Podziemny korytarz
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Podziemny korytarz
Nie do końca wiadomo, kto go zbudował i w jakim celu. Dziś trzeba się bardzo postarać, żeby w leśnym poszyciu wypatrzeć ukrytą klapę – ta, porośnięta mchem, dobrze wpasowuje się w podłoże. Niewiele osób wie o tym miejscu, ale tych, którzy o nim słyszeli, mogą skusić opowieści o rzekomo znajdujących się tam skarbach. Nie wiadomo, ile w nich prawdy, tym bardziej, że na przestrzeni lat ktoś już dawno mógł go stamtąd zabrać. To nie przeszkadza ciekawskim w próbach poszukiwania wejścia do ukrytego korytarza w celu poszukiwania przygód.
Rzut kością k100: ST znalezienia klapy to 60. Do rzutu dodaje się biegłość spostrzegawczości. Można próbować rzucać do skutku.
Klapa po znalezieniu i otwarciu odsłania głęboki na mniej więcej trzy metry tunel, pod którym znajduje się wydrążony w ziemi korytarz. Wnętrze jest ciemne, ciche i wilgotne, z sufitu gdzie niegdzie zwieszają się korzenie roślin. Korytarze przed zawaleniem się chroni najprawdopodobniej magia. Kawałek dalej korytarz rozwidla się na trzy odnogi...
Rzut kością k3:
1 – Wybrany przez ciebie korytarz ciągnie się kawałek i kończy się niewielką, kolistą komnatą. Ta niestety okazuje się pusta, jeśli nie liczyć kilku starych butelek po magicznych trunkach, starego buta i rozmokłych gazet. Być może to miejsce kiedyś służyło komuś za tymczasową kryjówkę?
2 – Idąc wybranym przez siebie korytarzem nagle słyszysz pisk i po chwili czujesz, jak otaczają cię chochliki kornwalijskie. Są wyraźnie niezadowolone z twojej obecności – lepiej się wycofać, zanim zaczną atakować cię większą chmarą.
3 – Ten tunel wydaje się dość długi, ale po drodze nie napotykasz żadnych dziwnych niespodzianek. Na samym końcu znajdujesz starą skrzynię; na jej zamku widnieje zatarty, ale wciąż możliwy do odczytania runiczny napis. Żeby go odczytać, potrzebna jest biegłość starożytnych run.
Jeśli twoja postać posiada odpowiednią biegłość, może otworzyć skrzynkę. Należy rzucić także kością k3, by określić, co zostało znalezione.
1 – W skrzyni znajduje się kilka starych, zaśniedziałych monet.
2 – W skrzyni znajduje się zabytkowa szklana kula.
3 – W skrzyni znajduje się stary, nadgryziony zębem czasu obraz przedstawiający grubą kobietę oraz stara gazeta sprzed dobrych trzydziestu lat.
Lokacja zawiera kości.Rzut kością k100: ST znalezienia klapy to 60. Do rzutu dodaje się biegłość spostrzegawczości. Można próbować rzucać do skutku.
Klapa po znalezieniu i otwarciu odsłania głęboki na mniej więcej trzy metry tunel, pod którym znajduje się wydrążony w ziemi korytarz. Wnętrze jest ciemne, ciche i wilgotne, z sufitu gdzie niegdzie zwieszają się korzenie roślin. Korytarze przed zawaleniem się chroni najprawdopodobniej magia. Kawałek dalej korytarz rozwidla się na trzy odnogi...
Rzut kością k3:
1 – Wybrany przez ciebie korytarz ciągnie się kawałek i kończy się niewielką, kolistą komnatą. Ta niestety okazuje się pusta, jeśli nie liczyć kilku starych butelek po magicznych trunkach, starego buta i rozmokłych gazet. Być może to miejsce kiedyś służyło komuś za tymczasową kryjówkę?
2 – Idąc wybranym przez siebie korytarzem nagle słyszysz pisk i po chwili czujesz, jak otaczają cię chochliki kornwalijskie. Są wyraźnie niezadowolone z twojej obecności – lepiej się wycofać, zanim zaczną atakować cię większą chmarą.
3 – Ten tunel wydaje się dość długi, ale po drodze nie napotykasz żadnych dziwnych niespodzianek. Na samym końcu znajdujesz starą skrzynię; na jej zamku widnieje zatarty, ale wciąż możliwy do odczytania runiczny napis. Żeby go odczytać, potrzebna jest biegłość starożytnych run.
Jeśli twoja postać posiada odpowiednią biegłość, może otworzyć skrzynkę. Należy rzucić także kością k3, by określić, co zostało znalezione.
1 – W skrzyni znajduje się kilka starych, zaśniedziałych monet.
2 – W skrzyni znajduje się zabytkowa szklana kula.
3 – W skrzyni znajduje się stary, nadgryziony zębem czasu obraz przedstawiający grubą kobietę oraz stara gazeta sprzed dobrych trzydziestu lat.
Z różdżki Anthonego pomknął niezwykle silny promień w kierunku Caldera, który był nader słaby, aby czarna magia chciała go usłuchać - kolejna próba wyssania sił witalnych spełzła na niczym. Sigrun bez żadnego problemu poradziła sobie z atakiem i utkana przez nią tarcza wchłonęła pędzące zaklęcie. Nie miała jednak czasu na oddech, bowiem Alexander nie pomylił się nawet o cal i wiązka czaru znów mknęła wprost do Śmierciożerczyni.
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Sigrun - 1/3 umiejętność organizacji
Alexander - 1/3 umiejętność organizacji
Żywotność:
Sigrun: 196/215 - (-15 psychiczne, -29 tłuczone) / -10
Calder: 83/204 - (-88 tłuczone, - 8 kąsane, 25 - kłute) / -30
Anthony: 215/215
Alexander: 205/220 - (15 psychiczne)
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Sigrun - 1/3 umiejętność organizacji
Alexander - 1/3 umiejętność organizacji
Żywotność:
Sigrun: 196/215 - (-15 psychiczne, -29 tłuczone) / -10
Calder: 83/204 - (-88 tłuczone, - 8 kąsane, 25 - kłute) / -30
Anthony: 215/215
Alexander: 205/220 - (15 psychiczne)
- Ekwipunek:
Przed Sigrun rozbłysnęła jasno tarcza, która wchłonęła zaklęcie. Przypuszczała, że może być silne, oberwała nim już raz, wybudzenie się z petryfikacji mogło zająć jej zbyt wiele czasu - na szczęście zdołała się obronić. Miała wątpliwości, czy Calder zdoła zrobić to samo, był już mocno osłabiony i zaraz mógł utknąć w ognistej pułapce.
Rookwood szybciej zaczęła kroczyć w tył, wiedząc, co Alexander zamierza uczynić - uwięzić ją, unieruchomić. Nie mogła mu na to pozwolić.
- Protego Maxima! - powiedziała z mocą, chcąc wyczarować przed sobą tarczę, by nie utknąć w ruchomych piaskach.
| kratka w górę
Rookwood szybciej zaczęła kroczyć w tył, wiedząc, co Alexander zamierza uczynić - uwięzić ją, unieruchomić. Nie mogła mu na to pozwolić.
- Protego Maxima! - powiedziała z mocą, chcąc wyczarować przed sobą tarczę, by nie utknąć w ruchomych piaskach.
| kratka w górę
She's lost control
again
Sigrun Rookwood
Zawód : dowódca grupy łowców wilkołaków
Wiek : 30
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
I am not
ruined
I am
r u i n a t i o n
ruined
I am
r u i n a t i o n
OPCM : 35 +2
UROKI : 4 +1
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 47 +5
ZWINNOŚĆ : 18
SPRAWNOŚĆ : 19
Genetyka : Metamorfomag
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
The member 'Sigrun Rookwood' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 1
'k100' : 1
Kolejna pułapka? Jeśli nie uda mu się uniknąć mknącego w jego stronę zaklęcia, otoczy go ognisty krąg, odcinając mu drogę, więżąc w środku. Niewiele się zastanawiając pochwycił mocniej różdżkę, kierując ją przed siebie i próbując przemieścić się jak najdalej od dwójki czarodziejów, którzy nie zamierzali odpuszczać.
- Ascendio - spróbował, usilnie starając się nie tracić nadziei, że kiedyś uda mu się jakieś zaklęcie...
/kratka w górę; próbuję się przemieścić za pomocą zaklęcia dziesięć w górę
- Ascendio - spróbował, usilnie starając się nie tracić nadziei, że kiedyś uda mu się jakieś zaklęcie...
/kratka w górę; próbuję się przemieścić za pomocą zaklęcia dziesięć w górę
i ache in a language so old that even the earth no longer remembers; so dead that it has returned to dust
Calder Borgin
Zawód : zaklinam teraźniejszość
Wiek : 25
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
you're not dead but
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Calder Borgin' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 60
'k100' : 60
Kolejny celny czar pomknął w kierunku ich przeciwników, a Alexander wciąż nie opuszczał różdżki. Serce w piersi biło mocno i szybko, lecz nie panicznie. Odczuwał skutki trwającego długo pojedynku, w ruchy wkradało się nieznaczne zmęczenie, lecz Gwardzista był nieugięty: przecież zdarzały mu się dłuższe walki, a dopóki cel nie był osiągnięty nie zamierzał zaprzestać. Jeszcze nie skończył i prawdę mówiąc daleko mu było do tego.
– Expelliarmus – wymówił inkantację, niezmiennie celując w czarownicę.
| poproszę o kratkę do góry
– Expelliarmus – wymówił inkantację, niezmiennie celując w czarownicę.
| poproszę o kratkę do góry
The member 'Alexander Farley' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 3
'k100' : 3
Urok przeciwnika znów zawiódł, szczęśliwie dla samego Anthony’ego.
– Expelliarmus – rzucił w stronę czarownika (Caldera) i dalej powoli się do niego zbliżał.
| Przemieszczam się o kratkę w stronę góra-prawo.
– Expelliarmus – rzucił w stronę czarownika (Caldera) i dalej powoli się do niego zbliżał.
| Przemieszczam się o kratkę w stronę góra-prawo.
Каранфиле, цвијеће моје
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
Anthony Macmillan
Zawód : Podróżnik i wynalazca nowych magicznych alkoholi dla Macmillan's Firewhisky
Wiek : 32
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Na zdrowie i do grobu
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Anthony Macmillan' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 60
'k100' : 60
Krąg ognia pojawił się momentalnie i okrążywszy Caldera nie dawał mu szans na ucieczkę. Mężczyzna mógł spostrzec jak buchające płomienie dosięgnęły drzewa, którego gałęzie oraz pień zaczęły płonąć. Różdżka odmówiła mu posłuszeństwa, nie poczuł nawet drobnego szarpnięcia - był w potrzasku. Nie lepiej poradziła sobie Sigrun; próba wytworzenia tarczy spełzła na niczym i zaraz po tym mogła poczuć jak jej stopy ugrzęzły w ruchomych piaskach uniemożliwiających jakikolwiek ruch, a tym samym uniki.
Anthony oraz Alexander zdecydowali się rozbroić swych przeciwników, lecz tylko jednemu z nich się powiodło. Wiązka zaklęcia Gwardzisty poszybowała wysoko nad głową czarownicy.
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Działające zaklęcia:
Calder - Circo Igni - 1/3
Sigrun - Deserpes
-------
Sigrun - 1/3 umiejętność organizacji
Alexander - 1/3 umiejętność organizacji
Żywotność:
Sigrun: 196/215 - (-15 psychiczne, -29 tłuczone) / -10
Calder: 83/204 - (-88 tłuczone, - 8 kąsane, 25 - kłute) / -30
Anthony: 215/215
Alexander: 205/220 - (15 psychiczne)
Anthony oraz Alexander zdecydowali się rozbroić swych przeciwników, lecz tylko jednemu z nich się powiodło. Wiązka zaklęcia Gwardzisty poszybowała wysoko nad głową czarownicy.
Na odpis macie 24 godziny.
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Działające zaklęcia:
Calder - Circo Igni - 1/3
Sigrun - Deserpes
-------
Sigrun - 1/3 umiejętność organizacji
Alexander - 1/3 umiejętność organizacji
Żywotność:
Sigrun: 196/215 - (-15 psychiczne, -29 tłuczone) / -10
Calder: 83/204 - (-88 tłuczone, - 8 kąsane, 25 - kłute) / -30
Anthony: 215/215
Alexander: 205/220 - (15 psychiczne)
- Ekwipunek:
Szło im gorzej niż źle. Nie przypuszczała, że tej nocy wszystko tak bardzo sprzysięgnie się przeciwko nim. Próba wyczarowania tarczy zakończyła się tragedią, piaski uwięziły jej stopy na dobre, nie mogła się ruszyć. Obok niej, blisko, wystrzeliły do góry płomienie, więżąc Borgina w pułapce. Był już słaby, musiał się uwolnić i stąd zniknąć. Aby mu jednak pomóc musiała sama pozbyć się swojej pułapki, w której tkwiła, przez to stając się łatwiejszym celem. Opuściła różdżkę w stronę swoich stóp i pomyślała: Finite incantatem, chcąc przerwać działanie czaru Alexandra i ruszyć się dalej, szarpnęła nogami z całej siły.
| jeśli się uda i mogę, to kratka w górę
| jeśli się uda i mogę, to kratka w górę
She's lost control
again
Sigrun Rookwood
Zawód : dowódca grupy łowców wilkołaków
Wiek : 30
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
I am not
ruined
I am
r u i n a t i o n
ruined
I am
r u i n a t i o n
OPCM : 35 +2
UROKI : 4 +1
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5
CZARNA MAGIA : 47 +5
ZWINNOŚĆ : 18
SPRAWNOŚĆ : 19
Genetyka : Metamorfomag
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
The member 'Sigrun Rookwood' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 59
'k100' : 59
Drzewo zajęło się ogniem; dym pewnie zaczął już się snuć w powietrze; czy to wystarczy, żeby zwrócić uwagę któregoś z patroli kręcących się przed lasem? Czy mogą pomyśleć sobie, że ktoś ukrywa się w lesie, jakiś uciekinier? Mugol? I uznają, że czas to sprawdzić? A może podejmując taką decyzję, przemieszczając się w stronę drzewa, podpisał tylko na siebie wyrok, bo nie uda mu się wydostać z kręgu ognia? A drzewo zawali się wprost na niego?
Nie umierał jeszcze w ten sposób. Próbował już dotknąć śmierci na wiele różnych, zawsze kontrolując w pełni ten proces, wycofując się w ostatnim momencie. Teraz świat przysłonił mu ogień, nad którym nie miał władzy. Naciągnął na twarz pelerynę, chcąc osłonić się od duszącego dymu, wgryzającego się w płuca. A sam skierował różdżkę w stronę płomieni, starając się zrobić sobie przejście. - Subeo.
Nie słyszał już nawet kolejnego zaklęcia, które mknęło w jego stronę. Nie widział go zza ściany ognia.
| jeśli jakimś cudem zaklęcie się uda, kratka w górę
Nie umierał jeszcze w ten sposób. Próbował już dotknąć śmierci na wiele różnych, zawsze kontrolując w pełni ten proces, wycofując się w ostatnim momencie. Teraz świat przysłonił mu ogień, nad którym nie miał władzy. Naciągnął na twarz pelerynę, chcąc osłonić się od duszącego dymu, wgryzającego się w płuca. A sam skierował różdżkę w stronę płomieni, starając się zrobić sobie przejście. - Subeo.
Nie słyszał już nawet kolejnego zaklęcia, które mknęło w jego stronę. Nie widział go zza ściany ognia.
| jeśli jakimś cudem zaklęcie się uda, kratka w górę
i ache in a language so old that even the earth no longer remembers; so dead that it has returned to dust
Calder Borgin
Zawód : zaklinam teraźniejszość
Wiek : 25
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
you're not dead but
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
you're not alive either
you're a ghost with
a beating heart
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Calder Borgin' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 57
'k100' : 57
Na jego twarzy pojawiło się zdziwienie, a zaraz za tym na usta wkradł się skromny uśmiech. Nie należał do osób, które cieszyły się z czyjegoś nieszczęścia, ale uwięzienie choćby jednego czarnoksiężnika sprawiało mu niemałą frajdę.
– Ha! – rzucił zadowolony z samego siebie. – Mówiłem mu, nie tak szybko, ale nie, on nie słuchał. Teraz masz babo placek – westchnął głośno. – Esposas – rzucił kolejnym zaklęciem w stronę mężczyzny (Caldera).
| Przemieszczam się o jedną kratkę w dół-prawo
– Ha! – rzucił zadowolony z samego siebie. – Mówiłem mu, nie tak szybko, ale nie, on nie słuchał. Teraz masz babo placek – westchnął głośno. – Esposas – rzucił kolejnym zaklęciem w stronę mężczyzny (Caldera).
| Przemieszczam się o jedną kratkę w dół-prawo
Каранфиле, цвијеће моје
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
да сам Богд'о сјеме твоје.
Ја бих знао гдје бих цвао,
мојој драгој под пенџере.
Кад ми драга иде спати,
каранфил ће мирисати,
моја драга уздисати
Anthony Macmillan
Zawód : Podróżnik i wynalazca nowych magicznych alkoholi dla Macmillan's Firewhisky
Wiek : 32
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Na zdrowie i do grobu
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
Podziemny korytarz
Szybka odpowiedź