Podziemny korytarz
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Podziemny korytarz
Nie do końca wiadomo, kto go zbudował i w jakim celu. Dziś trzeba się bardzo postarać, żeby w leśnym poszyciu wypatrzeć ukrytą klapę – ta, porośnięta mchem, dobrze wpasowuje się w podłoże. Niewiele osób wie o tym miejscu, ale tych, którzy o nim słyszeli, mogą skusić opowieści o rzekomo znajdujących się tam skarbach. Nie wiadomo, ile w nich prawdy, tym bardziej, że na przestrzeni lat ktoś już dawno mógł go stamtąd zabrać. To nie przeszkadza ciekawskim w próbach poszukiwania wejścia do ukrytego korytarza w celu poszukiwania przygód.
Rzut kością k100: ST znalezienia klapy to 60. Do rzutu dodaje się biegłość spostrzegawczości. Można próbować rzucać do skutku.
Klapa po znalezieniu i otwarciu odsłania głęboki na mniej więcej trzy metry tunel, pod którym znajduje się wydrążony w ziemi korytarz. Wnętrze jest ciemne, ciche i wilgotne, z sufitu gdzie niegdzie zwieszają się korzenie roślin. Korytarze przed zawaleniem się chroni najprawdopodobniej magia. Kawałek dalej korytarz rozwidla się na trzy odnogi...
Rzut kością k3:
1 – Wybrany przez ciebie korytarz ciągnie się kawałek i kończy się niewielką, kolistą komnatą. Ta niestety okazuje się pusta, jeśli nie liczyć kilku starych butelek po magicznych trunkach, starego buta i rozmokłych gazet. Być może to miejsce kiedyś służyło komuś za tymczasową kryjówkę?
2 – Idąc wybranym przez siebie korytarzem nagle słyszysz pisk i po chwili czujesz, jak otaczają cię chochliki kornwalijskie. Są wyraźnie niezadowolone z twojej obecności – lepiej się wycofać, zanim zaczną atakować cię większą chmarą.
3 – Ten tunel wydaje się dość długi, ale po drodze nie napotykasz żadnych dziwnych niespodzianek. Na samym końcu znajdujesz starą skrzynię; na jej zamku widnieje zatarty, ale wciąż możliwy do odczytania runiczny napis. Żeby go odczytać, potrzebna jest biegłość starożytnych run.
Jeśli twoja postać posiada odpowiednią biegłość, może otworzyć skrzynkę. Należy rzucić także kością k3, by określić, co zostało znalezione.
1 – W skrzyni znajduje się kilka starych, zaśniedziałych monet.
2 – W skrzyni znajduje się zabytkowa szklana kula.
3 – W skrzyni znajduje się stary, nadgryziony zębem czasu obraz przedstawiający grubą kobietę oraz stara gazeta sprzed dobrych trzydziestu lat.
Lokacja zawiera kości.Rzut kością k100: ST znalezienia klapy to 60. Do rzutu dodaje się biegłość spostrzegawczości. Można próbować rzucać do skutku.
Klapa po znalezieniu i otwarciu odsłania głęboki na mniej więcej trzy metry tunel, pod którym znajduje się wydrążony w ziemi korytarz. Wnętrze jest ciemne, ciche i wilgotne, z sufitu gdzie niegdzie zwieszają się korzenie roślin. Korytarze przed zawaleniem się chroni najprawdopodobniej magia. Kawałek dalej korytarz rozwidla się na trzy odnogi...
Rzut kością k3:
1 – Wybrany przez ciebie korytarz ciągnie się kawałek i kończy się niewielką, kolistą komnatą. Ta niestety okazuje się pusta, jeśli nie liczyć kilku starych butelek po magicznych trunkach, starego buta i rozmokłych gazet. Być może to miejsce kiedyś służyło komuś za tymczasową kryjówkę?
2 – Idąc wybranym przez siebie korytarzem nagle słyszysz pisk i po chwili czujesz, jak otaczają cię chochliki kornwalijskie. Są wyraźnie niezadowolone z twojej obecności – lepiej się wycofać, zanim zaczną atakować cię większą chmarą.
3 – Ten tunel wydaje się dość długi, ale po drodze nie napotykasz żadnych dziwnych niespodzianek. Na samym końcu znajdujesz starą skrzynię; na jej zamku widnieje zatarty, ale wciąż możliwy do odczytania runiczny napis. Żeby go odczytać, potrzebna jest biegłość starożytnych run.
Jeśli twoja postać posiada odpowiednią biegłość, może otworzyć skrzynkę. Należy rzucić także kością k3, by określić, co zostało znalezione.
1 – W skrzyni znajduje się kilka starych, zaśniedziałych monet.
2 – W skrzyni znajduje się zabytkowa szklana kula.
3 – W skrzyni znajduje się stary, nadgryziony zębem czasu obraz przedstawiający grubą kobietę oraz stara gazeta sprzed dobrych trzydziestu lat.
Calder ponownie nie uwolnił umysłu spode petryfikusa i pozostawał bezbronny na pędzące zaklęcie, któremu Sigrun nie zdołała się postawić. Momentalnie z ziemi wytrysnęło źródło wody, które zraniło obu z Rycerzy mrożąc ich do szpiku kości. Z pewnością potrzebowali chwili, aby się z tego otrząsnąć, lecz Zakonnicy nie dawali za wygraną - w kierunku Śmierciożerczyni znów pędziło silne zaklęcie.
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Żywotność:
Sigrun: 179/215 - (15 psychiczne, -21 tłuczone) / -5
Calder: 183/204 | Petrificus Totalus (-21 tłuczone)
Anthony: 215/215
Alexander: 220/220
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Żywotność:
Sigrun: 179/215 - (15 psychiczne, -21 tłuczone) / -5
Calder: 183/204 | Petrificus Totalus (-21 tłuczone)
Anthony: 215/215
Alexander: 220/220
- Ekwipunek:
- Sigrun:
Różdżka, maska śmierciożercy, fluoryt, Oko Ślepego na palcu, fluoryt na rzemieniu, zaczarowaną torba: miotła, białe kryształy oraz eliksiry:
- Marynowana narośl ze szczuroszczeta (1 porcje, stat, 40, moc+5)
- Maść z wodnej gwiazdy (1 porcje, stat.32)
- Kameleon (1 porcja, stat. 32, z mocą 114 oczek)
- Czuwający strażnik (stat. 32)
- Smocza Łza (stat. 32)
- Eliksir niezłomności (stat. 32)
-3 świstokliki
Calder:
Różdżka, eliksiry:
- Eliksir uspokajający (1 porcja, stat. 32),
- Maść z wodnej gwiazdy (1 porcja, stat. 32),
- Baza pod klątwę (krew ludzka, ptasi rdest),
- Baza pod klątwę (włókno ludzkiego serca, rolce róży)
Anthony:
Różdżka, miotła (zwykła), biała perła (+5 do zaklęć wodnych), eliksiry:
- Eliksir uspokajający (2 porcje, stat. 31, moc +5),
- Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 26, moc +5),
- Eliksir byka (1 porcja, stat. 40, 105 oczek)
Alexander
Różdżka, czerwony kryształ, pierścień Zakonu Feniksa, fluoryt, bransoleta z włosów syreny, nakładka na pas z eliksirami:
- Antidotum podstawowe (1 porcja, stat. 0)
- Eliksir przeciwbólowy (2 porcje, stat. 7)
- Złoty eliksir (2 porcje, stat. 23, moc = 108)
- Czyścioszek (1 porcja, stat. 29)
- Eliksir oczyszczający z toksyn (1 porcja, stat. 20)
- Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 23, moc = 106)
- Dwa kryształy z białego deszczu
Ostrze wodnego strumienia cięło ciało bólem, lecz nie mógł w żaden sposób temu zapobiec, jednak liczył na to, że ból zadziała jak otrzeźwienie - że zimny strumień pomoże mu odzyskać kontrolę nad swoim ciałem, o którą walczył przecież tak zaciekle. Maksimum koncentracji - na tyle były go stać, nie był jednak pewien, czy to aby wystarczy, czy kolejny raz nie poniesie klęski.
Gdyby mu się udało, dźwignąłby się do pionu. - Protego Maxima - chciałby za tarczą schronić zarówno siebie, jak i Sigrun.
1. wybudzenie się
2. ewentualnie maxima - obejmująca również Sig
Gdyby mu się udało, dźwignąłby się do pionu. - Protego Maxima - chciałby za tarczą schronić zarówno siebie, jak i Sigrun.
1. wybudzenie się
2. ewentualnie maxima - obejmująca również Sig
i ache in a language so old that even the earth no longer remembers; so dead that it has returned to dust
Calder Borgin
Zawód : zaklinam teraźniejszość
Wiek : 25
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
you're not dead but
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Calder Borgin' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 28, 12
'k100' : 28, 12
Uniósł brwi, kiedy jego zaklęcie (Fontesio) pomyślnie trafiło do celu. Woda buchnęła z ziemi, a on zmarszczył czoło, czując się odrobinę winnym, że ranił kobietę. Ale mogła wcześniej nie próbować w niego rzucać Imperiusem!
– Aeris – rzucił kolejnym zaklęciem w stronę tajemniczej czarownicy (Sigrun). Ponownie starał się to zrobić w taki sposób by móc trafić jej wciąż spetryfikowanego towarzysza.
– Aeris – rzucił kolejnym zaklęciem w stronę tajemniczej czarownicy (Sigrun). Ponownie starał się to zrobić w taki sposób by móc trafić jej wciąż spetryfikowanego towarzysza.
Каранфиле, цвијеће моје
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
Anthony Macmillan
Zawód : Podróżnik i wynalazca nowych magicznych alkoholi dla Macmillan's Firewhisky
Wiek : 32
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Na zdrowie i do grobu
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Anthony Macmillan' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 97
'k100' : 97
Czar pomknął ku nieznajomej, a Alexander nie zamierzał odpuścić. Ledwo woda skończyła buchać z ziemi, Gwardzista ponownie wycelował w kobietę, wypowiadając inkantację mającą na celu ukrócenie trwającej walki.
– Expelliarmus!
– Expelliarmus!
The member 'Alexander Farley' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 13
'k100' : 13
Zbyt słaba tarcza nie pozwoliła na osłonienie choćby samej siebie, co dopiero Caldera. Mocny strumień wody, który wytrysnął z ziemi, uderzył w wiedźmę boleśnie, raniąc i zadając ból, to było jednak za mało, by ją powstrzymać. Pozostała na swoim miejscu, nie cofnęła się, uparcie powtarzając tę samą formułę obronnego zaklęcia, aby osłonić siebie i Borgina, który wciąż leżał spetryfikowany.
- Protego maxima!
- Protego maxima!
She's lost control
again
Sigrun Rookwood
Zawód : dowódca grupy łowców wilkołaków
Wiek : 30
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
I am not
ruined
I am
r u i n a t i o n
ruined
I am
r u i n a t i o n
OPCM : 35 +2
UROKI : 4 +1
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 47 +5
ZWINNOŚĆ : 18
SPRAWNOŚĆ : 19
Genetyka : Metamorfomag
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
The member 'Sigrun Rookwood' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 28
'k100' : 28
Utkana tarcza ponownie okazała się nader słaba - być może czarownica nie zdążyła jeszcze uporać się z efektami ostatniego zaklęcia. Momentalnie pod jej nogami zaczęła ukazywać się lepka pajęczyna, która szybko rozciągnęła się na wciąż spetryfikowanego Rycerza. Z pewnością zdawała sobie sprawę, iż niedługo zaczną nadciągać pająki, lecz nie było to jej jedyne zmartwienie, bowiem ponownie mogła dostrzec pędzący w swym kierunku promień. Anthony po ostatniej, nieudanej próbie zdawał się zebrać w sobie wszelką moc, gdyż siła inkantacji dostrzegalna była gołym okiem, czego nie można było powiedzieć o czarze Alexandra - takowy nie przyniósł żadnego efektu.
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Casa Aranea - 1/2
Żywotność:
Sigrun: 179/215 - (15 psychiczne, -21 tłuczone) / -5
Calder: 183/204 | Petrificus Totalus (-21 tłuczone)
Anthony: 215/215
Alexander: 220/220
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Casa Aranea - 1/2
Żywotność:
Sigrun: 179/215 - (15 psychiczne, -21 tłuczone) / -5
Calder: 183/204 | Petrificus Totalus (-21 tłuczone)
Anthony: 215/215
Alexander: 220/220
- Ekwipunek:
- Sigrun:
Różdżka, maska śmierciożercy, fluoryt, Oko Ślepego na palcu, fluoryt na rzemieniu, zaczarowaną torba: miotła, białe kryształy oraz eliksiry:
- Marynowana narośl ze szczuroszczeta (1 porcje, stat, 40, moc+5)
- Maść z wodnej gwiazdy (1 porcje, stat.32)
- Kameleon (1 porcja, stat. 32, z mocą 114 oczek)
- Czuwający strażnik (stat. 32)
- Smocza Łza (stat. 32)
- Eliksir niezłomności (stat. 32)
-3 świstokliki
Calder:
Różdżka, eliksiry:
- Eliksir uspokajający (1 porcja, stat. 32),
- Maść z wodnej gwiazdy (1 porcja, stat. 32),
- Baza pod klątwę (krew ludzka, ptasi rdest),
- Baza pod klątwę (włókno ludzkiego serca, rolce róży)
Anthony:
Różdżka, miotła (zwykła), biała perła (+5 do zaklęć wodnych), eliksiry:
- Eliksir uspokajający (2 porcje, stat. 31, moc +5),
- Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 26, moc +5),
- Eliksir byka (1 porcja, stat. 40, 105 oczek)
Alexander
Różdżka, czerwony kryształ, pierścień Zakonu Feniksa, fluoryt, bransoleta z włosów syreny, nakładka na pas z eliksirami:
- Antidotum podstawowe (1 porcja, stat. 0)
- Eliksir przeciwbólowy (2 porcje, stat. 7)
- Złoty eliksir (2 porcje, stat. 23, moc = 108)
- Czyścioszek (1 porcja, stat. 29)
- Eliksir oczyszczający z toksyn (1 porcja, stat. 20)
- Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 23, moc = 106)
- Dwa kryształy z białego deszczu
Niech to jasny szlag... to i inne, o wiele bardziej wulgarne i niepoprawne myśli, krążyły po głowie Sigrun niczym wściekłe pszczoły, gdy po raz kolejny wyczarowana tarcza zawiodła. Czuła na samą wściekłość, że w tak drażliwych chwilach magia ją zawodziła, była nieposłuszna, sprzyjała przeciwnikom. Buty Sigrun ugrzęzły w lepkiej pajęczynie, która oblepiła także nieruchomego Borgina. Jeśli zranią go jeszcze bardziej, nie będzie z niego żadnego pożytku, dlatego zdecydowała się jeszcze raz spróbować obronić ich oboje - zarówno siebie, jak i Borgina.
- Protego maxima.
- Protego maxima.
She's lost control
again
Sigrun Rookwood
Zawód : dowódca grupy łowców wilkołaków
Wiek : 30
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
I am not
ruined
I am
r u i n a t i o n
ruined
I am
r u i n a t i o n
OPCM : 35 +2
UROKI : 4 +1
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 47 +5
ZWINNOŚĆ : 18
SPRAWNOŚĆ : 19
Genetyka : Metamorfomag
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
The member 'Sigrun Rookwood' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 56
'k100' : 56
Znowu mu się nie udało; zaklęcie było zbyt silne, by z jego umiejętnościami i niemalże brakiem doświadczenia w walce mógł mu się przeciwstawić, ciało ani drgnęło, pomimo wysiłku, który wkładał w to, by odzyskać nad nim kontrolę i skierować różdżkę w stronę inicjatora tego stanu.
Gdzieś w tle wciąż toczył się zacięty pojedynek, mógł być jednak pewien, że oponenci o nim nie zapomnieli, lepka pajęczyna pokryła go całego, jeszcze chwila, a pojawią się pająki, których w żaden sposób nie będzie mógł nawet z siebie strącić.
Nie zamierzał się poddawać, spróbował raz jeszcze - jeśli jakimś cudem się uda, pierwszym zaklęciem, które spróbuje rzucić, będzie finite incantatem na casa araneę.
1. wybudzenie się :' )
2. ewentualnie - finite na casę
Gdzieś w tle wciąż toczył się zacięty pojedynek, mógł być jednak pewien, że oponenci o nim nie zapomnieli, lepka pajęczyna pokryła go całego, jeszcze chwila, a pojawią się pająki, których w żaden sposób nie będzie mógł nawet z siebie strącić.
Nie zamierzał się poddawać, spróbował raz jeszcze - jeśli jakimś cudem się uda, pierwszym zaklęciem, które spróbuje rzucić, będzie finite incantatem na casa araneę.
1. wybudzenie się :' )
2. ewentualnie - finite na casę
i ache in a language so old that even the earth no longer remembers; so dead that it has returned to dust
Calder Borgin
Zawód : zaklinam teraźniejszość
Wiek : 25
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
you're not dead but
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Calder Borgin' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 89, 16
'k100' : 89, 16
Był zaskoczony mocą, która wydobyła się z jego różdżki. Nie zamierzał jednak poprzestawać na tym zaklęciu. Dopóki cel się nie poddał i dopóki mieli jakiekolwiek szanse. Rozumiał, że miał do czynienia, mimo pozorów, z całkiem potężną czarownicą.
– Orcumiano – spróbował swoich sił raz jeszcze, ponownie kierując różdżkę w stopy kobiety (Sigrun) i ponownie celując tak, żeby oberwał jej spetryfikowany towarzysz broni.
– Orcumiano – spróbował swoich sił raz jeszcze, ponownie kierując różdżkę w stopy kobiety (Sigrun) i ponownie celując tak, żeby oberwał jej spetryfikowany towarzysz broni.
Каранфиле, цвијеће моје
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
Anthony Macmillan
Zawód : Podróżnik i wynalazca nowych magicznych alkoholi dla Macmillan's Firewhisky
Wiek : 32
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Na zdrowie i do grobu
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
Podziemny korytarz
Szybka odpowiedź