wstać na równe nogi, aby powrócić do pojedynku. W tej samej chwili Anthony wyprowadził skuteczny atak, a w ślad za nim poszedł Alexander, w którego kierunku pomknął promień czaru. Zaraz po tym obaj mogli ujrzeć jak trafieni zaklęciem przeciwnicy upadają wprost do lepkiej pajęczyny. Nie minął moment nim zaczęły do niej nadciągać pająki i boleśnie kąsać odkryte części ciała. Sigrun znajdując się w samym środku olbrzymiej sieci miała o wiele mniejszą swobodę ruchu, dlatego podniesienie się do pionu stanowiło nie lada wyzwanie; wciąż jednak mogła operować różdżką.
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Casa Aranea + pająki
Żywotność:
Sigrun: 144/215 - (15 psychiczne, -41 tłuczone, -15 kąsane) / -15
Calder: 148/204 | Petrificus Totalus (-41 tłuczone, - 15 kąsane) / -10
Anthony: 215/215
Alexander: 220/220
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Casa Aranea + pająki
Żywotność:
Sigrun: 144/215 - (15 psychiczne, -41 tłuczone, -15 kąsane) / -15
Calder: 148/204 | Petrificus Totalus (-41 tłuczone, - 15 kąsane) / -10
Anthony: 215/215
Alexander: 220/220
- Ekwipunek:
- Sigrun:
Różdżka, maska śmierciożercy, fluoryt, Oko Ślepego na palcu, fluoryt na rzemieniu, zaczarowaną torba: miotła, białe kryształy oraz eliksiry:
- Marynowana narośl ze szczuroszczeta (1 porcje, stat, 40, moc+5)
- Maść z wodnej gwiazdy (1 porcje, stat.32)
- Kameleon (1 porcja, stat. 32, z mocą 114 oczek)
- Czuwający strażnik (stat. 32)
- Smocza Łza (stat. 32)
- Eliksir niezłomności (stat. 32)
-3 świstokliki
Calder:
Różdżka, eliksiry:
- Eliksir uspokajający (1 porcja, stat. 32),
- Maść z wodnej gwiazdy (1 porcja, stat. 32),
- Baza pod klątwę (krew ludzka, ptasi rdest),
- Baza pod klątwę (włókno ludzkiego serca, rolce róży)
Anthony:
Różdżka, miotła (zwykła), biała perła (+5 do zaklęć wodnych), eliksiry:
- Eliksir uspokajający (2 porcje, stat. 31, moc +5),
- Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 26, moc +5),
- Eliksir byka (1 porcja, stat. 40, 105 oczek)
Alexander
Różdżka, czerwony kryształ, pierścień Zakonu Feniksa, fluoryt, bransoleta z włosów syreny, nakładka na pas z eliksirami:
- Antidotum podstawowe (1 porcja, stat. 0)
- Eliksir przeciwbólowy (2 porcje, stat. 7)
- Złoty eliksir (2 porcje, stat. 23, moc = 108)
- Czyścioszek (1 porcja, stat. 29)
- Eliksir oczyszczający z toksyn (1 porcja, stat. 20)
- Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 23, moc = 106)
- Dwa kryształy z białego deszczu
Nie dowierzał - lecz w końcu się udało; znajome uczucie odzyskiwania kontroli nad ciałem powróciło, tym razem zwieńczone przełamaniem zaklęcia. Ich sytuacja wciąż jednak nie wyglądała najlepiej, silny podmuch przewrócił go z powrotem w lepkie pajęczyny, do których dotarły już okoliczne pająki, żerując na ciele i wgryzając się w tkankę coraz żarłoczniej. Poirytowany, chciał zakończyć działanie i tego zaklęcia. Zacisnął dłoń na rączce różdżki, myśląc finite; musieli pozbyć się tych pająków.
finite na casę
finite na casę
i ache in a language so old that even the earth no longer remembers; so dead that it has returned to dust
Calder Borgin
Zawód : zaklinam teraźniejszość
Wiek : 25
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
you're not dead but
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Calder Borgin' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 8
'k100' : 8
Podziemny korytarz
Szybka odpowiedź