Salon
Za pomocą skomplikowanych zaklęć pokój dostosowuje się do liczby przebywających gości - dla każdego zawsze znajdzie się miejsce czy to na tradycyjnych sofach o aksamitnym, ciemnozielonym obiciu czy to na kanapach przypominających swoim wyglądem wielkie pufy. Odchylając się do tyłu można obserwować półokrągły stop pomieszczenia z freskami lasu i leśnych nimf, które dzięki magii wspólnie tańczą lub ścigają się wśród konarów wiekowych drzew. Wielkość pomieszczenia potęgują zawieszone na ścianach lustra w złotych ramach. Pomimo panującego przepychu, pokój sprawia wrażenie wykorzystywanego do spotkań grupowych, aczkolwiek mniej formalnych niż bale odbywające się na wielkich salach. W powietrzu lewituje kilka tac z kieliszkami wypełnionymi najróżniejszymi gatunkami najlepszych win wprost z piwnic lady Adelide. Niewidzialne skrzaty domowe gotowe są służyć każdej szlachciance, gdy tylko ta wyciągnie rękę po kolejny kieliszek.
Według tradycji gałązki jemioły wieszane są w domach przy suficie lub nad drzwiami w czasie Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku. Jemioła ma przynieść domowi i jej mieszkańcom spokój, pomyślność i szczęście w zbliżającym się czasie. Jest także symbolem odnowy, która ma odstraszać złe i niechciane moce, a zapraszać te niosące przychylność i dostatek.
Istnieje tradycja, według której każdy gość przekraczający próg posiadłości powinien zerwać jedną z jagód jemioły i zabrać ją ze sobą. Ma to symbolizować pokój między rodami, wspólną sprawę, a także chęć dzielenia się szczęściem. Zerwanie jagody należy zgłosić w komponentach z zaznaczeniem, iż przekazanie dokonało się na sabacie celem dopisania składnika alchemicznego do ekwipunku obdarowanej kobiety oraz odpisania jagody z wybranego tematu.
Nie można jednak zapomnieć o najważniejszej cesze tej symbolicznej rośliny. Każda para, która znajdzie się pod jemiołą, powinna się pocałować. Jemioła symbolizuje płodność i witalność, a także wpływa na jakość pożycia małżeńskiego. Czarodzieje niejednokrotnie przekonali się już, jak wielki wpływ na życie może mieć świadome omijanie tradycji i wiedzą, że nie należy tego robić.
Pozostały 3/3 jagody.
[bylobrzydkobedzieladnie]
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 29.06.16 18:55, w całości zmieniany 3 razy
Dla kogo powstały zielone rękawy?
Kto przechytrzył śmierć, wygrywając z nią w szachy?
Na pierwsze pytanie odpowiada pierwsza i druga wylosowana osoba, na drugie trzecia i czwarta.
- Zasady:
- 1. Mistrz gry lub przydzielone do tego postaci (Laidan Avery, Cedrina Rosier) losują dwie pary postaci. Każda para otrzymuje po jednym pytaniu. Pytania zadają postaci losujące.
2. Po zadanym pytaniu wytypowane osoby mają 12 godzin na udzielenie odpowiedzi.
3. Liczy się odpowiedź pierwszej postaci w danej parze, która odpisze. Jeśli postać odpowie, zdaniem drugiej postaci, mylnie, druga postać może odpowiedzieć inaczej. Kolejka jest kontynuowana, kiedy prowadzący zabawę dostrzegą dwie prawidłowe odpowiedzi, kiedy odpiszą wszystkie postaci lub kiedy minie 12 godzin.
3. W przypadku, gdy w wyznaczonym czasie wytypowany gracz nie zareaguje, kolejka jest uznawana za przegraną.
4. W przypadku udzielenia błędnej odpowiedzi lub jej braku, postać pije kieliszek wina. Każdy kieliszek oznacza 4 pkt upicia się.
5. Punkt krytyczny pomiędzy dobrym samopoczuciem a upiciem się wynosi 10 pkt.
6. Wypowiedzi mają być uzasadnione (nie strzelamy, strzelanie jest uznawane za błędną odpowiedź).
- Punktacja:
- Agatha Greengrass: 1 pkt
Astoria D. Malfoy: 0 pkt
Cassiopeia Rowle: 0 pkt
Constance Lestrange: 1 pkt
Corisande Flint: 1 pkt
Darcy Rosier: 1 pkt
Druella Black: 1 pkt
Elisabeth Parkinson: 2 pkt
Elizabeth Fawley: 0 pkt
Emery Parkinson: 3 pkt
Evandra Lestrange: 0 pkt
Inara Carrow: 2 pkt
Isolde Bulstrode: 2 pkt
Katya Ollivander: 0 pkt
Libra Black: 2 pkt
Liliana Yaxley: 0 pkt
Lilith Greengrass: 1 pkt
Lyra Travers: 3 pkt
Medea Rowle: 0 pkt
Megara Carrow: 0 pkt
Rosalie Yaxley: 3 pkt
Thalia Fawley: 0 pkt
- Jak bardzo jesteście pijane?:
- Agatha Greengrass: 6 pkt
Astoria D. Malfoy: 4 pkt
Cassiopeia Rowle: 12 pkt
Constance Lestrange: 13 pkt
Corisande Flint: 14 pkt
Darcy Rosier: 6 pkt
Druella Black: 12 pkt
Elisabeth Parkinson: 2 pkt
Elizabeth Fawley: 6 pkt
Emery Parkinson: 6 pkt
Evandra Lestrange: 12 pkt
Inara Carrow: 6 pkt
Isolde Bulstrode: 9 pkt
Katya Ollivander: 5 pkt
Libra Black: 10 pkt
Liliana Yaxley: 13 pkt
Lilith Greengrass: 10 pkt
Lyra Travers: 8 pkt
Medea Rowle: 14 pkt
Megara Carrow: 8 pkt
Rosalie Yaxley: 10 pkt
Thalia Fawley: 8 pkt
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 02.07.16 22:16, w całości zmieniany 1 raz
#1 'sabat - panie' :
--------------------------------
#2 'sabat - panie' :
--------------------------------
#3 'sabat - panie' :
--------------------------------
#4 'sabat - panie' :
Po wypiciu wina, kula uparcie wraca w moją stronę. Złośliwość rzeczy martwych? Ledwo co powstrzymuję się przed wzniesieniem oczu w kierunku sufitu. - Lady Nott, zielone rękawy to nic innego jak pieśń napisana dla Anny Boleyn, ukochanej Henryka VIII - zwilżyłam już gardło, więc nie zamierzam pić ponownie - może lepszym wyborem niż picie za własną niewiedzę - udawaną czy też nie - byłoby spożycie alkoholu u boku Cassiusa? - Zwykle jej tytuł znamy pod nazwą "Greensleeves".
- Oczywiście był to sir Dagonet, od jego dzieci pochodzi szlachetny ród Bulstrode. Za życia był on nadwornym błaznem Króla Artura, pasowanym potem dla żartu na rycerza. Dowiódł jednak wkrótce, że na to zasługiwał. Obecnie jako duch zamieszkuje on dworek Bulstrodów - zakończyła, kiwając lekko głową w stronę Isoldy.
Cóż, jej umysł chyba nie był tak przytłumiony alkoholem jak mogłoby się zdawać.
Ostatnio zmieniony przez Libra Black dnia 02.07.16 22:55, w całości zmieniany 1 raz
Kto jako pierwszy zamieszkiwał Azkaban?
Jaka piękność zyskała sławę dzięki kłamstwu?
Na pierwsze pytanie odpowiada pierwsza i druga wylosowana osoba, na drugie trzecia i czwarta.
- Zasady:
- 1. Mistrz gry lub przydzielone do tego postaci (Laidan Avery, Cedrina Rosier) losują dwie pary postaci. Każda para otrzymuje po jednym pytaniu. Pytania zadają postaci losujące.
2. Po zadanym pytaniu wytypowane osoby mają 12 godzin na udzielenie odpowiedzi.
3. Liczy się odpowiedź pierwszej postaci w danej parze, która odpisze. Jeśli postać odpowie, zdaniem drugiej postaci, mylnie, druga postać może odpowiedzieć inaczej. Kolejka jest kontynuowana, kiedy prowadzący zabawę dostrzegą dwie prawidłowe odpowiedzi, kiedy odpiszą wszystkie postaci lub kiedy minie 12 godzin.
3. W przypadku, gdy w wyznaczonym czasie wytypowany gracz nie zareaguje, kolejka jest uznawana za przegraną.
4. W przypadku udzielenia błędnej odpowiedzi lub jej braku, postać pije kieliszek wina. Każdy kieliszek oznacza 4 pkt upicia się.
5. Punkt krytyczny pomiędzy dobrym samopoczuciem a upiciem się wynosi 10 pkt.
6. Wypowiedzi mają być uzasadnione (nie strzelamy, strzelanie jest uznawane za błędną odpowiedź).
- Punktacja:
- Agatha Greengrass: 1 pkt
Astoria D. Malfoy: 0 pkt
Cassiopeia Rowle: 0 pkt
Constance Lestrange: 1 pkt
Corisande Flint: 1 pkt
Darcy Rosier: 1 pkt
Druella Black: 1 pkt
Elisabeth Parkinson: 2 pkt
Elizabeth Fawley: 0 pkt
Emery Parkinson: 4 pkt
Evandra Lestrange: 0 pkt
Inara Carrow: 2 pkt
Isolde Bulstrode: 2 pkt
Katya Ollivander: 0 pkt
Libra Black: 3 pkt
Liliana Yaxley: 0 pkt
Lilith Greengrass: 1 pkt
Lyra Travers: 3 pkt
Medea Rowle: 0 pkt
Megara Carrow: 0 pkt
Rosalie Yaxley: 3 pkt
Thalia Fawley: 0 pkt
- Jak bardzo jesteście pijane?:
- Agatha Greengrass: 6 pkt
Astoria D. Malfoy: 8 pkt
Cassiopeia Rowle: 12 pkt
Constance Lestrange: 13 pkt
Corisande Flint: 14 pkt
Darcy Rosier: 6 pkt
Druella Black: 12 pkt
Elisabeth Parkinson: 2 pkt
Elizabeth Fawley: 6 pkt
Emery Parkinson: 6 pkt
Evandra Lestrange: 12 pkt
Inara Carrow: 6 pkt
Isolde Bulstrode: 9 pkt
Katya Ollivander: 5 pkt
Libra Black: 10 pkt
Liliana Yaxley: 13 pkt
Lilith Greengrass: 14 pkt
Lyra Travers: 8 pkt
Medea Rowle: 14 pkt
Megara Carrow: 8 pkt
Rosalie Yaxley: 10 pkt
Thalia Fawley: 8 pkt
#1 'sabat - panie' :
--------------------------------
#2 'sabat - panie' :
--------------------------------
#3 'sabat - panie' :
--------------------------------
#4 'sabat - panie' :
#1 'sabat - panie' :
--------------------------------
#2 'sabat - panie' :
Thalia odpowiada zamiast Medei, Isolde zamiast Cori
Z drugiej strony, co mi szkodzi. Przecież z zamiarem wypicia o jednego za dużo pojawiłam się u progu saloniku lady Nott.
- Cóż, przychodzi mi na myśl kilka kobiet, ale ostatecznie wspomnę o pięknej lady Marion, matce protoplastów rodu Nott. Robina z Loxley zwabiła ona do siebie potężnym eliksirem miłosnym, ale ich historia przeniknęła do czarodziejskiego i mugolskiego folkloru. A jest w nim ona przestawiana jako jego ukochana lub małżonka. Nie można chyba zaprzeczyć, że jest to oszustwo. Choć nie jestem pewna, czy jest to poprawna odpowiedź. - zakończyła pusto.
Po raz pierwszy poczuła się tak niepewnie. Te wszystkie przepytywanki coraz bardziej przypominały jej małe egzaminy ojca. Zacisnęła niedostrzegalnie zęby, wyczekując następnych słów lady Nott. Miała tylko nadzieję, że nie będzie musiała znów pić. Ale dlaczego w ogóle się łudziła? Zauważyła doskonale, że odpowiedź Isolde jest bardziej prawdopodobna. Jej chłodna samokontrola będzie dziś wystawiana na ciężką próbę, pomyślała, spoglądając na kieliszek z ciemnym płynem.
Kto jest twórcą Avady Kedavry?
Który ród ma tyle samo wrogów co przyjaciół?
Na pierwsze pytanie odpowiada pierwsza i druga wylosowana osoba, na drugie trzecia i czwarta.
- Zasady:
- 1. Mistrz gry lub przydzielone do tego postaci (Laidan Avery, Cedrina Rosier) losują dwie pary postaci. Każda para otrzymuje po jednym pytaniu. Pytania zadają postaci losujące.
2. Po zadanym pytaniu wytypowane osoby mają 12 godzin na udzielenie odpowiedzi.
3. Liczy się odpowiedź pierwszej postaci w danej parze, która odpisze. Jeśli postać odpowie, zdaniem drugiej postaci, mylnie, druga postać może odpowiedzieć inaczej. Kolejka jest kontynuowana, kiedy prowadzący zabawę dostrzegą dwie prawidłowe odpowiedzi, kiedy odpiszą wszystkie postaci lub kiedy minie 12 godzin.
3. W przypadku, gdy w wyznaczonym czasie wytypowany gracz nie zareaguje, kolejka jest uznawana za przegraną.
4. W przypadku udzielenia błędnej odpowiedzi lub jej braku, postać pije kieliszek wina. Każdy kieliszek oznacza 4 pkt upicia się.
5. Punkt krytyczny pomiędzy dobrym samopoczuciem a upiciem się wynosi 10 pkt.
6. Wypowiedzi mają być uzasadnione (nie strzelamy, strzelanie jest uznawane za błędną odpowiedź).
- Punktacja:
- Agatha Greengrass: 1 pkt
Astoria D. Malfoy: 0 pkt
Cassiopeia Rowle: 0 pkt
Constance Lestrange: 1 pkt
Corisande Flint: 1 pkt
Darcy Rosier: 1 pkt
Druella Black: 1 pkt
Elisabeth Parkinson: 2 pkt
Elizabeth Fawley: 0 pkt
Emery Parkinson: 4 pkt
Evandra Lestrange: 0 pkt
Inara Carrow: 2 pkt
Isolde Bulstrode: 3 pkt
Katya Ollivander: 0 pkt
Libra Black: 3 pkt
Liliana Yaxley: 0 pkt
Lilith Greengrass: 1 pkt
Lyra Travers: 3 pkt
Medea Rowle: 0 pkt
Megara Carrow: 0 pkt
Rosalie Yaxley: 3 pkt
Thalia Fawley: 0 pkt
- Jak bardzo jesteście pijane?:
- Agatha Greengrass: 6 pkt
Astoria D. Malfoy: 8 pkt
Cassiopeia Rowle: 12 pkt
Constance Lestrange: 13 pkt
Corisande Flint: 14 pkt
Darcy Rosier: 6 pkt
Druella Black: 12 pkt
Elisabeth Parkinson: 2 pkt
Elizabeth Fawley: 6 pkt
Emery Parkinson: 6 pkt
Evandra Lestrange: 12 pkt
Inara Carrow: 6 pkt
Isolde Bulstrode: 9 pkt
Katya Ollivander: 5 pkt
Libra Black: 14 pkt
Liliana Yaxley: 13 pkt
Lilith Greengrass: 14 pkt
Lyra Travers: 8 pkt
Medea Rowle: 14 pkt
Megara Carrow: 12 pkt
Rosalie Yaxley: 10 pkt
Thalia Fawley: 12 pkt
Ostatnio zmieniony przez Laidan Avery dnia 03.07.16 11:43, w całości zmieniany 2 razy
I wanna burn the sky, I wanna burn the breeze
#1 'sabat - panie' :
--------------------------------
#2 'sabat - panie' :
--------------------------------
#3 'sabat - panie' :
--------------------------------
#4 'sabat - panie' :
Z powodu nieobecności Agathy na drugie pytanie odpowie osoba siedząca na prawo - Isolde
[bylobrzydkobedzieladnie]
Zaczynało jej kręcić się w głowie, a teoretyczne rozluźnienie, które oferowało alkohol raczej skłaniało ją ku myślnym rejonom, których przez cały wieczór unikała. Miała ochotę wyjść chociaż na chwilę, na balkon, by zaczerpnąć świeżego powietrza i mroźnym wiatrem rozgonić napływające rozterki. Czekała jednak do końca, trzymając na wodzy szarpiące pragnienie ucieczki.
Przecież miała już nie uciekać.
The knife that has pierced my heart, I can’t pull it out Because if I do It’ll send up a huge spray of tears that can’t be stopped